رواية أسير جنانها من الفصل 7 الي الفصل 12 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/01/10

رواية أسير جنانها من الفصل 7 الي الفصل 12 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية أسير جنانها من الفصل 7 الي الفصل 12 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية أسير جنانها من الفصل 7 الي الفصل 12 حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵  

الفصل 7 

سيف: لأ زين ايه بقا هابقي زينه 😭

رنا: لا انشف كده وخليك راجل يلا بقا انا ماشيه ماينفعش بنت زيي تتفرج علي اللي هيحصل سلام 😂


شاب من الشباب : فعلا يلا يا عسل 😉


سيف: بس يا بابا 🤨


رنا: طيب انا هامشي بقا ربنا يعينك 😂


سيف: لأ استني انا هوصلك زي ماقلت ..


بيقرب حد من الشباب وبيمسك سيف ..


سيف بيوقف رنا وراه ..


احد الشباب: ايه يا بطل المجرة ما تيجي ودي عشان ناخد وندي 😍


سيف : كلكم مرة واحدة طب واحد واحد عشان ننبسط بقا 😉


رنا بتبصله بصدمه 😳


رنا: هوا انت !!???😐


سيف: طبعا دي حريه مهلبيه 😏


رنا: انا كنت حاسه بكده يلا يا لا مؤاخذة 🙂


سيف : يلا اكيد مش هاتبقوا السته مرة واحدة واحد واحد يجيلي لما اندهله ورا الحيطه 😉


سيف اخد اول واحد ورا الحيطه ...


الشاب الاول: اه اه ..


سيف: اللي بعده 🥴


رنا : بالسرعه دي يا سافل ..


الشاب التاني: اه اه .


سيف: اللي بعده 💪


الشاب التالت: انا نظرتي ما بتخيبش انت واد عصب 😍


دخل الشاب التالت: اه اه يا بن الكلب.


وكده مع الرابع والخامس .


رنا واقفه مصدومه ...


طلع سيف وبيعدل شعره ..


سيف: يلا نروح 😢


رنا: ابعد ايدك عني يا قذر يا زباله 🤨


سيف: انتي فهمتي ايه 🤔


رنا : فهمت ايه يا قذر 😭


شد سيف رنا من ايدها ووداها ناحيه الحيطه ..


رنا: واخدني كمان ورا الحيطه مش مكفيك خمسه 😢


سيف : بس اسكتي بقا انتي تفكيرك اللي شمال .


بتبص رنا لقتهم نايمين مضروبين ..


رنا : انت ضربتهم 😊


سيف: ايوه ضربتهم اومال اسيبهم يعملوا معايا الجلاشه ..


رنا : اومال ليه قلت كده 🤔


سيف: عشان مش هاقدر اضرب سته مع بعض 🙄


رنا : اه ..سته بس دول خمسه 🤨


سيف: ايوه السادس فين 🤔


رنا : وراك ..وبالخمسه اللي ضربتهم 😂


سيف بيبص وراه : سيب البنطلون يا كلب 😢

........................


قام فارس  من علي السرير وطلع البلكونه اتنهد بحزن ..


فارس: يعني ايه يعني خلاص كده حكايتنا انتهت انا مش هاقدر اشتال ده كله في قلبي ان حصلك حاجه انا اموت وراكي انا هاخد التحاليل واروح لدكتور تاني يمكن يطمني  


دخل فارس نام علي السرير واخدها في حضنه 😔


الحب يا ساده ❤️

اللي اتكبّر ع الحب هِلِك💥

الحب تِنِك😎

لا عنيه مكسورة ولا بيتهان 💪

ونصيبك جِه مع واد شبعان 👍

وقلبه بحبك مش بينام 💖

هيمان ...بس في بعدك يبقي جبان💘.

الراحه يا رب للقلوب اللي بتحب ❤️

......................


رنا : مش هنخلص في يومنا بقا 😐


سيف: سيب البنطلون سيب البنطلون 😢


سيف ماسك في البنطلون والشاب السادس بيشده .


رنا : طب اضربه 🙂


سيف: ان سبت البنطلون مستقبلي هيتدمر 🙄


رنا: ما احنا مش هانفضل طول اليوم في سيب البنطلون عايزة اروح 😏


الرجل السادس: ما تبطل فرهدة بقا وتيجي 😘


رنا: يا سيف اتاخرت جدا 🙂


سيف: طب اعمل ايه مكلبش في البنطلون 😡


رنا: طب بص سيب البنطلون وانا هاحميك صدقني 😂


سيف: وعد 🙄


رنا: ان شاء الله 😂


سيف: هاثق فيكي وربنا يستر 😢


ساب سيف البنطلون وضربه بونيه سريعه في وشه كانت قويه خلته وقع علي الارض 👊💥


رنا: عااااا ولفت وشها .


سيف: في ايه يا بنتي 🙄


رنا : البنطلون شوف نفسك 😢


سيف: وانا اقول حاسس بهوا ليه 😂


الراجل السادس بدا يفوق ..


سيف عدل البنطلون ومسك رنا ..


سيف: الجري الجدعنه كلها يلا اصل انا فرهدت بقا 🙂


جري سيف ورنا ..


سيف : محظوظه اوي يا رنا😂


رنا: ليه بقا 🤔


سيف: شوفتي حاجات امي الله يرحمها ما شافتهاش 😂


رنا وهيا بتنهج: امك الله يرحمها كانت المفروض تتعب اكتر من كده في تربيتك ..


سيف: مين دا انا مفيش في احترامي بس انتي اللي دماغك شمال بس 😂


رنا: ازاي بقا 🤔


سيف: قصدي شوفتيني وانا ضارب سته لوحدي وكده بس مش عارف فهمتي ايه بقا 😂


رنا : واللهي 🤨


سيف: واللهي 😂


رنا : وصلنا ممكن بقا ماعتش اشوف وشك تاني 🤔


سيف: القلوب عند بعضها ومن القلب للقلب رسول وكتر خيري ان قابلته واستحملته يا قلبي كتير 😂


رنا : انسان تافه 😒


سيف: بس بتحبيني وتفاهتي هيا اللي حببتك فيا بقا 😊


رنا : بتحلم 🤨


سيف : واثق من كلامي اطلعي وطمنيني من البلكونه .


رنا: مش طالعه البلكونه امشي 😏


سيف: ها تتطلعي 💪


طلعت رنا من غير اي كلمه ..


دخلت شقتهم واتسحبت للبلكونه وفتحتها وطلعت ..


سيف بصلها بابتسامه وشاورلها علي قلبه وعليها ان هيا قلبه ❤️


رنا ابتسمت تلقائيا ..


رفع سيف شعره بايده بحركه خلتها قلبها يطير مع شعره 


لاحظت انها بتسبل ليه وبتبتسم رجعت لوشها المبوز تاني ودخلت وقفلت البلكونه ..


ضحك سيف ..


سيف: بحب واحدة شرسه 😂


بيلاقي سيف حد بيحضنه من ضهره ..


سيف: انا عارف معجبيني كتير من البنات بس انا مفرهد النهاردة ممكن اديكي ميعاد لو عندي وقت فاضي 😎


بيلف سيف وشه : انت برده يا شيخ قرفتني انت مابتتهدش بقا هوا بالعافيه 😡


بينزل سيف فيه ضرب ..


بعد ساعه ...


بيرمي نفسه علي السرير ..


سيف: كان يووم طويل مليان مصايب متعيييييييب ومخيييييف و قلييييييل الاداااااب و خااااااا😴😴😴

......................

في الصباح ..


صحيت من النوم ..


..فارس انت صحيت ❤️


فارس في نفسه : انا مانمتش ...ايوه صحيت ..


..اول مرة اعرف ان حلوة لدرجه فارس باشا ابو الوفا يصحي من النوم قبلي ويفضل سرحان فيا 😂


فارس : فارس باشا ابو الوفا دا انتي اللي باشا وايه اول مرة اعرف اني حلوة دي انتي واثقه انك حلوة وعسل 😂


..اه واثقه وكده وانتي بتأكدلي 😁


فارس: يا واد يا جامد 😂


 ..فارس الحمد لله انت من يوم ما اتجوزتني وانت بقيت سوراچ 😂


فارس: مين سوراچ ده ..


..اه انت ثقافتك مش فرنساوي زيي سوراج دي يعني بيئه 😂


فارس: سوراچ .....اسمها سو ڤاچ 😂


..لأ هيا زي ما قلتها هاتفهم اكتر مني يعني ليه شغال ايه 😏


فارس: بيتهيألي معيد في الجامعه بس وكنت الأول علي دفعتي 😂


..لأ برده انا اثقف منك 🙂


فارس: اثقف 😂


..رخم اوي علي فكرة 🤨


فارس: رخم طيب مش هاقلك علي المفاجاة بقا 🙂


..لا انت عسل بقا قول قول ..


فارس: هنسافر شهر العسل المكان فين بقا 🤔


 ..ما تقولش جمصا 😍


فارس: هو دا السفر بالنسبالك لأ 🙄


..ما تقولش شرم الشيخ 🥰


فارس: لأ بره مصر 😒


..ما تقولش راس البر 😍


فارس: راس البر دي مش بره مصر دي في دمياط اللي هيا محافظه من محافظات مصر 🙄


..طب قول انت 😁


فارس: هنسافر فرنسا اللي ثقافتك عليا فيها دي 😂


..هيييه بجد ...امتي ..


فارس: بكرة 💥


..يوه مش هاقدر استني من هنا لبكرة ما كنتش قولتلي بس عارف اي تعامل سيبني اتكلم لاني بيرفكت في الفرنساوي جي سوي جي سواه 💪


فارس: هههه حاضر يا عم البيرفكت 😂

...................


ترررن ترررن ..


سيف: ترا را را را 😴


ترررن تررن ..


صحي سيف من النوم ومسك تليفونه اللي بيرن كنسل ونام 😂


(يعني مستنيين من واحد بيقول ترا را را را يرد مثلا 😂)


فضل التليفون يرن كتير ...


سيف : يييييه ...


مسك التليفون ورد : مين الرخم اللي بيرن علي الصبح ده😴


سلمي: اخص عليك يا سيف انا رخمه بدلع 💥


سيف بيفتح عنيه : مين اللي رخمه دا انا اللي ستين رخم مين القمر 💥


سلمي: انا سلمي ايه مش هاتيجي الكليه 🤔


سيف بيفكر انه لازم يضايق رنا ويخليها تغير ..


سيف: تمام هاجي 😉


سلمي: مستنياك ..


سيف: فوريرة 😂


قفل سيف السكه وقام لبس لبس كاجوال شيك وحط البريفيوم بتاعه وظبط شعره اللي من كتر كلامنا عنه هايقع ولبس الكوتشي بتاعه ...


سيف بيبص في المرايه: قمر يا سيف واللهي يا خسارتك في البلد دي  هيا عايزة ايه اكتر من كده مال وجمال ونتك علي الجمال وعضلات وشيك وانيق ولا بعد كده 😎


نزل سيف وركب موتسيكل وهوا بيضحك ..

.............


..فااااارس ..


فارس: ايه وداني 😳


..بتحبني 🥰


فارس: ودي محتاجه سؤال...


..🥰🥰 عارفه يتحبني طبعا .


فارس: لا طبعا 😂


..واللهي 😡


فارس: بناغشك يا جميل 😂


..مالكش في الرومانسيه خالص 🙄


فارس: دا انا بردة 😂

..................


في الجامعه ...


رنا طالعه من المحاضرة شافت سيف و سلمي واقفين بيضحكوا ..


رنا اتعصبت جدا 😡: منين بالليل يقولي بحبك وبالنهار كده ماشي انت اللي جبته لنفسك بقا 😡


سلمي ايدها علي كتف سيف وهيا بتضحك وبيفتكروا مواقف من الدراسه...


وفجأة .........

 ....................


فارس: ايوه يا دكتور جهز كل حاجه انا هاكون عندك في اقرب وقت ومش عايزها تعرف حاجه منك😢


..اعرف ايه يا فارس ودكتور ليه في ايه انت كويس 😢..


فارس بصدمه : انا .....يتبع.

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵  


#البارت_الثامن 


..اعرف ايه يا فارس ودكتور ليه في ايه انت كويس 😢..


فارس بصدمه : انا ....انا😳


..في ايه يا فارس انت تعبان😢 ..


فارس بتفكير: ها قولها ولا ايه بس دي تتصدم واهم حاجه نفسيتها 😢


..في ايه يا فارس قلقتني 🤔


فارس: يا حبيبتي دا احنا هانعمل شويه تحاليل عشان الحمل عشان نفسي في بنوته قمر زيك في اسعد وقت بس هانعمل التحاليل في فرنسا💥.


.. بجد يا فارس نفسك في بنوته زيي 🤗...وليه في فرنسا مش هنا 🤔


فارس: طبعا نفسي انا عيشت وحيد وعايزين نملي الدنيا اطفال اما بقا ليه هناك .. عشان الطب هناك متقدم وكده ها جهزتي الشنط🤔 .


حضنته ..هوا عاش وحيد وانا كمان عيشت وحيدة عيشنا نفس الظروف😢 ..


..جهزتها 💖


لسه هامشي مسكني وشدني تاني لحضنه .


فارس: راحه فين ماتخرجيش من حضني ابدا 💖


..يالهوي علي كلامك يا عبده 😂


فارس: يخربيت فصلانك 🤨


..اله 😂

.....................

في الكليه ..


سلمي ايدها علي كتف سيف وهيا بتضحك وبيفتكروا مواقف من الدراسه💥..


وفجأة ........


سلمي: الحقني يا عمر 😭


رنا وهيا فوقها : عمر مين ده سيف😡


سيف: يخربيت جنانك سيبيها ايه السرعه دي 😂


سلمي: الحقني يا عمر 😭


سيف: حاضر هحاول 🙄


رنا: وكمان بتقوليله عمر وايه كمان قصتها دي طيب انا هقطع ليكي شعرك اللي مبسوطه بيه ده و هاقلعلك ضوافرك ضافر ضافر 😡


سيف: يخربيتك فضحتيني يا شيخه 😂


بيحاول سيف يحوش رنا بتزقه يقع علي الارض وسلمي نازله صرييخ ..


سيف ببحاول يشدها للمرة التانيه وبتزقه بردة 😂


سيف: ايدكم معايا والنبي يا شباب الهي تنستروا 😁


(الشباب دول بنات صحاب سيف 😂)


البنات بيحاولوا معاها ومافيش فايدة ..


سيف بيحاول للمرة التالته بيقع بس علي بنت حلوة ..


سيف:  سيف العدوي اكبر رجل اعمال في مصر بقا تلاقي في الشرق الاوسط وسيم ومابيعجبنيش العجب بس انتي هييح 😘


رنا بتبص عليه بغضب: مافيش فايدة فيك هاضرب مين ولا مين ولا مين 😡


بعد دقيقه ...


رنا: نزلني نزلني يا سيف يا عدوي بدل ما اموتك 😡


سيف شايلها علي كتفه وهيا بتحرك رجلها في  الهوا ..


سيف: اتهدي بقا تعبتيني شرسه اوي 😂


رنا: لو خايف علي نفسك نزلني يا سيف عشان ما اصورش قتيل 😡


سيف: يا مامي خفت 😂

..................

في مكان تاني ..


مجهول1: غلط كتير ولازم يندم علي اللي عمله..


مجهول2: بس هوا راجل مش سهل بيبين عكس اللي عايز يعمله ..


مجهول 1:لازم نخلص منه في اسرع وقت .


مجهول 2: بس لازم خطه ماتخرش الميه ..


مجهول 1: حسابه تقل معايا اوي ولازم يتربي علي اللي عمله ..

.................

علي مطعم علي النيل ..


سيف: اهدي وقولي هديتي 😁


رنا: سيف انا مش هاقدر استحمل اكتر من كده انا فعلا بحبك بس انت مابتحبنيش ولو ذرة من الحب اللي حبيتهولك انا هابعد 💘


سيف باستغراب: يعني ايه الكلام ده انت عارفه كويس اني بحبك 💖


رنا: لا يا سيف مش بتحبني اللي بيحب حد بيكتفي بيه عن العالم بحاله مش كل ما يشوف حد احسن منه يجري عليه 😔


سيف: صدقيني انا مش بشوف غيرك وبعمل كده عشان اخليكي تغيري مش اكتر انا بحبك يا رنا  من اول مرة شوفتك فيها 💖


رنا: ما عتش ليه لازمه الكلام انا هسافر اشوف وشك بخير 😔


قامت رنا وسيف مسكها بسرعه ..


سيف: انتي اكيد بتهزري انا ماقدرش اعيش من غيرك انتي بتقولي ايه 🤨


رنا: صدقني ما عدش عندي طاقه استحمل سلام 💘


مشت رنا وسابت سيف ..


سيف: انا مفيش حد بحبه بيفضل معايا ليه هوا انا وحش للدرجادي ليه الكل بيستغنوا عني عادي كده ومش بفرق عندهم عادي ليه بديهم كل الحلو اللي في قلبي وبيقابلوه بالجرح والوحش 😢

.................

في الصباح .


فارس: يا دي النيله عليا يا بنتي اصحي اتأخرنا علي الطيارة 😢


..يوه يا فارس بقيت بيئه اوي ايه يادي النيله دي 😂


فارس: صحيتي اخيرا يلا بسرعه قدامك نص ساعه تخلصي فيها يلا 🙄


..طيب وايه يعني ان اتأخرنا احجز في اللي بعدها علطول 🙄


فارس: هيا اتوبيس يلا بسرعه 😢


..طيب اله ☺️

...................

في بيت رنا ..


ام احمد: يعني ايه يا رنا هتضيعي عليكي السنه طب وخطيبك ؟!!


رنا: لا ماهو اللي بينا خلاص بقا ارجوكي يا ماما انا عايزة اسافر ل خالو انا تعبانه وعايزة اغير جو مابقتش مستحمله 😭


ام احمد: خلاص اهدي اعملي اللي يريحك يابنتي بس احكيلي ايه اللي مضايقك اشيل عنك يا بنتي 😢


رنا: صدقيني لما ابقي كويسه هاجي اقولك من نفسي بس مش قادرة اتكلم يا ماما 😭


ام احمد : ربنا يريح قلبك يا بنتي ..

...................

في الكليه ...


سلمي: قولها علي الحقيقه يا سيف ما تضيعهاش من ايدك 💥


سيف: هيا لو بتحبني مش هتسبني يا سلمي لو بتحبني هاتقعد وتسمعني 😔


..................

بعد ساعات في الطيارة ...


فارس وحنين نزلوا من الطيارة ...


وركبوا وراحوا علي الفندق 


..يا نهار ايه الجمال ده 💥


فارس: هناخد صورة جمبه برج ايفل 💪


..انت هتعمل ايه 🙄


فارس: هنغير هدومنا نرتاح شويه بقا ..


..لا والف لا احنا جايين نرتاح احنا جايين نتفسح فوقلي يا عسل 😂


فارس: طيب نرتاح شويه الأول 🙄


..لا يلا بقا يا فاروستي 😁


فارس: اهي فاروستي دي كفيله تحبسنا في الاوضه شهر 😉


.. لا واحنا جايين هنا نتحبس يلا بقا 😂


فارس: يلا شكلك هاتجبيلي اخر 😂


اتفسحنا كتير ودخلنا ناكل في مطعم .


..الفاروج ده تعبه شايف كان عندي حق لما اخترت علي مزاجي مش العينات اللي انت مختارها دي 😂


فارس: فاروج ..فروج ضفادع يا قلبي😂


..ضا ايه ضفادع 😭🤮


فارس: ما انا بحاول اقولك وانتي منسجمه بقالك ساعه سيبتك بقا 🙄


قمت اجري علي الحمام ادي اخرة التعليم الحكومي 😭

..................


مجهول1: كده تمام اوي التنفيذ في اقرب وقت .


مجهول2: تمام امتي ..


مجهول1: لما تجيلنا الاشاره 


.................

في مستشفي 


..لا يا فارس انا هخاف من دي انا هاتخنق ارجوك لأ طب مش المفروض اعمل تحاليل هادخل البتاعه اللي عامله زي السرير دي ليه هاتخنق صدقني بخاف من الاماكن المقفوله 😭


فارس: علشان خاطري عشان اطمن عليكي 😢


..صدقني بخاف 😭


فارس: وهتخافي وانا معاكي 😔


..😭😭


فارس: انا معاكي اقولك اقري قرأن هاتبقي كويسه ..


..طيب 😭


فارس: يلا يا حبيبي ..


دخلت البتاعه المرعبه دي وانا مغمضه عنيا وبقري قرآن وبعيط وبعمل حاجات بيطلبوها مني فضلت 30 دقيقه او اكتر كنت حاسه ان قلبي ها يقف😭 ...


واخيرا طلعت كنت حاسه اني هاموت 🥺..


فارس حضني وقعد يهدي فيا واتكلم هوا والدكتور كلام مافهمتوش ..


تررن تررن ..


رد فارس علي تليفونه ...


فارس بصدمه: ايه 😳....يتبع ...

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵  


#البارت_التاسع


في الليل ..


رنا واقفه وراء شباك البلكونه ..


رنا: الحقني يا فارس ارجوك انا رنا 😭


فارس بصدمه : ايه 😳 في ايه ..


رنا : الحقني يا فارس سيف اتجنن واقف في الشارع بيقول كلام عجيب وبيقول انه ضحكت عليه انا يا فارس وبيقلع في هدومه في الشارع بيقول للناس اوريكم 😭


فارس: طب هوا عاوز ايه يعني من ده كله 😂


رنا: عشان قولت ليه طيارتي بكره وهامشي 😔


فارس: سيف مجنون وقليل الأدب ومش بيهمه حد صدقيني اعملي اللي هوا عاوزة 👍


رنا: اللي هوا عاوزه ايه عايزنا نكتب الكتاب 😭


فارس: سيف بيحبك صدقيني ومش هتندمي ان اتجوزتيه 👍


رنا: انت بتقول ايه يا فارس ارجوك ساعدني وعقل صاحبك 😢


فارس: طيب اقفلي وانا هاكلمه 😂


في الشارع ....والناس ملمومه.


سيف بيقلع في هدومه: اوريكم المجرمه دي عملت ايه 😭


..عملت ايه يا بني ايه اللي حصل🤔


سيف: اهئ اهئ الحقني يا حاج استدرجتني واستغلت طيبتي وسذاجتي وتحت مسمي الحب خدت مني اعز ما املك ورمتني ومش راضيه تصلح غلطتها وتتجوزني اهئ اهئ 😢


..اهدي يا بني اللي اتكسر يتصلح  .


سيف بتمثيل وحاطط ايده علي دماغه: اللي اتكسر عمره ما بيتصلح يا حاج اهئ اهئ دي عايزة تسافر وتهرب المجرمه دي اخرة ثقتي في الناس 😭😂


احد الستات: في ايه يا ناس مين اللي ضحك عالواد الحليوه ده 🤔


ام احمد نزلت: يوه استر نفسك يا ولا ..


سيف كان قلع هدومه ماعدش الا البوكسر 😂


سيف: عايزة ايه يا ام احمد جايه ليه المفروض اللي غلط هوا اللي يصلح الوضع ...


تررررن ترررن ...


سيف مسك بنطلونه وطلع التليفون ..


سيف: فارس بيرن فيديو طب اعمل ايه 🤔


ام احمد: طب اطلع يا بني وهنصلح اللي اتكسر فوق صدقني 😁


سيف قفل تليفونه: لا يا ختي وانا ضامن ما ممكن تغفلوني تاني 😂


رنا طلعت من البلكونه: سيف عدي ليلتك علي خير واطلع احسنلك 😡


سيف: بتهددني قدامكوا اهو خليكوا شاهدين 😁


رنا: سيف البس ولم نفسك واطلع احسن وديني وايماني اطلب البوليس واعملك مليون محضر تحرش علي ازعاج وانت عارفني كويس😡


سيف بدأ يلبس هدومه : مش خايف منك علي فكره بس حاسس بالبرد بس😁

............................

في الاوتيل ...


..ههههه يخربيت دماغك يا سيف بيضحكني اوي😂


فارس: ماهو نفسك التوليفه بتاعتك يا ختي 😂


..انا كده دا انا مافيش اعقل مني 😂


فارس: انا عارف 🙄


..المهم ايه اللي حصل بعد كده ..


فارس: برن عليه مش بيرد تلاقيه عارف ان انا عرفت عشان كده مش بيرد 🤔


..عارف ان عم العاقل بتاعنا هيكلموا فا قال يريح دماغه😂


فارس: العاقل 🙄


..ايوه العاقل هوا في احلي من الجنان ما تتجنن يا عم😂


فارس: طيب ما تيجي نتجنن بقا 😉


..يووه بس بقي بتكسف 😘


فارس: مين  ..فين 😂.


..بس بقا يا رخم 😂

..................

في بيت رنا


رنا : ايه الهبل اللي انت بتعمله ده 🤨


سيف: هبل هوا انا عملت حاجه ايه الافترااء ده 😔


رنا: عايز ايه يا سيف😡


سيف: عايزك عايز اتجوزك واكسب فيكي ثواب😂


رنا: واللهي🤨


سيف: نتكلم جد بقا احم ...بصي يا اختي ..


رنا: اختي 🤨


سيف: هايفه وانا انسان جد بتمسكي في الحاجات الهايفه ندخل موضوعنا تاني انا سيف العدوي اكبر رجل ..


رنا مقاطعه ليه: اكبر رجل اعمال في مصر والشرق الاوسط وسيم وعضلات والبنات بتموت فيا خلصت 🤨


سيف: الله ما انتي عارفه اهو المهم نكمل البنات بيترموا عليا زي الرز واللهي بس قلبي ابن الايه حبك انتي😂


رنا: وبعدين 🤨


سيف: بعدين بقا المفروض نعيش احلي قصه حب مع بعض ونتجوز ونعيش في تبات ونبات ونخلف صبيان وبنات 😂


رنا: مش موافقه وهاسافر بكره خلصت بقا😡


سيف: لا مش هتسافري وهتتجوزيني يا بطل المجرة 😉


رنا: ايه بطل المجرة 🤨


سيف: ايييه مش اخده بالك انك بشعرك ولابسه ايه من الصبح 😘


رنا بصت علي نفسها لقتها لابسه برموده ضيقه وقصيرة وسايبه شعرها الاسود الطويل وكانت قمر 😘


رنا: يا قليل الادب امشي ..وطلعت تجري علي اوضتها 😂


سيف: لنا لقاء اخر يا بطل المجرة 😂


ام احمد: واد اختشي😂


سيف: ام احمد حبيبتي انتي قلتيلي طيارتها امتي 🤔


ام احمد: علي حسب الهديه هتبقا ايه😉


سيف: ماديه حقيرة 🙄


ام احمد: بتقول ايه 🤔


سيف: بقول احلي هديه لحماتي الجميله 😁


ام احمد: حبيب قلبي بص بقا يا سيدي...

.................

في الصباح...


فارس في البلكونه ..


فارس: ايوه يا دكتور ..بجد .. شكرا جدا يا دكتور💥


دخل فارس يجري علي حنين وشالها ولف بيها وهيا نايمه ..


بفتح عيني لقيتني بلف في الهوا وفارس بيضحك زي المجنون 🥺


..في ايه في ايه 😂


فارس: انتي كويسه 🥰


..ايه بجد ما انا عارفه 😂


فارس ووقف لف: استني وانا افهمك 🥰


..فهمني بس استني لما دماغي تقف بس🤮

....................

في الصباح ..


في الطيارة ..


المضيفه: مدام رنا يوسف ..


رنا: مدام ...انسه لو سمحتي 🤔


المضيفه: اسفه حضرتك ممنوعه من السفر لازم تنزلي معايا ..


رنا: ليه في ايه .


المضيفه: ماعرفش تفاصيل  .


نزلت رنا معاها ..


ودخلت مكتب لقت سيف قاعد ..


رنا: ممكن افهم في ايه واتمنعت من السفر ليه 😒


سيف: عايزة تسافري بعد ما سرقتيني😡


رنا: سرقت ايه انت بتقول ايه 😡


..: اظن احنا كده عملنا اللي علينا يا سيف بيه تقدر تاخدها معاك وتطلع عالقسم 😂


سيف: يتردلك في الافراح ان شاء الله يا زياد 😂


رنا: انت بتقول ايه وامشي معاه فين فهموني كده 🙄


سيف مسك رنا: امشي قدامي يا مجرمه مليتوا البلد 😂


فضلوا ماشيين وهيا بتسأله في ايه وبتزعق عشان يسبها لحد ما وصلوا للعربيه ..


رنا بعصبيه: سيبني بقولك سرقت ايه 😡


سيف : يعني مش عارفه 😒


رنا: لا مش عارفه سرقت ايه 😡


سيف: سرقتي قلبي 💖


رنا : انت هاتستظرف 😡


سيف: لأ رومانسيه جدا ماشاء الله انت محظوظ ياض يا سيف😁


رنا: وتمنعني من السفر بتاع ايه ليه انت شغال ايه ..


سيف: عشان تعرفي بس اني جامد 💪


وفجأاة صوت ضرب نار 💘

...................


.. وكل ده وما قلتليش واشتلت كل ده لوحدك 😭


فارس: انا كنت بمووت من مجرد فكره اني اخسرك بس الحمد لله الدكتور اكد لي انك كويسه وماعندكيش حاجه 💖


..بس ليه ماقلتليش 😢


فارس: عشان ماكنتش مصدق  👍


..فارس انا اسفه انك عيشت الفترة دي لوحدك بس لازم كنت تعرفني عشان اشتال معاك 😢


فارس: خلاص الحمد لله ماعدش حاجه غير الفرح بس  والدكتور السباك ده انا هتعامل معاه 😡

.......................


رنا بصراااااخ : سييييييف 😭


سيف بيقع علي الأرض ورنا بتعيط وتصرخ 😭..يتبع

 

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵   

الفصل 10 


سيف: يا بن الكلب 😭😂..


وبدأ يغمض عنيه..


رنا: سيف سيف ما تغمضش عينك سييييف 😭


سيف: هوا انتي خايفه عليا 😍


رنا: طبعا ارجوك يا سيف خليك معايا ما تغمضش عنيك الاسعاف جاي اهو..


سيف غمض عنيه ..


رنا: سيييييف 😭

.................


..مش فاهمه ليه نزلنا مصر بالسرعه دي يا فارس 🤔


فارس: لازم اخد حقي من الدكتور المتخلف ده 😡


..يعني هتعمل فيه ايه 🙄


فارس: قولي ما هاعملش فيه ايه ده عايشني ايام سوده الغبي ده 😢


..طيب احنا رايحين فين دلوقتي ..


فارس: رايحين المستشفي اللي هوا شغال فيها 😐


..طيب مش كنا نرتاح الاول 🙄


فارس: لا مش هارتاح الا لما اخد حقي منه 🙄


.. واللهي شكلك في الاخر هتروح تقوله انت مش ظريف خالص😂


فارس: واللهي انت مش ظريف خالص 🤨


.. انت مش بتاع مشاكل وضرب صدقني انت طيوب 😂


فارس: طب بس امشي وانتي ساكته وانتي هتشوفي 🤨


..اتمني 😂

.........................

في المستشفي..


شايلين سيف علي الحماله وبيجروا ورنا منهاره في العياط .


سيف بيفتح عيونه وبيقفلها ومش حاسس بحاجه ..


رنا: سيف ارجوك قاوم خليك معايا ماتسبنيش 😭


سيف : ياسين انا بحبك يا حبيبي انا اسف انا جايلك..


رنا باستغراب : ياسين ...


دخلوه بسرعه العمليات ورنا واقفه بره بتبص من الازاز ...


رنا ببكاء: ارجوك يا سيف قاوم قاوم ياسيف ما تسبنيش..


.................


..انت مش حلو انت مش ظريف 😂


فارس: بس بقا بس ضربته بعدها وعدمته العافيه وبعدين انا قولت كده ردا لكلامك ..


..بس حرام ده كيوت خالص ليه تضربه وفضل يقولك الاشعه والتحاليل اتلغبطت وانت نازل ضرب ها ليه 🤔


فارس: عارفه ليه 🤨


..ليه🤔


فارس مسكها من قفاها فاكرين ماسكات القفا ولا نسيتوها 😂


..الله اهدي يا برو احنا في مستشفي بلستيجي كا دكتوره قدام الدكتره اللي هنا 😢


فارس: اولا هيا بلستيچي مش بلستيجي .


..بتقف بقا عالهايفه 😒 سيب قفايا بقا انت استحليتها ..


فارس: الدكتور كيوت 😡


..بس مش اكيت منك 😂


فارس: ده انا كان ناقص اجبلكم اتنين ليمون 😡


..وما جبتش ليه 😒.....


فارس: .......


لقتني رايحه جايه جايه رايحه اهئ اهئ انا اسف يا بو صلاح فارس جامد انا عارفه بس ..ان اداني قلم هيجبلي عاهه مستديمه وانا لسه شباب ما كانش يومك يا ختي اه الطم ولا اجيب لطامه 😢


..احم اتقي الله في قلبك يا باشا مصر سيب قفايا ورم من كتر الاقلام طيب يرضيك نظري يروح عاااااا😭


طلعت اجري زي الهبله منك لله يا فارس يا بن بهانه يسبني نوو نوو نوو يجري ورايا مش عيب علي الميه و90 سنتي بتوعك يا عمود لما تجري ورا 175 سنتي زي يا عموووود 😒


ايه ده رنا هناك وبتعيط ..


جريت علي رنا 😢


..رنا في ايه في ايه 😢


فارس اجي ورانا ..


فارس: في ايه يا رنا قلقتيني .


..هديت يا المنحرف يا الموكوس 🙄


فارس: بتقولي ايه 😡


..ما بقولشي 😒


فارس: في ايه يا رنا اهدي وقوليلي 😢


رنا: سيف 😭


فارس بصدمه: ماله سيف انطقي 😢


رنا : اتضرب بالنار وهوا في اوضه العمليات 😭


..😂😂 بضحك ... ما تستغربوش اه بضحك انا كاحنين اللي هيا شخص عادي زيكم في المواقف الصعبه بضحك بدل ما اعيط في ميتم بضحك في شكله بضحك حد عامل حادثه بضحك حد وقع قدامي بضحك حد بيضحك بكشر معلش احنا بنتكلم بقا ممكن تقولوا اني ماعنديش دم بس فعلا كلامكم حقيقي الاعتراف بالحق فضيله انا مني لله 😢


فارس مسك دماغه وقعد عاالكرسي ...


قربت منه بسماجه لقيته بيعيط😭


في الموقف ده هاعيط هوا بالذات ما اقدرش اشوفه زعلان ولا كمان بيعيط الراجل لما بيعيط بيبقي فعلا موجوع اوي وانا ماقدرش اشوفه كده 😭..


قربت منه وحضنته وعيطت : انا عارفه انك موجوع وانه صاحبك واكتر من اخوك بس اجمد ان شالله هيبقي كويس ادعيله يا فارس 😭


دفن وشه في حضني بيداري دموعه بس انا حاسه بيه فارس اه جد وقوي بس حنين اوي اوي ولما ببحب حد بيحبه اوي ...


فجأه الدكاتره طلعوا يجروا والممرضات ورا بعض.  

قمنا كلنا نفهم في ايه لحظات حرجه يارب ما تخلي حد يمر بيها 😭


الدكتور: عايزين متبرعين دم بسرعه لان فصيلته نادرة عندنا ومش موجودة في بنك الدم  ..


فارس: انا اهو 😢


الدكتور: هوا فصيلته o سالب ..


فارس : انا موجب 😢


رنا ببكاء: وانا 😭


..انا نفس فصيلته يا دكتور انا جاهزة 😢


الدكتور: روحي مع الممرضه بسرعه 💥


فارس مسك ايدي ..


..ما تخافش هبقي كويسه 👍


روحت مع الممرضه وخدت الدم ..


طلعت من الاوضه وفجاة حسيت الدنيا سودة قدامي ..


فارس: حنيين حنيين دكتور بسرعه 😢.....يتبع 

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵   


#البارت_الحادي_عشر 


بعد ما الممرضه خدت الدم ..


طلعت من الاوضه وفجاة حسيت الدنيا سودة قدامي ..


فارس: حنيين حنيين دكتور بسرعه 😢..


بعد ساعه ..


بفتح عنيا ..


فارس: انتي كويسه ..


..اه الحمد لله ايه اللي حصل 


فارس: لا ولا حاجه يا ستي جيتي تتبرعي بكيس دم اغمي عليكي علقولك اتنين 😂


..بجد😁


فارس: اه واللهي زي ما بقولك كده 😂


..طب وعملتوا ايه ل سيف 🤔


فارس: كلمت معارفي جابوا دم ليكي وليه 😂


.. طيب الحمد لله 😁


فارس: ما تعمليش فيها جدعه تاني ابوس ايدك 😂


..حاضر 😒 المهم سيف بقا كويس .


فارس: سيف مش ده اللي ساعه ما عرفتي انه عمل حادثه ضحكتي 😐


..لا اوعي تكون فهمتني غلط اظن انك عارف اني بقابل المواقف الصعبه بالضحك في الميتم بضحك وفي الشكلات بضحك وفي الحوادث وده لاني ماعنديش دم بس مش شماته مني او فرحه في حد ربنا يعلم انا بعز سيف اد ايه انا ضحكت عشان ما اعيطش 😢


فارس: بتعزي سيف ازاي ان شاء الله🤨


..بعزه زي اخويا يا بني ادم براس جاموسه 😒


فارس: ايه انا بني ادم براس جاموسه 😡


..لا يا حبيبي انت شكل الصدمه ماثرة عليك بقولك يا بني ادم حوش الناموسه 🙄


فارس: ناموسه ايه 🤔


..ناموسه كانت علي وشك وانت ولا حاسس 😁


فارس: اه ..


..معذورة 😍


فارس: هيا ايه دي 🤔


..الناموسه يا رتني كنت ناموسه اقرصك في خدك واخد بوسه واموت في حبك مفعوسه 😂


فارس بيقرب منها : ابت ابت 😂


الممرضه: احم ...بقيتي كويسه😁


فارس بعد بسرعه دا انتم الممرضين بتيجوا في اوقات بوري منكم مستشفي دي ولا مستشفي وان الواحد ما خدش راحته في المستشفي يا خدها فين 😒


..كويسه 🙄


فارس: احم انا رايح ل سيف ..


..اوك يا فاروستي جايه وراك عدل 😉


طلع فارس وراح وقف عند اوضه سيف .

.....................

في مكان تاني ..


شخص مجهول: هوا بين الحياة والموت ..


شخص مجهول2: بين الحياة والموت لأ انا عايزة يموت ابعتله حد المستشفي يخلص ..


شخص مجهول: اللي تؤمر بيه يا باشا .


......................


..ايه يا فارس الدكتور قال بعد قد ايه هايفوق 🤔


فارس: قال بعد ساعتين ودلوقتي بقوا تلاته ربنا يستر 😢


..ما تقلقش ان شاء الله خير انا خايفه اوي علي رنا يا فارس شوف عامله ازاي بقالها ثلاث ساعات ما بطلتش عياط وبكلمها مش بترد اعمل ايه😢


فارس: عمر اول ما يفوق كل الامور هتتحل 😢


..عمر مين 🤔


فارس بتوتر : سيف سيف يا حنين  😢


..اه 😢


فارس بيمسك تليفونه وبيكلم ...


..ايه فيه ايه يا فارس ليه كل البادي جاردات دي 🤔


فارس: عشان يحموا سيف 👍


..ليه ..


فارس: اقفي علي جنب كده بعد اذنك لما افضالك 🙄


..🤪🤪 


فارس: مش هتبطلي هبل بقا 🙄


..مش هتبطلي هبل نينينينيني 🙄


فارس بيروح للبادي جاردات وطبعا ده بعد ما استأذن مني اه ما هو انا مسيطرة جدا ومش يقدر علي زعلي ولا عندكم رأي تاني 😁


فارس: اي حد يدخل دكتور ممرضه تتأكدوا من هويتهم ان حصلوا حاجه اعتبروا نفسكم ميتين انتم وكل اللي يعرفكم انا هعرف الطقم وهابلغكم بيه بس وديني وايماني اي غلط فيه رقبتكم🤨


..متجوزة اسد غضفرن لا غسنفر لا اسمها كانت في بالي غرنفر يختييييي 😒


فارس بيقرب مني اكيد وحشته قلتلكم مسيطرة 😍


فارس: اسمها غضنفر 🙄


..الله ينور عليك يا بطلي 😍


فارس: ممكن اطلب طلب بقا ☺️


..اتفضل 😘


فارس: تقفي علي جمب وما اسمعش صوتك خالص 😡


..احم ان ما كنتش تحلف بس 🙂


فارس رجع للأثاث الدمياطي المتين اللي معاه ده اشبع بيهم يا خاين يا غشاش يا شحلف يااللي مش بطلي😢


فارس: ايه 😡


..لا ولا حاجه يا فاروستي بدعي لسيف 😁


فارس: طب ادعي في سرك 🙂


..خليهم ينفعوك يا چالوس الطين انت 🤪


فارس: انتم هنا وانتم هنا واي حد تشكوا فيه ماتدخلهوش ونعيد تاني تتأكدوا من هويات الدكاترة والممرضين وانا هاعرفكم من الدكاترة اللي هيجوا ..


مشي فارس سبعي يجيب اسامي الدكاترة اللي هيترددوا علي سيف مش عارفه ليه كل ده وفارس ليه خايف عليه انا لما اروح البيت هاشربه حاجه اصفرة عشان يحكي عن كل حاجه نيهاهاهاهاهاهاه😂


اما اروح للغلبانه دي غلبان اللي بيحب اوي واللهي يا جدعان وما الحب الا فطيرة بالقشطه والمكسرات بعدها حله محشي وبطايه بعدها التحليه كول سلو وبعدها نرجع الي حيث البدايه هنا المستشفي ايه اللي انا بقوله ده يمكن عشان جعانه منك لله ياسيف حد قالك تنضرب بالرصاص جمب القلب وتكون هتفيص انا جعانه 😭


قعدت جمب رنا اللي يعيني مش بتتكلم البت هتتجنن 😢


..يا رنا سيف هايبقي كويس يا حبيبتي اهدي بقا هتفضلي مش بتتكلمي كتير قطعوا الرجاله لابيهم مرتاحين ولا من غيرهم مرتاحين لا استني هيا دي كانت علي العيال ولا الرجاله يلا كلهم نفس العقل اه واللهي 😒


فارس: خلصتي يا ست الحجه ياللي بترمي مواعظ انتي انا رايح الشركه اخلص شغل مهم وراجع اي حاجه تحصل كلميني واول ما سيف يفوق كلميني 👍


..انت تؤمر بس كده بس ما تتأخرش ☺️


فارس: ان شاء الله مش هتاخر 👍


..ماشي خلي بالك من نفسك ☺️


فارس: ماشي 


..لا اله الا الله ☺️


فارس: محمد رسول الله 


..باي باي 😂


فارس: باي 🙄


..سوق براحتك 😂


فارس: اللهم طولك يا روح حاضر🙄


..هات بامبرز للعيال وانت جاي 😂


فارس: انت جنس ملتك ايه 😡


..مولتي ليه هوا انا سرير انت مشيت وانا بتكلم كده بعد العشرة دي كلها عشان بقولك هات بامبرز للعيال 😭😭

......................

في شركه فارس .


فارس واقف مع واحده ومعاه تسجيلات كاميرات بيشغلها ...


فارس: شغلي بقا وحاول تشوف الطلقه جت منين ووش اللي عمل كده ..

......................

في المستشفي..


..ابن الهبله قال لما سيف يصحي اكلمه اكلمه علي ايه وتليفونه معايا حتي ما قالش للبادي جاردات يدخلونا راضع غباء اعمل ايه استني ولا هايطلع عليا جنونته ويقولي ما قولتيش ليه انا هاروح الشركه اقوله بقا 🙄


نزلت من المستشفي في اتجاه الشركه ..


دخلت من باب الشركه الكل عارف اني مرات فارس ابو الوفا قمه الانشكاح حقيقي انشكحت انشكاح ما انشكحهوش منشكح في تاريخ المنشكحين والكل اهلا يا هانم ويا استاذة بيحترموني اوي 😂


تعالي شوفي بنتك يا ماما بقت هانم 😂


بفتح الباب عليه مالقيتش السكرتيرة عشان تعرفوا بس اني مسيطرة مشي السكرتيرة خوفا علي مشاعيري 😂


فتحت الباب لقيت بنت ممحونه وقفه لازقه فيه وهوا بيبصلها وفي غراميات اه يا حوستي السودة يا نا يا ما اه يا حوستي السودة يا نا 😭


..نهار اسوح اه يا زباله بتخوني طب وديني لانا مورياك مسكت طفايه الحريق وقلبتها درمغه ومسكت عصايه واضرب في كل حاجه واي حاجه وانا مش شايفه حاجه ...يتبع 

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵   


#البارت_الثاني_عشر 


..نهار اسوح اه يا زباله بتخوني طب وديني لانا مورياك مسكت طفايه الحريق وقلبتها درمغه ومسكت عصايه واضرب في كل حاجه واي حاجه وانا مش شايفه حاجه 💘


..بقا سايب صاحبك العيان ومراتك اللي لسه ما ارتاحتش من السفر وجاي تتسرمح😡 ..


بدأت الاضاءة توضح بس صراحه ما كنتش عارفه فارس من البنت فقعدت اضرب فيهم هما الاتنين 😒


البنت تصوت وهوا بس وانا مش عارفه الصوت طالع منين او فين زي اللي كان بيتلكك وماصدق اه واللهي 😂


فارس شال السائل اللي هوا تقريبا هيدروجين او نيتروجين والله اعلم بما اني في كليه تجارة فاكيد عارفه ده 😂


فارس: حنين بس 😡


..لا واللهي وليك عين تتكلم يا خاين 😡


البنت طلعت تجري استخبت وراه 😭


البنت : الحقني يا استاذ فارس دي متوحشه اوي 😭


..الحقني يا استاذ فارس دي متوحشه نينينيني طب تعالي بقا اما اوريكي المتوحشه هتعمل فيكي ايه وديني لاعملك بطاطس محمرة😡


لسه بجيبها من شعرها وهانزل فيها عض عشان تاخد 21 حقنه لقيتني طايرة في الهوا وعلي دراع فارس 🙄


..نزلني يا فارس نزلني لازم اربيكم 😡


فارس قال للبنت تمشي ..


قعدت احرك رجلي في الهوا واحاول انزل ولا حياة لمن تنادي 😡


فارس : اسكتي بقا دراعي 🤨


..لأ نزلنيييييي😡


فارس : شكلك مش هاتسكتي ..


..ايوه نزلنيييييي وطلقنيييييييي 😭


فارس: الاتنين مش واحدة 😂


..نزلني يا وحش اااااه 😳(ضربني علي افهموها بقا 😢)


فارس: كل صوت هيطلع عليه واحدة 😉


..بقولك نزلنييييي ااااااه يا متخلف براحه 😭


فارس : قولتلك اي كلمه عليها ضربه 😂


طلعنا من المكتب كنا داخلين اخر وجاهه وياهانم ويا باشا طالعين الرجل الابيض والمراة البيضاء اخر الاجه خالص فضل شايلني مارضاش ينزلني وكنا فرجه الموظفين 🙄


فارس: عاجبك كده 😂


..انت تنزلني وتسكت خالص 😡


فارس: ها اضربك قدامهم اظبطي بقا عشان منظرنا بقا بجد منك لله 😂


..اصبر بس لما انزل من الدور التامن اللي انا فيه ده 😡


فارس: يا مامي خوفت ايه ده هوا انا ماقلتلكيش 🤔


..ايه 😒


فارس: اني بعشقك ❤️


..بجد😁(فعلا الكرامه مافيش انا مني لله هوا انا الوحيدة اللي هبله كده ولا ايه المفروض الواد بيخوني وكده يعني)


فارس: وشبكه العشرة الكرام دول بعشقك 😂❤️


..طب وشبكه العشرة الكرام دول انا اكتر 😂💖


وصلنا العربيه وكان الكل بيصورنا احنا فعلا عمله نادرة🙂


ركبني العربيه وقعد ..


فارس: انتي بتشكي فيا 🙄


..لا ما بشكش انا شوفت بعيني 😭


فارس : وحتي لو شوفتي بعينك تصدقيها تصدقي اني اخونك دا انتي الحب وبعدين هيا كانت تيجي جمبك ايه في جمالك ورقتك 💖


..ها ...اه ماتجيش ربعي فعلا ☺️


فارس: وبعدين انتي اللي يعرفك ويحبك ما يشوفش حد غيرك يا حبيبتي 💖


..اه ما انا قولت ايه ده انت زوقك حلو وهيا بنت كلها سليكون وبتوكس 🙄


فارس : كده مش المفروض تسالي هيا هنا ليه طب انتي دخلتي لقيتينا في وضع وحش 🤔


..احم لأ .


فارس: لقتيها بتبوسني مثلا او ببوسها 🙄


..لأ ..


فارس: يعني عشان كانت واقفه بس جمبي تدينا علقه ماخدهاش حمار يا مفتريه اومال لو كان بجد كنتي هاتعملي ايه 😒


..اااااه بتضربني بالقفا يا فارس انا عمر ما حد ضربني كده قبل كده وعشان مين عشان بنت ملزقه لا راحت ولا جت عااااااا طلقنييييي يا وحش يا خاين يا زباله 😭


فارس : ييييييه يا رب 🤯


بيسوق العربيه وهايعلي السرعه .


..انت بتعمل ايه يا مجنون حااااسب 😳

.......................

في المستشفي..


واحد من الحراسه وقف دكتور داخل ...


 الحراسه: انت داخل فين وفين الكارنيه بتاعك واسمك ايه 


..اسمي الدكتور ..الدكتور ..سااامير 


الحراسه : طيب فين الكارنيه بتاعك وليه مخبي وشك وريني وشك 🤨


..ماهو اصل نسيته ..


الحراسه بشك : نسيته ازاي ورينا وشك ..


نزل الكمامه عن وشه وراح جاري ..اتخبط في رنا 


والكمامه وقعت من علي وشه ..


رنا بصدمه: انت 😳


قام بسرعه وحط الكمامه علي وشه وكمل جري ...

.................


....انت بتعمل ايه يا مجنون حااااسب حااااااسب .


غمضت عيني من الخوف ..


فارس: خلصتي 🙂


.. ايه ده انت مش هتتعصب وتسرع العربيه لاخر سرعه ونعمل حادثه وننعجن صوابع كفته وبعدين افقد الذاكرة وتقعد تفكرني بيك 🤨


فارس: دماغك اتلحست بسبب الروايات اللي بتقريها وبتكتبيها 😒


..مين اللي اتلحست ده خياال يا بابا مش عند اي حد اتحداك تعرف تكتب روايه زي اللي بكتبهم دا انا حنين عادل طب اقولك اكتب اسمي علي الجوجل انا بقيت مشهورة جدا يعني مش انت اللي مشهور لوحدك وعندي فانزاتي ❤️


فارس وقف العربيه ...


فارس: انزلي ..


..لا ما تقولش انت هتعمل ايه😢


فارس: لا مش هاقول انا عايز خياال الكاتبه العظيمه حنين عادل يقولك هاعمل ايه 😒


..ايه ده احنا قدام مأذون هتطلقني 😭


فارس: مش عايزة تطلقي كل شويه طلقنييييييي انا اتخنقت ومش انا زباله وخاين ؟!!


..ايوه انت خاين 😭


فارس: طيب يلا عشان انا خاين وزباله 👍


 .بس هننزل كده بمنظرنا ده لما نبقي نستحمي 😢


فارس: لا عادي نتطلق وبعد كده نستحمي عشان تبقي نضافه شامله 🙂


..بس ...انا اتحرج انزل كده خليها يوم تاني 😁


فارس: مش كل شويه طلقنيييي طلقني انا جبتك قدام المأذون اهو 🤨


..اه عايزة تطلقني ومصمم عشان يفضالك الجو مع الست الملزقه اللي بتخوني معاها عااااااا😭😭


فارس: دماغي دماغي خلاص مش قادر 😢


..كمان مش عايز تسمع صوتي للدرجادي بتحبها 😭


فارس بصدمه: 😳..


..ايه خلاص كمان مش طايق تكلمني اه اه ااااااه سيب شعري خلاص خلاص كفايه قفايا ورم حرام عليك كمان بتضربني عشانها طلقنيي😭


فارس: انتي ..ااااه 


..كمان هتطلقني طب خليك بقا كده مش تنفعني ولا تنفعها ولا حتي تنفع نفسك نيهاهاهاهاها نيهاهاهاهاه


فارس: منك لله يا شيخه (وهوا ماسك ..رجله 😁)

.........................

في المستشفي..


الحراسه: انتي تعرفيه يا انسه رنا 🤔


رنا: ايوه اعرفه كلموا فارس بسرعه هوا كمان لازم يعرف ..


الحراسه: فارس باشا مش بيرد علي تليفونه ..

.............

في عربيه فارس .


..اه ما انت لو كنت مهتم كنت عرفت لوحدك 😭


فارس: يا دي النيله السودة انط من العربيه واموت نفسي عشان ترتاحي 😡


..بعيد الشر عنك 😭


فارس: واللهي ما خونتك وربنا ما خونتك وحبنا ما خونتك وحياة امي ما خونتك وحياة عيلتي ما خونتك 😢


..اومال البت الملزقه دي كانت بتعمل عندك ايه 🤔


فارس: شغل واللهي شغل 😤


..طب وشغل ايه بقا


فارس: وان قلتلك هاتعرفي 🤔


..ده علي اساس اني مش بفهم 😭


فارس: يارب ..


..بتدعي عليا يلا طلع البلاك اللي جواك اومال ايه انتي الحب والعشق لحست كلامك ليه ها 😭


فارس: عايزة تعرفي ليه عشان سيف في حد عايز يقتله وهيا مهندسه وكنا بنشوف الكاميرات عشان نعرف مين كده ارتاحتي 😡


..ايه بجد يعني ماكنتش بتخوني 😂 انا قلت ازاي بردة انا ما اتخانش 😂


وصلنا المستشفي وهوا مبوز مش راضي يكلمني ليه كل ده مش عارفه ما لو كان قالي كده بهدوء كنت فهمت وماعملتش حاجه بس شكله اللي بالك بالك واجعه قصدي رجله ما انا الصراحه ضربته بافترا وضيعت مستقبلنا الحمد لله طب كنت استني اما نخلف عيل ولا اتنين 🙄


..ايه انت مخاصمني ليه بقا انا عملت ايه 🤔


فارس: انتي منك لله تخرصي خالص انا مش قادر 😡


..يعني مافيش امل 😢


فارس: فيه ان شاء الله وهاتجوز عليكي واجبها تقعد معانا في الاوضه 😡


..لا مش هاتقدر 😂


فارس: ليه بقا ان شاء الله 🤔


..عشان هاكون نهيتك خالص عالاخر 😂


نزل من العربيه بمنظره الالاجه اللي من تصميمي اصل انا فاشونيستا انا وهوا بيفكروني بشكل محمد سعد وهلا شيحه في فيلم الليمبي بعد الفرح لما فستانها كان هيولع ورماها في الميه تخيلوا 😂


انكچته وهوا يذقني مش عارفه مش طايقني ليه 😭


دخلنا المستشفي كنا المفروض نروح نغير بس هدومنا في الشنط في المستشفي ..


الكل بيتفرج علينا ايه قله الادب دي اوا مرة يشوفوا الرجل الابيض ومراته 😂


فارس طول ما هو ماشي بيعرج مش عليه غير كلمه منك لله يا شيخه 🙄


بيدعي عليا عاااا😭


روحنا للحراسه ..وفارس وقف يتكلم معاهم وانا روحت عند رنا ..


..انتي كويسه يا رنا 


رنا : انتي مين 😢


..انا حنين بس ده النيو لوك الجديد ايه رأيك فيه حلو تحفه صح 😂


رنا: شفته يا حنين شفته كان جاي وهايدخل ل.سيف مش عارفه ليه بس شكله هيأذيه انا خايفه عليه اوي 😭


اخدتها في حضني💥


..اهدي يا حبيبتي هوا مين اللي شفتيه 🤔


رنا : .......



بداية الروايه من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS