رواية أسير حنانها الجزء الثاني الفصل الاول حتى الفصل السادس حصريه وجديده

رواية أسير حنانها الجزء الثاني الفصل الاول حتى الفصل السادس حصريه وجديده

رواية أسير حنانها الجزء الثاني الفصل الاول حتى الفصل السادس حصريه وجديده

 رواية أسير حنانها الجزء الثاني الفصل الاول حتى الفصل السادس حصريه وجديده 



رواية أسير حنانها الجزء الثاني الفصل الاول حتى الفصل السادس حصريه وجديده 


الفصل 1 

تيييييييييييييز 

فارس: كفايه 🤨


تييييز مش عارفه أوقفه 😭


فارس: اهيييييييي😭


..الراجل بيفرفر مني😭


فارس: كفايه ارجوكي 😖


..مش عارفه أوقفه عاااا😭


فارس بيشدها فجأة بتقع علي الأرض وبتكهرب نفسها 😂


فارس بيشد الجهاز منها يرميه بعيد ...


فارس : حنين حنين انتي كويسه 😢


..ممممممش قادرررررة .


فارس: خلاص اهدي 😢


بيسيبها فارس علي الأرض وبيروح يشوف الدولاب بيفوق فيه مش بيفوق 🙂


فارس بيمسك دماغه وبيقعد يستوعب شويه 😢

..................

في الكليه ...


سيف واقف مع بنت وبيضحك .


سيف : بصي احنا نلعب لعبه 😂


..لعبه ايه .


سيف: بصي مش هنعرف نلعبها هنا انتي تيجي علي العنوان ده ******** واحنا هندرمغ الدنيا .


رنا: واللهي 😡


سيف بيزق في البنت: اخلعي من هنا بسرعه 😢


رنا : وتخلع ليه يا سي سيف😡


سيف: تخلع مين قال تخلع انا بقول غوري من وشي بسرعه احنا هنهزر هوا اللي معاه القمر يبص للنجوم 😁


رنا : يبص يا سيف في حاله واحده بس عارف هيا ايه 😡


سيف: ايه 😁


رنا : لما يبقي رمرام يا سيف اعتبر ان ما فيش حاجه بينا 😡


سيف: يا شيخه 🤨


رنا : كل حاجه ما بينا انتهت 😡


سيف: اول مرة اشوف حاجه بتنتهي قبل ما بتبتدي 😂


رنا : تمام خليك في تفاهتك انا ماشيه 🤨


سيف بيمسك ايديها ..


رنا : سيب ايدي 😡


سيف: يعني ايه كل حاجه مابينا انتهت عليا النعمه اقلعلك بلبوص هنا واقول اغتصبتيني هيا ولاد الناس لعبه ولا ايه 😂


رنا بتلف وشها وبتمسك ضحكتها 😂


سيف: اضحكي اضحكي انا شوفتك 😂


رنا : سبني يا سيف لو سمحت 🙄


سيف: انت مفكراني وحش لا اخص عليكي دا انا كنت بختبرك يا شيخه 🙄


رنا : لا واللهي 🤨


سيف: ايوه بشوفك بتغيري عليا ولا لأ طب هاثبتلك 👍


رنا : اثبتلي 🤨


سيف: اول ما دخلتي من الجامعه رفعتي شعرك لفوق وغيرتي مكان الشنطه بعدين فتحتي الشنطه طلعتي النضارة القمر اللي بحبها و لما شوفتينا واقف مع شاهي مسكتي ضوافرك وقعدتي تقرقضي فيها 😂


رنا بابتسامه : يعني كنت ملاحظ ده كله وبتعصبني 🤨


سيف وبيمشي ايده علي شعره : يعني بشوفك بتغيري عليا ولا ايه بتحبيني كده يعني 🤩


رنا : بح...


ترن ترن ...تليفون سيف بيرن ..


سيف: فصلان 😡


بيفتح سيف تليفونه : ده فارس ثواني هكلمه وافضالك يا جميل 😉


سيف: ايوه يا فارس ..


فارس: تعالالي بسرعه المخزن يا سيف 💥


سيف: ليه فيه ايه قلقتني 🤔


فارس: بسرعه يا سيف 😡


سيف: حاضر  وبيقفل السكه هادم اللذات ومفرق الجماعات معلش يا رنا لازم اروح له 😢


رنا : تمام 

................

في مخزن الفيلا..


سيف: في ايه يا بني مالها حنين نايمه كده يلا ربنا بيخلص منك قويه ومفتريه😂


فارس: دي اتكهربت 😢


سيف: مدرسه بتدبح لها القطه برافوا عليك جدع واللهي لازم تشكمها 😂💪


فارس: ايوه 🙄


سيف: هوا ماله الدولاب كده نايم ولا ايه انتوا عملتوا فيه ايه 🤔


فارس: مات 😢


سيف: اه مش تقول كده ما عادي خالص دلوقتي 😳 ايه مات قتلتوه 😭


فارس: الكهربا جهاز الكهربا عطل وفضل يكهرب فيه 😢


سيف: يا قتله قتلتوه يا سفاحين والدور علي مين 😭


فارس بيحط ايده علي كتف سيف ..


سيف بيجري .


سيف: ايه عايز تقتلني كمان قاااااتل انا هابلغ البوليس عاااااا😭


بدأت ارجع لطبيعتي وقومت بقرب من سيف عشان اهديه .


سيف : ابعدي عني يا شؤم انتي يا قاتله عااااا سبوني اعيش😭


فارس: سيف ارجوك يا سيف انا مش قادر انا قاعد علي اعصابي ما تذودهاش عليا 😡


سيف: كان يوم اسود يوم ماعرفتك عااااااا😭


طاااااااااخ ....


فارس: هديت لازم تتضرب عشان تهدي 🤨


سيف : انت ...


طاااااااااخ ...


فارس: فوقت 🤨


سيف: يا شيخ منك لله بتضرب ليه 😭


فارس: ها هتاخد التالت علي خلقتك يظبط اتجهاتك 🤨


سيف: خلاص اللي ادهالك قادر 🙄


فارس: دلوقتي عايزين نتاويه 😢


سيف: ني ايه يا خويا انا يستحيل اشترك في الجريمه دي اكيد جلابه المصايب اللي قتلته 😡


فارس: يا سيف انت خلاص بقيت مشترك فيها لازم تساعدنا بدل ما نخلل في السجن 🤨


سيف:  يستحيل اشترك فيها 🤨


عيطت بهيستريا انا ايه اللي عملته ده قتلت ..


بدأت اترعش واخترف بكلام ..


فارس: حبيبتي اهدي اهدي ما فيش حاجه ..


اخر كلمه سمعتها وبعد كده ما شوفتش حاجه غير الضلمه .


فارس : سيف انا هطلعها الفيلا خليك هنا انا جايلك اهو .


سيف: ايه عايز تسيبني مع واحد ميت لوحدي 😭


فارس: كلام منتهي هياكلك يعني خمس دقايق ورجعلك 😡


سيف: منك لله يا اللي في بالي كان يوم اسود يوم ما عرفتكم عااااا😭


فارس شالني وطلع بره المخزن 💥


سيف : بسم الله الرحمن الرحيم انا مش خايف خالص 😭 

مش انا اللي قتلتك دي اللي تنشك في ايدها بنت التيت حنين يا ربي بس يا سيف انت راجل جامد مش بتخاف😭 بس هوا شكله كده ليه يخوف اوي اووووي 😭


وفجآة 💥


سيف : يا شيخ قول كلام غير ده فااااااااااااارس فااااااااارس عااااااااااااا😭....يتبع ..

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵

الفصل 2 


سيف: فاااااااارس فاااااارس الحقني 😭


بيبص علي الدولاب اللي بيقرب ناحيته بخطوات ثابته ..


سيف: شااااابح ..عاااااااا😭


بيجري سيف بيفتح باب المخزن بيلاقيه مقفول 😳


سيف: قفل عليا ابن الصرمه عاااااا😭


بيلف بيلاقي الدولاب واقف وراه 🙂


سيف بيجري من قدامه : لا تؤذيني ولا اؤذيك😭


بيقرب منه الدولاب .


سيف: مش انا اللي قتلتك واللهي دي الموكوسه حنين مش انا اه واللهي 😭


بيقرب منه الدولاب اكتر وبشكل مرعب والدنيا عتمه 🙂


سيف بيجري من قدامه : فااااااااااااارس يا زفت كان يوم اسووود يوم ما عرفتكم كلكم 😭


بيقرب منه الدولاب اكتر ...


بيقعد وبيغطي وشه ...


سيف : لا تؤذيني ولا اؤذيك لا تؤذيني ولا اؤذيك انا مالي يا ابن الجذمه هيا اللي قتلتك روح موتها بقا 😭 اشوف فيكي يوم يا حنين يا بنت ام حنين عاااااااا فااااااارس 😭


بيقرب منه وبيمسك ايده ..


سيف: عاااااااا الحقوني 😭


فارس: في ايه يا سيف اهدي🤨


سيف بيشيل ايده من علي وشه وبيبص عليه ..


فارس: في ايه يا سيف 🤔


سيف: شبح الدولاب كان هيموتني 😭وانت قفلت عليا 


فارس: انا قفلت عليك عشان انت عيل وممكن تمشي وتهرب انما اي شبح الدولاب والهبل ده 🤔


سيف: ده جراني في المخزن كله وكان هيموتني انا قطعت الخلف انا ماعتش نافع في جواز منكم لله 😭


فارس: طيب فين الشبح ده🤨


سيف : شوفوا وراك 😭


بيبص فارس مش بيلاقي حد والدولاب زي ما هوا علي الكرسي ...


فارس: مفيش حد يا سيف انت شكلك بتتوهم والدولاب زي ما هوا علي الكرسي بص اهو 🙂


سيف: كذاب 😭


فارس: بص بس عشان تصدقني 🤨


سيف بيبص بيلاقي الدولاب زي ما هوا علي الكرسي ..


سيف بيقف: مستحيل اكون كنت بتوهم 😭


فارس: لا عشان انت خايف بس عقلك صور لك كده 🙂


سيف: لا انا متأكد😭


فارس: خلاص يا سيف يلا عشان نتاويه 😢


سيف: هنتاويه فين بقا يا استاذ فارس يا سفاح 😭


فارس: هنرميه في الميه في النيل عشان التماسيح تاكله ونخلص 😢


سيف: انا بجد مصدوم فيك ازاي بقيت كده 😭


فارس: يعني هاعمل ايه يا سيف 🤔


سيف : انا قلت كلمه انا مش هاشترك في الجريمه دي 😭


بعد ساعه ...

في عربيه فارس .


سيف: يا شيخ منك لله مستقبلي هينتهي قبل ما يبتدي اقطع علاقتك بيا مش عايزة اعرفك تاني 😭


فارس: حاضر نخلص ده بس ونقطع علاقتنا 🙂


وقف فارس العربيه ونزل ...


ونزل سيف .


فتح فارس شنطه العربيه وطلع الدولاب منها وفك ايده ورجليه وقرب من ودنه واتكلم ..


سيف: انت بتقوله ايه اه اكيد يسامحك عشان قتلته وحتي مستخسر تكرمه 😭


فارس: سمعت انا قلت ايه اخر فرصه 🙄


سيف: قلت ايه مش فاهم انت اتجننت 🙄


وفجأة الدولاب بيجري وسيف بيفكره بيجري وراه 😂


وسيف يجري ويصوت والدولاب بيجري 😂


سيف: عاااااااا الحقونييييي 😭


فارس 😂😂😂


سيف: بتضحك يا بن الهبله الحقني 😭


فارس 😂😂😂مش قادر واللهي اقف انت بقي .


سيف بيلف عشان يروح ل فارس لقي الدولاب في وشه كمل جري وصويت 😂


فارس: استرجل بقا مش شبح واللهي 😂


سيف: مش سامعاك 😭


فارس: كفايه يا عم عليه كده 😂


بيقف الدولاب وبيروح عند فارس ..


سيف مصدوم 😳


فارس: ما شوفش وشك تاني وجو انك ميت وكده ما دخلش عليا 🤨


الدولاب: طب ممكن اعرف عرفت ازاي🤔


فارس: عرفت لما شوفتك في الكاميرات بتخوف سيف وقبل اي حاجه الميت بيبان عليه ايده بتلج وشه بيبان نبضه بيقف بس تمثيلك حلو 👍


سيف : اه يا ولاد الكلب 😢


فارس: ان شوفتك تاني او شوفت اي حد من شلتك مش هيحصل اللي حصل ده لأ هوريك مين فارس ابو الوفا هاتشوف اللي عمرك ماشوفته عشان انا جبت اخري اللي بيقرب من فارس ابو الوفا او اي حد يخصه يبقي ما يلومش الا نفسه لو خايف علي مستقبلك ابعد عني 😡


الدولاب: اسف يا باشا 👍


مشي الدولاب وسيف واقف متنشن 🙂


فارس: انا كنت ناوي ارزعك علقه عشان السفاح وقتال القتله وكميه الشتايم دي بس مالقيتش طريقه احسن من دي اربيك بيها 😂


سيف: طب سلملي علي الشهدا اللي معاك بقا 😡 ورايح يديله بونيه ..


فارس مسك ايده وراح ماسكه من قفاه 🙂


سيف: اهدي يا برو طب وربنا بضحك معاك انت قفوش اوي😁


فارس: عارف انا محتاج حد افرغ فيه الطاقه اللي عندي دي 😘


سيف بيقفل قميصه : ايه لا يا حبيبي دا انا راجل اوي روح طلع طاقتك علي حنونتك يا خويا🥺


فارس: حبيبي طالعه من بوقك زي العسل 😉


سيف: فارس في ايه ها 😢


فارس: قصدي الطاقه السلبيه يا شمال تفكيرك وحش اوي 😂


سيف: انا عايز ارتاااااااح 😴


ركبوا العربيه وسيف روح بعد ما غني ل فارس اغنيه اندال كامله في العربيه😂


وفارس روح لحنين اللي كانت لسه نايمه ...


دخل بعد ما غير هدومه نام جمبي وخدني في حضنه ..


حسيت بيه ..


بصيتله وانا عيوني فيها دموع : عملت ايه 😢


فارس بضحكه : دفنته في الحيطه زي المسلسلات الهندي😂


..بجد دفنته في الحيطه 😢😭


فارس: هششششش اهدي اولا هدفنه في الحيطه اذاي حيطتنا غير حيطتهم ثانيا هندفن حد عايش اذاي 😂..


..يعني قصدك ايه 🤔


فارس: قصدي انه عايش وكان بيمثل علينا انه مات 🙄


..بجد ☺️


فارس: اه واللهي بس عمل في سيف عمايل 😂


..ايه عمل ايه 🤔


فارس: تعالي اما احكيلك في بوقك تعالي 😘


..يا قليل الأدب😉


فارس: اااه اصل انا تعبان اوي 😘


..فاااااارس 😍


فارس: يا روح فارس😘

وعملوا زبادي خلاط 😂😂

.............

في شقه سيف ..


سيف: انت كويس يا سيف انت جدع اوي انت قمر وعضلات انت قوي انت اقوي من الحياة عاااااا انا لازم اكشف علي نفسي واشوف صحتي تكونش الجعزة عملت حاجه 😢


نيوا 😺😺


سيف: هيا ناقصه جعزات ده مش صوت قطه خاالص ياريت المصيبه تطلع بسرعه لأني لم اعد احتمل 😢😭😭.........يتبع 

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵

الفصل 3 


نياوو😺


سيف: ما قلنا مش صوت قطه يلا انا مستعد اطلع ياللي هاتجبلي سكته قلبيه يلا 😢


بخخخخخخخخخخخخ👹


سيف: عاااااااااااا يا بنت الكلب😭


شاهي: في ايه يا سيف ما كنتش اعرف انك قلبك خفيف اوي كده 😂


سيف: شاهي دخلتي هنا ازاي 🤨


شاهي: مش انت اللي قلتلي تعالي 😍


سيف: ايوه بس برده دخلتي هنا ازاي 🤔


شاهي : وانت داخل دا انت حتي ما خدتش بالك اني كنت واقفه وبتكلم نفسك من ساعه ما جيت 😂


سيف: فعلا ما خدتش بالي خالص 😢


شاهي: ايه اللي حصل ايه اللي جرالك 😂


سيف: ده اللي حصل واللي جري لا ينكتب ولا ينقرا 😢


شاهي: لا الموضوع كبير ما تيجي تحكيهولي جوا 😘


سيف: احم ..انا كنت عايز اقولك حاجه 🙂


بتقرب منه وبتقلعه الچاكت بسهوكه : قول 😉


سيف: ما انا هاقول اهو 😁بس بقا بغيير😂


شاهي: قول مستنياك تقول وبتمشي ايدها علي صدره 💪


سيف: ههههههه بس بقا بقولك بغير 😂 احم لما قولتلك تعالي الشقه وكده يعني🙂


شاهي : ايوه 😍


سيف: هيهيهيه كنت بهزر 😁


شاهي : وايه كمان وبدأت تبوسه 😘


سيف: اصطبري بس انا هاحكيلك عارفه البنت اللي جت زي الطماطمايه دي وكانت هتضربني احححح😘


شاهي: مالها ومستمرة في اغرائه😘


سيف: نبقي مرتبطين ومش عايز اخونها اههههههه بس بقا يا بت الله 😂


رنا : اه يا زباله يا سافل 😡


سيف: الله مالك قلبتي كده ليه 🙄


شاهي : مش انا 😐


سيف بيبص بيلاقيها رنا 😳


سيف بيعدل هدومه بسرعه ...


سيف: اوعي لا فعلا اوعي تفهميني غلط 😁


بتجري شاهي تخرج بره الشقه ....


سيف : نورتي يا حبيبتي واحشاني جدا اه واللهي اوعي تفتكري اني كنت هاعمل حاجه وحشه انا كنت بقولها اني بحبك ويستحيل شوفي يستحيل اخونك اه واللهي انا لسه ولد ولود 😐


رنا : .....😡😡


سيف : استهدي بس بالله واتقي الله في قلبك واذكري الله 😁


رنا : .....


سيف: هوا هوا بعينه الهدوء الذي يسبق العاصفه 😢


رنا بتقرب منه ....


سيف: وربنا هاندهلك امي 😢


رنا : دي جزائي اني حبيتك ووثقت فيك بتخوني قبل ما نتجوز اومال لما نتجوز هاتعمل ايه هاتجيبهم علي سريري 😡


سيف: بصي واللهي ما كنت هاعمل حاجه انا صحيح كنت بتاع بنات بس قبلك وعمر ما وصلت للسرير ده ذنب كبير انا مش قده صدقيني 😢


رنا : يا خسارة يا سيف كنت فاكرة انك حبيتني فعلا افتكرت العنوان اللي قلته للبنت وقلت اشوف انت كنت بتكذب عليا ولا لأ بس عارف كان نفسي تطلع صادق كان نفسي ما اشوفكش في منظر يخليني اكرهك واقرف منك واندم اني حبيتك بس للأسف شوفتك في المنظر ده ان قربت مني تاني يا سيف او لو لقيتك قريب من مكان انا فيه مش هيحصل كويس 😡


كانت هتمشي ..


سيف بيمسك ايدها : صدقيني واللهي ما عملت حاجه 😢


بتشيل ايده بعصبيه..


رنا : ايدك ما تلمسنيش ابعد عني يا سيف بدل ما تشوف اللي مش هيعجبك ابعد عن حياتي 😭


وطلعت تجري وسابته ...


سيف : لا فعلا محظوظ من يومك يا سيف خزااان اخزان اهئ اهئ اهئ اهئ😭

..............

في الصباح...


..نااااااعم 😡


فارس: في ايه يا بنتي 😂


..يعني ايه رايح الكليه ولسه ما عداش يومين علي فرحنا وبعدين فين شهر العسل انت ها تستعبط يااض 😡


فارس: هاتستعبط ويااض لا انا مسيطر وخالص 😂


..يعني هتسيبني وتروح الكليه بعد يومين من الفرح طب حاول تطلع من الباب وشوف ايه اللي هيحصلك 😡


فارس: مش عشان سكتلك يعني تفكري انك جامدة انا هنزل 😂


..مافيش نزول يا فارس 😡


فارس: طيب انا نازل ونشوف كلام مين هيمشي بقا 🤨


بعد ساعه ..


فارس: انا اسف ممكن تفكيني بقا واللهي ما نازل 😢


..ما كان من الاول لازم تتكهرب يعني وتتربط عشان تسمع الكلام 🙄


فارس: بقا تاخديني خوانه كده وتكهربيني هنت عليكي ما كانش العشم يعني جهاز الكهربا ده لازم يتصادر 😢


بدأت افك فيه .


..الله يا فارس شكلي ايه يعني قدام الناس لما جوزي ينزل تاني يوم يقولوا ايه مراته مش ماليه عينيه يعني ترضهالي يا فاروستي 🙂


فارس: مش ماليه عينيه دا انت ماليه عينيا وقلبي وحياتي 🤩


..بجد يا فارس 😍


فارس: ايوه يا حبيبتي عندك شك 🥰


بيقرب مني و...


فارس: باي باي يا حبيبتي 😂


..ايه 🥰


فارس: يلا باي 😂


ببص علي ايديا ورجلي اللي ربطهم في السرير 😡


فارس: مش انا اللي اتربط يا نونا 😂


..ما اتربطت واللي كان كان 🤨


فارس: نصايه وجاي يا قمر😂


..فااااااااااارس 😡


مشي فارس ...اكيد مش هايسبني مربوطه كده ويمشي يعني 🤔


عدت ساعه ...


..فاااااارس حد يفكني عاوزة اخش الحماااام 😭


بعد ساعتين 😢


..ماعتش قاااااادرة فااااااااارس عايزة ادخل الحمام 


بعد 3 ساعات ..


بيدخل فارس .


فارس بصدمه : حنيييييين😳.....يتبع 

.

يتبع 

 

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الفصل 4 


فارس بصدمه : حنين 😳 راحت فين دي بس ..


حنيييييين حنييييييين ....


بيدور عليا في كل الفيلا ..


وانا في الدولاب قاعده اضحك 😂


رجع تاني الاوضه لقي ورقه علي السرير ..


فتحها : انا عارفه انت ما بقتش تحبني الاهتمام مش بيطلب علي فكرة بقي يهون عليك زعلي عادي انا ماشيه وماتدورش عليا ..


فارس: ياربي .. طول عمرك غبيه ومتسرعه😡


انا في الدولاب وسامعاه : اه يا زباله ده بدل ما تدور عليا 🥺


فارس بيمسك تليفونه وبيطلب ماما : الوووو ايوه يا طنط عامله ايه .. حنين عندك 🤔


ماما: الحمد لله ..لا يا بني مش عندي فية حاجه ولا ايه ..


فارس: لا يا طنط اصلها خرجت من غير ما تقولي وانا قلقت عليها 🙂


ماما: طيب لما تيجي طمني عليها ☺️


فارس: ان شاء الله يا طنط 😢


قفل فارس التليفون ....


..هههههههه يلا دور عليا براحتك بقا👹 ..


فارس: انتي فين يا حنين دا انتي غبيه ومتخلفه 😡


..الله يكرم اصلك يا بني واللهي 🙂


فارس: طيب لما اشوفك 😡


..بيموت فيا 🙄


فارس: كانت فاكراني نازل الكليه لكن انا كنت بحجز لها شهر العسل طب عقابا ليها بقا هالغي الحجز 😡


..🥺🥺 ليه كده بس 


وفجأة لقتني بدوخ وما حسيتش بالدنيا ...

....................

في الكليه ...


رنا : حبيت حبيته جدا يا اسلام بس طلع ما يستهلش حبي ليه تخيل خاني قبل حتي ما ابقي مراته اه انا عارفه انه بتاع بنات وكده بس اللي بيحب حد بيستكفي بيه عن الدنيا كلها بيشوفه احلي حد بيصونه في غيابه قبل حضوره 😭


اسلام : اهدي يا رنا اهدي صدقيني هوا مايستهلكيش انت اللي يعرفك لازم يحبك ويصونك ويشيلك في عينيه بصي حواليكي كويس هتلاقي اللي بيحبك  اللي يضحي بحياته عشانك لو طلبتي اللي يشتالك فوق راسه العمر🥰❤️


سيف: ايوه بصي لقيتي مين اكيد انا 😉


رنا : سيف 😡


سيف: ايوه سيف اللي عايزة تسبيه وتجرحيه 😢


اسلام: هوه ده 😡


سيف: مين الوحش 🤨


رنا : اسلام ابن عمتي 🙄


سيف: اهلا 😏


اسلام: وخطيبها 😝


سيف: عيد تاني كده قولت ايه عشان انا اتعصبت وهصور قتيل😡


اسلام: ابن عمتها وخطيبها 🤨


سيف: يا شيخ مش تقول كده 😒


بوووووم 👊👊


اسلام وقع علي الأرض من البونيه اللي في وشه ...


رنا بتوطي عليه : اسلام 😢


بيشدها سيف بعصبيه 😡


سيف: اوعي تكوني فاكرة اني عشان بضحك علطول ابقي ضعيف لا اصحي شغل الغيرة والقرف ده مش عندي وفرحنا علي ميعاده وان شوفتك واقفه مع سي اسلام ده تاني هوريكي وشي التاني فاهمه 😡


رنا : فاهمه😢


سيف: يلا 🤨


رنا : يلا ايه 😢


سيف: يلا علي محاضراتك 😡


رنا : حاضر 😢


طلعت تجري رنا اللي ماكنتش متوقعه عصبيه سيف 💥


سيف وطي علي اسلام : بتلعب في الميه العكرة يا سلم لا اخص عليك ما كان المسرح فاضي من زمان ولا نفضت ليك 😁


قام اسلام من علي الارض وعينه زرقه وحاطط ايده عليها ..


اسلام : هيا خلاص كرهتك سيبها احسنلك 😡


سيف: واللهي اومال ايه ده حبيت حبيته جدا يا اسلام😂


اسلام : انت ماعرفتش تصونها سيبها للي يقدرها ويصونها 🤨


سيف: ما تخافش يا سلم ما حدش هيصونها ويقدرها قدي ووفر وقتك ومجهودك ده لحاجه مفيده 🤨

...............

في المستشفي ..


بفوق لقيتني علي سرير وفارس قاعد ماسك ايدي 🥰


..انا فين 🤔


فارس: في المستشفي يا حبيبتي كده قلقتيني عليكي 😢


..ايه اللي حصل 🤔


فارس: اغمي عليكي وانتي في الدولاب ها.. مستخبيه جبتك هنا 😢


..اه انا اسفه اني خوفتك بس اضايقت منك 😔


فارس: انا كنت خارج عشان احجز لك ل شهر العسل كان ممكن احجز بالتليفون بس كنت عايز اعملك مفاجأة بس انتي بسم الله ما شاء الله عليكي بوظتي الدنيا 😂


..يلا بقا 🙄


فارس: صحيح عرفتي تفكي نفسك ازاي 🤔


..بسكينه الفاكهه اللي جمب السرير قعدت اعافر لحد ما جبتها 😏


فارس: طول عمرك جامدة 😂


..طبعا صحيح انا ليه اغمي عليا يكونش حامل 😂❤️


فارس: لا مالحقناش مش للدرجادي من 3 ايام 😂


..اه فعلا اومال ايه 😂


فارس: اما التحاليل تبين بقا بس ممكن يبقي من الارهاق 😉


..☺️☺️اه ممكن ..


فارس: مش يلا بقا ..


..يا قليل الأدب 🥰


فارس: قصدي نروح 😂


..احم .(يا كسوفي 😢)

.............

في الكليه ...


رنا طالعه من المحاضرة ..


سيف : خلصتي يلا عشان اروحك 💥


رنا : لا انا هاروح لوحدي 🙄


سيف: يعني الجمال ده يروح لوحده ما امنش عليه حد يضايقه 😉


رنا : استاذ سيف العدوي اكبر رجل اعمال في مصر ..


سيف : والشرق اللي في النص 😂


رنا : والشرق اللي في الشرق الاوسط قلت مرة واتنين وعشرة اللي بينا انتهي 🤨


سيف : هتقدري 🤔


رنا : هقدر ايه 🙄


سيف : هاتقدري تكرهيني وتكملي عادي 🤔


رنا : هادوس علي قلبي وهاقدر 😔


سيف: طب اعمل ايه عشان تصدقي اني ما عملتش حاجه وماخونتكيش 🤔


رنا : ابعد عني 😢


سيف: اسف بس دي الحاجه الوحيدة اللي مقدرش اعملها 

😢

.......................

في الفيلا...


دخلت اخد حاجه من الدولاب عشان البسها بدل بدله ميكي دي اللي اتشائمت منها دي 😂


بفتح الدولاب ...عاااااا فااااااااااارس 😭😭


اجي فارس يجري من تحت ...


فارس: في ايه بتعيطي ليه 😢


..الدولاب ...😭 


فارس: ماله 😢


شاورت عليه قرب فارس منه .....يتبع ..

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الفصل 5 


بيقرب فارس من الدولاب ..


..شوفته ده دم 😢


فارس: ايوه 😔


..من ايه ده وايه الهدوء الرهيب ده 😐


فارس: بصي علي ايدك كده انت اتعورتي وانت في الدولاب فا ده اكيد سبب الدم 😢


..اه غريبه يعني اومال مش واجعاني ليه 🤔


فارس: عشان جبله 😂


..واللهي 🤨


فارس: قصدي عشان مابتحسيش يا حبيبتي 😁


..صلحتها انت كده اسكت يا فارس احسن 😏


فارس: يا خراشي عالجمال وانت متعصبه ومناخيرك حمرة ووشك اللي بيبقي طماطمايه بيخطف قلبي 😘


..☺️☺️ بجد(ما عندكيش مبدأ 😂) 


فارس: طبعا انتي اساسا كل حاجه فيكي بتعجبني 😘


..ولا ما تحركش حاجات مش عايزة تتحرك 🥰


فارس: ما تسيبها تتحرك الاه 😉(اللي فهم يقول انا 😂)


..انت اللي جبته لنفسك بقا ☺️


بتقرب منه ....


بيرجع فارس لورا لحد ما زنقته في الحيطه 😉


فارس: لأ البيت ده طاهر وهيفضل طول عمره طاهر 😂


..ويا ام المطاهر دقي الملح سبع مرات 😂😘


فارس: حمدي الوزير للمرة المليون انا مش مطمن 😂


زقته علي السرير و...(احنا في رمضان يا حلوين مش عايزة اخش في تفاصيل لانكم عارفين اني مش بحب الخوض في تفاصيل 😂)

........................

في الكليه ....


سيف: هاوصلك يعني هاوصلك انا في العند تريند 😏


رنا : لا انا هاروح لوحدي 😡


سيف: اسمعي الكلام ابت بدل ما اجيبك من شعرك🤨


رنا: تجيب مين من شعرها يا عنيا بردح😒


سيف: 🤨انتي هتردحيلي لا يا ختي مش انا اللي يتردحلي 😘


رنا: انت بتعمل ايه ومال وشك اتقلب كده 🤔


سيف: هش هش امشي روحي يلا 🥰


رنا : هش هش بتهش دبانه 🤨


سيف: اوبا الفورتيكه اللي جايه ديه 😘


رنا بتبص اتجاه سيف ما مركز بتلاقي بنت هنلخص شكلها لبناني حاجه قالبه علي هيفاء وهبي كده 💥


رنا: رمرام 😡


سيف: يلا مش ماشيه يلا وبقالك ساعه عايزة تمشي لوحدك هوينا بقا 🙄


رنا : بقا كده 😡


سيف سابها ومشي و راح ناحيه البنت اللي تلقائيا اول ما شافته حضنته 😳


سيف: هييح 🤩😘


بص سيف ل رنا وغمزلها 😉


رنا قربت منهم تسمع كلامهم ...


سيف: سيف العدوي اكبر رجل اعمال في مصر بنچات وعضلات ومدوخ البنات😁


..ايه ده انت مش فاكرني يا سيف انا سلمي ☺️


سيف: وانا عمر 😁


..هههههه طول عمرك دمك خفيف انا سلمي الغمري اللي كنت معاك في ابتدائي واعدادي فاكر ☺️


سيف: طبعا فاكر يا سو انتي تتنسي معقوله ده انتي حب الطفوله تعالي في حضن اخوك يا فواز 😂.


حضنته تاني ...


سيف: مفاجأة عسل نحل انتي هنا بتعملي ايه 🤔


..انا يا سيدي معيدة هنا ☺️


سيف: العب يبقي هنتقابل كتير وهاتبقي درمغه بقا 😂


..احلي حاجه فيك ضحكتك يا سيف 😂


سيف قلب وشه كده 🥴 وقال : من قلبك يا فوزي 🥴


..ههههههه انت من الناس اللي تبقي معاهم بتضحك من قلبك ☺️ وحشني ضحكك وحشني كلامك وحشني كل تفصيله فيك ..


رنا بتطلع نار من ودانها تخلي عندها كرامه وتمشي 🙄


راحت رنا قربت من سيف وحطت ايدها علي كتفه ..


رنا : مش تعرفني يا سيف 🙄


سيف: سلمي صديقه الطفوله والكفاح ☺️

رنا صديقه ..


رنا  بتمد ايدها: وخطيبته ☺️


سلمي: اهلا بيكي مبسوطه ان شفتك بس مش استايلك خالص يا سيف 😒


رنا: لا يا حبيبتي ماهو اتطور واستنضف 😏


سلمي: اه 😒


رنا: مش يلا يا حبيبي توصلني بقا 😝


سيف : ايوه يلا يا قلبي ☺️


سلمي: فرصه سعيده جدا يا سيف 🤩


سيف: انا اسعد يا سو ☺️


رنا بتبص ل سيف بعصبيه😡😡 ..


سيف: انتي اسعد يا سو انا نص نص  او ربع ربع 😁


مشت سلمي ..


سيف : هتفضلي تزغريلي كتير كده 😢


رنا: قدامي يا سيف 😡


سيف: حاضر 🤨

......................


بياخد فارس شاور ..


وبيطلع يلبس هدومه ..


..نعم برده ماشي وهاتسيبني 😢


فارس: لازم يا حبيبتي شويه اجيب التحاليل وجايلك بس اوعي تستخبي في الدولاب تاني😂


.. لا وانا لسه هاستجري اجي ناحيه الدولاب 😂


فارس: ههههه عشان تبقي تستخبي اوي 😂


.. ما تتأخرش (وبتمشي ايدها علي صدره😘)


فارس: وانا اقدر 🥰هيييح .


..طب يلا بقا اصل اقفل الباب وما اخليكش تنزل انت عارفني 😘


فارس: طب خلاص انا قاعد 😉


..لا تعالي نكمل سهرتنا بالليل يلا 😂(بقت جريئه اوي ايه ده ما كانتش كده خالص 🤔)


فارس: يا وعدي فريرة 😂😍


..هستناك 😘


مشي فارس وهوا بيضحك ونزل ..


ضحكت بحب مبسوطه جدا معاه عرفت اختار بحبه اوي بس قلبي مقبوض وحاسه ان في حاجه مش كويسه هتحصل ربنا يستر 😢

..................

في عربيه سيف ..


سيف سايق العربيه ومبتسم ..


رنا متعصبه .


سيف: مش كنتي مش راضيه تخليني اوصلك ايه اللي حصل بقا عجايب 🤨


رنا: ايه مضايق اني ماسبتكش براحتك مع سو 😏


سيف: طبعا لا..


رنا بابتسامه ...


سيف: لازم اضايق مش صديقه طفولتي وكفاحي لازم ولابد اتضايق 😝


رنا بعصبيه: واللهي طب نزلني 😢


سيف مكمل سواقه ..


رنا : بقولك نزلنيييييي بصراخ وعصبيه 😡


سيف : مش هانزلك اتنيلي البيت قرب 😂


رنا : يعني كده طيب 😡


بتمسك رنا الدريكسيون ...


سيف: بتعملي ايه يا مجنونه يا بنت المجانين هانعمل حادثه 😭


العربيه بقيت بتيجي يمين وشمال وماعدش عارف يتحكم فيها ..


سيف: ها نمووووت يا زباله يلعن اليوم اللي شفتك فيه 😭


رنا : يلعن كمان طب نموت بقا 😡


سيف: اهدي هنموووت يا بنت الهبله والهبله اللي جابتك تعمل ايه 😭


رنا بتسيب الدريكسيون ...


رنا : وقف العربيه 🤨


سيف: الفراااامل عااااا😭


رنا: مالها 😢


سيف: باظت باظت خالص نيعااااعااااااا😭


رنا : ايه عااااا😭


سيف: ما كانش يومك يا سيف العدوي منك لله يا بنت ام احمد منك لله اه عاااااا😭


رنا: حاااااسب 😳


سيف ورنا في نفس الوقت : عااااااااا😭😭

................... 

في المستشفي. .


فارس: انت بتقول ايه يا دكتور 😳......يتبع 

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الفصل 6 


فارس: انت بتقول ايه يا دكتور 😢


الدكتور : للأسف زي ما قلتلك 


فارس: وفي امل 😢


الدكتور : الامل في ربنا كبير💥


فارس: لا اله الا الله ..

...................


رنا : حاسب 😳


سيف ورنا في نفس الوقت : عااااااااا😭


عربيه كبيرة جايه عليهم  والدنيا عتمه ..


سيف : بكرهك 😭


رنا: انا اكتررررر😭


بتقرب اكتر واكتر و......


سيف: موتسيكلين منكم لله منكم لله بس الحمد لله ما موتناش 😂


رنا : عااااا😭


سيف: ايه ماموتناش 🤨


رنا : قابل 😭


سيف بيبص بيلاقي قدامه الميه 😂


سيف: منك لله 😭


وهوبا العربيه في الميه 💦


سيف: يح الميه ساقعه اوي 😐


رنا : 🙂


العربيه بتغرق وسيف بيعرف يطلع بس رنا لأ ..


سيف: خليكي بقا 😂


رنا : ما بعرفش اعوم يا سيف 😭


سيف: عليا الكلام ده دي تماحيك يا ختي 😁


رنا : تماحيك مش بعرف اعوم يا غبي 😭


وبدات تغرق ..


سيف: مثلي مثلي 🤨


وفجأة مالقهاش....


سيف : بت بت يا رنا انت غرقتي ولا ايه 😢

..................


فارس بيرجع البيت..


بيمشي ويطلع اوضته ..


بيلاقي الدنيا ضلمه والشموع وجو رومانسي اخر حاجه 💥


وانا لبست فستان احمر طويل وسبت شعري انا كده كده قمر دلوقتي بقيت قمرين 🤨


فارس: ايه ده كله ايه ده كله ❤️


..عجبك 😍


فارس: وحش 💥


بيقرب مني بيحضني 😍


..فارس بس بقي بتكسف وببوسه انا لاني بتكسف انه يبوسني 😁


و.........(لو فضلنا علي كده هوا اسبوع  او اقل وتسمعوا اخبار سعيدة 😂)

...................


بيغطس سيف وبيمسكها وكان مغمي عليها ..


بيطلعها بره ..


بيحطها علي الأرض وبيحاول يفوق فيها ..


سيف: اصحي بقا ارجوكي 😢


مش بتفوق ..


بيفضل يتك علي قلبها ومافيش فايده ..


سيف: لا ارجوكي ما تسبنيش اعمل ايه اروح فين واجي منين 😢


بيحاول ومفيش فايده ..


سيف: يبقي مافيش غير التنفس الصناعي بقا 🙂


بيقرب منها وبيعملها تنفس صناعي بتفتح عينها بيبعد عنها وهوا مكسوف .


بتفضل ترجع ميه وتكح . 


رنا : 😡


سيف: احم لا اوعي تفكري اني عملت كده عشان نفسي اعمل كده لا انا عملت كده عشان كنتي هتموتي بس 😁


رنا: واللهي🙂


سيف: اه واللهي زي ما انتي عارفه اني واد بتاع بنات وكده فا مش محتاج بوسه من وحش الكون اللي زيك يعني 😎


رنا : وحش 😍


سيف: وحش لا انتي سمعتي غلط قصدي وحشه زيك 🙄


رنا : وحشه 😡


سيف لنفسه : اوبا بوظت الدنيا جاتك نيله ..


سيف: ممكن نعيد من الاول 😁


رنا : انت اتهبلت في عقلك 🙄


سيف: لا اتهبلت في رجلي 😂

.....................


فارس قاعد علي السرير بيفتكر كلام الدكتور ..

#flash_back 


فارس: ها يا دكتور طمني ليه مناخيرها كانت بتنزف دم وليه اغمي عليها انا قلقان 😢


الدكتور: للأسف المدام تعبانه .


فارس: ايه ده بجد انا كنت فاكر انها مش تعبانه اومال انا جايبها هنا ليه يا دكتور عشان تستجم🤨


الدكتور: قصدي ان حالتها صعبه .


فارس: قلقتني يا دكتور مالها 😢


الدكتور: انا اسف للي هاقولهولك المدام عندها كانسر في حاله متأخرة يعني ايامها معدودة .


فارس: لا اكيد في غلط يا دكتور 😳


الدكتور: للأسف دي اللي التحاليل والاوشاعات اثبتته .


فارس:طيب نعالجها اسفرها بره مصر اعمل اي حاجه اكيد في حل 😢


الدكتور: صدقني مافيش منه فايده بس بردة هنحاول هنا يمكن تستجاب علي الكيماوي واملنا في ربنا كبير ...


#back 

بيبص عليها وهيا نايمه جمبه...


فارس: معقول معقول هاتحرم منك ومن جنانك ومن وجودك جمبي هاتحرم من حياتي مش هاقدر علي ده ليه الحزن مش راضي يسبني ليه كل اللي بحبهم بيبعدوا عني ماما وبابا اخويا حتي انتي هتسبيني 😢..

................


سيف: رايحه فين 🤔


رنا: رايحه فين مروحه 🙄


سيف: والهوا اللي معاكي ده 🤨


رنا : اف عايز ايه يعني 😒


سيف: زي ما كافحنا مع بعض ووقعنا مع بعض واتبلينا مع بعض نروح مع بعض بمناظرنا المثيرة للشفقه دي 🙄


رنا : طيب يلا عشان بردت 💦


سيف: اومال انا سخن ليه 😘


رنا : نعم ..


سيف: اصل الهدوم وهيا لازقه كده حاجه اخر حاجه 😂


رنا : اتلم 😒


سيف: وعايزة تروحي لوحدك دا انتي تتقطعي في الشارع لازم معاكي راجل يحميكي جامد شجاع مغوار زيي 💪


رنا : طيب يلا يا عم الشجاع 😒


فضلوا ماشيين لحد ما قابلوهم شله شباب 💥


وقعدوا يعاكسوا 🙂


سيف: ما تتلم ياض منك ليه مش ماشيه مع راجل هيا ولا ايه 😡


احد الشباب: ومين قالك اننا بنعاكسها هيا 🤨


سيف: اومال بتعاكسوا مين 😡


احد الشباب: انتي يا عسل 😘


رنا: 😂😂😂😂😂


سيف: 🥺ولا لأ انا راجل يا جاي منك ليه رنا ..


رنا: نعم 😂


سيف: الحقيني 😭...


رنا : كل واحد يشيل شيلته بقا اه يا خسارتك يا سيف كنت زين الرجال 😂


سيف: لا زين ايه بقا هابقي زينه 😭.....



تكملة الرواية من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





إقرأ أيضا :

تعليقات

  1. لإدخال كود <i rel="pre">ضع الكود هنا</i>
  2. لإدخال مقولة <b rel="quote">ضع المقولة هنا</b>
  3. لإدخال صورة <i rel="image">رابط الصورة هنا</i>
اترك تعليقا حسب موضوع الكتابة ، كل تعليق مع ارتباط نشط لن يظهر.
يحتفظ مسيري ومدراء المدونة بالحق في عرض, أو إزالة أي تعليق
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS