رواية جوازه مؤجله الفصل الحادي عشر والثاني عشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
زين وهو بياكل : انا فعلا هتعالج اول ماهطلقك واخلص منك.
ريتال حست بنغز'ه في قلبها : تطلقني ازاي
زين بضحك وهو بيديها الاكل في بوقها :لون وشك اتغير اوي كدا لي
ريتال :احم ولا اتغير ولا حاجه انا حتي فرحت
زين :غريبه قولت هتقومي ترقصي
ريتال :هتطلقني امتي
زين :بقولك اي قومي كدا
ريتال :اقوم لي
زين:هو انا بتكلم هندي قومي بقولك
ريتال اول ماقامت شدها من خصرها لتقعد علي رجله ثبتها بأيده وهو بتهتز :اثبتي هنا
ريتال بصت في عينه :انا مش عايزة اقعد هنا عايزة اقوم
بيشدها اكتر عليه مفيش سنتي واحد بينهم بيهمس في ودانها بعشق : هتطلقي مني لما انا امو'ت ياريتو
ريتال حست ان قلبها رجع بالنبض تاني :اممم وانت بقا هتتعالج ازاي
زين :مش هتعالج انا معاكي وهعيش معاكي كدا عجبك او مش عجبك
ريتال :واعيش معاك بنت بنوت علطول يعني
بيتسلل ايده تحت الفستان :اه عاجبني كدا بالمره متخلفيش وتنسيني
كانت لسه هتشيل ايده :تؤ تؤ متعودناش علي كدا
ريتال :طيب رجعني مكاني وناكل زي الناس
حط لقمه في بوقه وخارج منها نصها قرف علي شفتاهالتقطمها وياخد شفتا'ها في قبله من قبلته الساحره :شايف ان كدا الفطار احلي طالما بيديني فايده
ريتال كملت بكسوف وهو كان مكمل تحسيس لباقي جسمها :انا عايزه اقوم طيب
بعد ايده عنها :طيب ياستي قومي
ريتال رجعت للكرسي :هتمشي امتي
زين :ومين قال ان همشي انا مش هسيبك لوحدك ابدا
ريتال :يعني اي انا هبقي معاك 24 ساعه
زين :انا شايفهم قليلين اوي علفكره
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
بعد ماخرجت صباح
هشام قفل الباب كانت خارجه من الحمام مسكها من ايدها وجذبها ليه :مخرجتيش وامك موجوده لي
نيڤين:اخرج لي مانت عملت العرض اللي كنت عايز تعمله
هشام:وهعوز اي اكتر من كدا كفايه ان مش زي زين
نيڤين :مفيش حد زي زين اصلا
ضر'بها بالقلم:ايوه طبعا مفيش حد زي حبيب القلب
بقولك اي يابت اوعي تكوني فاكره ان انا مش عارف عرضتي الفديو لي وفكرك لما زين يعرف هيسكت ده هيقتل'ك
نيڤين :يعني اي انت جوزي مش هتقف جنبي
هشام وهو بيزقها علي السرير تعالي اوريكي جوزك عايز اي عشان يقف جنبك وبدأ يخل'عها هدومها بعصبيه وفعلو ماحلل الله لهم
بعد ساعه بيقوم بكل جبروت :متهيألي كدا تمام اوي بقرب عليها ويمسك فكها =انتي طالق ياحلوه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
زين :مالك زعلانه لس
ريتال : انا عايزة ارجع انا زهقت
زين : زهفتي مني!؟
ريتال : لي جوزوني ليك وظلموني معاك
زين : ريتال انا زهقت كل يوم نفس السيرة بعدين الجواز مش لازم يكون في السرير
ريتال : اه علي اساس اللي كان بيتعامل معايا بوحشيه علي السرير مش انت
زين : انا كنت بثبتلك وبثبت لنفسي
ريتال : بتثبت اي
زين وهو بيتهرب: ولا حاجه قومي اعملي الغدا انتي لوحدك هنا
ريتال : يعني اي ولا حاجه بتثبت اي يازين
زين : بثبت اللي اثبته مش هبرر ليكي حاجه ولا اشرحلك
ريتال : يعني متشرحليش انت شايف الجرو'ح اللي في وشي وعلي جسمي وده كلة عشان تثبت اي انطق يازييين انطققق
زين بعصبيه وصوت عالي : انك مش انتي اللي قل'عتي في الفديو
رجعت لورا بصدمه وهي قابضه السكي'نه.....!
الفصل الثاني عشر
قبضة علي السكي'نه بأيدها:شكيت فيا؟!
زين :عايزاني اعمل اي فديو واتعرض قدام الكل انتي عارفه كنت بضر'ب الراجل لي عشان جسم عجبه
ريتال وقعت السكي'نه من ايدها بص علي ايدها بصدمه وصريخ مسك ايدها :انتي مجنوووونههه اي اللي عملتيه دههخ
ريتال بتزقه:الجر'ح ده ميجيش حاجه قدام اللي انتي عملتهولي في قلبي انت شكيت فيا وضر'بتني لي عملت اي لكل ده.. ده انا مستحملاك
زين شدها من ايدها من غير مايسمع كلمه ونزل ايدها تحت الحنفيه وبعدين عقمها وكل ده وهي بتزقه بتعيط
بعد ماخلص شدت ايدها بقوه :اتأكدت ازاي
مالك مش بتنطق لي اتأكدت ازاي ان مش انا
زين :جسم اللي في الصوره مش جسم حفظت كل تفصيله في جسمك ياريتال
ريتال :يحد امبارح مكنتش عايزاك تيجي جنبي عشان انت مش راجل لكن دلوقتي مش عايزاك عشان انت او'سخ راجل اشوفه في حياتي
زين :بلاش تقولي كلام هتندمي عليه
ريتال بضحك هستيري :هندم.. والله ضحكتني انا هندم اكتر من كدا اي يازين
زين :انا معملتش فيكي حاجه وحشه ولا أ'ذيتك عشان كل ده
ريتال :وهتعمل اي اكتر عشان فديو زبا'له شكيت فيا ضر'بتني وفي الاخر معلشي اصل مش انتي انا اسف علي ضر'بك
زين مسك دراعها جامد ويقرب وشها لتتقارب انفاسهم:انتي ليا جسمك ليا حتي نفسك ليا كلك ليا ياريتال مش عايز اسمع كلمه تانيه وهتعيشي معايا كدا وغصب عنك
ريتال بدمو'ع:انت بتحبني ولا بتحب شهو'تك اللي مش موجوده اساسا...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
نيڤين :يعني اي طالق انت بتقول اي
شهاب :يعني اللي قولته بعدين خلاص كفايه كدا عايزاني اكمل معاكي وانتي بتفكري في راجل تاني
نيڤين :بس انت دخلت عليا
لبس القميص مهتمش ليها ونزل
صفيه:اي ياعريس نازل بدري ليه انهارده الصباحيه حتي
شهاب :لا مش عريس انا طلقتها
عثمان :طلقتها ازاي
شهاب :زي الناس بنتكو بتفكر في زين وانا ماعنديش خلق اكمل معاها
عثمان :ردها
شهاب :لا مش هردها
عثمان :طب ومراتك وابنك تحب يمو'تو...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
خرج برا البيت وقفل عليها بالمفتاح وهي بتخبط بشده
تلفونه بيرن
زين بزهق :ألو
التحاليل بتاعت حضرتك طلعت يازين بيه بس للاسف انت...!
تكملة الرواية حتى الفصل السادس عشر من هنا
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹
ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇
وكمان اروع الروايات هنا 👇
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق