expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية مغتصبي اللعين الجزء الواحد والاربعون والثاني والأربعون والثالث والأربعون والأخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغتصبي اللعين الجزء الواحد والاربعون والثاني والأربعون والثالث والأربعون والأخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


رواية مغتصبي اللعين الجزء الواحد والاربعون والثاني والأربعون والثالث والأربعون والأخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 زين كان خاايف جدا 

كريم :في ايه 

هنا خرج الدكتور :البقاء لله 

زين مسكوا من قميصه انت بتقوول ايه 

فريده بصراااخ بنننننننتي لاااااا

قااادر بهستيرريه مستحيل لا مستحيل دا يحصل 

كريم قعد في الارض بدون رد فعل ودمووعه بتنزل 

الدكتور :زين باشا ارجوووك احنا عملنا الي علينا والمدام حرام تفضل كدا عالاجهزه مفيش فااايده عندها مووت دمااغي 

زين بصراااخ رجع الاجهزه 

الدكتوور :يا فندم مفيش امل كل الحالات الي زي دي مبتعيش حراام نعذبها 

زين ضربه بالبوووكس :بقووولك رجع الاجهزه 

الدكتور باستسلام :رجعوا الاجهزه واتأكدوا من القلب 

زين بصرااخ للكل :محدددش يعيط قدر مش هيحصلها حاااجه فااهمين 

راامز :دا واقع يا بني قعدتها على الاجهزه كده مش هيفيد 

زين بغضب :قدر هتعيش فاااهمين قدر هتعيش 

رحاااب :حضنت زين هتعيش يا بني بس انت ادعيلها 

زين :انا السبب انا 

وسااب امه ودخل لاووضتها كان الممرضين بيتأكدوا من الاجهزه عليها 

زين بانهياار :برااا كله برااااااا 

طلع الكل وفضل هو لوحده عندها 

زين بدمووع مسك ايدها وبااسها 

قدررر حبيبتي قدرري فوووقي قووومي انتي مش هتسيبيني انا زين حبيبك انا اسف واللهي ما عملت حاااجه واللهي ملمست ست من يووم ما دخلتي حياااتي قدر انا بحبك حتى انا تعديت مرحلة الحب انا بعشقك اذا مش عاايزه تقوومي عشااااني قووومي على شان آسر مش عاايزه تربيه مش عاايزه تشووفيه وهو بيكبر 

كان بيتكلم وهو منهااار ودمووعه بتنزل على ايدها 

ارجوووكي قوومي يا قدر طول عمرك قوويه وبتستحملي قوومي وانا هعمل كل حااجه هترضيكي حتى لو عايزااني ابعد عنك بس انتي قووومي 

هنا قدر حرركت صبااعها وزين حس فيه 

زين كاان مش مصدق نفسه 

قدر قدر انتي فعلا اتحرركتي ولا بيتهيألي هنا ضرب جرس الانذار 

جه الدكتوور 

زين وهو بيضحك دكتوور حرركت صبااعها واللهي اتحركت 

الدكتوور :طيب لو سمحت اخررج 

خرج زين والكل بيسأل في ايه 

زين وهو فرحاان حركت صبااعها واللهي اتحرركت 

كله كاانت دمووعه بتنزل من الفررحه 

خرج الدكتور 

زين :ايه يا دكتوور فااقت 

الدكتور :للاسف جهااز تتبع المخ مدااش اشاره ان في حااجه اتحرجت ولا اي اعصااب 

زين :بقووولك اتحرركت واللهي اتحركت 

الدكتور :يمكن فعلا زي ما بتقوول ودي اشاارة خير بيبان على المخ بعد يوم او يومين 

زين قعد على الارض ودماااغه بين ايديه 

كريم :اجمد يا بني اجمد دي اشاره من ربنا ان في امل 

فريده :يااا رب يا رب 

عدا اسبووع وقدر زي ما هي 

كل يووم زين يدخل يكلمها ويخرج 

اشرف :زين انت لازم ترووح ترتااح وتبدل هدوومك انت مش شاايف نفسك عاامل ازااي 

زين :مش هرووح في حته غير لمى اطمن عليها 

فريده :طيب آسر فين جيبوه مش يمكن تفووق وتحس في ابنها 

زين بحمااس :يمكن فعلا ازااي فاتتني دي 

جري زين لبيت ايااس يجيب آسر 

........................

عند ملك 

فاااقت واكلت آسر ونيمته وايااس متغااض

ملك راحتله بدلع :ماالك يا حبيبي في حااجه 

ايااس :من يووم ما جبتي الوواد دا وانتي مبتهتميش في حد غيره 

اياس انت غيران من البيبي دا 

اياس مسكها من وسطها وقربها عليه وقرب على شفاايفها 

انا بغااار عليكي من هدوومك حتى 

وباااسها بلههفه قطع عليهم جررس البااب 

ايااس بضحك ترااهني ان الي على الباب زين 

ملك :وزين ايه الي هيجيبه لهنا دلووقت وانت عرفت ازاي 

ايااس بضحك محدش بيبعدني عنك دايما الا زين 😂

وفعلا راح فتح اياس كاان زين 

ايااس حاول ما يبينش حااجه 

اهلا يا زين اتفضل 

زين :اياس بسرعه عايز اسر 

ايااس :ليه خليه عند ملك 

زين :هاخده لقدر

اياس بفرحه :ليه هي قدر فااقت 

زين بحزن :لا لكن لعل وعسى لمى تشووفوا يحصل حااجه 

ايااس :فكره برضوا يالله ثواني هجيبوا واجي معااك 

طلع ايااس لملك 

ملك :مين عالباب 

ايااس بضحك :مش قولتلك زين بسررعه دلوقت هاتي زين واغراض ليه هناخده لقدر يمكن تحس بابنها وتفووق 

ملك :سبني اروح معااك يا ايااس ارجووك 

ايااس بتفكير :طيب البسي بسررعه 

ملك بفرححه :ثوواني واجهز 

ايااس :خلصوا 

ملك :ايه هما 

ايااس :ههههههه الثواني الي هتجهزي فيهم 

ملك ضربته على صدره :بطل بقى 

راحوا المشفى وخدوا الولد 

................................

عند قاادر راح البيت بعد غيااب كانت مامته هي الي بتجبله الهدووم للمشفى هو اصلا كان بيشتغل بنفس المشفى الي نازله فيها قدر 

رسل كاانت حزينه قوووي على الجفا الي بينهم بذنب هي ملهاش دخل فيه 

دخل قاادر الاوضه 

السلام عليكم 

رسل جرريت عليه وحضنته بدمووع وحشتني يا قاادر وحشتني قووي 

قاادر كان تعبان بعد ايديها عنه وبدون ما يبصلها هااخد شااور وارتاح شويه وارجع المشفى 

رسل كاانت مصدوومه منه هي مالها ومال الي حصل لقدر 

قعدت عند ولادها وهي مصدوومه ان كل حااجه تحصل قاادر يحطها في النص 

خرج قاادر من الحماام 

رسل كانت بتبصله بلووم والدموع في عنيها 

قاادر طنشها وراح لولاده لعبهم شوويه وهو بيلاعبهم ناموا 

رسل كل دا سرحانه فيه ازااي بيقدر يضلمها كده 

قاادر حه يناام 

رسل بغضب :قااادر في ايه انا ماالي بلي حصل كل حااجه بتحطها فووق رااسي وبتلوومني على حاجات مليش دعوه فيها 

قاادر :وطي صووتك واطفي النوور واخرجي برا عايز انام 

رسل اتصدمت من برووده وراحتله 

مش هووطي صووتي يا قاادر واذا مش عاايزني انا كمان مش عايزااك مش كل حاجه بتحصل بين قدر وزين اتحمل مسؤوليتها انا 

قااادر مسكها من درااعها :وانتي في حد داسلك على طرف او جااب سيررتك متهدي كده واعقلي 

رسل :انت يا قاادر اسلووبك طريقتك كل حااجه بتثبتلي اني مجررد رغبه عندك كل ما يحصل حااجه انا اتحمل المسؤوليه ليه كل دا 

قاادر :رسل انا تعبان وعاايز اناام متوجعيش دمااغي بحاجات ملهاش اسااس من الصحه ان كان على اسلووبي معااكي فدا طبيعي واحد اخته بتمووت عايزه اسلووبه يكوون ازاي 

رسل بصت في عنيه :قاادر انا اعرفك اكتر من نفسي واذا كنت هتفضل كدا كل حااجه تحط الووم عليا انا هسيبلك البيت واروح لبابا 

وساابته وخرجت برا الاوضه وقاادر فضل باص في اثرها 

...............ً............

عند زين 

خد ابنه ودخل لقدر ودخلت ملك معاااه 

زين قررب اسر عليها 

اسر البيبي كأنه ماامته فاايقه وبتلاعبه فضل يضحك وكل ما يبعدوه عنها يعيط 

ملك من المووقف اتأثرت اوووي ودمووعها نزلت 

ملك قربت عليها :قدر وحشتيني يا حبيبتي قووومي وارجعي لينا كلنا بانتظاارك شووفي اسر بيضحك معااكي عاايز يناام في حضنك قوومي على شاان ابنك لازم تكووني قوويه كالعااده انا كنت بااخد قووتي منك 

ملك مقدرتش تشووف صاااحبتها كده وعيطت جاامد وخرجت 

زين فضل عندها وهو بيكلمها وبيعتذر لها اسر مسك صبااع ماامته وفضل يضحك 

هنا زين حس انه سمع صووت بيأن 

افتكر انه من ابنه 

لكن لمى جه يقووم شااف قدر شااده جاامد على ايد ابنها 

زين كان مش مصدق نفسه خرج برا ونده للدكتوور والكل كان على ترقب 

خرج الدكتوور وهو مبتسم وبااص لزين 

ربنا رجعلك مراتك 

زين بدمووع يعني ايه 

الدكتوور بتأثر من حاالته :حط ايده على كتفه يعني مراتك فاااقت وهننقلها خلال السااعات الجايه لاوضه عاديه 

فريده :سجدت من فرحتها وكريم حضنها 

اشررف حضن زين :حمدالله على سلامتها يا زين 

زين حضن اخووه جااامد وهو مش مصدق الي حصل 

زين مسح دمووعه :اقدر اشووفها دلووقت يا دكتوور 

الدكتور :انا اديتها دلووقت ابره مخدر مش هتفووق قبل اربع سااعات تقريبا تقدروا تشوفوها 

كريم ضررب على قااادر 

كان ناايم رسل اتنهدت وشاافت موبايله كان عمها 

الووو اهلا يا عمي 

كريم بفررح :قااادر فين 

رسل :تعباان نام شويه 

كريم :قدر فاااقت فااقت يا بنتي خليه يجي لهنا 

رسل بفرحه :بجد الحمدلله هصحيه ونيجي 

قااادر قااادر 

قاادر بنعس بعدين يا رسل عايز انام 

رسل بفررحه :قااادر قووم قدر فااقت 

قادر قاام بسررعه :انتي بتتكلمي بجد 

رسل بدمووع :ايووه عمي كان بيضرب على موبايلك وهو الي قاالي الكلام دا 

قاادر قاام لبس بسررعه 

رسل :عايز اروح معااك 

قاادر يالله البسي بسرعه 

رسل لبست بسرعه وخدت ولادها معااها 

قادر وصل وجري على ماامته حضنها 

فريده بدمووع :فااقت اختك فاااقت 

الحمدلله يا امي ربنا ما بينسااش حد 

اياس قررب على زين 

ايااس :ماالك يا زين المفرووض تكون مبسووط انها فاااقت 

زين :خااايف يا ايااس 

ايااس :خاايف من ايه مفيش حااجه هي كويسه 

زين قاال لايااس كل حااجه حصلت 

ايااس :ومقولتليش ليه كنت عرفتلك من زمااان مين الي عمل كدا 

زين :كنت مشغوول بموضووع قدر 

اياس :ساااعه بالكتير وهعرفلك مين ووحياتك عندي لاندمه يا صااحبي 

بالفعل اياس عمل اتصاالاته وادى لواحد نمررت قدر وعرفوا ان المكالمه الاخيرره كانت مع مرااد 

ايااس جه لزين :زين الي عمل كده انا متأكد انه مررراد لانه اخر حد كلم مراتك عالموبايل وانا خليت الشباب تجيبوا المخزن 

زين ركب عربيته بسررعه مع ايااس وراح المخزززن 

اول نا دخل 

مراد :كنت ناطرك اتأخرت اووي 

زين :ليه 

مراد :ليه ايه 

زين :ليه عملت كدا في اختك المفرووض انك بتحبها وهي بتثق فيك ثقا عميا ليه تعمل فيها كدا اختك بقاالها تقريبا اسبووعين في المشفى بين الحياة والموت وههي فااكراني خاااين 

مراد ضحك :انت محبتهاش ربع حب محمد ليها شووف محمد فين دلووقت في السجن لان كل ذنبه انه حبها بس انت عاارف لمى تخسر كل حااجه فجاءه اهو نفس الي حصل مع محمد 

زين مقدرش يتحكم في نفسه وفضل يضرربه لحد ما قررب يخلص عليه 

ايااس :حاااول يبعده عنه 

زين خلاص متوسخش ايدك فيه هو دلووقتي هيعفن في الحبس 

اياااس بعده عنه بالعاافيه وركبوا العربيه ورااحوا المشفى 

كان الكل متجمع عند قدر 

زين كااان خاايف من رد فعل قدر لمى تشووفه 

عند قدر فاااقت وكانت تعبااانه قوووي 

فريده :حمد وشكر ليك يا رب رجعتلي بنتي 

كريم جه وبااس دمااغها حمدلله على سلامتك يا حبيبتي 

قدر ابتسمت ليه بووهن 

قااادر قرب عليها وبمزح :ايه يا بت انتي هو انتي تعملي حوادث وانا جسمي يوجعني انا مالي بيكي انا يعني يا لازم تجيبي توووم كل ما تحصلها حااااجه اتعك انا 

رسل :حمدلله على سلامتك يا حبيبتي 

قدر بصت على ولادها وبتعب اتكلمت :ولادكو حلووين اووي ربنا يخليهم 

وجه رحاب واشرف ورامز وسلموا عليها 

رامز :الا قوليلي يا بنتي الحادثه حصلتلك ازاي وايه الي خدك هناك 

قدر بصت على اشرف وفهمت انه ما قااالش حاااجه 

قدر بغضب بااين على ملامحها التعباانه :جااني اتصاال بيقوولي جووزك مع وحده رحت شفته واتأكدت بعيني كان قاعد بيشرب وفي واحده على حجره مقدرتش خرجت وانا خااارجه خبطتني العربيه 

كريم :انتي بتقووولي ايه معقووول زين بيحبك مستحيل يعمل كدا 

قدر بوهن :_لا يعمل بدليل انه لدلووقت ما جااش شااف مراته 

فريده :يا بنتي لو شفتي حااالته بقاااله اسبووعين ما بيااكلش ومش بيسيبك 

وكملت رحاب :حتى لمى الدكتور خرج وسال عنك الاجهزه وقال انك ميته دماااغيا ما صدقش وقاللهم بما انه فيه امل لو واحد في الميه خلو الاجهزه 

كريم :يعني انتي رجعتي بعد اراده ربنا بسبب زين 

اشرف قرب عليها :قدر انتي زي اختي واعز الي حصل اكيييد مترتب له ومخطط له من مين انا ما اعرفش الي اعرفه ان انتي جالك اتصااال وبعدين رحنا بنفس التوقيت زين قااالي كان قااعد لوحده وفجاءه في بنت ميكت فيه جامد وقعدت على حجره انتي خرجتي بسررعه ومشفتيش الي حصل زبن بعدها عنه وضربها بالالم وبعدين البت اختفت فكل دا يبين ان في مؤامره 

هنا خبط البااب ودخل زين ؟؟؟؟؟

هههههههه محدش يغلط 🔥🤣

الجزء الثاني والاربعون 🔥


: هنا خبط زين ودخل 

كاان جوواه مشااعر كتير نفسه يااخدها في حضنه ويدخلها جوواها نفسه يعتذرلها ويعووضها عن كل حااجه عملها معااها 

قدر اول ما شاافته داارت وشها النااحيه التااانيه 

زين حااول يهدي نفسه كان حااسس انه قلبه هيخرج من مكاانه مكنش مصدق انها فاايقه قداامه وبتتحرك 

زين :لوو سمحتوا عاايز اشووف مرااتي لوحدنا 

كريم :حقك يا بني انت الايااام الي فاتت تعبت اووي 

جت فريده تقووم قدر مسكت في ايدها ماما خليكي هنا وبدمووع مش عاايزه اشووفوا 

فريده :دا جوزك يا بنتي واكتر حد بيخااف عليكي 

قدر بصت لقااادر بدمووع :قااادر مش عاايزه اشووفه 

قاادر قعد قداام اخته ومسك ايدها وباسها :قدر يا حبيبتي دا جووزك وعمل الي انتي بتقوولي عليه او لا لازم تسمعيه ومش كل حااجه بتشووفيها زي ما قاال اشرف ممكن تكوون صحيحه اسمعيه واديه عذر 

قاادر للكل :سيبووهم لوحدهم 

زين حط ايده على كتف قاادر وهو خااارج :شكرا 

قاادر :حااول تصلح الي نيلته وساابه وخرج 

كلهم قعدوا برا رسل كانت مدايقه من اسلوب قاادر معااها وازاي بيدي مواعظ لقدر ومش سائل في مرراته 

قاادر حس انه بيظلمها حاااول يلطف الجوو 

رسل تشربي حااجه 

رسل هزتله برااسها بلا 

قاادر قرب منها وحشتيني 

رسل بصتله بلوووم 

قادر حضنها من كتفها عاارف انك ملكيش ذنب وانا مبخدكيش بذنب حد زي ما بتقوولي والكلام الفااضي دا انا بس كنت مووجوع قووي يا رسل ومتعصب ومش عاايز أءذيكي بعصبيتي قدر شقي عاارفه يعني ايه يعني لمى بتتوجع الصداع بكوون هيااكلني مبكنش طاايق نفسي على شاان كده حااولت ابعد يعني مفيش حااجه من الكلام دا 

رسل بعتب :ياااه يا قاادر كل دا وانت سااكت طب شاااركني قوولي انت فيك ايه ودمعت دنتا اكتر وااحد قريب مني والمفرووض العكس كماان 

قاادر حس بوجعها :انا اسف ياا روحي 

رسل وهي شبه الاطفاال وعد 

قاادر ضحك :هتكبرري امتى بس 

رسل بغيظ :ايووه طفله اوعدني 

قادر :خلاص يا ستي وعد 

...........................

عند زين 

زين قررب لقدر والتعب باااين اوووي عليه وقدر داارت وشها لنااحيه التاانيه 

زين مسك ايدها وكاانت عنيه متحجره بالدموووع 

قدر بصييلي ومسك وشها في ايده وخلاها تبصله 

قدر كااانت الدمووع بتنزل منها بصمت 

زين بحب :وحشتيني ياا قدر اناا في الاياام الي فاتت مكنتش عااايش مكنتش بتنفس انتي نفسي يا قدر 

قدر كاانت بتبصله بعتب :ليه 

زين :واللهي ما عملت حاااجه واللهي مظلووم انا مستحيل ابص لحد غيرك عيووني مبتشووفش غيررك يا قدري 

قدرر بدمووع :انا شفتها على حجررك 

زين مسح دمووعه :انا هثبتلك كل حااجه 

هنا نده لاياااس وقدر مش فااهمه هما بيعملوا ايه 

زين :ايااس شغل الفيديو 

زين شبك حااجه على الشاشه المووجوده 

وبين مراااد وهو بيتكلم مع زيين وبيقله كل حاااجه 

زين كاان مرراقب رد فعل قدر 

قدر الدمووع في عنيه وحاااولت تباان جاامده 

زين :خلاص يا ايااس شكرا ليك 

خرج اياااس وزين قررب على قدر 

قدر ايه رائيك في الي شفتيه 

قدر كاانت بتبصله بألم ووجع 

زين مسح دمووعها :قدر مش عاايز اشووف دمووعك دي متستااهلش حد يشووفها ولا حتى تنزل عشان حد 

قدر دارت وشها عنه 

زين :قدر وبعدهااالك انا ما ليش ذنب في حاااجه انا تعبت من كل حااجه انا بغيابك كنت بموووت 

زين دار وشها عليه بدمووع :قدر انا بحبك 

واللهي بحبك ساامحيني يا قدر 

قدر كااانت بصااله بضيااع 

زين حس بكده قرررب عليها يحضنها قدر حااولت تبعد 

زين حس انها تايها زين مدهااش فررصه وانقض على شفايفها 

وقدر شاااركته وزين جوواه اتبسط جدا كان بيقبلها وبيبث في قبلته كل مشااعره وحبه ليها 

زين بعد عنها وهو باص في عنيها بحبك اوووي 

قدر ابتسمت بتعب :وانا بموووت فيك 

زين الفررحه ما كنتش سيعااه وقررب عليها مره تاانيه وقبلها بحب 

هنا دخل قااادر لانه خااف على قدر 

زين بعد عنها واتصنع البروود مش تخبط 

قاادر بغيظ :طولتوا اووي خفنا على قدر 

زين :اضن انها قااعده مع جووزها 

قدرر خبطت زين على ايده وبدوون ما ينتبه قااادر 

قدر بصووت واطي :خلاص كفاايه احرااج 

زين قرب عليها عايز يغيظ قاادر :هو رزل دخل بدون ما يخبط 

دخل الكل يطمن عليهم 

رحااب :طمني يا بني ازيييكم 

زين :متخااافيش ياا امي احنا كوويسين قووي 

قدر :بصووت وااطي انا مساامحتكيش على الي قوولته زماان 

زين بضحك :خلاص كفاايه قلبك ابيض

الكل كان مبسووط انهم رجعوا والدكتور دخل 

الحمدلله على سلامتك يا مدام 

قدر :الله يسلمك 

الدكتور قااس الضغط 

زين :هتخرج امتى يا دكتوور 

الدكتور :هي كويسه لكن عاايزه عناايه من نووع خااص لو تقدروا تعتنوا فيها تقدر ترووح البيت 

زين :متخاافش من النااحيه دي وبص على قدر انا هحطها جوا عنيا 

الدكتوور ضحك :هههه ربنا يخليكم لبعض وبص على قدر جوزك دا كااان هيوديني ورا الشمس لو كان جررالك حاااجه 

قدر ضحكت وبصت على زين :دا انت مش عااتق 

زين بحب مسك ايدها :انا كنت مستعد اقتل الدنيا كلها لكن انتي ترجعيلي 

قدر بصتله بحب 

قااادر بغيره :مخلصتووش الفلم الهندي دا 

قدر ضحكت عليهم 

زين وكانه بيغيظ قااادر :انت ايه الي مدايقك مرااتي على فكره عندك مرااتك اعمل فيها الي عاايزه 

كريم :واللهي انتو الاتنين انيل من بعض متهدوا كده 

فريده سااعدي قدر تلبس وانت يا زين خلص اوراق خرووجها 

زين قررب على قدر :مش هتأخر هخلص الورق واجي 

قدر :زين اهدى وملكيش في قاادر 

زين ضحك :هههه متخاافيش بنااغشه بس 

زين خلص اوراق خرووجها ورسل وملك ساعدوها تلبس 

جت تمشي زين شااالها هنا قاادر مقدرش 

قادر :انت بتعمل ايه انت 

زين لكريم :عمي دي مراتي متخليهووش يدخل 

قدر :انت بتعمل ايه نزلني ياامجنوون 

زين :من النهاارده سبت العقل وبقيت مجنوون بيكي 

وبص على رسل :وانتي ايه مش تلمي جووزك وغمز قاادر وخرج 

قدر ضحكت عليهم :بصت لزين انت داااهيه 

زين :سيبك منه 

قدر حطت دمااغها على صدرره 

...................

عند اياااس 

روح البيت دخل خد شاااور وخرج كاان لابس المنشفه بس على نصه التحت 

ملك كانت بدلت هدوومها ولبست قميص نووم ابيض بيبين اكتر ما بيخفي 

اياااس شاافها وعينه كاانها هتطلع عليها 

ملك بضحك :في ايه عينك هتطلع يا حبيبي 

اياس مسكها وقربها منه انتي حلوويتي كده ليه 

ملك بفخر :دا العاادي ياا حبيبي وبدللع ورقه لكن انت الي بقااالك فترره مشغوول عني 

ايااس ضحك :واديني فضيتلك طب ايه وغمزها 

ملك بضحك:ايه

ايااس شدها لعنده :ما تيجي 

ملك :اجي فين منا هنا 

ايااس شاالها بسررعه :انا هقووولك تيجي فين 

حطها على السررير وبيقبلها وبيهمس بكلماااتها بهمس رقيق ليها وملك متفاااعله مععااه وهو بيتفنن في امووور هوو خبير فيهاا وبالنسباالها جديده وو

كفااايه سيبووهم 😂

................

عند زين 

دخلوا القصر زين كان حااامل قدر طلع فيها الاوضه ونزلها برفق على السرير 

زين قرب عليها وقعد قداامها حمدلله على سلامتك يا رووح قلبي القصر دلووقت صار فيه رووح 

هنا خبط الباااب 

دخلت فريده ورحاااب

فريده عايزه حااجه يا بنتي احنا هنمشي دلوووقت ونرجعلكم بكرره 

قدر :ليه يا ماما ما تخليكوا هنا النهااارده 

فريده :لا يا حبيبتي ابووكي واخووكي تعبااانين تقريبا ما كانوش،بينااموا الفتره الي فاااتت 

قدر :على راحتكم يا ماااما 

قاادر طلع سلم على اخته وخرج 

فضل زين وقدر في الاوضه 

قدر انا حااسس اخووكي هيوولع فيا 

قدر :انت بتغيظه قوووي 

زين :لا هو الي بيكرهني لله في الله 

زين :انا هاااخد شاااور واخرررج لاني تقريبا قرربت اعفن 

قدر ضحكت جااامد 

زين :اهو دا الي فاالحه فيه تضحكي يا بنتي انا هيبتي اختفت بسببك 

قدر بحب :طيب ادخل خد شااور على شان ترتاح 

زين دخل خد شاور وخرح 

قدر كاانت تعبااانه وعاايزه تبدل هدوومها مش،قااادره 

خرج زين 

قدر :نعيما 

زين بابتساامه قرب عليها وبااسها على خدها :_الله ينعم عليكي يا روحي 

قدر كانت عاايزه تااخد شااور وتبدل هدوومها ومكسووفه تقوولوا لانه قليل الادب 

زين حس انها عايزه حاااجه 

قدر انتي عاايزه حااجه اعملك حاااجه يا حبيبتي 

قدر وهي مكسووفه :عايزه طنط رحااب 

زين :ليه انا اعملك الي انتي عايزااه 

قدر :لا عايزاها هي 

زين :عاايزه ايه قوليلي الاول 

قدر بغيظ من فضووله :عايزااها تسااعدني عايز اخد شاااور وابدل هدوومي 

زين ضحك برجووله :ههههه طيب مسااعدك انا انا جووزك على فكرره 

قدر بخجل :لا عاايزه طنط 

زين طنشها دخل الحمام ملى الباانيو ميه وصاابون 

وراح لقدر وشاالها 

قدر بتخبط على صدره 

زين بطل غلاسه نزلني بقى 

زين وهو بيرقص حوواجبه :هحمييكي يا بت وانتي تطوولي 

قدر من الاحراج كاانت هتعيط

زين :خلاص خلاص بهرج معااكي 

زين دخلها وسااعدها تقلع وهي مكسوفه طبعا كان نفسه ينقض عليها لكن ادااها وقتها 

ونده لماامته على شان يشيل الاحراج عن قدر 

دخلت رحااب الي افتكرتها قدر زين وحااولت تداري جسمها في الميه 

رحااب ضحكت عليها :انا رحااب يا بنتي 

قدر كاانت مكسووفه سااعدتها رحااب تلبس وخرجت وهي متعكزها على حماتها 

زين بابتساامه :نعيما وغمزها 

قدر اتحرجت 

رحاب :انا هجيبلك تاااكلي يا حبيبتي انتي دلووقت لازمك غذا 

قدر :شكرا ليكي يا طنط 

رحااب :على ايه يا بنتي انتي زي رسل بالنسباالي 

زين كاان بيتكلم بالمووبايل بصووت وااطي مش مسمووع خلص مكالمته وراح لقدر 

قدر باستغراب :بتكلم مين بصووت واطي كده 

زين قررب على شفااايفها واتكلم وحشتييييني قووي 

قدر خدودها كانهم فراوله 

زين :امووت بالفرااوله انا وقبلها بحب ولههفه وشووق وااضح وهي مستمتعه وحااسه بحبه ليها 

هنااا فااق آسر 

زين بعد عنها بغيظ :وااد فصيل والنعمه 

قدر :هههههه طيب جيبه واندهلي حد يسااعدني اكيييد جيعاان 

زين :اوواامرك يا قدر هاانم قدر ضحكت على منظره 

رحااب جاابت الاكل وام محمد بدلت للواد هدوومه وطعمته وخرجوا 

قدر :زين كل معااايا 

زين :هنا هأكلك في ايدي مش هاكل معااكي بس وكلوا في جو داافي 

قدر :شبعت الحمدلله 

زين شاال الاكل وحطه جنب وقررب عليها بررغبه لكن انا لسى ما شبعتش 

قدر بتوتر :زين انا تعباانه 

زين غمزها :انتي خليكي مرتاااحه انا هعمل كل حاااجه وانقض عليها وقبلها بحب والقبله اصبحت قبلات لا نهااائيه على عنقها وجسمها وكاان كل ما تتوجع يغررقها بكلااامه المعسوول لحد ما قلعها هدوومها بالكااامل تقريبا كاانت وحشااه جدا قدر كاانت بتباادله المشااعر ذاتها لحد ماا خلص ونام على ظهره وصدره بيهبط وبيطلع ونيمها على صدرره وهي مكسووفه 

زين :بحبك اووووي يا قدر وبااسها على دمااغها 

هنا موباايلها ضرررب كااان قااادر 

قدر :دا قاادر 

زين :انسي ما ترديش 

قدر :اكيييد في حااجه ولا ما يضربش دلووقت 

ايووه يا حبيبي ازيك 

قاادر :محمد هررب من السجن ؟؟؟؟؟؟

ارائكم تهمني اتفاااعلوا جااامد 

روايه مغتصبي اللعين♥

الجزءالثالث والاربعون 🔥

الاخيره


 موباايلها ضرررب كااان قااادر 

قدر :دا قاادر 

زين :انسي ما ترديش 

قدر :اكيييد في حااجه ولا ما يضربش دلووقت 

ايووه يا حبيبي ازيك 

قاادر :محمد هررب من السجن 

قدر اتصدمت لكن حااولت تبين ان المووضوع عادي بالنسباالها لانها عاارفه رد فعل زين 

قدر :وانا ماالي 

قااادر :وانتي ماالك ازااي انا خاايف يأذيكي 

زين باهتمام :في ايه 

قدر لقاادر :قااادر انا في بيتي وعند جوزي ومحدش يقدر يعملي حااجه 

زين خد الموبايل منها :في ايه يا قاادر 

قاادر :زين خد باالك من قدر محمد هررب من السجن 

زين بغضب :عاارف 

قاادر بغضب اكبر :عاارف ازااي عرفت امتى وليه مقوولتش 

زين بمسخره :لان الموضوع عاادي ومش محتااج الاهتماام الي انت صاانعه ليه مراتي وفي حضني وحضن قدر من ظهرها وهو قااعد وسند راسه على كتفها 

واضن محدش يقدر يأذيها وبعدين المفروض خبر زي دا ميتقاالش لوحده تعباانه ومش قاادره تتحرك ولا ايه 

قاادر بغيظ :لو كنت حظرتك ما قفلتش موبايلك ما كنتش هضرب عليها 

زين وهو بيقبل قدر وقدر بتحااول تبعده بهمس وصل لقاادر 

زين :اقفل يله خلص وقتك 😂

قاادر قفل الموباايل وهو متغااظ جدا 

رسل :مااالك في ايه يا قاادر اتعصبت كدا ليه 

قادر :اخووكي المبجل بيحب في قدر وانا بقوله محمد هررب 

رسل ضحكت على منظره :قاادر انت غيراان عليها من جووزها 

قاادر بغيظ مسكها من وسطها :لا مش غيراان يا حيلتها تعاالي هنا وهي بتحاااول تهررب منه 

قاادر قبلها بغل كأنه بينتقم من زين فيها 

رسل بصت في عنيه انا بعشششقك 

قاادر بحب :وانا بموووت فيكي 

رسل :بعيد الشر عنك 

قاادر :بتخااافي عليا اووي كدا 

رسل بحب عاارم :انت حبيبي وروحي وابو ولاادي انت اغلى حاااجه عندي في الدنيا دي 

قاادر هنا مقدرش يستحمل وخدها لعاالمهم عاالم كله احاسيس ومشااعر 

..........................

عند زين 

قدر بضحك :انت عملت ايه يا مجنون اكيد سمع 

زين بضحك :اخوووكي دا بحب اغيظه ليه ما اعرفش 

قدر بتحذير مصطنع :الا قااادر انا افررمك دا شقي التااني 

زين :ههههه اتكلمنا كتير اخووكي دا اخد اكتر من حقه بالكلام ما بينا تعااالي اقوولك كلمتين 

قدر حااولت تبعده مقدرتش وغررقت معاااه في حااجات هو خبير فيها 

....ً.............................

في الصبااح 

سليم كان بيدوور على ابنه في كل مكاان خايف لا يعمل حاااجه يندم عليها ضررب على كرريم 

الوووو 

كريم :اهلا يا سليم في اخبار عنه 

سليم :لا مفيش اخباار انا قلبي بيغلى انا خاايف يعمل حااجه يدمرر نفسه اكتر من كده 

كريم :انا مش عارف ايه الي حصله كاان كوويس واعتذر وندم واعتذر من زين نفسه على يلي عمله ليه يهرب كلها شويه وكنت هغصب عليهم يتناازلوا عنه 

سليم :يلعن ابوو الحب على سنينه 

كريم :حب عن حب يا خوويا بيختلف ابنك حبه هيووصله للجنان في حااجه اسمها نصيب وقدر مش نصيبه 

سليم اتنهد :ربنا يستر 

.............................

عند زين.

_فااق الصبح وخد شااور وصلى وحمد ربنا انه رجعله قدر وطلب من الخدم يطلعوا الفطار على الاوضه 

راح يفيق قدر 

وبحنيه قدر قدر فووقي يا حبيبتي 

قدر :صبااح الخير 

زين :خد شفاايفها بحب وبعد عنها 

صباااح الوورد 

يالله قوومي الفطاار جااهز وبعدين عااملك مفاجاءه 

قدر بفرحه :مفاجاءه ايه 

زين :ازاي هتبقى مفاجاءه بقى وبعدين زقف بايديه يالله قوومي بسررعه الفطاار جااهز 

قدر قاامت بمسااعدة زين 

خدت شاااور وبدلت هدوومها لفستان بيتي قصير ديق من عند الخسر وواسع من تحت مبين بيااض رجليها النااصع وسررحت شعررها وخرجت 

زين فضل باااصلها وبذهوول :ايه الجماال دا بس ليه مندهتيش عليا اساااعدك

قدر :انا بقيت احسن الحمدلله 

زين مسك ايدها وبااسها :بحبك يا احلى حااجه حصلتلي في حياااتي 

قدرت بصتت للارض واتوترت انت مش قولت الاكل جااهز يالله نفطر 

زين ضحك عليها :هسيبك بمزاااجي 

فطروا في جوو مليئ بالفررح والحب وزين طلب القهووه وكان طالب منهم محدش يطلع لهم ابدا 

وقعدوا في الترااس بعد ما لبست قدر حجاابها 

قدر بتوتر :ززين 

زين كاان قااعد مقاابلها :عيوون زين تأمر بس 

قدر :انت ليه مدايقتش ان محمد خرج من السجن اتوقعت تتنرفز وتتعصب 

زين رجع بظهرره على الكرسي :لاني عاارف انه هيهررب 

قدر :ازااي 

زين 

فلاش باااك 

زين كان بالشرركه 

سلمى :زين بااشا في واحد اسمه سليم عاايز يقاابلك 

زين بتفكير :خليه يدخل ومدخليش عليا حد 

سلمى :تحت امررك يا فندم 

دخل سليم :ازييك يا بني 

زين وهو قااعد على المكتب ببررود :اهلا ممكن اعرف سبب الزيااره الكريمه اكييد مش جااي تطمن على قدر اضن خبرروك اكييد انها فااقت 

سليم بتعب :حمدلله على سلامتها يا بني 

زين حس فيه :الله يسلمك خش في المفيد بقى 

سليم :ولادي 

زين اتنهد 

سليم :عاارف انهم غلطوا قووي لكن سااامحهم يا بني ومش هسمح لهم يتعرضلكم ابدا ارجووك 

زين :مقدرش الموضووع بايد قدر هي الي تساامح 

سليم :قدر طيبه وبتساامح على طوول لكن هي خاايفه منك وانت بايدك بكلمه تخليهم يفرجوا عنهم يا بني متبقااش ظاالم متحااسبش محمد على حاجه مش في ايده هو من يومه عاارف ان قدر ليه وفجاءه يرجع تكوون لغيره ومرااد شااف اخووه بيتألم ومظلووم واخته في حد اغتصبها واتجوزها لو تفكر صح هتلاقي الي عملووه طبيعي 

زين :كاان بيشد على ايده من غضبه وحااول يتصنع الهدوء هشووف الموضوع دا لكن موعدكيش 

سليم :وانا هستنى ردك 

سليم سااابه وخررج 

زين فضل يفكر وبااص بأثرره وخرج موبايله وضرب على واحد صااحبه بالدااخليه 

ادم :زين القااادري وافتكرني ايه الي حصل بس 

زين :ازيييك يا ادم والله وحشتني قووي وازااي اسد والشله 

ادم :تماام اوووي انت عاامل ايه وايه الي خلاك تفتكرني 

زين :هههههه هو في لكن انت بجد وحشني 

ادم :انجز يله 

زين :طيب في اتنين محجووزين عندكم عاايز مرااد يفضل شوويه ومحمد عاايزك تخررجه هو المووضوع كله واقف عليا انا على تنازلي يعني فااهم 

ادم :من عنيا هخرجهم 

زين :استنى يا ادم في واحد منهم اسمه محمد عاايزك تخليه يهرب لكن في الوواقع انا الي خررجته 

ادم :انت بتستهبل ازاي اخررجه وهو يفكر انه هرب 

زين :ادم الراجل دا اذى مراتي ولو كنت هخررجه هيفضل يدوور حواليا لكن اذا هو افتكر انه هرب هيسااافر ومش هيعملي صدااع فااهمني يعني انت هتسهله انه يهرررب فااهمني يا ادم 

ادم :ولنفتررض انه مهربش او مش عاايز 

زين :مع اني متأكد انه هيهررب لان الي زي دا ميعرفش يعيش في السجن وهو بقااله تقريبا سنه ونص فاكيد اذا شااف فرصه للهررب هيهرب ويا سيدي لو مهربش افرج عنه مع اخووه 

ادم :انت دماااغك زي ما هي سم يخررب بيتك 

زين :من بعض مااا عندكم يااا ديب ما تجيب مرااتك وتيجي انت واسد وتتعشوا عندنا 

ادم :هشووف واقوولك سلام يا صااحبي 

زين :سلام 

باااااااااااااك 

قدر :قوولي ازااي عاارف انه هيهررب 

زين :انا قوولت لصااحبي يهرربه وشررح لقدر كل حااجه حصلت 

قدر :وليه ما قولتليش 

زين :انتي تعباانه وما حبتش اووجع دمااغك بحاجات زي دي ومش عاايزه يدخل ما بينا اكتر من كدا انا اتحرمت منك ومن ابني سنه ونص من كلااامه مش عاايز حد يدخل بيني وبينك 

قدر بحب :زيين انا بعشقك 

زين قرب وباااس ايديها :وانا بمووووووت فيكي وشااالهاا تعالي اقوولك بحبك قد ايه 

زين نزلني نزلني 

زين خدها لعاالمه يبثلها شووقه وحبه الكبير ليها 

..............................

عند اياااس 

فااقت ملك وحضررت الفطاار 

جه ايااس وحضنها من ظهرها وبهمس احلى كوووره شفتها بحياااتي كلها 

ملك :بطل بقى تتريق عليا الحق عليا هجيبلك واد عسل وكيووت زي امه 😂

ايااس :بذمتك يا بيبي بشكلك دا انتي عسل وكيووت 

ملك مسكت السكين وبتهديد :انت بتقوول ايه يا حبيبي 

ايااس :انا قوولت انا ما قوولتش غير انك زي القممر 

ملك :ما تجيش غير بالعين الحمرا يعني لازم استخدم اسلحتي 

ايااس :دا انتي عندك سلااح اقووى من دا كله 

وغمزها 

ملك :على فكرره انت قليل الادب 

ايااس بمنااغشه :انتي ليه تفكيرك ساافل دايما كده 😅انا اقصد انك تملكي قلبي ودا اقوى سلاااح 😂

ملك :هعيط تسدق 

ايااس :لا ما تعيطيش والنبي 

ايااس لحقته :طب واللهي انك رخم قوووي 

اياااس حملها انا هوريكي الرخامه على اصوولها 

..ً............................

عند قاااادر 

فااق الصبح كااانت رسل بترضع الولاد 

قاادر بنعس :صباااح الخير يا حبيبتي 

صباااح النوور يا رووحي وقرربت عليه باسته وابنها في حضنها 

رسل :خد ابنك جنني 

قاادر حمل ابنه ولاعبه :مهووو سااكت اهوو مش عاارف بيغلب في ايه بس 

رسل :اه مهو انت مش فاايق طوول الليل وبتغير وبتررضع 

قاادر :طب واللهي زي العسل شكلك وانتي كده متغاااضه 

رسل بطل بياااخه بقى 

قااادر افتكر حااجه :رسل هو اليووم ايه في اياام ربنا 

رسل :الاربعاء ليه 

قاادر :الشهر كاام 

رسل :١٢/٢

قاادر :اها كوويس 

رسل :ليه في حاااجه 

قاادر :لا ابدا ما فيش 

انا هلبس واروح الشغل 

رسل قااامت ورااحتله بدلع هو انا لووو طلبت من طلب هتووافق 

قاادر مقدرش على جمالها تأمري بس 

رسل :في وحده صااحبتي عاامله حفله النهارده خطووبتها ارجووك عاايز ارووح هي صااحبتي قووي ارجوووك 

قاادر :لكن انا مشغوول اوووي النهارده 

رسل :ارجوووك يا حبيبي انا مخرجتش من لمى تجوزنا مع بعض ابدا 

قااادر :حااضر من عنيا هعدي عالمشفى اخلص كااام حااجه كدا واجي اخدك عالمسا ونرووح 

........................

في المساء 

زين كان بيلبس قدر جهزتي 

قدر خرجت كانت لسى ما لبستش 

قدر :نفسي اعررف هتااخدني فين 

زين مسك وشها :مكاان مفيهووش غير حبنا بس غششتك حااجه بسيطه 

يالله اجهزي بسررعه 

لبست قدر فستااان احمر من الحرير راامي على جسمها ولبست عليه حجااب نااعم كاان ملاك نااازل من السما 

زين :شبه الملايكه وبااس دمااغها بحبك قوووي 

قدر خجلت :يالله اتأخرنا مش دا كلامك 

زين خدها وخرجوا 

وقااادر عدا على رسل الي كااانت لابسه لاول مره فستاان ابيض طوويل وعليه حجااب اسوود فاجئت قاادر جدا 

قادر نززل من العرربيه كانت الدموع في عنيه من فررحته مسك ايدها وبااسها :بحبك 

رسل :وانا بمووت فيك 

يالله اتأخرنا قووي 

زين وصل لجزيرررره شااااريها زين لقدر كااانت كلها شجر اخضر ومززينه بالشمووع حتى البحيره الموجوده كلها ورد وشمووع طااايفه ومكتووب قدر في كل مكاااان 

فجاءه خرجت ملك واياااس 

ملك جريت عليها حضنتها :كل سنه وانتي طيبه يا قدر 

قدر افتكرت ان النهارده عيد ميلادهاا 

بصت على زين بحب وعشق ولهفه وحضنته 

بحبك بحبك قوووي 

زين حملها ودااار فيها على نظر الموجودين كان متفق مع العيلتين الوحيد الي موصلش قاادر لان برضو عيد ميلاده كانو عايزين يدوا لكل كابلز حقه 

رامز وكريم :ربنا يخليكم لبعض يا اولاد 

هنا ضررب موباايل زين 

كااانت رسل الي خبرته انهم قربوا يوصلوا 

زين خلى الجميع يستخبوا زي ما عملوا مع قدر 

وواول ما دخلوا نزلت لافته مكتووب فيها بحبك يا قااادر كل سنه وانت معععايا 

قاادر كان مبلم فيها 

رسل حضنته كل سنه وانت طيب 

قااادر بغيظ :وانا من الصبح بحاااول افكرك واليوم ايه والتاار يخ ايه وانتي ساايقه العبط 

رسل ضحكت قلبك ابيض 

هنا خررجت قدر وزين 

قدر جريت حضنته :كل سنه وانت طيب يا حبيبي 

قاادر بادلها الحضن :وانتي طيبه 

زين بعده عنها :خلاص كفاايا احضااان وضحك لانه عاارف انه اتغااظ كل سنه وانت طيب 

قاادر :وانت طيب على فكرره يله دي اختي 

زين :ومرراااااااااتي مش كده يااا حبيبتي 

قدر بضحك :طبعا 

هنا ملك شغلت اغنية نداء شراره 

حبيتك بالتلاته والكل رقص واتنطط عليها 

بعد ما خلصت ايااس بدل الاغنيه لmy baby you

قدر وهي بااصه في عنيه وبيررقصوا :بحبك يا زيييين بحبك وبمووت في اليووم الي تعررفت فيه عليك

زين :يعني مش ندماانه 

قدر :لا ولو رجع فيا الزمن هختااار اعييش معاااك انت ومش هضيع يووم بحياااتي من غيررك 

زين حضنها جااامد قوووي 

عند قاادر 

قاادر :بحبك يا رسل 

رسل :انا بحبك من اول يووم شفتك في الجااامعه فااكر 

قاادر :انتي قلبك اسووود بقى 

رسل سندت براسها على صدره وحضنته جاامد 

عند اياااس 

ملك وهي بااصه في عنيه :بتحبني 

اياااس :بحبك قووي يا ملك انتي جيتي غيرتيلي حياااتي وقلبتيها للاحسن طبعا انا بحمد ربنا على اليووم الي شفتك فيه 

ملك كااانت بتبصله بحب 

زين وقف ومسك المااايك 

الجميع يسمعني كااانت قدر بين ايديه وحضناااه 

انا بحبببكم قووي النهارده كل المووجودين الناس القريبين مننا بس حبينا نعمل الحفله الصغيره دي كراابط محبه بين الكل ووجه كلامه لكريم 

عمي بتمنى تكوون سااامحتني انا بحمد ربنا اني اتعررفت على بنتك وواوعدك احااافظ عليها واحبها اكتر واكتر 

والجمييع بيزقف ويصفرله 

زين وهو بيضحك على شاان يغيظ قااادر 

واوعدك لو رجع في الزمن هعمل نفس الي عملته زماااان مش هيتغير حااجه وحضن قدر بتملك على شان تبقى مرااااتي وام عياااالي 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بتمنى ان الروايه تكوون نالت اعجابكم 

😍😘تحياتي لكم


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



بداية الروايه من هنا



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close