أخر الاخبار

طفلة المتملك الجزءالثالث والرابع والخامس ❤ كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات


طفلة المتملك

 الجزءالثالث والرابع والخامس ❤

كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات 

رحمه كانت تقف اعل الدرج نظرت الى الاسفل لقيت واحده ف حضن زين 

نظرت اليه بستحقار وصمتت 

نيرمين نظرت الى اعل الدرج شافت بنت جميله للغايه ف روعه الجمال 

نيرمين بعصبيه هى حصلت ى زين تجيب بنات ف القصر كمان 

زين والله اب.....

اخرص ومش عاوزه اسمع صوتك 

زين ى نيرو ه..،،، 

نيرمين قلت اخرص صعدت الدرج بعصبيه مفرته مسكت رحمه من معصم يديها ى شيخه مش مكسوفه ع دمك 

رحمه والدموع ف عينيها والله ابدا 

نيرمين اخرصى 

زين ى نيرو اسمعى دى رحمه بنت عمى تبقا مراتى 

نيرمين الصدمه الجمت لسانها اى دا هو انت اتجوزت 

زين ايووو 

نيرمين بعصبيه ى بجحتك ى اخى 

زين ى نير...،

بل نيرو بلا قرف وبعدين انا خالتك ى ياض انت 

زين لاء انتى صغغنه مينفعش اقلك ى خالتوو 

نيرمين بهدوء اتجوزتو امتى 

زين انهارده 

نيرمين بتبص ل رحمه ف الصفعات معلمه ع خدها 

نيرمين ل رحمه تعالى ى قلبى 

رحمه بخوف فهى منذ ان وصلت وهى عصبيه 

نيرمين متخفيش انا نيرمين خالت الزفت دا انتى بقا روما بنت سيد وهاله 

رحمه ااه 

نيرمين والله وكبرتى ى رحمه وبقيتى قمر 

رحمه ربنا يخليكى ى خالتو 

نيرمين خالتو مين ى زفته اناىاكبر من الزفت الل وقف هناك دا بتسع سنين بس 

رحمه بضحك حاضر ى نيرمين ظلت تتحدث ف عدة موضيع فشعرت رحمه بطيبه قلبها وحنانها

زين مش يلاه بقا 

رحمه وهى تنظر لهو بخوف ح حاااضر 

نيرمين انا هقضى اليلله هنا وهروح الفندق بكره عشان الاجتماعات 

زين مااشى 

نيرمين تصبحو ع خير 

رحمه وانتى من اهل الجنه 

صعد زين الى الجناح الغربى حيثو غرفته ورحمه معه ايضا فهو مضر ان يئخذها لكى لا يعلم احد انهو متجوزها لاجل الانتقام لا اكثر 

وصلو الى غرفته فتح الباب واولا ما دلفت رحمه حوطه ف الحيط رحمه بخوف ممعملتش حاجه 

زين لاء مهو انا الل هعمل رحمه بخوف هتعمل اى 

زين وهو ينظر اليها من تحت اقدمها الى راسها واديها وخدها مجريها ف جسمها  رحمه 

رفع ايدو الى شفتيها وبدء يتحسس شفتيها فكم كانت مسيره 

زين قرب منها وهو غيب عن الوعي لا يفصل بينهم سوى انش واحد وقف زين امام شفيفها هخليى تتمنى الموت 

طفلة المتملك

 الجزءالثالث والرابع والخامس ❤

كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

رحمه بقرف ابعد وحدفته بعيد عنها فهى كانت تشعر بلغثيات 

زين اتصدم فمن هى الذى تتجر وتبعده عنها فنصف بنات الاسكندريه يتمننه وهو يرفض 

زين وهو يصفعها انا بقا هربيكى بطريقتى 

اخذها الحمام ورامها ف البنيو وربطاها 

وخرج 

رحمه وهى تبكى بحرقه حسبى الله حسبى اللله 

بعد ما ربطها ف البنيو وجاب ميه سقعه وها هما ف الشتاء 

زين وهو يشدد ع شعروو ويلوم نفسو كيف لهو ان يضعف امامها فهى ابن الرجل الذى اقتل ولده وحرمه منه 

بعد نصف ساعه غير ملابس وهما لينام قعد ع السرير وجاء لينام سمع شهقتها 

فيه مثلاالاطفال عندما تبكى 

ظل لمدت سعتين يتقلب ف الفراش لا يتقدر ع النوم فشهقتها تسبب لهو ازعاج ولكن توقفت ع البكاء من 10 دقائق 

هما ليذهب الى الحمام فتح البااب لقيها مغم عليها هرول اليها مسرعآ 

زين بخوف رحمه رحمه فاول مره ينتطق اسمها لحل الرباط عنها بخوف وشلها ووضعها ع السرير 

زين جاب البرافيوم بتاعو وفوقها رحمه وهى ترتجف بين يدها زين اهدى اهدى رحمه وهى تبكى زين مش عارف 

يعمل اى عاوز يغيرها هدومها فكانت مبلبوله 

قعد دققتين يفكر ماذا عليه ان يفعل تذكر ملابس امه خرج وجاب عابه 

زين خدى غيرى هدومك 

رحمه وهى ترتجف وتخذها منه ح حاضر 

اخذت منه العابه وذهبت الى غرفه تغير الملابس 

بعد عشر دقأئق لما تخرج قلك زين ذهب الى غرفه تغير الملابس 

زين رحمه رحمه لا يوجد رد 

دخل عندها ليرها شبه عارى تمام زلا يسترها الا الملابس الداخلية 

زين وهو يغض بصره  والبسها العابه وحملها ووضعها ع السرير

بعد ساعه حراره جسمها ارتفعت ظل يوضع لها كمدات 

زين وهو يقنع نفسو انه يريد ان تكون سليمه لكى يتلذذ ف تعذبيها 

رحمه ااه 

زين وهو يمسك اديها اى مالك 

رحمه حضنته وهى غير واعيه 

زين قد تجمد جسمه فورا اتحضضنها 

لماذا هذا الشعور فهو دئما ما يحضن الناااس ويفعل اكثر من ذلك 

خرجت رحمه من حضنها 

زين نظر ليها نظرت رغبه حارقه بعد دقيقه واحده قبلها قلبه ادمت شفتيها فهو 

رحمه كنت شبه ممغ عليها 

اما زين فهو لا يدرى الذى يفعلو ولكن الان قلبه يدق بعنف 

رحمه طلع منها تاااه فذاد زين ف قبله فكانت ع وشك الانهيار 

رحمه ااه لاءء ى احمد بالله عليك 

زين ..... ابعد عنها كمن لدغه تعبان  ....

❤❤❤❤😥

لتصلك القصه أسرع برجاء متابعه  

الجزءالرابع 🖤

تعليقات كتيييير ليتفك الحظر

رحمه اااه لاء بالله عليك ى احمد 

زين وهو يبتعد عنهاكما لدغه تعبان اشتدد ع شعره بعصبيه انا ازى غبى بطريقه دى سمعت كلام قلبى 

لكن مهلا لذقها من العذاب الوان 

زين وهو يصفعها قومى ى بنت ..، انا اتوقع منك اى غير كده 

رحمه بتوهان انااا ع مل ت عملت ااااىى 

زين ببحتقر هتعمليلى فيه البرئه ودفعها حتى سقطط ع الارض زين انتى من النهارده اخرك تنامى ع الارض 

وذهبه الى  الفراش 

طفلة المتملك

 الجزءالثالث والرابع والخامس ❤

كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

مهلا الما يقصد بى سمعت كلام قلبى ايعقل انهو يحبها يعقل ان قلبوو يئلمه عندما يفعل بها هكذا اذا كانت دى الحقيقه هنعرفها 

رحمه ببكاء مريرر وهى تغمض عينها ى رب انا عارفه انك كبيره ى رب اهديه ى رب لحد امتى هفضل كده ى رب ماليش الا انت واخذت تدعو الله حتى غفة من شدت مرضها 

ف الصبح 

عند العم جميل 

احمد بعصبيه يعنى عجبك الل بيحصل دا ى بابا 

جميل بقلت حيله طب وانا اعمل اى ى بنى 

احمد انا بحب رحمه وكنت هتجوزها

جميل مالكش نصيب فيها ى ضنايا 

احمد ى بابا دا شيطان دا انتى مشفتش هى عمله ازى 

جميل وهو ينكس رأسه ان شاء الله ربنا يهديه 

احمد غادر المنزل باكمله 

جميل غصب عنى ى حبيبي حتى لو مكنش هو خدها كنت لازما انا اودهلوو 

ف القصر 

زين صحى داخل الحمام وبدل ملابسه وهما ليذهب الى الشركه 

زين ل رحمه انتى ى زباله قومى 

رحمه بخضه ح ح ااا١ضر حاضر 

زين قومها وشدها من اديها ونزلو الدرج 

زين سيده انتى ى سيده 

سيده نعم ى زين بااشا 

زين فين نيرمين هانم 

سيده مشيت ى بااشا 

زين طب خدى دى وخليها هى الل تخدم كل الخدم انهارده 

سيده بصدمه بس ى بااش...

زين اسمعى الل بقلك عليه 

سيده حااااضر ومسكت ايد رحمه 

بعد ما زين خرج 

سيده مالك ى بنتى فيكى اى حاسكى تعبانه 

رحمه ببكاء لاء مفيش 

سيده وهى تربت ع حجابها معالش ى بنتى ربنا كبير وبيعوض وزين بااشا طيب والله 

رحمه بدموع طيب اوى 

سيده ربنا قال (اصبرو وما صبرك الا باللله )

رحمه ونعم باللله 

سيده تعالى ى ضنايااا اقعدى معايااا 

رحمه وهى تمشى ببط فهى مريضه من امبارح حتى وصلت الى المطبخ 

ع فكره انت بتهظر 

عمر احترم نفسك

مش ههحترم مش دى رحمه الل كنت بتعشقها من سنتين 

زين بعصبيه اخرص خالص 

عمر مش هخرص مش دى البنت الل مردتش تتجوز حد غيرها ليه بتعمل ف نفسك كده 

قسم بالله ابلغ عنك البواليس وهتجوزها ان.......

لكمه زين حتى اطرحه ارضه 

عمر اضرب  ما انت مش شاطر غير ف كده

زين بصوت جوهورى وهو يمسكو من قميصه اقسم بالله لو ليكى دعوه بيه لموتك 

عمر ماااشى ى زين هتشوف 

مهدى ف اى ى جماعه انا جاااى ع صوتكم 

عمر مالكش انت دعوه ما انت السبب 

زين بعصبيه عمر 

عمر بلا عمر بلا زفت انا مااشى ف داهيه وطلع من بابا المكتب ورزعو 

مهدى ف اى 

زين مفيش 

مهدى عملت اى مع البت 

زين احترم نفسك ى مهدى هياا اسمها هانم 

مهدى هههحاضر ى سيدى 

زين عذبتها امبارح اوى وخليتها تمرض 

مهدى احسن تستهل 

نظر زين الى مهدى ف نفسه هو ازى مشفقش عليها 

زين هما ليتحدق لكى البااب بيخبط 

زين ادخل 

رنيا السكرتيره  ى باشا مش لقين ملف سفقه فرنسا بتاع بكره 

زين بغضب ازى عمر هو الل متولى المهمه 

مهدى اكيد هو اكيد هو 

زين بشتت ف نفسه ازى عمر 

وخرج زين من الشركه بكملها 

عند دينا 

مااما رحمه وحشتنى 

عبير ى حبه عينى معرفش هى حصلها اى 

دينا ان شاء الله بخير 

عبير ى رب ى بنتى 

عبير هى ست طيبه وحننونه فهى تحب رحمه كثيرآ وتعتبرها زى دينا 

دينا انا مااشيه ى امى 

عبير خالى بالك من نفسك 

دينا حاااضر 

ف المساء ف شركه الزين ...

ى بنى قلتلك تعال انا واقف ف الشركه الباب الخلفى 

مجهول طب انا شوفتك اهو 

خد وهات 

اعطه الملف 

واخذ شنطه فلوس 

زين بصدمه فهو كان يراقب الشركه بكملها لانه يعلم عمر اكثر من نفسه فهو صديق لطفوله 

مهدى 

بعد عشر دقائق وصل الى القصر وهو لا زال يفكر ف مخدى الذى سرق الملف ى الله الهذا الدرجه كنت غبى 

اول نا دخل القصر 

سيده سيده 

سيده نعم 

زين فين رحمه هانم 

سيده كانت بتعمل معنا ورجليها اتفتحت

زين بخوف هى فين 

هرول سريعا الها 

زين ما عشان انتى غبيه ومش بتخلى بالك 

رحمه وانت مالك 

زين بعصبيه اخرصى وشالها 

رحمه نزلنى عيب 

نظر زين اليها بسخريه عيبانتى مراتى ى هانم 

رحمه لاء بردو 

زين بطلى كلام كتير 

بعد عدة دقائق وصل الى الجناح ادخل ووضعها ع الفراش 

رحمه وهى تبكى ابعد عنى انا عارفه انتى جيبنى هنا ليه 

زين اهدى 

رحمه ابعد وهى تخذ زجاجه برافيوم وتكسرها مسكت الئزاز وعوزه تموت نفسها 

زين اهدى بصى مش هعمل حاجه فاكره لما كنت بتعيط عشان ولد خد العروسه بتاعتك وانا الل كنت بجبهالك 

رحمه بتوهان 

زين مسك اديها ورما الئزاز اهدى ادخلها ف احضانه وربط ع شعرها 

رحمه هو ليه انا  ماليش حد يدافع عنى ليه ماليش اخ زى اى حد واخت تبكى 

شالها زين ووضعها ع الفراش 

زين متخافيش اعتبرينى اخوكى 

رحمه وهى تبكى 

زين ارفعي وشك رفعت رحمه وجهه 

زين وهو ينظر لها فهى كانت ف اقصى الجمال 

بعينها الحمراء من اثر البكاء ووشها الذى يشع بيضآ ك ثلج وشفتيها المنتفخه من اثر البكاء ايضا 

زين وهو ينظر اليها ومال عليها مخافيش 

رحمه وهى تؤمى لهو راسها 

زين اخذت انفسه ترتفع وتجمد كالحجر زين مش عارف انا لما بقرب منك مبقدرش ابعد 

وضعه شفتيه ع شفيتيها واخذ يقبلها 

رحمه اااه  

زين وهو يذدد ف عمق قبلته 

بعد عده دقائق بعد عنها لحجاته للهواء 

رحمه عيب 

زين انا جوزك 

رحمه انا حلمت ان انت بوستنى 

زين وهو يفكر ف ليله امس اامم واى كمان 

رحمه وانا ببوسك احمد كان هيخبطك ع راسك بعصايه كبيره 

زبن عشان كده قلتيلو لاء ى احمد 

رحمه ااه اى الل عرفك 

زين وهو يبتسم يلاه نامى 

واخذهابين احضانه 

رحمه مش هينفع 

زين اقسم بالله انا جوزك 

رحمه وهى تنام مااشى بعد ان غفت 

زين وهو يفكر ى تراه ف اى تانى واخذها بين احضانه ثم غفه 

   طفلة المتملك

 الجزءالثالث والرابع والخامس ❤

كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

ى تراه ف اى تانى وراه مهدى وعمر هيبقا متورط معه ولا لاء وام زين هتعيش ولا لاء حاجات كتير هنعرفها الحلقه الجايه 

متنسوش رئيكم ف البارت 💙💙💙💙

الجزءالخامس ❤


ف الصباح عند زين

زين بنبره تحذيرا ميفلتش من تحت عنيك لحظه واحده ى خالد 

ع الجانب الاخر حاضر ى زين باشا 

زين معلش بقا تعبك معاياااا 

خالد كان يوم اسود لما دخلت شرطه منك ومن اومرك 

زين وهو يبتسم ليه بس كده 

خالد ى عم دا انا اللل بخاف منك مش عارف مين فينا الل ظابط 

زين ى عم اى الجديد ما من الجامعه واحنا كده 

خالد بضحك قلبك قاسى عليااا اوى الا قالى العروسه عمله اى

زين بعصبيه خاااااالد اسمها رحمه هانم 

خالد ى عم مااشى 

بعد عدة دقائق اغلق زين الهاتف واخذ يفكر لحد ما سمع صوت رحمه وهى بتقوم 

رحمه وهى تلاحظ انها تنام ف احضانها هااااا اى الل خالنى انام كده 

زين ليه انتى متعرفيش 

رحمه انا لما بنعس مش ببقا حاسه بحاجه 

زين وهو يلوى فمه يعنى محستيش بأى حاجه 

رحمه لاء 

زين وهو ينظر اليها وقربها منو وبدء يحسس ع شفتيها بايدو طب مش فاكره حاجه خالص 

رحمه بتوهان لاء 

زين يبقا افكرك واخذ يقربها منه حتى وصل الى شفتيها واخذ يقبلها 

رحمه وهى ف عالم اخرى اااه 

بعد قائقتين كان يبعد عنها 

رحمه وهى تاخذ انفسها واخذ تكيل له الضربات انت قليل ادب

زين مسكها من اديها شششششش والله اقعد واوريكى قلت الادب ع حق 

رحمه جات لتتحدث ولكنها ادركت انها لا تنجى منو ففضلت عدم الكلام 

زين قام من ع الفراش ودخل المرحاض واعط ل رحمه رحتها 

رحمه وهى تضع يديها ع شفتيها وتبتسم قليل الادب بس قمر 

بعد ربع ساعه زين خرج الى الشركه 

ورحمه دلفت المرحاض وغتسلت وصلت الصبح ولبست بجامه اقل ما يقال انها تناسب العشر سنوات ورفعت شعرها لاعلى ع هيئت كعكه وما كان منه الا انهو زادهه وسامه واظهر عنقها البيض الذى ان راه احد يتمنى ان يلثمو ع الفوررر 

رحمه وهى تنزل الدرجه خلتو سيده 

سيده نعم ى هانم 

رحمه لاء انا مش هانم انا رحمه 

سيده حاضر ى بنت 

رحمه وهى تراه امراء ق اوخر الخمسينيات من عمرها مين دى ى خلتو 

سيده دى ايمان هانم ربنا يشفيها 

ليه مالها 

سيده تعبانه ف المستشفى من سنتين 

رحمه ربنا يشفيها 

ف شركه الانصارى 

زين وهو يجلس وراء مكتبه تمنى لو لما يكن ولدها الل قتل ابوه فاق زين ع صوت البااب وهو بيخبط 

ادخل 

عمر وحشتنى 

زين وهو يبتسم ويعلم ان صديقه حنون لو كان اخ لما فعل كل هذا معى جاي ليه مش ضربتك وانت مفروض تزعل

عمر لاء اصل قلوو الا انت كنت حلو مع رحمه امبارح 

ززين وهو يقوم من وراه مكتبه بسرعه الريح ويمسك ف قميص انت بترقبنى ى عمر 

اقسم يالله لموتك واخذ يكل له الكمات 

عمر اسمع بس....

زين اخرص 

السكرتيره ى استاذه مينفعش 

انتى مالك هدخل ولا اقسم بالله هرتكب جنايه هنا 

السكرتيره ى انسه مينفع.....

لكن دينا كانت اسرع وفتحت باب المكتب اتصدمت لقيت زين بيضرب ف عمر حتى نزف من انفه 

زين اى دا مين دى 

السكرتيره ى باشا وال....

دينا لاء اعرفك بنفسى انا انا دينا احمد زميلت رحمه وقالى دلوقتى هى فين بدل وربى وما ااعبد هدخلك السجن 

زين وهو يرجع الى مكتبه ثم جلس وراه وووضع قدم فوق الاخر طب وهدخلينى السجن ازى ى شطره 

دينا انت الزفت ابن عمها 

ايون انا الزفت 

عمر وهو يبتسم ظهر الحق هى دى الل هتعرف تخد حقى منك ربنا ع القاسى والمفترى 

دينا فين رحمه 

زين الكلب كلها 

دينا بعصبيه والدموع تترقق ف عينها لو سمحت هى فين 

عمر باشفاق اتفضلى اقعدى 

دينا وهى تنظر لعمر بفم مفتوح ان  ت ااانت بتجيب دم 

عمر وهو يتصنع الحزن ربنا قاظر ع كل شى 

دينا طلعت من شنتتها علبه المنديل واخذت تضع ع جرح عمر 

عمر وهو يبتسم هييححح اى القمر دا اه ى بت لو تيجى اتجوزك 

دينا وهى تنظر اليها قلو يخلينى اشوف رحمه 

زين وهو ينظر اليهم بقرف اى كميت الدرما دى 

عمر بص لعمر ثم لدينا انا هخليكى تشوفى رحمه 

دينا بساعده بجد 

عمر ايوو بجد 

دينا انت تبقا مين 

عمر اعتبرينى اخو رحمه 

دينا بتوهان اى دا عمى سيد جابك امتى 

عمر وهو يضحك بقوه حتى ظهرت وسامه 

زين وهو يبتسم ع غبائها فهى مثل صديقتها 

دينا بضحك ع اى 

عمر انا اسمى عمر وانتى 

دينا اسمى دينا طب والرجل دا اسمو اى 

عمر وهو يبتسم دا اسمو زين الانصارى 

دينا طب يلا 

عمر اى هنتجوز 

دينا بعصبيه انت قليل..، 

زين وهو كمل انت قليل الادب ع فكره 

دينا بعصبيه وانت مالك انا وهو انا كلمتك دلوقتى 

عمر ااه صحيح واحد ومرته انت مالك ى عم 

دينا ااه صح 

دينا هااااا 

عمر وهو يغمز لها كده وكده يعنى 

دينا كب والنبى عاوزه اشوف رحمه 

زين وهو يئمى له راسو طب مااشى يلاه ي عمر عشان تبقا توصلها 

عمر وزين وديناهمو ليذهبوا عمر ايوو هشوف الفرسه بقا بعد بضع ثوانى وكان مطروح ارضآ 

دينا ليه كده دا انتى غبى شبه الاسد وهو تمد يدها لعمر 

عمر اول ما مسك اديها وحس بقشعره ف جسمه 

دينا قوم 

عمر قام وهما ليذهبو الا انه جاء ل زين اتصل من المستشفى 

زين الو 

.......

طفلة المتملك

 الجزءالثالث والرابع والخامس ❤

كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

ايوو ى فندم طب ماااش جى حالا 

زين ل عمر 

عمر خدها خاليها تسلم ع رحمه 

عمر انت رايح فين 

زين وهو يغادر هبقا اقلك بعدين 

ركب عمر ودينا السياره وذهبو الى القصر 

عمر هو انتى مخطوبه 

دينا لاء 

عمر طب بتحبى حد 

دينا حرام 

عمر اللهم ما صلى ع البنى 

دينا بتقول اى 

عمر بقول اننا وصلنا 

نزلت دينا من السياره امام قصراقل ما يقال عنه ف غايه الرواعه 

دخلت القصر 

عمر سيده 

سيده نعم ى باش 

عمر اطلعى اندهى ل رحمه هانم وقليل عمر تحت 

سيده حاضر ى بيه 

بعد عدة دقائق كانت رحمه تنزل الدرج لتظهر دينا من خلف عمر فسرعت رحمه النزول ف سرعه الريح. 

رحمه دينا وحشتنى وظلت الفتيات حضنين بعض حتى عدة دقائق 

دينا عامله اى انا خفت عليكى كتير وخصوصآ وانتى مع الل شبه الاسد الل يخوف دا 

عمر وهو يبتسم طب انا شبه اى

دينا وقد تلون وجهه بلون الحمر القتم وهى تبتسم له 

ظل الفتيات يتشركون الحديث حتى قالت دينا 

انا همشى بقا 

رحمه خاليكى قاعده 

دينا عشان ماما 

رحمه ماااش وسلمسلى عليها 

دينا حاضر 

ذهب كل من دينا وعمر 

ف الطريق عمر هاتى رقمك 

دينا ليه 

عمر اعتبرينى اخوكى ى ست وبعدين عشان كل فتره اجيبك عن رحمه 

دينا طيب سجل عندك 010.................. 

بعد ربع ساعه 

عمر دا بيتك 

دينا ايوو انزل اشرب الشاى 

عمر مااشى ليه لاء 

عند زين ف المستشفى مبروك ى زين باشا ولدته حضرتك فاقت بس للاسف هى .....

ى تراه مالها دا الل هنعرفوا فالحلقه الجايه ❤❤

تكملة الرواية من هنا 👇👇👇


من هنا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close