رواية اتجوزت_جوز_اختي_بالغصب الفصل الثامن بقلم ميرنا فوزي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية اتجوزت_جوز_اختي_بالغصب الفصل الثامن بقلم ميرنا فوزي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية اتجوزت_جوز_اختي_بالغصب الفصل الثامن بقلم ميرنا فوزي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

وقعت على الارض رحيم اتصدم ومسك دماغه من الصدمه وقال يايومي مش فايت نزل مستواها وضربها بالقلم بخفه وقال بهدوء انتي يا بت فوقي وبعدين ضربها تاني بخفه و هي مش عايزه تقوم قام مره وخد نفس بضيق ولبس القميص وجاب مايه ورش عليها وهو واقف ببرود نعمه فاقت بفزع وشهقت بقوه لما المايه جت علي وشها وفضلت تكح رحيم بغضب قومي يااا مرااا يا قللابه قومي دي اقل حاجه اردها ليكي بعد اللي عملتيه أنا لو عليا هدفن روحك ولا يهمني حد عشان بعد كدا تركزي وتشوفي انتي بتلعبي مع مين نعمه فضلت تكح وقالت بغل انسان حقير و زبا له رحيم ضحك بسخريه مفيش أحقر منك أنا بنسبالك طيب و مجيش صفر على الشمال من وس.ختك بعد اللي عملتيه فيا وبعدين بص بقرف قومي يا بت غيري القرف ده نسيتي نفسك ولا اى شكلك خدتي عليا و لما صدقتي تلبسي فستان علي قفايا قومي يا روح امك هيجي وقت و هطلقك بس لما الدنيا تهدأ نعمه باستفزاز مش هطلقك يا رحيم ..رحيم ضحك بسخريه وقال ده انتي مغفله يابت أنا في ايدي العصمه هقدر اطلقك في اى وقت بس علي مزاجي أنا استحاله اعيش مع واحده رخيصه بتبيع نفسها بسهوله وتبوظ سمعتي ومقامتي معاها وبعدين اتنهد وقال بغضب انتي لسه قاعده قومي غوري من وشي ده لو مربتكيش مبقاش رحيم الدهشوري .....

انا بعد مغيرت هدومي وقعدت مع ادم وجبتله الاكل لاقيت حازم طالع من الحمام ونصه من فوق عاري بصيت عليه وقفلت عيني لاقيت حازم وهو مش حاسس بوجودي بينشف شعره وبيقول بقولك يا ثريا أنا بلعت ريقي لما ذكر اسمها وفي نفس الوقت اضايقت لما فكرني بيها حازم استغرب وافتكر أن ثريا مش موجوده وبص عليا واتكسف وقالي بخجل أنا آسف وخد التيشيرت ودخل الحمام بسرعه أنا اتنهدت بحزن وبصيت علي ادم وقولت ابوك فاكرني أن أنا ثريا مامتك اااخ ربنا يرحمك يا خيتي بس اوعدك مش هاثر في حبي ليك ابدا وعمري ما هخذلك لاقيت حازم قرب مني وقالي أنا آسف كنت بحسبك ثريا ابتسمت وقولت ولا يهمك أنا مچدراك اتنهد وقعد جنبي وانا اتكسفت وقالي الواد تعبك لو تعبك اديه لامي شويه وارتاحي انتي اتكلمت بسرعه وقولت لا لا هو كدا كدا هينام حازم ابتسم وبص علي ادم وقاله كفايه تعبت مامتك معاك نام شويه وانا ضحكت معاه وبعدين بص عليا وهو بيضحك وبعدين اتنهد وفضل متنح في تفاصيل وشي وقالي علي فكرا انتي شبه ثريا اوي اتكسفت وقولت يمكن عشان اختيها حازم ابتسم وقال اه صح اقنعتيني وبعدين بقا في صمت ما بينا وحازم كان باصص في عيوني بإعجاب و أنا لاقيت نظراته فيها حب و حنيه وبراءة و دفئ قطع شرودي وهو بيقرب وشه عليا وانا قفلت عنيا وانا ماسكه ادم وبعدين وفوقت بعدت مره واحده وبلعت ريقي وقولت في نفسي اللي بعمله ده .. ده چوز خيتي كيف يعني يبچا عندي الچراه دي واعمل حاجه زي كده وبعدين أنا توترت وقومت وانا ماسكه ادم وقولت أنا أنا هواكل ادم اكيد چعان تاني هروح اعمله الراضعه حازم كان قاعد واستغرب من توترها وقالها اهدي مالك ادم نام اصلا بصيت علي ادم لاقيته نايم فعلا حازم اتنهد وقام وقال أنا هنام خدي راحتك وبعدين سابني ونام أنا قعدت علي السرير ونايمت ادم جنبي وفضلت ارقبه لحد لما نمت غصب عني جالي حلم غريب ولاقيت ضلمه حواليا في كل حته خوفت وقولت أنا فين يا ناس حد يلحچني بصيت من بعيد لاقيت ضوء ابيض قفلت عنيا من شده الضوء وقولت بخوف انت مين قربت منه لاقيت اختي حزينه فرحت وحضنتها قولت بلهفه انتي وحشاني چاوي يا ثريا لاقيتها مش بترد عليا استغربت وقولت مالك زعلانه لي فهمت من نفسي وزعلت وقولت والله مش ذنبي يا خيتي هما اللي چوزوني چوزك اتنهدت ثريا وقالت مش دي اللي مزعلاني يا خيتي أنا زعلانه عليكي  وانك مش عارفه تتعايشي مع الوضع اتنهدت بحزن وقولت هعمل اى يعني مبچتش عارفه حاجه واصل و مش هينفع اعمل حاجه زي كدا لاقيتها طبطبت علي ضهري وبتقولي حاولي حازم وابني محتاچينك و متحطيش حاجز ما بينكم حازم محتاچ لحضنك يا حوريه عوضيه عن حزنه ليا متخلهوش الزعل عليا يأثر فيه ده وعد مني وياريت متخذلنيش أنا قولت بعياط مچدرش مچدرش لاقيتها بتبعد وبتقولي هتچدري أنا واثقه فيكي وبعدين مشيت وقولت ثرياا مسبنيش ثرياا وصحيت وشهقت جامد وقلبي كان عمال يدق شربت مايه وانا ايدي بتترعش وبصيت علي حازم اللي نايم علي كنبه وقولت بهدوء مچدرش مچدرش ازاي اعمل كدا دعيت من ربي أن ربنا يديني الخير ولو شر أبعده وبعدين نمت..

حازم صحي قبلي وبص عليا وانا حضنه ادم من بعيد وابتسم وبعدين دخل الحمام أنا صحيت علي صوت قفل الباب وقومت وعدلت نفسي من الكسوف ولاقيت ادم لسه مصحاش معقوله كل ده نايم حسست علي وشه لاقيته سخن قلقت عليه وشلته علي ايدي وانا همو.ت من الرعب عليه ناديت علي حازم وانا دموعي محبوسه وكأنه ابني من لحمي حازم خرج من القلق وقال في اى مالك قولت ادم سخن چاوي الحچه يا حازم ..حازم قرب وقلق وقالي اهدي مفيش حاجه قومي البسي هنروح بيه للدكتور طبعا سبت ادم بقلق وروحت لبست بسرعه وانا قلقانه ولاقيت نفسي بدمع يمكن عشان اول مره احس بالامومه و حاجه زي كدا جديده عليا روحت خدت ادم وحضنته وخرجت انا وحازم لاقينا في وشنا رحيم وقفنا وقال باستغراب انتوا رايحين علي فين حازم اضايق وقاله مش وقته الواد تعبان اتكلم بسرعه وقاله اجي معاك طيب حازم خدني من وسطي وقاله خليك مع عروستك يا رحيم ..رحيم لما شاف أيده في وسطي اتغاظ وخد بعضه ومشي طبعا قبلت مرات عمي وسالت وقالت رايحين فين يا ولدي حازم بضيق رايح الدكتور ياما ادم سخن قالت بقلق يلهوي سخن طب استني اجي معاكوا حازم فتح الباب وقال لازم امشي هاجي اطمنك متقلقيش وبعدين ركبنا العربيه وانا في ايدي ادم وفضلت اعيط بهدوء حازم لاحظ عليا وقالي ممكن تهدي مفهوش حاجه والله مرديتش عليه لحد لما روحنا الدكتور وطمنا أن ده حمي وطبيعي بيجي للاطفال اللي عندها شهرين وبعدين ادانا علاج وخرجت انا وحازم ومسحت دموعي وابتسمت وقالي خلاص بقا ادم كويس ابتسمت وقولت الحمد لله كنت همو.ت من القلق ده چلبي وبخاف عليه زي روحي حازم ابتسم وهو محظوظ أن معاه ام مهتمه بيه وبتخاف عليه اتكسفت وبعدين ركبنا العربيه ...

رحيم دخل الاوضه لقي نعمه لابسه قميص نوم وسايبه شعرها بص عليها بذهول وبلع ريقه وبعدين اتجاهل وهو بياخد تليفونه وقال بسخرية ده انا لسه مصبح عليكي بعلقه لحقتي تنسي وبعدين اى اللي انتي لابساه ده مش مكسوفه مني نسيت صح انك مبتحسيش علي د.مك و كنتي كدا لما جيتي تلعبي عليا اللعبه الرخيصه دي جت قربت منه وقالت بفحيح المهم أن كسبت في اللعبه دي وبعدين هو أنا هتكسف من جوزي ده حتي حرام شرعا وبعدين حركت ايديها علي صدره بمياعه رحيم بلع ريقه وزقها وقال بغضب انتي اى يابت اى الجبرووت والرخص اللي فيكي ده يا شيخه حسي علي د.مك شويه وخلي عندك كرامه وتقدير بنفسك ده انتي واطيه وبعدين طلع من الاوضه نعمه اتنرفزت وكلمت امها ايوه ياما حاولت معاه ومش راضي دايما بيزعچلي مع اني اتشيكت وبچيت احلي من اى واحده يبص عليها بدريه بضيق لا حاولي معاه لازم تچيبي عيل منه انتي فاهمه لو مرضاش كلميني وانا هخليه يلف حوالين نفسه يا بن كريمه...

جيت انا وحازم ودخلنا البيت لاقيت مرات عمي قلقانه ومستنيه نيجي جريت علينا بقلق وقالت الواد ماله الدكتور چالك اى حازم بهدوء اهدي ياما هو كويس ده شويه سخنيه وجبنا علاج ليها اهدي خدت مني ادم وكأنها سحبت روحي معاه خوفت عليه وهو في حضني بحس بالأمان غير كدا بخاف عليه سمعت كلام مرات عمي وهي بتقول أنا اللي اهتم بيه خدت منها ادم وقولت متتعبيش نفسك يا مرات عمي أنا اللي اهتم بيه وعارفه ازاي اتعامل مع حالته كريمه بحزن يعني أنا يا بتي اول مره يچي عليا حاجه زي كده اتنهدت ولاقيت حازم رد بدالي وقال الدكتور حذرها أن هي لازم تديلوا العلاج بنفسها وتخلي بالها منه متتعبيش نفسك ياما هي هتهتم بيه اتنهدت كريمه وقالت اللي تشوفه يا ولدي ...عدي ايام حوالي اسبوع وانا كل اللي عليا بهتم بي آدم وعلاقتي لسه مع حازم اخوات زهقت من الاوضه وسبت ادم نايم ونزلت لاقيت مرات عمي بتعمل الاكل دخلت عليها وقولت عنك يا مرات عمي ارتاحي انتي كريمه ابتسمت وقالت بتعرفي تعملي الواكل ابتسمت وقولت هتعرفي لما دوقي من عمايل ايديا روحت ساعدتها لاقيت ورايا نعمه دخلت بسخريه وقالت مش محتاچين اى مساعده يا مرات خالي عنك انتي هعمل أنا و حوريه كريمه سابتها وقالت ياريت يابتي عشان رجلي مبچتش اچف عليها وبعدين سابتهم ومشيت لاقيت نعمه جايبه السلطه و بتقطعهم وقالت ببرود علي كدا انتي و حازم لسه اخوات ارتبكت ف نفسي وقولت بتردد لسه اخوات ازاي احنا متچاوزين عادي زي اى اتنين قالت بسخريه اصل شيفاكم ما بينكم حدود وبتكسفي منه كدا لما يكلمك أو يجربلك بلعت ريقي وانا بقلي الفراخ علي الزيت وقولت لا عادي أحنا بنحترم تصرفاتنا قدامكم لاقيتها قربت مني ومسكت المعلقه بدالي وقالت حاسبي أنا هقلي الفراخ مسكت المعلقه بعند قولتلها لا أنا قربت اخلص اعملي حاچه تانيه لاقيتها شدت مني المعلقه ببرود لحد لما شويه من زيت من المعلقه جم علي ايدي صرخت ومسكت ايدي بوجع وقولت انتي مجنوووونه نعمه عملت نفسها اتخضيت وقالت يلهوووي أنا چسفه مكنتش اچصد لاقيت رحيم و حازم و كريمه جم وحازم و رحيم قربه مني بخوف ورحيم رد بقلق وقال انتي كويسه لاقيت بردو حازم حضني وقالي مال ايدك يا حبيبتي بلعت ريقي وانا بدمع و مش مصدقه رد فعل حازم عليا و رحيم بعد لما شاف حازم حضني واضايق من نفسه وبص علي نعمه بشك وحاسس أن هي ورا الحوار ده كريمه اتكلمت بقلق مالك يا حوريه وريني ايدك بصت علي ايدي لاقيتها محروقه وبقعه كبيره علي ايدي كريمه قلقت وقالت وديها للدكتور حالا وانا فضلت اعيط وحازم خاف عليا وقالي تعالى اوديكي للدكتور خدني و وداني للدكتور وعمل ايدي وانا بتوجع من الحرق وبعدين خرجنا من المستشفي لاقيت حد بينادي عليا وانا جنبي حازم بس بصوت رجولي بصيت ورا لاقيت يوسف بلعت ريقي من توتر وقولت يوسسف !!! لاقيته بيقرب مني جامد وقالي بغضب مين الجدع اللي جنبك ده يعني انتي سيباني قلقان عليكي قولتي عندي ظروف و انتي هنا مقضيها مع رجاله اتعصبت عليه وقولت يوسف احترم نفسك ده چوزي وبعدين اى اللي چابك هنا وجيت ازاي اتصدم وقالي جوزك انتي اتجوزتي يا حوريه حازم أتدخل و اضايق وقال مين ده انتي تعرفيه بص عليا بنظرات مرعبه وانا خوفت و اتوترت ومعرفتش اقول اى لاقيت يوسف اتكلم وقال اااه تعرفني أنا حبيبها اللي مفروض ابقا جوزها بدالك اسمع يا جدع انت ..انت دلوقتي جوزها بس انا هخليها تطلقك حوريه تلزمني انت فاهم حازم قفل عنيه بضيق و كف نزل علي وش يوسف جامد أنا صوتت وقولت سيبك منه يا حازم مسمعش صوتي وقاله بزعيق انت عبييييط ولا اى يااااض اتكلم معايا عداال والا هكسر عضم دماغك حوريه تبقي مراااااتي انت فاااهمم ومينفعش تاااخد راجل غيري ولو شوفتك بتكلمها أو لمحت عينك عليها أنا هوريك اللي عمرك ما شوفته وهوديك في ستين داهيه انت فاااهم! يوسف مسك وشه بذهول وقال انت بتضربني حازم بغضب وهعمل اكتررر من كدا شكلك مش عارف انا مين يوسف ضربه جامد وقاله ميشرفنيش اعرفك حازم اتصدم وقال بقا كدا وبعدين ضربه وانا فضلت اصوت وهما الاتنين فضلوا يضربه بعض لحد لما الظابط جيه وقال بزعيق ولاااااا انت هوو سيبه بعض وبعدين جيه بعدهم عن بعض وقال عاملين قلق في الشارع لي يوسف بضيق خد مني حبيبتي ولي عين يضربني حازم بزعيق حبيبتك اييي يا روووح امك دي مراااتي يا باشا الظابط بضيق بسسس مسسمعش صوتتت حد فيكمم!! نبقا نشوف الحوار ده في القسم هتشرفوني شويه اتخضيت ومسكت في حازم وقولت قسسم !!! !!

نعمه كانت في الاوضه وكلمت امها بشر وقالت أنا عملت اللي چولتيلي عليه حوريه دلوچتي عند الدكتور حرچت ايديها يكش تو.لع كلها ومشوفش خلچتها واصل وبعدين ضحكت دخل رحيم وهو متعصب وقال نعمممممه !!!!بصت عليه وهي بتضحك وووو!!! يتبععععع 


الفصل التاسع من هنا


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close