رواية نبض عاشق الفصل الرابع عشر بقلم أم مروان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية نبض عاشق الفصل الرابع عشر بقلم أم مروان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية نبض عاشق الفصل الرابع عشر بقلم أم مروان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

انصدمت حياة لما شافت الصور....


محمود بخبث وتهديد..بصي بقا انتي هتسمعي كلامي كلو والا هطلع اوريهم الصور دي.....


حياة بصدمه وعصبيه بصوت واطي..ينهارك اسود...مين فبركلي الصور دي يلا....هاا


محمود..توء....مش عيب عليكي تقولي كدا وتكدبي....


حياة..امشي ياض من هنا بدل ما وربنا هخليهم يجو يرموك بره...ّّ


محمود..طب بصي بقا...الرقم الغريب اللي بيرن عليكي هو نا....لو مردتيش...انا هبعت الصور دي لجوزك....سلام 


وسابها ومشي وهي فضلت واقفه متجمده..هي عمرها ما كان ليها اي علاقه بحد اصلا وكانت منطويه شويه في المدرسه..ولأن سنها صغير مبقتش عارفه تتصرف ازاي وكمان مامتها مش موجوده عشان تحكيلها وأم مروان مش قريبه منها اوي....طلعت حياة الاوضه وهي في دنيا تانيه ولقت مروان نام عالسرير فضلت واقفه باصه ليه وعماله تقول لنفسها وتتخيل كذا سيناريو هو لو شاف الصور دي هيعمل معاها اي...لقت نفسها بدون اراده راحت قربت عليه وبا.ستو من راسه اوي وهو كان لسه بيروح في النوم فصحي هو وباصلها باستغراب شويه.....


مروان بحنيه ورجع شعرها ورا ودنها وهي لسه مميله عليه..مالك يبنتي...في حاجه...


حياة بسرحان..انا بنتك يمروان.....انا ابويا وامي ماتو من ونا عندي ٥ سنين...عمر ما حد قالي يبنتي او حسيت اني بنت حد.....


قام مروان اتعدل وبصلها في عينيها اوي..انا ابوكي يبنتي...انا كل حاجه بالنسبه ليكي....


حياة وعيونها لمعت بالدموع..مش عارفه يمروان...نفسي احس ان ابويا وامي عايشين....


مروان اخدها في حضنه بهدوء وهي دفنت راسها في صدرو..هو نتي قابلتي مين تحت.....


انفزعت حياة وقامت من حضنه وقفت..مفيش...دي..دي كارما.....بس انا محبتش اطلعها هنا


مروان..احسن بردو...البت دي رخمه اصلا ومش بطيقها...بس مالك اتفزعتي كدا لي....


حياة بعصبيه..مالي يمروان...منا كويسه اهو......بطل اسئله بقا.....


مروان باستغراب..مالك يبنتي...جايه متعصبه لي....


حياة..خلاص يمروان....خلاص....انا هنام عالكنبه دي..ونت نام عالسرير.....


مروان..لا...انا هنام عالكنبه انا


حياة ..لا يمروان...انا هنام عالكنبه...انت تعبان...


مروان.. ونتي عضمك بيوجعك ونوم الكنبه هيتعبك


حياة..حياة..هي كلمه وقولتها......


مروان قام وقف..ونتي هتمشي كلامك عليا ولا اي......


حياة ..اه...همشي كلامي عليك...روح بقا نام عشان متدوخش...يلا بقا.....


مروان..طب ما ننام سوا...عادي يعني..انا جوزك والله......


حياة فكرت شويه..ماشي....تعالا ننمام يلا.......


مروان بتعب..شكل السخونيه زادت شويه....


حطت حياة ايديها علي راسه..اه....استنا هجيبلك ميه ساقعه اعملهالك كمدات......


جايه تمشي قام مسكها من ايديها..بقولك اي...ابقي هاتيلي معاكي حاجه حلوه زيك كدا....ضحكت حياة 


حياة..طيب..روح نت بقا عشان انت دايخ....مش هقدر اشيلك لو وقعت في الأرض...


مروان..يخربيتك...الملافظ سعظ يبت...غوري ضيعتي اللحظه الرومانسية.....


ضحكت حياة ومشيت لكنها اتقلبت ضحكتها اول ما افتكرت اللي حصلها.......


كرما..برافو عليك يمحمود.....بص بقا....انا عاوزاك تستفذها جامد وتهددها عاوزاها ديما عايشه في نكد


تالا..يبنتي حرام عليكي...هي البنت عملتلك اي لكل دا...دي اتجوزت.....


كارما..بت انتي ...ملكيش دعوه بالكلام دا....


تالا..والله العظيم حرام عليكي...حتي لو انتي غيرانه منها...مينفعش كدا خالص..دي سمعت بنت..غير كدا هي لو حكت لجدها او جوزها..هيقت.لكو


كارما.. يبنتي هي هتخاف اصلا..دي بت خوافه جدا...وبعدين هو اي اللي حرام عليا..حرام عليها هيا تاخد واحد زي القمر كدا..قومي من هنا


تالا..انا فعلا هقوم لاني مش عاوزه اكون مشاركاكي ونتي بتخربي بيت واحده معملتلكيش اي حاجه...وسابتها وقامت


كارما..هووف...سيبك منها يمحمود...المهم بقا.........


طلعت حياة ومعاها الميه وبدأت تعملو الكمدات.......


حياة..احسن دلوقتي......


مروان..احسن يحياة شويه......


حياة..طيب...انا خلصت كدا...نام بقا يمروان وتصحي تكون كويس.....


مروان مسك ايديها وبا.سها..ربنا يخليكي ليا...انتي وقفتي معايا جامد..شكرا يحبيبتي.....


حياة بابتسامه..شكرا اي بس دا انت جوزي 


 وحبيبي...طبعا لازم أقف جنبك...


مروان..انتي برج الجوزاء يبت.....


حياة..اه..لي


مروان..اممم....انا قولت كدا بردو...هو الجنان دا وتقلب المزاج برج الجوزاء......


حياة ضحكت اوي...يخربيتك....ماشي يمروان شكرا.....


مروان..بس لو جنان...فهو احلي جنان شوفته في حياتي.....


حياة..اممم.طب يلا يمارو بقا عشان ننام......


مروان..يلا......تصبحي على خير.....


حياة..ونت من اهل الخير......ونامو هما الاتنين......صحي مروان وكان كويس....قام كدا فرد جسمه ونزل عالارض يلعب ضغط....


صحيت حياة من النوم لقيتو بيلعب ضغط..صباح الخير...اي دا عالصبح


مروان..يبنتي ملعبتش حاجه امبارح من تعبي.....انتي مالك في اي.....


حياة..مش عارفه...بطني بتوجعني شويه...


مروان قرب عليها..حاسه باي تاني.......


حياة..مش عارفه...عاوزه ا.......


مروان..عاوزه اي ...قولي...حطت ايديها علي بوقها وجريت عالحمام.....


مروان بقلق..يالهوي.....مالك يحياة........وجري وراها.....


حياة مسكت بطنها اوي..انا تعبانه يمروان.....


مروان..حامل...صح...قوليها وفرحيني ونبي.......


حياة بتعب..الحقني بس يمروان..........


مروان طب تعالي بس نروح للدكتورة اللي جنبنا دي......


وبعدها لبسو وراحو هما الاتنين......


الدكتوره..مبروك ...حامل.....


حياة بفرحه..حامل.....


مروان بفرحه اكتر ..بجد يدكتوره.... 


الدكتوره ..اه والله...بس في حاجه بس عاوزه اقولكم عليها.....


مروان بقلق..اي هيا......ثواني يادكتوره هرد بس عالفون.....وراح يرد....


حياة..اي هي الحاجه دي يدكتور....


الدكتوره بحزن..هو نتي متجوزه بقالك اد اي....


حياة..شهرين تقريبا....لي....


الدكتوره..بصي يحبيبتي..انتي لسه صغيره...هو مروان قريبك....


حياة..اه...هتقلقيني لي هو في حاجه...


الدكتوره بحزن شديده..اه...البيبي هيكون مشوه جدا....لازم تنزليه.....


حياة انصدمت وعيونها دمعت و........


مروان..الو ايوا مين.....


الشخص..مراتك ليها علاقه بيا....وبتقابلني كل يوم.....


.


مروان الدم غلي في عروقه ومصدقش طبعا واتكلم بمنتهي العصبيه..انت مين ياض يا ابن الكل.ب انت....رد خوفت لي...وحيات امك لاجيبك.....وقفل الفون واخد نفس عميق وحاول يهدي وطبعا مشكش فيها خالص.......


حياة بدموع..طب لو سمحتي يدكتوره..ممكن مروان ميعرفش حاجه......


الدكتوره..لي طيب.....مهو انتي لازم تنزليه.....هيكون مشوه


حياة..عشان خاطري لو سمحتي انا مش عاوزاه يعرف ويتضايق...ونا كدا كدا مش هنزلو......


الدكتوره سكتت كدا وكملت..خلاص زي ما تحبي.......واول ما مروان جهه مسحت حياة دموعها بسرعه ولاحظ دا مروان...


مروان بقلق..هو في حاجه......


الدكتوره..لا ابدا...المدام بس بتعيط من فرحتها...


مروان با.سها من راسها..يحبيبتي متعيطيش بقا ...عاوزك تضحكي وبس.....


ابتسمت حياة عشان مروان ميقلقش وبعدها خرجو من عند الدكتوره وحياة سرحانه جدا وباصه في الأرض وبيتمشو في الشارع 


مروان..مالك يحبيبتي.....سرحانه في اي....


حياة..هااا....لا ابدا..اصلنا بقا داخلين علي حياة جديدة وكدا...وتربيه طفل بفكر في كدا......


مروان حط ايده علي كتفها وحاوطها بدراعه..يحبيبتي لسه بدري ع الكلام دا..وبعدين مع بعض انا ونتي هنقدر..ولا اي


حياة..عندك حق......ورن فون حياة وكان نفس الرقم الغريب اللي رن عليها قبل كدا.....


مروان بقلق خفيف..مين بيرن عليكي......


حياة ارتبكت جدا..مش عارفه يمروان..بس تقريبا كدا...نفس الرقم اللي انت رديت عليه...


مروان بدأت دماغه تفكر ..طيب..يلا بينا نطلع بقا،.....وطلعو هما الاتنين الاوضه ومروان دماغه شغاله..معقول حياة تعمل كدا...لا لا...حياة عمرها ما تعمل كدا أبدا هو نت لسه عارفها امبارح يمروان......اهدي كدا....


مروان..حياة....بقولك اي هاتي الرقم دا كدا عشان اعرف صاحبو مين......


حياة ارتبكت جدا..لا يمروان....بلاش.....


مروان بقلق اكتر..لي.....لي بلاش هعرف مين دا عشان اخلصك منو ولا اي.....


حياة..يمروان هو شويه وهيزهق.....عادي يعني اي بنت بيحصلها كدا......


بدا الشك يتمكن من مروان شويه..براحتك....بس اوعي تردي عليه.....


حياة..لا طبعا....ارد علي مين......ورن فون مروان وكان طارق صاحبو 


مروان..اي يحبيبي عامل اي.......اه .....انهارده......طيب يطارق....يعني خلاص آخر يوم انهارده...ههه طب اشطا سلام.....


قفل معاه وبصلها وهي عماله تفرك في ايديها بتوتر وشافيفها ابيضت من التوتر والقلق....


مروان..حياة.....فيكي اي....


حياة بتوتر..م....مفيش يمروان هيكون في اي يعني.....


مروان..طيب....عالعموم انا مسافر بكرا عندي شغل كدا عالسريع وهاجي......


حياة بخوف..لا يمروان متسيبنيش لوحدي ونبي....


مروان باستغراب..مالك يبنتي....وبعدين هما يومين اتنين بس.....وهاجي علطول 


حياة..بلاش يمروان عشان خاطري......


مروان..انتي خايفه من حاجه.......


حياة..لا ابدا هخاف من اي....بس انا مش بحب اقعد هنا لوحدي ونت بتوحشني.....


مروان..ونتي كمان بتوحشيني ...بس للاسف دا شغل....ابقي اقعدي مع جدو او ماما...ماشي 


حياة..ماشي يحبيبي...تروح وتيجي بالسلامه.....


مروان..بس انا هخرج انهارده انا وطارق هنجيب شويه حاجات كدا عشان السفر.....ماشي


حياة..ماشي يحبيبي....


مروان..قولتلهم انك حامل........


حياة..لا لسه مقولتش لحد............. 


مروان..طب ابقي قوليلهم عشان تفرحيهم.....وجات رساله لمروان فبص فيها وعيونه احمرت كدا.....


حياة طبعا في الوقت دا كانت شبه هتموت من الرعب..في اي يمروان....


مروان..واحد صاحبنا اتصاب في رجله....لازم اخرج دلوقتي.....


هديت حياة شويه وخرج مروان من الاوضه وبقت حاسه ان رجليها مش شايلاها....فراحة قعدت عالسرير وفضلت تعيط اوي علي كل اللي بيحصلها ومرعوبه من مروان ممكن يعمل فيها اي......


كارما..تمام يمحمود...طبعا الرقم اللي انت رنيت بيه علي مروان تكسر الشريحه عشان هيجيبك من تحت الارض....


محمود..حصل وكسرتها ...انا مش مستغني عن عمري


كارما..كدا الخطه ماشيه زي ما انا عاوزه بالظبط.........


عند تالا في البيت........


تالا..يماما ونا بقا بصراحه خايفه اوي علي حياة...هو انا صحيح مكنتش بطيقها واحنا في ثانوي..بس في النهايه عمري ما شوفت منها حاجه وحشه..وبصراحه عاوزه افهمها هي وجوزها علي اللي كارما عاوزه تعملو....


الام..انا شايفه انك تطلعي نفسك من الحوارات دي خالص....وملكيش دعوه باي حاجه عشان كارما متقلبش عليكي انتي كمان


تالا..مش قادره يماما بجد ضميري بيوجعني اوي........


الام..براحتك بس انا بقولك بلاش وخلينا بعيد احسن......


فكرت شويه تالا ولقت ان امها عندها حق ............


خرج مروان مع طارق......


مروان..في رقم كدا كنت عاوز اعرف صاحبو مين...


طارق..يسلام...هاتو بس ونا هجيبهولك من تحت الأرض 


مروان..حبيبي يطارق بعتهولك اهو.......


طارق..خلصانه هجيبلك صاحبو انهارده......وصلو عند صاحبو وسلموا عليه وقعدو معاه شويه....


عند حياة....


نورهان بفرحه شديده..مبروك يحبيبتي الف مبروك...


حياة..الله يبارك فيكي يطنط........


الجد..الف مبروك يحبيبيتي.....


حياة..الله يبارك فيك يجدي يحبيبي....


نورهان..هو مروان عرف.....


حياة..اه طبعا .....


نورهان..امال فينه كدا....


حياة..اصلو مسافر بكرا وراح يجيب شويه حجات كدا وكمان واحد صاحبو تقريبا اتصاب فراح يزورو هو وطارق تقريبا


ورن فون حياة وكان نفس الرقم.....اتوترت شويه...


نورهان..مالك يحبيبتي مين بيرن...


حياة بتوتر خفيف..لا ابدا دي واحده صاحبتي هقوم ارد.......وقامت ردت وطلعت اوضتها.........


حياة بعصبيه..عاوز مني اي ياض انت......


محمود..طب قولي عامل اي حتي...


حياة،.انت هتصاحبني....انطق بدل ما وربنا ...هقول لجدي ....


محمود..لو عاوزه تقولي لجدك كنتي قولتيلو من زمان....المهم...


حياة..عاوز اي ...انطق....


محمود..عاوز ٥ مليون جنيه.....والا هنشر الصور دي في كل حته


حياة..ينهارك اسود....انا مش معايا المبلغ دا......


محمود..خلاص..براحتك...... 


حياة بخوف ودموعها نزلت من توترها.. طب شوف حاجه تانيه.......


محمود..اممم...خلاص عشان قلبي الطيب دا هقلل المبلغ شويه......


حياة..انت بتلعب بالنار...صدقني هتروح في داهيه لو قولت لحد من عيلتي


محمود..خلاص براحتك.......سلام


حياة..لا استني بس.....خلاص ...هحاول ادبرلك المبلغ 


محمود..تمام بس عاوز بقا نتقابل انت ونتي في اي كافيه كدا نتكلم.....


حياة..لا طبعا انسي اني اعمل كدا....


محمود..متخافيش ..واختاري انتي الكافيه عشان متخافيش......فكرت شويه حياة ووافقت في الاخر بعد تهديده ليها


عند مروان........


مروان..خلاص بكرا بقا نروح بعربيتك لحد المعسكر 


طارق..اشطا يبرنس......


مروان..برنس.....غور ياض من هنا يلا........ومشي مروان وصل البيت وطلع اوضته ملقهاش......نزل تحت بسرعه....


مروان..ماما ..هي حياة فين....


نورهان..مش عارفه في واحده صاحبتها رنت عليها وبعدها خرجت.......


بص مروان كدا بشك شديد وحس ان قلبو مش مرتاح ووووو........

تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



الفصل الخامس عشر من هنا



بداية الروايه من هنا


إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close