💫زواج بالامر 💫
🦜الفصل السابع والتامن🦢
ميرا بفرحه :بنات بنات
الكل:اي مالك منشكحه كده
ميرا :جدو بعتلي عشان يقولي علي المفاجئه
مني :ربنا يستر انا مش برتاح لي مفجئات جدك اصل
اروي:ليه بس يا بنتي روحي يا ميرا وتتعالي قولي
لين:اها بسرعه يا ميرا
ميرا:طيب طيب ريحه اهو
تق تق تق تق
محمود من الداخل :ادخل
ميرا:مسائك سعيد يا جدو حضرتك بعتلي
محمود ببتسامه :ايوه تعالي يا ميرا
دخلت ميرا واعدت مقابل. جده وقالت :خير يا جدو
محمود :بصي يا ميرا انتي عارفه ان اكيد عايز مصلحتك
ميرا بتوتر وقلق :اكيد يا جدو
محمود :طيب انا عمري اخدت قرار يخصك وطلع عكسك او ضدك
ميرا بقلق:لاء يجدو بس هو في اي انا قلقت بصراحه
محمود :مفيش قلق ولا حاجه بصي يا ميرا انا مش شايفك انك ممكن تبقي برا العيله ابدا انا ديما شايفك انك هتبقي هنا ديما
ميرا بدون فهم :معلش مش فاهمه
محمود :يا بنتي سيبني اكمل بطلي تقطعني
بصي يا ميرا انا شايف ان ياسين مناسب جدا ليك وانتي بردو مناسبه ليه وبعدين ياسين الحفيد الكبير ليا وعاوز وحده تستحق حبه الان انا واثق ان ياسين جوه حب وانا شايف انك انتي ال تستهلي الحب ده عشان انتي قلبك ابيض يا بنتي
ميرا مصدومه وفتحه بقه:هااااا وبضحكه وربنا منا فهماك
محمود :ياسين وانتي يا ميرا
ميرا:ايوه مالنا يعني
محمود :تجوزو
ميرا:مش فاهمه
محمود :اي الغباء ده اي مش مفهوم في كلامي بقولك انتي وياسين تتجوزو
ميرا:طب لو قولت مش عايزه اتجوز دلوقتي وانا لسه صغيره ولسه مستقبلي قداني حدد ان اجوز ولا
محمود بجديه:وانا لو قولت انك هتتجوزي يا ياسين هتقولي لاء
ميرا :الاسف يا جدو هقول لاء
محمود بصوت عالي :ومن امتا يا ميرا ترفضي طلبي وتاقفي قدامي وتقولي هترفضي
ميرا:مش قاصدي اقف قدامك يا جدو بس فعلا مش موافقه ياسين ده اخويا ولاد اعمامي كلاهم اخواتي واسفه مش هوافق
محمود :وانا مبخدش رئيك انا بعرفك بس
ميرا :يعني اي
محمود :يعني جهزي نفسك نكتب الكتاب والفرح بعد ياسين ميرجع من السفريه بتاعت لبنان
ميرا :الجواز عمره مكان غصب يا جدو انت ليه بتعمل معايه كده
محمود :اتفضلي جهزي نفسك كتب الكتاب بكره
ميرا بعياط:وحياتي عندك يا جدو بلاش بلاش الطريقه دي يا جدو
محمود :.......
ميرا:رد عليا بلاش يا جدو الجواز عمره مكان غصب يا جدو لسه قدامي مستقبلي يا جدو لزم الانسان ال يشركني حياتي لزم اكون بحبه ويحبني يا جدو بلاش تهدم فرحتي
محمود :........
ميرا مسحت دموعه وقالت:عن اذنك يا جدو بس مش هتجوز يا ياسين لو اخر يوم في عمري
ومشيت طلعت الاوضه
وفاء :اظاهر كده قال
فوزيه :ربنا يستر ميرا عنديه
صباح:ما هو بردو مينفعش الجواز بطريقه دي
وفاء :طب اسكتي يا اختي احسن يسمعك
ميرا بعياط:بيعمل معايه كده ليه ليه بس
مني :وهتعملي اي يا ميرا لزم تسمعي كلام جدك
لين:ازاي يا منه هو فيه جواز بطريقه دي
اروي :اهدو كده عشان نشوف حل
اسماء:انا هتكلام مع ياسين واشوف حل
مني. :طب روحي ليه يلا دلوقتي
اسماء :ماشي
تق تق تق تق
ياسين :ادخل
اسماء:ياسين كونت عايزه اتكلم معاك
ياسين:تعالي ...خير
اسماء:جدو قال ان هيجوز ميرا ليك
ياسين:وبعدين
اسماء:هو اي ال بعدين يا ياسين انت فعلا هتتجوز ميرا
ياسين :اها عايزه بنت عمي عجبتني حبته وهتجوزه
اسماء:حبته انت بتضحك عليا ولا علي نفسك
ياسين بعصبيه:انتي جايه ليه دلوقتي هاا مخلاص قوبت هتجوزه بلاش وجع دماغ بقى
اسماء :وميرا مستقبله هيدمر مفيش جواز بالامر يا ياسين
ياسين بعصبيه :يووووه لا فيه يا اسماء فيه جواز بالامر ال هو انا اتجوز ميرا وهتجوزه
اسماء:طب هي مش عيزاك
ياسين :هتجوزه برضاه او غصب عنه هتجوزه وخلاص مفيش كلام في الموضوع ده اتقفل
اسماء :حرام يا ياسين مستقبله وميرا نفسه هتتدمر
ياسين اعد علي الاريكه وبصوت هادي :ليه حد قلك ان انا طرزان
اسماء:راجع نفسك انت ممكن تقنع جدو
ياسين بهدوء :هتجوزه يا اسماء واخرجي يلا
في اوضه ميرا البنات اعدين معاه وهي بتعيط
اسماء دخلت واعدت ساكته
لين :قال اي
اسماء :مفيش فايده
مني بعصبيه :يعني اي هو جواز بالامر
ميرا قامت جابت شنطه واخدت تلفونه
لين:ريح فين يا ميرا
ميرا:ملكوش دعوه بس انا مش هتجوز بطريقه دي انا دي ما بحلم اني احب واتحب وعايش قصه حب وغير كده انا لسه صغيره ولسه قدامي مستقبلي وانا مش هدمر نفسي قبل مستقبلي
اروي :هتروحي فين يا مجنونه اعدي بس نشوف حل
مني :اعقلي يا ميرا
ميرا:انا هروح عند نجلاء انا بقولكو بس انتو متقولش لحد
اسماء:خالي بالك من نفسك
اروي بعصبيه:انتي مجنونه انتي هتروحي فين لا اصول يا ميرا احنا متربناش علي كده
ميرا بعصبيه اكتر :واتربينا علي الامر في كل حاجه صح يا اروي
اروي :طب انتي اكتر واحده كان ليك الحريه يا ميرا امال احنا بقا ال حتي الدراسه كانت بختيار جدك بلاش انتي تقولي كده عشان انتي اكتر واحده اخدتي حريتك عننا كلانه
ميرا:مكنتش اعرف انك مركزه قوي كده يا بنت عمي والله بجد. كويس انك عرفتني
اروي :انا مش قصدي ازعلك بس انك تسيبي البيت بطريقتك دي فدا غلط انتي بنت مش ولد
ميرا :ملكيش دعوه ومن النهارده هتشوفه ميرا واحده تانيه ميرا البت الفرفوشه ال بتتراضه من اي حاجه لاء خلاص طلعتو شيفين اني اخده حريتي بجد يا اروي صدمتني فيك بجد يا بنت عمي
وشدت الشنطه ومشيت راحت عند نجلاء
...........................................................
مي :انت بتهزر يا ياسين هتتجوز بنت عمك وانا اي وحبي ليك دا اي
ياسين :الجواز فطره مؤقته
مي :لا والله ياسين انت بتتكلم ببرود كده ازاي انت مبتخبنيش انت مالك هادي كده
ياسين :مي افهمي انا اها بحبك بس عشان خاطر جدي وانا هتجوز بنت عمي اها بس هطلقه بعده بفطره عشان جدي بس ميتعبش ويزعل وانا مرضاش علي زعل جدي
مي :وهتتجوز مين من بنات عمك
ياسين :ميرا
مي بصدمه:ومش لقي ال دي تتجوزه
ياسين :اختيار جدي
مي بتصطنع العياط:طب وانا يا ياسين
ياسين :هتجوزك لما اطلق ميرا
مي :طب يا ياسين اقفل اففل
في المساء علي سفره عشاء ........
الكل موجود معاده ميرا
محمود :ميرا فين مش باينه
مني بتوتر :ها تلقيه نايمه
وفاء:هي جت اصله خرجت الصبح جت امتا
اسماء:م..م..مخرجتش لاء
وفاء:هو اي ال مخرجتش انا شيفاه بعيني وقالت جايه اهو هجيب حاجه بس
محمود بصوت عالي ارعب الكل :ميرا فين
لين :مشيت وقالت مشى جايهة تاني عشان متتجوز ياسين
محمود بصوت صارم :ياسين ميرا تبقي عندي الوقتي
وقام دخل الاوضه بتاعته
اروي :جت اقطع لسانك يا لين
لين:انا خوفت اعمل اي
سيف :ليه جدو بيعمل كده
ذياد :متشوفلك حل يا ياسين
خالد :وياسين يعمل اي وبعدين الاتنين ريقين علي بعض
ياسين:نقطني بسكاتك انت بذات متتكلمش
قام ياسين وقال:هي اعده فين
اروي :عند نجلاء صحبته
ياسين:ساكنه فين نجلاء دي
لين :في ..........جمب سوبر ماركت علطول
قام ياسين مشي وصل العنوان خربط علي الباب
نجلاء:ايووو جاي
اتصدمت
ياسين :ميرا جوه
نجلاء:اها ليه
ياسين :طب ممكن تنديه
نجلاء :مش هترضا
ياسين :طب ادخل
ام نجلاء :مين يا بت
نجلاء :ده ابن عم ميرا يا ماما
ام نجلاء :اتفضل اتفضل يا ابني
ياسين :متشكر جدا بس ميرا فين
ام نجلاء :هي جوه ادخل بس
دخل يا ياسين في غرفه الضيوف
دخلت ميرا بعصبيه :حضرتك جاي ليه
ياسين :ممكن نتكلم بهدوء
اعدت ميرا:بص يا ياسين انا مش هتجوزك
ياسين :طب نتفق
ميرا:مفيش بنا اتفاق
ياسين:طب يا ميرا جدك قلبه تعبان ولما عرف انك مشيتي تعب وانا مش عايز اتجوزك ولا حاجه انا اصل بحب واحده تانيه بس معلش نجي علي نفسنا شويه
٦شهور وهطلقك عشان جدك يا ميرا بلاش احنا نكون سبب تعبه يا ميرا
ميرا:مستقبلي وازاي اتجوز كده انا كان نفسي احب واتحب
ياسين:انا ماليش اي دعوه لي مستقبلك وهتعملي ال ال انتي عيزاه عادي وياسيتي هما ٦شهور وحبي واتحبي بعده مجتش علي الست شهور دول
ام نجلاء دخلت :عشان خاطر جدك يا ميرا انا شايفه ان كلامه مناسب وهو قال اهو هو مش هيعملك عقبه في مستقبلك
ميرا:انتو ليه مش قادرين تفهموني
ياسين :لا انا فهمك بس هيبقا ليك الحريه ومتقلقيش وزي ما قولت انا بحب واحده وده بردو هياخر اني اتجوزه
نجلاء :انا ضد ذالك
ام نجلاء:اتكتمي يا بنت الجزمه محدش اخد رئيك
ياسين :وبعدين مفيش بنت متربيه تسيب البيت وتمشي كده
ميرا:اصل جدو قال ان كتب الكتاب بكرا قولت لزم اهرب
ياسين بضيق:طيب مش يلا بقا عشان تشوفي جدك
ميرا:طيب يلا
...............................................................
مي :انا هموت يا رنا
رنا:والحل
مي :انتي هتبقي معاه في الكليه انا عيزه ميرا دي متمشيش علي رجله
رنا :ازاي يعني
مي:اكسري رجله يا غبيه
رنا :وانا هعمل كده ازاي وامتا
مي:انا هقولك
............................
محمود بعصبيه :وهي دي تربيه اصل
ياسين :معلش يا جدو بقا هي غلطت وجت تعتزر اهو وبعدين كتب الكتاب بكره وكمان شهر ونص كده نعمل فرح
ميرا :مش عايزه افراح
محمود :انتي عايز اول حفيد ليا معملش ليه فرح
ياسين بضيق:خلاص بقي يا ميرا
ميرا :عن اذنكو
طلعت ميرا الاوضه
فضلت تكسر كل حاجه وتعيط والبنات بيحولو يهدو فيه مش عارفين
ميرا بعياط وصريخ :بيعمل كده ليييه انا مش عايزه اتجوز ليه هو فاكر الجواز ده لعب عيال انا اي ال خالني ارجع اه يا رب انا مش عايزه الجوازه دي وفضلت تكسر في كل حاجه
مني :ميرا اول مره اشوفه في الحاله دي
لين :هنعمل اي محدش عارف يقرب
اروي :طب نادو يا ياسين طيب
اسماء:ياسين ميرا منهاره خالص بتكسر كل حاجه وبهدلت الدنيا ايده اتعورت محدش عارف يقرب حتي مامته
ياسين :طب وسعي كده
دخل ياسين وقال :معلش كلو يطلع برا
مني:ليه
ياسين بعصييه:قولت اطلعو
الكل طلع وياسين قفل الباب وقرب من ميرا ال اعده علي الارض وايده بتنزف وبتعيط
علقوا ب٢٠ ملصق لتصلكم الحلقة القادمة انتظروووونى
😘😘😘😘😘😘
💫زواج بالامر 💫
🤯الفصل الثامن 🤯
دخل ياسين بهدوء وصوت حنين وقرب من ميرا وقال:يعني ال بتعمليه ده هيغير حاجه
ميرا بعياط:ياسين عشان خاطري قول لي جدو بيسمع كلامك
ياسين بتنهيدا :طب يا ميرا اهدي
ومسك ايده ال بتنزف بهدوء وقال :طب ينفع ال حصل في ايدك ده
ميرا بعصبيه:بطل ام برودك ده واطلع برا وقامت وقفت
ياسين ضغط ع نفسو عشان يعدي الموضوع وقام وقف بهدوء :طب انتي ليه عصبيه كده وقرب منه
ميرا اتوترت وقالت :انت بتقرب ليه ابعد
ياسين :لاء هقرب براحتي
وقرب منه ومسك ايده وقال :ايدك بتنزف تعالي اعلجه
شدت ميرا ايده منو وقالت :ملكش دعوه شئ ميخصكش
ياسين اتنرفز وقال:بقولك اي هدوءي ده ليه اخر بلاش تجيبي اخري
ومسك ايد ميرا وجاب اسعفات اولاليه وعالج ايده
وقام وقف :ميرا اهدي كده ملوش لزمه ال بتعمليه ده كده ولا كده هجوزك فااعقلي احسلك
واها عشان تبقي عرفه انتي من بكرا هتبقي ملكي واي حاجه هتحصل فيك هتزعلي مني وتحفظي علي صحتك وشكلك ومشوفش جرح واحد فيك بسبب عصبيتك سامعه
ميرا :ملكش دعوه
وفضلت تعيط
مشي ياسين وراح لي جدو
.......
دخلو البنات لي ميرا
وفاء:تعالي ف حضني يا بنتي
فوزيه :ميرا مينفعش ال انتي بتعمليه ده
لين:احنا بجد اول مره نشوفك في العصبيه دي بجد خوفت عليك
اروي :ميرا حببتي مش عايزه اشوفك كده
صباح :طب فيه عروسه كتب كتابه بكرا يبقا ده شكله
فاء:والله انتي فايقه يا صباح
صباح :لا يا وفاء انتي اكتر واحده عارفه ال فيه ولو الدنيا اتشقلبط هي هي
فوزيه:يعني نعمل اي يا صباح يعني ما احنا صعبان علينه ميرا وياسين بردو
اسماء:بس يا ياسين. راجل موقفه مش هيبقا زي ميرا
مني :والحل يا جماعه
صباح:الحل ان احنا لزم نقبل بي الواقع
اروي :ازاي نعمل اي يعني
صباح :عروسه وكتب كتابه بكرا يبقا نعمل اي نفرفش ونفرفش العروسه صح يا ميرا
ميرا:ابعدو عني بقى انا تعبانه وعايزه انام ومحدش يقول كلمه عروسه دي سامعين
انتو محدش عارف يقف معايه حتي بابا ملهوش كلمه مع جدي كلكو بتخافو وي النتيجه اتجوز واحد مش عايزه
صباح :ميرا انتي تايه عن جدك واي واحد مش عايزه ده دا ابن عمك وانتي هتلقي شاب كويس زي يا سين ال يسمعك يقول ان جدك هيرميك في النار
ما هو هيجوزك ياسين وكلنا عارفين ياسين اخلاقه اي ومركزه وانتي يعني كونت ضامنه حد يجيلك في حلاوه ياسين ولا ادبه واخلاقه
فوزيه :الكلام مش كده يا صباح
صباح :لاء كده وابو كده كمان فوقي بنتك يا وفاء وبلاش العند مش هيفده بحاجه
اروي :ما هو بردو دي حاجه مش سهله عليه
صباح:مع الايام هتتعود وخلاص ال بتقول مش عايزه ده هيبقا جوزه بكرا وهتكمل معاه حياته يبقا ملوش لزمه المعفره دي وجوزك ليه احترامه يا ميرا
اسماء:ميرا انتي ساكته ليه
ميرا :انا تعبانه وعايزه انام ممكن تطلعو برا
لين :انتي كويسه يا ميرا
مني :نومك وانتي زعلانه مش حلو
ميرا:مش زعلانه انا مرهقه بس وعايزه انام وزي ماما صباح ما قالت مفيش فايده من المعفره
وذهبت ميرا في سبات عميق
.........................................................
في صباح اليوم التالي ...........
في شركه المهدي .....
طارق دخل بسرعه مكتب ياسين
طارق:ياسين اوع تقول انك هتجوز ميرا والنهارده كتب كتابك وبعد شهر فرحك اوع تقول
ياسين :ما انت قولت كل حاجه
احمد :هههههه وانت عرفت منين
طارق :من ميرا هيكون من مين يعني
ياسين بنظره حاده :وانت شوفت ميرا فين
طارق :يا عم كلمته النهارده الصبح كونت عايز منه مصلحه
سيف بصوت واطي :الله يرحمك يا طارق كونت طيب والله
احمد بنفس الصوت:متيجي نجيب الكفن ونجهز الزي منو
ياسين بعصبيه قام وقف ومسك طارق من هدومه :دا انت تقول علي نفسك يا رحمان يا رحيم
مصلحه اي ال انت عايزه منه وجبت رقمه منين
انطق يا زفت
طارق :ا....ا..احمد كلمه مره من عندي والرقم انا سيفتو
ياسين :واي مصلحتك معاه
طارق :ت. ..تظبطلي يعني مع صحبته
ياسين ضربه في وشه وقال:اخر يوم في عمرك يا طارق لو سمعت بس مجرد سمعت مش شوفت انك كلمته هقتلك
طارق : وبيقولو انك مش عايز تتجوزه اومال لو كونت عايز تتجوزه كونت عملت اي
خالد :ياسين ميحبش حد يقرب من حاجه تخصه مابالك بقا لو مراته
احمد بضحكه :يا ابني انا اخوه ومن ساعه ما قلو انو هيتجوز ميرا وجالي الاوضه
فلاش باك
ياسين :احمد
احمد :ايوه جاااي اي في اي غرييه يعني تجيلي الاوضه
ياسين:انت عارف اني هتجوز ميرا اختك صح
احمد :اها عرفت اي خير
ياسين :مشفكش داخل الاوضه عنده وال والله العظيم تقول علي نفسك يا رحمان يا رحيم
مفيش احضان والكلام ده وتقولي اختي هطلع عينك يا احمد
متروحش تعد معاه اصل فاهم
ومتخشش الاوضه من غير ما تخربط علي الباب
احمد :😳😳😳😳😳😳
ياسين :اي مالك تنحت كده
احمد :علفكره دي اختي
ياسين بضيق :منا عارف بس مبحبش حد يقرب لي حاجه تخصني فاهم واياك يا احمد تحضنه ايااك هطربئه علي دماغك ودماغ اختك
احمد :انت متأكد انك مش بتحب ميرا ومغصوب عليه
ياسين :يا غبي محبش حد يقرب من حاجه تخصني ماله دي ومال الحب يا حمار
عوده من. الفلاش باك
الكل :الله يكون في عونك يا ميرا
ياسين:والله مبطلتتو ام السيره دي اننتو حرين
سامح :انا خايف اقول مبروك يفكر ان بعاكس ميرا
الكل ضحك
ذياد :بس بس هنضرب هههههه
خالد :خلاص بقى. يلا كل واحد علي شغله
................................................................
في غرفه ميرا دخلت لين
لين:ميرو حببتي
ميرا بهدوء:ايوه
لين:تعالي معايه اامول نجيب شويه حجات وانتي تجيبي فستان بليل عشان كتب الكتاب وانا كلمت نجلاء هتجي ورنا كمان وقالت هتجيب صحبته
ميرا :يجي ال يجي سبني وخلاص
لين:يعني مش هتجي معايه
ميرا:معلش يا لين تعبانه متزعليش
لين:خلاص مش زعلانه انتي ميتزعلش منك انا هاخد حد من البنات وخلاص
ميرا اكتفت ببتسامه
................ً...................................................
حل المساء وتم حضور الجميع (البت مي راحت الله يحرئه تفتكرو هتعدي علي خير )
في غرفه ميرا ااينات معاه
لبسو ميرا فستان قصير لحد الركبه وكانت قمر والفستان كان لونه ابيض وسابو شعره بحريه.
وحطو ليه بعض الميكب
راح ياسين يشوف ميرا عشان ينزلو مع بعض
ودخل وبص عليه واتعصب وزعق وقال:اي اىزفت ده
اسماء:فين اازفت ده انشاء الله
ياسين:الفستان ده قصير قوي واي ال حطينو في وشه ده
اروي :عادي يا ياسين مش مستهله العصبيه دي ومالو الفستان
ياسين :مش هتنزل بيه
ميرا بتحدي :لاء هنزل بيه وانا عجبني نفسي بيه
ياسين :مش هتنزلي يا ميرا
ميرا:هنزل وورني هتعمل اي
ياسين ببتسامه :طب معلش الكل برا كده
اسماء:ليه يعني
ياسين:انا قولت اي قولت برا
الكل طلع وياسين قفل الباب ب المفتاح
وراح فتح الدولاب وطلع فستان طويل وبكم
وقرب منه وقال :تحبي تغيري انتي ولا اغيرلك انا
ميرا:ا..انت والله مينفع تعمل كده
ياسين :لاء ينفع اخلصي اغيرلك انا ولا اي
ميرا :لاء خلاص والله هغير انا اطلع انت بس
ياسين:لاء ادخلي الحمام وانا هستنا هنا
ميرا:حاضر ...اوووف
بعد وقت خلصت ميرا وطلعت ابتسم ياسين وقال:كده كويس امسكي بقا المنديل ده امسحي ال علي وشك ده
ميرا :هات
خارج الغرفه البنات وقفين
لين :يكونش هيبوسه
اسماء:بس يا بت ياسين اخويا محترم وميرا عمره متقبل بحاجه زي كده
اروي:ونبي اي امال هيتجوزو ازاي
مني :هو لزم يعني قلت ادب
اروي بضحكه:لا خالص مش لزم
اسماء:اها انتي خبره هههههه
الباب اتفتح الكل جريو عليهم
ميرا:اي بتجرو كده ليه
اروي :انتي كويسه
ياسين :واي هيخليه مش كويسه يا اروي
اروي بحرج :ابدا والله مش قصدي
نزلو وتم كتب الكتاب والكل بيبارك ليهم
وجت الحظه الحسمه مي راحت تسلم علي ميرا
وبدلع وقالت مبروك يا ميرا انا صحبت رنا وسكرتيه ياسين وحببتو
ياسين اتصدم من وجود مي
ميرا :الله يبارك فيك
ياسين :احم طب يا ميرا تعالي نعد في الجنيه
مي:ليه يا ياسو متخليكو هنا هو انا مضياق ومش عارف تتكلم مع السنيوره
ميرا:لا ابدا مش مضايقه ولا حاجه
ياسين:مي روحي اشربي حاجه
مي :ليه منا شربت من شرباتك يا عريس
بقولك اي يا غندوره انا ال في القلب بمعني اصح يعني
ميرا:يا ستي مش فارقه قلبه ولا رجله
مي :شطوره طلعتي الموضوع مش فارق
وراحت قربت من ياسين وقالت اي يا ياسو كلامي صح
ميرا لما شافته كده وبتقرب منو قامت من مكانه وشدت ايد ياسين وقالت:تعال معايه
ياسين:اي خير
ميرا:هي دي السنيوره
ياسين ببرود :اها هي دي السنيوره
ميرا:مكنش ينفعي علفكره تجيبه
ياسين:انا مجبتهاش ولاحاجه عن اذنك انا داخل
ميرا اضيقت لمجرد انو سابه ودخل
دخلت ميرا واعدت فضلت مبوزه
لين :ميرا فونك بيرن
ميرا :مين بيرن
لين :رقم مش متسجل اصل ارد
ميرا :لاء هرد انا هاتي الفون
خرجت ميرا الجنينه وردت علي الفون
واااااا
ونكمل بعد التفاااااااااااااااااااعل 😘😘😘😘
🌹. 🌹
الفصل9/10/11/12 من هناااااا 👇👇👇

تعليقات
إرسال تعليق