رواية عاشق زوجتي الفصل السادس بقلم الكاتبة صباح عبدالله فتحي حصريه وجديده
![]() |
رواية عاشق زوجتي الفصل السادس بقلم الكاتبة صباح عبدالله فتحي حصريه وجديده
كانت نور واقفة تبص على جاسر من تحت لفوق، وما ردتش حتى بحرف. وفجأة تطلع ملك من أوضة النوم لابسة فستان قصير يعري أكتر ما يداري. في اللحظة دي، نور مش قادرة تسيطر على نفسها، فضربت جاسر بالقلم وقالت ودموعها نازلة على وشها بهدوء وهي ماسكة هدومه جامد:
_هي فيها إيه أحسن مني؟ ولا أنا كان ناقصني إيه علشان تعمل كده؟
كان جاسر وقف مصدوم ومش مستوعب أنها وققة قدامه. ما حسش بنفسه غير وهي بزقه بعيد عنها بقرف وابتعدت عنه وهي بتمسح دموعها وتقول. .
_بس تعرف، مش أنا اللي ناقصني حاجة، ولا هي أحسن مني في حاجة. إنت اللي إنسان وسخ وكلب جعان، علشان كده مش بتحب تاكل غير من أوطى قوم... زبالة!
في اللحظة دي، يطلع يوسف وأمه وسمر على صوت نور. وجاسر فقد السيطرة على أعصابه من كلامها ورفع إيده عاوز يضربها بالقلم. وقبل ما يقرب منها يتقدم يوسف ويقف بينه وبين نور، ماسك إيد جاسر جامد وقال بغضب:
_إنت أكيد إنسان مش طبيعي! هتضرب بنت؟ يا متخلف! يا عديم الرجولة!
جاسر بغضب:
_هضربها وهكسر دماغها! وإنت مالك تتدخل ليها؟ يا صايع الرجوله! عاوز تعمل فيها بطل؟ دي مراتي!
يبص يوسف على نور بصدمة ومش قادر يتكلم. جاسر يزقه بقرف، ويمسك نور من إيدها جامد ويشدها جوة الشقة. يوسف واقف مصدوم مش قادر يتحرك. نور عمالة تعيط وتضرب في جاسر علشان يسيبها، بس كان عامل زي الحيطة... لا بيسمع ولا بيحس. دخلها الشقة غصب وقفّل الباب في وش يوسف وأخته، وقال لملك بزهق وهو بيزعق:
_بِت... إنتي معاكي خمس دقايق تلمي هدومك وتطلعي من هنا.
بصت ملك على نور بحقد وقالت بغيظ:
_ليه هي اللي تفضل هنا مش أنا؟
زق جاسر نور على الكنبة، ومسَك ملك من دراعها ورماها برّه الشقة، ورما لها هدومها وشنطتها وقفّل الباب. رجع لنور اللي كانت واقفة بجمود، بتبص له بغضب وبتتظاهر بالقوة. وقف جاسر يبص عليها وهو ساند ظهره على الباب، حاطط رجل على رجل، ومربع دراعاته، وقال وهو مبتسم بخبث:
_لا... تصدقي؟ بالرغم من اللي حصل واللي عملتيه بس عجبني والله.
بصت له نور بقرف، ورحت عند الباب عاوزة تفتحه وتخرج وهي بتزعق:
_إنت واحد مجنون يا جاسر ومحتاج تتعالج.
يمسكها جاسر ويقربها منه بالقوة وهو بيقول:
_طيب... أنا مجنون. اعملي ثواب وعالجيني.
نور بغضب وهي بتحاول تبعده عنها بس قرب عليها وحاضنها جامد. وهي فضلت تضرب فيه وعاوزه تبعد عنها بس مش قادره وهي بتقول بصراخ.
_سبني يا بني آدم!
جاسر فضل حاضنها وهو بيقول ببرود وبخبث:
_ليه؟ مش كنتي زعلانة وبتقولي: "أنا ناقصني إيه علشان ما بقربش منك"، وحتى ضربتيني قلم؟ ده إنتي هيكون يومك أسود يا نور علشان القلم ده! بس خلينا في المهم دلوقتي... ها يا جميلة؟ عاوزة نقضي سهرة حلوة مع بعض؟ إيه رأيك؟ إنتِ مش ناقصك أي حاجة على فكرة.
نور بغضب أكتر:
_ده بعدك يا جاسر! عمري ما هسمح لإنسان زيك يقرب مني. إنت ما ينفعش معاك غير واحدة رخيصة زي اللي كانت هنا دلوقتي.
يزقها جاسر بعيد وهو بيقول بغيظ:
_وانتي أصلاً مش من النوع اللي أنا بفضله. إنما "ملوكة" دي حاجة تانية خالص! بتفهمني وبتعرف أنا عاوز إيه... مش واحدة جاهلة زيك.
تضحك نور بغيظ وهي بتقول باشمئزاز:
_ما هو الوساخة ما بتحبش غير الوساخة اللي زيها.
وفجأة... قلم جامد نزل على خدها من جاسر اللي قال:
_إنتي اتماديتي زيادة قوي! ومش علشان أنا ساكت، يبقى تقولي اللي على بالك. وبعدين... قوليلي! تعرفي الواد اللي كان بره ده مين؟
نور بغيظ ومن غير تفكير، وهي بتبص له بكره:
_عاوز تعرف ده مين؟ ده يوسف... حبيبي! واللي إن شاء الله هنعمل فرح بعد ما أطلق أنا وإنت. وإنت هتكون أول المعازيم!
يا ترى... جاسر هيعمل إيه مع نور؟
ويوسف وجاسر هايكون موقفهم إيه مع بعض بعد اللي نور قالته؟
لو عاوزين تعرفوا... اتفاعلوا وشجعوني علشان أكمل الأحداث بسرعة 🔥
اللي مش متابعني فايته كتير متابعه لصفحتي
❤️🛺💙🌹❤️🌺💙🌹🛺
اللي بيحب الروايات الكامله والحصريه من هنا 👇 ❤️ 👇
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
❤️🌹💙🌺❤️🌹💙🌺❤️🌹💙🌺❤️🌹💙🌺❤️🌹
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
الصفحه الرئيسيه للروايات الجديده من هنا
جميع الروايات الحصريه والكامله من هنا
انضموا معنا علي قناتنا بها جميع الروايات على تليجرام من هنا
❤️🌺🌹❤️🌺❤️🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🛺🛺🛺🛺🛺
تعليقات
إرسال تعليق