القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الخادمه الجميله الفصل السادس بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

 رواية الخادمه الجميله الفصل السادس بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 



رواية الخادمه الجميله الفصل السادس بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 


اكرم بغضب  افتحي  يا ملك افتحي  يا محترمه 


  ملك خافت  و صوت عياطها علي وكانت خايفه تفتح 


 أكرم حاول يتمالك نفسه  : متخافيش يا ملك  تعالي هنتكلم و نتفاهم عشان نوصل ل حل 


 ملك اطمنت لما سمعت كلامه. 


وفتحت باب الحمام و لكن لسا خايفه حاولت تتغلب علي خوفها


أكرم مسك ايدها بحنيه  واخدها قعدها علي الكنبه الي موجوده في الاوضه و قعد جنبها 


 ملك كانت مستغربه تصرفه 

وحركت عينها  بتوتر في ارجاء الغرفه عشان تهرب من عيونه  


 لف وشها  وخلا قدام وجهه 


 بلاش تهربي بعينك الحلوه دي.  عايز اسالك سوال واحد و تردي عليا بيه ايوه يا لأ 


هزت ب راسها  وقالت بتوتر تمام


أكرم  بجديه و صرامه : عندك اي مشاعر اتجاه لل اسمه حسام دا انا مش قد اني أتعرض للخيانه من شخص غالي عليا  


بصتله ملك بصدمه وقالتله. 

 و انا مش حقيره ل درجه اني اخون يا أكرم   عمري ما هبقي ب البشاعه دي حت مهما اغلاطي زادت


أكرم  حس بصدق كلامها وانه طالع من قالبها  مسح دموعها  وقالها بتحذير  


ماجوبتيش علي السوال  يا ملك  


ملك : عندي مشاعر لكن كلها بريئه مجرد اخ ليا اب عمري ما مشاعري انحرفت لمشاعر تانيه  من الي دماغك فيها ولو كدا كنت وافقت و محصلش دا كله  


 ابتسم أكرم و حس براحه نفسيه و خرج ن

انفسه  بفرحه  يستغربها  كأنه كان قدام القاضي  و الحكم كان في صالحه  


حضنها بحنيه  هي اتفاجات من تصرفه 

لكن حست انها محتاجه الحضن القوي دا اكتر منه وريحت راسها علي صدره وسمعت  خفقان قلبه الي كان بينبض  بسرعه وقوه  

لفت يدها حوله وضمتها نفسها ليه اكتر 


 وبعد كام دقيقه 

خرجها  من حضنه بخجل   وبصت غلي الأرض و بتفرك  صوابعها 


 اكرم مسك ايدها  ______ياسمين سالم _________


بلاش توتري  و حاولي تتعودي عليا و جينا للسوال  الأهم. بعد ما انا عرفت  ليه وافقتي علي الجواز مني بالطريقه دي  هتقبلي  تكمل معايا  وانا و انتي الي نربي أولادنا لانه مش من حق حد تاني يربيهم  طول ما انتي عايشه 


 بصتله بصدمه مره تانيه و كان اليوم يوم الصدمات. من أكرم السيد 


  ضحك هو بمناغشه  

 طيب عارف انك اكيد بتقولي ماله دا عقله طار و لا ايه مش مشكله هعديها  ابتسمت وكأنها بتاكد كلامه بالفعل 

 كمل أكرم  ملخص الكلام دة كله  موافقه نعطي جوازنا فرصه تانيه.  نحاول من الاول خالص  نفهم بعض  و دا قرارك  و انا  هحترمه مهما كانت ايجابتك 


  بصتله  وشافت الحب واضح في عينه رغم انه معترفش  لكن كان واضح عليه  من اول خفقان قلبه و نبضه السريع لما قربت منه لحد عينه الي باين فيها لهفه تو بيحاول يداريها  غير انها مانكرتش انها حست بإعجاب من ناحيه  من قبل ما يتجوزوا. و زاد بعد جوازهم  


فا اخيرا بعد تفكير  قالتله بخجل وهي بتنزل رأسها 


 موافقه  


 عند الكلمه دي و أكرم وقف مره واحده و هجم عليها بالقبلات واحده خلف التانيه  في كل مكان  في وشها وهي كانت بتضحك وقلبها بيرقص من السعاده و المشاعر الي لاول مره تعيشها. و ذهب بها الي عالم خاص فقط بهم 


في نادي السهرات.  من الطبقه الهاي كلآس


  كانت جاسين  واقفه وبدخن  بغضب 


 ها يا سي ياسر ماقولتيش برضوا ايه الخطه الي هنطير بيها الزفته دي  البنت دي هتنهي علينا صدقني انا اول مره اشوف اكرم متلهف علي حد كدى حتي السكرتيره لاحظت ،ا و قالت إنه بقي عصبي و كل بنت تقرب منه زي الاول بيصدها يعني شكله الأسد وقع   


 ياسر حرك لسانه علي شفايفه 


 اكيد الي وقعته  دي ماكنه عشان كدا يصد البنات. عايز للبت دي انا كمان 


جاسمين  بغيره وغضب ضربته علي كتفه 


ماكنه ايه دي معفنه دي مجرد خدامه آخرها تنظف مكاني   و صرخت فيه   واحنا في ايه ولا في ايه اقولك هطيرنا احنا و انت تقولي  مكانه وعايزها  انا هتجنن انت بفتكر ازاي 


 ياسر بغضب  


مسك دراعها ولفه 

صوت يا روح امك  انتي هتنسي نفسك مش فاكره لما كنت بتقدمي في البارات انتي كمان  وانا الي عملتك واحده و بمساعدتي  خليتك هانم أكرم السيد  ومسحت ماضيكي الوسخ والعمليه الي دفعت فيها ملايين عشان ارجع عذر'يتك 


جاسمين وشها احمر من الغضب  


 و انت اخد اد ايه من ورا دا كله  انت كمان هتنسي الفلوس الي بتاخدها كل شهر  عشان تصرفها علي القمار و للهرو'ين  كل واحد ليه نفع فا نساعد بعض يا ياسر ها نساعد بعض عشان الموضوع  يخلص 


  ياسر 

 الخطه اني المعلومات كلها توصلني  عنها كمان  ٥ دقايق عشان كدة جايبهك هنا  

 

وكمل ببتسامه  ومافيش ٥ دقايق اهي وصلت  فتح تلفونه ولما خلص ضحك ل جاسمين الي بادلته الضحكه  وكانهم  فهموا مقصد بعض 


 بعد اسبوع. كان لامور تمام بين أكرم و ملك وعاشت معاه بسعاده 

 

ملك جابت الاكل ل أكرم  وهو كان مركز معاها وعيونه مركزه عليها و م بيرفعها  فا اتكلمت برقه وهي منزله عينها في الارض

أكرم ليه بتبصلي كدا متكسفنيش 

أكرم وعيونه مركزه خالص عليها  

عايز اقوم اموت نفسي ازاي ما كنتش شايفك دا كله  وازاي عاملتك كدا انتي عامله زي القشطه عايزه تتاكل بس كمل كلامه بغمزه 

 اتكلمت برقه ؛ أكرم 

أكرم شرق وهو بياكل وقالها يا خربيت ام صوتك دا تعالي بقي هنا.  ولسا كان بحضنها.   اتفجاءوا بصوت ضرب نا'ر  وصوت عرفته ملك  اول ما سمعته   وقالت بخوف. حسام  

أكرم  كان نازله وهن بيلبس  القميص و ملك مشيت وراه بسرعه   


اسماء ؛ انت مين يا  مجر'م  انت جاي ورافع السلا'ح  في بيت أكرم السيد شكلك اتجننت 


 أكرم. ادخل وقاله ؛  نزل السلا'ح يا حسام. نتفاهم  وبلاش الغباء دا مع اني مش مضطر. 


 حسام بغضب عامي  و هو بفتح ايده  والتانيه موجهه بالمسد'س  علي أكرم و امه. 

ملك تعالي هنا انا خلاص عرفت ليه اتجوزتيه. و ماقلقيش انا طلعت خلاص براءه من القضيه  فا تعالي انا هحميكي يا عمري. زي ما طول عمري بحميكي  


أكرم  بغضب وغيره  هجم  عليه. وكان عايز ياخد المسد'س  لكن في وسط خناقهتم وصريح ملك وجاسيمن  واسماء. خرجت رصا'صه  والكل بصدمه.  نادي علي اسم واحد اكرررم 


 يتتتبع 




بداية الرواية من هنا



لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم 



جميع الروايات كامله من هنا 👇 ❤️ 👇 



روايات كامله وحصريه



اعلموا متابعه لصفحتي عليها الروايات الجديده كامله بدون روابط ولينكات من هنا 👇 ❤️ 👇 



روايات كامله وحديثه



❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🌹❤️🌺💙






تعليقات

التنقل السريع
    close