![]() |
الفصل الثاني والتالت والرابع
من رواية غيرتني صعيدية
الكاتبة : أية علي الشربيني
أستغفر الله العظيم الذي لا اله إلا هو عدد خلقة ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
في فيلا كارم الهواري يجلس كارم وسعاد يفطرون ويتحدثون وقطعهم دخول حازم المفاجئ وهو يذهب حين يمكث ولده واحتضنه وأحتضن ولدته وجلسه يتحدثون وقال حازم بحزن شادى قالي أنك تعبان يابابا كارم بحزن متقلقش ياحازم أنا قولت ل شادى بلاش يحكيلك هب واقفا وقال ليه بس يابابا مش أنا ابنك ولازم أخاف عليك
أبتسم كارم بحب من خوف أبنه عليه وقال :
ياحبيبي انا كبرت ولازم أرتاح وأنت مسافر ومش قادر أقولك تعالي لاني عارف ردك
رد حازم بحزن وقال :
ياحبيبي في فرق أنت دلوقت مريض أنا معاك اهو يابابا متقلقش من حاجه وانا هنزل مكانك الشركة
كارم وعلامة الأنتصار لمعت في عينه عند أحتضان ابنه وغمز لسعاد التي واقفه تتمتع بتمثل زوجها العزيز وقالت ربنا يحفظكم ليه وتفضله منورين حياتي وظلو يتحدثون حتي أتي شادى وأحتضن بعض هو وحازم وتبادله الحديث وذهب كل منهم الي الشركة وعند دخول حازم همس كل المواظفين الفتيات علي ذلك الحازم الذي يفوح عطره بكل أرجاء المكان وجسدة الرياضي وشعره البني وعيونه التي سرقت كل الأنظار حتي وصل حازم الي المكتب ومعه شادى الذي شرح له كل الملفات وبذكاء حازم حقق صفقات في وقت قصير لشركة أبيه وأصبح أسمه يتداول بين رجل الأعمال وعلم بتمثلية أبية وشادى ولكن نجا شادى في الأحتماء بظهر كارم وتوسل له ولدة أن يمكث ويدير له الشركات حيث يأخذ قسطاً من الراحة واتصل أدهم بصديقته كريستينا وقال لها
كريستينا أبي مريض جدا ولا أستطيع الذهاب الي لندن في الوقت الحالي أريد منك أن تعتني بالشغل وسوف أتابعك علي الأنترنت
ردت كريستينا وقالت :
لا تقلق ياعزيزى سوف أهتم بكل شئ حتي تأتي أهتم أنت بوالدك وأنا هنا
أنتها أدهم من مكالمته مع كريستينا وذهب الي شادى وقال له
انا رتبت كل حاجه هناك لحد ما أظبط ل بابا كل الشغل
ثم قال شادى :
حازم لما ترجع وتسافر هايدي أكيد هتزعل
حازم بحب قال
لا ما أنا هاخدها معايا ياشادى
رد شادى بدهشة وقال :
حازم أنت بتحب هايدي أنا شايف أنك اتقربته جامد الفترة دى لدرجة أنك كمان هتاخدها معاك
ابتسم حازم وقال :
بصراحة ياشادى مش عارف هي عملت فيه ايه حبها ليه وغيرتها المجنونه خلتني أتعلق بيها وبعدين دى مش غريبة دى بنت هاشم الأسيوطي شريك بابا
رد شادى بحزم :
وكارم بيه عارف الا هتعمله دة
رد حازم بااستغرب وقال :
بابا هيقول ايه دة انا بفكر أخطبها ياشادى وناوي افاتح بابا وماما النهاردة
رد شادى بدهشة وقال
مع أنا مبحبش أبوها رجل مش كويس
رد حازم بحزم وقال :
أنا هتجوزها هي مش أبوها
ذهب حازم الي المنزل وقص علي ولده وولدته خطبته علي هايدى ولكن ولدته لا تحب تلك هايدى في نظرها فهي فتاة مستهترة جدا ولكن رد كارم وقال :
هايدى ياحازم دى بنت مستهترة ومدلعة ومش هتنفعك ابدا
رد حازم ب أصرار وقال :
يابابا انا عاوزها وشايفها منسبة لية جدا
ردت سعاد بغضب وقالت :
منسبة ايه يابني دى متنفعكش نهائي منظرها ولبسها العاري وطريقتها المستفزة معاك وقربها منك الزيادة كل دة يدل علي أنها مش كويسة
رد حازم بغضب وقال :
دى حياتي وأنا قررت يابابا وانا الا هتجوز
وتركهم وذهب سعاد ببكاء البت دى متنفعش ياكارم دى مش كويسة ولا برتاح لولدتها ولا حتي أبوها ناس متحررين بطريقة بشعه ودة ابني الوحيد لازم يتجوز واحده تليق بيه رد كارم وقال اهدى ياسعاد انتي عارفه ابنك ودماغة الناشفه وانا هحل الموضوع دة قريب جدا أنا بكرة مسافر الصعيد وهقعد يومين هناك تحبي تيجي معايا ردت سعاد وقالت لا ياكارم مينفعش أسيب حازم لوحده ابدا هاجي معاك مرة تانية ثم قال كارم ماشي ياحبيبتي
في صباح يوم جديد ذهب كارم الي منزل عمه قاسم الهواري وكان في أستقبالة أدهم الهواري أبن عمه ورحب به ودخل به الي المنزل وذهب كارم حيث يمكث عمه وأحتضنه وقال وحشتيني ياعمي أنا عارف أني مقصر معاك بس غصب عني قال قاسم عذرك معاك ياولدى المهم أنك بخير وانا عارف أن ولدك كان مسافر ودة الا أخدك من أهلك وناسك الحمدلله أنكم بخير مرتك سعاد كيفها واصل رد كارم وقال كويسة ياعمي بتسلم عليكم وهتيجي مرة تانية بس علشان متسبش حازم لوحده
رد قاسم بقوة وقال :
ليه هو صغير عاد
رد كارم بحزن وقال :
لا ياعمي وقص علية ما حدث
رد قاسم والغضب يتطاير من عينية وقال :
ولدك كيف يفكر يتجوز واحده اجدة ياكارم جلعك ليه هو السبب بس ولدك دماغة ناشفة وأنا هجلك تعمل ايه واصل
رد كارم بسعادة وقال :
كنت عارف ياعمي أنك هتحل الموضوع دة
رد قاسم بحزم وقال :
ولدك لازم ياجي الصعيد ياكارم ولازم يتعرف علي أهله ويعرف زين أن ممنوع يجوز بدون علمي مفهوم ياكارم
رد كارم بخوف وقال :
مفهوم ياعمي الا تأمر بيه هنفذة
دخل أمير وأتبادل السلام مع كارم ورحب به كثيرآ وقال قاسم
دة أمير ولد أدهم أخر مرة شوفته وهو صغير
رد كارم بحب :
ياااه والله وكبرت ياامير ربنا يحفظك يابني
ثم قال قاسم ورهف الصغيرة بجت عروسة جمر
رد كارم وقال :
مين رهف ياعمي
ابتسم قاسم وقال :
عروسة ولدك ياكارم
دهش كارم من كلام عمه وقال :
عروسة حازم هي مين رهف
قال قاسم :
رهف بت ولدي أدهم الصغيرة
ثم قال كارم بفرحة :
ياريت ياعمي حازم يوافق
رد قاسم بغضب :
رهف متترفضش واصل ياكارم دى زينة البنات كليتها
رد كارم بخوف :
طبعا ياعمي والله مقصدش بس هي فين رهف
رد قاسم بصوت قوي وقال :
ياحورية شيعي لرهف تاجي تسلم علي عمها كارم
ردت حورية وقالت :
حاضر ياعمي
شيعت حورية سيدة الخدامة وقالت لها روحي بسرعه لرهف وجولي ليها جدك قاسم عايزك
ردت سيدة وقالت :
حاضر ياست حورية
دخلت رهف بكل شموخ وقوة وها هي القمر يتحدث عن جمالها وشدة قوتها وقالت رهف
نعم ياجدى
نظر له قاسم بحب :
تعالي يابتي سلمي علي عمك كارم
تقدمت رهف عند كارم وقالت :
كيفك ياعمي
نظر كارم لرهف وهو لا يصدق من تلك الحورية التي دخلت بطالتها التي تسحر وقوة عيونها الساحرة التي تظهر من الشال الذي تلفه حول وجهها وتظهر فقط عينها
رد كارم وقال :
هنزل الجزء الثالث لو لقيت تفاعل
ياريت متابعة ياجماعة 💖💖😍
نكمل في البارت الجديد بقا 😍😍😍😍😍😍😍
مع كاتبة أية علي الشربيني كاتبة روائية مصرية 🙈💞
متنسوش التفاعل ورأيكم لو الروايه عجبتكم ولسه الا جي أحلي مع الكاتبة يوكا .....♥️
علقو ب20 ملصق وأعملو #متابعة لحسابي ليصلك كل جديد اضغط هنا 👈👈 👇👇👇👇👇👇👇👇
أية علي الشربيني
أعملو #متابعة لحسابي ليصلك احلى واجمل الروايات من العيار الثقيل 🙈💞😉 اه صحيح بحبكم قد البحر وسمكاته 💞😉🙈
الفصل الثالث من رواية غيرتني صعيدية
لكاتبة : أية علي الشربيني
أستغفر الله العظيم الذي لا اله الا هو عدد خلقة ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
رد كارم وقال :
الحمدلله يابنتي بسم الله ما شاء الله هي دى رهف ياعمي
ضحك قاسم وقال :
اه ياسيدى دى رهف
رد كارم وقال :
عاملة ايه يابنتي
ردت رهف وقالت :
زينة ياعمي
تركت رهف غرفة الضيافة وذهبت حيث تمكث ولدتها وقالت رهف
كيف حالك ياحوريتي
ردت حورية بحب :
زينة بشوفتك ياحبة جلبي
قاسم تحدث مع كارم وقال له :
ولدك هيجي السبوع الجي هكون جهزت كل حاجه ياكارم وهنكتب الكتاب اول ما يوصل البلد بعد العشا هتكون رهف مراته
رد كارم بخوف وقال :
بس ياعمي هقول ايه ل حازم
رد قاسم بشدة وقال :
ولدك هيجي وانا الا هتحدد معه ياكارم تجيب مرتك وولدك وتاجي كيف ما جولت
رد كارم وقال :
حاضر ياعمي
دخل أدهم والقي السلام علي الجميع وقال :
كيفك ياولد عمي اتوحشتك كتير
رد كارم وابتسم :
وأنت والله ياادهم وحشتني
قطعهم قاسم ووجه كلامة ل أدهم وقال :
جهز حالك ياولد بتك رهف كتب كتابها السبوع الجي
صدم أدهم وقال :
كيف يابوي ومين العريس ورهف تعرف
رد قاسم بحزم :
رهف سيبها عليه أنما العريس هو حازم ابن كارم ولد عمك
نظر كارم ل أدهم وقال :
متقلقش يابن عمي علي رهف هتكون في عيوني
رد أدهم وقال :
بتي هي بتك ياولد عمي وأنا موافج الكبير أمره علي رجبتي
ذهبت حورية وقالت لهم :
الوكل جاهز ياعمي
نهض الجميع وترجلو بداخل غرفة السفرة وبعد انتهاء الغدا ذهبه الي الجنينية حتي رأي كارم رهف تسير بفارستها مهجة وتذهب بكل شموخ وها هي فتاة الشجاعة وقد رأي فيها الزوجة المناسبة لحازم وهي من تقنعه أن يستقر في مصر ابتسم ودعي الله أن يتمم الزيجة دى علي خير
رن هاتف كارم وأستاذن عمه وأدهم وقام ورد وقال :
ايوة ياسعاد
ردت سعاد ب لهفة وقالت :
طمني ياكارم عملت ايه
رد كارم وهو مبتسم وقال :
أطمني ياحبيبتي كتب كتاب حازم الأسبوع الا جي ودى أوامر عمي قاسم
انتفضت سعاد وردت سريعا وقالت :
ازاي ياكارم انا مش فاهمة حاجة
رد كارم وقال :
اتحدد كتب كتاب حازم علي رهف بنت عمي أدهم الهواري
ردت سعاد :
حازم مش هيوافق دة راكب دماغة ياكارم والمصيبة أن أبنك هنا ومعه البنت المستهترة
قاطعها كارم وقال :
أبنك مش هيعقل ياسعاد مش كفاية عدم سماعه كلامي وسافر بردو أبنك لو موافقش علي رهف هتبره منه
سعاد ببكاء قالت :
اهدا ياكارم وان شاء الله هيحصل الا انت عاوزة
وقطعت كلامها هايدى بدخولها المفجأ وهي تقول :
أنطي سعاد مش تباركيلي حازم طلب أيدي للجواز وأنا وافقت .
ياريت تفاعل ياجماعه علشان انزل الجزء الرابع
لو لقيت تفاعل هنزل الأجزاء
وبليز متابعه لصفحتي
الفصل الرابع من رواية غيرتني صعيدية
لكاتبة : أية علي الشربيني
أستغفر الله العظيم الذي لا اله إلا هو عدد خلقة ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
وصلنا اخر مرة لما هايدى قطعه كلام سعاد وهي تتحدث مع كارم في الهاتف وتريها خاتم الخطبة
صدمت سعاد ووقع الهاتف من يدها وسمعت صوت كارم وهو يقول :
سعاد انتي فين الا سمعته دة صح سعاااااااد
انتفضت سعاد وفاقت من صدمتها عند دخول حازم عليها وقال لها :
الخاتم حلو ياماما عجب هايدى أوووي لما بابا يجي هنحدد يوم الخطوبة مع أونكل هاشم
ردت سعاد بغضب وقالت :
أنت محترمتش أبوك ياحازم علشان يحدد معاد خطوبة
أنت عملت غلط كبير وأبوك مش هيسكت
رد حازم بغضب وقال :
دى حياتي ياماما وانا الا هتجوز
أقتربت هايدى من حازم ببكاء وتمثيل وقالت :
حبيبي اهدا في ايه بس هو أونكل رافض خطوبتنا أنا مقدرش أبعد عنك ياحازم أنا بحبك أووي انا هموت نفسي لو بعدت عني
نظرت سعاد لتلك المستهترة وهي ترتمي بحضن أبنها بدون حياء وتبكي ونظرت لحازم الذي أحتضنها وقال :
أهدي ياحبيبتي عمري ما هسيبك أبدا دة أنتي كل حياتي
نظرت هايدى لسعاد بشماتة وأنتصار وقالت :
ياأنطي انا وحازم بنحب بعض بلاش تبعدينا عن بعض وهي تترجها بتمثيل
أمسك حازم يدها وقال : خلاص ياهايدى أنا عمري ما هسيبك وأخذها وذهب بها الي الخارج
ظلت سعاد تحت الصدمة من تصرفات أبنها وهي تقول :
أبني ضاع أبني هيروح مني البنت دى مش بتحبه انا هموت خلاص
كارم وهو مازال علي الخط وهو في حالة صعبة من تصرفات أبنه
التقت سعاد الهاتف ونظرت كارم أنت قطعها كارم وقال :
سمعت كل حاجه ياسعاد أبنك بيتحداني
ردت سعاد وقالت :
كارم البنت بصتلي بشماته وانتصار هي بتمثل عليه الحب أبنك مغضوع فيها
رد كارم وقال :
اهدي وانا هاجي متقلقيش ياحبيبتي
ثم ذهب كارم حيث يجلس عمه وحين رأي قاسم وجه كارم عرف سبب تغير ملامحة ثم قال :
خير ياولدى
رد كارم وقال :
حازم ياعمي خطب البنت المستهترة والبنت بتتحدا سعاد وبترسم الحب علي حازم
رد قاسم بغضب وقال :
ولدك هعلمة الأدب علي كل تصرفاته دى بس جلعك ليه وصله لجدة ياكارم أنا هتصل بولدك بكرة وهعرفه إنك تعبان ونقلناك المستشفي وهطلب ياجي هو ومرتك سعاد اهينه
رد كارم وقال :
الا تؤمر بية ياعمي وأنا هتصل ب شادى صديق حازم يجهز كل حاجه علشان كتب الكتاب
رد قاسم وقال :
علي بركة الله
وفي صباح يوم جديد أتصل قاسم علي سعاد وردت وقالت :
ايوة ياكارم عامل ايه دلوقت
رد قاسم وقال :
كيفك يابتي أنا عمك قاسم
ردت سعادوقالت : الحمدلله ياعمي عامل ايه حضرتك
رد وقال : زين يابتي سعاد كارم نقلنا للمستشفي يابتي ولازم تيجي أنتي وحازم حالا
سعاد ببكاء هستيري قالت :
كارم مالو ياعمي حصله ايه حتي أغمي عليها وفقدت وعيها
جري حازم حين رأي بكاء ولدته وما أن وقعت التقت الهاتف ورد بخوف وقال :
الوو ايوة بابا في ايه ماما فقدت وعيها
رد قاسم وقال بشدة :
فوق الست ولدتك وتاجي الصعيد ولدك في المستشفي من عشية
الصدمة امتلكت وجه حازم وما أن قفل الهاتف دخل شادي مسرعآ بالاتفاق مع كارم وقال
حازم طنط سعاد مالها ياحازم فوق يابني
فاق حازم من صدمته وقال بابا في المستشفي ياشادي
اسرع شادي واتي بالماء هتي يفوق سعاد وما ان فاقت امتلكها البكاء الهستيري وقالت :
انت السبب لو ابوك جرالو حاجه مش هسامحك
حازم وهو يحتضن ولدته وقال :
اهدى ياماما بابا بخير متقلقيش ياله اجهزى علشان نمشي
وبعد ما جهزو كل حاجه ترجلو الي السيارة وساق شادى وسعاد تبكي طول الطريق وغطت في ثابت عميق من كثرة البكاء
نظر قاسم لحورية وقال جهزو غرفة النوم سعاد مرت كارم وولدها وصاحب حازم جي وجهزي الوكل هملي الا في يدك وجهزو الا جولت عليه
فرت حورية سريعا وقالت لسيدة سيبه الا في يدك تعالي نجهز الغرف الا فوج :
وبعد أن جهزو كل شئ قالت رهف ل ولدتها :
هو في ايه جدى عصبي جوى وعمي كارم حزين جوي
ردت حورية وقالت :
مخبراش في ايه يابتي
جلست رهف تفكر حتي سمعت صوت جدها وهو يقول :
الجمر سرحان في ايه
ابتسمت رهف وقالت :
جدي حبيبي سرحان فيك مخبراش الا شاغل بالك وليه عصبي اجدة
رد قاسم وقال :
متقلقيش انا زين ياحبه القلب في موضع حابب اتحدد معاكي في يارهف
ولسه هتتكلم وقطعهم صوت العربية وها هو حازم وسعاد وشادى وصلو .
كل ما هلاقي تفاعل ومتابعة لصفحتي اكتر هنزل جزئين في اليوم بليزززززززز متابعة 😍😍😍متنسوش التفاعل ورأيكم لو الروايه عجبتكم ولسه الا جي أحلي مع الكاتبة يوكا .....♥️
علقو ب20 ملصق وأعملو #متابعة لحسابي ليصلك كل جديد اضغط هنا 👈👈 👇👇👇👇👇👇👇👇
أية علي الشربيني
أعملو #متابعة لحسابي ليصلك احلى واجمل الروايات من العيار الثقيل 🙈💞😉 اه صحيح بحبكم قد البحر وسمكاته 💞😉🙈
الفصل الرابع من رواية غيرتني صعيدية
الكاتبة : أية علي الشربيني
أستغفر الله العظيم الذي لا اله إلا هو عدد خلقة ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
وصلنا اخر مرة وصول سعاد وحازم وشادى وترك قاسم رهف وذهب في دوامة تفكيرها فاقت علي صوت ولدتها
وقالت :
رهف تعالي يابتي سلمي علي سعاد مرت عمك كارم
ردت رهف وقالت :
ماشي ياما مع اني مخابراش اي الا بيحصول بس جلبي حاسس أن في حاجة واعره جوى
ردت حورية بااستغرب وقالت :
بلاش مخك المجفل دة وهملي الا في يدك وتعالي معاي وغطي وشك يابتي في رجالة غريبة مع جدك
ردت رهف وقالت :
حاضر ياما جية وراكي
لبست رهف ونزلت وفي غرفة الجلوس تجلس سعاد ومعها حورية وجميلة عمة رهف ودخلت رهف وقالت :
كيفك يامرت عمي
سعاد وهي في حالة أستغراب من تلك البنت التي تلبس طرحه تغطي وجهها وعباية تغطي جسدها وردت وقالت : الحمدلله يابنتي مين أنتي
ردت جميلة وقالت :
دى رهف بت أخوي أدهم
ردت سعاد والأبتسامة علي وجهها وقالت :
حبيبتي عامله ايه
ردت رهف بحب :
زينه جوى يامرت عمي
جميلة وهي تحدث رهف وتقول :
شيلي طرحتك يابتي مفيش اهنه رجالة
وهمت رهف لترفع طرحتها حتي أتي صوت رجولي وقال : سعاد حبيبتي حمدلله على السلامة
نظرت سعاد لتلك الصوت ب لهفة وقالت :
كارم أنت كويس فيك ايه عمي قاسم قال أنك تعبت وروحت المستشفي
رد كارم بحب وقال :
اهدى ياحبيبتي متقلقيش انا بخير اهو وهحكيلك كل حاجه
كانت حورية وجميلة ورهف في حالة عدم الفهم ومن راح المستشفي فهو بصحة جيدة نظرو بااستغراب ثم تحدثت حورية وقالت :
ياله يارهف نجهز الوكل ياله ياجميلة تعالي معانا
ردت سعاد وقالت :
انا هاجي معاكم
ردت حورية وقالت :
لا ميصحش ياخيتي
نهضه جميعم وجلس كارم وسعاد وقص كارم كل ما حدث ل سعاد وهي ظهرت علي وجهها الصدمة وقالت :
حازم مش هيوافق ياكارم وكمان عمك قاسم مش هيسكت وانا مش قادرة اتحمل تاني انا تعبت والبنت المستهترة هايدى طلعت مش كويسة ولازم حازم يشوفها علي حقيقتها
رد كارم وقال :
اهدى ياحبيبتي وكل حاجه هتبقي تمام
جلس حازم وشادى مع قاسم وامير وأدهم وأتبادلو السلامات وقال قاسم :
كيفك ياولدى
رد حازم وقال :
الحمدلله ياجدى
قال قاسم ل شادى :
امنور ياولدى
رد شادى ب ابتسامة وقال :
بنورك ياجدي
وبعد الترحيب والسلامات تعرف حازم علي عمه أدهم وأمير ابنه وقطعهم سؤال أدهم وقال :
هو بابا فين عاوز اطمن عليه
رد قاسم بشدة وقال :
أبوك تعبان بسببك وأنت مش همك تعبه وكل الا حصول دة بسبب أنك عصيته
رد حازم باأرتباك من شدة قاسم وهو يتذكر حديث ولدة علي عمه قاسم وقوتة وقال :
انا عاوز اطمن علية ممكن
رد أدهم وقال :
هو زين عن الاول متقلقش ياولدى
واقترب أمير وقال له :
تعالي ياحازم أطلع أرتاح من الطريق
نهض شادى وحازم مع أمير ودخلهم الغرفة يغيرو هدومهم وكل منهم أخذ حمام دافئ وقال حازم ل شادى :
شكل القاعدة هطول ياشادى وأنا عاوز أمشي مش هقعد هنا
رد شادى وقال :
جدك صعب ياحازم وياريت تسمع الكلام لان شكله مش بيتفاهم
جلس حازم علي السرير وقال :
ادي قاعدة ولما نشوف أخرتها
خبط أمير علي باب الغرفة وأستاذن بالدخول وقال لهم :
الوكل جاهز
نزلو جميعهم في غرفة السفرة وبعد أنتئهم من الأكل ذهب قاسم الي غرفة الضيافة وكان في إنتظارة بعض كبار القرية لحل مشكلة عائلية ونهض حازم وشادى وأمير وقال لهم أمير :
تعالوا نطلع الجنينة هتعجبكم جوي
ذهب شادى وحازم معه وفور خرجهم جلسه واتت سيدة بصنية الشاي وذهبت
ثم قال حازم وموجه كلامة الي أمير وقال :
الجو حلو اووى هنا
رد أمير ب أبتسامة وقال :
جوى اهنه ياولد عمي كل حاجه طبيعية
رد شادى بمرح وقال :
أنا هقعد هنا مش عاوز أمشي
رد أمير ب أبتسامة وقال :
تنور ياخوي
بص كل منهم الي حازم الذي كان سرحان في كل ما حدث وقال أمير وهو يربط علي كتفه :
متجلجش عمي كارم زين هو فوج بس محتاج راحة
رد حازم ب لهفة :
أنا عاوز أشوفة يا أمير
اتي صوت من الخلف وقال :
اتوحشته ولا اي
التفت كل منهم الي مصدر الصوت ورد حازم وقال :
اه طبعا انا قلقان عليه وجي علشان اخدو ونسافر وهعرض حالته لدكتور في مصر
رد قاسم بعصبية وقال :
أبوك مش هيمشي من اهنه وأنسي أنك تاخدو أنت السبب في جهرته هو وأمك مش هيمشة من اهنية ودة أخر حديد عندى
رد حازم بحزم وقال :
لا هيمشي معايا مش هيقعدو
رد قاسم بقوة وقال :
عتكسر كلامتي اياك
خفض حازم رأسة وقال :
ليه حضرتك بتعمل كدة معايا
رد قاسم وقال :
لأن جلع كارم ليك هو الا وصلك أنك تكسر كلامة
تدخل أمير وشادى وقالو :
حازم ميجدش ياجدي وقال شادى اهدى ياحازم جدك خايف عليهم بس
نظر قاسم ل حازم بغضب وقال :
انت تنسا البنته دى واصل مش هتتجوزها والا هيكون في حديت تاني
غضب حازم وقال :
هتجوزها ومحدش هيمنعني ابدا انا الا هعيش مش إنتو
غضب قاسم وقال :
يبجا حكمت علي نفسك بالموت ياولد كارم وأعمل أحسابك كتب كتابك يوم الجمعة علي بت عمك رهف ودة أخر كلام عندى
انصدم حازم ولسه هيرود تركة قاسم وذهب
ونكمل الأحدث في الجزء القادم
متنسوش التفاعل ورأيكم لو الروايه عجبتكم ولسه الا جي أحلي مع الكاتبة يوكا .....♥️
علقو ب20 ملصق وأعملو #متابعة لحسابي ليصلك كل جديد اضغط هنا 👈👈 👇👇👇👇👇👇👇👇
أية علي الشربيني
أعملو #متابعة لحسابي ليصلك احلى واجمل الروايات من العيار الثقيل 🙈💞😉 اه صحيح بحبكم قد البحر وسمكاته 💞😉🙈
بداية الروايه من هنا 👇👇👇