expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية قمري الحلقة الثامنة والتاسعه والعاشرة كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات

 


رواية قمري

 الحلقة الثامنة والتاسعه والعاشرة


قمر : رجعت مصر ..

با”س جاك إيدها وقال: لا يهم المهم ..الان ..اني اخيرا ..سأقول..لكي اني احب”ك وأريد الزواج منك…

قمر بتوتر : إيه…اس ..وقبل ما تكمل كلامها

فجأه لقى جاك ..نفسه ..مرفوع من ياقه قميصه ….

جاك بخوف : لماذا فعلت هذا يا يونس؟!!! …

يونس بغضب وزعيق : هو انت لسه شوفت حاجه ..

ر”مى يونس جاك على الأرض..وانقض عليه ..وفضل يضر”ب فيه جامد ..

قمر بصر”يخ: سيبوا يا يونس حرام ..عليك ..يا يونس سيبه بقاا وفضلت تشد في يونس ..لكن يونس كان في حاله غضب غير طبيعيه ..

وفجأه ساب يونس ..جاك وهو بينهج ..

قمر بصت لجاك لقت وشه مليان د”م ..كانت هتروحله بسرعه ..راح م”سكها يونس جامد ..وقال بزعيق وغضب : إيه خايفه عليه ..

قمر بزعيق : ااه يا اخي خايفه عليه ..حرام عليك الي انت عملته دا ..هو مكنش يعرف اني مراتك ..سيبني بقااا…اشوف ماله ..

يونس بغضب : مش هتشوفي ..حد ولا هتقر”بي منه ..انتي فاهمه…

بعدته قمر عنها بعصبيه وقالت بزعيق : لأ هشوفه بقاا مش هتتحكم فيا …سيبني براحتي بقاا يا أخي وبعدين ..هو انت مش كنت متجوزني علشان تنتقم..اظن كدا انتقمت مني بما فيه الكفايه ..طلقني بقاا ..انا مش عايزه اعيش معاك …انا بكر”هك ..

فجأه ضر”بها يونس بالقلم ..جامد لدرجه انها و”قعت على السرير ..وبوقها طلع د”م ..وبعدها مس”كها يونس من إيدها الي با”سها فيها جاك جامد وبعدها شدها ليه وقال بغضب : طلاق مش هطلق ..انا سبق وقولتلك ..قبل كده ..طالما يونس خد حاجه ..يبقا عمرها ما هتبقى لغيره ..وانه عمره ما هيسبها أبدا …

قمر بعياط وألم وزعيق : ..انا مش عيزاك ..يا اخي ..وانت كمان مش عايزني..يبقا ايه الي يمنع بقاا ..يا سيدي ..إن كان على الح”ب الي حبته”ولك فأنا خلاص كرهت”ك …

يونس بغضب : كل دا علشان دا ..وشاور على جاك ..

قمر بتعيط بشهتفه : لأ ..مش كل ..دا علشان ..دا …دا علشان ..حاجات ..كتير ..قوي …انت عرفها كويس …فأرجوك سيبني ..سيبني ..علشان خطري ..دا لو كان ليا خاطر عندك …يا أخي …

يونس بغضب : مش هيحصل ابدا ..يا قمر ..

قمر بزعيق وعياط : إيه الي يمنع كدااااا…..فهمني ..

يونس بزعيق : علشان …مقدرش اعيش من غيرك …..

قمر بصدمه واستهزاء : متقدرش تعيش من غيري ..بص يا يونس كفايه كدب بقااا انا تعبت…فارجوك طلقني بقاا

وفي اللحظه دي عند جاك ..ابتدى يفوق بألم ..

شد يونس قمر ليه ومسح دموعها بهدوء .وقال : قمر ..انااا..

وفجأه صوت طل”ق ناااار

بص يونس وقمر على بعض بصدمه …………….

يُتبع ..

الاهم لا تنسي ذكر الله سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر 🌝❤

رواية قمري الحلقة التاسعة


وفجأه صوت طل”ق ناااار

بص يونس وقمر على بعض بصدمه..

قمر بصر*يخ: يووونس ..

بص يونس على بطنه لقاها بتنز*ف جامد ….

ابتدى يونس يدوخ جامد وكان هيفقد الوعي …

قمر بعياط وخوف ابتدت تضر”ب على وشه : لا ..يونس ..فوق ..فوق ..علشان خطري ..

يونس بينهج مس”ك دراعها بألم وقال : متخ..اف..يش …ا..نا ..كو..يس …

جاك بعد ما دخل مسدسه ..وقام بصعوبه قال : عليكي بالهرب ..منه يا قمر ..اسرعي ..واتركيه هنا ..

قمر بزعيق وعياط : انا مش هسيبه …انت فاهم مش هسيبه ..وهبلغ عنك …وهتشوف ..

جاك اول ما سمع كدا …راح مشي بسرعه ..

قمر كانت هتحاول تلحق جاك ..لكن لقت يونس إيده بتخف من على دراعها …

قمر بعياط : علشان خطري ..يا يونس ..لازم ..تساعدني ..علشان ..اروح بيك المستشفى..انا معرفش احنا هناا فين ..فارجوك ساعدني …علشان اسعدك..على الاقل ..انزل لعربيتك ..انا بعرف اسوق ..


يونس كان سامع الي هيه بتقوله ..وفعلا حاول ميفقدش وعيه ..على قد ما يقدر ..

حاو”طت قمر يونس بإيدها ..ويونس كذلك وبعدها قالت : حاول امشي معايا …

حاول يونس يمشي ببطء ..ولانه مكنش بيمشي بكل قوته ..كان تقيل جداا على قمر الي بتحاول تساعده ..وكانوا بيميلوا يمين وشمال ..

قمر والدموع بتنزل من عنيها من غير ما تحس قالت: معلش يا يونس ..ساعدني ..علشان ..خطري …

خرجت من ..الاوضه الي كانوا فيها ..وبصت لقت نفسها في فله ..ولسه هتنزل سلم كمان …


قمر : رب ..ساعدني ..يونس ..مفيش ..حد من رجالتك ..واقف بره اناديه يجي ..يساعدني ..

يونس حرك ..وشه بصعوبه وهو بينهج بلأ…

قمر بعصبيه: ليه ..يعني ..ليه ..طب ساعدني والنبي …معلش ….

وبعدها حاولت تنزل بيونس على السلم ..لكن للأسف يونس مقدرش ….حولت تسنده ..لكن مقدرتش ..وو”قعوا هما الاتنين ..من على السلم …

قمر وهي بتحاول متفقدش وعيها بصت على يونس و قالت بألم : فوقي ..يا قمر …قومي .وحاولت تقوم وقالت وهي بتنهج ..ورسها كانت بت”نزف شويه : لازم اقوم يونس..محتاج…..وقبل ما تكمل كلامها مقدرتش ….وغمضت عنيها ..واول ما غمضت عنيها شافت ..

إن يونس واقف قدمها ..

قمر : يونس انت رايح فين …

يونس لوحلها بإيده وقال : مع سلامه ..يا قمر ..سمحيني …وبعدها مشي …

قمر صحيت بخضه وقالت : يووونس …

وبعدها بصت عليه جنبها وكانت الصدمه ……………………….

يُتبع ..

لا تنسي ذكر الله سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله أكبر 🌝❤


رواية قمري الحلقة العاشرة


واول ما غمضت عنيها شافت ..

إن يونس واقف قدمها ..

قمر : يونس انت رايح فين …

يونس لوحلها بإيده وقال : مع سلامه ..يا قمر ..سمحيني …وبعدها مشي …

قمر صحيت بخضه وقالت : يووونس …

وبعدها بصت عليه جنبها وكانت الصدمه..ان قميصه كله كان غرقان د”م ويونس كان ساكن تماما مبيتحركش .. قمر بصدمه وصر”يخ من المنظر قالت : يوونس .. وقر”بت منه قمر بسرعه وقعدت تهز فيه ..هي بتعيط جامد ..وبعدها ..قامت ..وقالت بعياط : طب انا هعمل ايه دلوقتي يا ربي …وملقتش حل غير انها تشد يونس ..لغايه العربيه ..وحمدت ربنا..إن مفيش ..سلم ..عند باب الخروج من الفله ..وبعدها سابت يونس بتعب ..ونزلت وقعدت تدور في جيوبه على مفتاح العربيه وبالفعل لقته ..راحت طلعت يونس بصعوبه ..وركبت ..وشغلت نظام تحديد المواقع ..واتحركت ..بسرعه لاقرب مستشفى …ونزلت ..وطلبت من الأمن انه يساعدها في ش”يل يونس …وبالفعل دخلو بيه المستشفى ..بسرعه ..وخدوه الممرضين للعنايه …وقعدت قمر ..تنتظر..بجانب غرفه العنايه ..بتعب ..ودموع مبتقفش ..ومن كتر تعبها نامت …

 

 

 

 

 

وبعد فتره ليست بقريبه ..

ابتدى باب غرفه العنايه يتفتح ..فتحت ..قمر عنيها اول ما سمعت صوت الباب …وراحت للدكتور بسرعه ..وقالت بتعب : …كي..كيف حاله الان يا دكتور …

الدكتور : لقد خسر كثير من الد”م ولكن لا تقلقي…لقد حللنا هذا الموضوع..وهو الآن بخير ..وخرج من مرحله الخطر ..ولكن للأمان..سنجعله تحت العنايه …

قمر برتياح : الحمد لله ..وبعدها قالت للدكتور : هل استطيع ان أراه…

الدكتور : الان لا يمكنكي ذلك ..انتظري ساعتين على الاقل ….وبعدها سنجعله يذهب لغرفه الافاقه ..وبعدها يمكنكي رؤيته ..

قمر بتعب : حسنا ….وبعدها قعدت قمر ..وفضلت ..تفتكر بألم كل الي حصل معاها ..من ساعه ما اتجوزت يونس لغايه دلوقتي ….ومحستش بنفسها غير وهي وا”قعه على إلارض ..

 

 

 

 

 

وبعد فتره ..

فتحت قمر عنيها لقت نفسها على سرير في إحدى غرف المستشفى…قامت بسرعه ..

الدكتوره : ابقي هادئه ..يا مدام ..لا داعي للقلق لقد قمنا باخذك من الخارج بعد فقدانك لوعيك ..وفحصتكي ..و اريد ان اخبرك خبراا سيفرحكي كثيرا ..

قمر : ما هو ؟؟

الدكتوره : مبروك يا مدام ..أنتي حامل ..

قمر بصدمه وحزن : حامل …

الدكتوره : اجل …

قمر بدموع قالت بحزم : انا لا اريد الاحتفاظ بهذا الجنين وأريد إنزاله …………

يُتبع

لا تنسي ذكر الله سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر 🌝❤

بداية الروايه من هنا 👇👇👇

من هنا

تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close