القائمة الرئيسية

الصفحات

مجنونه بس بحبك سكربت "الفصل الاول والتاني والأخير



مجنونه بس بحبك

 سكربت "الفصل الاول والتاني والأخير


♕ملحوظه: هما فصلين بس♕


طالعه من الكليه مش طايقه نفسي هتسألوني ليه هقلكم اصل البيه الدكتور  قلي مشروعك دا ميعديكيش من علي باب الجامعه عشان يقبي مشروع دولي 

فا انا عاشان متربيه ومحترمه قلتله امال مشروعك عداك ازايلا وكمان خلاك دكتور، كنت بهزر معاه لكنه مقبلش هزاري وراح حاططلي صفر يرضيكم اصلا عادي


طلعت من الجامعه علي مطعم عمي كمال جنب الجامعه وطلبت بيتزا عشان اكل ايوه يعني يقبي سقوط و جوع، ميرضينيش 

_صباح الخير ياعم كمال، الله يسترك عاوزه بيتزا فراخ والكثير والكثير  من الكاتشاب 

~اهلا يابنتي، حاضر استريحي هنا

_لا انت استريح لحد ما اخد طلبات الزباين  عنك شويه اماال اصلي مش نافعه ف حوار التعليم فا هاجي اشتغل معاكم هنا


ضحك الراجل القمر دا وسابلي الكاشير قعدت اخد طلبات الزباين، لحد ما تلفون المطعم  رن


_ايوه يا فاندم

=عاوز اطلب اوردار


هييييييح ايه الصوت القمر دا


_اتفضل يافاندم


=بيتزا ببروني وكولا لارج وكريب اسكندراني


_فل بس سؤال اسم الكريم ايه والعنوان عشان الطلب ورقم تاني عشان لو دا اتقفل لا قدر الله وصوره البطاقه الشخصيه قلي صح هوا انت هتاكل دا وحدك ولا حد معاك


=نعم!!!!،  دا اوردار ولا تحقيق

_انا مبهزىش يافندم  كلو عشان مصلحه الزبون والمصدقيه اللي بينا افرض طلعت ارهابي جاي يسرق الخلطه السريه


=انتي متخلفه يابت انتي


_ربنا يسامحك يا فاندم اطلب من عند حد تاني ياد


قفلت في وشه الخط  ايوه محدش يقول عليا متخلفه

_صحيح الحلو ميكملش 


~ملك طلبك جهز

_ياااه يا كريم شالله يخليك ليا يابني، عمو كمال تعالي خد معانك بطني بتنادين

~دقيقه وجي يا ملك

خدت طلبي وقعدت  علي الكاشير  اكل  ايوه اهم حاجه الشغل، مسانتش لحد مروح انا جعانه جدا


=عاوز اطلب

_قفلنا

=نعم! 

_بقلك قفلنا

بصيت علي اللي بيتكلم لقيته وه ايه الحلاوه دي، يخربيك جمالك ياد، هيا الحجه كانت بتتوحم علي ايه عسل نحل ولا ايه


لقيت ايده بتحوش طرف الجاكيت عشان يبان المسدس اللي في جنبو

=بتقولي ايه

_بقولك اطلب  اللي انت عاوزه ياباشا  انا اصلا مش تبع المكان شايف الواد اللي لابس احمر دا اسمو كريم هوا المسؤول


ايوه انا مش برجع في كلامي ابدا  ومش ببيع صحابي ابدا ابدا


_عمو كمال متيجي تاخد مكانك اصلي عاوزه اكل 


خدت طبقي وجريت برا المطعم ، هتقولولي ايه اكتر حاجه بخاف منها هقلكم المسدسات 


~اهلا يابني ايه مالك متعصب كدا

=مين اللي رد علي الخط ياعم كمال دا، دي بتستظرف قفلت الخط في وشي


ضحك عم كمال وقله"دي تبقي ملك، هيا طايره منها شويه "


=البنت اللي كانت هنا دي


~ايوه دي ملك


=اممممم ملك


~دي بنت سكر بتيجي هنا دايما


=دي خلتني اجي من الشغل عشان اكل، كل مرن تقفل في وشي 


~دي هاربه منها خالص، دقيقه هخلي كريم يجهز طلبك


قعد يوسف علي الكرسي وهوا بيفكر في ملك، اول مره حد يكلمه بالطريقة  دي


~اتفصل الطلب يابني


دفع حسابه ومشي علي شغله 


*تاني يوم

كانت  ملك ماشيه في الطريق  مروحه بعد الجامعه حست بالملل فا قررت تروح المول تشتري  كاب(طاقيه) جديده عشان بتاعتها باظت كانت ماشيه بتتفرج في المحلات لاحظت حد متابعها من فتره بس  هيا معبرتهش وقفت عند محل للحلقان والحجات الصغيره اللطيفه دي  وهيا بتتفرج جات تطلع الفلوس بتبص لقيت الولد اللي كان بيتبعها حاطط ايده في شنطتنا

_نهارك مش فايت، انت بتسرقني، وكمان بتتحرش بيا

 ~ل لا انا كنت ا

_كنت ايه دا انت نهايتك ع ايدي


مسكته من كتافه لتضربه عند الحزام خلته يصوت زي الستات 

_انت فاكرني بنت كيوت وهتسرقني يلا


مسك ايدها عشان  يحوشها من شعره

_هااااااا وكمان متحرش  وسافل الحقوني


ضربته تاني  في وشه والناس اتجمعت  و امن المول جه اخدهم 


~


*******

عند يوسف اللي كان شغال في مكتبه ومش ضايق نفسه من كم المشاكل اللي جاتله من الصبح


دخل عليه واحد من الشرطه

~بباشا في  مشكله حصلت في مول الحسين ادخلهم


=نيلهم مهيا شغلانه زفت


دخلت ملك الاول وكان شعرها منكوش جبتين ووشعا فيه خربوشه صغيره، اول ما شافها اتصدم فا قال في نفسه"مش دي البنت  اللمضه اللي شفتها في المحل "


كانت مضايقه اوي والعسكري كان ماسكهتا من ايدها اول ما دخلو نفضت ايده وقالت"ممبراحه ياعم انت"


كان العسكري هيرد لولا صوت يوسف اللي قلو"امشي انت يا سيد"


بصت عليه لقيته خاطك ايده علي خده وبيبص عليها

_اهلا 


ابتسمت بتوتر وهوا بيبص عليها منغير اي ريأكشن


_طب امشي  واجيلك في وقت تاني طيب ولا اعمل ايه


تنهد واعتدل علي الكرسي وقلها"هببتي ايه عشان تيجي قسم الشرطه"


اكلمت ببرائه مطلقه "ولا اي حاجه، هوا اتهجم عليا وزعق فيها وصوت جامد دا كان هيضربني وشدني من شعري يرضيك حد يعمل في اختك كدا، السافل الواضي الحقير" 


تجمدت ملامح يوسف من كلامها وهوا بيفكر هيشوي ابن الكلب اللي برا ازاي، دا هيخليه يقضي باقي عمره في التخشيبه


عينيه ضلمت ونظره سوداويه اترسمت علي وشه 


اول ما رجع لوعيه بص عليها لقيها واقفه مكانه  وعنيها بتلمع 


«هيا هتبكي ولا ايه»  فكر في نفسه وهيا واقفه قدامه، لانت ملامح وشه خالص  وقال بصوت قلقان لحد ما


=طب انتي كويسه 


_اه انا الحمد لله 


=متقلقيش انا هعلمه الادب،  سيد دخل الطرف الثاني


كان متوقع يشوف  واحد عادي متحرش  لكنه اللي دخله دا متشوه بينزف دم من دماغه وماسك  وسطه ب ايد ولاايد التانيه مش عارف يحركها


بعد نظره عنه وبص عليها لقيها بتبص في كل نحيه  بعيد عنه


=مين عمل فيك كدا


~هيا يا باشا، هيا اللي عملت فيا كلو دا والله


_محصلش


~والله يباشا دي واحده قادره والله ياباشا


بصت ل يوسف بنظرات بريئه وقالت"برضو انا "


~ايوه ياباشا والله ميغركش منظرها الصغير دي  واحده مفتريه


_ياظالمني انت اللي عملت فيا كدا


~عملت ايه والله محصلش  ياباشا دي اللي عملت في نفسها  كدا


دخل عسكري وقلو،"تسجيلات المحل اهه ياباشا"


بص عليها ووشها اللي اتخطف


شغل العسكري التسجيل وشاف وهيا ماسكه الولد بتلطش فيه  وضربته جامد


~شفت ياباشا هيا اللي عملت كلو دا فيا انا متلكمتش، انا عارف اني غلط في اللي عملته والله بس مستاهلش كلو دا


مكنش مركز مع الراجل اصلا كان تركيزه علي ملك اللي بتبص في كل مكان  في الاوضه إلا هوا


~سامعني ياباشا


=ياسيد، تعالي خد الواد دا يبات في التخشيبه

~ليه يا باشا بس والله انا اسف مش هككرها 


_ايه تكررها تاني انت فاكرها سايبه ولا ايه  انا مش هتنازل وهقاضيق بتهمه التحرش


~دا انتي اللي ضرباني

_انت خربشتني 


~الله الوكيل ملمستك، شايف  ياباشا 

=سيد تعالي  خد الواد دا 

جه سيد  خد الولد علي التخشيبه ومكنش في المكتب غير  يوسف و ملك


=اتحرش بيكي

_كان بيفكر  يعملها


=زعق فيكي

_منا قلت ازعق قبل ما يزعق هوا

=زقك

_كان كان هيزقني بس انا زقيته الاول

=شدك من شعرك


_مد ايده بس انا لويتها

=عورك

_بص بص فيه خربوشه في وشي والله انت لو قربت هتشوفها 


قام من مكانه ورا المكتب و راح نحيتها وهيا واقفه في نص المكتب راح نحيتها اكتر خلاها ترجه لورا

_ااستهدي بالله يا باشا مالك متعصب ليه كدا

قرب نحيتها اوي لحد ما خبطت في الحيطه وهيا كانت مرعوبه 

_ا...انت بتعمل ايه


دقق في وشها اوي خلاها اتوترت 

_طب طب علي فكره اللي انت بتعمله دا عيب 


حط ايده علي خدها وهيا اترعبت و بدات تترعش


بدأت  الدموع تتكون في عينيها، ايوه هيا سليطه اللسان وبتاعت مشاكل بس عند المواقف دي بتخاف اوي 

لاحظ خوفها ودموعها اللي بدأت  تتجمع في عينها


اتكلم بصوت مبحوح وواطي وصوت رجولي "مش قلتيلي قرب وهتشوف الجرح،اديني بشوفه اهه"


مشي ايده علي الجرح الصغير وقال بنبره صوته "تؤ تؤ عمل فيكي كدا، دا جرح كبير اوي، واجعك" 


مردتش عليه ولما لقيها خلاص هتعيط بعد عنها خالص وهوا بيبتسم بمشاغبه وقال بصوت متلاعب"انتي بتعيطي ليه دلوقتي  مش هعمل حاجه ليكي ياستي"


مسحت دموعها ب كم كنزتها وقالت "علي فكره انت رخم" 


=انتي بتقولي ل ظابط في المباحث انو رخم


_اايوه


 مكنش عارف يعمل ايه معاها  دي شوهت الراجل  هوا اه كان متعاظ منها من ساعت اللي عملته وقفل السكه في وشه و اسلوبها الوحش معاه رغم انها معرفتش انو هوا،و لسانها اللي عاوز يتقص منو يجي اربعه متر،هوا مستحيل كان هيعمل معاها كدا،اصلا هوا مش بيقرب من اي بنت دايما عندو حدود في كل حاجه،بس ميعرفش ماله قرب منها كان مستمتع بخوفها اللطيف، بس كان مبسوط بيها وباللي عملته في الواد


 =بصي يا............ اسمك ايه

_اسمي ملك

=بصي يا ملك انا هتغاضي عن اللي عملتيه دا وعن تشويهك للراجل ومش هكتب الكلام اللي حصل دا في ملفك وهتروحي بخير،بس لو شفتك عملتي مشكله تاني هعلقك 

_اانا موعدكش بس هحاول والله

=نعم!!

_بقول حاضر هوا حضرتك مش بتسمع احيانا ولا ايه


=طول لسانك دا هيجيب اجلك قريب،اتفضلي اطلعي برا


فرحت وراحت تطلع برا

_يارخامتك ياخي

=استني

بلعت ريقها وكانت تحسبه غير رايه، هوا سمعها ولا ايه 


وقف من مكانه وراح نحيتها تاني قبل ما تتكلم مسك فكها بـ ايده و...... 

____________________________________________

بووووووووم😂


 سلامو عليكم جميعاً. 


الاسكربت دي من فصلين بس


ادوني رايكم🫂


ومتنسوش الصلاه علي سيدنا محمد 🌺

🍃اسكربت الفصل الثاني والاخير 🍃


فرحت وراحت تطلع برا

قالت بصوت واطي

_يارخامتك ياخي

=استني

بلعت ريقها وكانت تحسبه غير رايه، هوا سمعها ولا ايه 


وقف من مكانه وراح نحيتها تاني قبل ما تتكلم مسك فكها بـ ايده و حط لزقه طبيه علي الجرح الضغنون اللي كان في وشها


ابتسم باستفزاز وقلها"عشان الجرح الجامد والخطير دا ميتلوثش"


اصفر وشها من الخضه، بعد عنها وهيا فتحت الباب وجريت لبرا

=ياسيد 

~ايوه يا باشا

=ادبلي الواد اللي في الحجز دا 

~حاضر ياباشا،تؤمر ب حاجه تاني

=ايوه عين حد يراقبلي البنت اللي طلعت دي كل تفاصيل يومها بكل حاجه


ابتسم سيد اللي كان مساعد يوسف من سنين وقال"هوا الباشا واقع ولا ايه "


تحمحم يوسف وقلو"ايه اللي انت بتقولو دا اكيد لا طبعاً انا عاوز اتاكد انها مش بتعمل حجات غلط بس

عشان القضيه بس ثم بتسأل ليه روح شوف شغلك "


اما ملك اللي خدتها جري ع بيتهم ركبت اول تاكسي قابلها ومشيت علي طول،طول الطريق بتفكر في يوسف هيا شافته فين قبل كدا،صوته وشكله مش غريبين عليها ابدا 


_واحد رخم بارد ومترباش


~انا يا انسه طيب ليه دنا حتي متكلمتش


_ياعمي مش عليك الله يخليك انا معرفكش اصلاً


بعد ربع ساعه 


~يا انسه وصلنا للعنوان


نزلت من التاكسي وروحت علي طول سلمت علي اهلها ودخلت اوضتها تنام 

تاني يوم راحت جامعتها واتاخرت عن المحاضره نص ساعه، اول ما دخلت لقيت الدكتور بيبص عليها بضيق

_طبعاً لو حلفتلك علي المصحف ان المواصلات السبب مش هتصدقني

~استنيني في المكتب يا ملك 

_حاضر يا دكتور عمر 

خلص المحاضره وطلع لقيها بتلعب في الساعه الرمليه الصغيره علي المكتب


~انتي مش بتتهدي يا ملك يابنتي حرام عليكي هتموتيني ناقص عمر منك لله


_ايه يا دكتره بس خليك رويح،والله كنت جعانه فا رحت اكل وجيت علي طول


~الصبر من عندك يارب، تصدقي انتي لولا بنت صاحب بابا كنت طردتش من زمان


_اهه تقول ايه لنصيبك باه، انت بس نجحني وربنا هيكرمك اه والله ربنا بيكرم الناس الطيبين


~لا حول ولا قوه إلا بالله،انتي عملتي ايه مع دكتور عاطف


_معتملتش حاجه صدقني كل اللي حصل انو متقبلش هزاري اللطيف


~تقوليلي انت ازاي بقيت دكتور وتقوليلي هزار خفيف


_اعملو ايه باه اففف


رن تلفونه فا رد

~الو

...............

~خلاص ماشي تعالي عدي عليا انا خلصت محاضرات

.............،

~سلام 


_ايه يا دكتره رايح فين

~ رايح في داهيه منك


_اهدي بس كدا انا هناقش البروجيكت معاك انت وقلي لو استاهل اخد عليه صفر قلي بس 


~قولي يا اخره صبري


فجأه اتغير اسلوبها من المرح والتريقه ل وجه هادي ونظرات بارده وهيا بتفتك اللاب بتاعها وبدات تشرح للدكتور

_البروجيكت بيتمحور حول فكره تحويل الذكاء الصناعي ل بشر طبيعيين بيتعلمو وبيتغيرو عن طريق البرمجه الشيئيه بحيث يتلقي معلومات قابله للتطور والتعديل الزاتي جربت اعمل كود و اوصله بالاله الحاسبه و اشوف هيا ممكن تتطور ولا لاء ودا اللي حصل حيث بقيت آله زكيه كمان مع تطول الجهاز زاتيا بقيت قادره علي ترجمه الصوت الي خوارزميات وتطلع الناتج بدون تدخل الانسان او حتي ب اصبع،ودا هيفيد بحد كبير فئه زوي الاعاقه الخاصه


انهت كلامها وهيا يتديه النتائج اللي كانت مسجلاها


~هايل يا ملك بجد هايل دي حاجه مفيده جدا


رجعت لاسلوبها المرح وقالت

_طب بالله عليك انت اخد عليه صفر دا،انا حاسه ان الدكتور مستعندني انا عارفه


~ملك انتي لو تبطلي لماضه ولسانك اللي اطول منك دا هتبقي كامله


_لاياعم ما الكمال إلا لله،كلنا قاصين 


~انا هتكلم مع الدكتور عاطف وكل حاجه هتقبي كويسه


_فل يا دكتره انا ماشي

 طلعت من المكتب فلقيت يوسف قدامها،اصفر وشها لما شافته،بينما هوا ابتسم ليها


_ا انت بتعمل ايه هنا

=حد يقول ل ظابط انت بتعمل ايه هنا، انا براحتي يا حبيبتي اجي المكان اللي عاوزه،بعدين جيت اطمن علي جرحك


_جرحي كويس والله ملكش دعوه انت

قرب منها ومسك ايدها عشان متهربش 

=استني بس 


طلع الدكتور عمر من المكتب فا يوسف ساب ايدها

~يوسف انت جيت،ازيك عامل ايه


سلم علي يوسف و ملك شبه القلقاسه في النص


~ادا انت تعرف ملك


_لا

=اه

بصت ملك عليه وهيا بتتمني ميقلش اللي حصل قدامه 

~ايه دا

=متشغلش بالك انت يلا عشان اتاخرنا

~انت اللي اتاخرت، ملك لو احتجتي حاجه رني عليا و اه هكلم انا الدكتور متشغليش بالك 

_تمام يا دكتور


مشيو هما الاثنين وهيا اتنفست يالهوي علي الكسفه 


روحتي البيت وهيا فاصله بسبب الجامعه

نامت علي طول 

*الساعه12 باليل


رن لتفونها كذا مره

_ااااف مين المتخلف اللي بيرن في الوقت دا،الو 

=الو، يا لمضه


سمعت صوته فا فطت من علي السرير

__انت جبت ازاي رقمي

=يابنتي هوا انتي بتنسي اني ظابط ليه،ايه الرتبه مش ماشيه معاكي

_برضو جبت رقمي منين

=ياربي مقدرتش اتنيل علي عيني غير في واحده مبتفهمش


_طيب عاوزه ايه علي المسا يبني

= عاوزك انتي

_نعم!!! 

ضحك وقال "بقلك وحشتيني ياستي"


_طب مش عيب علي مركزك قله الادب دي

=عرفتي مركزي دلوقتي، المهم بكرا تكوني جاهزه علي الساعه 8 باليل اياكي تتاخري

_ليه يعني تكنش خطيبي وانا معرفش


=قريب

_اإيه!!!!!

=حدديلي معاد مع ابوكي

_عاوز منه ايه 

=عاوز اطلب ايد واحده متخلفه اسمها ملك 


_يعني انت مصحيني عشان كدا،طب معندناش بنات للجواز 


=خلاص فل كنت عاوزك تيجي عشان قضيه التحرش والراجل اللي دخل المستشفى بسبب


_قلتلي عاوز الميعاد الساعه كام

=ايوه كدا شطوره قطتي،روحي نامي دلوقتي تصبحي علي خير


_وانت من اهله

=وانتي من اهلي 

_احم سلام


قفلت في وشه السكه خلته ضحك 


تاني يوم الصبح راحت الكليه ونسيت كل حاجه خالص


وهيا في المحاضره رن تلفونها برقم مش متسجل بس هيا مردتش


روحت علي الساعه8 بتفتح تلفونها لقيت ثلاثين رنه من والدها ووالدتها و رقم مش متسجل و رسايل كتير من اختها الصغيره بتقلها تعالي


فتحت باب البيت وقالت بصوت عالي" يا أهل البيت انا رجعت"


بصت لقيت فيه ضيوف قعدين في الصاله ولقيت يوسف منهم،افتكرت مكالمه امبارح اللي خلتها تبتسم ب خوف ليه وهوا بيبص عليها بملامح بارده


اتكلم والدها وقال"تعالي يا ملك "

_نعم يا بابا 

(الاب) الاستاذ يوسف متقدم ليكي، هنسيبكم شويه مع بعض


_طب ع ايه متخليك انت يحج

(الاب) اتهدي يابنتي، معرفش والله يابني جاي تتقدملها علي ايه

=اعمل ايه باه نصيبي 


طلع والدها وقعدو مع بعض

_ازيك 

=انتي نسيتي

_والله مش ب ارادتي انت اللي اتصلت وانا نايمه

=اصلا كنت عارف انك هتنسي عشان كدا اكدت كلامي مع عمي

_اايوه الحج ابويا،المهم قلي انت ايه اللي هتخليك تتقدملي علي صراحه كدا والدغري من الاول اصلي متقنعنيش انه بسبب القسم، ايه هيكون حب من اول قضية ولا ايه 


=بصي يا ستي بغض النظر عن اسلوبك دا بس هقلك انا اعرفك من قبل ما تيجي القسم اصلا،قابلتك صدفه في محل البيتزا بتاع عمي كريم قفلتي السكه في وشي ودي اول مره تحصل في حياتي كنت جاي ع اساس اني هعلق اللي عمل كدا بس لقيتك انت واحده هاربه من ابتدائي سألت عليكي عمي كريم وقلي انك طالبه جامعيه وبتيجي عنه كتير رغم اني كنت شاكك انك بتدىسي في الجامعه انتي اخر ثالثه ابتدائي،بعدين قابلتك في القسم


_اايوه لما كنت قليل الادب 

 =المهم،انا مش بتعامل مع اي حد بالطريقه دي ابدا بس معرفش عملت ليه كدا،وانا عندي مبدا بأمن بيه اني طلاما قابلت الشخخص.اكتر من 3 مرات يقبي اكيد مقدر لينا الارتباط

_بس انت مشفتنيش غير مرتين

=المره الثالثه كانت في الجامعه جيت بدري وانتي بتقدمي مشروعك ل عمر و بصراحه عجبني اوي اسلوبك وكلامك خلاني اتشدتلك اكتر،والمره الاخيره وانتي في فرح لورا من خمس شهور، جزبتيني بتصرفاتك وكل حاجه فيكي

_بس بس انا مش هقدر اقوم ب مهمه صعبه زي دي انت تستاهل حد لطيف و متفهم عني انت هتتعب معايا

=والله لو عليا مش طايقك بس قلبي اللي اختارك رجعليلي قلبي اللي سرقتيه وهمشي 


_هتستحملني 


=في كل حلاتك وعيوبك ومميزاتك

_مش هتزعلني

=يعني بالله ياشيخه حد يزعل قلبه،دا حتي عيب

_ب بس انا خايفه


 =اياكي تقولي كدا طلاما انا معاكي مش هخليكي تحسي ب كدا ابدا، فُلَقُدٍ وٌهّبًتٌکْ آلَقُلَبً وٌآلَفُؤآدٍ وٌصّآحًبًهّمًآ، فُهّلَآ قُبًلَتٌيَهّمًآ مًقُآبًلَ وٌجووٌدٍکْ مًعٌي،هّذِهّ آلَحًيَآهّ آلَمًظُلَمًهّ مًلَيَئآ بًآلَآشُيَآء آلَقُآسِيَهّ لَکْنِکْيَ حًلَوٌيَ آلَمًآرشُمًيَلَوٌ فُيَهّآ


_انا عيله بزعل بسرعه و تصرفاتي هبله وانت هتحتاج واحده عاقله وراسيه تشرفك قدام الناس 

=انتي تشرفي بلد اياكي تستقلي نفسك وانا مش عاوز حد غيرك يا ستي انتي شريكتي، ثم انا بحبك عشان انتي طفله وهتقبي طفلتي قريب، انا بعرف اتعامل مع الاطفال فوق سن ال20 اول

_انت متربتش علي فكره

=حلو وافقي وربيني انتي حتي تكسبي فيا ثواب

_هتشتريلي بيتزا من عند عمو كمال علي طول

=اللي انتي متعرفيهوش ان المطعم اصلا ليا نصه يعني هتاكلي براحتك 

_بص انا بقول منغير خطوبه جواز ع طول، يا بابا متيجي نقرا الفاتحة 


ضحك وقال"مجنونه اقسم بالله بس بحبك "


أنتهي....

و شكرا ليكم ودائما ً 


متنسوش تصلو علي النبي 💙

في رعايه الله وحفظه

تعليقات

التنقل السريع
    close