القائمة الرئيسية

الصفحات

روايه من يخون مرة يخون كل مرة الفصل الاول بقلم رادين حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

اعلان اعلى المواضيع

 روايه من يخون مرة يخون كل مرة  الفصل الاول بقلم رادين حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

  روايه من يخون مرة يخون كل مرة  الفصل الاول بقلم رادين حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

_ بسمة  بخضة : رادين !

رادين  و بتحضنها  : عامله اي وحشاني اووووي 

بسمة: و أنتي كمان اوي ....ايه ده ايه ال في إيدك ده؟!

رادين و هي بتبصلها بنظرات فرح : ايه مالي؟

بسمة بخضة مليانة فرح: رادين انتي خلفتي؟ اعع ده ماما و طنط هنا و رشا هيفرحو اوووي ،ده أنا هطلع اتخانق مع طنط جميلة 

ال ساكتة كل ده و مخبية علينا أنها بقت جدة

رداين بنكش : كبرتها صح؟و كبرت نفسي معاها

بسمة و هي بتأخد الطفلة منها و بتقول: من ناحيه انك كبرتي ف اه كبرتي و مليتي كمان ، لكن جوجو حبيتي مهما كبرت هتفضل مزّة زي ماهي و قمر.

رادين: بقا كده ! طب هاتي  بنتي و يلا امشي من هنا (و بتزقها)

بسمة خدت البنوتة و طلعت فوق  لماماتها و مامة رادين و صحابهم ال قاعدين في النادي سوا


_فوق_


بسمة دخلة عليهم ببطيء و حركات سسبنس

و اول لما شافوها بصلها بإستغراب من ال هي مسكاه في إيدها

بسمة بحماس مختلط بفرح: تطتطاااااا أحب اقدملكم الفرد الجديد في شلتنا من إنتاج و تقديم ( و لفت ضهرها لتظهر رداين من وراها بإبتسام)


الكل بص ليها و اتخض بما فيهم مامتها 

و قعدوا مدة من الوقت لترحيب و سلامات و مباركه علي مولودة الجديدة   


(و بعد مدة من الوقت) 


طنط هنا : مقولتيش يا رادين سميتي البنت ايه ؟

رادين و بصت بتوتر ناحيه مامتها و ردت بتلعثم : ه...هم...همس ..سميتها همس يطنط


 جميلة  مامة رادين بصت ناحيتها بصدمه و عيونها بتسأل رادين السؤال ال فضلت تتهرب بعنيها من مواجهة عين امها لتفضحها بحقيقه  ال فدماغ امها لسبب تسمية الاسم ده !


رادين و بتوه في الكلام : أومال فين يزد و هند مش شايفاهم


بسمة: عيالي يستي راحو يلعبو في المراجيح و زمانهم طالعين ..و اعملي حسابك  يزد تجزيله همس ماشي؟


رادين بضحك: انا مش هجوز بنتي يحبيتي لأبنك هو انا ناقصه اخلص منك عشان تبقي حماة بنتي


بسمة:

 والله! طب خليها قاعدة جمبك و ف الاخر هتعرفي اني احلي حماة و مش هتلاقي زي


رادين: طب هشش يلا اسكتي 


و في نفس الوقت كانت هند جت و اول ما شافت رادين و همس فرحت برادين اوي و فرحت اكتر لما عرفت ان رادين خلفت 


هند بحماس طفولي: انا هنزل انادي يزد بسرعههه و بتلف عشان تجري ليه خبطت ف راجل و وقعت علي الارض


قامت بسمه و رادين  ادت همس ل هنا و بسرعه راحو يشوفها 

بسمة : انتي كويسه يا هند 

و ف نفس الوقت رد الراجل ال خبطها عشان يطمئن عليها : انتي كويسة ؟

هند  بصدمة و فرحة طفوليه : اي ده عمو أنس 

  رادين بصدمه وشها جاب الوان و في سرها: أنس! 

انس: هند عامله اي  يحبتيي ؟

  و بيرفع رأسه لاقي بسمه و رادين واقفين 

اول ما شاف رادين اتصدم و قام اتعدل في وقفته 

و فضلو ساكتين لكن عيونهم بتحكي حواديت   من العتاب و  ال لوم و الشوق و الغدر 


كسر حاجز الصمت صوت بسمة و هي بتكلم انس و ترحب بيه

و رادين لسه ساكته زي ماهي  و من جوها خايفه ل هند أو بسمة  تغدر بيها و تقول علي  بنتها همس


و قررت من جواها أنها تنزل هند عشان متفضحهاش 


رادين:  هند رجلك كويسة الحمد لله محصلش حاجه انزلي ل يزد يلا  

هند بحماس طفولي و افتكرت هي كانت راحه فين : اه صح انا هنزل بسرعه عشان اقوله ...بس خلي بالك هنيجي نلعب مع همس 


رادين قلبها  بيخفق  من الخوف و هند بتكمل و هي بتبص ل أنس : انت عارف ي عمو أنس همس دي تبقي....


قطعتها  مامتها بسرعه 

بسمة: يزد هناك اهو بسرعه اندهي يا هند ..هناك هناك 

انتبهت هند لوجود اخوها فعلا و جريت عليه بحماس

و قامت وراها بسمه ال بصت لرادين و هي بطمئنها أنها فهمت هي عايزة ايه 


رادين بعد ما هديت من أثر الخضة: عن اذنك ..

أنس مسكها من ايدها عشان يمنعها تروح و بنظرات عتاب: انتي بتهربي مني ليه؟


رادين و هي بتبعد ايده عنها : انا مش بهرب و مافيش حاجه اهرب منها و لا عشانها. 


أنس: و لا حتي عشاني!


رادين: انت مدي الامور أكبر من حجمها و مدي لنفسك حجم أكبر من حجمك 

و بتسيبه و بتمشي لكنه بيشدها من ايدها و بيحوطها بأيده :  انتي لسه مراتي علي فكرة و لا انتي نسيتي؟!


رادين و هي بتبعد ايده عنها بعنف و بتبصله بغضب: مراتك علي ورق.. و الطلاق جاي جاي


أنس و بيبصلها  بنظرات بتحدي : بس انا مش هطلق و لو علي جثتي


رادين: مش بمزاجك احنا كده كده في حكم المطلقين يعني مفرقتش

أنس بتحدي: مسير الشمل يتلم ي قطة و بيمسح علي وشها بأيده


رادين: ده ببعدك لو حصل و بتشاور بسببتها قدام وشه  بتحدي  و بتلف تسيبه و تمشي.

 

لكنها بتتفأجا بيه بيسبقها  و رايح ناحيه التربيزة و   قلبها عمال  يخفق  من الخوف و راحت وراها    و وقفت قدامه كحاجز بينه و بين التربيزة بتاعتهم 

رادين: انت عايز ايه تاني!

أنس و هو بيضحك و بيبعدها:  وسعي كده انا جاي اسلم علي حماتي

و راح يمد ايده لجميلة عشان يسلم عليها

جميلة قامت  بصدمة  لما شافته و لكن سلمت عليه: ازيك  يا أنس عامل ايه؟

 أنس: ازاي حضرتك ي طنط عاملة ايه و رمي السلام علي القاعدين و بعينه لمح همس ال في ايد هنا ال حس ناحيتها بإحساس غريب و لطيف 

رادين و هي واقفه قدامه بغضب: مش خلاص سلمت اتفضل امشي بقا


أنس بضحكة سمجة عشان يستفزها: لا انا لسه قاعد شويه ....أأأ و بيطلع لسانه ليها عشان ينكشها


رادين بغيظ: بقولك امشي و بتزقه 

أنس بضحك: طب خلاص متزقيش ...ماشي ...و بضحك : سلام يا طنطتي  هجيلك تاني


_ فييييين همس يااااا همس 

اعع يا طنط رادين ....يا رودي ....اععع

كان صوت هند و يزد و هما جاين من بعيد  علي رادين بسرعه و بيتخانقو قدامها علي مين يشيل همس الاول

 

رادين بصدمة و صمت و باصه ل أنس ال نزل علي ركبته و  شد هند و يزد ناحيته

و ب حيرة: همس مين؟

يزد و هند ف نفس واحد: همس بنت طنط رادين و شاور عليها

أنس بص لرادين ال بصت  ليه بصدمة و :.....

يتبع 


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


ادسنس وسط المقال
ادسنس اسفل المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS