أخر الاخبار

زوجتي_القاصر البارت السادس والسابع



 زوجتي_القاصر

البارت السادس والسابع

                        البارت6


بعدها عنو و مكسو من التيشريت: مراتك إزاي 


أكرم باستفزاز : أيوة زي ما بقولك ورد مراتي 


ضربوا بوكس: أنت تجننت 


جريت ورد ومسكت فيه 


ورد عيطت: سراج سيبوا والنبي 


سراج بزعيق: الحيوان ده بيخرف بيقول إيه مراتو إزاي 


ورد: أصللل 


سراج نفذ صبروا وزعقلها  : أصل إيه هو إيه المهزلة إلي 


بتحصل هنا الحيوان ده جوزك حقيقي 


ورد عيطت: آه 


سراج إتصدم : إتجوزتيه ليه يا ورددد


سحبها أكرم لما لقاها حتنهار من البكى 


أكرم بتحذير: كلامك معايا فاهم ما تعليش صوتك عليها أنا 


لحد دلوقتي ساكتلك عشانها لو زودت كلمة مش حرحمك 


سراج بإحتقار: إنت خليتها توافق إزاي ضغطت عليها إزاي 


ضربوا بوكس: قلتلك تسكت خالص 


ورد صرخت: خلااااااااص خلاص كفاية حرام عليكم 


أكرم: إهدي ورد 


ورد زعقت: مش عايزة أهدى عاوز تعرف إتجوزتو ليه طيب 


يا سراج عشان أنت ما كنتش موجود ما كنتش فضهري و 


مالقيتكش لما كنت محتجاك إتجوزتو عشان عمي كان عاوز 


يجوزني شريك أبويا أشرف عارفو فاكرو كويس إلي كان 


عينو فماما الحيوان إلي لبس بابا فقضية تبييض الأموال فلما 


طنط سميحة قالتي إتجوزي أكرم  وافقت على طول عارف 


ليه قلت على الاقل مش أشرف مش سبب موت ماما وبابا 


أكرم إتصدم فضل ساكت 


 راحت ليه وضربت على صدروا ورد صرخت: ساكت ليه يا 


سراج مش تزعق كمل مش كنت بتضرب شايف الجسم ده هو 


جسم طفلة عندها 15 سنة أنا كنت بتضرب ضرب جسمك 


مش بيتحملوا فاهم انا كنت بدعي ربنا كل يوم عشان ما 


أعملش أي غلطة حتى لو مش مقصودة عارف ليه عشان أنا 


بتضرب لو وقعت شوكة على الأرض جاي دلوقتي تقولي 


إتجوزتيه ليه كل الاسباب دي مش كافية أعدلك كمان 


حضنها: آسف آسف ياورد آسف جدا 


عيطت أكثر وحاولت تبعد: سيبني سيبني مش عايزاك 


 بعدت عنوا وراحت لأكرم وحضنتوا وعيطت 


ورد: أكرم يالا نروح مش عايزة أقعد هنا 


حضنها جامد 


أكرم: طيب حنروح إهدي يا روحي 


ورد: مش عايزة أقعد هنا 


بعدها عنو ومسح دموعها 


أكرم: يالا يا روحي 


سراج بندم: ورد أنا آسف والله 


ورد من غير ما تبصلوا: حمد لله على سلامتك سلام يا أخويا 


كده عملت إلي عليا كأخت ليك و إستقبلتك 


 مسكت إيد أكرم وروحوا 


أكرم: إنتي كويسة يا روحي 


ورد بصتلوا بدموع: آه 


أكرم: تعالي نروح لمكان حيعجبك جدا 


فتح باب السيارة


أكرم: إتفضلي يا حبيبتي


غصبت نفسها تبتسم 


ورد:شكرا 


لف وركب وساق هي كانت ساندة على الشباك وباصة للطريق


أكرم: ورد 


ورد: هممم 


أكرم: أنا موجود لو عايزة إتكلمي 


ورد: لا مش عايزة 


أكرم: طيب براحتك لما تحتاجي إتكلمي أنا حسمعك 


ورد نزلوا دموعها: أنا حاسة نفسي مخنوقة ممكن توقف


أكرم بقلق: ورد مالك 


ورد صرخت: وقف بقولك 


وقف السيارة فتحت ونزلت وقعدت ترجع 


قرب منها 


ورد: ما تقربش يا أكرم 


أكرم: طيب إهدي 


راح جاب مية من السيارة وادهالها 


أكرم : إشربي يا ورد 


مسكت منو وشربت وغسلت وشها 


أكرم بقلق: كويسة دلوقتي 


ورد: آه أنا تعبت شوية بس 


أكرم سندها ليه 


ورد بوجع: أنا بس تعبت أوي أنا مش حمل كل ده والله أنا 


نمت وصحيت لقيت نفسي من غير أم من غير أب ولازم 


أعتمد على نفسي أنا تعبانة من كل حاجة أنا وحدة عندها 15 


سنة عايزة أعيش حياتي زي إلي فسني هو أنا بطلب 


كثير 


أكرم باس جبينها : لا يا روحي أنتي مش لازم تخبي كل 


حاجة جواك إنتي حتتعبي أرمي وجعك عليا أشيل عنك لو 


تعبتي إسندي عليا عايزك لو زعلتي مني تشتكيلي حضني 


حيفضل موجود لو إتوجعتي تعالي إتخبي فحضني 


حضنتوا وعيطت كثير 


ورد: ما تسيبنيش يا أكرم  


أكرم: عمري ما حسيبك يا روحي 


ورد: أكرم ممكن تاخذني قبر ماما 


أكرم: طيب يالا 


مسك إيدها وفتحلها السيارة ركبت ولف ركب وساق للمقبرة 


وصلوا ونزلوا 


أكرم: عايزة تدخلي لوحدك ولا أدخل معاك 


مدتلوا إيدها ورد: لا تعالى معايا 


مسكها و راحوا على قبر مامتها 


ورد بدموع: إزيك يا ماما وحشتيني جدا و بابا كمان إنتي  


كنتي قلتي أن بابا وحشك جدا و رحتيلوا بس أنا لسة 


محتجاكي جنبي لسة عايزة تلعبي بشعري  لسة عايزاكي 


تهتمي بأكلي ورد كلي دي وما تاكليش دي عشان مضرة أنا 


لسة محتجاكي يا ماما وحفضل محتجاكي جنبي  


قرب أكرم وحضنها جامد 


أكرم: يا روحي ما تبكيش 


مسكت فيه 


ورد بوجع: أكرم أنا لسة محتاجاها هي إنتحرت ليه و أنا وأنا 


سابتني لمين 


أكرم: اششش ورد 


شالها: يالا يا ورد إنتي تعبانة نيجي فوقت ثاني 


راح بيها على العربية حطها ونزل الكرسي عشان تتسطح 


وركب 


أكرم: مش حنروح البيت النهاردة 


هزت راسها بتعب: طيب 


قرب وباس جبينها: نامي يا ورد حفوقك لما نوصل 


مسكت إيدو وغمضت عينيها وهو ساق وفضل يبصلها وبعد 


ساعة كدة وصل بيت وسط جنينة خضرا حلوة أوي ركن 


العربية 


نزل أكرم وشالها 


حسن: أكرم باشا أنت جيت من غير ما تقول البيت مش 


متنظف كويس


أكرم بهمس: وطي صوتك مش مهم دلوقتي عايز بس تجيب 


 بكرة الست سمية عشان تطبخ 


حسن: طيب 


دخل البيت وراح حطها فالأوضة وطلع 


أكرم: حسن عايزك تجيب أغراض  للبيت عشان الاكل 


راح إشترى و إكرم فضل مستنيه نص ساعة ورجع 


حسن: جبتهم أهو 


دخلهم المطبخ طلع منهم و إبتدى يعمل أكل 


ورد فاقت وفركت عينيها لقت نفسها فمكان غريب وقفت 


وبصت من الشباك


ورد إبتسمت: الله حلو أوي 


فتحت الأوضة وطلعت سمعت صوت فالمطبخ وراحت لقت 


أكرم بيطبخ وهو مبتسم 


ورد بحب: أكرم 


أكرم : إيه ده إنتي فوقتي 


ورد: آه 


راح مسك إيدها وسحبها أكرم: طيب تعالي إقعدي شوية 


وحيجهز الاكل


ورد: طيب أساعدك ممكن 


سحب كرسي وخلاها تقعد مسك إيدها وباسها 


أكرم : لا خلصت أقعدي بس 


ورد: طيب 


خلص وحط الأكل 


أكرم: ذوقي بقى 


ورد: طيب 


مسكت الشوكة وذاقت 


ورد : الله حلو  جدا 


أكرم: أحم أحم شكرا يا ستي 


ورد: شكرا يا أكرم 


أكرم: على إيه بس ده حتة غذا ورد عايز أقولك حاجة 


ورد: إيه 


أكرم: أنا......


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

زوجتي_القاصر


البارت7 


أكرم: ورد أنا عايز أقولك خلصت إجراءات تسجيلك حترجعي 


للمدرسة 


نطت ورد وحضنتوا: بجد شكرااااااا جداا 


أكرم: العفو يا حبيبتي 


ورد: طيب مفيش مشكلة إني أرجع أنا فوتت دروس كثير


أكره: بصي يا ستي أنا جايبلك أستاذة تدرسك إلي فاتك 


فالبيت وكده مش حتبقي متأخرة على دروسك


ورد: شكرا يا أكرم تعالى ننضف مع بعض بقى 


أكرم: يالا يا ست ورد 


نضفوا المكان مع بعض المكان وراح كل واحد للأوضة  


إتصل أكرم بحمزة


أكرم: سلام 


حمزة: سلام إزيك 


أكرم: مش كويس 


حمزة: مالك يا صاحبي 


أكرم: أنا حبيتها يا حمزة 


حمزة: وإيه الجديد وده حلو أوي مراتك وبتحبها عادي 


أكرم زعق: مرات مين يا حمزة إنت بتستهبل هي عندها 15 


سنة البنت عيلة 


حمزة:طيب إهدى إنت معاك حق أنا نسيت الحتة دي 


أكرم: أنا مش متقبل إني أعامل وحدة عندها 15 سنة على


إنها مراتي يولع الحب مش عايز أدمر حياتها 


حمزة: والله مشكلتك صعبة يا صاحبي هيا عمرها صغير فعلا 


بس إنت سألتها رأيها 


أكرم: أسأل مين يا إبني أقولها بصي بحبك بس مش متقبلك 


كزوجة ليا ومش قادر أعاملك كزوجة 


حمزة: أيوة عادي ورد مبينة أكبر من عمرها و بتفهم


أكرم: إقفل يا حمزة بلاش تزعل مني 


قفل التلفون ولف لقاها واقفة وراه 


أكرم بتردد: ورد أنااا 


ورد بغضب:ليه يا أكرم ليه عشان شايفني عيلة ومش لايقة 


أكون مراتك مش كدة يا أكرم 


نزل راسو : أنا آسف بس مش قادر أتقبل إني متجوز وحدة 


عندها 15 سنة 


ورد بحزن: طيب يا أكرم مش حتحس إنك متجوز أصلا أنا  


رايحة الأوضة 


 خرجت وقفلت الباب بقوة و راحت أوضتها وقفلت عليها 


اتسطحت 


ورد بشر: وحياتك يا أكرم حتندم عشان تحرم  


قعدت تعيط سمعت دق على الباب 


ورد زعقت: إمشي من هنا يا أكرم 


أكرم: ورد ممكن تفتحي 


ورد: مش عايزة ممكن تسيبني لوحدي 


أكرم: طيب يا حبيبتي بس ممكن نتكلم لما تهدي 


ورد: روح من هنا يا أكرم والنبي 


شد شعروا ورى و طلع 


حسن: أكرم باشا مالك 


أكرم: لا مفيش حاجة 


راح قعد فالجنينة 


ورد بصت من الشباك شافتو قاعد وقعدت تتفرج عليه 


ورد: أنا بحبك و أنت مش بتحس 


إتصل أكرم على حمزة 


أكرم: هيا سمعت كل حاجة وزعلت 


حمزة: طبيعي يا إبني أي بنت تقولها مش متقبل إنك مراتي 


حتزعل 


أكرم: أنا حيوان عشان بتصل بيك يا حمزة 


حمزة: طيب حاولت تصالحها 


أكرم: مش راضية تفتح الباب 


حمزة بخبث: والله وجي اليوم إلي أشوفك متمرمط يا أكرم


أكرم زعق: أنت حيوان يا حمزة أنا فيه وأنت فإيه


حس في حد بيبصلوا رفع راسوا وجات عينوا فعينها حست 


على نفسها و قفلت الستارة إبتسم أكرم 


أكرم: بحبها يا ناس  


حمزة: لا لا أنت حالتك صعبة يا صاحبي 


أكرم: أسكت إنت بس قولي أعمل إيه عشان أصالحها 


حمزة: روح فسحها


أكرم: إنت متخلف يا إبني هي راضية تفتحلي أكلمها أصلا


حمزة: طيب جيبلها هدية 


أكرم: أيوة دي فكرة بس أجيبلها إيه 


حمزة: هي مراتي ولا مراتك فكر يا متخلف يا عدو 


الرومانسية وجيبلها حاجة بتحبها 


أكرم: تمام أقفل أقفل 


قفل الخط وقعد يفكر 


عند حمزة 


حمزة: الحيوان قفل فوشي مش مكفيه ماسك كل الشغل 


بدالوا 


جنى بفضول : هو ده أكرم


حمزة بضيق: وإنتي مالك 


جنى إتكسفت: أحمم أصل كنت بسأل من باب الفضول بس 


حمزة: خلينا فالشغل لو سمحتي يا مس جنى


عدلت جيبتها القصيرة 


جنى: تمام يا حمزة 


حمزة: أستاذ حمزة لو سمحتي 


جنى:طيب 


 طلعت ورد من الأوضة لما حست بالجوع مشيت من غير ما 


تطلع صوت 


ورد: إيه ده هو راح فين 


دخل المطبخ وراحت الثلاجة لقت ورقة ملاحظة عليها 


مسكتها وقرتها 


"ممكن تطلعي للجنينة يا قمري" أكرم


إبتسمت  غصب عنها هو إبتدى يظهر حبوا من غير ما يفكر 


راحت أوضتها لبست جاكيت وطلعت 


ورد: أكرم أكرم أنت فين 


حست بيه وراها ولف 


 مدلها إيدوا أكرم: تعالي


مسكتوا و سحبها معاه راح لمكان حلو جدا ورى البيت 


ورد بسعادة: الله مرجوحة 


أكرم: قمري عايزة أمرجحها 


ورد بحماس: آه والنبي يا أكرم 


إبتسم أكرم : تؤمري 


 شالها وخلاها تقعد و دفها وهي كانت فرحانة جدا وصوت 


ضحكتها ملت المكان فجأة وقف مرجحة و شالها نزلها 


أكرم: في مفاجئة ثانية 


غمض عينيها بأيدوا و مشاها 


أكرم: أنت بتحبي الخيل جدا  مش كده فاكر لما طنط نجوى 


قالت إنها إشترت خيل فالمزرعة عشان بتحبيه 


دمعت عينها: آه بحب الخيل أويييي 


حضنها : طيب نركب مع بعض ولا تركبي لوحدك 


ورد: لا عايزة أركب لوحدي 


أكرم: بتعرفي تركبي لوحدك 


ورد: آه كنت باخذ دروس ركوب خيل 


قربت ورد من خيل أبيض 


ورد: عايزة ده 


أكرم: طيب 


قربت وركبت الخيل بإحتراف وأكرم قعد يتفرج عليها 


ابتدت تتحرك و تزود سرعتها وفجأة الخيل صار يتصرف 


بعشوائية ويتحرك في كل مكان 


أكرم إتخض: ورد ورد 


ورد برعب صرخت: أكرم إلحقني مش عارفة أسيطر عليه هو 


إتجنن


جرى بسرعة ركب خيل ثاني و إتجه ليها كانت حتوقع بس 


لحقها ومسكها من خصرها وحطها على الخيل بتاعتوا نزل 


وشالها نزلها 


أكرم بخوف: إني كويسة يا حبيبتي


ورد كانت مصدومة لانها أول مرة تحصل معاها 


أكرم: ورد 


حضنتوا بقوة 


ورد عيطت: كنت خايفة جدا 


أكرم: آسف يا حبيبتي حقك عليا ما كانش لازم أسيبك تركبي 


لوحدك 


بعدت ورد : مش ذنبك يا أكرم 


مسح دموعها


أكرم: طيب يلا ندخل الجو برد 


مسك إيدها ودخلوا مع بعض 


أكرم: بكرة حترجعي المدرسة 


ورد بسعادة: بجد 


مسك خذودها 


أكرم: بجد يا روحي يلا غسلي إيديكي وتعالي تتعشي أنا 


جبت عشا من برى 


ورد: طيب 


راحت غسلت ورجعت قعدوا إتعشوا مع بعض وراحوا يناموا 


كان نايم وفجأة سمعها بتصرخ قام مفزوع وراح أوضتها 


أكرم بقلق: مالك يا حبيبتي 


ورد: أنا خايفة أوي 


أكرم : ده كابوس يا روحي إرجعي نامي 


ورد: ينفع تبقى هنا ولما أنام تروح 


نام جنبها و حضنها 


أكرم: ينفع طبعا نامي يا حبيبتي 


ورد: طيب 


فضل يلعب بشعرها لحد ما نامت ونام هو كمان 


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


                                الصبح 


صحيت الصبح لقتوا نايم جنبها فضلت بصالوا وقرب إيدها 


لعبت بشعروا 


ورد بهمس: أنت حلو أوي 


فتح أكرم : إيه كمان يا حبيبتي  


إتحرجت: أحمممم أأأصل 


ضحك عليها 


أكرم: جاهزة عشان المدرسة يا حبيبتي 


ورد:بس أنا ما جبتش حاجة 


أكرم: أنا جبتلك كل حاجة هدوم وشنطة بصي فالخزانة 


حتلاقيهم


ورد: شكرا يا أكرم 


أكرم: يلا غيري ونفطر وأوصلك 


قام طلع لأوضتوا وسابها تغير لبست هدومها وطلعت لقتوا 


جهز هو كمان وكان قمر جدا لابس بدلة كحلي شيك 


ورد: أنا جهزت 


أكرم: تعالي إفطري أمل عملت فطار حلو 


أمل: إتفضلي يا ست ورد 


قعدت ورد و فطروا مع بعض 


أكرم: عايزك ما تجيبيش موضوع زواجنا يا ورد 


ورد بغضب: وده ليه إن شاء الله 


 مسك إيدها: عشان مصلحتك يا حبيبتي 


ورد بحزن:طيب


أكرم: ما تزعليش يا روحي والله ده عشان مصلحتك 


ورد: طيب يا أكرم 


أكرم: يالا يا روحي 


طلعوا مع بعض وركبوا العربية وساق 


أكرم: خذي ده عليه رقمي ورقم ماما و رقم السواق عايزك لما  


ما تخلصي تتصلي بالسواق أو بيا 


مسكتوا : شكرا 


وصلوا قدام المدرسة 


 باس جبينها: يالا يا حبيبتي فحفظ الرحمان 


ورد: سلام 


نزلت ورد ودخلت المدرسة وهو فضل مستنيها لحد ما دخلت 

وروح 

بداية الروايه من هنا 👇👇👇

من هنا


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close