القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هي والمارد الفصل الرابع والخامس والسادس بقلم ايه حسن



 رواية هي والمارد 

الفصل الرابع والخامس والسادس

 بقلم ايه حسن


 

رواية هي والمارد الحلقة الرابعة

... أعمل ايه يا لهوي يا لهوي .. دة مستني برة وشكله مش هيعدي الليلة ع خير ... وايه الشقة اللي دخلت فيها دي .. كل دة حمام يا بن الحرامية... 


لطمت ع خدها ... خليكي ف همك الأول يختي .. بس انا عرفت هعمل ايه 


"طلعت تليفونها اللي كانت حاطاه ف جيبها تحت الإسدال وفتحت صفحة جوجل"


... أنا هسأل جوجل هو اللي عنده الحل للمشكلة دي ... (ازاي أهرب من جوزي ليلة الدخلة؟)


 

فتحت منتدى وكان مكتوب نفس السؤال وف بنات معلقة عليه:_


_ حطيله منوم ف العصير


_ قوليله ان عندك عذر شرعي أو قهري أيهما أقرب 


... حلو العذر الشرعي دة .. بس مش هيصدق ، هيبقى عايز يتأكد 


وقفت باندفاع ... وحياة أمه نرجس ما يقربلي لأغزه ف كرشه 


"سمعت صوته من برة"


... انتي هتفضلي ف الحمام كتير! أخرجي يلا


... مستعجل  بروح أمه ... خارجة أهو 


خبطت ع دماغها بقلة حيلة ... يا مصيبتي ياني يا حوستي .. تعاليلي يمااااا 


____


"كان برة بيغير هدومه وبيرش برفان ، ورش برضو ع السرير ، والأوضة بقت ريحتها كلها مميزة ، ومستني عروسته تخرج ..."


"فتحت الباب بالراحة وبص ناحيتها بابتسامة .. بس اختفت ابتسامته اول ما شافها بنفس اللبس .. ولسة هيعلي صوته عليها ..  وقعت من طولها ، وجري عليها بسرعة"


بخوف ... كنزي ، مالك 


بضعف .. أصـ... أصل تبعت فجأة ودوخت


"شالها ع دراعاته وحطها ع السرير"


... تحبي أجبلك دكتور؟


... لالا بس سيبني أنام شوية وانا هبقى كويسة


... متأكدة؟


"هزت راسها .. غطاها ونام جنبها وهي ف حضنه"


ف نفسها ... وبعدين بقاااا ، يعني أمثل اني تعبانة عشان تبعد عني ، تقوم واخدني ف حضنك!! .. يخربيت ريحتك اللي تجنن .. ايه يا كنزي هتضعفي ولا ايه!! .. الله وانا مالي يا لمبي مهو اللي واد موز وريحته حلوه 


"حاولت بالراحة تفلت من ضمته بس هو محاوطها بشدة .. استسلمت لأمرها ونامت بين دراعاته"


______


نرجس ... يا صباح الخير بالقمر 


"ميان وأركان ضحكوا بخفوت عليها ، لأنها نازلة بالإسدال وبالهدوم الكتير اللي لابساها تحته مخليها تخينه"


ميان ... هي مالها عاملة شبه الساحرة المستديرة كدة ليه 


"أركان ضحك بصوت عالي ع شكلها ، ومارد رمقه بغضب"


مارد ... اقعدي عشان تاكلي 


مدهتوش اهتمام وطلعت فلوس ... خدي يا بت يا بتاعة انتي ، امسكي ال 10 جنيه دي ، هاتيلي 4 طعمية و2 فول وكتري المخلل 


ريم بقرف ... نعم!!! طعمية وفول ايه اللي عاوزاهم ، الحاجات دي ممنوعة هنا 


... مين اللي منعها يا روح امك 


_ أنا! .. مفيش أي أكل من برة هيدخل القصر لأنه غير صحي 


بزمجرة ... وهو الفول غير صحي يا حيلتها 


"وقف بغضب وهي بلعت ريقها بتوتر"


... مبحبش اعتراض ، تعالي يلا افطري


... انت عاوزني آكل من أكلكو الحر*ام !!! 


"كلهم شهقوا حتى عمال المطبخ اللي واقفين حواليهم"


"مارد زم شفايفة بغضب وقرب عليها مسكها من دراعها"


... قولي تاني كدة!! 


بتوتر ... مـ.. مهو انا هفهمك ، انا ميفعش آكل من الحاجات دي ، معدتي ممكن تشتمني 


ساب ايدها بتذمر ... انتي حرة ، بس مفيش أكل من برة هيدخل هنا وخليكي لغاية ما تموتي من الجوع 


بزمجرة ... ان شالله انت يا رب .. وربنا منا طافحة ها 

وسابتهم وطلعت ع السلم وهي بتمتم ... حتى الحاجة الحلال مش عايزين تدخلوها بيتكم يا ولاد المضايقة 


______


عااااا يا بطني يمااااا أُهو أِهي اااعااااا .. إلهي تتشوي ف نار جهنم يا بعيد .. دة انا لو كلبة عندك مكنتش عملت معايا كدة 


"بطنها فضلت تطلع أصوات دليل ع شدة جوعها"


"بتخبط ع ركبتها بقلة حيلة" ... يا حبيبتي يا بطني اعااااا .. أعمل ايه انزل آكل من أكلهم عشان تسكتي! .. هينزل نار عليكي وممكن أتسمم فيها


"دخل عليها مارد" ... لسة برضو مش عايزة تاكلي! 


... غور من وشي ياض 


"راحلها ومسك رقبتها بإيده ع السرير"


... أنا ممكن جداً افصل را*سك عن جسمك ، وهتكوني خسرتي حياتك بسبب طولة لسانك 


بصوت مخنوق ... هتبقى انت وبطني عليا ، شيل ايدك ربنا يهدك يا بعيد 


"بعد عنها وهي رمت المخدة عليه"


شالا ايدك تتشل يا رب عاااااا


"بعد شوية الباب خبط ودخلت ريم"


... مارد باشا ، صلاح أبو المدام تحت هو مراته


_ مااااماااااع


"جريت ع تحت بسرعة" ... أماااا يمااا يمااااتي عاااا .. وحشاني يا غالية وحشاني 


"حضنتها بلهفة" ... للدرجادي وحشاكي يا بت 


... وحشاني ايه ، طلعي الأكل بسرعة انا هموت م الجوع 


... طول عمرك طفسة وميطمرش فيكي 


صلاح ... سلمي عليا طيب 


"الأكل ف بوقها" ... م ش وق.. ته 


... بتقولي ايه يا بت 


بس يابا خليني املى بطني 


صلاح ... اطفحي يختي ، محسساني انك مش لاقية تاكلي ، دة انتي ف نعمة 


متيجي انت تعيش هنا بدالي ، وخليني أرجع لبيت العز يا بيتنا 


 

سعاد ... يختي عز ايه دة اللي ف بيتنا امال القصر دة ايه 


دة بيت لصوص لكن ظرفاء 


سعاد ... والله انتي اللي ظريفة


قربت منها وهمست ... قوليلي عملتي ايه امبارح طمنيني 


بصوت مسموع ... يعني هكون عملت ايه أكيد كانت ليلة ملوكي


... وطي صوتك يا بنت المعرقبة ... وآه صحيح لابسة كدة ليه .. ف عروسة تلبس اسود يوم صباحيتها!


مش أنا عملت كدة ، يبقى فيه 


"ابتسمت ببلاهة وفجأة لقيته داخل عليهم وهو بيتنفس بالغضب وماسك كرباج ف ايده"


... بقا انتي تضحكي عليا وتعملي نفسك تعبانة امبارح!


"طلع قنينة بلاستيك فيها حبوب دوا ورماها قدامها"


... أحيييييه اتقفشت......


يتبع...

رواية هي والمارد الفصل الخامس 5 بقلم ايه حسن


 

رواية هي والمارد الحلقة الخامسة

... اطلعيلي من ورا أمك وتعالي


"متبتة ف أمها وخايفة من نظراته"


... لا انا مبروحش لحد ، اللي عايزني يجيني


جز ع أسنانه ... بقولك... تعالي... هنا!!!


سعاد بخفوت ... عملتي ايه يا بنت المحر*وقة 


... بقولك ايه يا أمان يا لاللي ، اوعى تفكر اني خايفة منك ولا من الكرباج اللي ف ايدك دة ، دة انا ممكن ألفه ع ر*قبتك وأجرك بيه


"اتوسعت عينه بشر وغضب وضر*ب الكرباج ف الأرض بقوة"


... وحياة أمك لخلص عليكي النهاردة 


... يا لاااهوووووي ، اجري يماااا 


"فضلوا يجروا هم الـ 3 حوالين بعض ومش عارفين يروحوا فين وهو بيضرب الكرباج ف الأرض اللي بيزيد ف صراخهم"


صلاح ... عملتي ايه يا بنت الكـ.لب مخليه طايح فينا كدة 


طلعت فوق الكنبة ... معملتش حاجة عااااا 


سعاد ... والله انا شاكة ان العباية دي هي السبب 


"وفجأة رمى الكرباج عليها وسحبها زي الحصان الجامح وطارت عليه وشالها ع كتفه"


عااااا ابعد عني تاك نصيبة 


سعاد ... يا لهوي واخد البت ع فين 


صلاح ... باين جينا ف وقت مش مناسب يا سعاد 


"طلع برة وبيربطها ف الشجرة بالحبل"


عاااا بتعمل ايه ، سيبني يا جبان


... مش عملالي فيها Strong وبتعرفي تفكري وتمثلي عليا ، وكمان بتعلي صوتك وتشتمي ، هتشوفي رد لكل دة دلوقتي 


بعياط ... خلاص والنبي ما هعمل كدة تاني عااااااا 


"ضرب الكرباج ف الأرض مرة تانية عشان يخوفها"


عااااا .. عيب والله اللي بتعمله دة ف واحدة نسوان .. دة انا ف مقام مراتك!.


صرخ فيها ... مراااتي!! اللي ضحكت عليا ف ليلة دخلتي وفهمتني انها تعبانة! .. بتاخدي دوا بيعمل هبوط عشان تهربي مني!!!.


 

بملامح باكية ... منا هفهمك بس ، أصلك مش عارف عملت كدة لييييه


 

... ومش عايز أفهم .. انتي هتفضلي مربوطة ف الشجرة كدة لغاية الصبح .. وخلي كلب يحاول يفكك 


"سابها ف حالة غضب ، وأمها وأبوها جريوا برة القصر بسرعة"


... آه يا جُبنا بقا بتسيبوني لوحدي وتجروا ... منك لله يا ديما الزفت ع شورتك المهببة دي 


_______


"الساعة عدت 2 بعد نص الليل ، مارد بيلف حوالين نفسه ف الأوضة ، وبيتنفس بغضب قلبه بيقوله يروح يفكها. عقله بيرفض .. طلع ف البلكونة وشاف حد بيقرب منها ، عقد حواجبه بضيق ونزل بسرعة"


_______


كمال ... معلش يا بنتي مش هعرف أفكك .. بس خدي اشربي مية 


... والله ابنك دة لطلع عين أهله ، هو فاكرني ساهلة بس وحياة أمه منا معديهاله اعااا


... معلش خدي اشربي 


"ولسة هيحط طرف الكبايه ع شفايفها ، جاهم صوته من وراهم"


... انت واقف عندك بتعمل ايه !!


"الكباية وقعت من ايده ، وبصله وهو بيبلع ريقه"


_ أ.. أنا ... كـ.. كنت بـ.. 


... كان بيشربني ، ايه حتى بق المية عايز تحرمني منه!


بزعيق ... أنا اديت أوامر محدش يقرب منك


بزمجرة ... جرا ايه يا عم ابو جهل انت متخف علينا شوية ، هو انت بتعذ*ب واحدة من أيام قريش ولا ايه 


... اطلع أوضتك يا كمال باشا ، ومتعملش كدة تاني 


"طلع سكينة صغيرة وقطع الحبل عشان يفكها ، وطلعوا اوضتهم"


_______


اترمت ع السرير بتعب ... يا رجلي ياني يماااا .. يا ضهري ويا عضمي ويا جسمي ااااااه ... ZzZzZzZz


"غطست ف نوم عميق وسمع سمفونية العظماء لما يناموا"


... جاتك القرف


بتمتمه وهي نايمة ... وحياة أمك نرجس اللي زلطتك من بطنها لوريك يا أمان لاللي انت 


"بصلها وهو مذبهل ، حتى وهي نايمة لسانها متبري منها!!"


_________


"صحيت كنزي تاني يوم ونزلت تحت ، كان أركان قاعد ع اللاب توب"


شاهد أيضًا

... أمال الظاهر بيبرس فينه!!


... ههههه انتي مبتحرميش! ع العموم هو خرج يصطاد


... طبعاً بني آدمين دي أقل حاجة بالنسباله


... هههههه 


"بطريقة الصعايدة " ... والخالج الخلج لكون شاجّاه نصين ع العملة بتاعة امبارح 


"انفجر ف الضحك ع طريقتها" ... طب والخالج الخلج انتي غلبانة أوي ههههه


 

... لا انت بس متعرفنيش ، دة انا كنزي اللي عمرها ما تهزي


... ههههههه يخربيت دمك العسل 


... قوللي انت بتدرس ايه


... انا ف كلية طب 


"بتردحله" ... نعم يا حيلتهاااا


... ههههه والله بتكلم بجد 


... أكيد قسم تسليخ وتشر*يح


"ضحك ع كلامها ، وكان المارد داخل القصر"


... اقطع دراعي ان ما كان هربان من فيلم تركي قديم 


"أركان حاول يكتم ضحكته .. ومارد هو وطالع السلم رمقها بنظرة خبيثة ، وبعد شوية طلعت وراه"


______


... انتي بتعملي ايه ف أوضة النوم !!


'ريم مدتهاش اهتمام ودخلت ف مكان مخصص للملابس كبير وواسع جداً وفيه كل اللي ممكن أي حد يحتاجه"


... أنا مش بكلمك يا زفتة انتي! ولا اتزحلقتي ع البلاط وانتي صغيره! 


ببرود ... حضرتك بحضر لمارد باشا هدوم 


... ليه يختي وهو نوغة مش هيعرف يحضر لنفسه!


... هو متعود مني ع كدة 


... متروحي تليفيه بالمرة!!


بخفوت ... يا ريت


شهقت لأنها سمعتها ... بنت انتي انا شاكة فيكي ، انتي متجوزاه عرفي يا بت 


بغرور ... هو انا لو متجوزاه كنتي انتي اتجوزتيه!!


... اللاه!!! دة انتي جامدة أهو وشبيحة .. وربنا لديكي ع بوزك 


"مسكت فيها وفضلت تضربها والتانية تصرخ"


... بقا عايزة تليفيه يا معفنة يا معرقبة .. خدي 


بصراخ ... عاااا ، ابعدي عني 


"دخل مارد ع صوتهم"


... ايه اللي بيحصل هنا 


... الحقني يا مارد باشا ، هتموتني 


"مارد بعد كنزي عنها"


بحدة ... ف ايه بتضربيها ليه 


بزمجرة ... اوعى ايدك ياض .. بقا واخدها ورا مصنع الكراسي وداخلة تليفك .. ناقص تجيبها معانا ف قلب السرير تعملك مساج .. وربنا لفضحكم


"مسكها من دراعها وزعق فيها" ... اخرسي


... خرسة لما تخرس أهلك ، ابعد عني 


"زقت دراعه بعيد عنها .. وراحت البلكونة ووقفت ع كرسي وريم خرجت بسرعة"


... الحقوني يا خلق ، البت داخلة تليف النطـ…ع اللي اسمه جوزي قدامي من غير حيا ولا خشااا .. يا لاااااااهوي متجوزني عشان ابقاله اريل .. غطوووني وصوتوووو ، غطوني وصوتووو ... يا خرااابي 


"مارد صبره نفذ ، وراح ماسكها من شعرها ومنزلها"


... تعالي بقا عشان انا جبت آخري 


... يلاّ يا مهزأ يا بتاع الليفة .. طلقني يابن المبقعة 


"نفخ وشه بعصبية وراح قابض ع ايده بقوة وضار*بها ع دماغها"


... استنى كدة يمكن موقعش 


"وهوب طبت ساكتة ع وشها" ........


يتبع...

رواية هي والمارد الفصل السادس 6 بقلم ايه حسن


 

رواية هي والمارد الحلقة السادسة

... هو انا مصدعة كدة ليه ... عاااا أكيد من الشكوش اللي خبطني امبارح ع نفوخي ، منك لله يابن نرجس


"لبست هدومها بعد ما خدت شاور ، ونزلت تحت"


الحارس ... رايحة فين يا مدام؟


... وانت مالك! 


_ حضرتك ممنوع الخروج لأي سبب من الأسباب 


... ودة مين اللي هيمنعني ان شاء الله!!!


_ المارد باشا أدانا أوامر بكدة 


... لا يا روح امك منك له ، الأوامر دي تمشي عليكم انتوا متمشيش عليا انا ... وسع كدة وانت شبه الفيل الهندي 


"منعها بإيده" _ آسف تقدري تكلميه الأول وبعدين تخرجي 


 

"نفخت بضيق ، وتمتمت لنفسها" ... وبعدين بقاااا ، هو انا هفضل محبوسة ف مغارة مارد بابا كدة كتير !!


"وتابعت للحارس" ... وهو فين سي لالالّي دة !!


"الحارس" موجود ف صالة الرياضة.


______


"دخلت كنزي الصالة الرياضية بعد ما شاورلها الحارس عليها .. لقيته بيتدرب ع كيس ملاكمة باحترافية وتركيز كإنه بيستعد لدخول معركة" 


... يا حلوللي ، محمد علي كلاي بيلعب يخواتي


"سمع صوتها بتمتم من وراه ، وقف لعب والتفت لها"


... ف حاجة ؟


"اتكلمت بزمجرة وهي بتقرب منه" ... هو انت صحيح مانعني من الخروج؟


... أيوة 


"حطت أيدها ف وسطها" ... ليه بقا ان شاء الله؟


... انا ميتقاليش ليه! انا اعمل اللي انا عايزه وبس 


... وحياة أمك؟!!!!


"بصلها باندفاع وغضب خلاها تبلع ريقها بتوتر"


... اقصد وحياة مامتك يعني!. ، يوووه انا عاوزة أخرج انا زهقت من القعدة 


... هبقى آخدك نتمشى شوية ف أي حتة 


"بمداعبة" ... الله منت طلعت كيوت أهو ، أمال مصدرلي الوش الخشب ليه!


"قرب منها ومسك وسطها بلطف ، الحركة دي خلت جسمها يترعش"


 

همس بالقرب من ودنها ... مهو هيبقى الخروج بمقابل برضو 


"بعدت صدره عندها بإيدها" ... تقصد ايه؟


... انتي عارفة قصدي ايه


بضيق ... لا معرفش وابعد عني 


"زقته بعيد وتمتمت بزمجرة وهي خارجة" 


... قليل الأدب لا بيخاف ولا بيختشي 


"بص ناحية خطواتها بابتسامة جانبية خبيثة"


_____


"دخلت كنزي جوة القصر ، وبعدين ع المطبخ"


"دخلت وهي بتدندن بمرح" ... يا عم يا طبااااخ ، قوللي معدتي مصيرها فيييين!!! .. يا عم يا طباااخ هتأكلني لحمة ولا فرااخ


"ضحك ع طريقتها" ... اللي حضرتك تؤمري بيه


... المهم يبقى أكل حلال...


"وقبل ما تكمل سمعت صوت صارم جاي من وراها"


_انتي مين سمحلك تدخلي هنا !! 


"التفتت وراها ع الصوت وكانت واحدة ست قصيرة ومليانة"


... مالك يا ولية داخلة بزعابيبك ليه! 


... ولية !! أنا إسمي الأستاذة عنايات 


"بتقلدها بنفس طريقتها" ... وانتي بتدرسي ايه بقا يا ملايات 


بزمجرة ... قولتلك عنايات ، وانا هنا مديرة المطبخ ومسؤولة عن كل حاجة تخص الطبخ 


 

... وه!! طب بما انك مسؤولة هنا امسكي الـ 100 جنيه دي عاوزاكي تجيبيلي بطاية شبهك كدة يا مقلوظة انتي ، عشان انا هفتانة أوي ، والأكل اللي جابته ماما خلص 


"كانت حاطة ايدها ع كتفها .. وعنايات رمقتها بقرف وشالت ايدها"


... أولاً أنا مباخدش فلوس من حد هنا غير مارد باشا .. ثانياً مفيش أكل بيتعمل هنا غير اللي انا بعمله ، حضرتك تقدري تشوفي القائمة اللي فيها كل الأصناف المسموح بيها هنا وتختاري منها اللي عاوزاه .. ثالثاً ودة الأهم ممنوع دخول أي فرد من أفراد العيلة المطبخ.


 

"ميلت رقبتها وبصتلها بطرف عينها بحنق وهي بتقلد سهير البابلي ف ريا وسكينة"


 

شاهد أيضًا

... جرا ايه يا حصب الله... قصدي يا حنايات الله ، انتي داخلالي دخلة زكي رستم ليه .. دة احنا بناخد وندي بشكل ودي 


... اتفضلي لو سمحتي ، متعطليناش 


اللاه! دة انتي بتطرديني بقا .. طب لما المارد يطردك من هنا متبقيش تزعلي بقا 


_______


"خرجت وهي بتعيط بصوت عالي"


... مارد عاااا 


... ف ايه؟


... هو مش القصر دة بتاعك؟


... أيوة 


... والمطبخ بتاعك ولا مأجره 


"اتنهد بنفاذ صبر" ... أه وبعدين؟!!


بعياط ... أمال الولية الحلمبوحة دي مش عايزاني أدخله ليه!!!


عنايات بزمجرة ... مارد باشا أنا مقبلش ان حد يتدخل ف شغلي ، والمدام بتاعتك بتديني فلوس عشان أشتريلها أكل من برة وأعمله لها هنا


"بصلها بتذمر وتمتمت من تحت ضرسها"


... دة انتي ولية كهينة 


"بجمود" ... هو انا مش قولت مفيش أكل هيدخل البيت من برة!! 


"بتتصنع الدلع عشان تغيظها" ... مارد هو انت بتصدق الحربوءة دي .. انا بس قولتلها اني نفسي ف بطاية فيها حاجة دي 


 

"حمحم بارتباك من نبرتها الحانية ، وقربها منه وضغط ع وسطها"


... مفيهاش حاجة طبعاً 


"اضايقت من لمسته وبعدت عنه بزمجرة"


... جرا ايه يالا انت هتستغل الموقف عشان تحسس!!


"وسع عينه بغضب وهي بسرعة تراجعت وقربت منه"


... اقصد يعني بلاش هنا عشان عنايات متحسدناش 


"عنايات واقفة مذبهلة من خبثها ، والتانية طلعت لسانها بغيظ"


... طب تعالي نطلع فوق 


______


"طلعت فوق معاه وهي قلبها بيدق بتوتر"


"مسك ايدها بحب وابتسم" ... أنا هاخد شاور بسرعة وأرجعلك 


"لسة هيبوسها سحبت ايدها بسرعة .. وقبل ما يدخل الحمام داعب أنفها بإيده وهو بيضحك بمرح"


 

"لطمت ع خدودها" ... يا نصيبتي يا نصيبتي .. الضحكة دي أنا عرفاها كويس .. يعني عشان تغيظي عنايات تقومي تجيبي لنفسك تهمة!!!


______


"بعد شوية خرج من الحمام وهو بيمسح شعره المبلول بالفوطة .. شافها واقفة مش منتبهة ، ابتسم بخبث وقرب منها وحضنها بقوة من ضهرها"


بهمس ... مغيرتيش هدومك ليه


بصراخ ... عااااا ابعد عني


"جريت منه وهي بتتنفس بسرعة وخوف"


"بصلها باستغراب" ... ف ايه؟


... أصلك خضتني


بضيق ... خضيتك ايه! هو ف حد ف الأوضة غيرنا!!


بتوتر ... عادي يعني مكنتش مركزة ، مالك


"ظبط هيئته وبدأ يقرب منها تاني"


... ايه يا شيرلوك هولمز ، بتبصلي كدة ليه


"رفع ايده بمحاولة منه يلمس شعرها ، وهي بتبعد نفسها عنه بارتباك"


ف نفسها ... أنا شكلي وقعت في مصيدة المارد ولو حاولت أصوت هيعلقني ع باب القصر!.


"غمضت عينها بخوف وقبل ما يلمسها انتبهوا ع صراخ جاي من برة ، وريم دخلت بسرعة بعد ما خبطت"


"بتتنفس بتوتر"... مارد باشا... روزي... روزي بتولد 


"اتغيرت ملامح وشه وجري بسرعة قدامها وهو لابس البرنص"


"اتنفست كنزي بارتياح بعد ما خرج ، لكن لاحظت حاجة"


... روزي؟! كمان طلع متجوز ومراته حامل وبتولد ، يا دهووووووتي ........


يتبع...

البارت السابع والتامن هنا 👇👇👇


من هناااااا

تعليقات

التنقل السريع
    close