رواية زهرة القاسم الفصل الثاني بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/01/12

رواية زهرة القاسم الفصل الثاني بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية زهرة القاسم الفصل الثاني بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية زهرة القاسم الفصل الثاني بقلم لوجي احمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


 بقيتي مراتي حقي  الشرعي اقل حق لي وانا عايز وهاخده برضاكي او غصب عنك

زهره بص"ريخ لا يا قاسم ابوس رجلك لا ما تعملش فيها كده انا ما عملتش فيك حاجه بتعمل  فيا كده ليه 

قاسم. هو يخ"لع الجاكيت ويحذفه على السرير ويج"ذبها من وسطها انا لسه ما عملتش حاجه يا زهره انا عايزك تتفرجي على الالسه هعمله وصدقيني هاتيها جميله ووافقي على اللي هيتعمل ان جاء لك الغصب اعمليه بالرضا

زهره . بس انا بكرهك بكرهك ومش عايزاك جوزي ولو اخر واحد في الدنيا مش موافقه بيك وجوزني دا باطل  لان انت متجوزني بالغص"ب

 وقلت عليا كلام وحاجات مش فيا وغير ده كله انا بحب سليم وسليم بيحبني وسليم لما يرجع مش هيسكت على اللي بيحصل ده محستش غير بقلم نازل على وشها اوقعها ارضا 

من شده القلم بقها نزل د"م وج"ذبها من شعرها بشده

زهره..اها شعري سيب شعري 

 وقال لها عارفه لو سمعت سيره راجل تاني عمل فيك ايه وبالذات اللي اسمه زفت سليم ده هخليكي تتمني الموت كله ومتطلهوش واحدفها  على السرير بقسوه


وقال لها انا كمان بكرهك ومش عايزك وجوازي منك مصلحه مش اكثر لا تكوني فاكراني دايب في دباديبك

ثم ش"دها قدام المرايه وقال لها بصي لنفسك قدام المرايه انتي اساسا في سوق الستات ما تساويش حاجه انا ملايين الستات بتترمي تحت رجل قاسم الحديدي مش حته بنت زيك ما تساويش في سوق  الحريم حاجه تتنطط عليا فوقي لنفسك 

وحذفها على الارض وخد الجاكيت وخرج من الأوضه زي المجنون بيستحلف لها على اللي هيعملوا فيها

 امي شافته نازل على السلم ندت عليه قاسم يا قاسم نازل رايح فين هو في عريس بيسيب مراته يوم الدخله ويمشي لكن هو ما ردش عليها وخرج على الجنينه ركب عربيته وساقعه باعلى سرعه ومشي 

في اعلي الاوضه

زهره فضلت تعيط وتقول انا عملت ايه بس يا رب علشان يحصلي كدا 

.

لقيت الباب بيخبط ودخلت بنت فتحت الباب بالراحه وقالت لها ازيك يا عروسه مبروك زهره بصيت لها كده بدموع بس ما ردتش قربت منها البنت وقالت لها انت بتعيطي يوم فرحك هو في عروسه بتعيط زهره بدموع وحزن على نفسها هي اللي تتجوز قاسم الحديدي تبقى عروسه ازاي وتفرح ازاي الله يسامحه على اللي عمله فيا دمر حياتي

ملك قربت منها وقالت لها اهدي وكل حاجه هتتحل صدقيني زهره هنا بصيت لها وقالت لها انتي مين

ملك. انا ملك اخت قاسم الصغيره 

زهره.اخته بصدمه طب بيعمل كده للبنات الناس لما هو عنده اخت مش خايف اللي بيعملوا في بنات الناس يترد له

ملك . صدقيني قاسم حنين بس اللي مر بيه زمان هو قسي  قلبه

زهره..ايه الا مر بيه زمان 

دي حكايه طويله هبقى احكيها لك بس انا كنت عايزه اقول لك على حاجه وسكتت شويه وقالت لها ولا اقول لك خلاص زهره قولي هو انتب تعرفيني اساسا احنا اتقابلنا قبل كده ملك الصراحه انا ما اعرفكيش بس سمعت عنك كثير من هشام اخوك

زهره.. تعرفي هشام اخويا منين ملك سكتت شويه كانت عايزه تعترف لها ان هي متجوزه بس خافت وقالت لها قابلته مره في النادي وخلاص 

وبدات تتهته في الكلام واستاذنت من زهره وقالت لها انا هروح انام ولو عزتي اي حاجه انا اسمي ملك نادي عليا

وخرجت على طول زهره استغربت اصل اخويا ما بيروحش النادي يبقى هي عرفت اخوها منين

زهره من كتر التعب نامت علي السرير بالفستان وهي تبكي لما راحت في النوم 

...

بالنسبه للقاسم

وصل للشقه كده في عماره ورن الجرس فتحت الباب واحده مش تمام ولبسها ه ما كانش تمام

اول ما فتحت له قالت له العريس ولا ايه ايه يا عريس هو في حد يسيبها عروسته يوم الدخله ويجي لع"شيقته

بدون رد دخل 

مايا...ايه الا حصل سبت عرستك ليه 

قاسم..بدون اساله مش عايزه سوال ولا صوت انا هدخل اخد شاور واخرج الاقي قاعده حلوه عشان مزاجي بايظ

مايا..حاضر 

قاسم.دخل ياخد شور وسرح تحت المياه وبدا يفتكر لما راح يخبط على هشام في الشقه وملك اخته كانت معاه

ايه الاحصل 

🙂🙂🙂🙂

بالنسبه لزهره فقت من النوم على ايد ماشيه على ج"سمها

زهره بخده وص"ريخ 



الفصل الثالث من هنا



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



روايات كامله وحصريه من هنا



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS