القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية عشقتها رغم صمتها الفصل 81/82/83/84/85 بقلم حبيبه

 رواية عشقتها رغم صمتها الفصل 81/82/83/84/85 بقلم حبيبه 

رواية عشقتها رغم صمتها الفصل 81/82/83/84/85 بقلم حبيبه 

رواية عشقتها رغم صمتها الفصل 81/82/83/84/85 بقلم حبيبه 


البارت 81من رواية #عشقتها_رغم_صمتها

معلش علي التاخير الرخم ده الايميل بس كان في مشكله في الايميل والله وقدرت اظبطه امبارح بالليل بس..... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

استغفرالله العظيم واتوب إليه 🌺♥

🌺🌺🌺🌺🌺🌺

لملم يوسف اشيائه ورقض ليلحق تلك الحمقاء فاهو يقصد ان تخرج من المكتب لا ان تترك الشركه كلها... 


يوسف: غبيه غبيه هاتفضلي طول عمرك غبيه ومتسرعه ياجميله اوفففف..... 


**ظل يوسف يهاتفها ولكن لا رد 

يوسف: رديييييي 


ذهب يوسف لمنزل جميله وهاتفها مره اخرى لعلها تستجيب ولكن لم تجيب ...

ظل يكرر فعلته فاهو لا يستطيع الذهاب الى منزلها عن قرب.... 

قرر مهاتفتها مره تلو الاخرى حتى اجابت عليه.... 


ورد: نعم عاوزه ايه كرشتني من شركتك خلاص عاوز ايييه تاني حل عن سمايا بقى..... 


يوسف بغضب جحيمي: وعزت جلالة الله ان مانزلتي حالآ لاطلعلك انا فااااهمه........ 


ارتعبت ورد من صوته فقط الذي ادب الخوف في جسدها  بالكامل... ولكن رفضت الاصغاء االيه.... 


ورد بعند: بقولك اييه مالكش دعوه بيا فاهم انت مش كرشتني من شركتك خلاص عاوز ايه مني خلاص بح شطبنا اتكل على الله يلاااا....  


غضب يوسف اكتر واكثر.... 


يوسف بغضب هادر: جميييله اتظبطي معايا وتمام ياجميله انا طالعلك


جميله بخوف من تهديده: خلاص خلاص اهدى اهدى نازله نازله والله..... 


قليلآ وهبطت جميله فاوجدته ينتظرها في سيارته.... 


جميله: اديني اتزفت نزلت اشجيني خير عاوز ايه... 


يوسف وهو ينظر امامه: اركبي 


جميله: انت مجنون يايوسف انا في حارتي لو مش شايف حضرتك مش هاتخسر حاجه لكن انا هاخسر كتير لو حد شافني معاك يااستاذ انت 


يوسف بغضب اعمى عينيه: قولت اركبي قبل مااتصرف تصرف مش هايعجبك ياهانم يامحترمه 


جميله:................ 


يوسف: اخلصييييييييي


ركبت جميله والا ان ركبت حتى انطلق بسيارته بأقصى سرعه.. 


توقف يوسف في مكان امام بحر... 


يوسف بهدوء: سيبتي الشغل ليه 


جميله: بنفذ كلامك يافندم 


يوسف: كلام ايه 


جميله: حضرتك طلبت مني امشي 


يوسف: انا بقولك تطلعي بره المكتب مش الشركه ياغبيه... 


جميله: بقولك ايه هي جت كده بقى وبعدين انت زعقتلي وانا ماحبش حد يزعقلي فاهم وخد هنا صحيح بتزعقلي علشان خاطر واحده مسلوعه ومايعه وبتتمايص عليك لا وانت فرحان اوي  ....


يوسف:تتمايع وتتمايص يخربيتك ويخربيت كلامك ياشيخه  .. 


جميله: وماله كلامه ياعنيا كخه ولا مش قد المقام ولا مايكنش جاي على هوا المايعه بتاعتك 


يوسف: بتاعتي مين يابقره انتي اتلمي يابت 


جميله: لأ مش هاتلم والله شكلك ماشي معاها اه ماانت شكلك بتاع بنات وداير على حل شعرك  ولا يمكن ب بت بتحبها ياواد اعترف


انفجر يوسف ضاحكآ علي معشوقته المجنونه 


يوسف: هههههههههه ايه يابنتي راديوا واتفتح فجأه وبعدين كل ده واطمني ياستي دي كانت عميله وكنت هاعمل شراكه معاهم ولغيتها خلاص وبس 


جميله ببلاهه: يعني مش بتحبها... 


يوسف: احب مين يابت انتي عبيطه 


جميله براحه: طب كويس


يوسف: بس علي فكره انا اه بحب واحده


جميله:ودي مين دي ان شاء الله بقى ياعسليه.

 


يوسف: قريب اوي هاقولك قرييييب يلا اتزفتي اركبي اوصلك والنهارده خديه اجازه واشوفك فى الشركه من النجمه فاهمه يابت 


جميله: فاهمه ياشبح فاهمه 


يوسف: شاطره يلا اركبي وانتي بيئه كده كتك القرف في حلاوتك


♡♕♕♕♕♕♕♕♡

مر اليوم على خير ورجعت اسيا للمنزل 


وذهب على ويونس ومعهم امال لمنزل ورد وظلت زينه بجانب اسيا


على ولا يايونس انا قمر كده ياض... 


يونس: قمر بالستر ياخويا 


علي: تصدق انك عيل مقرف ياض وتسد النفس شايفه ابنك ياامال ....


امال: اتلم ياذفت منك ليه هاتفضحونا الله يخربيتكم عيب ياض انت وهو الناس تقول علينا ايه... 


علي: امولتي مش انا قمر كده والنبي  .. 


امال: طبعا ياقلب امولتك ذي القمر ربنا يحفظك من العين ويسعدك ياحبيبي  .. 


علي وهو يحتضنها بحب: لأ انتي كده عاوزه حضن كبييييير اوي بحبك ياقلبوشتي انا... 


اخرج علي لسانه ليونس لاغاظته.....  


يونس وهو يضغط علي جرس 🔔الباب: صبرني ياربييي.. 

فتحت لهم زينب فاهي كانت بأنتظارهم... 


يونس: السلام عليكم ياطنط .... 


زينب: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ياحبيبي اتفضلوا اتفضلوا نورتونا اهلآ وسهلا البيت نور ... 

 

امال: البيت منور بااصحابه ياحبيبتي... 


علي: فين ورد... 


يونس: مفضوح وواقع يخربيتك 


امال: بصي ياست زينب ورد اولآ ذيها ذي زينه واسيا ولادي وربنا يعلم بحبها اذاي وهي ربنا يحفظها ويحميها يارب بنت بميت راجل وجدعه وقلبها طيب ومحترمه عرفتي تربي ياحبيبتي..... 


زينب بفخر: ربنا يخليكي يارب 


امال: ويخليكي ياحبيبتي بصي ياستي احنا طالبين ايد ورد بنتك لعلي ابني وكل حاجه تطلبيها او القمر تحبها احنا تحت امركم في كل حاجه


زينب: انا مش طالبه حاجه غير راحة بنتي ورد ماعنديش غيرها مش عاوزه غير اني اسلمها في ايد راجل يحميها ويكون ضهرها ويسعدها واطمن عليها قبل مااموت مش عاوزه بنتي تتعذب واكون مسلماها للراجل الغلط 


امال: الف بعد الشر عليكي ياحبييتي ربنا يديكي طولت العمر يارب لحد ماتشوفي ولادها وولاد ولادها كمان... 


علي: بنتك هاتبقى في قلبي قبل عيني ياطنط زينب... 

 

امال: بصي يازينب  علي مش ابني هو ابن اختي الله يرحمها انا اللي ربيته من صغره وانا واثقه فى تربيتي كويس وواثقه ان علي هايحب ورد اوي ويحميها ويسعدها ها ياستي قولتي ايه....... 


زينب: انا كده اتطمنت على بنتي واني هاديها لراجل بجد 


علي بلهفه: يعني موافقه 


يونس: يابني اتقل شويه بلاش تبينلهم انك اهبل


علي: انا قولت الواد الرخم ده مانجبوش معانا.... 


يونس: على قلبك ومتبت


علي: بارد


يونس: حبيبي ربنا يخليك 


علي: اعاااااا


زينب: ههههههههههه والله انتم ذي العسل


علي ويونس: الله يخليهوملك


زينب: ههههههههههه 

بعد اذنكم هاشوف ورد 


امال: اتفضلي ياحبيبتي 


علي: ماما امال هدومي مظبوطه شعري مظبوط


امال: هههههه والله قمر ياحبيبي 


يونس: ههههههههههه قمرايه يابيضه ياختي بطه... 


علي: يونس ياذف........

 يالهوي علي جمال امها... 


امال: بسم الله ماشاء الله قمر ياروحي تعالي

 ♥


#كانت ورد ترتدي دريس سماوي وحجاب ابيض وتضع ميكاب خفيف جدا فكانت كأنها ملاك... 


امال: قمر ياناس 


ورد: تسلميلي ياطنط 

اتفضلي العصير... 


اعطتهم ورد العصير وجأت تدي علي... 


علي بتوهان: هو انتي ميين 


رفعت ورد احدى حاجبيها: نعم ياخويا 


علي: ياكونت فاس كالي 


ورد: صبرني ياربي 


يونس: ههههههههه ههههههههه معلش ياورد نصيبك طلع ده اعذريه مافطرش كويس بس علي علي ياحبيبي اصحى يالولو 


علي: هااااا 


ضغطت ورد بحذائها فوق قدمه.... 


علي: اعاااااااااااا اه يابنت ال.... يابنت الناس الكويسين 


ورد: شاااااااطر 


يونس: كده انا اتطمنت عليك يالولو 


علي: منك لله ياابن امال منك لله 


امال: بس ياذفت منك ليه تعالي جنبي ياورد 

ها ياورد قولتي ايه 


زينب: والله ياجماعه اهم حاجه رائي العروسه 


امال:رائيك ايه ياورد


ورد: والله الراءي رائي ماما 


امال: يبقى على بركة الله 


على: لولي لولي لولي 


يونس: ههههههههه مبروك يالولو 


علي: حبيبي ياابو الانس 


زينب: مش هاوصيك على بنتي ياعلي يابني 


علي: بنتك هاتبقى تاج فوق راسي وفي عيني ووفي قلبي قبل ده كله ياماما زينب لو تسمحيلي تعتبريني ابنك واقولك ياماما 


زينب بسعاده: طبعا ياحبيبي 


جلسوا سويآ فتره من الزمن ولم تخلوا القعده من مناكشة يونس وعلى والضحك.... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

ذهب على وامال ويونس اخيرآ للمنزل 


علي بنوم: عاوز انااااااام 


دخلوا للبيت والا ان دخلوا حتى وجدوا زينه تجلس امام التلفاز وبجانبها اسيا وفي المقابل بعيدآ عنهم ياسر وهو يطعم اسيا بيده... 


اسيا: خلاص بقى ياياسر مش قادره اكل تاني 


ياسر: هو انتي كلتي حاجه يابنتي دول شوية شربه خضار  يادوب   اخر معلقه طيب والنبي علشان خاطري 


ور يونس يديه بغضب  وعينيه لا تبشر بالخير 


يونس بصوت جهوري ارعبهم: انت بتعمل ايه يابنأدم انت 


علي:احيه احيه اهي خربت يافرحه ماتمت خدها الغراب وطار 


ياسر: ايه يايونس بأكل اسيا 


يونس بغضب:لما ايدها  تتقطع ابقى اكلها ياخويا لكن دلوقتي هي تقدر تاكل لوحدها... 


ياسر: بس هي كانت تعبانه يايونس وكانت رافضه تاكل خالص 


يونس:تبقى زينه تاكلها واذا سمحت ماتتكررش فاهم.... 


ياسر: تمام 


يونس: زينه وصلي اسيا لاوضتها ترتاح 


زينه: تمام حاضر 


علي بنوم: وانا طالع اناااااام تصبحوا علي خير 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡ 

ذهب يوسف لمنزله وهو سعيد والا ان دخل حتى وجد جميله تهاتفه... 


يوسف: الله دا انا لسه سايبك يابت من شويه ايه لحقت اوحشك.... 


ريم: انا ريم ياعمو يوسف اخت جميله معلش مالقتش غير رقمك عند جميله 


يوسف: خير ياحبيبتي في حاجه ولا ايه وفين جميله 


ريم: معلش تيجي عندنا علشان في مشكله واهل الحاره عندنا وعاملين مشاكل مع اختي وعاوزينا نسيب البيت احنا مالناش حد غير ربنا وانت ممكن تيجي تساعد اختي.... 


❤️💙💙🌺🌺🌹🌹👆


♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

البارت، 82من رواية

عشقتها_رغم_صمتها


ذهب يوسف سريعآ لمنزل جميله والى ان وصل حتى دخل وجد رجل كبير يجلس في المنتصف وبجانبه بعض الشباب وبعض النساء الكبيره.... 

وجميله في مواجهتهم وريم بجانبها تبكي... 


جميله بغضب: دا اذاي يعني انتم بتقولو ايه منك ليه هو ايه اللي اسيب بيتي انتم مجانين ولا في حاجه في عقلكم 


الحج سيد: بت انتي اختشي علي دمك. ولمي لسانك ده احنا استحملناكي علشان خاطر امك بس لكن خلاص راحت وقولنا نستحملك لكن توصل قلة الادب انك تجيبي رجاله في نص الحاره لااااااء تبقى ناقصه ربايه .... 


جميله وقد وصلت لاقصى حدود الغضب: اسمع يابنأدم انت انا مش بت ولحد الان محترمه سنك ومختشيه علي دمي وتحترم لسانك وانت بتكلمني  ياااااا ههههه ياحج  وشوية الهلاهيل اللي جنبك دول ولا يهزوني فاهم 


جاء احدى الشباب بجانب الحج سيد: لا انتي ناقصه ربايه وعاوزه تتربي... 


لكن وجد يد تمسكه بقوه ومن غير يوسف 


يوسف: تربي مين ياو#### تعال انا هاربيك وهجم عليه بوابل من اللكمات امام المصدومين .. 

ثوان وانتهى يوسف ثم جلس علي المقعد خلفه بكل هدوء وهيبه ووضع ساق فوق الاخر بكل شموخ.... 


يوسف: اقعد ياحج سيد اقعد ياجدع 


جلس الحج سيد بخوف داخلي..... 


يوسف بهدؤ: ها ياحج خير 


الحج سيد: البنت دي ناقصه ربايه بتجيب شباب علي حارتنا ونجسها.... 


يوسف: اخرس لسانك يجيب سيرتها بالغلط بس هاقطعه فااااهم.... 


ست بجانبه:.. دي بنت سافله هاتشبه بناتنا 


يوسف: ولادك مش محتاجين حد يشبهم كفايه انك امهم ياحجه وبعدين جالك جراءه اذاي تقولي كده عن بنت قد بناتك المحترمين اللي انا واثق انهم خاربينها في الخبيني ههههههههه..... 


يوسف: وبعدين جميله خطيبتي ويومين هانكتب الكتاب....


صدمه ونزلت على الكل 

  

الحج سيد: انت بتقول ايه ياابني انت 


يوسف: ايه ياحج مالك انا طلبة ايد جميله من مامتها قبل ماتتوفى بس بسبب وفتها اجلنا كل حاجه وااللي شفتوه انا ايه ممنوع اوصل خطيبتي


الحج سيد: لا يابني مش ممنوع 


يوسف: كويس نورتنا ياحج سيد.... 


الحج سيد بحرج: ها طيب السلام عليكم انا سامحينا يابنتي شكينا فيكي... 


خرجوا جميعآ.... 


نظر يوسف لجميله وجدها تنظر امامها وتفتح فمها بطريقه مضحكه..... 


يوسف: ههههه اقفلي بوقك ياهبله الدبان بيلعب جوه نفق شبرا ده 


انتبهت جميله واستفاقت من صدمتها 


جميله: يوسسسسسف


يوسف: ايه ياذفته ايه بتنادي علي يوسف من الشارع اللي وراكي خرمتي ودني... 


جميله: يوسف ماتستهبلش ايه اللي قولته ده... 


يوسف: ريموا ياقلبي تعرفي تجبيلي كوباية مايه ياروحي 


ريم: عيوني ثواني 


جميله: اعاااااااااااااا


يوسف: في ايه يابنت المجانين انتي... 


جميله: ايه اللي قولته ده ياذفت انت رد عليا ماتجننيش 


يوسف: انك خطيبتي 


جميله: ااااه 


يوسف: وفيها ايه هو انا مش مناسب ولا ايه 


جميله: لا بس اصل يعني 


يوسف: ايه ياجميله ماتردي 


جميله: اصل يعني 


يوسف: يعني ايه ياقلبي 


جميله: هااااااا 


يوسف: بحبك ياجميله والله بحبك 


جميله: بتحب مييين


يوسف: انتي 


جميله: يالهوي


يوسف: الله يخربيت لسانك مدب 


جميله: بتحبني انا 


يوسف: والله بحبك بحبك من ساعت ماشوفتك وانتي هزيتي قلبي بقيت مش بعرف اشوفك غيرك قدامي تفكيري كله بقى فيكي انتي بس كنت ناوي اعترفلك لما الاقي اختك بس نصيبها تطلع دلوقتي ههههه 


جميله: نهار كحلي


يوسف: لأ كده كتير كده كتييير سلام يابت 

جهزي نفسك ياعروسه بعد يومين هاتنوري بيتي انتي وريموا سلام ياقلب عموا انتي وروحي العبيطه دي... 


ريم: ههههه سلام ياعمو 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

خرج يونس من مكتبه  في وقت متاخر كان ينهي عمل... 


يونس: اااااخ ياضهري الواحد خلاص مدغدغ اما اطلع ارتاح


اثناء سيره سمع صوت اسيا وهي تقراء قرءان بعد صلاتها... 


يونس في سره: الله صوتها حلو اوى 

معقوله اسيبك تروحي لغيره معقوله ماتكونيش ليا لاء انسي تروحي لغيري فكره مستحيله مش هاسيبك تبعدي عني يااسيا...... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

اشرق الصباح على ابطالنا.... 


نزلت اسيا للاسفل وجدت الجميع على طاولة الطعام 


اسيا: صباح الخير 


الجميع: صباح الورد 


امال: تعالي ياقلبي افطري 


يونس بتلاعب: ياسمين ياحبيبتي ممكن الملح ده لو مش هاتعبك 


ياسمين بلهفه: حاضر يابيبي حاضر 


يونس: تسلميلي ياقلبي 


نظر لتلك المحترقه 

وجدها تنظر له بغضب وبيدها سكين تطغط به على الطاوله... 


يونس في سره: ههههه اصبري عليا 


يونس: ياسوا هو انتي جميله النهارده ولا عشان عيني شيفاكي قمر دايما 


ياسمين: هاااااا


اسيا بغيره تنهشها: قمر بالستر ياحيلتها


يونس: بتقولي حاجه يااسيا


اسيا: بقول لا إله إلا الله 


يونس: محمد رسول الله 


زينه: ابيه انت كويس فيك حاجه سخن طيب ولا حاجه..... 


يونس: انا ذي الفل بس انا مبهور من ياسوا اصلها قمر النهارده... 


اسيا: انا هاغور بره بس الجنينه اشم هوا اتخنقت... 


ذهبت اسيا سريعآ للخارج واخذت تتنفس بصعوبه وغضب 


اسيا: اووف اوف يارب صبرني علي ابن الورمه ده اخش اقتله واخلص اعاااااااااااااا 

طب اعمل ايه بغير عليه حتى وانا عارفه انه بيعملها قصدآ يعني اعمل ايه اولع فيه لا لا ارميه في البحر هو والمسلوعه بتاعته دي 

بيبي يع نينننننننني اشوفك مسلوخ يايونس لا لا بعد الشر عليه يارب اشوفك يايونس عندك اسهال ولا برشامه تشفيك ولا كوباية شاي تنفع فيك وتفضل رايح على الحمام وجاي ذي الاهبل   ولا لا  بعد الشر انشالله سعاد وبنتها يارب اعاااااااااااااا حاسه اني اتجننت بسبب الذفت ده منك لله يايونس.... 


التفتت اسيا للذي يضحك خلفها.... 


يونس: ههههه ههههه اهون عليكي طيب 


اسيا: اه تهون 


يونس: اخس عليكي دا انا ذي اخوكي حتى 


اسيا: كتك خوت لما يخوتك بنأدم براس كلبه صحيح..... 


يونس: لمي لسانك ياذفته انتي... 


اسيا: بلا الم بلا ذفت مايخصكش لساني وانا حره في امه انشالله اولع فيه حتى انت مالللللللللللك روح للمسلوعه بتاعتك مسهوكين اوي يع انا ليا ياسر حقه يتشرط عليا وانا اقوله تحت امرك لكن انت مايخصكش..... 


يونس بغضب: اسيااااااا لما لسانك واظبطي نفسك لاظبطك.... 


اسيا: اظبط خطيبتك ماتظبطنيش مايخصكش بيا حاجه مالكش دعوه بيا انا ليا خطيبي ياسر يكلمني..... 


يونس بغضب جحيمي: اسياااااااااا قولت لمي لسانك بدل وعزت جلالة الله المه بنفسي وماضمنش نفسي فاااااهمه....... 


اسيا وقد تملك الخوف منها: هو ه هو هو انت مالك ومالي انت اخرك ذ ذي ذ ذي اخويا بس ابعد عني...... 


يونس: اتقي شري يااسيا احسنلك 


ياسين: يونس في حاجه ولا ايه 


يونس وهو ينظر لتلك الخائفه امامه: أهلا ياياسين اتفضل كلهم جوه.... 


ياسين: انت كويس 


يونس: اه تعال والبرنسيسه جايه ولا حابه تترزع هنا... 


حاولت اسيا السيطره علي نفسها: ا اااااا اه داخله بعد اذنك يا يا ياسين... 


ياسين: يونس انت عكيت ايه يابني


يونس: مافيش تعال بس وابقى احكيلك 


ياسين: خلاص ماشي 


♡#########♕

علي: وردتي 


ورد: عاوزه كشري


علي: الله يحرقك ياشيخه دا انتي  جزمه


ورد: عاوزه كشري ياذفت


علي: حسبي الله ونعم الوكيل اهي يارب اهي يارب البت الرخمه دي يجيلك ويحط عليكي ياجاموسه.. 


ورد: يعني مش هاتجيب يالولو 


علي: هاااااااا


ورد: عاوزه كشري ياذفتتتتتتتت 


علي: الله يحرقك غوري حاضر هاجبلك 


ذهب علي لورد في المشفى وذهب لغرفتها والا ان فتح الباب وجد احمد ممسك بيد ورد وورد تحاول سحب يدها بالقوه وهو ممسك بها..... 


علي بغضب اعمى عينيه: انت بتعمل ايه ياروح امك دا انت ليلتك سوده.... 


#يتبع... 


جميله: مالك يايوسف


يوسف: ماليش روحي نامي


جميله: يعني ايه انام النهارده كان فرحنا 


يوسف: يووووووه خلاص هاسيبلك انا البيت كله.... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

 ♥♥♥♥

♡♕_♕♕_♕♕_♕♡

البارت 83من رواية 

#عشقتها_رغم_صمتها

♡♕♕♕♕♕♕♡

لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم واتوب إليه 

♥🌺🌺🌺🌺🌺

 علي بغضب: انت بتعمل ايه ياروح امك 


ورد: علي 


امسك علي احمد من قميصه ابعده عن ورد وهجم عليه باللكمات لم يستطع احمد الصمود امام هجوم علي الغاضب فتره طويله فاارتمى ارضآ ووجه مليئ بالدماء.... 


احمد: ا انا ماليش دعوه هي اللي قالتلي اجي هنا علشان..... 


ورد: انت كداب  وحيوان علي علي ماتصدقوش و و والله ماكلمته انا  اااانا كنت مستنياك والله علي صدقني الله يخليك والله ماكلمته ياعلي 


على بغضب:بس بس انتي عبيطه يابت انتي 

انتي بتعملي ايه ياذفته انتي للدرجه دي مفكراني مش واثق فيكي انتي اتهبلتي ياورد 


ورد: يعني مصدقني


علي: وهو انا كنت شكيت فيكي حتى ياورد انتي كرامتي وانا واثق انك عمرك ماتخوني ثقتي ياوردتي 


ورد باابتسامة حب: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك 


علي: ولا يحرمني منك ياقمري 

ثم نظر لذلك الحاقد 

علي: وانت يلا وشك ده لو لمحته في حته هي فيها  هانسفك فاااااهم غوووور  ..... 

 


نظر علي لورد: خدي يانيله الكشري اهو يااخرت صبري..... 


ورد: هههههههه يحفظك ليا يارب 


علي: ويحفظك ليا ياطفلتي الهبله.... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

ياسين: امولتي القمر اللي وحشاني..... 


امال: بس ياض انت مخصماك.... 


ياسين: يالهوتي القمر بذاا نفسه زوعلان مني ليه دا انا اموت نفسي احسن ياجدعان...... 


امال: بعد الشر عليكي ياحبيبتي ماتقولش كده...... 


ياسين: ااخ قلبي ياجدعان علي العسليه اللي بتحبني دي الهوتي حبك ياجميل انت ياقمر 

هاتي حضن...... 


امال: هههههههه حبيبي ياياسين ربنا يسعدك ويفرح قلبك ياحبيبي واشوف عيالك انت ويونس والشحط علي 


علي: انا جيت حد بينادي 


نظر ياسين لتلك التي تحاول ان تسرق النظر اليه.... 

ياسين: ان شاء الله ياقلبي وتكون امهم اللي سرقة النوم من عيني يااارب..... 


الا ان سمعت زينه هذا حتى توقف الطعام في حلقها وتلون وجهها بالاحمرار...... 


امال: خدي ياقلبي اشربي مايه اعوذ بالله من الشيطان الرجيم... 


ياسين باابتسامه جانبيه: سلامتك يازوزو مالك يابيضه هاتفطسي ولا ايه طب استني لما اتجوز حتى..... 


نظرت له زينه بغيظ وصمتت 


زينه: اتجوزتك حيه يابعيد كتك القرف في حلوتك احيه ايه اللي بقوله ده.... 


ياسين: بتقولي حاجه يابت


زينه: ها لا يامعلم بقول ربنا يسعدك انت ذي الفل..... 


ذهبت اسيا لغرفتها واثناء ذهابها كان خلفها يونس.... 


يونس: اسيا


اسيا: نعم 


يونس: كنت عاوز اسالك سؤال 


اسيا: اتفضل


يونس: بصراحه بتحبيه 


اسيا: هو مين


يونس: احم ياسر 


اسيا: اظن مايخصكش السؤال ده


يونس: لأ يهمني جداً جداً 


اسيا: مش مضطره ارد ومالكش دعوه بيا... 


يونس وهو يضغط علي اسنانه بغضب: اسيا ردي عليا بأدب احسنلك و بلاش تشوفي وشي التاني علشان هايزعلك


اسيا: ع عا عاوز ايه 


يونس: بتحبيه ولا لا 


اسيا:....... ااااه 


يونس: متاكده


اسيا: اه اه بب بعد اذنك 


يونس: تمام

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

مر اليومين دون ذكر احداث على ابطالنا.......


الا ان جاء كتب كتاب جميله

التى صممت علي فعله في بيتها......


يونس: يازييينه ياذفتته 

انتي ياكلب البحر... 


زينه:ايوه حاااااضر نازله 


يونس: يابنتي اخلصي هانتأخر 


زينه: خلصت ايه رأيك قمر... 


يونس: اه قمر يلا بينا


زينه: استنى يااسو يااسو.... 


توقف يونس مكانه 


يونس: هي اسيا جايه معانا.... 


زينه: ايوه ياابيه قولة بما اننا خارجين تخرج معانا تشم هوا وتفك شويه..... 


زينه: يااس..... اهو الجميل وصل.... بسم الله ماشاء قمر ياقلبي 


امال: بسم الله ماشاء بناتي ذي القمر اخاف عليكم من العين ياحبايبي.... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

كانت اسيا ترتدي فستان سواريه نبيتي ضيق الصدر وينسدل يااتساااع وحجاب وحذاء يناسبه وتضيع القليل من الميكاب

فكانت في ابهى صورتها 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

ظل ذلك العاشق يحلق بها يريد ابعاد عينيه ولكن لم يقدر 


يونس في سره: لأ لأ لأ اهدى كده يخربيتك هي اه مزه بس لأ لأ انت يونس الاسد اصحى ياذفت هايلاحظوا نظراتك اعمل ايه هي قمر ياختييييي اجمد يايونس اجمد يااسد 


يونس: احمممم يلا ياجماعه   

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡ ذهبوا لمنزل جميله... 


بعض الشباب::: 

ولا بص بص المزز دي يالهوييييييييي ايه ده 

ايه ياشبح عاوزين ندوق 

ذيك ولا ملناش من الحلو جانب هههههه 


احتل الغضب التام وجه يونس اصبحت عينيه بلون الدماء..... 


راءت  اسيا ذلك ارتعبت من رد فعله ذهبت...... سريعآ بجانبه لتهدائه...  


اسيا: يونس ارجوك بلاش بلاش والنبي علشان يوسف الله يخليك بلااااش 


نظر يونس اليها فاارتعبت من مظهر رجعت خطوه للوراء ولكن صمدت... 


اسيا برجاء: يو يونس علشان خاطري والنبي... 

ارجوووك... 


بداء ملامح يونس تهداء 


يونس: تمام بس مافيش مانع من تكه صغيره 


اشار يونس للحراس 


يونس: وشهم ملمحوش قدامي مفهوووم


اسيا بخوف: يونس ارجووك


يونس بابتسامة: متخافيش انا بس هابعدهم من هنا مش هاعمل حاجه يلا بينا... 


تنفست اسيا براحه: طب كويس الحمدلله يلا 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

دخل يونس البيت وجد يوسف مع ريم يجلسون ومعه بعض اهالي الحاره


يونس: ياترى العريس فاضيلنا ولا نيجي وقت تاني 


يوسف: هههههه حبيبي والله تسلم انك قبلت تيجي... 


يونس: بطل هبل ياض 

انت اخويا يااهبل 


يوسف: شرف ليا والله... 


يونس: اومال فين العروسه مش شايفنها ولا مخبيها ياواد علشان بتغير... 


يوسف: هههههه هي بتلبس جوه وجايه 


يونس: ماشي 


مره وقت قليل وخرجت تلك الجميله التى اسرت قلب عاشقها... 


يوسف: ياحزن الحزن ايه القمر ده بقى العسليه دي هاتبقى مراتي ياخراشي.... 


ريم: هههههه اجدع سمي كده وخمس في عينك وصلي على النبي في قلبك.... 


يوسف: بسم الله ماشاء الله وتكه يابت 


يونس: هههههه هههههه ايه يا بني ماتهدى كده واتقل يخربيتك هاتكسفنا هههههه كتك نيله وانت شبه علي كده


يوسف: لا لا انا تقيل اهو اهو 


يونس: هههههه من غير ماتقول باين ياحبيبي باين.... 


مر الوقت وهم يمرحون معآ حتى جاء ميعاد كتب الكتاب ولكن جاء ليوسف مكالمه.... 


يوسف: الووو السلام عليكم....... وانت مين........ تمام ثواني واكون قدامك 

سلام... 


جميله: رايح فين 


يوسف: معلش ياقلبي ثواني وجاي هاشوف حد مهم ثواني وجاي 

♡♕____♕_____♡

مره ربع ساعه ودخل يوسف من باب المنزل غريب الاطوار صمت تام يسيطر عليه... 


يونس: يوسف انت كويس في حاجه 


يوسف: لا مافيش يلا نكتب الكتاب 


جميله: يوسف مالك في حاجه احكيلي


يوسف بررود: لأ مافيش انا كويس يلا نكتب الكتاب علشان الوقت...


🌹🌺💙🌹🌺💙❤️❤️💙❤️🌺


♡♕♕♕♕♕♕♕♡

اللهم صلِّ وسلم وبارك على سيدنا ونبينا وحبيبنا محمد وعلى آله الطيبين الطاهرين اجمعين وسلم تسليما كثيراً 🌹🌹🌹🌹

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

انتهى كتب الكتاب واخذ يوسف جميله وريم لبيته 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

واخذ يونس اسيا وزينه وذهبوا للمنزل... 


امال: حمد الله على السلامه ياحبايبي 


اسيا ويونس: الله يسلمك ياماما.... 


زينه: عاوزه انااااااام


امال: انت مافيش وراكي غير نوم يابت ايه جاموسة نووم  


زينه: ايه ياامال بصالي في النومه حتى حتة النومه اجدعان مش عارفه اتهنى بيها.... 


امال: بسسسس هاتقعدي ساعه تندبي يلا اتذفتي اطلعي نامي يااخرت صبري..... 


زينه: حبيبتي ياامولتي القطي البوسه دي..   


امال: اه يااني منك... 


اسيا: بعد اذنك ياماما هاطلع اوضتي... 


امال: اسيا 


اسيا: نعم ياماما


امال: كنت قاعده انا وخالتك سعاد وقررنا نعمل خطوبتك على ياسر بكره ايه رائيك.. 


نظرت اسيا لا أيراديآ لذلك الواقف بصمت وجدته ينظر لها نظرات لم تعلم تفسيرها اهي غضب ام كره ام عتاب ام الم ام حزن لم تستطع تفسير نظراته لها........ 

استغبرت اسيا بشده من رد فعله فاهي كانت تظنه سيغضب سايثور سايقف في وجه امه ويرفض تلك الخطبه... 

ولكن صدمت من رد فعله الصامت ظلت تنظر له لعلها تفهم نظراته ولكن لم تستطع..... 


امال: ها ياقلبي رائيك 


ابتلعت اسيا غصه مؤلمه في حلقها: م مو موافقه ياماما...... 


نظرت امال ليونس: ايه رايك ياحبيبي 


يونس: اللي تحبيه ياحبيبتي بعد اذنكم هاطلع ارتاح.... 


نظرت اسيا في فراغه بحزن واخذت تحدث نفسها... يارب يارب يارب قلبي يارب فوضت امري اليك ياحبيبي قويني يارب قويني.. 


امال: اسيا يااسيا حبييتي 


اسيا: ها ايوه ياماما 


امال: في ايه يابنتي بنادي من فتره فينك... 


اسيا: معلش ياحبيبتي انا معاكي اهو.... 


امال: خلاص ياعمري اطلعي انتي ارتاحي وانا هاظبط كل حاجه ماتشليش هم لاي حاجه انتي ارتاحي علشان عندنا بكره يوم طوييل 


اسيا: ماشي ياقلبي بعد اذنك 


امال في سرها: اكيد انا اختارت صح كده يونس هايرتاح مع ياسمين ياسمين بنت طيبه وبتحبه وبأذن الله يونس هايحبها اه اه هو شكله بطل يحب اسيا صح.... 

 ♡♕♕♕♕♕♕♕♡

وصل يوسف للمنزل واوصل ريم لغرفتها وذهب بعدها لغرفته مع جميله... 

كان يتجاهل جميله بشكل مريب اصبحت هي تلاحظه...... 


جميله: مالك يايوسف حساك مش على بعضك في حاجه ولا ايه.... 


يوسف ببرود: ماليش روحي نامى.... 


جميله: انام يعني ايه مش فاهمه 


يوسف: نامي يعني نامي ايه مابتفهميش ولا ايه. 


جميله: انت بتكلمني ليه كده في ايه يايوسف 


يوسف: قولة مافيش والاوضه دي هاتجمعنا صحيح بس انتي في حالك وانا في حالي هتنامي على السرير ده لوحدك مالكيش اي علاقه بيا فاهمه..... 


جميله بصدمه: انت بتقول ايه ليه بتكلمني بالطريقه دي مش كنت بتقولي انك بتح...... 


يوسف: بحبك قصدك لما قولتلك بحبك هههههههه لا دي كانت كلمه عادي علشان بس توافقي اتجوزك وانقذك من الناس عندكم علشان خاطر والدتك وماتتشرديش انتي واختك.... 


توقفت جميله مكانها صامته لا تقوى حتى عن الكلام وكان جسدها شل الجمتها الصدمه.... 


يوسف: انا مش بحبك ياجميله مش بحبك وعمري ماحبيتك ولا هاحبك..... 

انا عطفت عليكي علشان اساعدك.... 


ابتلعت جميله غصه مؤلمه في حلقها واستجمعت وقوتها التي ابت ان تخسرهم امامه.. واخذت ترمش بعيونه لتوقف تلك الدموع التى كانت تحاربها بالنزول ولكن تبآ فامن هي تلك الدموع لتظهر ضعفها امامه فاهي الانثى التى عجز الرجل عن اسقاطها وان وقعت تقف مجددآ بقوه اكبر.........  


جميله بشموخ: خلاص يبقى تسلم على تعاطفك ونفضها سيره ويلا طلقني دلوقتي واخد اختي وامشي ووشك مش عاوزه المحه اصل هاقرف لو شوفته.... 


يوسف: طلاق انسيه هاطلق لما يجيلي مزاج غير كده انتي ملكي فاهمه.... 


جميله: انسى مش انا يايوسف بيه مش انا ماتخلقش اللي يملكني غصب عني انا ملك لرب العالمين انت مين انت علشان تملكني... 


يوسف: انا جوزك رجلك


جميله: جوزي جوزي هههههههه هههههههه هههههههه هههههههه شيلاه ياجوزي هههههههه هههههههه تصدق ضحكتني دا انت لسه من شويه بتقولي ماليش دعوه بيك انت في حالك وانا في حالي جاي دلوقتي تقولي جوزي اخييييي هههههههه هههههههه 


يوسف: جميله ماتعصبنيش انا ماسك نفسي بالعافيه... 


جميله: هاتعمل ايه يعني هااااا رد عليا هاتعمل ايه هاتضربني هاتضربني يايوسف بيه جرب تعملها قسمآ عظمآ وربي اللي مااحلف بيه كدب اكون حبساك فيها 


يوسف: هههههههه تحبسي مين ياامه انتي ماتعرفيش انا مين ولا ايه هههههههه 


جميله: لأ اعرف كويس انت مين يوسف بيه رجل الاعمال الغنى صاحب الجاه والمال والشركات اللي ماتتعدش..... 

بس يمكن انت كمان ماتعرفنيش كويس فقيره بس مش ضعيفه مش بستسلم  ولابسيب حقي جرب تلمسني يايوسف وانا هاخلي حقوق المراءه ترد عليك كويس وانسى انسى اني اسكت انا مش ضعيفه انا مابخافش غير من ربنا.....   

لكن انت ياعبد كلامك كله هع ولا يهز شعرايه من شعر راسي خليلك كلامك ده ينفعك وقت الزنقه ههههه..... 


نظرت جميله اتجاه يوسف وجدته اصبر كالهيب المشتعل ثواني وسوف ينفجر بها لم تستطع ان تخفي خوفها منه ذهبت ركضآ من امامه  للحمام واغلقته...... 


يوسف: افتحي ياجميله افتحي ياحلوه ووريني شجاعتك وقوتك اللي كنتي منفوخه بيها من شويه افتحي يابت.... 


جميله: مش فاتحه لو راسك جت مكان رجلك 

حتى


يوسف: افتحي لو عندك شجاعه افتحي يياام لسان إفتحي يابتاعة حقوق المراءه... 


جميله: مش فاتحه ياابن القرعه يعني مش فاتحه بس هه.. 


يوسف: ماشي ياجميله مااااااااااااشي انا هاعرفك الادب على ايدي مااااااااااااشي وحيات امك لربيكي انا نازل دلوقتي رايح مشوار ولما ارجعلك بس واه انا هاقفل الباب من بره ياحلوه سلاااام 


خرج يوسف وجلست جميله ارضآ تبكي بألم على حظها التي ظنت انه سيتغير ويبتسم لها اخيرآ اخذت تبكي وتنتحب بقوه وحزن استمرت في البكاء لفتره ثم استجمعت شتات نفسها واخذت حمامآ ينعشها وتوضات وارتدت اسدال الصلاه واخذت تركع لربها وتبكي وتشكي له انتهت وقرءات وردها وتخلت عن الاسدال وفردت شعرها وذهبت للنوم... 


ساعات وعاد يوسف للبيت ذهب لغرفتها فتح الباب ودخل 

وجد ذلك الملاك نائم ببچامة نومها وشعرها مفرود على الوساده بجانبها فااصبحت كالملاك النائم ابتلع يوسف غصه فى حلقه بصعوبه 

يوسف: احيه هاصبر اذاي انا كده بالمنظر ده نهار كحلي صبرني يارب 

انا هاروح انام قبل ماافقد السيطره اه يايوسف ياللي اخرك تترمي على الكنبه..... 

احلام طين فوق دماغك ياجميله ياجزمه...


ذهب يوسف وفتحت جميله عين واحده واخذت تبتسم بشر 


جميله:وحيات امك لعرفك مين جميله ياابن الورمه الايام بيننا ياعره هعهعهعهعهعهعهعهع 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

اشرق الصباح على ابطالنا.... 

وكالعاده تستيقظ زينه  على كابوسها المعتاد 

اخذت تذكر ربها وتبكي 

زينه: يارب يارب خلصني من القرف ده والنبي انا كرهت الحب بسببه ياااارب خليك جنبي يارب 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

استيقظ تلك الحزينه من نومها صلت لربها وقرءات وردها ودعت لربها ونزلت للاسفل وجدت البيت مليئ بالعمال لتجهيزه اخذت عينيها تبحث عنه ولكن لم تجده 


امال: صباح الورد على عيونك ياقلبي 


اسيا: صباحك جنه ياماما اساعدك في حاجه 


امال: لأ ياعمري ماتعمليش حاجه اطلعي يلا اوضة زينه وهابعتلك فستانك ياحبيبتي والميكاب ارتست انت وزينه علشان خلاص الليل بيجي بسرعه.... 


اسيا: بس مافيش داعي للتعب ده كله ياحبيبتي 


امال: بس يابت تعب ايه بطلي عبط بنتي لازم تبقى قمر يلا اطلعي يابت.... 


اسيا: حاضر 

♡♕♕♕♕♕♕♕♕♡

مر الوقت وجاء الليل وحضر حفل الخطبه جميع الاقارب والاحباب 

عدا جميله ويوسف... 


جلست اسيا بجانب ياسر 


كان ياسر يحدثها عن مستقبلهم بكل حماس وسعاده وحب وهي لم تستطع ان تستمع لاي كلمه بل كانت عينيها تبحث عنه فقط 

كانت تبحث عنه بخوف يملئ جسدها تبحث عنه وكاانها تريده ان يوقف كل هذا كان قلبها يبكي متالم ياالهي كام تريد البكاء والصراخ اين انت يامن تركتني وحدي اين انت يامعذبي يالله يالله 


واخيرآ عثرت عليه اخيرآ ظهر امامها وقفت وكاانها ستذهب اليه 


التفت يونس ونظر لها بغضب هي الوحيدة التي كشفته فى عينيه 


ولكن تحولت نظراته للصدمه وركض اليها بقوه وخوف من تلك النقطه الحمراء التى رءاها فوق موضع قلبها 

اخذ يركض اتجاها ولكن قبل الوصول اليها سبقته تلك الرصاصه اليها.... 


البارت 85من رواية

#عشقتها_رغم_صمتها

اشوف رائيكم اجدعااان 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم واتوب إليه ♥🌹🌹🌹🌹

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

توقف يونس بصدمه شلت جسده ♥🌹🌹

هايعقل هل حقآ انتهت قصة حبه هل سيبعدها الله عنه هل هذا قدرهم هل ستتركه نهائيآ احقآ هذا لا لا لا يالله اريدها ارجوك ياللهي جسدي لا اشعر به اريد ان اركض لاراها ولكن لا استطيع يالله يالله اريدها اريدها لما جسدي لا يتحرك لااشعر حتى بأصابعي.. 

لا لا اريد ان يطمئن قلبي.... 


واخيرآ استفاق يونس وعاد لوعيه اخذ يقترب ويقترب وسط ذلك التجمع من البشر والا ان اقترب حتى اطمئن قلبه لرؤيتها ترتمي على الارض ليس بها شيئ فقد كان ياسر من تلقى تلك الرصاصه بدلآ عنها ولكن اصابت ذراعه لحسن الحظ..... 


سعاد: ابنييييييييييي الحقوني ياناااااس اسعااااف... 


ذهب يونس بخوف ورهبه راكضآ اليها..... 


يونس بهلع: اسيا اسيا حبيبتي انتي كويسه فيكي حاجه ردي طمنيني الله يخليكي انتي كويسه ردي بلاش سكووت..... 


اسيا: ه هو هو هو حصل ايه يا يا ياسر هو رصاصه انا دراعه ياسر 


يونس: بس بس اهدى اهدي خدي نفسك براحه اهدي ركزي معايا انا مافيش حاجه حصلت انتي بخير اهدي اهدي خدي نفسك براحتك انا جنبك مافيش حاجه حصلت..... 


انفجرت اسيا في بكاء مرير: انا انا كنت هاموت يايونس 


يونس: بسسس اهدى انتي بخير اهو والله 


اسيا ببكاء: لا لا لا مش بخير الرصاصه كانت هاتدخل جوه قلبي عارف كنت حاسه والله علشان كده كان نفسي اشوفك وكاانه اخر يوم ليا كنت هاموت واشوفك...... 


يونس: بعد الشر عليكي ماتقوليش كده اهدى بقى والنبي 


#جاء يونس ليحتضنها تذكر انه سيعصي ربه فتراجع.... استغفرالله العظيم واتوب إليه.. 

زيييينه زييييييينه


زينه: ايوه ايوه


يونس: خديها من هنا 

بسرعه وخليكي جنبها


زينه: حا حاضر حاضر 


اسيا: رايح فين ماتسبنيش.... 


يونس: بس بس اهدي اهدي انا جنبك والله مش هاسيبك روحي بس مع زينه علشان خاطري ممكن.... 


اسيا: مم ما ماشي 


وقف يونس واخذ ينظر حوله وبكل اتجاه بعقل مشوش  كيف كيف حدث هذا كيف لا يعلم من ولما....  


الا ان اتاه اتصال من رقم لا يعلمه....

يونس: مين 


.........: تؤتؤ تؤ تؤ حظها حلو فلتت من الموت المره دي ههههههههه 


يونس وهو يلتفت يمينآ ويسارآ : مين معايا 


........: ماتدورش كتير وتفضل تبص حواليك.... 


يونس: انت مين وعاوز ايه.. 


.......: انا قضاك الاسود 


يونس: مييين


.....: اقعد فكر كده مع نفسك مين 


يونس: انت عاوز ايه 


.......: عاوز روحك او روحها هههههههههه هههههههههه هههههههههه


يونس بغضب: انت مييين لو راجل وريني نفسك انت مييييين


.........: مش هاسيبك يايونس ولا هاسيبها خلي بالك كويس سلام هههههههههه هههههههههه هههههههههه 


يونس: الوووو الوووو الووووووووووو.... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

استيقظت جميله بفزع على ذلك الماء الذي اصبح فوقها..... 


جميله بفزع: الحقونييييي بغرق بغرق


يوسف: قومي يابنت الهبله 


استوعبت جميله نفسها ونظرت لذلك المتكبر الواقف امامها.... 


جميله بغضب : حد يصحى حد كده هو انت بتصحي جاموسه انت عبيط في ودانك ياااااض.... 


يوسف: بت انتي احترمي لسانك بدل ماامسح بيه البيت ده بلاطه بلاطه فاااااهمه 


لم تنكر جميله الرعشه التي اصابت جسدها من صوته ولكن مثلت القوه امامه..... 


جميله: اااااه دا عندهااااا

وانا اقوم براحتي ياحلاوه يلا اطلع بره خلينا نتذفت نغير في ام ليلتك دي..... 


ارتسمت على شفايف يوسف ابتسامة تلاعب واخذ يهبط لمستوى جميله ببطء حتى لاحظته..... 

 

نظرت له جميله بصدمه من قربه وقد توردت وجنتيها بحمرت الخجل. 


جميله: ف ف في ايه يايوسف م مم مالك... 


يوسف: يالهوي ايه يابت الجمال ده خرااابي عارفه نفسي في ايه 


جميله بخجل من قربه:  ا اا ايه 


يوسف: نفسي اخلي جوازنا اسمآ وفعلآ حااااالآ..... 


جميله: جرب وانا اطلع بروحك يايوسف قبل ماتفكر حتى.... 


يوسف وهو يقترب: امممممممم متاكده انك تقدري 


جميله: اااااا ا.....  اه


يوسف: متاكده 


جميله: يووووووسف 


يوسف: عيوووﻧ...... 

كان يوسف سيستسلم ولكن توقف فجأه واستقام وتغيرت ملامح وجهه ونبرت صوته. 


يوسف: اخلصي قومي يابت انتي احنا بقينا بالليل 


جميله وهي تحاول ان تجمع شتات نفسها: م ممم ماشي 


يوسف وهو يخرج: ربع ساعه واشوفك تحت علشان ماطلعش انا اجيبك.... 


جميله: لا لا لا لا لا لا خلاص قومت اهو 


يوسف: شاااااطره


جميله: اعااااااااااا اللهي يجيلك ويحط عليك ياابن الورمه تولع يايوسف يابارد يامستفز اعااااااااااا قومي يابنتي قومي قبل ماتلاقيه واقفلك ذي التووووور

اه ياني ياامه ياعضمك يارضا..... 


مرت نصف  ساعه ونزلت جميله للاسفل ترتدي دريس جميل بينك وحجاب يناسبه وتضع بعض الميكاب الهادئ.... 


كان يوسف ينتظرها في غرفة الطعام هو وريم. 


الا ان دخلت حتى ذهبت ريم اليها ركضآ..... 


ريم: اختيييييي وحشتيني اووي أوي 


جميله: ههههههه قلب اختك من جوه وانتي وحشتيني اووي ياعمري طمنيني عليكي نمتي مرتاحه 


ريم: اهاااا نمت مرتاحه اوى اوى السرير بتاع عمو يوسف جميل ومريح جداً  


جميله: ههههههه ماشي ياقلبي 


يوسف: هاااا هانستنى البرنسيسه كتير ولا ايه 


جميله: ماحدش قالك استنى كنت اطفح وانا مسامحه..... 


يوسف: اطفح كتك القرف زباله


جميله: الزباله دي عندك ومادام شايفني زباله مقعدني عندك ليه اييييه ولا انت الزباله جايه علي هووواك... 


يوسف بغضب: جميييييله لسانك لو ماتلمش هاتشوفي مني وش تاني فاااهمه 


جميله: هاتعمل ايه يعني هاتعمل ايه هاتضربني ماتضرب 


يوسف: مش راجل اللي يسترجل على بنت ويضربها بس لسانك لو طول ياجميله اضمنلك وقتها اني مش هاتردد في ضربك.... 


ثم تركها وذهب 


نظرت جميله بجانبها وجدت تلك الخائفه ترتعش اخذتها بين احضانها..... 


جميله: بس ياقلبي اهدي مافيش حاجه دا احنا بنتكلم عادي اهدى 

منك لله ياابن المقشفه اللهي يجيلك اسهال يابعيد..... 

♡♕♕♕♕♕♕♕♡

ذهبت اسيا للغرفه ومعها زينه وورد


اسيا: يو يونس فين يونس فين ليكون حصله حاجه 


اخذت زينه وورد يهدؤها... 


اسيا بأنهيار: لا لا لا يونس فين ط طب طب وياسر كويس الرصاصه رصاصه في في دراعه 

عاوزه يونس عاوزه يونس


يونس: انا جيت اهو اهدي علشان خاطري 


اسيا: انت كويس فيك حاجه وياسر ياسر بخير طمني عليه.. . 


يونس: بت انتي اتطمني عليا انا بس فاهمه... 


علي: وهو ده وقتك ياعم النحنوح 


ياسين: ههههههه ههههههه بس ياض ياعلي.. 


يونس: ورد لمي خطيبك احسن مااظبطه.... 


ورد: عليييييييييييي


علي: قلب وروح وعقل وحيات علي 


ورد بحنيه: بس ياعلي 


علي: بس كده عيونييي


يونس: يالهوي مرارتي هاتفرقع يخربيتكم


ياسين: يخربيت دا عشق مفقوع اجدع.... 

الحب الحب 


يونس: العشق العشق

ياسين: بلوبيف  بلوبيف

ههههههه ههههههه ههههههه 


علي: هاهاهاهاها ابو تقل دمك منك ليه... 


اسيا: ههههههه 


علي: اهو الجميل ضحك اهو العسل ضحك اهو


يونس: عليييييي لم نفسك ياذفت


علي: اهدى ياشبح بهزر يارمضان ايييه مابتهزرش.... 


يونس: لا ياروح امك مابهزرش 


زينه: احم احم يلا ياخفه انت وهو وهو خلينا نطلع ونسيب اسوا ترتاح شويه.... 


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا


مجمع الروايات الكامله من هنا



إللي عاوز يوصله اشعار بتكملة الروايه يعمل إنضمام من هنا


تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close