رواية عشق رجال الصعيد الفصل التاسع بقلم كيان كاتبه
![]() |
: ايوه هي دي ثبت هنا
قالها شهاب للعامل في اوضة المراقبه لما شاف كارمن داخله تجري و ستخبت في الحمامات و في والد بيجري وراها
شهاب بغضب اعما: مين الحيوان دا
العامل: دا هشام ولد ابن راجل غني كدا بياخد السنه في تلاته مش مظبوط و شمال
شهاب بجنون: حرك الفديو شوفه خدها فين... العامل كامل الفديو الشاب طلع من الحمامات و هو جارار كارمن من ايدها و هي بتحاول تبعده... شدها و خدها في البنايه الفارغه ورا الحمامات
شهاب لمحمد: يلا بسرعه.... شهاب و محمد طلعو علي المكان دا... و كل ميقرب يسمع صوت صريخ و شهاب بيجري بجنون اكتر
هشام بيحاول يقرب من كارمن و هي بترجع لورا و الدموع مغرقه عنيها
: اي بس يا كارمله خايفه كدا ليه... فجاء لقمه بعدته عندها
شهاب و هو بينهج و عنيه حمره
: دا انا هطلع **** اهلك النهارده.... و شهاب نزل فيه ضرب..... شهاب نزل فيه ضر*ب و هو مش حاسس بنفسه كان هيموت في ايده
محمد: شهاب سيبه هيمو*ت فيها انا هتصرف و انت ڜوف قريبتك
شهاب ضر*به برجله في بطنه
: محدش يمس شعره منه دا حقي و انا الي اتصرف، يتلقح كدا زي الكلب و رجالتي شويه و هيجو يخدوه
محمد: شهاب مينفعش و
شهاب اتجه ببرود لكارمن الي كانت واقفه بعيد شويه و بتعيط
: هي كلمه يا محمد و بلاش غطبي يطولك انت كمان
شهاب خد كارمن في حضنه و مشي بيها
....
في العربيه كارمن بعدت علي شهاب و هي بتمسح دموعها
شهاب قرب منها قزازه الميه
: احسن
كارمن هزت راسها و هي بتشرب
شهاب: احكيلي دلوقتي بكل هدوء حصل اي
كارمن بشهقات: ا... انا.. ان
شهاب غمض عنيه بضيق
: كل بكل هدوء يا كارمن من غير عياط
كارمن: حاضر... مسحت دموعه
شهاب: خدي نفس و حاولي اهدي... كارمن عملت كدا فعلاَ و حست نفسها هديت
: انا كنت ماشيه عادي فجاء خبطة فيه اعتذرتلو بس هو قعد يقولك كلام مش مظبوط ضربته بالكف و جريت و هو جري وراي استخبيت في الحمام و رنيت عليك
شهاب: انا عارف الباقي.... غمض عنيه و كمل... الكلب دا انا هعرف اربيه... كمل و هو بيبص لكارمن
: مفيش حد في البيت يعرف حاجه ولا عمي اسر.
كارمن:ا.. ن.. نا مش هرجع الكليه تاني. و قلت لبابا اني عندي محاضرات لحد المغرب
شهاب بصلها: لا دي ساهله
كارمن اتوقعت انه هيقول يروحو شقتهم هزت راسها برفض
: انا مستحيل اروح شقتك
شهاب ضحك و هو بيحرك العربيه
: و مين قلك هنروح شقتي
كارمن بستغراب: امال هنروح فين
شهاب: اممم هاخدك نفطر بدل فطاري الي مكملتوش و هفسحك شويه ونتغداء برا كمان و ادينا بنلف لحد ما اليوم يخلص
كارمن بحملس: ايوه كدا
بعد شويه شهاب نزل من العربيه و هو بيفرد الجاكت الجلد الاسود بتاعه و نظاره الشمس كارمن نزلة من النحيه التانيه
كارمن مشيت جنبه دخلو و طلبو اكل
كارمن:تعرف انا بحب اوح الملاهي اوي... النادل جبلهم لاكل كارمن اتكلمت و هي بتاكل و شهاب كان عطيها كل تركيزه
: عارفه اني شحطها بس انا بحب الملاهي اوي و كنت يقعد اعيط علشان اروح... و بحب عصير القصب اوي لدرجه اني كنت بجيب بمصروفي كل عصير
شهاب ابتسم عليها: خلصي فطارك بس و انا هبهرك
كارمن بفرح: اوكِ
بعد شويه دخلو للملاهي الي موجوده في الكافيه الي فطرو فيه... كارمن مسكت دراع شهاب
: بجد شكرا... و جريت علي جوه تطنط بين العب
كارمن: شهاب شهاب و انبي تعاله جرب معاي العبه دي
شهاب رفع حاجبه
: انتي عايزه شهاب ادهم الخولي يركب حاجات العيال دي. اركبي انتي و انا متابع من هنا
كارمن: وربنا انت فقر
.......
بليل تقريباً بعد اذن المغرب شهاب وقف العربيه قدام بيته بص لكارمن الي نامت من كتر الجري و الطنطيط و البلون الي متعلقه بيه
شهاب قرب منها و ميل با*سها علي *خد*ها بهدوء بعد و هو بينهج
حاول يسيطر علي نفسها حمحم و حاول يصحيه
: كارمن.. كارمن... كارمن قامت بنوم و همست
: وصلنا
شهاب: ااه وصلنا
كارمن ابتسمت بلطف قبل ما تنزل
: شكرا... و نزلة... شهاب حرك العربيه يركنها و هو بيدندن بفرح و غافل عن عيون ابوه الي كان واقف في البلكونه و شاف كل حاجه...