رواية الخادمه الجميله الفصل الثالث بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
رواية الخادمه الجميله الفصل الثالث بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
دخل أكرم الي اول ما شافته ملك خبت التلفون وهي خايفه
أكرم بشك ووقف قدامها.
بتكلمي مين يا ملك و خبيتي التلفون اول ما شوفتيني
ملك بتوتر ؛ هاا لا انا كنت بكلم حسناء صحبتي وهي قفلت وانا كنت بنزل التلفون عادي هخبيه ليه
أكرم كان باصص عليها بشك و طريقه كلامها
طيب تعالي عشان نفطر. ونكمل احنا كن واقفين فين
ملك مكانتش مركزه وهزت رأسها ب ماشي
أكرم كان مركز مع مل حركاتها
وبدأت تاكل وهي سرحانه لو أكرم عرف انها بتعمل دا كله عشان حسام. ممكن يكمل ويديها الفلوس ولا يعتبرها خيانه
أكرم لمس خدها برومانسيه
مالك يا لوكه مش تلي بعضك ليه كل دا بكلمك و انتي سرحانه لما اكون موجود متركزيش علي اي حاجه غيري انا وبس
ملك اتعجبت من طريقته
شالت ايده وقالتله
ابعد ايدك عني يا أكرم بيه بلاش تنسي احنا مع بعض له و تنسي الكلام الي حضرتك قولته و المهم انا عندي جامعه وولازم انزل دلوقتي
كشر وشه وقالها
هو انتي هتتبسطي لما اعاملك بطريقه مش كويسه يعني وبعدين انة بعمل كدة عشان نحترم بعض و نسهل علي بعض الأمور اما المهم جامعه ايه هوو انتي في جامعه
ملك رفعت حاجبها ورجعت شعرها خلف ودانها
ليه يعني مش فاهمه مبقاش في جامعه ليه ولا انا مش زيكم اااه من انا الخدامه الي شغاله ل مراتك و ليك
وقف أكرم لما مسك ايدها و ضغط عليها جااامد
ايه الاسطوانه دي كلها عشان قولتلك انتي في جامعه ما عرفنا انك ست دحيحه بتذاكري و تشتغلي عشان الظروف المعيشه مش كويسه. بعدين كان من حقي اعرف طل حاجه عنك يعني فين اهلك و عايشه فين بتعملي ايه تعليمك ايه ازاي مى اخدش بالي من التفصيل دي
ملك ؛ نعم دا الي هو ازاي يا استاذ اكرم في ايه انا بقتش فهماك طبعة لا مش من حقك تعرف حاجه عني كل الي يهمك. انت الوعد الي بينا يتنفذ. و ووو كملت بتوتر عايزه الفلوس الي اتفقنا عليه بعد الدخله
أكرم بصلها بغضب. و طلع شيك و مضاه امسك معلش احسن نسيت احنا هنا. ليه ما كنتش هكلك
و جامعتك تقدري تنزليه بس قبل ما اوصل علي الساعه ٥ تكوني موجوده و مجهزه الغدا و ههاخدلك شقه برا عشان جاسمين مش هتسيبك في حالك
هزت راسها ب تمام و دخلت لبست فستان طويل و لكن ضيق شويه من عند الصدر لكنه مخليها زي الاميره و سابت شعرها ووضعت ميكب بسيط
أكرم دخل الها وقالها اوا هوصلك معايا ولسا بيكلم كلامه بصلها بصدمه و بعدن نظرات اتحولت ل غيره
ايه الزفت الي عملاه دا مش شايفه الفستان ضيق وواصف جسمك وامسحي المكياج دا
كشرت حواجبها : نعم دا ازاي بعدين الفستان مش ضيق و انا مش همسح حاجه متنساش انتي ملكش دخل بحياتي و البس ايه و تكلع ازاي و احط ايه
لوا دراعها بغضب : بت انتي فوقي ل نفسك مهمها كان طريقه جوازنا بس انتي علي اسمي و مش هسمحلك تمشي بالطريقه دي
زقته واتكلمت بضيق
روح شوف مراتك الي ماشيه بقمصا'ن نوم مش جاي تعمل عليا دلوقتي دور الزوج الي كنت فاقده مع مراتك
أكرم بغضب وهو ماسك نفسه عنها: اسمعي يا ملك و حطي الكلمتين دول في ودانك اولا انتي مالكيش علاقه ب جاسمين ولبسها يا انة نقطع العقد ال بينا و كل واحد يروح ل حاله و اعتبري تمن ليله امبارح للفلوس الي معاكي
ملك برقت من الصدمه و ما عرفتش تتكلم لعنته في سرها و مقدرتش تتكلم و بعدها دخلت غيرت الفستان و لبست واحد طويل وواسع ولكنه كان عليها احلا من الاولاني و غلست وشها وقالتله.
خلصت
بص عليها مره تانيه. و كان مش عارف يعلق علي حاجه تاني
قالها تلقائي شكله العيب فيكي انتي مش في الفستان انتي الي قمر في كل حلاتك
رفعتله حاجبها و اخدت شنطتها وطلعت قدامه
ابتسم : يا خربيت امك قمر. اللخ يسهلك يا ام أكرم
وطلع وراها
ركبت جنبه في العربيه وقالها
برضوا يعني ماقولتيش كليه ايه للي هوصلك ليها
لفت وشها ليه وقالت بفخر
طب بشر سنه تالته
بصلها بدهشه. : بجد بعدها ضحك و مالط يا بنتي بتعوجي في وشك ليه كدا خلاص يا سة الدكتور بلاش تتغري علينا كدة
ضحكت ملك تلقائي
يا حلاوه يا حلاوه يا ولاد البت دي طلعت بتضحك زينا. هههه
ضحكت ملك مره تانيه وقالتله بس خلاص وصلنا. وقف أكرم. بالعربيه و ملك نزلت واول ما نزلت في شاب وبنت جم عليها
ملك. و مسك ايدها وقالها تعالي بسرعه معايا
اركن كان نزل بغضب.
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
جميع الروايات كامله من هنا 👇 ❤️ 👇
اعلموا متابعه لصفحتي عليها الروايات الجديده كامله بدون روابط ولينكات من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🌹❤️🌺💙


تعليقات
إرسال تعليق