رواية عشقتها بجنون الفصل السادس عشر حتى الفصل الثامن والعشرون والاخير بقلم بسمله بدوي - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2023/05/04

رواية عشقتها بجنون الفصل السادس عشر حتى الفصل الثامن والعشرون والاخير بقلم بسمله بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل السادس عشر حتى الفصل الثامن والعشرون والاخير بقلم بسمله بدوي 

رواية عشقتها بجنون البارت السادس عشر حتى الفصل الثامن والعشرون والاخير بقلم بسمله بدوي 



الحلقة 16 

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

رواية عشقتها بجنون الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة بدوي

وقفنا المره الي فاتت أما كان في شخص دخل الجناح عند حور واوس وراح عند جهه حور وقعد يهزها برقه ولطف حور صحيت محضوضه ولسا هتصوت لقيت الخدامه بتشاور لها انها تسكت وشاورت لها انها تيجي،حور شالت ايد اوس براحه وقامت وراحت مع الخدامه برا الجناح .

الخدامه بهدوء وصوت منخفض ....... يهانم مامه حضرتك بعتاني عشان اديكي الفون ده وانا هساعدك ومشيت بسرعه والفون رن ، حور ردت بسرعه .

ريناد بخوف ......حور .

حور بتوتر و ماسكه الفون واناملها مرتجفه و بتقول بخوف ....ماما .

ريناد بحب.....روح ماما بقولك مش تخافي ،مازن هيجي ياروحي ،بس اهدي بس ومش تبيني اوكي .

حور بخوف .....اوكي وقفلت بسرعه عشان سمعت صوت اوس .

اوس بصوت عالي وغموض .....كنتي فين .

حور بخوف .وتوتر ......كككككنت بببشرب .

اوس بغموض ......بس الميا اهي وشاور عليها ،اكيد مش كنتي شيفاها صح .

حور بخوف ...صصح .

اوس بحب......تعالي يالا عشان ننام وشدها وناموا .

في الصباح اوس صحا بدري اوي ،راح جري شويه وراح لعب رياضه وبعد ساعتين راح اخد شاور ولبس بدلته السوده ورش برفانه النفاذ وسرح شعره بطريقه خرافه وانيقه ولبس ساعته والقي نظره غموض  على حور وراح باسها من جبينها ومشا راح شركته ووراه عربيات كتير حراسه .

حور صحيت من النوم واخدت شاور ولبست لبسها المكون من بنطلون جينز ازرق وبلوزه رقيقه بيضاء وكوتشي ازرق وسابت شعرها الطويل كانت جميله بكل معني الكلمه .

بعد نص ساعه 

كانت بتمشي في الغرفه والتوتر والخوف يكاد يخنقها  لتسمع صوت طرقات نار  تملئ القصر ،توقف قلبها من شده الخوف  من أن يكون مازن واوس امسك به ، خافت بشده وشهقت وهي تري بابا الغرفه ،خافت بشده من أن يكون اوس وعرف  انها عاوزه تهرب ويضربها ،قالت بصوت مهزوز ضعيف ......انا مش عملت حاجه ولا وانفجرت في العياط.

دخل شاب وسيم بعيون خضراء وبشره بيضاء طويل القامه وعرض المنكبين بجسد رياضي وشعر بني وملامح وسيمه .

حزن بشده على أخته الي أصبحت تخاف من كل شئء .

مازن بخوف وبيطمنها .....حور انا مازن مش تخافي يحور انا معاكي .

حور اول مسمعت كده فرحت جدا ونظرت له بدموع .....مازن بجد .

مازن بهدوء وبابتسامه مطمئنه........ايوه يروحي يلا قومي بسرعه اومأت له بتعب ونامت وهو حملها بسعاده وهو يرى اختي مطمئنه بوجوده بجانبها ما اجمل هذا الشعور وهي تتحامى به ،ولكن رأى خديها الذي عليه آثار ضربه وصفعاته ،وتوعد ل اوس.

 وحملها وساعدته الخادمه في الهروب من الجهه الاخري من القصر وخرج من القصر وركب سيارته وتوجهه خارج البلد وتنفس الصعداء  براحه من أنه سوف يخرج من البلد ومعه أخته وعيله ،تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن،وقاطع طريقه كميه هائله من السيارات المصفحه السوداء ،ونزل اوس من السياره بجبروته وهيبته وبيده سيجارته الفاخره التي لا يعرف عددها منذ عرف بهروبها وعروقه بارزه بشكل غير طبيعي واعينه اسودت بشكل مرعب وعلامات الغضب على وجهه نزل مازن ببرود ولكن في داخله  هيموت من الخوف ،

ووقف قدامه وقال ....بص ياوس ولسه هيكمل الجمله قاطعه اوس برفع المسدس في وشه وفجأه افتكره أنه  هو الي كان في الصور.

ياترا اي الي هيحصل.

اوس هيعمل اي .

واي ردت فعل حور أما تصحا .

واوس هيعرف الحقيقة امته .

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 17 

.

عشقتها بجنون

البارت 17

وقفنا المره الي فاتت أما أوس كان رفع المسدس قاطعه مازن وهو بيقول ببرود ......لو هموت عشان انقذ اختي يبقى موتني ، بس عمري ما هتبقى ليك .

اوس بغموض راح زقته وراح عند العربيه الي فيها حور واخدها وقال لمازن .

اوس بغرور وبرود......انا عمري ما كنت عاوز حاجه وحد اتجرأ يوقف في وشي ،والنهارده هتجوزها وقصري مفتوحلك يااخو مراتي وابتسم باستفزاز ومشا بجبروت وهيبه كل ده ومازن هيموت من الغيظ وبيتوعدله .


في عربيه اوس ،واخد حور في حضنه جامد كأنها هتهرب وهي نايمه بسلام زي الملاك وهي ولا حسه بحاجه (نميلك يروحي نامي عشان بعد كده مش هتغمضي حته ،ده انتي داخله على سواد 😹،ولا كاني قولت حاجه ♥️😂).


ينظر لها بحنان وعشق وهي نائمه بهدوء وبراءه وتدفن وجهها في عنقه  تنهد بخوف عليها ،وطبع قبلات متفرقه على رأسها  وقال بغموض وعشق.......خلاص هانت وهعرف مين الشخص ده وكمان هما فكرين أنهم يقدروا يبعدوكي عني ،اما مش بس فكره انك تكوني   لغيري دي بتقتلي بتجرحني كراجل ،لو فكرتي تكوني لغيري هقتلك واموت نفسي بعدك ،انتي مش عارفه دموعك وخوفك مني ده بيعمل فيا اي انتي بتقتليني كده بالبطئ ،بس اقبلي الفكره بس وانا والله هخليكي اسعد واحده في الدنيا قاطعه صوت السواق وهو بيقول له ......وصلنا يباشا .

حمل حور ونزلت وتوجهه لجناحه ونيمها على السرير ونزع حذاءها وغطاها وراح اخد شاور لعله يطفأ نار قلبه ، ولبس هدومه وراح اخد حور في حضنه ونام في سبات عميق في عالم لا يوجد به هي وهو فقط .

في المساء .

صحيت حور واحست بجسد صلب يحتجزها فتحت عيونها على الاخر وهي بتقول اكيد انا بحلم انا بحلم وتقفل عيونها وتفتحا تاني لا تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن وطلع حقيقه ،اوس كان صحا قبلها بس عامل نايم وحور بتفكر بصوت وتقول ازاي انا كنت مع مازن ازاي اكيد حلم حلم ازاي ازاي ده حقيقه وبعدين سرحت في ملامح اوس الوسيمه ..... شكله بيبي كيوت اوي وهو نايم ،شيطان ووحش طيب قاطعها ضحكه اوس الي مش قدر يكتمها وقال ......ههههه مش قادر ههه بجد مش قادر انا وحش طيب وشيطان طيب ،انا اوس الشرقاوي بيبي كيوت لا خلاص مش قادر .

حور سرحت في ضحكته الي اخدت قلبها ،اوس استغل الفرصه وقال ....عارف اني وسيم وكل البنات بتحبني .

حور حست بقبضه وحزن اما قال بنات (ده زير نسا انتي مش عارفه الا فيها 😏😹.)

وبعدين فجأه لقته بيقول بغضب شديد.......انتي ايه الي عملتيه ده ، انتي هتتعاقبي .

حور خافت وقالت بدموع .....انا اسفه وربنا بس مش تعمل حاجه ليهم ولا لمازن ارجوك .

اوس رجع لهدوءه عشان افتكر كلام الدكتوره انها مش عاوزه اي ضغط وقال انتي كلتي حاجه .

حور مش ردت 

اوس بصوت عالي......ردي .

حور بخوف ....لللللااا ممش كلللت .

اوس .....ليه مش كلتي هه وراح خرج وبعدها بشويه دخل ومعاه اكل ولبن وراح سحب كرسي وقعد مقابلها .

اوس بهدوء وحب.... عاوز اللبن ده كله يتشرب .

حور ......لالا مممش عععاوزه يع، مش بحبه .

اوس ببرود.....سمعتي انا قلت اي وكمان حرام تقولي مش بحبه وهتشربيه كده والا وقال بخبث....لاء خليها مفاجأه .

حور راحت شربته كله ضحك على تصرفاتها الطفولية وبراءتها وقال .......برافو عليك ي حوري .

وراح جاب الطبق وقالت يالا افتحي بوقك (فمك ).

حور كانت هترفض بس افتكرت الي حصل وفتحت بقها .

وبعدين سمعوا صوت تحت وإيجا لاوس تلفون وبان عليه الشر والغضب الشديد وحور خافت من شكله خالص وقام وقال ....اياكي ثم اياكي تخرجي فهمتييي وقالها بصوت عالي جدا.

حور خافت واوس نزل تحت وقال بصوت عالي...

ايه الي جابك يبنت****.

البنت .....وحشتني اوي وكمان ابنك عاوز يعرف مين أبوه .

Stop 😹.

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 18 

.

رواية عشقتها بجنون الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي

اوس بغضب جحيمي.....نعم يروح **مك بن مين ده سمع صوت ولد بيقول بابي 

جه ولد نسخه من اوس لابس بدله سوداء ونضاره ونفس تسريحه الشعر .

الولد بغرور وبرود .....انت بابي .

اوس ببرود......امشي العب بعيد يشاطر وخد بنت *** وبره يالا .

الولد بثقه .....بس انت ابويا ،وانا من مسؤولياتك يشيطان صح ولا اقول يابابي وضحك باستفزاز.

اوس راح له بغموض وقال ....انت عندك كام سنه  رعد ببرود......10سنين  .

اوس ببرود وغموض ...... ادخلي واطلعي الجناح التاني أوعي تقربي من جناحي ولا هتشوفي الا عمرك ماهتتخيليه فاهمه ي إيران .

ايران بخوف......ففاهمه وقولت يالا يرعد .

رعد( الولد )  مشا بغرور  من غير ما يتكلم .

كله العيله مندهشه من الي بيحصل ومن الولد لانه نسخه مصغره من اوس بس مفيش حد اتجرأ واتكلم . 

عند حور قاعده وهي هتموت من الخوف ياترا اي الي تحت وهو ليه اتعصب كده ممكن يكون مازن وعمله حاجه ولا عمل لبابا أو ماما حاجه عند الفكره دي قعدت تخبط جامد على الباب وتصرخ وتقول افتحولي يماااازن يبااااابا يماااما فجأه ارتدت للخلف من فتح الباب جامد من اوس .

اوس بغضب شديد......مش انا قولت مش عاوز صوت ومش تجيبي سيرتهم انتي مش ليكي غيري انا وبس ،اسكتي بقااااا .

حور بتعيط بس مش بتتكلم ،اوس راح حضنها جامد وطمنها جامد وقال اي رايك نعد في الجنينه .

حور مسكت دموعها بظهر أيدها ببراءه وقالت بفرحه ....بجد .

اوس بهدوء وحب......ايوه وخادها وراح الجنينه وقعدها في حضنه على المرجيحه وهي حاسه براحه كبيره كأنها كانت في سجن وافرجوا عنها ،نفسي ارجع بيتي تاني مع اهلي ومش ارجع هنا تاني .

اوس ضغط على خصرها جامد جدا وقال كأنه قرأ أفكارها وقال مستحيل بموتي .

حور بوجع من ضعطه على خصرها ......اانت بتوجعني .

اوس مسح دموعها وأيده في شعرها وبيشمه كأنه اوكيجينه وقال  بغموض .......عاوزه تسيبيني بعد ما استنيتك كتير ،ياريتك جيتي بدري مكنتش كل ده حصل .

قاطعه صوت رد وهو بيقول بابي .

حور باستغراب ........مين ده .

اوس ببرود وغموض ......ابني مش سامعه وهو بيقول ليا بابي .

حور بخضه......نننعم .

رعد بحب وهو بيبص لحور.....مين دي يبابي .

اوس بغضب وغيره ......ملكش دعوه خالص بيها .

رعد ببرود راح عندها ومد أيده وقال بلطف .....انا اسمي رعد وانتي .

حور بطيبه وحب.....انا اسمي حور 

رعد بحب....ممكن نكون اصحاب .

حور ببراءة .....اه طبعا انا مش عندي غير مازن وسمر بس .

رعد بحب.....تمام ياحوري ،وانتي قولي رعدي اوكي .

حور برقه.....اوكي .

واوس واقف هيموت من الغيره زي البركان الثائر وقال بصوت عالي......هو في اي هنا ،وانتي ازاي تخليه يقولك زي مانا بناديكي ازاي ردي .

رعد بغضب.....مش تزعقلها  

اوس بغضب جحيمي......ملكش دعوه خالص بيها انت فاهم .

رعد ببرود.....هي صحبتي .

قاطعهم صوت إيران وهي جايبه عليهم ولبسه فستان ولا مش فستان قطعه قماش تكشف اكتر ما تستر وبيقول بمياعه ....هاي اوس عاوزاك على انفراض بليز .

حور بغيره ..... مين دي .

ايران ببراءه مصطنعه......انا ام رعد .

حور بتحاول تستوعد الكلام بس مش قادره .

حور ببلاهه ......رعد مين .

إيران وهي بتشاور على رعد......ده رعد اوس الشرقاوي .

حور بتبص على اوس كأنها بتقوله قول انها بتكذب بس اوس بارد خالص ومتجاهل نظراتها وقال .....حور يالا عشان هنام الوقتي .

حور بصراخ......انا مش عطلع انا هروح بيتي مستحيل اقعد هناااااا قاطعها اوس بصفعه أوقعتها على الأرض وايران هتموت من الفرحه وبتبص لها بشماته .

اوس بغضب جحيمي..........قولت ليكي مليون مره مش اسمعها منك تاني وانتي مصره يخليني اوريكي الشيطان الي جوايا ،قومي خلصي .

رعد بحب راح عندها وطبطب عليها وقال ....مش تزعلى وبص لاوس وقال .....مش ليك دعوه بيها ،ومش تضرب صحبتي .

اوس راح زقه وشال حور على كتفه وطلع وهي قاعده تصرخ وتعيط وكل ده وإيران واقفه ببرود.

ايران بغضب شديد لرعد....مش ليك دعوه بيها عشان مش الدعك بالسكينه انت فاهم .

رعد بخوف.....فاهم فاهم بس مش تتضربيني .

وطلعت فونها واتصلت بشخص .

الشخص .....ها في اخبار حلوه ولا زي وشك .

ايران بغضب شديد بس قالت ببرود...... كل حاجه ماشيه تمام وهو صدق .

الشخص .......اهم حاجه حور تكون ليا .

ايران بغيره ....مش عارفه والله انتوا هتتهبلوا عليها كده لي دي عاديه خالص .

الشخص بشر .....كلمه كمان وهتشوفي انا هعمل فيكي ايه .

ايران بغضب......تمام بس في مشكله انا عاوزاها تكرهه وانا عندي خطه بس اوس عاوزه بعيد عنها يومين بالكثير.

الشخص ......ماشي سهله بس اهم حاجه تكرهه .

ايران بشر .....ده انا هكرها في اسمه وقفلت وقالت هبدأ النهارده ،وقالت انسان غبي لولا أني محتاجالك ضروري لكنت خلصت عليك .

وراحت طلعت حبوب (حبوب  هلوسه مش تخلي الواحد عارف هو بيعمل اي ).

وقالت الخدامه حطي دي في كوبايه اوس وطلعت فلوس كتير .

الخدامه بطمع .....من عيوني،بس لو عرفت هيموتنا كلنا.

ايران بغضب شديد.......مش تخافي ومش تتكلمي كتير نفسي من غير كلام .

وبالفعل الخدامه حططها في قهوه اوس  وشريبها وراح عند حور كانت طالعه من الحمام بالبورنص واتفاجأت باوس .

اوس بهلوسه.....

ياترا اي الي هيحصل.

واوس هيعمل اي .

وحور ردت فعلها اي.

ايران بتقصد ايه بأنه صدق ،

ومين الشخص ده .

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 19 

.

عشقتها بجنون

البارت 19

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️وقفنا المره الي فاتت أما أوس كان دخل على حور وهي اتخضت جامد .

اوس بهلوسه...... حور انتي ليا انا بس ،سامحيني انا بعمل كله ده غصب ،حور قولي انا بحبك ي اوس يالا قولي وقرب منها جامد ومسكها من خصرها وقال قولي يالا انا ب ح ب ك يااوس يالا كل ده وحور هتموت من الخوف والوجع من ضغطه على خصرها وقالت اوس انت بتوجعني .

اوس بعشق.....نعم يروح اوس وقلبه قولي يالا ولسه هيقرب منها سمع صوت تخبيط جامد على الباب .

عند إيران بتتكلم مع الشخص المجهول وبيقول .

ايران بغرور ...... انا عملت خطه عمرها مهتفشل ابدا .

الشخص باستهزاء......عملتي اي.

ايران بفخر.......حطيتله حبوب هلوسه وممكن يعمل حاجه في حور وبالتأكيد حور هتكرهه .

الشخص بغضب شديد ....... بتقولي ايه يبنت ******يغبيه انا عاوزها تكرهه ومش يقرب منها وممكن يعمل فيها حاجه وهو مش حاسس ي متخلفه ،روحي اعملي حاجه قبل ما يعمل ليها حاجه يحيوانه وربنا لو حصل حاجه ما هيكفيني فيكي اني اموتك .

ايران بخوف شديد......حححاضر ،وندهت على الخدامه وقالت تروحي تعملي اي حاجه عشان اوس يخرج من الجناح .

عند أوس راح يشوف فين لقا الخدامه وبتقوله بخوف وتوتر....ححضرتك اخو الست حور تحت وعاوزك .

اوس حس بدوخه جامده ولبس هينزل كان هيقع بس قعد على الكرسي بسرعه حور اتخضت جامد وراحت له وقالت اوس .

اوس بغضب جحيمي وغيره عمياء....ادخلي البسي حاجه بسرعه خلصي (انت في ايه ولا ايه يشيخ 😹❤️).

 حور خافت وراحت لبست بجامه حمراء بكم وسابت شعرها الطويل ،وراخت له شاور على شعرها وقال لمي شعرك مش عاوزه مفروود. 

وراح الحمام غسل وشه وفاق شويه وجه يشوف حور سمع صوتها تحت اتعصب جامد ونزل لقا مازن حاضن حور جامد .

اوس بغيره شديده راح يشد حور وخدها في حضنه هو وقال لها بهمس حسابنا بعدين .

مازن بعصيبه ....مش كنت تقول لنا أنك متجوز ومخلف كمان .

اوس ببرود وغرور......مين قال اني متجوز .

مازن بعصيبه....اومال رعد مين ده ابني انا .

اوس ببرود.......دي طليقتي ،وكمان وطي صوتك احسنلك .

مازن بهدوء.....بص انا هاخد اختي الوقتي وتنساها خالص ولا كأنك شوفتها وهعملك الي انت عاوزه ،بص عارف المنافسه الي احنا داخلينها مع بعض ودي بملايين بس هديهالك اي رايك .

كل ده اوس بيبص عليه بملل وحور هتموت من الخوف .

اوس ببرود....خلصت محدش هيعرف يفرقنا عن بعض وشد حور واشتالها وقال لمازن .....قصري مفتوح ليك بس هتعمل حاجه مش على مزاجي هنسفك من على وش الدنيا انت فاهم .

مازن خاف بس مش بس مش بين وبيتوعد له .

عند أوس فوق دخل الجناح وقعد على السرير وحور في حضنه وقال .......الي عملتيه صح ولا غلط 1-خرجتي من غير اذني 2-خرجت بمنظرك ده وشعر مفرود  3-سمحتي لمازن يحضنك ده صح ولا غلط اتكللللمي قالها بصراخ .

حور بخوف .......ااانا اسفه .

اوس بغضب جحيمي.....مش مقبول وراح جاب  حقن التاتو وراح لها حور بخوف  شديد......ااااي ده .

اوس ببرود عكس ما يشعر به من نيران في قلبه .....اي هكتب اسمي .


عند اياد واحمد .

احمد بغضب شديد......الحيوانيه الي اسمها إيران هتخرب كل الي عملناه ،انا هخطف حور وتسافر بره مصر .

اياد بخبث......لا يغبي احنا هنعمل كده .


Stop 😹.

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 20 

.

عشقتها بجنون

البارت 20

وقفنا المره الي فاتت عند اوس اما كان معاه حقن تاتو.

وسحب حور في حضنه وطلع الحقنه .

حور بخوف شديد......اااانت هتتتعمل اي .

اوس ببرود عكس ما يشعر به....هههش يروحي انا هعمل براحه بس مش تتكلمي كتير وبصي في عيوني بس .

حور سكتت مش اتكلمت ،وثانيه وكان صراخهها ملئ بالقصر وتخربش وشه وأيده وهو ولا اتهز لسا بيكتب اسمه على بدايه  عنقها من ورا (ده يجماعه بالمناسبه مش مبطل للصلاه عشان ده مش تحت الجلد اوك  وفي مسلمين كتير بيعملوه )

وبعد دقائق حور اغمى عليها من الخوف والتوتر .

اوس كان بيتقطع من صراخها الي الي هز رجولته بس بيعمل كده عشان كل الناس تعرف وكأنه بيثبت ملكيته ليها .

تحت كل الاجواء متوتر وإيران خلاص خطير من السعاده بس جواها خوف من احمد بس برده فرحانه فاكره أن اوس بيضرب حور .

عند احمد واياد .

احمد بخبث......بس لو عملنا كده ممكن يعمل حاجه في حور قاطعه اياد بخبث وهدوء.....لا ما احنا هنخطفها ساعتها وهو هيفكر أنها سبته  وهربت فهمت يبني .

احمد بطموح ......يارب ي اياد  مش عاوز حاجه غيرها بس .

اياد بخبث....طبعا وانا معاك .

عند اوس خلص وعيونه مليانه دموع على صراخ طفلته ومحبوبته بس مش هيهدي غير كده .

اوس خرج وراح مكتبه .....قعد يصرخ ويكسر في المكتب لحد ما هدا  خالص .

دخل عليه صاحبه إلياس ،واتفاجا من شكل المكتب لان ده 4مكتب يجي جديد ،بس مش اتجرأ يتكلم وراح له وقال ايه الصويت ده ي اوس.  

اوس ببرود عكس الي جواه....مفيش .

إلياس ......لا فيه عملت اي قووووول .

اوس بنبره حزن بس مش راضي يبين عشان غروره .....كتبت اسمي عشان كل الناس تعرف أنها تخصني لوحدي ،مش كل شويه حد يحبها وانا اضرب ،بس اما يشوفوا اسمي هيخافوا عشان مفيش حد يتجرأ يتحداني  انا الشيطان.

إلياس بغضب .....مش انت لا في فرق بينك وبين الشيطان انت لازم تتعالج ي اوس حرام عليك دي طفله يبني حرام عليك وساب المكتب بعصيبه .

اوس انفجر في العياط جامد ،مفيش حد بيفهمني خالص ،هو بيتحرق قلبه بيوجعه من الي بيعمله فيها بس مش بايده أنه يحبسها مش بايده نه يضربها مش بايده كل ده بس قرر قرار هينفذه  هنعرفه بعدين  في البارتات الجايه.

راح اخد شاور ولبس لبس مريح وراح عند حور واخدها في حضنه ونام بسعاده وقعد يتكلم معاها اكنها صايحه وبيقول لها كلام حب وغرام وبيطمنها وان كل ده مش بايده وهي بالفعل صاحيه بس عامله نفسها نايمه .وفي مكان تاني الخدامه بتتكلم مع صاحبتها برده وهما بيشتغلوا في القصر هما الاتنين .

الخدامه بندم وحزن .......انا ضميرتي بيانبني جامد يسهيله مش قادره وابني تعبان جامد انا حاسه ان ربنا بيعاقبني عشان سمعت كلام إيران هانم وحطيت الحبوب في القهوه وكمان انا الي اديته الصور بتاعه الست حور وانا كنت مسجله ل*** (الشخص المجهول  ) عشان ابتزه ويديني فلوس بس هموت من تأنيب الضمير .

سهيله بطيبه ......كلامك صح ،ده الصح أول ما ينزل قوله.

قاطعهم صوت  وهو بيقول .....مش هتلحقوا تقولوا حاجه عشان هتروحوا فوق لربنا وبيشاور على فوق في مكان احسن ،قاطعه صوت أوس الغاضب .


الحلقة 21 

الحلقة 22 

الحلقة 23 

الحلقة 24 

الحلقة 25 

.

.

رواية / عشقتها بجنون 

بقلم/ بسملة بدوي 

علقوا هنا ب 10 ملصقات 

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 21 

.

عشقتها بجنون.

البارت 21

الشخص المجهول ....مش هتلحقوا تقولوا حاجه عشان هتروحوا فوق لربنا وبيشاور على فوق في مكان  احسن ،قاطعه صوت أوس الغاضب .

اوس بغضب جحيمي......انت مين شاف شخص طويل ولا بس قناع لسا هيروحله الشخص  ضربه بالعصايه جامد على رأسه وهرب بسرعه واوس طلع وراه جري بس هرب منه .

اوس بغضب جحيمي وعروقه برزت وبصوت عالي......انتوا ياشويه حمير ازاي الشخص ده دخل هنا يحمير انا مشغل شويه نسوان هاتولي الكاميرات بسرعه .

جاب الكاميرات بس مش عرف الشخص ده بس شاف إيران بتتكلم في التليفون وباين عليها الخوف الشديد والتوتر .

اوس في سره .....اكيد الشيطانيه دي وراها حاجه .

قاطعته الخدامه وهي بتقول ...له على الحقيقه الصور وورت له التسجيل بصوت مش صور وكان من ضمنه أن التحاليل دي مش بتاعت حور وأنه هو اتفق مع الدكتور .

اوس بغموض وفي سره  .....ما انا عارف كل ده،وقريب اوي هعرف الشخص ده مين ، قاطعه صوت صراخ جناحه  .


عند حور فوق هتموت من الألم الي في رقبتها من ورا وبتعيط زي الاطفال بصوت عالي  ،دخل لها أوس وهو بيقول بحنينه وعشق ....... حوري مالك بقلبي مالك بتعيطي لي .

حور وهي بتمسح دموعها بظهر أيدها ببراءه....... رقبتي بتوجعني اوي اهي اهي حرام عليك انت وحش اهي اهي .

اوس خدها في حضنه وأيده في  شعرها بيستنشق رحيقها الي بيدمنه زي الأوكسجين وقعدها في حضنه وشه في وشها وقال بندم وعشق .....لنا اسف يروح اوس من جوا بس انا بتقطع من جوه من كل واحد بيبص عليكي ولا بيحبك ببقا نفسي اقتله .

حور ببراءة......هتدخل النار كده حرام .

اوس بضحك.....هدخل النار ههههه مش قادر ده انا ابليس بيخاف مني .

حور برقه ودلال .....اوس ممكن اطلب طلب بليز  .

اوس بيبلع ريقه من طريقته ..... اممم.

حور قربت منه  وبدلع .....

عاوزه اخرج بليز 

اوس بتوتر منها وممكن يعمل حاجه وهيندم عليها بعدين 

...لا مفيش خروج يحوور

ومددت شفتها ادام زي الاطفال وعيونها فيها دموع. 

حور بهدوء.....بليز ي اوس انا مش بخرج خالص .

اوس مسح دموعها وأيده على خصرها وبيضمها ليه وبيبوس عيونها وبيمتص دموعها وبعدين نزل باس خدودها الي بقوا زي الفراوله .

حور لسه ممدده شفيفها قدام وبتقول بدلع .....بليز .

اوس بعشق.....انتي الي جنيتي على نفسك .

وتسكت شهرازاد عن الكلام الغير مباح 🙈 😹♥️.في المساء عند هؤلاء العشاق كانت حور قاعده في حضن اوس 

اوس بعشق ......انا بعشقك يحوري يحور الأوس بس انتي ليا مش لغيري ابدا .

حور بخجل دفنت وشها في عنقه .

اوس بحب ....... يالا البسي .

حور برقه....... البس لي 

اوس بعشق ....عشان طلبات حوري أوامر وانا هخرجك .

حور بسعاده وفرحه طفوليه .....وهنروح الملاهي .

اوس بضحك شديد.....ايوه هههههه معايا بنت اختي انا ههه .

حور بغضب طفولي......انا كبيره .

اوس بخبث .....هو من جهه كبيره فا انتي كبيره اوي كمان وغمز .

حور هتموت من الكسوف وطلع جري تغير .

اوس بمرح لأول مرة......اموت انا في الاحمر الي زي الفراوله .

حور راحت اخدت شاور ولبست فستان بحمالات رفيعه وفوق الركبه وجزمه كعب سوده وسابت شعرها وحطت ميكب سميبل رقيق بيبن ملامحها الفاتنه اكتر ، فكانت فتنه على الأرض.

وخرجت لاقت اوس لابس بدله كحلي وجزمه سوداء انيقه وشعره لفوق فكان تخطي كل مقاييس الجمال.

اوس بغضب جحيمي وعروقه برزت وبصوت مخيف وعالي .....اي ده الي لبساه ده...

Stop 🥺❤️.

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 22 

.

عشقتها بجنون

البارت 22

وقفنا المره الي فاتت أما أوس اتعصب جدا أما شاف حور بالفستان وراح لها بعصيه وقال خمس دقائق لو مش غيرتي الارف ده مفيش خروج يالا بسرعه .

حور جريت بسرعه راحت غيرت ولبست بنطلون جينز ازرق وبلوزه رقيقه بيضاء وكوتشي ابيض وعملت شعرها كحكه فوضاويه ونزلت خصلات من شعرها على وشها من قدام كان شكلها ملاءكي وكيوت اوي.

اوس بغيظ...... اعمل فيكي اي احطك في علبه واقفل عليكي ،بس محترم عن الي فات ،عايزه تلبسيه البسيه قدامي بس وغمزلها.

حور اكسفت جامد وبقا وشها زي الطماطم .

اوس بمشاكسه ....... لا احنا شكلنا كده مش هنخرج في اليوم ده .

حور بسرعه وطفوله.....لا بليز لا ارجوك يالا بسرعه قبل ما يقفلوا 

اوس بضحك شديد......يقفلوا انتي شكلت مش عرفاني هههه لو قافلين يفتحوا عشانك يروحي يالا .

وخرجوا واتفسحوا واوس جاب لها بوكس شوكلت ودبدوب كبير بينك (ناس يجيلها دباديب وشوكلت وناس مطحونه في دروس  الثانوي 🥺،انا عاوزه دبدوب 😹❤️مين عاوز معايا قولولي في الكومنتز نرجع للبارت و لاكأني قولت حاجه 😹) .

ورجعوا وحووور خلاص طايره من الفرحه واعترفت لنفسها انها بتحب اوس ، راحت اخدت شاور ولبست بجامه سوده تتنافى تماما مع بشرتها ناصعه البياض وتتناسب بشده مع شعرها الليلي  ، اوس كان خارج سمع إيران وهي بتتكلم في الفون وبتقول انا هحط ليه حاجه في العصير زي اتفاقنا  ، اوس سمعها ،وعمل نفسه مش سمع حاجه وراح لها وقال بحب مزيف .....عامله انهارده يروحي .

ايران بستغراب ......انا بتكلمني انا .

اوس بحب مزيف ......ايوه انتي هو في غيرك روحي وحياتي كلها .

ايران بسعاده ......بجد ياوس بتتكلم جد .

اوس بهدوء....

طبعا يروحي .

ايران بغضب......اومال حور اي .

اوس بهدوء عكس الي جواه.....حور واحده عادي من آلاف البنات الي اعرفهم هاخد الي عاوزه ،ونتجوز انا وانتي يعمري .كل هذا كان على مسامع وانظار حور التي بدأت تنهار وهي التي كانت سوف تخبره بعشقها له ياالله الصبر  أشعر وكلن هناك سكاكين في قلبي .


بس قالت بقوه لاول مره .....انا لزم اهرب منه واتصلت بمازن وحكت الي حصل وهو اتفق مع الحارس على أنه يهربها وبالفعل خرجت بسرعه حتي مش غيرت هدومها ولسا بالبجامه وقابلت مازن ،وسافروا كلهم بره مصر .عند أوس حط ليها حبوب هلوسه عشان تعترف بكل حاجه وبالفعل اعترفت بكل حاجه أنها هي التي فبركت الصور والتحاليل بمساعده احمد واياد والشخص المقنع ده هو ولسا هنتكلم النور قطع وإيران اختفت ، بس اوس كان ذكي وعمل فخ عشان كان عارف أنه ممكن الخطه تفشل وطلع الشخص ده هو ياترا مين .

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 23 

.

عشقتها بجنون

البارت 23.

وقفنا المره الي فاتت أما أوس مسك الشخص المقنع وطلع احمد .

اوس بغضب جحيمي نزل في ضرب مسبش فيه حته سليمه واتصل بالبوليس وخدوا احمد واياد مختفي .

اوس بغضب جحيمي..... أما أنتي  حسابك تقيل معايا اوي ي إيران اولا رعد مش ابني وانا عارف من الاول بس سايبك براحتي ،انا تشوهي صوره مراتي ادامي وتجيبي سيرتها على لسانك الو*****، ده الي مش هسمح بيه وطردها بره القصر وهي مش معاها فلوس ولا اي حاجه متشرده (احسن يشريره )، بعد ما اوس خلص منهم طلع لحور  عشان يعترفلها بكل  حاجه ،وانه بيعشقها بس تاتي الرياح بما لا تشتهي السفن ومش لا قاها راح خبط على الحمام برده مفيش حد قلب القصر وبرده وهيتجنن .

اوس بغضب جحيمي وعروقه بارزه بشكل مخيف......راحت فين فين بس لاقا رساله مكتوب فيها .

اوس انا سمعت كل حاجه خلاص وعرفت انك مش بتحبي وانا كنت لسا هعترفلك بحبي بس خلاص انا همشي ومش هر جع تاني وحياه سعيده مع الي قلبك اختارها الي هي إيران .

اوس بصراخ ......للللللليييييه حرام عليكي انا مش بحب حد غيرك لييييييه ،احنا خلاص خلصنا من شرهم ليييييييه ده انا كنت هعيشك ملكه على قلبي ،بس وربنا ما هسيبك وهرجعك لو انتي  كنتي تحت الارض 

تسريع الاحداث


 وخرج بالعربيه وماشي على سرعه عاليا جدا وكان في عربيه نقل كبيره دخل فيها وعمل حادثه ، العيله كلها عرفت بالحصل لرعد ونقلوه المستشفي وجاله فقد زاكره رجع لخمس سنين ورا وقابل إيران تاني ورجعت ليه والعائله كلها حزينه ومضايقه على الي حصلهم ،ومش طايقين ايران خالص .


بعد خمس سنوات.

حور كانت قاعده في الجنينه وبتفتكر زكراياتها مع اوس وهي لسه بتحبه بعد كل ده قاطع شرودها صوت 3اولاد بعمر 5سنين وبنت ......مامي مامي.

حور بحب ......نعم يحبايبي .

يمان بغيره .......انتي ازاي يهانم تخرجي بره الجنينه بشعرك وبالبجامه .

حور بخوف .....انا بس كنت وبعدين قالت في سرها كاني شايفه اوس قدامي ونفس طريقته اه ياالله الصبر ، وبعدين قالت ولد انا امك .

يمان بغيره......امي مين ده انتي اصحابي بيقولوا عليكي اختي .


ليث بغضب .....انتي ازاي تخرجي كده وانتي عارفه أن في حراس أما بابا ييجي انا هقوله .

حور وهي بتبلع ريقها بصعوبه....... خلاص ي ليث مش هقعد تاني بس بليز مش تقول لابوك .

في الوقت ده جه شخص وسيم .

الشخص .....ميقولوليش   اي يروحي .


Stop 😹.

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 24 

.

عشقتها بجنون.

البارت 24.

الشخص ...... ميقولوليش اي يروحي 

حور بفزع .......ه ههه مممفيش حاجه والخدامه جت وقالت الطعام جاهز سيدتي .

حور ........اوكي شكرا لك وقامت بسرعه وقالت بتهرب.....انا جعانه اوي وجريت .

عمر وادم ..... بابي مامي كانت قاعده بالبجامه في الجنينه والحراس واقفين .

الشخص بغضب ......حوووووور .

حور بفزع .....في اي بس أنا عملت اي والله مش كنت شايفه الحراس .

الشخص بغضب ........ انا مش هعاقبك الوقتي .

ادم وعمىر وغيث بصوت واحد غاضب وغيره .....هتعمل اي يعني .

الشخص بضحك .....ولا حاجه انا اقدر اعمل حاجه لروحي .

ضحكوا كلهم وكلوا وجه فون لحور أن لازم تروح المستشفي ضروري.

حور ....... بلاك انا لازم اروح بسرعه المستشفي في عمليه ضروري لازم اعملها  واطمن بالمره على ميرا

بلاك بهدوء ....... اوك يروحي ،يالا عشان اوصلك .

حور .....اوك هروح البس بسرعه وقالت لغيث خلي بالك من اخواتك اوك .

غيث بغرور .....مش تخافي احنا رجاله .

روح .....مامي مامي اجي معاكي .

حور بحب ....لا يروحي اعملي الهوم وورك بتاعك اوك عشان اجبلك شوكلت كتير اوكي .

روح بطفوله..... اوكي يامامي هعمله كله وجيبلي شوكلت كتير .

حور .....اوكي ي روحي .

ولبست وراحت المستشفى مع بلاك  واطمنت على ميرا  .(طبعا انتوا مش فاهمين اي حاجه صح بصوا بقا الشخص ده صديق  حور ودول ولا د حور غيث وادم وعمر الثلاثه توأم مختلف حور بعد ما مشت اكتشفت انها حامل والبنت بنت بلاك متجوز حور  بس على ورق هتقولوا ازاي وهي على زمن اوس لسا بس هي خلعته 😂😂وكسبت القضيه ،وهو كده كده مش فاكرها عشان كده وإيران بسم الله ماشاء الله عليها خليته يوافق ،واوس ازاي رجع إيران شافها في الشركه عنده وهي بتشتغل سكرتيره عنده وهو كان عارفها من زمان فرجعها ليه وميرا دي مرات بلاك بس تعبانه في المستشفي ،اي سؤال تاني أو مش فاهمينه قولهولي في الكومنت وانا هرد ،وهو الوقتي  عندها 22سنه وبقت اكبر دكتوره مخ واعصاب في امريكا والعالم هتقولوا ازاي عشان هي كانت بتاخد الستنين سنه واتخرجت بدري ،وميرا صاحبه حور هي الي اقترحت تجوز بلاك لحور عشان هي كانت حامل وممكن الناس يقولوا عليها حاجه فجوزتهم لبعض بس  على ورق بس).

عند حور كانت هتخرج بس رئيس الدكاتره كان عاوزها ضروري .

حور بهدوء ...... دكتور انت طلبتني في حاجه .

الدكتور ...... انتي عارفه يحور أن احنا واثقين فيكي قد اي وكنا عاوزين منك طلب .

حور ..... طبعا حضرتك اطلب .

الدكتور ......كان في حاله في مصر محدش عارف يعالجها بقاله 5سنين فاقد الذاكره ومش نافع معاه الادويه ولا العمليات .

حور خافت جدا من سيره مصر وافتكر الماضي بس فاقت على صوت الدكتور وهو بيقول وانت من اشطر الدكاتره وعاوزينك تروح له هو رجل الأعمال الشهير أوس الشرقاوي .

حور بصدمه .......نعم.

عند اوس بقي اوحش من الاول وبقا قاسي وظالم وعصبي اوي مش بيثق في حد غير رعد رغم صغر سنه واليأس بس .


نيروز ام اوس ........عشان خاطري عندك ي اوس ،انت عجبك حالك ده والصداع الي بيجيلك ده وغلاوتي عنك اسمعي كلامي .

اوس بهدوء .....حاضر ي امي حاضر بس ي رب مش نطلع زي الي قبلها هدفها بس العلاج وأنها تغريني لو طلعت كده هقتلها .

نيروز بهدوء ......أن شاء الله خير دي اشطر دكتوره .

اوس ببرود........ خلاص خليها تيجي .

نيروز بفرحه ......تمام.

Stop 😹.

الشخصيات الجديده .

غيث ......بن حور واوس 5سنوات عصبي شخصيته قويه يعشق أمه وأخواتهوبيغير عليها اوي يشبه اوس جدا في الشكل والطباعة أيضا 


ادم ......بن حور واوس  5سنين أيضا شخصيه قويه بس غيث اقوي ويعشق أمه وأخواته جدا بشبه حور واوس في شكلهم   وذو شخصيه هادئه نوعا ما .


عمر ........بن حور واوس 5 سنين شخصيه مرحه للغايه بس الي ييجي على أمه أو اخواته بيتحول حيث ينطبق عليه مقوله اتقي شر الحليم زي غضب  ويشبه حور جدا ويعشق أمه وأخواته جدا .


روح ........ابنه بلاك وميرا  4سنوات شخصيه رقيقه للغايه وجميله جدا وتحب اخوانها جدا  وهي اختهم في الرضاعه .


ميرا ........ صديقه حور ومازن حور اتعرفت عليها اول ما نزلت امريكا هي وبلاك زوجها ومريضه في غيبوبه من 3سنوات 26سنه جميله جدا في هي امريكيه الأصل .


بلاك .......صديق حور ومازن يعتبر حور أخته وزوجها فقط على ورق 29سنه وهو رجل اعمال مشهور في امريكا .

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 25 

.

عشقتها بجنون

البارت 25

حور بصدمه ودموع .....نعم ااوس الشرقاوي ماله ايه الي حصله 


الدكتور باستغراب ......عنده فقدان ذاكره ومضاعفات على الدماغ والاعصاب .

حور ببرود لكن من الداخل حريق ........تمم يدكتور الطياره امته .

الدكتور بسعاده.......انا كنت عارف انك عمرك ما هترفضي عشان انتي بتحبي شغلك كده ،طيارتك بكره الساعه 9.

حور بشرود .....اوكي يدكتور  ومشت .


كان مازن مستنيها تحت عند العربيه .

مازن بحب اخوي....... حوري اي الاخبار وكان عايزك لي .

حور بشرود وحزن .

مازن بصوت عالي نسبيا .....حور حوووووور .

حور يخضه.....في اي .

بلاك بخوف عليها......في اي مالك .

حور بنهيار ودموع ....... رجع لحياتي تاني اهي اهي انا لسه بحبه ايوه بعد كل ده بعد ما خاني بعد ما كسر قلبي كل ما يشوف غيث بفتكره عارف ي مازن مين الي راحه اعالجه هو راحه اعالج اوس اهي بس خلاص انا بقيت قويه معتش حور الضعيفه بقيت اشطر دكتوره في امريكا والشرق الأوسط بس خلاص هو بقا زي اي مريض وسندت راسها على الشباك ونظرت للناس وبشرود افتكر الماضي وبتبكي بانهيار .

مازن كان حزين على أخته جدا جدا ،بس واثق أنها بقت قويه وهتعرف تحل مشاكلها ومش هتسمح لحد يتدخل .


عادت حور لڤيلتها ومازن الي ڤيلته  ودخلت من الباب الخلفي حتي لا يراها احد ولكن بلاك رآها وتوجهت لغرفتها مباشره وتوجهت الي المرحاض لتغسل وجهها  الذي كان احمر من شده البكاء ونسيت ان تقفل الباب الغرفه وخرجت وقفت قدام المرايا بتمشط شعرها فوجأت ببلاك قاعد على السرير وينظر لها .

حور بحضه .....يمامي خضتني ي بلاك .

بلاك بضحك...... انتي الي بتخافي من خيالك وبعدين قال بهدوء......مالك .

حور بمرح......مالي ما انا فلل اهو هههه .

بلاك بحزن شديد عليها .....حور خلصي قولي مالك .

حور فجأه انفجرت في العياط جامد وبنهيار وكلام غير مفهوم .......هرجع ...هو هيرجع ....جرحني ..... قلبي بيوجعني....جاله فقدان ذاكره..... مش فاكرني .

بلاك بحزن شديد عليها وحب اخوي ....براحه براحه معلش يروحي فهميني  اي الي حصل بس براحه .

حور ببكاء شديد........ عارف مين الي هروح اعالجه بكره اوس اوس الي هعالجه بكره ي بلاك قلبي بيوجعني اوي ووحشني اوي أنا لسا بحبه ي بلاك لسا بحبه بعد عذابه وخيانته ليا لسه بحبه اوي يمكن اكتر من الاول ،طلع فاقد الذاكره يعني مش فاكرني ،طب ولاده دول غيث الي نسخه مصغره منه  في شكله وتصرفاته واولادي الي فاكرين أن انت ابوهم الي ردت فعلهم اما يعرفوا اكيد هيكرهوني اهي اهي  قاطعها صوت غيث القوي .......مامي .

حور بفزع ......غغغييث انا اسفه اسمعي بس فجأه اخدها في حضنه وبيمسح دموعها .

غيث بغضب شديد رغم صغر سنه ......كل ده جواكي ومش مبينه لينا على طول بتضحكي بس جواكي بتبكي ،ارجوكي ي مامي مش تبكي ،واحنا عمرنا ما نكرهك احنا بنعشقك والوقتي اكتر من الاول ،بس مستحيل نسيبك تروحي ليه تاني وانا مش عندي اب غير بلاك وانتي ،واخواته ايدوه في الرأي .

حور بغضب شديد.....ولد عيب ده مهما كان أبوك وعمر الي حصل ما بنا انت ا تدخلوا فيه .

غيث وادم وعمر......... مش موافقين انك تروحي ليه تاني .

حور بهدوء ...... اسمعوا هو كده كده فاقد الذاكره يعني مش فاكرني وانا أديت كلمه البروفيسور اني هروح وانا بعمل شغلي بس وراحت تجهز شنطتها عشان هتسافر الصبح قاطعها بلاك بهدوء وحب اخوي 

.....عايزك تعرفي بس أن انا في ضهرك مش انا بس كلنا وانتي مخلفه اسود سبحان الله رغم  صغر سنه بس اذكياء ، واحنا تاني اسبوع هنكون عندك  ،حور لسا هتعترض بس بلاك مصصم وهي وافقت .

تسريع الاحداث .

نامت وفي الصباح لبست لبسها المكون من دريس بيبي بلو وطرحه بيضه وشوز ابيض وشنطه بيضاء كانت فاتنه جدا والحجاب محليها اكتر .

ونزلت وودعتهم وركبت الطياره واول ما نزلت مصر افتكرت الي حصل وكان نفسها تبكي حفزت نفسها  انها لازم تبقي قويه ،وركبت العربيه الي اوس باعتها ووصلت القصر وافتكرت الذكريات الحلوه والمره بس لاقيت العيله كلها متجمعه مستنينها ، ودخلت القصر وراحت غرفت الريسبشن روم واول ما شافوها انصدموها وبالأخص ايران .

Stop 😹.

ياترا اي الي هيحصل.

ياترا اي ردت فعل حور أما تشوف اوس .

واوس الذاكره هترجعله امته

وإيران هتعمل اي .

عايزه ريتش حلو عشان هنزل باليل والبارت الجاي مش هيوصل الا للبيتفاعلوا بس ❤️.

باااااااااااااااي هتوحشوني 😌❤️.


الحلقة 26 

الحلقة 27 - قبل الاخيرة 

الحلقة 28 - الاخيرة 

.

.

رواية / عشقتها بجنون 

بقلم/ بسملة بدوي 

ارجو تقييم الرواية ف اخر الحلقات  👇👇

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 26 

.

.

وقفنا المره الي فاتت أما العيله اتفاجات بحور ،نيروز( ام اوس)اول ما شفتها جريت عليها وحضنتها جامد وعيطت والعيله كلها ورعد اول ما شافها جري عليها كله كان فرحان بس إيران هتولع ولسه راحت لها وقالت بغضب وحقد....... اي الي جابك قاطعتها حور بشجاعه وقالت .....انا الدكتور الي هتعالج اوس باشا .

كله كان مصدوم بس فرحوا .

ايران بغضب......واحنا مستغنين عن خدماتك يالا بره .

نيروز بغضب ......ملكش دعوه انتي قاطعتها إيران وهي بتقول انا مرات اوس وسيدت القصر ده  .

حور بهدوء عكس الي جواها ......والله الي يقول كده اوس باشا مش انتي عشان هو الي هيعالجك مش انتي .

ايران لسا هنتكلم قاطعها صوت أوس وهو بيقول ببرود وغرور.......انتي بقا الدكتوره الجديد ولسه هيكمل الجمله اتفاجه بحور وبجمالها الي كتر اكتر من الاول وحس أنه عارفها وقلبه مش بيبطل دق وفجأه حس بالرؤيه مشوشه عشان بيضغط على نفسه عاوزه يفتكرها ، حور جريت عليه هي واليأس وطلعوه الجناح بتاعه ومددوه على السرير وغطوه وحول بتكشف عليه اتعصبت جدا وخرجت وكلهم كانوا بره . 

حور بعصبية وخوف شديد عليه ....في حد بيدله دوا عشان الذاكره مش ترجعله تاني وبصت على إيران بغضب وإيران بصت ببرود .

حور كانت هتروح الجناح عند اوس عشان هي متعوده على طول بس افتكرت ونيروز هدتها واخدتها لغرفه تانيه .


وفي المساء .

ايران بغضب شديد ......اي الي رجع الزفته دي تاني ،بس جيتي لقدرك وضحكت بشر .

حور كانت واقفه في الجنينه وبتتكلم في الفون وبتقول ......يبلاك والله بخير يحبيبي والاولاد عاملين اي وغيث مخلي باله عليهم انا عارفه اني مخلفه راجل ههههه ،في الوقت ده اوس سمعها واتعصب جدا من فكره أنها متجوزه ومخلفه بس طرد الشعور ده .

ايران قاطعت حور وهي بتتكلم في الفون تقول باستفزاز .......... انتي ي الي اسمك ايه انتي .

حور مدتهاش اي اهتمام ،وايران  اتعصبت اكتر وراحت مسكتها من أيدها جامد وقالت بغضب ....اما اكون بكلم تبصيلي    يزفته انتي .

حور ببرود ......مش برد على الكلاب .

ايران راحت مسكتها من الطرحه وقالت .....قصدك اني كلبه ي *****،ده انا مرضاش اشغلك عندي خدامه ،هستنا الي من واحده مش عارفين هربت وراحت اتجوزت وخلفت ومانعرفش اذا كنتي اصلا متجوزه ولا .

قاطعها صوت أوس بصوت عالي جدا....... اي الي بيحصل هنا ده .

مها بخبث وعياط مصطنع ....... يبيبي دي متوحشه اوي وبتشتمني

اوس ببرود......انا سمعت كل حاجه(اوبا  حتت كاسفه تستاهلي ي حربايه )

يالا عشان الا السفره جهزت وهما بياكلوا قاطعهم صوت

 3 اولاد وبنت وقالوا بصوت غاضب ......مامي .

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 27 - قبل الاخيرة 

.

.

قاطعهم وهما بياكلوا صوت 3اولاد وبنت وقال بصوت غاضب ........ مامي .

حور اتخضت جامد وراحوا عندها وحضنوها .

اسد بغضب....... انتي لي مش بتردي على فونك لي ها وأما رديتي قفلتي بسرعه ونرن عليكي مش بتدري لي خضتينا .

حور بخوف شديد...... انا اسفه اكيد مش كان قصدي مش ارد ولا اخوفكم عليا بس الفون وقع مني واتكسر.

بلاك بحب اخوي وراح لها وحضنها وقال ......مالك يروحي بس اهدي خلاص احنا مش قصدنا حاجه احنا كنا خايفين عليكي اوي.

قاطعهم صوت نيروز وهي بتقول  بصدمه........مين ده  وبتشاور  على غيث .

غيث بثقه ........ انا غيث بلاك ودول اخواتي ادم وعمر وآسيا وده بابا ودي ماما .

اوس هيموت من الغيره حتي عروق أيده بارزه جامد من كتر الضغط عليها وبيضغط جامد على سنانه وبيبص لبلاك بشر . 

حور بهدوء........ خلاص يحبايبي سوري مش تزعلوابليز.

غيث وادم وآسيا وعمر بصوت واحد ....عمرنا منزعل منك ابدا وحضنوها .

العيله بتبص عليهم بحب وإيران بتبص على اوس وعلى حركاته وفهمت أنه بيغير على حور وقالت اللعب ابتدأ وربنا لهوريكي ي حور 

وراحوا كلهم اتعرفوا على بعض وأولاد اوس عرفوا أن اوس ابوهم ومش طيقينوا بذات غيث وقاعدين جت الخدامه ومعاه عصاير ومشروبات وحور بتشرب العصير عمر كان بيلعب بالكوره ووقع العصير عليها .

بلاك بغضب ....... عمر ارمي الكوره ده مش وقت لعب ،وفجاه حور قعدت تصوت جامد وتقول بطني .

اوس اتخض جامد وراه لها وشالها وراح المستشفي .

ووصلوا وقال بسرعه دكتووووووور ه.

جه الدكتور ،اوس بغضب جحيمي.....دكتوره خلصوا .

الدكتوره جت وكشفت عليها .

تسريع الاحداث.

الدكتوره خرجت وقالت حاله تسمم .

كله اتصدم .

غيث بغضب شديد مش لايق عليك سنه.......انتوا السبب امي لو حصل لها حاجه هقتلكوا كلكوا ،

ووجهه كلامه لاوس ......وقال انت السبب انا بكرهك ،مش كفايا الي عملته فيها زمان ،انت اب انت انت مستحيل تكون ابونا احنا بنكرهك وربنا لو امي حصلها حاجه هقتلكم قاطعه صوت أوس وهو ماسك رأسه جامد واغمي عليه .

.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵 

الحلقة 28 - الاخيرة 

.

.

وقفنا المره الي فاتت أما أوس اغمى عليه ، العيله كلها اتخضت  واليأس شاله والدكتور كشف عليه وقال .....مش هنحكم الوقتي 3ساعات وهيفوق وهنعرف كل حاجه .

في الوقت ده حور فاقت بس آسيا بس الي كانت جنبها ونيوز وكل في غرفه اوس .

اسيا ببراءه .......مامي عمو الشرير وقع على الأرض  .

حور بخضه ورعب...... عمو مين وطلعت جري بره وسالت الممرضه وقالت لها على الغرفه الي اوس فيها وحور هتموت من الخوف ومش قدره تمشي بس بتستحمل وبتبكي بانهيار وفتحت الباب جامد  وراحت عند أوس وعيطت وقال في اي اوس ماله قولولي اي الي حصل 

ايران بشر...... كل بسببك انتي وولادك وابنك ده السبب في الي حبيبي فيه والله لسجنكم ولسا هنتكلم قاطعها اوس وقال بغضب جحيمي........ توري منين يبنت ******زباله انا افتكرت كل حاجه ي******بقي بتحطي لحور سم ده انت الي هطلع**** وقال بصوت عالي ......خدوا بنت ******بره بره .

حور بتعيط وبتبتسم في نفس الوقت .

اوس ببرود......اخرجوا بره كلكم وحور لسا هتخرج أوس مسك أيدها وقال انتي لا .

غيث بغيره ......سيب ايد مامي ،ملكش دعوه بيها .

اوس بغيره اكبر ومسكه من قفاه ........ انت بتؤمرني ياض انت انت مش عارف انا مين 


غيث بغرور اكبر...... هتكون مين وانت مش عارف انا مين انا الغيث عارف يعني اي انا الكلاس كل بيخاف مني 


اوس بضحك ....الكلاس ههههه ضحكتني انا مصر كلها بتخاف مني امشي ياض وخرجه وقفل الباب وقال لحور بأمر ........ تعالي 

حور بخوف .....ححححااضر .

اوس بغضب جحيمي وغيره عمياء.....بقي بتهربي مني وتتجوزي غيري وتخلفي كمان 4.

حور بشجاعه........ملكش دعوه بيا انت خلاص طليقي بس   .  

اوس بصوت بفحيح الافعى  ...... وربي وما أعبد لو سمعت الكلمه دي تاني هموتك واموت نفسي بعدك فاهمه قالها بصوت عالي.

حور برعشه وخوف...... ففففاهمه فاهمه وانفجرت في البكا .

اوس قرب منها وهي بتبعد لحد ما حصرها عند الباب وخلاص ومفيش مفر .

حور بخوف .....انت بتعمل اي كده حرام انا مش مراتك كده .

اوس مش كان سامع حاجه وراح مد أيده ومسح دموعها ولاول مره يبكي زي الطفل الي امه سبته حور برقه مسحت دموعها وقعدت هي وهو على الكنبه وقال في اي .

اوس بغضب جحيمي...... انت سبتيني واتجوزي وخلفتي كمان  وانا فين ،لي عملتي كده .

حور بغضب وشجاعه .... عشان انت خاين وغشاش انا سمعت وشوفت وانت حاضن إيران وان انا زي اي بنت في حياتك لي كده  ده انا ببحبك.

اوس بصدمه ......بجد .

حور ......ايوه بس خلاص انت واحد متجوز وانا كمان .

اوس بغضب جحيمي......اسكتي اسكتي

 وحكا ليها كل حاجه وان دي خطته وأن هو كشف إيران واحمد واياد وهو كان بيدور  عليها وعمل حادثه وفقد الذاكرة وشاف ايران في الشركه وقالت إنها مراته ووريته اوراق ببصمته عليها وإن رعد ابنه .

وسكت وبكا جامد 


حور بصدمه وبكا هي الأخري ......نعم ننننعم وحكت هي كمان أنها اتجوزت بلاك عشان كلام الناس وأن غيث وادم وعمر ولاده .

اوس بفرحه .....بجد بتتكلمي جد يحوري 


حور بحب..... ايوه .

اوس بعشق...... بعشقك يحور الأوس 

حور بعشق مماثل ....وانا كمان .


وإيران اتحبست بتهمت النصب والتزوير وميرا مرات بلاك فاقت من الغيبوبه واوس اتجوز حور تاني 

بعد 10سنين .


اوس وحور قاعدين في الجنينه وهي في حضنه .

اوس بعشق ..... انا بعشقك ي حوري.

حور بعشق مماثل ..... لسا بتحبني برده بعد ما كبرت .

اوس بعشق وهوس........انا كل يوم بعشقك  كل ساعه كل ثانيه حبي بيزيد عمره ما قل ابدا يحور الأوس .(اخبار السناجب ايه الي انا منهم 😹😹🙈♥️)

حور بعشق ......وانا بعشقك ي قلب حور 


غيث وادم وعمر بغيره ....... اي جو الافر ده .


اوس بضحك ....... ابعد ياض منك ليه عن حوري .


غيث ...... بعد كل الي حصلكم ده لسا متمسكين ببعض .


اوس بعشق ....... المشاكل دي هي الي عرفتني اني بعشقها وانا بشكر المشاكل أنها عرفتني عليها .

حور ابتسمت بخجل وكلهم ضحكوا 


          🔴🔴🔴🔴🔵 النهاية 🔵🔴🔴🔴🔴 


بداية الروايه من هنا



 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS