expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية ليلة الدخله الساخنه البارت الثامن بقلم الكاتبه حنان حسن حصريه وجديده

 رواية ليلة الدخله الساخنه البارت الثامن بقلم الكاتبه حنان حسن حصريه وجديده 

رواية ليلة الدخله الساخنه البارت الثامن بقلم الكاتبه حنان حسن حصريه وجديده 

ايه البت المفكوكة دي؟

 بتفركي لية يا بت؟

ولية كل ما تشوفيني تطلبي مني حضن؟

ما تتلمي يا بت وتنتبهي لاكل عيشك

للاسف دي الصورة الي اخدها عني كريم بيه


وهتعرفوا ايه الي خلاه ياخد الفكرة الزب&الة دي عني 


بس الاول لازم نرجع بالاحداث لحظة ما وقفنا


.......   .......   ........   ........

الجزء الثامن

سابهابعدما وصلت عند الكرسي المتحرك

الخاص بالست ثريا


لفيت الكرسي با اتجاهي


وفي اللحظة دي


 شوفت وجه الست ثريا

اقصد....

الي كنت فاكراها الست ثريا


لاني اتفاجئت 

ان الي قاعد علي الكرسي


هو (كريم بية)


فا استغربت ...واتلخبطت


وقالتلة....ايه ده؟ 

هو  في ايه ؟


فا ابتسم 

وسالني

وقالي..مالك يا قلبي


اتخضيتي كده لية؟


فا استغربت من كلمة قلبي


وقلت لنفسي


ايه قلبي دي؟


وقبل ما افوق من دهشتي


لقيتة بيسالني


وبيقولي..

ايه؟ مفيش وحشتني ؟


فا اتوترت


وحاولت اغير الكلام


وقلت...

هو انا مش كنت سايبة حضرتك بره من دقايق؟


في اللحظة دي


ابتسملي بحنية 


وقالي...


متركزيش في التفاصيل دي


المهم  دلوقتي اني  معاكي


 


 فا بصتلة بتعجب


ولقيتني مش فاهمة حاجة

 

فا فضلت افكر بيني وبين  نفسي


وقلت..

مش هو ده كريم بية

 الي كان ...

جاد...و نكد..وعامل رعب للجميع

 من خمس دقايق بس؟

 

امال اية الي جرالة


ومالة بقي نحنوح ورومانسي فجاءة  كده؟


واستغربت اكتر ...


لما شوفت كريم بية...

 قاعد في الكرسي المتحرك

 بتاع امة ؟


فسالتة..

وقلت..هي فين الست ثريا؟


قال... انا خفيتها عشان نبقي لوحدنا


قلت يعني ايه خفيتها؟


قال..

يعني ...

استعملت قدراتي  وخلتها تختفي

 عشان نبقي لوحدنا


في اللحظة دي


فضلت ابحلق في الشخص الي  ادامي شوية


و في الاخر

سالتة..

وقلتلة...انت حضن؟

 صح؟


فا ضحك اوي وهز دماغة 


وقالي..معقول ؟

 قلبك حس بيا بسرعة كده؟


ايوه فعلا...انا حضن


بعدما سمعت اعترافة


حاولت اهدي واركز


عشان اجمع الاحداث

 الي حصلت ببعض


وبعدما فكرت شوية


قلت...اااااه

انا دلوقتي فهمت


 يبقي كريم هو  نفسة..

 العفريت حضن


وعمل التمثيلية الي فاتت دي كلها


عشان يستدرجني للفيلا هنا ويحكم سيطرتة عليا


واكيد طبعا مجهزلي مصيبة

 جديدة 

ولا قتيل جديد


 عشان...يجبرني اني انزل معاه تحت الارض


وفي اللخظة دي


جن جنوني واتعصبت عليه


وقلتلة..

علي فكرة...

 انا كنت حاسة 

من اول ما شوفتك هنا في الفيلا


 انك انت حضن


لان الكدب... والخداع... والحوارات

 مش جديدة عليك


لكن نفسي افهم


 انت هتستفيد ايه لما تصعب عليا عيشتي كده؟


قولي هتستفيد ايه؟


فا قرب مني حضن


واقسملي


وقالي..

وحياتك  عندي انا مظلوم


وعمري ما حاولت ادايقك... ولا اصعب حياتك عليكي


بالعكس


دا وجودي جنبك كان حماية ليكي


وانتي بنفسك شوفتي اني  كنت بحميكي وبنقذك  ازاي


قلت...امال مين الي كان السبب في وجودي  هنا؟


قال..كريم


قلت..كريم مين؟


قال..كريم صاحب الفيلا


قلت..انت هتجنني؟


مهو انت وصاحب الفيلا شخص واحد؟


فا رد حضن


وقالي..لا

احنا اتنين


قلت ..رجعنا للحوارت تاني؟


فا حاول حضن يوضحلي

وقالي ...


اقعدي بس وانا هفهمك


قلت..اتفضل اسرح بيا تاني


قال..

وحياة عفاف ما هكدب في اي كلمة

 هقولها دلوقتي


فا قلتلة..

طيب اتفضل وضحلي


فشرح لي فعلا


وقال..

انا..لما اتجسدت في صورة انسان


اخترت اتجسد في صورة الشاب كريم

لانة

 وسيم..وغني ..وشيك 


وكل الستات بيحبوا الاستيل بتاع كريم


وانا طبعا كنت عايز اعجبك

 عشان  تحبيني


ولغاية وقت قريب


 انا كنت بستعير صورة كريم فقط


للكاتبة..حنان حسن


لكن..


 لما لقيت ان في خطر عليكي..


 وانتي في بيت ام غراب


فكرت اني ابعدك من هناك


وااخدك لائمن مكان


وساعتها

قررت اني اجيبك هنا..


وخصوصا..

لما عرفت ان كريم محتاج جليسة لامة...


واديكي جيتي 

وبقيتي في امان


بس...هي دي كل الحكاية


فا قلت..يا سسسسلام


والمفروض بقي اني اصدق


 انكم اتنين؟..... مش واحد؟


انت فا كرني هبلة ولا......


وقبل ما اكمل في تكذيبي لحضن


توقفت عن الكلام ..


لما بصيت من الشباك


ولمحت كريم فعلا

 في الجنينة


للكاتبة..حنان حسن


وفي اللخظة دي


اتاكدت فعلا


 انهم اتنين نسخة من بعض


واحد بني ادم...

 والتاني عفريت


فا سندت علي الكرسي


وانا بقول..يلهووووي

ده بجد؟


فا رد عليا حضن


وقالي..صدقتيني بقي؟


قلت..طيب سؤال بقي معلش


قال ..اسالي


قلت..ممكن اعرف  انت عايز مني ايه دلوقتي؟


رد حضن


وقالي..

انا بحبك... وهفضل وراكي

 لغاية ...

ما تقتلي القتيل الثالث بالمية الي انا اديتهالك


وساعتها..

هقدر اتجوزك.... واخدك معايا تحت الارض


قلت..


وانا قولتلك..

الي انت بتقولة ده مستحيل يحصل


لا هينفع اقتل حد تاني


ولا هينفع اتجوزك اصلا


ولا هروح  معاك في اي حتة مهما حصل


وارجوك بقي فارقني وحل عني


انا حياتي متعقدة لوحدها


فا بصلي حضن بحزن


وقالي..

برضوا مش هياس


وهفضل منتظر ...

اليوم الي هتقتلي فية القتيل الثالث


واثناء ما كان حضن بيكلمتي


فجاءة

سمعت خبط علي باب الغرفة


فا اختفي حضن من ادامي


وبسرعة روحت فتحت الباب


وكان الطباخ هو الي بيخبط


فا اخدت منه صينية الاكل


وسالتة


وقلتلة...

هي  الست ثريا فين؟


فا بصلي الطباخ بتعجب


وقالي..سلامة نظرك


ما الست قاعدة علي الكرسي المتحرك ادامك اهية


فا بصيت علي الكرسي


ولقبتها فعلا


قاعدة ع الكرسي


فا اتكسفت من الطباخ


وقلت..

اه تمام .. 

يظهر اني منيمتش كويس 


عشان كده تلاقيني مش مركزة .....شكرا


فا قالي العفو ومشي


للكاتبة..حنان حسن


المهم..


بعدما اخدت منه الصنية


دخلتها 

وتركت الباب مفتوح


لغاية ما احط صينية الاكل علي التربيزة


وبعدها ابقي اقفل الباب


لكن...

في اثناء ما كنت بخط الصينية


لفت نظري.. 

برواز فية صورة لكريم  بية


كان محطوط علي قطعة الديكور الي في الاوضة


فا مديت ايدي


 وقلت...لنفسي


هو ده كريم بية( الاصلي)


مش حضن التقليد


ومسكت البرواز وفضلت متنحة لصورة كريم بية


وقلت..بصوت عالي


يخربيت كده


 يلهوي علي وسامتة...

وطعامتة يا ناس


 (اصلي... اصلي)  يعني


وفي اثناء ما كنت بتأمل في الصورة


وبقول عليه.. اصلي مش تقليد

 


سمعت صوت رجالي

جاي من الخلف

وبيسالني


وبيقولي..


هو ايه ده الي اصلي يا مخبولة انتي؟


فا التفت للخلف بسرعة


عشان اتفاجئ بان

واحد من الاتنين

يا  كريم ....يا .. حضن


حد فيهم هو الي بيكلمني


فا حبيت اعرف هو مين فيهم


فسالتة..


وقلت..حضن؟


فا رد وهو بيبصلي بتعجب

وقالي...

ايوه انا قولت انك مخبولة


في ايه يا بت ؟


انتي كل ما تشوفي وشي

 تطلبي مني حضن؟


ومن شوية...

 كنتي ماسكة صورتي...

وعمالة  تتغزلي فيا...


انتي ايه حكايتك بالظبط؟


مالك يا مخبولة

بتفركي لية؟

ما تتظبطي كده وتنتبهي لاكل عيشك؟


في اللخظة دي


فهمت انا الي واقف ادامي  يبقي (كريم بية)


ويظهر انه دخل عليا فجاءة

  لما نسيت الباب مفتوح


وبسرعة حاولت اصلح الي انا نيلتة


فا قلت ....لا 

انت فهمت اية؟


واايه تفركي دي ؟


ووقفتة في الكلام

 وقلتلة..

لحظة من فضلك


انت فهمتني غلط


انا لما كنت بقول حضن


فا انا...مكنتش بكلم حضرتك


انا كنت بردد كلمة في اغنية 

جت علي بالي


وبالنسبة بقي للصورة..


 الي حضرتك فاكر اني كنت بتغزل فيها


فا انا كنت بقصد الايطار بتاع الصورة.... (البرواز) 


اصل انا بيعحبني البروايز الاصلية اوي


فا بصلي  كريم بيه  


وبعدما فكر شوية


لقيتة غير الموضوع


وقالي...ما علينا

المهم...

 الطباخ جاب وجبة العشاء لامي ؟


قلت...ايوه..لسة جايبها حالا


فا نبة عليا وكأنة بيحذرني

وقالي..

خلي بالك...


الصوت العالي والاسلوب الغريب

 الي شوفتة من شوية لما كنتي بتتكلمي  مع عمتي ده

ممنوع هنا


ولو اتكرر تاني ..


هيبقي حسابك عسير


قلت..حاضر..وبعتذر عن الي حصل مني


فا سكت شوية


ورجع ياكد عليا تاني

وقالي..


طبعا انتي مش محتاجة اني  الفت نظرك


ان رعاية امي هي مهمتك الاساسية هنا


يعني مش عايز اي تقصير


قلت..حاضر 


فا بص علي امة شوية


 وبعدها....

انحني وباس ايديها.. 


و سابها وخرج من الاوضة


وبعدما بقيت انا والست ثريا لوحدنا


قربت منها


وحاولت اكلمها بللغة الاشارة

واعرفها بنفسي


وقلت..انا الجليسة الجديدة


و مبسوطة اني هبقي في خدمة حضرتك

ممكن بقي حضرتك تستعدي عشان الاكل؟


وبعدما خلصت كلامي معاها


فضلت الست ثريا بصالي وبعدها 

بصت علي صينية الاكل ورحعت بصتلي تاني


فا عرفت انها فهمت كلامي


وفعلا..اكلتها ..ونيمتها


وبعدها..

روحت علي اوضتي


عشان اغير هدومي و انام


لكن...ملقتش حاجة البسها


فا قلعت الغيار الي عليا..

وغسلتة


عشان ينشف علي ما ...

انام... واصحي


وكنت معتمدة اني هلبس العباية الكئيبة الي في الدولاب


لكن...

بعدما غسلت الغيار الوحيد الي معايا

دورت علي العباية ملقتهاش


وعرفت ان ادارة اخدتها


فا فضلت زي منا


وبقيت محتاسة بفستاني المبلول


ومبقتش عارفة هنشرة فين وازاي؟


فا اتسللت و خرجت للبلكونة 


وحاولت ارمي الفستان علي جزع الشجرة


لكن...وانا بنشرة وقع مني


 واستقر علي غصن في وسط الشجرة 


فا مسكت في الاغصان وحاولت اتسلق الشجرة واجيبة


لكن...

فشلت... والغصن الي كنت ماسكة فيه

 اخدني ووقع في ارض الجنينة


وللاسف لقيت نفسي واقعة في الارض 


 والفستان متعلق في نصف الشجرة


يعني مش هقدر اجيبة


والي زاد من المبلة طين


هو ان الجنايني سمع صوت الارتطام


وقام من مكانة وكان جاي يشوف في ايه؟


 

 فا حاولت استخبي

 لان كده البواب هيشوفني وانا عريانة 


فا جريت بسرعة ...


ودخلت في اول اوضة


 لقيتها مفتوحة ادامي في الدور الارضي


لكن..لحظي السيئ


اني اصطدمت بشخص


ولما اتحققت من الشخص ده


اتفاجئت انه...( كريم بية)


ولقيتة بيبصلي


 وهو مندهش من دخولي عليه بملابسي العريانة


ولما بصيت حواليا


لقيت نفسي في غرفة الجيم

 الخاصة بية


ولما شوفتة بيبحلق فيا كده


قلت.. ينهار مش فايت

دا كده احلوت اوي


 الراجل دا من شوية كان شاكك اني  بت مش مظبوطة

وكان بيسألني 

 وبيقولي... بتفركي لية؟


اهو دلوقتي هيتأكد من الي كان شاكك فيه


ودلوقتي باللبس العريان دا 

مش بعيد يفتكر اني جاية اتحرش بيه او اغتصبة


ياريتة كان فضل فاهم اني بفرك وبس


المهم طبعا 

فضلت اعتذر


واقسملة..اني جيت هنا مضطرة.. و مكنتش

 اعرف ان ده الجيم بتاعة


بس الغريبة...


ان كريم بية 


رد عليا بهدوء


 وكلمني بدون ما يتعصب


وقالي.. اية الجمال ده؟


فا شكيت من السهوكة دي


 لا يكون الي ادامي حضن


بس خوفت اسالة...

و انطق اسم حضن


لان لو طلع  انه كريم بية 


فا هيقول اني بتلكك وبطلب  حضن 

فا وقفت مبلمة ومتكلمتش


ولما لقيتة بيسالني

وبيقولي..

ايه الي مخرجك من اوضتك كده

 اخدتة من ايدة

وشاورتلة علي الشجرة


وسردتلة قصة الفستان


وقلتلة..هو ده الي حصل 


يعني لا كنت بفرك...


 ولا جاية اتحرش بيك والله


فا ضحك كريم بية لاول مرة 

وقالي..


طيب تعالي قربي يا فقرية


وقربني مني وهو بيحط علي كتفي

 حاجة زب البشكير الكبير الي كان في غرفة الجيم


وبمجرد ما قربت منه 


استنشقت ريحةالعطر بتاعة

 روحت في دنيا تانية


وفضلت واقفة متسمرة وانا ببص لعنية العسلية


لغاية ما سمعتة


بيقولي..

انتي مسبهلة كده لية؟


 

يلا روحي علي اوضتك


وانا هخلي البواب يجيبلك الفستان


وكنت همشي

لكن...

سمعتة بينادي عليا تاني


وبيقولي..عفاف 


قلت..نعم

قال..

لما الفستان ينشف


ابقي روحي اشتريلك كام فستان


 عشان الموقف ده ميتكررش تاني


ومتخافيش... انا الي هحاسب


فا رديت

 وقلت ...شكرا


فا ابتسم 

وقالي..

روحي بسرعة علي اوضتك قبل ما تاخدي برد


وفعلا رجعت علي اوضتي..


 وانا تقريبا برقص من الفرحة


للكاتبة..حنان حسن


لكن...

فرحتي مطولتش كتير


لاني شوفت ادامي  حضن


الي كان باين انه زعلان اوي


فسالتة..

وقلت..خير؟


فا رد بغضب


وقالي..

ايه الي انا شوفتة ده؟


قلت..شوفت ايه؟


قال.. شوفت اعجاب متبادل بينك انتي وكريم


قلت..وحتي لو ده حقيقي


فا انت مالك؟


انت ملكش حقوق عليا


فا بصلي حضن بحزن


وقالي...

طيب اسمعي بقي


بنتك معايا..

 وتحت سيطرتي


وعشان ارجعهالك


لازم تقتلي القتيل الثالث


قلت...لا مش هقتل


قال...لا هتقتلي..


وهتقتلي الشخص 

الي ...هحدده انا


وخرج حضن زجاجة

فيها المية اياها


وقالي...

المية دي لازم تحطيها لللقتيل الثالث


والا مش هتشوفي بنتك تاني


فا اترعبت علي بنتي


وقلتلة...لا ارجوك الا بنتي


قولي عايزني احط المية لمين وانا هحطها


فا رد حضن وصدمني 

وقالي..

المية دي هتسقيها ل..........؟


عارفين حضن كان عايزني اقتل مين بالمياه....؟


 صلي علي رسول الله وطبعا مش هننسي نضع عشر ملصقات


البارت التاسع من هنا


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close