رواية صديق ماما وشيطاني الفصل السابع بقلم عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2023/12/22

رواية صديق ماما وشيطاني الفصل السابع بقلم عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات


رواية صديق ماما وشيطاني الفصل السابع بقلم عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات 

رواية صديق ماما وشيطاني الفصل السابع بقلم عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات 


وانا قاعده بره منتظره ادخل لمراد مكتبه 

قعدت بالاستراحة وكانت السكرتيره بتتكلم في التليفون 

مع حد معرفهوش وسمعتها 

بتقوله 

= مراد بلغني لو جات الست اللي اسمها سناء تقابلني قوليلها مش موجود 

وضحكت وهيا بتتكلم 

وبنفس الوقت قالت للمعاها بالمكالمة..

مراد مش مبيرحم اكيد شاف حد غيرها عشان كدا 

عطاها الوش الخشب 

وقطع كلامها الراجل اللي عند مراد طلع بره 

وقالتلي اتفضلي 

دخلت انا ومش عرفتش اكمل اللي بيقولوا بس فهمت 

ان مراد بدأت علاقته مع ماما تتغير ....

ولما دخلت لمراد شافني وابتسم 

_ تصدقي بنت حلال كنت لسه هكلمك 

= أي دي بجد 

_ ايوه بجد طبعا 

= طيب خير . وكنت عايزني في اي بقي ..

_ هههههه مش هقولك . قولي انتي جايه ليه دلوقتي .

= هههههه لا قول انت الاول 

_هههههههه طيب . كنت عايز اعزمك علي عيد ميلادي اي رايك 

=طبعا معنديش مانع . كل سنه وانت طيب 

= وانتي طيبه . دقيقه واكتبلك عنوان شقتي 

_ شقتك !!!

= أي مالك ليه اتخضيتي كدا . 

_ لا مفيش بس فكرتك هتعمله بره في فندق أو مكان عام 

= اهااا هههههه لا في شقتي عندك مانع..


_ لا طبعا كل عام وانت بالف خير يا مراد بيه ..

_ وانتي بخير يا موني . قولي بقي جايه ليه ..

= مفيش . دي الورق بتاع المناقصة بتاعة المصنع . جاهز وعايز توقيعك 

_ طيب هاتي عشان اوقعه لاني همشي دلوقت . والمسا انتظرك 

= تمام . حاضر 


بعد ما وقعت الورق من مراد روحت علي مكتبي وبفكر 

ايه الا غير علاقة مراد وماما وفي الوقت نفسه قلقانه من حكاية عيد الميلاد دي ..


مر الوقت سريعا وكانت الساعه 8 المغرب خرجت من الشقه وقالت لماما رايحه لوحده صاحبتي ومشيت .

وانا ماشيه دخلت محل ورد واشتريت بوكيه 

ورد كبير لمراد هدية عيد الميلاد .

وصلت شقة مراد وانا مازالت متردده ادخل والا لا 

خبطت علي الباب وفتح مراد 

ودخلت 

ولمحته بطرف عيني بيقفل الباب بالمفتاح ..

ولما وصلت للصاله 

لقيته مجهز التورته والشمع ومفيش حد غيري أنا وهو 


بصلي وابتسم كالعاده وقال 

_ مكنش له لزوم الورد دي طيب 

ضحكت انا بدون نفس طبعا وقلقانه من وضعنا لوحدنا بالشقه وكمان بالليل 

= هههههه لا ازاي هو في حاجه تغلي علي مراد بيه 

_ طب تعالي نطفي الورد بقي


قربت منه عشان نطفي الورد وكان في سوال محيرني عايزه اجابته منه .

_ مراد بيه هو ممكن اسألك عن حاجه 

= طبعا . اتفضلي بدون إذن 

_ هو ليه معملتش عيد الميلاد في الفيلا عندك 


سكت شويه وملامحه اتغيرت وبسرعه ابتسم وقال 

_ اصلا صلا انا بحب الهدوء واشتريت الشقه دي مخصوص عشان هنا مكان هادي وكويس 


هزيت راسي بموافقه ع كلامه 

وطفينا الشمع 

وبعد ما طفينا الشمع مراد دخل المطبخ وبعد لحظات 

لقيته جايب ....



الفصل الثامن من هنا



بداية الروايه من هنا



اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا





انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS