روايه صغيره بين يدي الادم البارت السادس بقلم شغف الاعصار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/02/03

روايه صغيره بين يدي الادم البارت السادس بقلم شغف الاعصار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 روايه صغيره بين يدي الادم البارت السادس بقلم شغف الاعصار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

روايه صغيره بين يدي الادم البارت السادس بقلم شغف الاعصار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


ادم:انت يا زفت بطل تصوير

زيد:لا دي فرصتي دا امي دعيالي انهارده شكلك مسخره ههههه قام ادم ومسكه من رجله وقعه 

ادم:اهو بقيت زيي هههه 

زيد:ادم طب اهو ورمي عليه تراب 

ادم:انت قدها 

زيد:اه 

ادم وحدف علي مياه زيد حدفه بالطين 

الجد:انت بتلعبوا قوموا ورايا قام الاثنين وهما بيبصوا لبعض بغيظ دخلوا البيت 

الجد:غيروا هدومكم وتعالوا ذهب الاثنين وغيروا ونزلوا 

الجد:انتم صغار علشان تعملوا كده 

ادم:هو اللي بدأ 

زيد:ما انت وقعتني 

الجد:بااااس كفايه وانت يا زيد زمانك جاي من السفر تعبان هخلي ندي تجهز الأوضه 

زيد:شكرا يا جدووو يا عسل انت 

مشي الجد 

ادم:اي اللي جابك

زيد:هو انا اقدر ابعد عنك يا دومي

ادم:هو انا خلفتك ونسيتك ولا انت مراتي وانا معرفش

زيد وهو بيحط رجل على رجل:هو انت تقدر تخلف واحد في شياكتي وحلاوتي يابني فين بقي مراتك اللي بعدك عننا 

ادم وهو بيقوم ويقف قدامه وميل عليه:زيد انا بحذرك لسانك يخاطبها أو تذكر اسمها فاهم 

بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)

زيد:اي يسطا مالك اتحولت كده لي يا عم فك دا انا هيبقي عم العيال

ادم في نفسه بحصره:وهي العيال هتيجي ازاي و هي مصدرالي وش البومه 

زيد:وااااد يا آدم 

ادم:صوتك يا زفت عايز اي 

زيد وهو بيغمز:سمعت انو الصعيد فيها مزز يسطا الكلام ده حقيقي

ادم وهو بيقعد جنبه:ايوه ياض يا زيد في شويه بنات اي مقولكش

زيد وهو بيقف ويتنطط:اشطاااااا 

ندي وهي بتبص بإستغراب:مين ده وبيعمل كده ليه

ادم:معلش اصل هو عنده تأخر في نمو عقله 

ندي :ياعيني بس اللي يشوفه يقول عاقل 

زيد:اي يا ست انا كويس دا كذاب وبعدين الا أنتِ مين يا قمر اقولك انا عارف أنتِ الشغاله اموووت انا في الشغلات 

ندي:شغاله في عينك يا احول انا بنت عم ادم ومشيت 

ادم:تستاهل قوم يلا روح نام 

زيد بصوت أنثوي:حاضر يا بيبي ومشي

ادم:أما اروح اشوف ام العيال وذهب للاوضه وجدها تأتي بملابس 

ادم:ناويه تهاجري والا اي 

حياه:لا يا خفيف داخله اخد شاور 

ادم وهو بيقرب ويخلع التيشرت

ادم بغمزه:مش عايزه مساعده 

حياه:لا وفتحت الباب ولسه هتدخل مسكها من يديها وسحبها واتصدمت بصدره وحاوط خصرها بيده 

ادم:لا لازم اساعدك 

حياه:ادم ادم بطل رزاله وابعد لو سمحت 

ادم:ولو مبعدتش يا حياتي

حياه:ادم هقول لجدي 

ادم:قوليلي واسكوتي خليني اركز وهو بيعض على شفتيه

حياه:ابعد كده خليني اشوف جدي بينادي عليا 

ادم:مش هبعد 

حياه:ب اه ادم بدأ يقبلها من رقبتها بنهم 

حياه:ادم يا آدم بتوجعني ابعد 

ادم رفع وجه وقبلها من شفايفها بنهم شديد 

حياه فاتت منه بسرعه ودخلت الحمام 

ادم:ماشي يا حياه

عند زيد دخل غرفه :الله حلوه قوي الغرفه دي ورمي نفسه على السرير وسمع حد بيغني 

زيد:دا كمان الأوضاع بتغنيلي دا واضح انو الاوضه اعجبت بيا قام وخلع التيشيرت اكيد لازم تعجب بيا دا انا قمرر الله اكبر عليا وفجأه سمع فتح باب ينظر وجد ندي تخرج وهي لابسه بشكير قبل الركبه بقليل وبتنشف شعرها وبتغني وتقول:اول مره تحب يا قلبي و اول يوم اتهني 

زيد وهو بيقرب ويقول:بما علي نار الحب قالولي ولقيتها من الجنه 

بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)

ندي:اعععععععععع ورمت الفوطه زيد قرب ووضع يده على فمها 

زيد:هششش هتفضحينا انا هشيل ايدي بس لو صوتي انت حره وبعد يده 

ندي بعصبيه:انت اي اللي جابك هنا 

زيد ببراءه:رجليا و بدأ يقرب منها وهي تبعد:بس الأوضاع جميله وجدران الاوضه وعيون الاوضه وشعر الأوضه وعض علي شفتيه 

ندي:انت قليل الادب اطلع بره لو سمحت 

زيد قبلها من خدها بسرعه ومشي

زيد وهو عند الباب:مع السلامه يا عسل وفجأه

زيد:اااااااااااه

متأخرتش صح💙🥺

زيد:رحبوا بيا انا افضل من ادم صح ها ها اكيد هو في في طعامتي يعني 🙂🤭

ادم:بس يلا هما بيحبوني انا 🙃

زيد:انت بتحبها مين ها 🥹

ادم بصوت واطي:(قولوا ادم 🔪🔪)

يتبع



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا




 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS