expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية جحيم بين الفهد والاسد الفصل الاول والثاني

 

بسم الله الرحمن الرحيم

رواية جحيم بين الفهد والاسد


الفصل_الاول والثاني 

زهره. بدموع قالت اقسم بالله ما حد لمسني غيرك يا أسد 


أسد. بصوت عالي قالها انا عملت تحليل وعرفت اني مش بخلف يبقي منين اللي ف بطنك دا وضربها عدة ضربات متتاليه


زهره. حرام عليك يا أسد انا معلتش حاجه اللي ف بطني دا ابنك وانا متأكده صدقي حبيبي 


أسد. حبيبك اوعي تقوليها تاني فاهمه وضربها مره أخري بغيظ


زهره. بقهر قالت طيب تعالي نروح لدكتور تاني وكمان اعمل DNA علشان خاطري وبدموع قالت انا بحبك ومستحيل اخونك ابدا


أسد. زئها برجله وقالها هخليكي تتمني الموت 


زهره. بصوت عالي لا لا انا مظلومه والله العظيم مظلومه


أسد. ضربها بالبوكس ف بطنها وسابها وخرج برا الاوضه


زهره. اغمي عليها


عليه. خبطت عليها ودخلت اول ما شافتها شهقت وقالت حبيبتي مالك يا بنتي وفوقتها بقلمي 


زهره. بدموع قالت يارب خليك معايا


عليه. بس لو تقوليلي مالك بقالكم كام يوم مش طايقين بعض ولأول مره اشوف أسد بيه يمد إيدو عليكي


زهره. انا حامل يا داده


عليه. بفرحه الف مبروك يا بنتي وبعدين قالت طيب ايه المشكله ليه اللي بيحصل بينكم دا بقلمي نور عصام


زهره. بقهر قالت أسد مش مصدقني


عليه. ازاي يعني وبعدين قالت طيب ماتروحو لدكتور وتتأكدو تاني من الحمل وهو ساعتها لما يشوفو هيصدق


زهره. صرخت وقالت دا مش مصدق اني حامل منه


عليه. بخضه قالت يا مصيبتي ليه كدا انتي بتحبيه وبتموتي فيه وبنت ناس وعمرك ما تعملي كدا ابدا وهو كمان بيحبك وميستحملش عليكي الهوا ليه عمل كدا


زهره. بيقولي انو حلل لما عمل الحادثه ومش بيخلف


عليه. لا حول ولا قوة إلا بالله وبعدين طبطبت عليها وقالت طيب قومي يا بنتي ارتاحي وربنا هيحلها من عنده


زهره. بحزن قالت هيموتني يا داده وانا اقسم بالله مظلومه ورمت نفسها ف حضنها وقالت محدش لمسني غيرو يا داده والله ما حد لمسني ابدا انا مستحيل اعمل كدا


عليه. بدموع قالت مصدقاكي يا بنتي دي اكيد نتيجه غلط ف التحليل


زهره. قولتله يروح يحلل تاني بس مش راضي ومصمم علي اللي ف دماغه وزي ما انتي شايفه بهدلني


عليه. متقلقيش يا بنتي خليها علي الله بقلمي نور غصام


زهره. دموعها نزلت بقوة وقالت تعبت يا داده ضربني بقوة 


عليه. انا معاكي يا بنتي متقلقيش وهو بكرا يروق ويهدي وأكيد هيفكر يحلل تاني وساعتها هيرجع ويتأسفلك


زهره. بقلة حيله امته بس يا دادة انا هموت من شكه فيا


وبعد بعض الوقت


أسد. رجع دخل الاوضه لقاها نايمه عالسرير ودموعها علي خدها بصلها واتنهد وبص لبطنها وقال ليه كدا ليه تعملي فيا كدا انا محبتش غيرك حبيتك اكتر من نفسي ليه تجرحيني بالطريقه دي


زهره. حست بيه فتحت عيونها


أسد. بصلها بغل


زهره. قامت بسرعه ولسه هتتكلم


أسد. شدها من شعرها وقالها مين اللي خونتيني معاه


زهره. موتني احسن من اللي بتعمله فيا دا


أسد. لا موتك سهل لكن انا هعذبك وهخليكي تندمي علي غلطتك دي علي خيانتك ليا يا .....


زهره. محدش هيندم غيرك يا أسد وبكرا تشوف


أسد. بجحه وبتتكلمي ولا كأنك عملتي حاجه


زهره. بتحاول تستجمع شجعتها وقوتها قالت ايو معملتش حاجه وبقولهالك للمره المليون روح اكشف تاني واعمل تحليل للبيبي


أسد. ساب شعرها ورماها عالارض وراح فتح الدرج وجاب منه التحاليل والأشعه ورامهم ف وشها وقالها اعتقد بتعرفي تقرأي انجلش شوفي يا هانم يا متربيه شوفي بعينك 


زهره. مش هشوف حاجه انا واثقه ف نفسي وف تربيتي والبيبي ابنك وابني ابنك فاهم ابنك ابنك ابنك


أسد. نزل فوقها ضرب بكل قوته


زهره. تعبت واغمي عليها


أسد. جاب كوب ميه ورماه عليها وضربها حتي فاقت وقالها مش هخليكي تموتي بسهوله وضربها مره اخري بلا رحمه


زهره. ما عادت قادره تتحمل وقعت ف الارض


أسد. بصلها ولقاها تعبت اكتر من الازم وفجأه لقي دم نازل منها


زهره. وشها اصفر وبتتنفس بصعوبه


أسد. بصلها بشر وقالها ولسه يا قلب الأسد وزئها ومشي


عليه. بس شافته نازل وراح اوضة المكتب جريت عليها صرخت اول ما شافتها ونزلت تشيلها  


زهره. بتعب قالت الحقيني يا دادة بموت


عليه. يا بنتي انتي بتنزفي


زهره. الحقيني الحقي ابني


عليه. قومتها ودخلتها الحمام وغيرتلها وبعدين قالتلها اهدي وبس يمشي بجيبلك دكتور بقلمي نور عصام


زهره. مش هقدر استني يا دادة تعبانه قوي


عليه. عرفه يا بنتي وعيطت عليها وقالت ااه يا ني مش عرفه اعملك ايه يا بنتي وبعدين فكرت وقالت طيب استني بس اشوفو تاني كدا وارجعلك بس متتحركيش


زهره. اومئت بعيونها


عليه. نزلت لقت أسد ف وشها


أسد. بصوت عالي قالها كنتي فين


عليه. ارتعشت وقالت كنت عند ست زهره


أسد. غوري من وشي وطلع دخل عليها لقاها غيرت هدومها وقف قدامها وسحبها من ايدها 


زهره بضعف قالت ابعد عني انتي واخدني فين 


أسد. متخافيش يا قلبي انا هريحك 


زهره. صرخت


أسد. لا لا لسه بدري قوي علي صوتك العالي دا ياروحي


زهره. بضعف قالت أسد ارجوك صدقني انا بريئه


أسد. قال .......


توقعاتكم اسد قال ايه وناوي علي ايه


وهل فعلا زهره بريئه ام خاينه


رواية جحيم بين الفهد والأسد


بقلمي نور عصام


اقل من الف تعليق هزعل


تابعوني الروايه هتنزل حسب التفاعل 


وانتظروني بأحداث شيقه ومثيييرة جدااا


حبايبي لا تلهو عن الصلاه وقراءة القران والصلاه علي الحبيببسم الله


#الفصل_الثاني


أسد. متخافيش يا قلبي انا هريحك من تعبك دا خالص


زهره. بترجي قالت أسد الله يخليك سيبني حرام عليك


أسد. متقلقيش انا هسيبك بس لما اخلص مهمتي الاول يا قلبي


زهره. صرخت بصوت عالي 


عليه. طلعت علي صوتها 


زهره. شافتها قالت الحقيني يادادة هيموتني


عليه. برعب منه قالت أسد بيه ليه كدا اهدي يا بني 


أسد. بصلها نظره ارعبتها


عليه. خافت وحاولت تتجاهل نظرته ليها وقالت طيب انت واخدها ورايح فين دي شكلها تعبان قوي وكانت بتنزف من شويه والي بتعمله دا غلط علي الحمل اهدي يا بني علشان خاطري


أسد. اتعصب اكتر من الازم وفتح باب العربيه ودفعها بقوه جواها


زهره. بتصرخ 


عليه. طيب خدني معاها 


أسد. قالها لحد دلوقتي انا مش عاوز اغلط فيكي انا مقدر انك ست كبيره ومعايا من صغري فمتخلتيش اتصرف معك بطريقه تانيه


عليه. بالله عليك يا بني ارحمها دي مراتك وعمرها متعمل حاجه تهينك وتهين نفسها بيها دي زهره يا أسد زهره اللي كنت هتموت وتتجوزها


أسد. بنظرة ضعف قالها واهي زهره دي خانتني عاوزه حاجه اكتر من كدا عاوزه ايه تاني بعد الخيانه يا داده


عليه. متصدقش حد يا بني زهره مستحيل تخونك


أسد. ابعدي عن طريقي يا داده


عليه. مدت ايدها علي كتفه قبل يركب العربيه وقالت انا اعرفها من سنه ومصدقاها وانت تعرفها من اربع سنين ومش مصدقها يبقي اكيد غلطان وعمرك ما حبيتها لانك لو حبيتها كنت هتصدقها وتحاول تتأكد من كلامها مره وعشره بقلمي نور عصام


أسد. كلامها هزه للحظه وبعدين قال انا مصدق الدكتور والأشعه والتحاليل ومستحيل اكدب عيوني وركب ودور العربيه ومشي


عليه. ربنا يهديك يا ابني


سلوي. قلبي مقبوض وخايف بقلمي نور عصام 


اسماعيل. ليه كدا


سلوي. زهره بقالها كام يوم متصلتش وحتي بكلمها فونها مغلق


اسماعيل. اهدي يا سلوي بنتك بخير واكيد مع جوزها برا وانتي عرفه لما بتكون معاه مش بتتصل ولا بتكلمني خالص


سلوي. لا المره دي قلبي وجعني عليها


اسماعيل. استغفر الله العظيم انتي عاوزه تقلقي وخلاص


سلوي. اتنهدت وسكتت


اسماعيل. اهدي يا حبيبتي انا هتصل عليها وفعلا بس مفيش رد


سلوي. شوفت بقا


اسماعيل. طيب انا هروح بكرا باذن الله اشوفها واطمنك


سلوي. خدني معاك


اسماغيل. حبيبتي انتي مش شايفه حالتك عامله ازاي انتي تعبانه


مازن. بابا بتصل علي زهره مش بترد هما مسافرين ولا حاجه


سلوي. ربنا يستر يا ابني بقلمي نور عصام


مازن. ايه بس يا ماما


اسماعيل. ولا حاجه يا حبيبي ما انت عارف امك 


مازن. طيب انا هروح لها 


اسماعيل. الوقت متأخر يا مازن الصبح بنروح


مازن. حاضر يا بابا


اسماعيل. قلق اكتر ورن علي أسد بس مردش رن عالبيت


عليه. اهلا استاذ اسماعيل 


اسماعيل. اهلا بيكي وبعدين قالها هي زهره وأسد فين بنرن عليهم مش بيردو هما سافرو ولا ايه بقلمي نور عصام


عليه. اتوترت وبعدبن قالت أسد بيه والست هانم سافرو من ساعه كدا 


اسماعيل. طيب راحو فين


عليه. مش عرفه اسد بيه تقريبا عامل مفاجأه لست زهره


اسماعيل. طيب يا عليه متشكر جدا وقفل وطمن مراته وابنه


سلوي. مش مرتاحه بس مفيش بايدها حاجه تعملها 


اسماعيل. اهدي بقا علشان صحتك كانت مريضه بالقلب


زهره. ف العربيه من تعبها وعياطها عيونها غفت نامت


أسد. بصلها وبص لأيدها اللي علي بطنها واتنهد وف نفسه قال ان ما خليتك تندمي وتتمني الموت ومتلقهوش مبقاش أسد المحمدي


وبعد بعض الوقت وصلو


أسد. نزل وراح عليها وهزها من كتفها


زهره. بتعب فتحت عيونها


أسد. بعصبيه قالها انزلي نور عصام


زهره. نزلت ولكن تعبانه ومش دريانه 


أسد. مسكها من ايدها ودخلو وطلع بيها فوق وزئها عالسرير وقالها اهلا بيكي ف جحيم الأسد يا قلب الأسد


زهره. دموعها نزلت وما اتكلمت


أسد. وفري دموعك دي دا احنا لسه هنشوف دموع ملها اول من أخر 


زهره. والله العظيم مظلومه


أسد. اوعي تحلفي فاهمه يا خاينه


زهره. موتني وارحمتي


أسد. مردش عليها وقام جاب حبل وربطها ف الكرسي


زهره. انت اتجننت حرام عليك


أسد. لسه الجنان هتشوفيه يا قلبي


زهره. فكني يا اسد علشان خاطري


أسد. خاطرك وضربها بالقلم


زهره. بضعف وقلة حيله قالت انت هتعمل فيا ايه


أسد. قالها انتي واحده خاينه وانا مش هحرمك من اللي عملتيه


زهره. بدموع يعني ايه


أسد. همتعك بخيانتك


زهره. حرام عليك يا اسد انت عاوز مني ايه


أسد. هجبلك كل الرجاله الخاينين اللي زيك يتعاملو معاكي 


زهره. صرخت بصوت عالي


أسد. لا لا لسه اصبري شويه دا انا كمان هعمل ......


ياتري أسد هيعمل ايه تاني


رواية جحيم بين الفهد والأسد


 تابعوني


تفاعلوووو ولو الفصل وصل ألف بنزل الجديد اليوم


الاحداث الجايه شيقه جداا

تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close