expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

زوجتي_القاصر البارت التاني والتالت

 


زوجتي_القاصر 

البارت التاني والتالت

تابعونا ليصلكم باقي الروايه من هنا 👇👇👇👇👇👇👇

من هنا


ساق بسرعة كان خايف جدا وصل المستشفى نزل و شالها 


وجري 


أكرم بصراخ :حد يشوفها بسرعة


الممرضة:دخلها هنا 


دخل ونزلها على السرير وفضلوا يستنوا الدكتورة برى 


أكرم بغضب:هما اتأخروا كده ليه يا ماما 


سميحة بخوف:والله ما عارفة يا أكرم أنا خايفة عليها يا ابني 


أكرم:ما تخفيش يا ماما يمكن بيجبسوا ايدها بس 


سميحة:دول وحوش يا إبني شايف كنا حنسيبها لمين 


أكرم:ما خلاص يا ماما إحنا مش حنسيبها لحد 


خرجت الدكتورة من الأوضة


الدكتورة:مين أهل البنت 


أكرم:أنا جوزها في حاجة 


الدكتورة:البنت جسمها ضعيف جدا جسمها كلوا رضوض 


أكرم:نقدر ندخل عندها 


الدكتورة بشك:البنت لم سألناها قالت إنها وقعت 


أكرم:تمام متشكرين حضرتك ممكن ندخل


الدكتورة:تمام تقدروا تدخلوا 


دخل بسرعة كانت نايمة على السرير و معلقينلها محلول 


ووشها أصفر كان شكلها تعبانة أوي قرب منها 


أكرم:إنتي كويسة 


هزت ورد راسها بتعب:اه 


سميحة:إنتي كويسة يا بنتي 


ورد:آه يا طنط أنا كويسة 


سميحة بدموع:ربنا ينتقم منهم هما عذبوكي أوي ما قلتيش 


أنهم ضربوكي ليه


ورد: مش عايزة أنا كويسة يا طنط والله  


أكرم:هما عملوا فيكي كده ليه 


 بصتلوا و إتملت عينيها دموع 


ورد:عشان رفضت إتجوز 


قعد جنبها على السرير 


أكرم: طيب كذبتي على الدكتورة ليه 


ورد بطفولة:عشان خفت 


أكرم بغضب:كان لازم تقولي الحقيقة عشان ياخذوا جزاتهم


إتفزعت منو وتحركت فحست بوجع فإيدها


ورد:آه ه 


سميحة بغضب:براحة يا أكرم مالك 


أكرم بخوف: هي بتوجعك أوي لو بتوجعك قوليلي أجيب 


الدكتورة 


ورد:لا مش بتوجع أوي بس تعبانة وعايزة أنام 


أكرم:طيب غمضي عينيكي 


غمضت  عينيها و حست بإيدوا بتلعب بشعرها عشان تنام


ورد بحزن:إنتو مش حترجعوني هناك ثاني صح 


سميحة:لا يا روحي 


أكرم:حتروحي معانا البيت 


إبتسمت وهو حس بإحساس غريب جدا و فضل تايه 


فملامحها وفاق عل صوت مامتو 


سميحة بحنان:إنتي مش جعانة يا حبيبتي


ورد: لا يا طنط هو أنا حطلع إمتى أنا عايزة أروح  


أكرم:طيب حروح أسأل الدكتورة 


سميحة:تمام يا أكرم أنا حفضل جنبها 


طلع وراح عند الدكتورة دق الباب بتاع المكتب ودخل 


أكرم:أنا حاب أسأل لو ممكن نطلع 


الدكتورة:هو ممكن بس لازم تهتموا فيها 


أكرم:تمام 


وهو راجع  اشترى أكل و راح أوضتها 


ورد:ممكن سؤال يا طنط


سميحة:أكيد يا روحي


ورد بدموع:هو إنتي تعرفي قبر ماما فين 


سميحة:آه يا حبيبتي 


ورد:ممكن لما نطلع تاخذيني هناك 


 دخل أكرم :هو إنتي ما رحتيش قبر مامتك قبل كده


ورد بطفولة:لا عشان عمي كان حابسني 


أكرم بغضب:حابسك إزاي 


ورد:أه هو قالي البنات مش بيطلعوا من البيت وحبسني 


فالأوضة  


أكرم:ومدرستك 


ورد بحزن:أنا ما روحتش من يوم ما ماتت ماما 


سميحة:ما تقلقيش أكرم حيرجعك مدرسة أحسن تمام 


ياروحي  مش كدة يا أكرم 


أكرم:آه حرجعك 


ورد بفرح:بجد


سميحة وهي بتمسح على شعرها: طبعا و حاخذك لقبر مامتك  


يا حبيبتي 

 

بصت ورد لأكرم:هو أنا حطلع  


أكرم: قالت حتخرجي النهاردة 


ورد بفرح: طيب يالا 


أكرم:لا كلي الأول 


قعد جنبها وطلع الأكل 


ورد بطفولة:مش نروح الأول 


أكرم :أنا عايزك تخلصي الأكل ولا مش حنطلع 


ورد:طيب أنا مش حعرف آكل 


أكرم:حأكلك 


بصتلوا سميحة بفرحة أكلها من كل حاجة تقريبا 


كانت سعيدة جدا وهو بيأكلها كانت بتتأمل فملامحوا من 


قريب هي كانت دايما تشوفو  من بعد لما ييجي مع والدتوا 


لعند مامتها بس كانت بتخاف تكلموا  


ورد:أنا حنفجر والله 


أكرم:طيب خلاص 


 قام من مكانوا و قرب و شالها وهي مسكت فالجاكيت 


بتاعتوا


أكرم:حنروح البيت 


طلع من المستشفى وركبوا السيارة حطها قدام جنبوا 


وسميحة قعدت ورى وهي فرحانة جدا عشان مهتم لورد


الدرجة دي

 

أكرم:مرتاحة مش كده 


ورد:آه 


عطاها الجاكيت بتاعتوا 


أكرم:الدنيا برد لبسيهولها يا ماما 


لبستها 


ورد:شكرا 


أكره:لو تعبانة نامي لما نوصل حقولك 


ورد:طيب 


غمضت عينيها ونامت قعد كل الطريق بيبصلها


أكرم بهمس:أنا مالي هو إيه إلي حصلي بتصرف زي 


المراهقين ليه 


 لما وصلوا على الفيلا  نزلو من السيارة شالها ودخل  راح 


للأوضة إلي طلب يجهزوها عشانها 


أكرم بغضب:إيه ده يا ماما 


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜💜💜💜

💜💜💜💜

💜💜

💜

ملاذي 


💜💜💜💜💜💜💜البارت3💜💜💜💜💜💜💜


مالك:إنتي كويسة يا ليلي 


ليان:أيوة يا مالك كويسة 


مالك:طيب إنتي قلتي أن ما فيش شغل ثاني هو حصل إيه 


ليان:طنط نبهات قفلت عيادتها 


مالك:طيب ودلوقتي حتعملي إيه 


ليان:الحمد لله ربنا كرمني ولقيت شغل 


مالك: بجد طب الحمد لله 


ليان:وصلنا شكرا يا أبيه 


مالك:طيب سلام يا ليلي 


ليان:طيب ممكن تدخل تاكل معانا عشان وحشتني القعدة 


معاك


مالك:أكيد يا ليلي 


دخل معاها 


ليان:أنا جيت يا سوسو


سمية:إنت تأخرتي ليه يا حبيبتي 


ليان:أصل لقيت أبيه مالك وجيت معاه 


سمية بفرح:إيه ده إنتو تصالحتو 


ليان:آه أصل ما قدرتش أخاصموا أكثر من كده 


مالك:حبيبتي والله


سمية:كنت عارفة والله يا روحي 


ليان:طيب أروح أعملكم غذا بقى


دخلت وعملت غذا ورجعت حطت الصحون على الطربيزة 


ليان:تعالى يا مالك وجيب سوسو 


راحوا المطبخ  وقعدوا اكلو مع بعض ولما خلصوا أكل 


مالك:ليلي تعالي نروح نتفسح 


سمية:آه يا ليلي فكرة حلوة وأنا أرواح أقعد عند شيري عشان 


وحشاني


ليان:طيب حغير وأجي 


مالك:تمام حستناكي فالعربية


ليان:أوكي


خرج مالك وراح العربية وقعد يستناها 


غيرت ولبست تنورة وردي ولبست معاها جاكيت قصير كحلي 


و شوز رياضي كحلي و معاهم لفت طرحة وردي أخذت 


شنطتها وطلعت


مالك:إيه الجمال ده 


ليان:شكرا يا ابيه 


مالك:طيب نروح فين


ليان:إختار إنت


مالك: إحنا حنروح الملاهي عشان بتحبيها 


ليان:طيب


عند أدهم 


أدهم:سيلا مش حتقدري ياروحي 


أسيل بزعل:لا يا بابي أنا عايزة ألعبها 


أدهم:بصي يا حبيبتي عمو هناك مش حيسمحلك عشان إنتي 


صغيرة


بوزت أسيل:طب حلعب إيه دلوقتي 


شالها أدهم:نروح ندور لعبة ثانية يا روح بابي 


أسيل:طيب 


حطها تلعب على الأحصنة وكانت فرحانة جدا 


أسيل:شوفني يا بابي ههههه حلو أوي


قعد يستنى و يصورها وفجأة رن تلفونو فبعد شوية عشت  


يتكلم بعيد عن الإزعاج 


أدهم:ألو عامر


عامر:إزيك يا أدهم 


أدهم:كويس في جديد 


عامر:آه في عرفت كل معلوماتها 


أدهم:طيب 


عامر:حبعتلك كل حاجة فالإيميل 


أدهم:تمام حشوفهم لما أرجع البيت 


قفل مع عامر ولف وإنصدم 


عند ليان ومالك 


ليان:بص تعال نلعب دي 


مالك:لا والله وبعدين تعيطي وتفضحينا قدام أمة لا إلاه إلا 


الله


كشرت:ما تتكلمش عني كده 


مالك:طيب آسفين يا ستي 


بصت ليان شافت بنت لوحدها وبتبكي 


ليان:مالك بص القمر الصغنن دي 


مالك:هي لوحدها ليه 


ليان:حروح أشوفها 


مالك:طيب 


راحتلها ليان :مالك يا حبيبتي بتبكي ليه 


ماردتش


ليان:قوليلي يا روحي 


البنت:أنا خايفة أوي


ليان:طيب أهلك فين 


البنت بدموع :أنا ضعت منهم 


مسحتلها دموعها ليان:طيب حندور عليهم مع بعض ما 


تزعليش يا روحي 


البنت:بجد يا طنط 


ليان:بجد طيب القمورة الصغننة إسمها إيه 


البنت:أسيل 


ليان:وأنا ليان وده عمو مالك طيب إنتي كنتي فين 


أسيل:كنت بلعب أحصنة وبابي كان بيستناني ولم خلصت 


ملقتهوش


شالها مالك:طيب نرجع هناك وندور 


ليان:يالا بينا 


أدهم كان تجنن وبيدور فكل حتة وفجأة شاف حد شايلها 


ركض عليه 


أدهم:سيلا 


أخذها منو ونزلها وضربوا بوكس


ليان صرخت:سيبوا يا حيوان 


وقفت بينهم 


أسيل:بابي ده عمو مالك مش شرير وهو ساعدني هو وطنط 


ليان  


ليان : أبيه إنت كويس حصلك حاجة 


مالك:متقلقيش يا ليلي كويس يا حبيبتي 


أدهم إتكسف:أنا بعتذر لحضرتك بس كنت خايف عليها جامد 


فجت فيك معليش أعذرني 


ليان بغضب:إبقى أتعامل كويس مع الناس وما تسيئش الظن 


بالشكل ده يا محترم يالا يا أبيه نروح 


أسيل:طنط ليان 


ليان نسيت عصبيتها:أيوة يا صغنن 


أسيل بطفولة:شكرا يا طنط 


ليان بإبتسامة:العفو يا روحي 


باست خذها ولفت تروح 


أدهم شال أسيل 


أدهم:أنتي خوفتيني يا روحي 


أسيل:آسفة يا بابي 


 أدهم باس خذها:المهم إنك كويسة يا روحي 


أسيل:بابي إنت ضربت عمو مالك ليه طنط ليان خافت 


أدهم: عشان خفت عليكي يا روحي 


أسيل:طيب مش تعمل كده ثاني 


أدهم:طيب يا روحي 


راح على العربية وروحو البيت غيروا  وراح مسك اللابتوب 


فتح وشاف المعلومات إلي بعتها عامر 


أدهم بصدمة؛إيييي

البارت الرابع والخامس هنا 👇


من هنا


تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close