رواية زوجه محرمه الفصل السادس والسابع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
![]() |
رواية زوجه محرمه الفصل السادس والسابع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
الحلقه الخامسه
خرجت امي بسرعة وجريت اتصلت بأم سارة وقالتلها : تعاليلي دلوقتي حالا وهاتي جوزك معاكي .
فضلت اهدي امي واقولها : بلاش فضايح يامه وهي ساكته مش بتتكلم .
بعد اقل من ربع ساعة كانت ام سارة و ابوها وصلوا البيت عندنا .
امي دخلتهم وقالتلهم : بصوا بقي احنا مش لسه هنعرف بعض دلوقتي وانتوا عارفيني اني ست دوغري مبحبش الحال المايل .
ابو سارة : في ايه بس يا حاجة ؟ اهدي وفهمينا .
: في ان بنتكم محرمة نفسها علي ابني و بتخليه ينام علي الارض .
خرجت انا بسرعة وقولتلهم : انا اللي اخترت كده ، احنا الاتنين متحرمين علي بعض .
رد ابوها : ليه بتقول كده ؟ انتوا متجوزين علي سنة الله ورسوله .
: اذا كنتوا اجبرتونا اننا نتجوز بعض غصب ، سبونا بقي نعيش زي ما احنا عايزين ، انا وهي مرتاحين ومتفقين علي كده .
ام سارة سابتنا ودخلت لبنتها جري ، وابوها قالي : يعني انتوا الاتنين متفقين يكون جوازكم صوري ؟؟
: ايوه يا عمي .
: اومال كنتوا بتتجوزا ليه ؟
: انتوا اللي اجبرتونا علي كده وانت بنفسك يا عمي كنت موجود لما عملتولي قاعدة علشان تغصبونا نتجوز .
قام ابو سارة و دخل اوضتنا، دخلت وراه لقيته هيضربها قومت مسكت ايده وقولتله : لأ حاسب دي في عصمة رجل ميصحش تمد ايدك عليها .
قالي : دي بنتي وانا هربيها .
: بنتك متربية احسن تربية ومعملتش حاجة غلط ومن الاخر كده اتفضلوا كلكم كل واحد يشوف مصلحته ومحدش له دعوة بينا .
امي قالتلي : وانا كمان يا امير اطلع بره ؟
: ايوه يامه اتفضلي ملكيش صالح بينا لما حد يشتكيلك ابقي اتدخلي غير كده مفيش حد له باللي بيني وبين مراتي .
خرجوا كلهم وقفلت الباب لقيت سارة بتقولي و دموعها علي خدودها : انا مش عارفة اقولك ايه !! انا متشكرة اوي علي موقفك ده معايا .
: طول ما انتي مراتي مش هسمح لأي حد يتعرضلك مهما كان .
: انا اسفة اوي .
: بتتأسفي ليه ؟
: علشان انا اللي سببتلك كل المشاكل دي ، وكمان كنت السبب ان شكلك كده كرجل بقي مش ظريف قدامهم .
: لأ انتي مش السبب ، الظروف وعنادهم معنا هو السبب .
وفضلنا طول اليوم ده انا وسارة بدون اكل وكل شوية اشوف دموعها علي وشها واحاول اهديها .
وبعد العصر تقريبا امي خبطت علي الباب وقالت : انتوا من ساعة الصبح من غير فطار مش هتتغدوا كمان ؟
قولتلها : لما نجوع هنطلع ناكل .
: ولما انتوا قاعدين زي الاخوات قافلين ليه الباب علي نفسكم ؟!!
: يامه بعد اذنك اتفضلي ومش عاوز كلام في الموضوع ده .
: طيب افتحوا الباب انا عاوزة اتكلم معاكم شوية يا ولاد .
قومت فتحت الباب وامي دخلت وكانت سارة بتبكي .
امي قعدت جنب سارة وقالتلها : طيب انا عاوزة اعرف انتي بتبكي ليه دلوقتي ؟!! ده انا اللي المفروض ابكي .سارة مش ردت عليها.
فقولت لأمي : كان لازمتها ايه تتصلي بأهل سارة وتجيبيهم وتقوليلهم الكلام اللي قولتيه ؟؟
: يا حبايبي هو انا مجوزاكم علشان اعذبكم ولا علشان تتهنوا وتعيشوا حياتكم زي باقي خلق الله ؟!!
: يامه انتي عارفه اننا احنا الاتنين اتجوزنا غصب مش بمزاجنا .
: يعني هتفضلوا علي الوضع ده علطول ؟
: ايوه واحنا متفقين علي كده ومبسوطين كده .
: وانت يا بني هتفضل اسمك متجوز وانت عايش عازب ؟؟!!!
: ايوه .
: انتي طبيعي يا بني ولا فيك حاجة ؟؟
: انتي بتقولي ايه يامه !!!
: يا حبيبي مفيش رجل طبيعي يرضي يعيش كده .
: انتي بتستفزيني يعني ؟؟ طيب يامه مش هتجوز طول عمري ولا اخلف ايه رأيك بقي ؟؟
: طيب ممكن اعرف يا سارة لو انتي اتطلقتي من امير دلوقتي مش هتفكري في الجواز طول عمرك ؟؟
: ايوه يا ماما .
: بيتهيألك يا حبيبتي انتي لسه مشوار العمر طويل اوي قدامك .
: لأ ده قراري .
: طيب انا هسيبلكم مهله سنة لو قدرتوا تفضلوا علي نفس الحال ابقوا اعملوا اللي يريحكم تطلقوا براحتكم ولو حبيتوا بعض وحصل انسجام وحبيتوا تكملوا مع بعض بردو براحتكم .
سارة ردت بسرعة : انا موافقة .
وانا كمان رديت : وانا موافق .
امي : بس ليا شرط واحد بس علشان افضل راضية عنكم .
: ايه هو ؟
: تفضلوا علي نفس وضعكم ده .يعني تفضلوا معايا هنا في نفس البيت وتناموا في نفس الاوضة لما السنة تخلص .
: موافقين .
: طيب هجيبلكم تتغدوا دلوقتي .
: طيب ما نخرج بقي نتغدا معاكي .
: لأ انا عاوزة احس ان ابني اتجوز وانا بدلعه هو ومراته . ملكش انت دعوة.
امي جابتلنا الغدا و اتغديت انا وسارة وبعد الغدا خرجنا قعدت بره العب في الموبايل وسارة قعدت مع ابنها وبدأنا ناخد حريتنا شوية .
وبعد حوالي نص ساعة جاءت صحبات سارة يسلموا عليها ويباركولنا .
قعدت سارة مع صحباتها يضحكوا ويهزوا ويتوشوشوا ويضحكوا وكانوا فاهمين اننا اسعد عرسان !!
وبعد شوية مشيوا لكن قبل ما يمشوا صحبتها هند اخدتها علي جنب وقالتلها : مالك يا سارة ؟ شكلك كده في حاجة مخبياها !!
سارة : لا ابدا مفيش . لكن سارة دموعها نزلت غصب عنها قدام هند .
هند : طيب انا هجيلك تاني شكل الموضوع كبير .
مشيوا كلهم وبعد ربع ساعة رجعت هند وقعدت مع سارة لوحدهم ...
هند : مالك يا سارة ؟ مخبية ايه ؟ ايه اللي مزعلك بالشكل ده .
سارة : ( حكيتلها كل حاجة ) .
هند : طيب وليه كده يا سارة ؟ نور الله يرحمه مات ، انتي لسه صغيرة و لازم تعيشي حياتك .
سارة : مش عارفة يا هند ، من ساعة موت نور وانا حاسة ان حياتي انتهت ، مش هقدر اكون زوجة لرجل تاني .
هند : امير جوزك شكله كويس ، وسيم وومهذب وكمان مواقفه معاكي تبين انه انسان شهم ومحترم ، عيشي حياتك يا سارة ومتحرميش نفسك ولا تحرميه من الدنيا .
سارة : صعب يا هند ، انا لسه قلبي متعلق بنور الله يرحمه .
رواية زوجه محرمه الفصل السادس والسابع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
هند : دي مسألة وقت وبكرة الحياة تاخدك وتنسي نور .
سارة : معقولة يا هند عاوزاني ازعل نور وانيمه في قبره حزين ؟!!
هند : ومين قالك انه هيكون حزين !! بالعكس ده اكيد هيفرح لما يعرف ان مراته وابنه مع اخوه هيخلي باله منهم ويرعاهم وهيكون مطمن عليكم .
سارة : طيب ما احنا معاه اهو .
هند : ايوه يا سارة بس الحياة بالشكل ده عمرها ما هتستمر اكيد هو شاب ومحتاج لست ولما تكوني انتي مش موجوده في حياته اكيد هيحتاج يتجوز .
سارة : طيب ما يتجوز انا مش رافضة .
هند : لما يتجوز و يكون مع زوجة تانية في الوقت اللي هتحتاجي لوجوده معاكي مش هتلاقيه .
سارة : انا مش هحتاجله انا وهبت حياتي لابني .
هند : طيب ما هو ابنك هيكون معاكي ، ايه اللي يمنع انك تكوني زوجة بقي لأمير .
سارة : لأ لأ مش هقدر ، وهو كمان كان مش موافق علي جوازنا ، يعني موقفنا انا وهو واحد .
هند : بلاش عناد يا سارة ، هو كمان بيعاند لكن مسيره هيحتاج لزوجة ولازم في الوقت ده يلاقيكي انتي قدامه
زوجه محرمه
الحلقه السادسه
هند : لما يتجوز و يكون مع زوجة تانية في الوقت اللي هتحتاجي لوجوده معاكي مش هتلاقيه .
سارة : انا مش هحتاجله انا وهبت حياتي لابني .
هند : طيب ما هو ابنك هيكون معاكي وانتي مراته ، ايه اللي يمنع انك تكوني زوجة بقي لأمير ؟؟!!
سارة : لأ لأ مش هقدر ، وهو كمان كان مش موافق علي جوازنا ، يعني موقفنا انا وهو واحد .
هند : بلاش عناد يا سارة ، هو كمان بيعاند لكن مسيره هيحتاج لزوجة ولازم في الوقت ده يلاقيكي انتي اللي قدامه .
: مش موضوع عناد يا هند بس انا شايفة نفسي كده صح .
: انتي حرة يا سارة انا بنصحك علشان بحبك وبعتبرك اختي ، ومسير الايام تثبتلك ان انا صح .
: وانا كمان يا هند انتي الوحيد اللي مش بخبي عنها حاجة ابدا .
مشيت هند وقعدت سارة سرحانة لحد بالليل وأمي قالتلنا يلا بقي ادخلوا علشان تناموا ولا هتسهروا طول الليل للصبح !!
دخلنا ننام في الليلة دي وكنت انا خلاص شيلت هم ان امي تعرف اتفاقي مع سارة وقعدت مرتاح بلعب بالموبايل ومبسوط اما سارة كانت قاعدة علي السرير وسرحانه في كلام صحبتها .
وقعدت طول الليل بردو صاحي ، ورغم اني كنت مداري السرير بالستارة لكن كنت حاسس طول الليل انها صاحية .
تاني يوم صحيت من النوم سمعت امي بتكلم خالي وبتحكيله علي موضوعنا ، بعد ساعة خالي كان عندنا وقعد يتكلم معايا ويقولي : امك حكتلي علي وضعك انت ومراتك ، مش احنا اتكلمنا معاك وقولنالك ان الحي ابقي من الميت يا امير وانك لازم تتجوز ارملة اخوك علشان تربي ابنه ؟؟!!
: ايوه يا خال وانا رضيتكم واتجوزتها غصب عني ، اعمل ايه تاني ؟؟
: تعمل زي اي عريس مع عروسته ولا دي محتاج افهمهالك !!!
: طيب ما انا عريس زي اي عريس .
: اومال ليه يابني محرم عروستك علي نفسك وعايشين مع بعض زي الاخوات ؟؟
: يا خالي بعد اذنك انا عملت اللي يرضيكم سبونا نعيش بالطريقة اللي تريحنا .
: يابني بس كده غلط !! طيب صارحني يابني انت تعبان من حاجة ؟؟ يعني ملكش رغبة في الحريم ؟
: عيب الكلام ده يا خال ، ابن اختك رجل وزي الفل .
: اومال ليه يابني بتعمل كده ؟ ده امك عاوزة تفرح بيك وبذريتك .
: زي ما قولتلك يا خال . وعموما انا اتكلمت مع امي واتفقنا معها .
: بس وضعك انت ومراتك ده كده غلط وحرام عليك وعليها .
: يا خال انا قولت قبل ما اتجوزها ان مش عاوز اتجوزها واني مستحيل اخليها تكون مراتي علشان نور اخويا .
: انت مجنون يا ابن اختي ؟!!! اخوك مات وشبع موت !!! وكل ما نكلمك تقول اخويا !!! تفتكر انت بس اللي بتحب نور اخوك ؟؟ كلنا بنحبه الله يرحمه لكن دي سنة الحياة .
دموعي نزلت قولتله : ايوه يا خال بس نور كان اقرب حد ليا في الدنيا وانا عارف هو كان بيحبها ازاي ، ده غير ان انا الوحيد اللي شوفته وقت الحادثة ومش قادر انسي .
: امسح دموعك يا ابن اختي ، انت رجل ، والرجل لازم يبقي اقوي من كده ،
قبل ما خالي يمشي سمعته بيكلم امي بصوت مش واضح !!!!!
فضلنا علي نفس الحال كام يوم لحد ما نزلت شغلي مرة تانية بعد اجازة الجواز ، وكنت بنزل الصبح اروح شغلي وسارة تقعد مع ابنها طول اليوم وتعمل شغل البيت ولما ارجع اخر اليوم نتعشا وندخل اوضتنا .
وبدأت سارة مش تعلق الستارة اللي علي السرير ولما سألتها قالتلي انها بقيت مطمنة معايا ومش خايفة .
وفي يوم لما صحيت الصبح اتفاجئت بسارة بتقولي : انا الليلة دي حلمت بنور اخوك !!!!
سبت كل اللي في ايدي وقولتلها : احكيلي شوفتي ايه ؟ واتكلم معاكي ولا لأ ؟ قولي يلا بسرعة .
: ده. حلم قصير. اوي .
: احكي طيب يا سارة .
: حلمت بنور ماسك تفاحة وادهالي وقالي التفاحة دي ليكي انتي وامير كلوها مع بعض !!!
: وبعدين ؟
: ولا حاجة ، هو ده بس الحلم .
: حلم غريب اوي . وده معناه ايه ؟
: مش عارفة .
مشيت روحت شغلي وانا بفكر في الحلم وحاسس انه له معني بس انا لسه مش عارف .
سألت اصحابي عن تفسير الحلم فقالولي ان الحلم ده معناه ان اخوك موافق علي جوازك من ارملته !!!
مش اقتنعت بكلامهم وشكيت ان ممكن يكونوا بيقولولي كده علشان يطمنوني مش اكتر وشكيت كمان ان ممكن تكون سارة أدعت الحلم ده لسبب ما داخلها !!
رواية زوجه محرمه الفصل السادس والسابع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
رجعت من شغلي وكننت تعبان ، اكلت وشربت الشاي وبعد اقل من نص ساعة بدأت احس ان جسمي بيسخن مش عارف ليه !!!
وبدأت احس اني عندي رغبة في الج..نس !!
معرفش ازاي جالي الاحساس ده فجأة ! قولت اخرج اقعد في الهواء شوية علشان اهدا .
فعلا خرجت وقعدت في الهواء لكن كنت بحس ان الرغبة عندي بتزيد !!!
دخلت اخدت شاور ودخلت انام لكن النوم طار من عيني ومش قادر انام !! سهرت لوقت متأخرت وانا بقاوم رغبتي لحد ما نمت .
كل يوم كان بيتكرر نفس الموقف بعد العشا بنص ساعة اوساعة كنت اشعر بنفس الرغبة بتزيد .
ولما بدأت افكر في سارة كزوجة قررت اني احاول اشوف موقف عمل تبع الشركة يكون بعيد علشان ابات فيه .
وفعلا طلبت من الشركة السفر لموقع عملل فأنتقلت لموقع في البحر الاحمر يستغرق العمل فيه حوالي ٣ شهور ما بين ٢٠ يوم عمل و١٠ اياام راحة كل شهر .
امي غضبت لما عرفت بسفري وقالتي : يا بني بلاش سفر مش عاوزاك تبعد عني ، ده انت دلوقتي وحيدي ومفيش غيرك .
: يا امي معلش غصب عني نقلوني هناك وعموما ده كام شهر بس وهرجع اشتغل هنا تاني .
: شكلك فرحان بالسفر يا امير .
: مش مسألة فرحان بس ده رزقي واكل عيشي .
: يا ابن بطني ده انا فهماك اكتر من نفسك .
ضحكت وقولتلها : قصدك ايه يامه ؟
: قصدي ان السفر ده جه علي هواك علشان تبعد عن سارة .
: مين اللي قالك كده بس ؟
: يابني بقولك انا فهماك اكتر من نفسك ، بس قولي صحيح انتوا لسه زي ما انتوا محرمها علي نفسك بردو ؟؟
: والنبي يامه بلاش كلام في الموضوع ده علشان اسافر واحنا مش زعلانين .
: طيب يابني سافر وترجعلنا بالسلامة .
جهزت شنطتي وسافرت واستلمت شغلي هناك ، والغريب ان رغبتي اللي كنت بحس بها بعد العشا كل ليلة اختفت !!!
استمريت في الشغل العشرين يوم وكنت بتصل بأمي اطمن عليها وعلي وحيد وسارة كل يومين .
وبعد عشرين يوم اتصلت بأمي وقولتلها : ازيك يا امي عامله ايه ؟
: الحمد لله يا امير ، انت جاي امتي ؟
: انا جاي بكره وكنت بتصل بيكي علشان تعمليلي اكلة من ايدك الحلوة احسن انا هنا معدتي نشفتك من اكل الجبنة والتونة .
: حاضر يا حبيبي تيجي بالسلامة .
رجعت من السفر وقابلوني كلهم بلهفة كأني كنت مسافر من سنين .
امي جهزت العشا وقعدنا اتعشينا كلنا وبعد العشا بحوالي نص ساعة بدأت احس تاني بسخونة في جسمي وبرغبة شديدة في الج.نس .
وفضلت اقاوم رغبتي الشديدة وكنت حاسس اني قربت اضعف فخرجت انام بره .
امي قلقت بالليل ولقتني نايم قدامها صحيتني وقالتلي : انت ايه اللي منيمك هنا يا امير ؟
: مفيش يامه مجانيش نوم في الاوضة من الحر قولت اخرج انام هنا .
: انت كده بتخالف اتفاقنا يا امير !!
: يامه سبيني علي راحتي .
: لأ ادخل نام في اوضتك زي ما اتفقنا .
اضطريت اني ادخل انام في الاوضة .
ورغم ان سارة كانت متعودة تلبس بنطلون وتيشيرت بكم وهي نايمه و بتتغطي كمان .
لكن لما دخلت الاوضة اتفاجئت ان سارة نايمة لابسه هدوم خفيفة علي غير عادتها ورجليها كلها عريانة !!!
لفيت وشي بسرعة واديتها ضهري و حاولت انام بسرعة لما حسيت جسمي سخن وبدأت افكر فيها .
حاولت انام لكن مفيش فايدة التفكير هيموتني ، وعاوز ارجع انام بره لكن امي كانت هتعمل مشكلة معايا علشان اتفاقنا معها .
وفي الأخر قومت دخلت الحمام واخدت شاور علشان اهدا واعرف انام ، ولما رجعت الاوضة دخلت بدون ما ابص عليها و فضلت كتير احاول انام لكن
تابعووووني للروايات الكامله والحصريه
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هناااااا