نوفيلا أنت لي
البارت الاول والتاني والتالت والأخير
يعني حضرتك عايزني اضحك على ابنك واخليه يحبني !!! وبعدين اسيبه
ايوا
بس بس ليه بتعمل كدا... حرام عليك دا ابنك من لحمك ودمك.. حرام
ههههه يبنتي سيبيني اكمل كلامي ... انا عايزك بس تلهيه تشغلي وقته ... ساعديني يابنتي.... ابني من ساعة الِ حصله وهو كل يوم مع واحده.. مابشوفهوش غير فين وفين...اتغير اوي مابقاش عمرو بتاع زمان الوقتي مش هامه حد ولا حتى انا.. ساعديني ارجع ابني القديم انتِ مش عارفه احساسِ وانا شايفه كدا.. ما اقدرش اقف اتفرج عليه .. ها قولت اي.. دموعه نزلت بصراحه صِعب عليا.. هتساعديني ارجع ابني زي الاول
ااا طب هو ليه بيعمل كدا... اقصد يعني ايه الي غيره
ربنا يسامحها مطرح ماهي موجوده ضحكت عليه ومشيت... ها هتساعديني.. انا والله اول ماشوفتك فِ المستشفي حسيتك بنت حلال وطيبه
موافقه...هههه وهربيهولك كمان
بقلمي بسمله بدوي
خلاص حضرتك انا واقفه قدام العماره وهو قدامي اهو.. تمام مضطره اقفل بقَ... هههه ده شغلي بقا...مع السلامه
عمو.. عمو
عمو!! قالها بستنكار شديد
عموو ممكن تجبلي من داا وبتشاور على كاندي غزل البنات
هههه ودا اسمه ايه دا يالا آنسه من هنا قال عمو قال وبص عليها بوقا"حه دا انتي الي عمو
ياااعمو بالله عليك عااايزااه.. بسرعه قبل ما الراجل يمشي
عاااااا الراجل هيمشي بسرعه والنبي
اي تصروفاتك الي مش لايقه على سنك داا... انت عندك كام سنه
رفعت ايدها وبتعد ببراءه على صوابعها.... عندي دول ورفعت كفيها الاتنين... عندي 10 سنين
كام يااااختي!!!! 10سنين وده ازاي انتي شكلك فِ العشرينات يبقَ ازاي عشر سنين!!!؟
ياااااعمو اخلص الراااجل هيمشي الله... خلاص مش عاايزه منك حااجه ولسا راحه تمشي
استني خلاص هجبلك... اهو مرضيه ياستي جبتلك الي انتِ عوزاه اهو
مرسي انت احسن عمو فِ الكووون كله ..
وانت اهلك فين بقا ﯾ شاطره
مش تقول شاااطره اسمي ملك
هههه ماشي اهلك فين... وازاي يسيبوكي تمشي لوحدك في الشارع كدا
خالو... قالي انهم بقوا فوق هنا وبتشاور على السما...
اها... وانتِ بقا بتعملِ اي هنا
بدور على بابا وماما.. عشان خالو بيكذب عليا عشان بابا وماما قالولِ انهم عمرهم ماهيسيبوني
بس كدا غلط
مش عارفه بس انا عايزه بابا وماما وبعدين انا مش عايزه اروح عند خالو والنبي
ليه بتقولي كدا يملوكه هو وحش
لا مش وحش هو حلو بس بس مراته بعد ما بتمشي بتضر"بني وبتخليني اقعد انضف وانا مش بعرف وهي بتضر"بني تاني وتاني
اها.. طب اي رأيك تيجي معايا
مش عارفه بس ماما قالتلي مش اسمع كلام الي مش اعرفهم
بس انتي لسا قيلالي اني احسن عمو وطيب صح
صح
هتيجي معايا بقا
امممم اوكي بس شيلي عشان رجلي وجعتني من المشي
بلع ريقه من الفكره.... مينفعش... تعالي اركبي معايا يالا العربيه
هتوديني عند خالو
لا هتيجي معايا اوكي
اوكي.. انت اسمك اي بقا ياعمو ياطيب
هههه اسمي عمرو
اسمك حلو خالص... يالا يالا بسرعه عايزه اركب دي وبتشاور على العربيه... حلوه اوي
ماشي
في نص الطربق كان في كمين
الظابط... بطاقتك
عمرو.... اتفضل
مين دي
عمرو بتوتر: دِ دِ اا خطيبتي
ملك:ااه راسي انا فين... وانت مين عاااااااا انت مين... عااااا الحقووووني
الظابط.... في اي يا آنسه بتصوتي ليه؟! .. هو مش خطيبك
خطيبي!!!! مين انا مش مخطوبه اصلاا عااااا ده شكله خاطفني يا باشا
عمرو بضحك زي المتخلفين ... هههه خاطفها.... هههه ازااااي ههههه طبعاً انا لوحلفتلك يباشا اني مش خاطفها مش هتصدقني...
الظابط....انزلي يالا جتكو ارف ماليتوا البلد لا وجبح كمان وبتقول انها خطيبتك
يباشا اسمعني بس... يابنتي قولي حاجه مالها دي يخبتي السوووده يناااا يمااااا قولي حاجه هروووح فِ داهيه بالشكل دا
كتمت ضحكتي بصعوبه على شكله ووجهت كلامي لظابط... احم حضيرتك ده خطيبي.. انا بس كنت بهزر
الظابط..... واللهِ احنا هنهزر... خد خطيبتك وامشي يابني ربنا يقويك عليها قال بتهزر قال ايه الهم دااا ياربني انااا قولت لابويا ادخل تجاااره واريح دمااغي مااالي انا بوجع الدماااغ داا امشي ربنا يكون فِ عوونك.. خطيبتك دي شكلها هبله
وعمرو ماصدق الكلمه ومشى
هو هو احنا رايحين فين
عمرو بعصبيه... بقاا انا خاطفك هااا انتي مين يااابت واتحدفتي عليا من انهي مصيبه
انا انا انا بس انا مش فاكره حاجه
وفجأه فوني رن... ببص لقيته رقم والده اتخضيت ولسا هقفل شده مني..... رقم ابوووووياااا بيعمل معاكِ ايييييييييييه
ده ده ده
اخلصييييييييييي
دَ دَ جوزي... لقيته بصلي بصدمه وانا اصلا اتصدمت ايه الي انا قوولته دا ﯾ خبتي يلهوي يلهوي وفجأه....
رقم ابوووووووويا بيعمل عندك اييييييه
ده ده ده
اخلصييييي
دَ دَ دَ جوزي... "لقيته بصلي بصدمه وانا اصلا اتصدمت ايه الِ انا قولته دا يخبتي يلهوي يلهوي وفجأه وقف العربيه مره واحده.... ااااه ﯾ متخلف ﯾ غبي راسي
بتقوووولِ اي جوووززك انتِ هتستعبطي
ثوانِ بس.. اخد نفسي بس.... الرقم مش متسجل صح
هز راسه بغيظ... ايوا مش متسجل
دا بقَ معنااه اي
اي
انِ معرفهووش... وده رقم غريب... فهمتِني
وبيعمل اي عندك وبعدين انتِ لسا قايله انه جوزك
ههههه بهزر مهزرش ﯾ رمضان
لا متهزريش يختي تاني
الرقم رن تاني
عمرو بشك.... رُدي
هااا
رديييي
مابلاش والنبي
اخلصيييي ردي
فتحت من غير ما ياخد باله... خلاص خلاص هرد اهو يعمرو.. عشان بس تعرف اني معرفش الرقم دا
اخلصييي رُدي
الو.. الو... الرقم غلط صح
افتحي الاسكبير
هاا
اخلصي
حاضر حاضر
الو... حسيت ان قلبي هيقف من كتر التوتر... مافيش رد شوفت اهو الرقم غلط
شغل العربيه.... هو هو انت اقصد انا هروح فين
اسكتي فِ ليتلك الي مش معديه دي
معديه ولا مركب ههههه... لقيته برقلي سكت مش خوف تؤ تؤ عشان مش عايزه مشاكل.. انا بعترف اني كذابه انا مش بس خايفه انا مرعووبه
انزلي
هو هو احنا بنعمل اي هناا عند البحر..
هحدفك فيه
ايييييه لا والنبي انا انا انا هقول على كل حاجه اباشا بس مترمنيش والنبي يصغيره على الموووت يااالوزه هتموت وانتي لسا مفرحتيش بشبااابك يااالووووزه انا مالي ومال الغلب دا بس ياربي
هش هش هشششش اسكتي اي برابااانت
اهو انت
بتقولي حاجه
بكح.. ماكحش يعني ولا حرام
راح قعد قدام على الاستراحه ووشه للبحر وشكله كان مهموم وشارد فِ حاجه
ياااا اخ بقااالنا نص ساعه قاعدين من غير كلام
مردش عليا.... وفجأه اتكلم.. لو انتِ من ايااهم وجايه تضحكي عليا وتستغليني انا قافشك .. وااه حبيت اسهل عليكي واقولك ان التمثيليه الي عملتيها دي مدخلتش دماغي.. فا خليكي دوغري ومن غير لف ودوران قولي عايزه اي
بقلمي بسمله بدوي
_تعرف انك غبي
بصلي والشرار طالع من عينه... افندم
ههههه اي دايقتك اوي كدا معلش الحقيقه بتوجع ساعات... انت مش اول ولا اخر واحد يحب ويتخذل
الكلام سهل برضو...
ليه بتعمل فِ نفسك كدااا واحد غيرك يتعلم من غلطه ويحاول يصحح من نفسه ويبقَ قوي... بس الي شيفاه قدام انسان ضعيف
اسكتيييي
مش هسكت ابوك ده مش صعبان عليك هااا... وبعدين اما تبقَ كل يوم مع واحده شكل... انا عارفه انك بتحاول تثبت لنفسك وغرورك ان مليون واحده تتمناك... بس مافكرتش فِ ابوك الي صحته بتدهور يوم بعد يوم بسببك وهو شايفك كدا .. واهم من كل دا مافكرتش فِ ربنا....
انتي تعرفي ابويا منين
انا الدكتوره الي مسؤوله عن حالته لما كان الشهر الي فات كله فِ المستشفى
ايه بابا كان في المستشفى
بصتله بسخريه....... ايوه وانت ولا على بالك
... غصب عني واللهِ... بس هي كسر"تني... حاولت كتير مابينش بس مش قادر انسى قد اي انا كنت مغفل.. اول ما قالتلي ان مامتها محتاجله فلوس مترددتش ثانيه وكتبت لها الشيك ومن ساعتها مشوفتهاش وفِ الاخر عرفت ان امها اصلا مي"ته من زمان حاولت اتصل لحد ماردت عليا وبكل جباحه قالتلي.... انِ كنت مغفل وضحكت عليه
صعب عليا مديت ايدي بتردد امسد على كتفه..... معلش وبعدين الحمدلله انها غارت فِ داهيه اهم حاجه ابسط كدا واحمد ربنا انه كشفلك حقيقتها ولا زمانك لسا مخدوع فيها وبعدين وربنا خسراه فيها مز زيك كدا بعيون خضره يااعم
انت شايفه كدا
هااا... بقوولك اي قوم يالا نروح نطمن باباك وتحاول ترجع علاقتكم زي الاول وربنا انت محظوظ غيرك بتمني بس حضن منهم زي كدا .. دموعي نزلت وانا بتفكر ذكرياتي مع اهلي
ليه بتقولي كدا اومال هما فين
ما*توا في حادثه عربيه بقالهم سنه... انا يتيمه
ما تقوليش كدا اومال انا اي
انت انت اي
هتعرفي بعدين يالا عشان هتيجي معايا لِ بابا
هزيت راسي بهدوء
صفرت باعجاب.... يلهوي اي البيت دا لا دي فيلا... انت عاايش في دي لوحدك انت وابوك بس
الله اكبر يشيخه هتقع
على فكره انا مش بحسد ... انا بقُرر ههههه
ورايا
ايييه لا لحد هنا واستوووب يعني اي وراااك دي... وبعدين مينفعش انا بنت قمر وكيوت ورقيقه اخاف عليا منك
حلوه النكته دي... قال كيوت قال... برغووت تقصدي
لسا هتكلم ماعطينيش فرصه ومشا
انت يجدع اقف ياااعم اقف
بطلي بقاااا لوك لوك اي مابتفصلييش اتكتمي بقَ.. قدامي
مااتزقش طاااه
دخلنا لقيت والده قاعد واول ما شافنا وقف
عمرو ابني اخيرا رجعت ... ااا مين الي معاك دي
دي ملك ايه نسيتها يبابا بسرعه كدا...
ابتسمت... اطمن يعمي كله تحت السيطره وابنك بقَ احسن من الاول وراجعلك ندمان .. واهو وفيت بوعدي ليك ورجعتلك ابنك واحسن من الاول كمان ابسط بقَ هههه
_انا مش عارف اقولك اي يبنتي... بجد متشكر اوي
انت لسا قايل بنتك اهو في اب يشكر بنته وبعدين انا معملتش حاجه انا بس فتحت عينه وفهمته
عدى شهر وكل حاجه رجعت لاصلها وصداقتي انا وعمرو بقيت قويه اكتر...
في يوم كنت عملاله مفاجأه ورحت ليه الشركه
بخ انااا جيت
تااافهه بالله انتِ تافه ياملك
واللهِ
واجمل تافهه شوفتها في حياتي... كنت لسا هجيلك على فكره عايزه في موضوع مهم اوي اوي... ملك انا انا بحبك
خبط لزق كدااا هههه...... وانا كمان
وانت كمان اي
بحبك... لف بيا... بحبك بحبك من اول يوم شوفتك فيه .. تقبلي تتجوزيني
لسا هرد فجأه باب المكتب اتفتح ودخل بنت في العشرينات
عمرو بعصبيه.... انتي..... انتيييي بتعملييييي اي هناااااااا انت ايييه الجباااحه الي انتي فيييهاااااا دي اااايه الي رجعك تاااني
رجعت عشان كدا وبتشاور على ولد صغير ماسك ايدهااا
ميييين داااا
ابنك ياااعمرو ابنك..... وده تحليل NDA لو مش مصدق
اخدت منها الملف بلهفه.....
الاخير 🥺♥..
دَ ابنك ياااعمرو ابنك وده تحليلDNA لو مش مصدقني
دموعي نزلت بخوف وانا بدعي فِ سري ياارب يارب تطلع كذابه يارب مَيكنش ابنه يارب
بس للاسف التحاليل مظبوطه..
عمرو بأمل.... كذب صح كذابه صح قوولِ انها كذابه
هزيت راسي بلا... التحاليل مظبوطه يا عمرو مضبووطه
يعنيييي اي ابنييييي... اناااا مش معترف بييييه طاالما منها مش عااااايزوه اخروووجي برااااااا
بس دااا ابنك.. هعرفع عليك قضيه قاطعتها... ثانيه ثانيه انتي عملتي التحليل ازاي... وهو المفروض تاخدي عينه من ابوه
اااا مقدرش اقووول ده سر... وده ابنك يا عمرو ابنك
عمرو وهو بيشدها من شعرها....... قسماً عظماً لو ماقووولتي الحقيقه لكون شااارب من د*مك اخلصيييييي قولي ي سمر
سمر دموع مزيفه....... اقول اي هاا حرام عليك ليه مش راضي تعترف بيه .. لو معترفتش بيه انا هروح القسم اعملك فضيحه وهرفع عليك قضيه ها
انا فِ حاجه جوايا مش مصدقه الي بيحصل دا... احساسِ بيقولي انه كذب... قربت بشويش من عمرو ووقفت ورا ضهره محدش ملاحظ وبما انه اطول مني مكُنتش باينه وطلعت مقص صغير من شنطتي وقصيت من طراطيف شعره وطلعت علبه وحطيتهم فيها و بحركه سريعه مني عملت نفس النظام مع الطفل وجريت بسرعه على برا...
عمرو بصوت عالي وعصبيه..... ملك ملااااااك استني متصدقهاااش
_ وفجأه الولد الصغير اتكلم.... بابا هو انت بابا
عمرو بصله كتير وسكت
سمر بخبث..... ايوا دا باباك يحبيبي
هيييييه اخيرا بقا ليا بابا... بابا مش تسيبنا تاني
سمر بخبث.... حرام عليك مش صعبان عليك ابنك.. انا ندمانه واللهِ وبعدين مش عشانِ عشانه ارجوك
عدى اسبوع وعمرو بيحاول يكلم ملك وهي مش عطياله فرصه وسمر بتحاول تقرب وهو يبعد و بتحاول تستطعفه ب الولد لحد ما صدقها
بقلمي بسمله بدوي
يعني بجد هترجعني ليك يعمرو وهتخلي ابننا يتربى وسطنا
هز راس على مضض... ان شالله
على ج*ثتي الكلام دا
عمرو بفرحه.... ملك
ودخل البوليس... اهي يحضرة الظابط اقبضوا عليها.. مش بس اختلست فلوس منه لا وكمان اخدت ولد من الميتم وبتستغله وبتقول انه ابنها ولا ومش اكتفت بدا لا وكمان ذورت ورق انه ابنه ... بس انا معايا الورق الحقيقِ اهو
سمر بخوف..... كذب كذب
الورق اهو يباشا.... الورق اثبت كلامها فعلا وقبضوا عليها وخلصوا منها
عمرو بفرحه..... ملك انتِ عملتي كل ده عشان صح عشان لسا بتحبيني صح... انتي مش عارفه انا كنت عامل ازاي من غيرك... ملك انا بحبك
هنا الطفل اتكلم.... يعني انت مش بابا
عمرو سكت مش عارف يقول اي
لا يحبيبي.. بابا
نعم تقصدي اي
عمرو اي رأيك نتبناه بصراحه كيوت اوي وبرئ وصعبان عليا اوي ذنبه اي يدخل في خطه منها كانه لعبه في ايدها... ارجوك يعمرو وافق
عمرو بفرحه.... معني كدا انك موافقه تتجوزيني... انا موافق اعمل اي حاجه بس تكوني معايا
بجد موافق نتبناه... انا بحبك اوي اوي اوي
وانا بعشقك يبنووتي
روحت اشتالته... انا ماما وهو بابا يحبيبي
هييييه بقَ عندي بابا وماما زي اصحابي انا بحبكوا اوي حسيت بسعاده اوي... اخيرا بقا ليا عيله
عمرو وهو بيمسك ايدي بحب ويقبُلها... هنسميه اي يعمرو
_مالك... مقتبس من اسمك..
حلو اوي... بحبك اوي ﯾ عمرو ربنا عوضني بيك انا فرحانه اوي
ده انا الي ربنا عوضني بيك ولو فضلت اشكره كول العمر مش هكون وفيت بيه بعشقك اكتر بقلب عمرو
"وما كُنت مِمّن يدخل العِشق قلبُه ولكِنَّ منْ يُبصر جفونكِ يعشقِ♥"..
تمت
انتِ لي
تعليقات
إرسال تعليق