expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية بعت نفسي البارت الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر بقلم نسرين بلعجيلي حصريه وجديده

 رواية بعت نفسي البارت الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر بقلم نسرين بلعجيلي حصريه وجديده 


رواية بعت نفسي البارت الحادي عشر والثاني عشر والثالث عشر والرابع عشر والخامس عشر بقلم نسرين بلعجيلي حصريه وجديده 

رجعت البيت وهي مش عارفه تتصرف ازاي  

دخلت اوضه اتوضت وصلت ونامت 

علي بليل 

**عبد الرحمن مليكه اصحي 

** مليكه في ايه؟

**عبد الرحمن من ساعه مارجعتي لا اكلتي ولا عملتي حاجه 

**مليكه اعمل ايه يعني  رجعت تعبانه 

**عبد الرحمن هو حاله امي خطر لدرجه دي؟

**مليكه  ايوه هي في غيبوبه  ولازم عمليه جراحيه ودي غاليه فوق 100 الف جنيه اجيبهم منين يا عبد الرحمان عمك وخالك مش بيعتقو اخدو حقنا عيني عينك وماقدرناش نعمل حاجه  

احنا ماحلتناش حاجه ربنا يعلم دبرت  الفلوس منين  عشان تفضل في العنايه بكره مش عارفه حايحصل ايه ؟ 

**عبد الرحمان عارف اني صغير  بس في حاجه عايز اقولهالك 

**مليكه قول يا حبيبي سامعاك 

**عبد الرحمن انا سمعت كلام الباشا اللي جا هنا 

بعت نفسي بقلم نسرين بلعجيلي 

**مليكه كلام ايه؟

**عبد الرحمن انو عايز ياخد امنا مستشفي خاص 

**  مليكه انت عارف المقابل ايه؟

عبد الرحمن وطي راسو تحت 

**مليكه ماتتكلم سكت ليه؟

عايزني ابيع نفسي ليه؟

تفتكر لما امك تعرف حاتبقا مبسوطه 

اخص عليك يا عبد الرحمن

**عبد الرحمن يعني ازاي ؟

**مليكه اشرحالك ازاي يا خويا يالي لازم تحميني عايز اختك علي اخر الزمن تفرط في شرفها؟

**عبد الرحمن استغفر الله مش كده ممكن تسمعيني 

**مليكه اتكلم 

**عبد الرحمن هو حاطك في دماغو مهما عملتي اللي هو عايزو حايعملو 

وافقي بس بشرط 

مليكه حطت ايديها علي وشها من الصدمه 

**عبد الرحمن شرطك انو يكتب عليكي رسمي يعني تبقي حلالو ماتغضبيش ربنا و في نفس الوقت تنقدي امنا 

تضربي عصفورين بحجر واحد  تتقي شرو وتنقدي امك 

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 


  **مليكه انت ايه اللي بتقولو دا ؟

**عبد الرحمن احنا غلابه والراجل دا ممكن يدوس علينا برجليه 

انا روحت جامع بعيد عن حارتنا مايعرفنيش فيه حد وسألت الشيخ حاكتلو كل حاجه  قالي تعملي كده 

بس من غير ما تطلبي منو يطلقك عشان مايعتبرش جواز متعه عشان حرام 

**مليكه هو انت تفتكر إنو حايتجوزني  تبقا عبيط هو عايزني زي اي وحده ليله ويرميني 

**عبد الرحمن لا كده لا يا يتجوزك ويطلقك بعدين هو كده كده معلش هو عايز بس يكسرك 

استحملي عشان امنا تستاهل نضحي عشانها وانا مش حاسيبك

**مليكه ياه دا انت كبرت وانا مش واخدا بالي 

**عبد الرحمن  اوعي تفكري إن اللي بقولو ليكي دا سهل عليا بس مش عارف اتصرف ازاي احميكي من راجل دا ازاي 

**مليكه خايفه اوي 

وابتدت تحكي ليه اللي حصل  في الشقه واللي عملتو عزه 

**عبد الرحمن بس عزه عمرنا ماشوفنا عليها حاجه سيرتها زي البرلنت 

بصي اللي بتقوليه دا باين انو حيوافق يتجوزك 

**مليكه لا ايه اللي يخليه يتجوزني ؟ انت عارف دا غني من اغنياء اسكندريه هو كل اللي عايزو يذلني وبس حتي لو وافقت ممكن يعمل فيا ايه عارف لو في مكان تاني كنا هربنا 

بس مافيش 

**عبد الرحمن ربنا يسترها علينا 

مليكه فضلت تفكر في كلام اخوها وشافت قد ايه كبر ويا ترا ممكن يتجوزها 

ثاني يوم بعد تفكير طويل 

اخدت قرارها 

راحت الاول المستشفى مع اخوها 

وكان لازم تدفع ثمن العنايه المركزه والا يطلعوها وتموت 

**عبد الرحمن الكارت معايا اتصلي بيه 

**مليكه انا خايفه 

**عبد الرحمن مافيش حاجه في ايدينا امك بتموت 

اتصلت بيه 

**ادهم الو 

**مليكه الو انا مليكه

**ادهم مممم ازيك ؟؟

**مليكه الحمدالله

**ادهم بيضحك وفتح لسبيكر عشان كان معاه اكرم

متصله ليه؟

**مليكه امي تعبانه اوي اوي ومحتاجه عمليه في اقرب وقت هو حضرتك لسه عند كلامك ؟

**ادهم اه انت موافقه تقضي ليله معايا ؟

**مليكه دمعه نزلت من عينيها اه موافقه بس بشرط 

** ادهم كمان بتتشرطي ماشي مش في تليفون حابعثلك عنوان الشقه في رساله بليل الساعه 8 تكوني هناك 

** مليكه بس امي لازم تكون في العنايه المركزه وانا مش معايا فلوس

**ادهم ماشي حابعث حد ينقلها انهارده مستشفى خاص 

**مليكه متشكره 

وقعدت علي الارض بتعيط

**عبد الرحمن معلش حبيبتي مش حاسيبك يا يتجوزك يا لا 

**مليكه مابقاش ينفع عشان هو حايبعث حد دلوقتي ينقلوها مستشفي خاص

**عبد الرحمن لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم

انا السبب يارب يوافق انا مانمتش امبارح 

اما عند ادهم 

**ادهم سمعت ؟

**اكرم سمعت ادهم البنت امها بتموت عارف ايه امها انا وانت اكثر ناس محرومين من الام 

اختارت تبيع نفسها عشان تعالج امها الي شايفو إن البنت دي بي 100 راجل 

خليني ادفع فلوس العمليه واعتبرها صدقه وابعد عنها ارجوك

**ادهم بعد اللي حصل امبارح لسه مصدقها عارف لو جات دغري معايا ماكنتش حطتها في دماغي 

اكرم البنت دي مش سهله زي ما انت فاكر 

انا مش وحش كده 

**اكرم مش عارف والله 

**ادهم حاتصل بي مستشفي انكل شريف اوصيهم عليها ويبعثو عربيه إسعاف ينقلوها 

**اكرم ماشي 

بقلم Nisrine Bellaajili 


علي بليل 


**عبد الرحمن شوفتي الفلوس بتعمل ايه

دي امك عليها طقم اطباء واخدين بالهم منها وبكره حاتعمل العمليه

**مليكه شايفه إن الفلوس بتخلي الواحد يبيع نفسو 

**عبد الرحمن ماتقوليش كده انا حابوس ايدو ورجلو عشان يتجوزك مش حاخليكي تعملي حاجه حرام

**مليكه هو انت حاسس بيا ؟ انا رايحه جهنم بي رجلي الله اعلم حايعمل فيا ايه 

**عبد الرحمن يلا نودي البنت عند جارتنا وغيري هدومك عشان نمشي انا مش حاسيبك 

**مليكه انا مصدومه فيك بس ماشي حاستحمل عشان امي 

علي الساعه 8 رن جرس الباب 

كان ادهم واكرم 

**اكرم معقوله جات ؟

**ادهم مش قولتلك  

راح فتح الباب 

**ادهم اهلا وسهلا 

ايه دا اخوكي معاكي


**عبد الرحمن اه طبعا 

**ادهم شايف يا اكرم دول واخدينها شغلانه وابو الرجوله بوصلها كمان 

**اكرم انا ماشي 

**مليكه لا لو سمحت انا عايزاك تحضر معانا 

**ادهم خليك ياعم نضحك شويه 

**اكرم احضر ايه؟ خليني امشي اشوفك بكره في الشركه 

**ادهم لا تعالا لسه بدري 

راحو قعدو في الصالون

مليكه كانت ايديها بتترعش وماسكه في اخوها 

*اكرم  بي بص  عليها وجواه متعاطف معاها 

اتكلم بصوت واطي 

ادهم البنت خايفه اوي ومعاها اخوها 

**ادهم تعالا نشوف الموضوع دا 

راحو قعدو 

**ادهم ممكن اعرف جايبه اخوكي ليه ؟ وانت عارف اختك جايه هنا ليه؟

**عبد الرحمن انا سمعت كلامك مع مليكه

موافقين بس بشرط 

يا ادهم باشا امنا بتموت لولا الحاجه انا مكانتش جيبت اختي هنا هي مش عايزه بس 

**اكرم بس ايه جاي تبيع اختك وتقبض الثمن ؟ تبيع شرف اختك

**ادهم دا لو كان عندها شرف من اساسو 

**عبد الرحمن ماتتكلمش علي اختي كده هي لسه بنت بنوت وعمرها عملت حاجه غلط

**اكرم هو انت فاهم بتعمل ايه ؟

**ادهم معلش يا اكرم الولد لسه عيل 

**عبد الرحمن انا عيل مش حانكر عشان مش عارف احمي اختي 

عارف انك حاتحطها في دماغك واحنا مش قدك انت خليت كل الناس اللي مديونه لينا يطالبو بفلوسهم وحتي صاحب البيت عايز يطردنا 

انا جايب اختي عندك زي ما طلبت بس تتكتب عليها عند مؤذون تبقا مراتك شرعا وقانونا ساعتها اعمل اللي انت عايزو

ادهم فضل يضحك من الصدمه


****************************

يا ترا ادهم حايتجوز مليكه ولا لا ؟؟؟

البارت 12


**اكرم انت جايب اختك هنا عشان ادهم يتجوزها ؟

**عبد الرحمن اه 

هو عايزها يبقا في الحلال 

**ادهم حلال ايه؟ هو انت مجنون انت واختك انت عارف انا مين ؟ عشان اتجوز اختك انا لما اقول يا جواز حاتجوز بنت من مقامي مش اختك 

**عبد الرحمن لما هو كده عايز منها ايه ؟ ماتسيبها في حالها عايز تاخدها غصب 

**اكرم هو فين الغصب وهي اللي جايه برجليها 

**عبد الرحمن انا اللي جايبها غصب عنها انتو ماسيبتوش لينا حل واحنا مش قدكم طلب منها تروح عندو الشقه لما ضربتو بي القلم سجنها 

يبقا خلاص يسيبنا في حالنا 

**ادهم لا دا اتفاق وهي وافقت ولا ايه يا اكرم 

**اكرم اتكلمي يا مليكه ساكته ليه ؟

**مليكه حاقول ايه امي بتموت و الباشا نقلها مستشفى خاصه وبكره حاتعمل العمليه 

بعت نفسي 

وهو عايز مقابل مني 

كل اللي اطلبو يكون في الحلال بس 

**ادهم وانا مش موافق 

**مليكه خلاص امي ليها ربنا كلمهم عشان يكتبو ليها خروج اوديها الاوضه لحد ماتقابل وجه كريم

**عبد الرحمن انت بتقولي ايه عايزه تموتيها ؟؟؟

**مليكه بصوت عالي ودموع في عنيها هو انت مش شايف بيقول ايه؟ 

مش عايز الحلال اعمل ايه؟؟

**عبد الرحمن ابوس ايدك يا باشا وحياه اغلي حاجه عندك اكتب عليها وبعد كده طلقها ماحدش حايعرف 

هنا مليكه حست نفسها رخيصه وبتبكي 

**اكرم خلاص يا ادهم اضرب ورقتين 

**مليكه جواز عرفي؟

**اكرم اه 

**عبد الرحمن هو دا حلال ؟؟؟

**ادهم يعني هو دا اللي انتو عايزين اقضي معاها ليله في الحلال ؟ وهي اللي جايه تبيع نفسها ليا زي اي وحده جايبها من الكباريه ودافع فيها فلوس دا حلال ؟

**عبد الرحمن لو انت حاتسيبنا نعيش من غير ماتزق الناس علينا ماكنتش جبتها وبعدين  احنا عندنا ضروف انت عارفها 

لو مش عايز الحلال وتدينا وعد انك تبعد عننا 

حاخد اختي ونمشي 

**اكرم وامك اللي في المستشفي ؟

**عبد الرحمن انتو وضميركم لو حاترموها من المستشفى يقبا مليكه تشيل ذنبها 

مليكه بصت ليه 

**مليكه اشيل ذنب امي عشان مش عايزه افرط في شرفي؟

**عبد الرحمن هو قال يكتب ورقتين 

**مليكه عارف لو قطع الورقه مين اللي حايثبت اني كنت متجوزاه علي سنه الله ورسوله

**عبد الرحمن هو كلامها صح؟

**اكرم اه بس حلال عشان حانكون شهود جواز عرفي من غير اشهار ومش حايكون قانوني 

**مليكه لا مش موافقه هو كده كده حايطلقني  ومش حايخسر حاجه بس انا اللي حابقا متضرره من الموضوع الناس مابترحمش 

**ادهم طالما عايزين حلال هو جواز اللي متفقين فيه علي طلاق مش جواز متعه وحرام في الدين ؟

**عبد الرحمن الشيخ قالي ماتكونش النيه جواز متعه وانت بعدها بي مده طلقها

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili  

**ادهم لا 

عبد الرحمن بص لي مليكه 

**مليكه احنا اسفين علي ازعاج  يلا يا عبد الرحمن

**عبد الرحمن اقعدي خلينا نتفاهم  

**اكرم هو انت معندكش مشكله تبيع اختك وتذلها كده فين الرجوله 

**ادهم انت عندك كم سنه؟

**عبد الرحمن 15 سنه 

**اكرم عيل لما حاتكبر حاتندم علي اللي بتعملو في اختك 

**عبد الرحمن حط نفسك مكاني وشوف حاتتصرف ازاي هو مش سهل عليا اعمل كده في اختي اللي اتبهدلت بسببنا تشيل اللقمه منها وتديها ليا أنا واختي 

احنا بقالنا فتره مافيش اكل عندنا بناكل بواقي الناس أو لما تجيب لينا مليكه من المطعم احنا كبار نستحمل بس فيه طفله معانا ماتقدرش تصبر علي قرصه الجوع احنا عايشين كلنا في اوضه لو مطرت المطره بتنزل فوق  دماغنا ومش عارفين ندفع اجرتها هدومنا زي ما انتو شايفين مليكه بتشتغل ليل نهار يادوب وفرت فلوس عشان تعالج امي اللي هي في غيبوبه


الحاجه يا بيه تخليك تشحت وتبيع نفسك دي امي من غيرها احنا ولا حاجه امنا اللي هربتنا من البلد عشان كانو عايزين مليكه ليهم ويحرمونا من المدرسه امنا اللي نهبو ورثها و ورث ابونا وسابت كل حاجه عشان نعيش بكرامتنا ونكمل دراستنا اشتغلت في البيوت عشانا 

لو كان ينفع كنت انا بعت نفسي اعمل اي حاجه لخاطرها شغلوني عندكم اي حاجه بس اعملو امي عمليه 

وبص لي مليكه مسك ايديها ابوس ايدك وافقي انا مقدرش اعيش من غيرها كفايه اتحرمت من ابويا متفكريش في نفسك زي ما بتعملي طوالي متخافيش امك مش حاتعرف حاجه

**ادهم كفايه كده مافيش جواز امشي وسيب اختك وبكره امك تعمل العمليه 

**عبد الرحمن حتي جواز العرفي لا ؟

**ادهم لا 

**مليكه  يلا يا عبد الرحمن 

و وقفت 

بس عبد الرحمن ابتدأ يعيط زي العيل الصغير

**عبد الرحمن يعني خلاص حكمتي علي امي بي الموت عشان انت تعيشي عمري ما حسامحك  

**مليكه انا تعبت من كل حاجه خلاص يلا نمشي ربنا كبير

**عبد الرحمن مش حامشي من هنا الا لما امي تعمل العمليه 

**اكرم ادهم تعالا عايزك 

راح معاه

بعت نفسي نسرين بلعجيلي  

**ادهم مالك بتعيط دي دموع يا اكرم؟؟؟ 

**اكرم دموع لو كان عندي فرصه انقد فيها امي كنت عملت بس انا الموت خطفها مني الولد دا قطع قلبي انا اللي حابوس ايدك ترحمنا كلنا انا مستعد اتكفل بكل حاجه انا كان بي امكاني ادخل بس جدك حضرني اتصرف من دماغي ومش عايز معاه مشاكل ثاني 

**ادهم انا مقدرش اتجوزها رسمي جدك يموتني 

**اكرم اضرب ورقتين عرفي 

ادهم هو انت بجد عايز تنام معاها؟ اخوها بقول انها بنت بنوت 

**ادهم هو انت مجنون تصدق اكيد هو مش عارف 

**اكرم حرام عليك يا ادهم 

**ادهم انا حطيتها في دماغي ومش حاشيلها الا ماشوفها في سريري و حضني بي رضاها او غصب عنها يلا 

راحو شافو مليكه حاضنه  عبد الرحمن اللي بعيط 

**ادهم جو صعبانيات دا زهقت منو قررتو ايه خلونا نخلص 

الوقت دا تليفون ادهم بي رن 

**ادهم دا انكل شريف 

الو 

**شريف ايوه يا ادهم الحاله اللي جبتها لازم تخش عمليات حالا 

ادهم فتح سبيكر 

**ادهم ليه مش كنتو حاتعملو العمليه بكره ؟؟

**شريف ايوه بس صحيت من الغيبوبه ودخلت في جلطه لازم العمليه والا مش حانعرف نسيطر و اولادها ماسبوش اي رقم 

**ادهم طيب انا حتواصل مع ولادها 

**شريف بسرعه 

مليكه قلبها كان حايطلع من مكانو 

**عبد الرحمن وافقي يا مليكه امك بتموت

**مليكه انا موافقه 

**ادهم من غير جواز 

مليكه ابتدت تعيط

**مليكه ارجوك خليني ابيع نفسي بي الحلال اقل حاجه وحياه امك وابوك واغلي حاجه عندك وحياه جدك 

مش حاقدر اخليك تلمسني في الحرام 

**اكرم خلاص يا ادهم جيب المحامي واعمل ورقتين 

**مليكه ادهم بيه عارفه انك عايز تكسرني وتربيني اعمل فيا اللي انت عايزو اكون خدامه تحت رجليك بس بي مؤذون شرعي ومحدش يعرف جوازنا 

**ادهم لا 

**مليكه هو انت عندك عادي الحرام تعمل حاجه زنا ؟ مش خايف من عذاب ربنا انا مقدرش عشان ربنا يشفي ليا امي مش بي الحرام اعالجها ربنا مش حايرضا عننا 

راحت عندو 

وباست ايديه جيب الموذون و اكتب عليا 

**ادهم انت بتعرضي نفسك عليا ؟ شوفت يا اكرم مش قولتلك حاتيجي تحت رجلي 

**مليكه ربنا مايكتب علي حد اللي انا حاساه حاخسر امي واخويا في نفس الوقت ارجوك يا باشا وافق والله ماحقول ليك حاجه اعمل فيا ما بدالك 

**ادهم حاتبقي خدامه عندي تحت امري وتبقي  وحده لمزاجي بس 

**مليكه حاضر 

**ادهم كنت عايزك ليله بس بس دلوقتي حاخليكي وقت ما ازهق منك حارميكي 

**مليكه حاضر


***************************

ايه اللي مستني مليكه مع ادهم؟؟

البارت 13

بقلم نسرين بلعجيلي 


**اكرم قررت ايه؟

ادهم اخد تليفونو اتصل بي الحارس الشخصي بتاعو يجيب المؤذون

**مليكه قامت قعدت علي الكنبه موطيه راسها بعد كده افتكرت حاجه 

**مليكه بس انا مش معايا البطاقه لاني شنطتي نسيتها في الشقه امبارح 

**ادهم شنطتك هنا جبوهالي 

وراح جابها ليها 

الشنطه كانت سوده جلد كلو مقشر وقديمه وفيها البوك بتاعها من غير فلوس فيه بس من ورقه والبطاقه وكن صوره 

**اكرم ادهم هو انت بجد حاتكتب عليها 

**ادهم بعدين وافهمك 

**اكرم انا مش مطمن ليك خالص 

**ادهم اتصل بي الدكتور شريف عشان يجهز العمليه 

وعمل تحويل الفلوس المستشفي من لاب توب 

**ادهم انا دفعت تكاليف العمليه 

مليكه شافت المبلغ كان كبير جدا جدا

وحتي عبد الرحمن

**ادهم دا لتكاليف  العمليه والاقامه في المستشفي 

وطبعا مافيش مهر ولا شبكه ولا مؤخر الصداق كفايه المبلغ اللي ادفع في المستشفي 

ودا كثير عليها   

مليكه اتجرحت من الاهانه بس ماتكلمتش 

**عبد الرحمن اللي تشوفو وكثر خيرك 

بعد نص ساعه وصل المؤذون مع 2 شهود من حراس 

**المؤذون مين وكيل العروسه ؟

**عبد الرحمن انا اخوها 

**اكرم بس  هو قاصر 

**المؤذون لا ماينفعش هي العروسه كم سنه 

**ادهم بطاقتها اهي 

**المؤذون كويس تمت 18 طيب لازم وكيل 

**اكرم انا وكيلها يا شيخنا 

مليكه حست بدوخه وان نفسها مقطوع وشها  كان اصفر جدا وايديها بتترعش

كان ماليها خوف 

**المؤذون انتبه لي حالتها هي العروسه مغصوبه  ؟

**مليكه لا 

بقلم نسرين بلعجيلي 

**المؤذون يعني موافقه علي الجوازه ؟

**مليكه اه موافقه 

**المؤذون علي بركه الله

ابتدأ المؤذون 

صحيت مليكه علي كلمه المشهوره 

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

ياه اللحضه دي بتتمناها اي بنت الا مليكه اللي دموعها نزلت وهي مكسوره وخايفه 

قلبها كان مقبوض

ادهم قام مع المؤذون هو واكرم 

**ادهم حكم الزواج ايه لو ماتمش توثيقه ؟

المؤذون جائز شرعا وهي مراتك دلوقتي لانو تم بي الشهود واعلان الجواز و بي مؤذون بس قانونا لا لانو مافيش حاجه رسمي اتسجلت 

**ادهم يعني جوازي منها حلال شرعا ؟؟

**المؤذون اه يابني و الورق اللي معايا مهمتي انا اسجلو و اسلمكم عقد الجواز 

**ادهم حلو كده هات دول 

واخد منو قسيمه الجواز 

وانا مش عايز حاجه تتوثق 

**المؤذون بس كده عيب عشان البنت حضيع لو طلقتها بعدين لان مافيش حاجه تثبث انك اتجوزتها 

**ادهم مالكش فيه 

**المؤذون بس انا بخاف ربنا وماقدرش اضلم البنت دي هي عارفه اللي انت عايز تعملو 

**ادهم اتفضل يا مولانا انا حاتصرف 

**المؤذون لا انا ماقدرش دي جريمه وانا مش حاسكت عليها 

جا الحارس اخد المؤذون وطلعو بره 

**اكرم يا جبروتك يا اخي 

**ادهم المهم انها حلالي ومراتي 

انا مقدرش اوثق الجواز بيها 

هي مالهاش فيه المهم حلال 

**اكرم مش عارف اقولك ايه بس خاف ربنا فيها دي بقت مراتك مش وحده من الشارع جبتها لشقتك

ادهم عند كلمه مراتك 

خلتو واقف بي بص عليها وهي بتعيط في حضن اخوها 

مش عارف اللي بيعملو صح ولا لا 

دخل المكتب بتاعو وحط قسيمه الجواز في الخزنه 

راح عندهم 

وطلع فلوس حطها فوق طرابيزه 

**ادهم خد الفلوس دي معاك وروح مع اكرم المستشفي 

**عبد الرحمن ومليكه ؟

**ادهم حاتفضل معايا مش اتجوزتها زي ما انتو عايزين 

مليكه قلبها ابتدأ يضرب كثير 

**اكرم  نمشي يا عبد الرحمن ؟

**عبد الرحمن حاضر 

وقام باس راس مليكه 

**عبد الرحمن انا اسف 

واخد الفلوس وراح 

اول ما اتقفل الباب مليكه اتخضت 

**ادهم شوفتي ماحدش فيهم قالنا مبروك 

وقعد جنبها 

بي بص عليها وهو شايفها بتترعش 

معقوله خايفه منو 

**ادهم ايه حانفضل كده؟؟

**مليكه مسحت دموعها وبصت عليه وهي عنيها حمرا 

اعمل ايه ؟

**ادهم اوبا دا سؤال برضو دا انت خبره ولا قدامي عامله فيها شريفه 

**مليكه والله العظيم انت واخد فكره وحشه عليا 

بعت نفسي 

**ادهم كلو حيبان 

يلا اسبقيني  علي اوضه نوم وادخلي اعملي دوش اكيد مش حالمسك وانت معفنه كده 

**مليكه ممكن من غير اهانه 

**ادهم براحتي

**مليكه الاوضه فين؟

**ادهم اول وحده علي اليمين 

راحت مليكه ودخلت الغرفه اللي كانت كبيره  وفرشها مودرن اكبر من اوضتهم علي السطوح 

فضلت تبص عليها وهو فتح الباب  ودخل بعد مشال قميصو وفضل بس بي البنطلون 

مليكه اول ما شفتو اتكسفت 

ونزلت راسها 

**مليكه ممكن اطلب طلب ؟

**ادهم من اولها طلبات اسمعي كويس اوعي تفكري انك مراتي بحق وحقيقي وعندك حقوق عليا انت بعت ليا نفسك عشان اتمتع بيكي رغم اني مش شايف فيكي حاجه حلوه ولا انوثه  عشان اتمتع بيها بس معلش انت هنا عشان اربيكي واعلمك ازاي تمدي ايدك علي أسيادك 

ولما اتكلم توقفي قدامي انت هنا خدامه تشوفي طلباتي وطلبات ضيوفي وتكوني لمزاجي ودورك تبسطيني في السرير ولو مانبسطتش حاتشوفي مني اللي عمرك ماشوفتيه 

الكلام نزل كا صاعقه عليها 

وشافت الايام السوده اللي مستنياها علي ايدو 

**مليكه حاضر 

انا بس كنت استسمحك اروح عند أمي المستشفى لحد ما اطمن عليها وبعد كده انا تحت امرك 

**ادهم انا اللي اقرر مش انت 

قوليلي كانو بيدفعو ليكي كام لما كنتي بتروحي معاهم العواجيز بتوعك ؟؟

**مليكه بصوت عالي  كفايه حرام عليك تهيني كده 

ضربها بي القلم في وشها لحد ما شافت النجوم بنورو في عنيها من كثر قوه القلم اللي اخدتو

ونزل من بقها دم 

مسكها من شعرها لدرجه حست ان شعرها حايطلع من مكانو 

**ادهم لو صوتك علي عليا اموتك فاهمه 

** مليكه حاضر انا اسفه والله 

ورماها علي الارض 

وطلع من الغرفه 

راح يدخن سيجارة اول ما خلص رجع عندها 

لاقاها لسه مرميه علي الارض بتعيط 

**ادهم قومي اوديكي المستشفى


**مليكه حاضر كثر خيرك 

وقفت بصعوبه وهي حاسه بي دوخه

هو شاف منضرها ممكن نقول انها صعبت عليه لما شاف الدم في في بؤها 

**ادهم اغسلي وشك اول

في المستشفي 

اكرم واقف وكان شايف عبد الرحمن بعيط 

بعت نفسي 

**اكرم بتعيط عشان امك ولا اختك ؟؟

**عبد الرحمن الاثنين الباشا مش حايسبها في حالها واختي غلبانه 

**اكرم اهم جم 

**مليكه راحت علي عبد الرحمن ايه الاخبار طمني ؟

**عبد الرحمن رفع راسو يبص عليها لاقا خدها متورم شويه 

هو ضربك؟

**مليكه دي البدايه اللي جاي ربنا اللي يعلم بيه بقالها كثير في العمليات 

**عبد الرحمن ساعه تقريبا 

عند اكرم وادهم 

**اكرم حصل ايه ؟

**ادهم ولا حاجه 

**اكرم انت ضربتها ؟

**ادهم عرفت منين ؟

**اكرم من خدها متورم

ايه مارضيتش تسلمك نفسها 

**ادهم ماقربتش منها خالص قرفان 

**اكرم بعد كل دا وقرفان؟؟

**ادهم هو انت مفكرني متجوزها حبا فيها ولا من جمالها 

زيها ماشغلهاش حتي خدامه عندي 

مليكه سمعت كلامو هي وعبد الرحمن 

اللي مسك ايديها باسها

كا انو بيعتذر ليها 

**اكرم وطي صوتك 

**ادهم اتكلم براحتي يا اكرم ممكن ماتدخلش نفسك في حاجه تخصني 

**اكرم ماشي 

بعد ساعه من الانتضار 

وقف ادهم 

**ادهم انا ماشي زهقت من قعده المستشفي 

**اكرم حاتسيبها هنا ولا تاخدها معاك 

**ادهم انا لسه قايلك ماتدخلش 

**اكرم يا سيدي احنا اسفين انا رايح القصر ماينفعش نبات بره احنا الاثنين 

**ادهم انا كمان رايح معاك 

وراح من غير ما يتكلم معاها 

راح وراه اكرم 

**عبد الرحمن الحمدلله مشيو 

**مليكه جات فكره في بالي اول ما امنا تصحي نطلعها من المستشفى ونهرب اي مكان 

اداك كام ؟؟

**عبد الرحمن 5000 جنيه 

**مليكه كويسين 

**عبد الرحمن انت بتتكلمي بجد ؟

**مليكه اه هو ملمسنيش يعني ممكن انفذ بجلدي 

**عبد الرحمن لا يا مليكه دا اتفاق بينا وبعدين حانروح فين؟

**مليكه بلاد الله واسعه 

**عبد الرحمن انا مش موافق هو جوزك دلوقتي مهما حصل او الطريقه اللي اتجوزتيه بيها 

**مليكه خلاص اسكت

بعت نفسي 

بقلم نسرين بلعجيلي 


البارت 14


عدو 4 ساعات لحد ما خلصت العمليه 

و اطمنو علي امهم  

**مليكه روح انت انا حبات معاها 

عدا اسبوع 

ومليكه مقيمه مع امها في المستشفي بتروح بس تغير هدومها وترجع 

في المستشفي واخدين بالهم من امها وكل الممرضات بعاملوهم كويس 

الغريبه ان ادهم ما بانش خالص ولا سأل عليها 

خلا مليكه في حيره مع نفسها 

لما امهم سألت عن المصاريف العمليه  قالولها ان ان محسن هو اللي اتكلف بي مصاريف العمليه 

الدكتور شريف عدا عليهم 

وطمنهم علي صحتها  وقالهم انها ممكن تطلع 

علي بليل الكل كان في اوضه السطوح 

فرحانين بي امهم 

في القصر 

وهما علي العشاء 

عصمت وكامليا وابوها و رحيم و اكرم 

تليفون ادهم رن 

**ادهم الو 

**شريف الو ازيك؟

**ادهم الحمدلله كلو تمام 

**شريف بقولك الحاله بتاعتك بقت كويسه وانهارده طلعت من المستشفى انا بس حبيت ابلغك 

**ادهم شكرا ليك 

رجع ادهم ياكل عادي 

**رحيم مين كان بكلمك ؟

**ادهم دا الدكتور شريف 

**رحيم بيه في حاجه ؟

**ادهم لا كنت بس موصيه علي حاله 

**عصمت ومن أمتي شريف يقبل حالات ؟؟

روايات نسرين بلعجيلي Nisrine  Bellaajili 

**ادهم الدكتور شريف طول عمرو بيعمل خير 

والحاله دي مدفوع فلوسها 

**عصمت عشان كده 

ماحدش يعرف شريف قدي 

**سيف ليه بقا ؟ 

**عصمت ممكن ماتدخلش لما اتكلم

**سيف بعصبيه اتكلمي معايا بي احترام 

عاجبك يا رحيم بيه عمايل بنتك ؟

**رحيم عصمت كملي اكل 

**عصمت بقولك يا بابا في واحده صاحبتي كلمتني علي كامي لي ابنها 

**كامليا مامي انا مش عايزه اتجوز جواز صالونات 

**سيف مين دي؟ 

**عصمت نازلي هانم ابنها عندو شركه سياحه 

**سيف اه اللي سيرتو علي كل لسان كل شويه فضيحه مع بنات اليل بنتي يتمناها الف واحد 

**عصمت لما يتجوز حايتعدل 

**سيف لا طلبها مرفوض بنتي مش بايره عشان تتجوز بي الشكل دا 

**رحيم كلام جوزك صح اقفلي معاها الموضوع نسبهم ميشرفناش 

خلصو العشاء في برود 

طلع ادهم الجنينه 

راحت وراه كامليا 

حطت ايديها علي كثافو 

**ادهم لف  عندها 

كم مره  بقولك ماتقربيش مني 

**كامليا ليه ؟ في وحده دخلت حياتك ؟

**ادهم انت مالك ؟ 

**كامليا ادهم انا بحبك ليه مش شايف حبي ليك 

**ادهم وبعدين بقا مش  اتكلمنا في الموضوع دا    انت اختي وبس 

بعدين ايه اللبس اللي انت لابساه البيت فيه رجاله انا واكرم 

كامليا كانت لابسه فستان 👗 ازرق كات وقصير ومبين صدرها شويه 

بعت نفسي 

**كامليا لا احنا مش اخوات انت ابن خالي مش اخويا

ولبسي كل الناس بتحسدني عليه 

انت ازاي بقيت كده متخلف 

**ادهم انا متخلف عشان  بقولك ان لبسك مش مناسب وكثر  سهر  جابلك عريس الغفلة اكيد شافك في ديسكو 

**كامليا ادهم ماسمحلش ليك تتكلم معايا كده 

هنا جا اكرم 

**ادهم يلا اطلعي اوضتك ولا شوفي حاتسهري فين مش فاضيلك

راحت كامليا 

**اكرم نفس الموال ؟

**ادهم زهقت منها 

**اكرم جدك مدلعها اوي 

**ادهم طبعا مش بنت عصمت

**اكرم الدكتور شريف قالك ايه؟؟

**ادهم ان ام مليكه طلعت من المستشفى

**اكرم حاتعمل معاها ايه؟؟

**ادهم حاسيبها في حضن امها شويه 

**اكرم لسه ناوي علي اللي عايز تعملو ؟

**ادهم هو انا حاعمل حاجه حرام دي مراتي 

**اكرم ضحك حلوه مراتك دي 

هو ايه حكايه عمتو اول مانجيب سيره شريف يركبها ميت عفريت 

**ادهم كانت بتحبو وهو نفضلها وشكل بنتها حطاني في دماغها وجدك بيضغط عليا اتجوزها 

**اكرم ما انا عارف ومستغرب انك مابتكسرش كلام جدك ليه المره دي 

**ادهم كامليا مش هي الست اللي اكمل معاها حياتي 

**اكرم ومليكه؟

**ادهم ايه يا اكرم نسيت انا اتجوزتها ليه ولا لا ؟

**اكرم بص يا ادهم انا مستغربك كان ممكن تعمل اللي انت عايزو من غير جواز بس انت صدمتني كل توقعاتي فيك بتطلع غلط 

**ادهم لا دي تنفع ولا تانيه تنفع  

**اكرم ومين اللي تنفع ؟

**ادهم لسه مش موجوده 

عدا اسبوع ثاني 

**عبد الرحمن مافيش اخبار؟

**مليكه لا 

**عبد الرحمن وبعدين الفلوس فاضل فيهم 500 جنيه 

**مليكه هو انت عايزني اخد منو فلوس ؟

نسرين بلعجيلي 

**عبد الرحمن مش جوزك 

**مليكه لا يا عبدو دي جوازه الشوم و الندامه وانت عارف الطريقه يعني انسا اخد فلوس  واصرف عليكم انا لازم انزل اشتغل

** عبد الرحمن لازم تاخدي اذن جوزك 

**مليكه  يادي جوزك اللي مسكتها عليا 

**نعمات انتو بتتكلمو في ايه ؟

** مليكه كنت بقولو اني لازم ادور علي الشغل 

**نعمات اه يابنتي معلش انا اول ما شد حيلي حانزل امسح السلالم 

**مليكه لا ياما انت ارتاحي

  

عدو يومين 

   ادهم راح الشقه

واتصل بي مليكه 

اول ما شافت اسمو علي تليفون اتخضت 

طلعت بره وكلمتو 

**مليكه بصوت خايف الو

**ادهم انت فين؟؟

**مليكه في حاجه ؟

**ادهم انت فين؟

**مليكه في بيتنا 

**ادهم ضحك هي عشه الفراخ دي بيت؟

نص ساعه تكوني عندي 

**مليكه ازاي ! الساعه 9 بليل ماقدرش اطلع حاقول لي امي ايه؟

**ادهم مش مشكلتي قوليها عندي زبون مستنيني

**مليكه زبون ؟؟

**ادهم يلا بسرعه حابعث ليكي السواق بتاعي 

**مليكه ارجوك خليها بكره امي نايمه ماقدرش اقولها اني طالعه وبعدين حاقولها رايحه فين؟

**ادهم نص ساعه تكوني عندي ولو ماجتيش حاتندمي 

وقطع الخط

مليكه يا رب اعمل ايه في البلوه دي 

جا عبد الرحمن

**عبد الرحمن عليها في ايه؟

**مليكه البيه اتصل بيا عايزني اروح ليه دلوقتي 

**عبد الرحمن حاتعملي ايه؟

**مليكه مش عارفه دا بهددني 

**عبد الرحمن بصي حانقولها جاتلك شغلانه 

**مليكه هو انت بضحي بيا ليه كده هو انا مش اختك ؟؟

**عبد الرحمن اختي والله وزعلان عليكي اوي وسكوت الباشا دا مايطمنش 

**مليكه ربنا يستر 

قامت لبست بنطلون جينز وتيشرط ابيض مع جزمه قديمه جدا و مقطوعه

ونزلت راحت علي اول ناصيه الحاره تستني السواق وهي مش عايزه حد يشوفها ويفتكر ان ماشيها بطال 

وصل السواق مع الحارس الخصوصي  اللي شهد علي عقد الجواز 

وصلت الشقه وهي خايفه  

فتح ليها الباب    

وهو لابس شورت اسود مع فانله كات لونها ابيض 

**مليكه سلام عليكم

**ادهم وعليكم السلام خشي 

دخلت وفضلت واقفه وهي مثوثره 

**ادهم تشربي حاجه ؟؟

**مليكه لا 

**ادهم خشي اعملي دش والبسي اللي موجود فوق السرير  انا مستنيكي هنا 

**مليكه حاضر 

وقف راح عندها 

وبص علي هدومها وجزمتها المتقطعه 

**ادهم وحطي شويه ريحه حتلاقيها مع الحاجه 

اصل ريحتك دي قلبت معدتي 

**مليكه حاضر 

وراحت الغرفه شافت قميص نوم احمر وريحه من اللي بتشوفها في المجلات وكريم الجسم

دخلت الحمام وابتدت تعمل دوش وتعيط وخايفه 

Nisrine Bellaajili 

لبست قميص نوم بعد مادهنت جسمها بي الكريم اللي ريحتو تجنن وفضلت تضحك علي نفسها ياما كان نفسها تدلع نفسها 

وانهارده لابسه اغلي قميص نوم من ماركه عالميه وحطت البرفان وطلعت من الحمام تنشف شعرها

هو حس بيها اتاخرت 

ودخل عندها 

**ادهم شايفه لما  نضفتي ريحتك بقت حلوه  ازاي 

مليكه شددت علي روب قميص نوم بي ايديها وهي بتترعش

رواية بعت نفسي ............... بقلم نسرين

================ـ

الحلقة الخامسة عشر و السادسة عشر

_______________________________ـ


رواية بعت نفسي الحلقة الخامسة عشر

--------------------------ـ

**ادهم تعالي معايا

وراح عندها مد ايدو ليها

هي فضلت تبص ليه

**ادهم في ايه ؟ مالك بتبص عليا كده ليه معقوله خايفه مني ؟

**مليكه اه

**ادهم اه ايه؟؟

**مليكه خايفه منك انا عارفه انك بتكرهني ومش عارفه حاتعمل فيا ايه

**ادهم نتعشا مع بعض

اليل طويل بنا

طبعا انت حتنامي هنا

**مليكه مش عارفه

**ادهم لا حتنامي يلا تعالي

وطلعو الصالون

مليكه احساسها مليان خوف وتردد حاسه نفسها بتعمل حاجه غلط

**ادهم مليكه فكي شويه

**مليكه حاضر

وابتدو يتعشو

هي ماكلتش حاجه

**ادهم مابتكليش ليه انا مش عايز يغمي عليكي لازم تاكلي كويس عشان تشوفي شغلك كويس وغمزها

**مليكه هو انت ليه بتكلمني كا انك جايبني من الشارع ولا كابريه؟

مشاء الله باين عليك عايش حياتك مش قادر تفرق بين بنت كويسه و بنت وحشه

انا فقيره بس مش درجه اني اعمل ماحرم الله

**ادهم كل حاجه حتبان مش قولتي انك بنت بنوت؟

**مليكه وطت راسها اه

**ادهم يبقا خلاص متخافيش من حاجه

وبعدين في بنات كثير بيعملو العجب وبيلعبو بي البيضه والحجر

هما لسه فيرجن

**مليكه بس انا مش كده

**ادهم مش حاتفرق معايا في حاجه انت هنا عشان تبسطيني وبس

خلصو اكل وقامت تنضف السفره

**ادهم كويس انك عارفه مكانتك هنا

خلصت تنضيف المطبخ وراحت عندو

كان قاعد بيتفرج علي تليفزيون وماسك كاس بيشرب

**مليكه بي صدمه هو انت بتسكر؟

**ادهم بص عليها وضحك

**مليكه اسفه بس ازاي حاتقرب مني وانت سكران حرام وبعدين لازم نصلي قبل الدخله

**ادهم هو انت فاكره نفسك عروسه ودخلتك اليله وأمك تيجي تباركلك الصباحيه زي افلام

فوقي يا مليكه انت هنا زيك زي اي كلبه من الشارع

لما اتجوز البنت اللي تشرفني وتشرف عيلتي ساعتها حاصلي عشان ربنا يبارك في جوازي منها

فهمتي ؟

**مليكه فهمت

**ادهم تشربي ؟

**مليكه لا انا مش بشرب

**ادهم روحي اوضه استنيني

دخلت الاوضه قعدت علي كنبه وابتدت تعيط

**مليكه يارب انت عارف ما بيا انا خايفه اوي اعمل ايه

دخل ادهم

لاقاها بتعيط

ورن تليفونو

**ادهم الو

**اكرم انت فين يابني جدك قالب الدنيا عليك

**ادهم انا في شقتي في ايه؟

**اكرم معاك مليكه ؟

**ادهم اه

جدك عايز ايه؟

**اكرم مش عارف هو دخل وسأل عليك يمكن عشان الصفقه

**ادهم طلع من اوضه راح البلكونه

قولو إن مش حبات في القصر والصفقه تمت خلاص

**اكرم هو انت ناويت ؟

**ادهم علي ايه؟

**اكرم مع مليكه

**ادهم اه هي معايا بس مش عارف مالها خايفه وبتعيط

**اكرم ادهم اتعامل معاها علي ان اول مره ليها هي مش زي اللي تعرف ماتنساش انها مراتك يعني اللي حاتعملو معاها حلال

انا عارف انو ملاكش في الستات غير كل سنه مره

**ادهم اعمل ليها ايه يعني

**اكرم بي الراحه عليها

**ادهم ماشي يا حنين

**اكرم الف مبروك يا عريس

**ادهم ضحك الله يبارك فيك عقبالك انت كمان بس من غير تدخلات جدي

**اكرم يارب الايام دي حاططني في ذماغو

**ادهم ماشي اكرم تصبح على خير

وقفل معاه

وفضل يفكر في كلامو

هو وصل مرحله مابقاش عندو ثقه في اي ست

دخل الاوضه

لاقاها زي ما هي

**ادهم ممكن افهم بتعيطي ليه؟

وراح قعد جنبها

**مليكه انا خايفه اوي هو اللي بعملو دا حرام عشان انا معاك من ورا امي ؟

**ادهم ماقولتيش ليها ليه مش احنا متجوزين ؟

**مليكه كل ام عايزه تفرح بي بنتها ولو قولتها ممكن تموت فيها وهي لسه طالعه من عمليه

**ادهم قوليلي يا مليكه في حد في حياتك عشان كده بتعيطي؟

**مليكه لا والله انا ماليش في الجو دا من الجامعه للبيت ومن البيت لشغل

**ادهم يعني عمرك ما حبيتي حد ؟؟

**مليكه لا

**ادهم يعني افهم اني انا اول واحد حالمسك؟

**مليكه اه والله العظيم لو عندك مصحف حاحلفلك عليه

**ادهم من غير حلفان انا مابحبش حد يكذب عليا

وحاعرف ادا كنت اول واحد ولا متعوده

قربي منى

**مليكه ها

**ادهم بقولك قربي مني

قربت شويه

**ادهم كمان

جات جنبو شويه

ومن غير مقدمات حضنها

هي كا إن ماس كهربائي مسكها اترعبت وابتدت تترعش

**ادهم متخافيش مش حاتحسي بي حاجه هي شكه دبوس وانت في حضني وكل حاجه حاتخلص دا لو انا اول واحد

**ادهم مليكه اهدي مش حاعملك حاجه وحشه

هي مش عارفه ليه اول ما حضنها حاسه مشاعر مختلفه مش قادره تفسرها

وابتدت تعيط

**ادهم وبعدين معاكي

انا لحد دلوقتي معملتش حاجه مستنيكي تهدي

خشي الحمام اغسلي وشك واهدي كده

بعدت منو وراحت الحمام

**ادهم وبعدين بقا او نسيت حاجه مهمه جدا

اتصل بي الحارس الشخصي بتاعو

**ادهم بقولك يا حوده عايز حبوب منع الحمل يكونو عندي ليله

**حوده ماشي يا باشا ساعه زمن ويكونوا عندك

طلعت مليكه

هو كان نايم علي السرير

بص ليها شاف اللون الاحمر لايق عليها بنت بسيطه جمالها عادي من غير عمليات ولا مكياج

**ادهم انت كويسه ؟

**مليكه الحمدالله

طيب تعالي جنبي

ادهم حاسس نفسو في موقف صعب

**ادهم حاسه بي ايه ؟

**مليكه مش عارفه انا مش عايزاك تزعل مني

**ادهم انا مطول بالي معاكي بس فكي عشان لو زهقت مشكله مش حاعمل حساب انك خايفه

دا حقي واتفاق بينا سيبتك اسبوعين وامك علمت العمليه يعني بلاش ترجعي في كلامك ولا تعملي شويتين معايا عشان مايحصلش

**مليكه حاضر

ادهم قرب منها وحط راسو علي جبينها

**ادهم سيبي نفسك ومتفكريش انا بتعامل معاكي علي اني اول واحد

**مليكه بصوت مش طالع شكرا

فضل يطبطب عليها واخدها في بوسه طويله

وبعد عنها

وكان مبسوط عشان شافها معندهاش خبره وعرف انو بجد اول واحد

بعد كم دقيقه

**ادهم بصوت رومانسي

لسه خايفه مني ؟

**مليكه شويه

** ادهم انت بس خليكي كده مستسلمه ليا ومش حاتحسي بحاجه وحابقا مبسوط منك ولو انا مبسوط مش حاعمل ليكي حاجه وحشه انت عارفه انك مزعلاني جامد

**مليكه وهي حاتعيط انا اسفه مكانش قصدي

سمع جرس الباب

وقام من جنبها

راح اخد الحاجه من حوده

رجع عندها

**ادهم عارفه ايه دا ؟

**مليكه لا

**ادهم دول حبوب منع الحمل خودي حبه كل يوم في نفس توقيت

اوعي راسك يوزك وتحملي عشان حايكون اخر يوم في عمرك سامعه

**مليكه سامعه

**ادهم يلا خودي

وخليهم معاكي في الشنطه عشان كل يوم تاخديها

**مليكه ممكن اطلب طلب ؟

**ادهم عايزه ايه؟

**مليكه وهي مش قادره تتكلم ممكن تسيبني اليله دي لحد ما نتعود علي بعض مش قادره حاسه اني حاموت

**ادهم بصوت عالي نعم ياختي

دافع فيكي كل الفلوس دي عشان تقوليلي حاموت

ماليش فيه شكل ايديتك وش وعايزه تدلعي عليا

فوقي لنفسك

انت هنا علي سريري بفلوسي

شيلي اللي انت لابساه خلصيني

**مليكه حاضر حاضر بالله عليك بلاش تزعل

راح عندها بدون مقدمات ابتدا يشيل قميص النوم

**مليكه بي عياط انا خايفه بلاش تضربني

****************************


تكملة الرواية من هنا


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close