أخر الاخبار

سكريبت أحببت أختي حب جنون من الفصل الاول حتي الرابع والاخير



🌺🌺🌺سكريبت🌺🌺🌺

🌹🌷 أحببت أختي حب جنون🌹🌷

من الفصل الاول حتي الرابع والاخير

🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷

تعريف الاشخاص نور بنت عندها 18 سنه ف اول جامعه شعرها طويل وبيضاء ومش طويله اوي وعنيها عسلي اسر ده اخوها عنده 26 سنه مخلص دراسه وبيسافر كل فتره عشان شغله وده طويل جدا ووسيم وبشرته قمحاويه وشعرو ناعم وعيونه عسلي ياسمين مامت اسر ونور ودي عندها 55 سنه ابو نور واسر مايت نبدا .

نور: صباح الخير يا ماما

ياسمين مامت نور: صباح الخير يا حببتي

نور: اومال فين اسر يا ماما

ياسمين: لسه نايم يابنتي اطلعي صحي ع ما احضر الفطار

نور: حاضر يا ماما 

نور طلعت تصحي خبطت ع الباب مافيش رد دخلت الاوضه لقيت اسر نايم عاري من فوق 

نور بكسوف: اسر يا حبيبي قوم عشان تفطر اسر لسه نايم

نور:يا اسسسسسسسر قووم

اسر:اي ف اي مين بيزعق لقي نور قاعده جمبه وبتقول

نور:كل ده نوم قوم عشان تفطر وتوصلني الجامعه

اسر:اشطا بس هوصلك مقابل اي يموزتي وبيغمزلها

نور بطفوليه: متقوليش يموزتي وانا مش عايزك هه

اسر: هوصلك برضو بس بشرط نور: اي هو

اسر: تخرجي معايا النهارده بليل هعزمك اشطا نور: ماشي يلا ننزل نفطر عشان منتاخرش

اسر بضحك:مش قادر اقوم تعالي قوميني 

نور وهيا بتحاول تكتم ضحكتها: اخلص يا اسر قوم

اسر: تعالي قوميني يابت جسمي مكسر وبيضحك

نور بزهق: بتمسك ايده وبتقومه اسر شدها عليه ووقعهاف حضنه

نور بخوف: اسر اي الي بتعمله ده ابعد عني

اسر:........... مافيش رد

نور: يا اسر بتعمل ايه اوعا سبني

اسر وهو بيقرب عليها: باسها بوسه طويله وهو أكنه مش ف وعيه

نور بخوف من اخوها :زقته وطلعت من الاوضه

اسر: فنفسه بحبك اوي يا نور نفسي تكوني ليا لوحدي

نور: فنفسها اخويا اتجنن ده بيبوسني هو ازاي يعمل كده انا لازم اقول لماما راحت نور ع السفره وقاعدت عشان تفطر وكانت هتقول ل مامتها بس قالت لا مش هقول

اسر كان لسه نازل: انا هستناكي ف العربيه يا نور افطري وتعالي عشان اوصلك

ياسمين: مش هتفطر يابني نور: سبيه يا ماما ده كان بياكل رز مع الملايكه فوق وبتغمز ل اسر اسر بضحك: طيب يختي ادي الي بناخده منك انا مستنيكي تحت باي ونزل

خلصت نور اكل ونزلت لقيت اسر مستني ف العربيه ركبت نور واسر ووصلها الجامعه

نور: حضنت اخوها وقالتله انا حاسه ان هيحصلك حاجه 

اسر: متخافيش يحببتي مش هيحصلي حاجه 

اسر:خلي بالك من نفسك

نور:حاضر وسبته ومشيت

اسر ركب العربيه ولسه كان مشي بصت عليه نور لقيته

نور بعلو صوتها:اسررررررر

البارت التاني  

« احببت اختي حب جنون »

نور بعلو صوتها: اسرررررر اسر كان عامل حادثه ومغمي عليه نور طلبت الاسعاف وراحو ع المستشفى 

نور بخوف وقلق: يارب تقوم بالسلامه يا اسر كل ده بسببي يارب قومو بالسلامه الدكتور خرج من عند اسر: الدكتور حضرتك تقرابيلو اي نور: اخويا هو حصلو حاجه الدكتور: لا متخافيش يا انسه هو كويس عنده بس كسر ف دراعه ورجله هو يقدر يروح النهارده نور: الحمدلله طب انا ممكن ادخل اطمن عليه الدكتور: اه اكيد وسبها ومشي

 نور دخلت تطمن ع اسر كان نايم قعدت نور جمبه ومسكت ايده وبتقول نور بعياط: انا اسفه كل ده بسببي انا الي قولتلك تعاله وصلني انا اسفه

اسر وهو بيفوق: متتايفيش يحببتي انا كويس وبيمسح دموعها نور: الف سلامة عليك الحمدلله انك كويس الدكتور قال انك تقدر تروح النهارده اسر بتعب: لا انا جسمي كلو متكسر مش هقدر امشي روحي انتي ينور عشان ماما وتعالي بكره نروح سوا نور: لا مش هسيبك لوحدك انا طلبت اوبر وشويه وهنروح لمه تخلص التحاليل اسر: هز راسو بمعنا ماشي وسكت نور: نور : حاسب كده وانت واخد السرير كله لوحدك ونامت جمبه اسر: بت هتوقعيني قومي نور بضحك:لا اسر:دراعي يمفتريه هتكسريه اكتر ما هو مكسور نور بخوف:سوري انا اسفه اسر بقرف:يلا يابت اسنديني عشان نروح من المكان ده

تلفون نور رن:نور الووو مجهول:مجتيش الجامعه ليه النهارده نور: معلش كنت تعبانه شويه بكره هاجي مجهول:وحشتيني يابت نور:هكلمك بعدين يلا سلام

اسر:بتكلمي مين يا نور ومال وشك اصفر كده ليه نور بخوف وتهتها: د د دي واحده صحبتي وكانت بتطمن عليا متشغلش بالك اسر بزعيق: نووور انتي مبتعرفيش تكدبي كنتي بتكلمي مين نور بتوتر: صحبتي يا اسر يلا عشان نروح

نور سندت اسر عشان يروحو ركبو العربيه وخلص مشيو من المستشفى

بعد ساعتين: نور واسر وصلو البيت قابلتهم ياسمين مامتهم وبخوف ع اسر ياسمين مامتهم:مالك ي اسر حصلك اي ومال دراعك متجبس ليه نور:اسر عمل حادثه يماما والدكتور قال انه بقا كويس متخافيش ياسمين:الف سلامه عليك يحبيبي اسر: الله يسلمك يا ماما انا طالع اوضتي نور: سندته وطلعته اوضته وطفت النور وسابته عشان ينام

اسر: نوور: نور:نعم يا اسر

اسر: افتحي الدولاب وهاتي العلبه الي فيه نور: جابت العلبه ل اسر اسر: افتحيها نور بتوتر وهيا بتفتح العلبه: فتحت نور العلبه ولقت نور بصدمه:..

يترا نورشافت اي فالعلبه ومين المجهول الي نور كانت بتكلمه يتاب

«احببت اختي حب جنون »البارت التالت

وقفنا عند لمه نور جابت العلبه واسر قالها افتحيها

نور بصدمه: فتحت العلبه لقيت خاتم من الذهب الابيض وكان بيلمع بقوه

نور بفرحه: وااااااو اي الجمال ده د ده جميل اوي يا اسر.. اسر بابتسامه.. مش اجمل منك ينوري كل سنه وانتي طيبه يحببتي نور:ايه ده هو النهارده ايه..اسر بحب: عيد ميلاد احلي واجمل بنوته فالكوون كله..نور بحب: بتحض اخوها وبتقولو ربنا يخليك ليا يحبيبي..اسر بتوتر: انتي عارفه ان انا بحبك اووي..نور بحب: انا الي بحبك اكتر يا احسن اخ في الدنيا

اسر: باس دماغ نور وقال نور يحببتي ممكن تسبيني عشان انام شويه..نور بحب: تصبح ع خير يحبيبي وسبته وخرجت

اسر فتح الفيسبوك وبيكتب: اليوم عيد ميلاد احلي واغله شخص ف حياتي ربنا يخليها ليا يارب وميحرمنيش منها وكتب تاريخ ميلادها

اشعار من الفيسبوك:شخص مجهول:انا اعرف حد بيحب اخته حب عشاق

اسر بعصبيه:مين ابن******* اسر فضل يدور ع اي معلومات عن الشخص ده لكنه فشل!

فلاااااااااش باك

اسر:اي يصحبي عامل ايه

صحبي:كويس يعم انت اخبارك

اسر:كلو تمام يسطا 

صحبي:لا شكلك مضايق قولي ف اي شكل الحب مبهدلك ولا اي يخويا

اسر بضحك:حب اي يعم دنا بعشق احسن ملاك فالكون

صحبي:ودي تطلع مين الي تعمل فيك كل ده

اسر بتوتر: نور اختي بحبها اوووي

صحبي بصدمه: اي ازاي ده ازاي تحب اختك انت اتجننت

اسر بزعل:مش قادر ابطل احبها 

نرجع تاني"

اسر:يابن*******انت الي تعمل فيا كده انا هنتقم منك

نام اسر نوم عميق بعد غضبه وتفكيرو ف انتقام اعز صاحب ليه 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، 

تاني يوم "

صحيت نور من نومها العميق خدت شاور واتجهت الي اوضه اسر 

نور: خبطت ع الباب ودخلت لقيت اسر واقف فالبلكونه راحتله وهيا بتقول صباح الخير

اسر بزعل: صباح الخير يحببتي

نور بقلق: مالك شكلك زعلانه ف ايه

اسر: نور انا عايز اقولك حاجه كنت مخبيها عليكي من زمان

نور بتوتر: ايه هيا وليه كنت مخبيها

اسر: نور احنا مش اخوات انااسف اني خبيت عليكي بس انا عملت كده عشان بحبك

نور بصدمه: انت بتقول ايه واغمي عليها 

اسر شال نور ووداها المستشفى 

اسر كان قلقان عليها: يارب هو حصلها ايه انا اسف يانوري اني قولتلك

الدكتور خرج من عند نور: الدكتور حضرتك جوزها

اسر بقلق: لا هو حصلها حاجه 

الدكتور: اه عندها............. 

يتابع٠٠٠

« احببت اختي حب جنون »البارت الاخير

وقفنا عند لمه نور اغمي عليها والدكتور لمه خرج من عند نور

الدكتور:اه عندها صدمه عصبيه هيا واخده حقنه موهدئه ولمه تفوق تقدر تروح معاك..اسر طب ممكن ادخل اطمن عليها الدكتور:اكيد اتفضل عن اذنك ومشي الدكتور اسر: دخل عند نور وقعد جمبها وهو عيونه تشبه في بحر من الدموع اسر مسك ايد نور وقال..نا اسف كان لازم اقولك من زمان بس انا حبيتك ومقدرتش ابعد عنك ولو كنت عرفتك كنتي هتبعدي عني سامحيني ينوري انا اسف 

نور: ا ا اسر..اسر:نعم يقلب اسر انتي كويسه 

نور بزعل:كدبت عليا ليه وليه معرفتنيش من زمان 

اسر: انا اسف بس انا خفت تبعدي عني انا بحبك بجد ينور

نور بخجل:بتحبني ازاي

اسر بحب:بحبك وعايز اتجوزك ينوري

نور بحب:حضنت اسر وقالتله وانا بعشقك..اسر بغمزه:طب نتجوز بقا

نور بضحك:اصبر اخرج من هنا طب

اسر بفرحه: هز راسه وقرب من نور وباسها بوسه طويله 

نور فنفسها:بحبك اوي ياسر انا بحمد ربنا اني هكمل حياتي معاك ربنايخليك ليا يارب

نور بتوتر: اسر يلا نروح انا بقيت كويسه..اسر قال يلا وشال نور ع كتفه وهما خارجين من المستشفى وبيقول بحبك يانوري بصوت عالي كل الي فالمستشفي ابتسمو وكانو فرحنين من المنظر

ركب اسر ونور العربيه واتجهو الي المنزل مسرعا

نور خبطت البار فتحت لهم ياسمين..ياسمين نور حببتي كنتي فين وفين اخوكي

نور:مش اخويا ليه كدبتي عليا

ياسمين:بزعل انا هقولك الحقيقه

 كل ده واسر واقف وماسك ايد نور وشبه هيعيط وفرحان فنفس الوقت انه هيتجوز حب حياته

ياسمين:من عشرين سنه انا وبوكي ربنا مرزقناش باطفال وكنا طول الوقت الحزن مالي قلوبنا فكرنا نتبنا طفل ونربي ع ايدينا ونعتبره ابننا اتبنينا اسر وبقا ابننا ساعتها اسر كان عنده ست سنين ومكنتش اعرف انه هيكون عارف اننا متبنينو وادي الي حصل. 

نور:بصت ل اسر ومسكت ايده وقالتله بحبك بصوت واطي

اسر باس دماغها وقال لياسمين انا هتجوز نور دلوقت حالا

ياسمين بفرحه: ربنا يتمملكم عخير يبني وزغرطت ياسمين

جه المأذون واعلن جملته بارك الله لكما وجمع بينكما فخير

بعد ساعه عند نور واسر

اسر بغمزه:اخيرا بقيتي مراتي

نور..قربت من اسر وقبلته من شفايفه بعمق

اسر بسرحان فنور..قال لنور بحبك يا اجمل نوري فالدنيا انتي النور الي منور حياتي بحبببببك ينوري..

 اسر.. شال نور ودخل بيها الاوضه واوقفت عن الكتابه لحد هنا....

تمت....

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close