احببت_مربيه_ابنتي
هاله_محمد
البارت_6/7/8/9
تقي شالت هنا ونيمتها علي السرير وقررت تكلم امها
تقي : الو ازيك يا ماما عامله ايه
زينب بلهفه : تقي...انتي اللي عامله ايه يا توته وحشتيني
تقي بحب : وانتي اكتر يا زوزو بابا عامل ايه والواد احمد بيذاكر ولا لاه
زينب : كلهم كويسين يا حببتي الحمد لله،المهم انتي اللي عامله ايه
تقي : طب الحمد لله،انا كويسه جدا يا ماما
زينب : ربنا يطمني عليكي ياتقي،وهنا عامله ايه يا حببتي
تقي بحنيه : والله يا ماما انا قلبي وجعني عليها اوي النهارده عيطت كتير اوي بس الحمد لله قدرت اسكتها
زينب : انتي حنينه اوي يا تقي واي حد يحبك يا بنتي،صحيح في عريس متادملك
تقي بضيق : عريس ايه يا ماما انتي شيفاني فاضيه
زينب بعصبيه : لا يا تقي بقي انتي لازم تشوفيه ( واكملت بهدوء) هو كويس جدا وحالته الماديه كويسه
تقي برجاء : يا ماما عشان خاطري سبيني برحتي بقي...
زينب بحزن : كده يا تقي مش عايزاني افرح بيكي واشوفلك حتت عيل قبل ما اموت
تقي بخوف : بعد الشر عنك يا حببتي،(اكملت لارضاء امها وبقله حيله)خلاص يا ماما اول لمه بابا هنا يرجع انا هاجي واشوفه
زينب بفرحه : ربنا يفرحك زي ما فرحتيني يابنتي
تقي بتحزير : ماما حشوفه لكن مقولتش اني موافقه
زينب : ماشي يا تقي اهم حاجه انك وافقتي تشوفيه وبعدين ربنا يحلها
تقي : ماشي يا حببتي سلميلي علي بابا والواد احمد
زينب : يوصل يا حببتي خلي بالك من نفسك ياله مع السلامه
تقي : مع السلامه....قفلت تقي مع امها لكن رعد كان حيتجنن
رعد لنفسه وقام وقف وقال بعصبية وجنون : ايه عريس........ازاي يعني هي ممكن توافق وتسبني،لا لا مستحيل انا لازم اخلص وانزل مصر بسرعه واتصرف،ب..بس هتصرف ازاي (حاول رعد إقناع نفسه أنها لا تهمه في شئ وان كل ما يهمه هو هنا وحزنها إذا تركتها تقي)وانا مالي انا يعني انا متضايق ليه،بس اكيد عشان هنا اه صح هنا هتزعل اوي
ظل رعد يفكر في تقي وفيما قالته هي وامها ذهب رعد وجلس علي كرسيه في هدوء وهو يفكر في تقي
مهاب : رعد...رعد....رععععععععد
رعد : في ايه يابني بتزعق كده ليه
مهاب : بقالي ساعه بنادي عليك وانت مش سامعني مالك كده
رعد بضيق وخنقه : مش عارف يا مهاب انا مخنوق اوي...#هاله_محمد
مهاب بقلق علي صديق عمره : من ايه بس،هي هنا فيها حاجه قول يا رعد قلقتني
رعد بهدوء مميت : هنا بالعكس دي هنا كويسه جدا
مهاب ضيق عنيه بعدم فهم : كويس جدا ازاي.......؟ ده انت كل مره بتسافر فيها هي مش بتبطل عياط وانت بتبقي قلقان عليها ماتفهمني يا عم ايه الحكايه
رعد بابتسامه وبنفس الهدوء : اصل فيه مربيه جديده قاعده معاها
مهاب باستغراب : مربيه جديده ودي جت أمته ومين اللي جبها
رعد : هي جت في اليوم اللي سافرنا فيه
مهاب : غريبه والله،انا بحسب انك مش حتجيب مربيه تاني بعد اللي حصل
رعد : ماهو مش انا اللي جبتها
مهاب بهدم استيعاب : وحياه ابوك وحده وحده عليه وفهمني
رعد بابتسامه هادئه وتنهيده : بص ياعم،اليوم اللي سافرنا فيه داده سعاد جابت مربيه فيه (وأكمل بشروود وصوت مسموع) بس انا مستغرب هي ليه لحد دلوقتي ماقلتليش عليها والغربيه أن المربيه قالت لهنا ونبهت عليها متعرفنيش بوجودها مش عارف ليه...
مهاب : طب هي كويسه مع هنا ولا بتعاملها ازاي
رعد افتكر كل حاجه تقي عملتها وابتسم بتلقائية وسرح في كل تفصلها
مهاب : رعد انت يابني
رعد : ممم
مهاب : مممم هو احنا فينا من ممممم
،لا انت اكيد في حاجه حصلت متتكلم يا رعد بقي هو انا هطلع الكلام منك بالعافيه
رعد بهدوء : عايز تعرف ايه يا مهاب
مهاب : عايز اعرف سيدتك سرحت في ايه وايه سبب الابتسامه العريضه دي
رعد : اصل،انا مش عارف اقولك ايه بصراحه
مهاب : انت قلقتني يابني اتكلم بقي هي مش كويسه ولا ايه عملت حاجه لهنا
رعد بحب باين في صوته : بالعكس دي هنا حبتها جدا وكمان هي كويسه جدا
مهاب بخبث : امم قلتلي بقي هي كويسه جدا اه وبعدين
رعد بص لمهاب وفهم معزي كلامه : في ايه يا بني بلاش طريقه سين وجيم دي انت عارف اني مش بحبها
مهاب : اصل بصراحه كده عنيك فيها قصه حب جديده بتبدء
رعد بإنكار وعصبيه : قصه ايه يا خويا انت باين عليك بدئت تخرف
مهاب بهزار : ليه بس دانت حتي عنيك فضحاك
رعد وحدف مهاب بعلبه الاقلام اللي علي المكتب وقال بغيظ : ولااااااا لم نفسك احسن هعرفك شغلك
مهاب بخوف مصطنع : خلاص يا عم خلاص براحه علينا احنا مش قدك(اكمل مهاب بجديه) المهم يعني انت بتقول أن المربيه دي كويسه وكمان هنا حبتها انت مخنوق ليه بقي
رعد بدون وعي : اصل سمعت انه جيلها عريس وممكن توافق.....
مهاب قام وقف وصقف بايده وبطريقه كوميديه : الله اكبر،وبتقول اني بدئت اخرف لا لا يا معلم كده في حاجه غلط
رعد بعصبية : انت هتهمد وتقعد عشان افهمك ولا تغور من هنا
مهاب قعد مكانه : لا يا معلم هقعد وفهمني
رعد بكذب : انا متضايق عشان هنا،اصلها من الصعب لمه بتتعلق بحد وانا شايف اد ايه هي اتعلقت بيها ف لو اتجوزت مش عارف هنا ممكن يحصل معاها ايه
مهاب بخبث : طب ايه رايك لمه تتجوزها انت
رعد سرح لثواني واتمني فعلا أنه هو اللي يتجوز تقي وتكون ملكه هو بس لكن... : انا....أأنت اتجننت يا مهاب اتجوز مربيه بنتي ازاي يعني
مهاب : ليه يا عم هي وحشه اوي كده ولا ايه
رعد بابتسامه ومن غير وعي : وحشه....دي كأنها ملاك تخطف اي حد ببرائتها وحنيتها
مهاب بخبث : خلاص لمه هي ملاك ايه المانع بس
رعد ووعي للي قاله : احم...سيبك بقي من الكلام ده وخلينا في الشغل عملت ايه في الصفقه اللي معاك خلصتها ولا لسه
مهاب بغرور : عيب عليك دا انا مهاب النشار بردوا
رعد أكتفي بابتسامه للرد علي مهاب.....
عند تقي نزلت قعدت مع داده سعاد
تقي باحراج : طنط سعاد هو بابا هنا ازاي بيقدر يسافر ويسبها
داده سعاد بحب : قولي داده بلاش طنط دي
تقي ابتسمت : ماشي يا داده
داده سعاد بحزن : ده شغلوا وغصب عنه وغير كده كمان هو بيلهي نفسه عشان ميفكرشي في مراته
تقي : هي ماتت ازاي يا داده
سعاد بتنهيده : دي حكايه طويله اوي،بصي يا ستي رعد اتجوز وهو عنده 25سنه كان بيحب كاميليا
تقي : مراته كان اسمها كاميليا،طب عرفها ازاي
داده سعاد : اه،هي اصلا بنت خالته ومامته هي اللي كانت مخترها له
تقي : يعني جواز صالونات
داده سعاد : تقريبا كده بس هو حبها بعد الجواز
واكملت داده سعاد : يوم عيد ميلاد هنا كان عندها 3سنين كاميليا راحه تستقبل اختها وامها من المطار
تقي باستغراب : يعني بابا هنا ليه قرايب وهنا عندها خاله وجده،طب طب ليه مش قاعدين معاها
داده سعاد : اصل هما عايشين بره من زمان وشغلهم هناك ولمه ابو كاميليا مات اختها هي اللي مسكت شغله هناك وامها عيشه معاها لأنها مريضه ومتبعه مع أكبر دكتور في البلد اللي هما فيها ومن يوم موت كاميليا وهي سافرت والدكتور محرج عليها السفر أو أنها تنزل مصر لانه خطر عليها وهما طلبوا من رعد ياخدوا هنا معاهم بس رعد رفض لانه متعلق بهنا جدا...
تقي بحزن : الله يشفيها...،وبعدين يوم عيد ميلاد هنا حصل ايه
داده سعاد : اخت كاميليا وامها كانوا نزلين مصر يحضروا عيد ميلاد هنا وكاميليا راحه تستقبلهم لأن رعد كان مسافر زي عويده وكانت طايرته هتوصل متأخر وهي رايحه تجبهم عملت حادثه جامده وماتت قبل ما توصل المستشفي
تقي بحزن : الله يرحمها،اكيد ر..ررعد حزن عليها اوي
داده سعاد بتنهيده : اكيد يا بنتي مش مراته وام بنته
تقي بتردد : داده سعاد،ممكن أسألك علي حاجه كده
داده سعاد : اسالي يا تقي
تقي بإحراج : هو ررعد ....يعني احم
داده سعاد : قولي يا بنتي في ايه
تقي : ......
هاله_محمد
التفاعل ماتنسوش حببت_مربيه_ابنتي
هاله_محمد
البارت_السابع
تقي بتردد : داده سعاد ،ممكن أسألك علي حاجه
داده سعاد : اسالي يا تقي
تقي بإحراج : هو....ررعد...يعني احم
داده سعاد باستغراب : قولي يا بنتي في ايه
تقي بخفوت : يعني ممكن تحكيلي عن رعد شويه
داده سعاد ابتسمت علي تردد تقي وقالت بحب : رعد مفيش حد زيه تقدري تقولي كده حنين وفنفس الوقت قاسي
تقي عقدت حاجبيها بعدم فهم : يعني ايه يا داده مش فاهمه
داده سعاد بوضوح : يعني لمه بيحب بيتملك اللي بيحبه ولمه بيكره بيأسي اوي
تقي بصت بعدم فهم
داده سعاد وفهمت نظره تقي وقالت بوضوح اكتر : يعني لمه بيحب حد بيتمسك بيه لاقصي درجه ولمه بيكره حد بيبيعه وبيدوس عليه
تقي بتلقائية : اممم،هو فعلا باين أنه حنين اوي
داده سعاد بخبث : وانتي عرفتي منين
تقي بإحراج وارتباك : هاا...من من لمه كان بيكلم هنا يعني (كملت بحب ظاهر)بيكلمها بحب وحنيه وصوته كله دفه
داده سعاد ابتسمت علي حب تقي الظاهر في عينيها وصوتها وهي بتتكلم عن رعد بس ما حبتشي تحرجها : هنا دي حياته كلها ورعد روحه فيها،وانتي كمان يا تقي حنينه اوي واي حد يعرفك يحبك
تقي باست داده سعاد ورددت بحب : مفيش احن منك انتي يا قمر
داده سعاد بضحك : ههههه ماشي يا بكاشه،صحيح يا تقي انا كنت عايزه اقولك حاجه
تقي بصتلها بانتباه : اوؤمري يا ست الكل
داده سعاد : الامر لله يا حببتي،يعني كنت هطلب منك أن لمه رعد يرجع تفضلي شغاله زي ما انتي
تقي قلبها دق اوي من مجرد ماتخيلت انها ممكن تشوف رعد وتكلمه هي أتشدت لصوته ولحنيته مع هنا ولمه شافت صورته مع هنا حست كأنها تعرفه من زمان اوي وكان في رابط قوي مبنهم
داده سعاد : تقي...تقي ياتقيييي
تقي : نعم يا داده بتكلميني
داده سعاد باستغراب : اه يا تقي مالك بتفكري في ايه ومرضتيش عليه
تقي بابتسامه : ولا حاجه يا داده،وانا اسفه مش هينفع احنا متفقين أنه لمه يرجع انا همشي
داده سعاد بتنهيده : اسمعيني بس هو بيمشي بدري علي الشركه وبيجي متأخر فأنا كنت بقول انك تيجي بعد ماهو يخرج وتمشي قبل ما هو يرجع
تقي بتفكير : بس المشوار هيبقي بعيد اوي
داده سعاد بابتسامه : ماتقلقيش انا هخلي السواق يجيبك الصبح ويروحك اخر اليوم
تقي بحيره : مش عارفه بابا وماما هيوفقوا ولا لاه
داده سعاد برجاء : عشان خاطري هنا هتتعب اوي من غيرك انتي شفتي هي متعلقه بيكي اد ايه
تقي بابتسامه : خلاص هحاول أقنع بابا وماما وان شاء الله خير،بس هو هيرجع أمته من السفر يعني بقالي عشر ايام ولسه مش عارفين هيرجع أمته
داده سعاد : هيجي علي يوم الخميس
تقي وقلبها اتقبض : ايه الخميس
داده سعاد بقلق : مالك يا تقي خفتي كده ليه
تقي بهدوء : لا ابدا بس هطلع اشوف هنا
داده سعاد بابتسامه : ماشي يا حببتي اطلعي
عند ام تقي
زينب باستفسار : واد يا احمد هو العريس شغال ايه
احمد بضيق : يوووووه يا ماما قلتلك مليون مره أنه دكتور...دكتوااااار
زينب بعصبية : في ايه يا واد مش بطمن علي اختك وبعدين انت تعرف اكتر مننا مش يبقي اخو صاحبك
احمد باستنكار : هو أخو صاحبي اه بس انا ماشفتهوش غير مرتين بس معرفشي طبعه ايه
زينب بتهكم : هيكون طبعه ايه يعني انت بتقول دكتور فأكيد محترم وكويس،هو شكله ايه يا واد
احمد بتفكير وأخيرا جت الفرصه اللي هينتقم من أمه ويضيقها ردد بخبث : شكله امممممم بصي ياستي هو بكرش واصلع ولابس نضاره وليه سنه كده واقعه #هاله_محمد
زينب بصدمه وضربت بايديها علي صدرها : يالهوي ليه يا واد هو عنده كام سنه عشان يبقي مهكع كده
احمد ضيق عنيه بتفكير : يعني تقريبا كده 55سنه
زينب برفض تام : نعم يا خويا لا لا لا ابدا ما يدخل بتنا ولا حتي يشوف بنتي الجوازه دي مش هتم
احمد وقع من كتر الضحك : هههههههههههههههه يا نههههههار ابيااااااااض ههههههههههههههههه
زينب باستغراب وضيق : بتضحك علي ايه يا واد وبعدين انت ازاي تيجي تقول عليه لمه هو كبير اوي كده ها انطق يا واد لامه والله مفيش غير الشبشب هو اللي يخليك تتكلم
احمد قام وقف وبخوف حقيقي لأن شبشب أمه مش بيهزى : لا لا خلاص يا حجه انا بهزر معاكي ده حتي عينه ملونه وحليوه ومز اوي يعني
زينب بعدم تصديق : بتكلم جد
احمد بجديه : اه والله هو عنده تقريبا كده 32سنه
زينب قلعت الشبشب وحدفت بيه احمد لكن هو لحق نفسه وجري من قدمها
زينب حدفته بالشبشب : خد بقي يعني انت بتستعبط عليه
احمد مشي بعيد ووطه والشبشب مجاش فيه وبهزار : مجاش فيه والله انا فنان شفتي عملت ايه واتفديته ازاي انا برنس والله ماليش حل
زينب بعصبية : امشي من وشي احسن هموتك امشششششششششششي وقالت كلمتها الاخيره بصريخ
احمد بخنقه : يوووه بقي يعني بعد ما اتخدي مني اللي انتي عايزاه تقوليلي امشي.....وسبها ودخل علي اوضته
ضحكت زينب علي تصرفات ابنها الطفوليه : ههههههه الله يهديك يا بني ويحفظك ليه انا واختك
ويارب يا تقي يكون العريس ده من حدك ونصيبك،ايه ده دانا معرفتش اسم العريس احمد واد يا احمد........
عند تقي
تقي بابتسامه تظهر غمزتها اللي بتخطف القلب : صباح الخير يا هنايه
هنا بنوم وبتفرك في عنيها : صباح النور
تقي : ياله عشان تكلي
هنا برفض : لا لامش عايزه اكل
تقي بزعل مصطنع : ليه يا حببتي،كده لو ماكلتيش انا هزعل منك بقي هه
هنا بسرعه : خلاص خلاص هاكل.....بس عايزه بيتزا
تقي بتفكير : اممم،ماشي وانا كمان اللي هعملهالك
هنا بفرحه : هييييه
تقي : ياله تعالي واعمليها معايه
هنا بتشاور علي نفسها ومش مصدقه : انا....بجد
تقي : اه انتي بجد ياله بسرعه
نزلت تقي وهنا علي المطبخ يعملوا البيتزا وهما في المطبخ فضلوا يهزروا ويضحكوا ويلعبوا وطبعا بهدلوا نفسهم تقي وهنا عباره عن أنهم وشهم وهدومهم مليان دقيق والمطبخ اتبهدل من لعبهم بالدقيق وكان اسعد يوم لهنا ولتقي
فات ايام وقبل رجوع رعد بيوم
تقي بهدوء : هنايه،انا همشي بكره
هنا بحزن : لا يا تقي ماتمشيش وتسبيني
تقي بابتسامه : انا مش هسيبك هو يوم واحد بس وهرجع تاني اول ما تصحي من النوم هتلقيني قدامك
هنا بفرحه : بجد يا تقي
تقي بحنيه : بجد يا هنا تقي بس انا قبل ما باباكي يرجع همشي تاني
هنا بطفوليه : انا هقول لبابي انك حلوه واني عيزاكي تعيشي معايا علي طول
تقي بسرعه : لا لا يا هنا لوبابي عرف انا كده مش هاجي تاني خالص
هنا بتزمت طفولي : ليه هو بأبي زعلك خلاص انا مش هكلمه تاني هاا...وربعت ايديها بزعل
تقي : لا يا حببتي بأبي مش زعلني خالص
هنا باستفسار : طب انتي مش هتيجي ليه خالص تاني
تقي مش عارفه ترد وكلمت نفسها بصوت غير مسموع : هو صحيح لو هو عرف انا مش هاجي ليه تاني.....اكيد انا انا اللي خايفه اشوفه واكلمه مش عارفه انا حسه بحاجه غريبه اوي مع اني م شفتوش خالص.... تؤ بقي هوووف
تقي : بصي يا هنايه متقوليش لبابي وخلاص عشان خاطري
هنا : خلاص مش هقوله حاجه خالص وعد
تقي حضنت هنا وضحكت علي كلمها
رعد شايف و سامع الحوار اللي كان بين تقي وهنا وكل مره يستغرب ونفسه يعرف هي ليه مش عايزاه يعرف أنها مع هنا و كان زعلان وفرحان في نفس الوقت فرحان أنها هتفضل موجوده مع بنته وهيشوفها كل يوم وزعلان لانها مش عايزاه يعرف بوجودها او أنه يقبلها ويتكلم معاها
تاني يوم في اوضه هنا
تقي كانت جهزت شنطتها وهنا بتعيط داده سعاد واقفه معاهم حزينه علي هنا
تقي بحزن وحضنت وش هنا بايديها : بتعيطي ليه بس يا حببتي احنا مش اتفقنا يبقي ايه لزمتها الدموع دي بقي
هنا وهي بتميح دموعها : خلاص انا مش هعيط بس انتي هتيجي تاني بكره
تقي بتنهيده وشالت هنا وقعدتها جنبها علي السرير : بكره مش هينفع خالص يا هنايه
داده سعاد باستغراب : ليه يا تقي مش احنا اتفقنا
تقي : اه يا داده بس بكره انا مش هقدر اجي ماما بتقول في عريس جاي بكره ولازم اشوفه وكمان انا لسه مش قولتلهم اني هرجع هنا تاني
داده سعاد : عريس مبروك يا حببتي
تقي بصتلها : انا لسه موافقتش.وممكن موافقش اصلا
داده سعاد : ليه بس يا تقي يمكن يطلع ابن حلال
تقي بقله حيله : والله يا داده انا مش عايزه اتجوز بالطريقه دي انا عايزه احب الشخص اللي هتجوزه بس هعمل ايه ماما عماله تزن عليه
داده سعاد باستفسار : يعني هو كويس ولا ايه
تقي مطط شفايفها : مش عارفه بس ماما بتقول أنه دكتور ويبقي اخو صاحب اخويا
تقي بفرحه : يعني هتعملي فرح يا تقي
تقي بابتسامه ظهرت غمزتها : لسه يا حببتي بدري اوي
هنا بتلقائية : طب متجوزي بأبي احسن...؟
احببت_مربيه_ابنتي
هاله_محمد_محمد_سالم
لبارت_الثامن والبارات التاسع. اتفاعلو
هنا بفرحه : يعني هتعملي فرح يا تقي
تقي بابتسامه جميله : لسه يا حببتي بدري اوي
هنا بتلقائية : طب متجوزي بأبي احسن
تقي وشها احمر جدا واتصدمت من تلقائيه هنا ومش عارفه ترد تقول ايه فسكتت
داده سعاد ابتسمت واتمنت فعلا أن تقي ورعد يتجوزوا
تقي بإحراج : طب...انا ماشيه بقي وهبقي اكلمكم في التليفون مع السلامه.... مشيت تقي
رعد كان بيفكر في كلام هنا وابتسم من مجرد تخيله أن تقي تبقي مراته وفي حياته وتكفي أنها هتبقي قريبه منه : والله البت هنا دي بتفهم ...وكمل بعصبية وصوت عالي..انا مش عارف ايه لزمه العريس ده كمان....دخل عليه مهاب....في بيت رعد اللي في لندن الساعه الثانيه عشر منتصف الليل
مهاب باستغراب ويضرب كف عل كف : لا حول الله،انت بتكلم نفسك يا رعد
رعد بتوهان : هاا لا ابدا
مهاب وقعد قدام رعد : لا ابدا ايه يا بني،دانت صوتك وصل لبره،وكنت متعصب ليه هو حصل حاجه
رعد : مش عارف يا مهاب اصل تقي جيلها عريس وهتشوفه بكره
مهاب باستغراب : تقي،تقي مين وعريس ايه
رعد بضيق : مهاب وحياه ابوك فتح مخك معايا شويه تقي مربيه هنا #هاله_محمد
مهاب باستيعاب : اااااه مربيه هنا... وكمل بخبث،طب وانت ايه اللي يزعلك يعني في الحوار ده ما اكيد اي واحده في يوم هتتجوز هي هتفضل شغاله علي طول
رعد مش عارفه يقول ايه او يبرر احتياجه بأنها تفضل جنبه بايه فقال : اصل،اصل لو هي اتجوزت مش هتيجي لهنا تاني وانت عارف هنا لمه بتتعلق بحد يبقي صعب تنساه
مهاب بخبث : اممم قلتلي هنا،طب ما انا قلتلك علي حل ومعجبكش
رعد بعد فهم : حل،حل ايه ده اللي قلتلي عليه؟؟؟
مهاب : مش قلتلك اتجوزها انت واهو تضمن انها متبعدش عنك وعن هنا
رعد عقد حاجبيها وقال بعصبيه : عني...عني ازاي يعني انت تقصد ايه يا زفت
مهاب بهدوء : بلاش تداري يا رعد انت اتشديتلها ويمكن تكون حبتها كمان (كمل باستغراب)مع اني مش عارف ازاي في حد يحب واحده من غير ما يتكلم معاها لمجرد أنه شفها من شاشه الفون أو اللاب،بس واضح انك اتعلقت بيها
رعد بحب : مش عارف يا مهاب انا فعلا اتشديت ل كل حاجه فيها خطفت قلبي وكنت بحاول اني مفكرشي فيها واشلها من دماغي بس غصب عني بفكر فيها وعلي طول...وكمل بقلق....بس تفتكر لو اتقدمتلها هتوافق أو حتي أهلها هيوفقوا
مهاب بدعم لصاحب عمره : اكيد طبعا دانت رعد السيوفي اكبر بزنس مان في مصر كلها....وكمل بمرح ليخفف عن صديقه القلق...وكمان مز وكل البنات هتموت عليك #هاله_محمد
رعد قام وقف وقال بضيق : يا مهاب انا كنت متجوز وعندي بنت انت فاهم يعني ايه،يعني اكيد لا هي ولا أهلها هيوفقوا
مهاب بقله حيله : مش عارف اقولك ايه يا رعد....بس جرب يمكن توافق انت بتقول انها بتحب هنا واتعلقت بيها زي هنا ماهي متعلقه بيها ويمكن اكتر يبقي اكيد هتوافق علشنها
رعد بتفكير : يعني هي ممكن توافق عشان هنا انا كده هظلمها دي لسه كانت بتقول انها عايزه تحب اللي هتتجوزه يبقي انا كده هقف قدام حبها
مهاب باستفسار : تفتكر ممكن يكون في حد في حيتها..؟؟!
رعد حس أن قلبه وجعه لمجرد أن ممكن تكون بتحب حد فعلا : مش عارف بس كلمها مع داده سعاد مش واضح...بس ماظنش أن في حد لو كان في كانت قالت لداده سعاد دي تقريبا مش بتخبي عنها اي حاجه خالص،بقولك ايه انت حجزت الطياره علي الساعه كام
مهاب بص في ساعته : علي 2 يعني المفروض سيدتك تخلص عشان يدوب ناخد الشنط ونوصل المطار #هاله_محمد
رعد اخد موبايلي واللاب ومفاتيح عربيته : ماشي ياله...طلعوا علي فوق اخدوا شنطهم وكل الحجات المهمه...
مشي رعد ومهاب ووصلوا المطار وركبوا الطياره المتجهه الي ارض الوطن مصر الحبيبه
عند تقي كانت الساعه بقت سته بعد الظهر
وصلت تقي لبيت اهلها فتحت الباب بالالمفتاح اللى ديما موجود معاها دخلت وقالت بمرح : انا جيت يا قوووووم
زينب ام تقي جريت عليها وحضنتها : يا حببتي يا بنتي وحشتيني اوي يا قلب امك
تقي وهي الأخري تحضن امها : وانتي اكتر يا ماما وحشتيني اوي اوي
زينب بفرحه : تعالي يا حببتي اقعدي من المشوار
تقي قاعده وقالت بحب : ربنا ميحرمنيش منك يا زوزو،هو بابا فين والواد احمد كمان
دخل عليهم احمد : انا اهووو والله ليكي واحشه يا توته
تقي حضنت اخوها بحب : حبيبي يا واد وحشني ووحشاني رخمتك
زينب بفرحه وسعاده لا توصف : ربنا يخليكم لبعض يا ولادي يارب #هاله_محمد
تقي باست امها : ويخليكي لينا يا ست الكل انتي وبابا ياررررب،هو بابا لسه مجاش من الشغل
زينب : زمانه جاي خشي انتي خدي دوش وغيري هدومك علي ما اجهز الغدا ويكون ابوكي جه
تقي قامت ومسكت شنطتها : حاضر يا زوزو يا قمر
زينب ابتسمت علي شقاوت بنتها ومعلقتش
دخلت تقي اخدت شاور وغيرت هدومها وخرجت عند امها وبعد شويه ابو تقي رجع البيت
تقي جريت علي ابوها وحضنته : بابا حبيبي وحشتنييي
مصطفي حضن تقي وبسها من خدها : وانتي كمان يا حببتي حمدالله علي سلمتك
تقي بفرحه : الله يسلمك يا بابا
مصطفي : ها يا تقي احكيلي عملتي ايه وكنتي مرتاحه هناك ولا حد ضيقك
تقي بابتسامه ظهرت غمزتها : تعالي بس ناكل وبعدين هقولك على كل حاجه،عشان في حاجه مهمه لازم اقولها لك كمان
مصطفي : ماشي يا تقي ياله،امك فين
تقي : في المطبخ،ماما ياما بابا جه
زينب من المطبخ : ماشي انا خلصت اهو تعالي خدي الاطباق
راحت تقي اخدت الاطباق من امها وقعدوا يتغدوا
مصطفي وهو بياكل : قولي يا تقي كانت حياتك ماشيه ازاي هناك
تقي وهي كمان بتاكل : والله يا بابا انا كنت مرتاحه جدا وانا هناك #هاله_محمد
زينب بزعل : مرتاحه وانتي بعيد عننا ماشي يا تقي
تقي بسرعه : لا يا ماما والله مش قصدي دانتم اغلي مافي حياتي انا بقصد وانا مع هنا اصلك يا ماما مش متخيله هنا دي جميله اوي ورقيقه وكمان حسه أنها محتجاني اوي جنبها فيعني كنت عايزه اطلب حاجه كده
مصطفي بحب : اطلبي يا حببتي عايزه ايه
تقي بتردد وقلق من ردت فعلهم : ااانا بعد ازنك يابابا كنت عايزه اروح كل يوم لهنا واقعد معاها
قاطعتها زينب بعصبية : نعم،لا طبعا خلاص هو مش ابوها رجع يبقي ملوش لزوم مرواحك تاني
تقي بهدوء : يا ماما يا حببتي باباها هيروح كل يوم الشركه بتعته وهي هتبقي لوحدها فكنت هروح الصبح وهرجع اخر اليوم
زينب بدون نقاش : لا يعني لا
مصطفي بتفهم : اصبري يا زينب بس،قوليلي يا تقي ازاي هتروحي كل يوم المشوار بعيد عليكي يا بنتي وانا مش هبقي مطمن وانتي لواحدك
تقي بتوضيح : يا حبيبي ما داده سعاد قالتلي هتبعتلي السواق يخدني من هنا كل يوم وآخر اليوم يروحني يعني مش هروح ولا هرجع بالمواصلات
احمد : طب والعريس اللي متادملك هتقوليله ايه
زينب بضيق : العريس جاي بكره ايه هترفضيه زي اللي قبله
تقي : انا هشفوفه وهصلي استخاره وربنا يسهل
مصطفي : ماشي يا تقي روحي يا بنتي دي طفله ومن الواضح أنها من الصعب تتعلق بأي حد وانتي طيبه وحنينه وربنا بيحبب فيكي خلقه وهي اتعلقت بيكي
زينب مش عجبها الكلام طبعا : وانا مش موافقه ايه رايك بقي #هاله_محمد
تقي قامت حضنت امها وباستها : يا حببتي انا علشان خاطرك هقابل العريس يبقي عشان خاطري وافقي انا مقدرش علي زعلك وافقي بقي
زينب بقله حيله وحب لبنتها : هقولك ايه بس انتي بتعرفي تسيطري علينا كلنا ماشي يا تقي
تقي حضنت امها بفرحه : ربنا يخليكي ليه يا ست الكل ومانحرمش منك يا بابا يارررررب
في اوضت تقي بالليل
زينب دخلت عند تقي وقعدت جنبها علي السرير : ها يا تقي هتلبسي ايه يا حببتي بكره
تقي وكانت نايمه : اي حاجه يا ماما اي حاجه
زينب : انا عارفه انك هتعملي كده عشان كده نزلت وجبتلك لبس
تقي بنوم : ماشي يا حببتي سبيني بقي عشان عايزه انام
زينب قامت وقفت : لسه الساعه عشره يا بنتي هتنامي من دلوقتي
تقي : اه يا ماما بقي الله يخليكي سبيني انام بقي ...زينب خرجت وسابت تقي تنام
تاني يوم الصبح
زينب : تقي يا توته قومي بقي
تقي وهي نايمه : همممم
زينب : قومي ياله يا بنتي عشان نشوف هنعمل ايه
تقي وهي بتتاوب : هي الساعه كام يا ماما
زينب : الساعه سابعه
تقي قامت قعدت علي السرير بغيظ : نعم وانا هصحي دلوقتي اعمل ايه هبيع لبن...ورجعت نامت تاني #هاله_محمد
زينب شالت الغطاء من عليها : يا بنتي قومي لسه البيت عايز يتنفض ولسه هنجهز الحاجه اللي هنقدمها للناس
تقي بضيق : يوووه يا ماما لا انا عايزه انام وبعدين هما لسه هيجوا بالليل حاجه ايه بقي اللي هنجهزها من دلوقتي
زينب : هنعمل شويه حلويات ونقدمهم مع العصير
تقي : هنعمل حلويات،دانتي قديمه اوي يا ماما الناس دلوقتي بيشتروا الحاجات دي جاهزه ابقي خلي بابا يجيب أو احمد يروح يشتري اللي انتي عايزاه وخلاص
زينب بنفاذ صبر : قومي يا بت بدل والله مفيش غير الشبشب هو اللي هيقومك
تقي قامت وقفت علي السرير : لا لا وعلي ايه انا صحيت اهو يا باشا ولا تزعلي نفسك
زينب بضحك : ايوه كده مش بتيجي غير بالعين الحمرا
تقي بمرح : ماشي يا زوزو خليكي فاكره بكره لمه اتجوز هتقولي ولا يوم من ايامك يا تقي
زينب : اتجوزي انتي بس ووافقي علي العريس ومالكييش دعوه بيا
تقي بجديه وتوضيح : لا يا ماما احنا اتفقنا اني هفكر ...وكملت بمرح...يعني تديني مهله شهرين ولا سنتين كده
زينب قلعت شبشبها : امشي يا بت لأجي اموتك وراحت حدفتها بالشبشب
تقي جريت علي الحمام : خلاص يا حاجه انا رايحه اتوضي واصلي
تقي اتوضت وصلت وبدئت تنفض البيت مع امها وتجهز كل اللي أمها قالت عليه عشان العريس
رعد وصل الفيلا
#هاله_محمد#احببت_مربيه_ابنتي
#هاله_محمد
#البارت_التاسع
رعد وصل الفيلا واستقبالته داده سعاد وبعد السلام طلع علي أوضته ياخد شاور ويفوق وهي دخلت تحضر فطار والساعه بقت10الصبح وهو نزل يفطر مع داده سعاد وهنا
رعد وهو بيحضن هنا : وحشتيني يا هنايا
هنا وهي في حضن رعد : بابي انت اللي وحشتني اكتر
رعد بحب وبعد هنا عن حضنه لكن قعدت علي رجله : ياله نفطر وتحكيلي عملتي ايه
هنا قعدت علي الكرسي اللي جنب رعد وداده سعاد قعدت جنب هنا #هاله_محمد
رعد باستدراج : ها يا داده هنا عملت ايه معاكي اكيد غلبتك وعيطت كتير
داده سعاد بتردد وبصه لرعد : لا....لا ددي كانت هاديه خالص اصل زي ما انت عارف لمه هنا جت معايا عند ام سيد ف هي وعدتني أنها هتسمع الكلام ومش هتعيط خالص....بصت لهنا....صح يا هنا
هنا بنظره طفوليه : صح يا داده وكمان تقي كانت....ولم تكمل كلامها
داده سعاد قطعت هنا : كملي يا هنا كلي يا حببتي ياله
رعد بخبث : تقي،تقي مين دي يا داده
داده سعاد بسرعه : قصدها علي تقي بنت جارت ام سيد هنا شفتها ولعبت معاها
هنا بفرحه : ااااه يا بأبي داحنا لعبنا كتير اوي وهي عندها عروسه جميله وخلتني العب بيها كتييىر اوي
رعد بيحاول يوقع داده سعاد في الكلام : هي تقي دي قد هنا يا داده
سعاد بكذب : اه يا حبيبي تقريبا كده نفس سن بعض
رعد كان نفسه داده سعاد تقوله علي تقي اللي هو شفها واتعلق بيها كان عايز أنها تحكليه عنها ويعرفها اكتر لكن هي كذبت وده مخليه مستغرب طب ليه مش عايزه اني اعرف اي حاجه عنها ليه
رعد بضيق بيحاول يخفيه : طب انا خارج
هنا : عايزه اجي معاك يا بابي
رعد قام وقف : مش هينفع يا هنايا اناهروح اشوف الشغل كان ماشي ازاي في غيابي
داده سعاد حطت لديها علي كتف هنا : روح يا بني ربنا معاك
رعد بحب : شكر ياداده....رعد باس هنا ومشي راح علي الشركه
تقي اخدت نفس طويل وقعدت علي الكرسي بتعب : ياه اخير خلصت
زينب يتهكم : خلصتي ايه لسه الفاكهه عايزه تتغسل والعصير لسه ماتعملش
تقي بتعب : اعمليه انتي بقي انا تعبت ومش قادره تاني #هاله_محمد
زينب : تعبتي من ايه اصلا الشقه انا كنت منضفاها امبارح قبل ما انتي تيجي،انتي يدوب مسحتيها بس
تقي بزهق : يوه يا ماما بقي لمه هو ماكنشي فاضل فيها غير المسيح كنتي كملتي جميلك ومسحتيها وخلاص
زينب بغيظ : يابت دانا مخلتكيش تدخلي المطبخ وانا اللي عملت الحلويات كلها
تقي بابتسامه : ربنا يخليكي يا ست الكل ادخل انام انا بقي وابقي صحيني علي الغدا اوك....
زينب بزهول : تااه ياختي بقولك اعملي العصير واغسلي الفاكهه وانتي تقولي انام
تقي برجاء : خلاص هعمل اللي انتي عايزاه بس هدخل أكلم هنا واجي ماشي يا مامتي يا عسل انتي
زينب رفعت أحدي حاجبيها : مامتي وعسل ماشي يا تقي روحي كلميها لمه اشوف اخرتها
تقي قامت ودخلت أوضتها تكلم هنا فيديو
داده سعاد : ياله يا هنا اطلعي علي اوضتك وانا جايه وراكي
هنا : حاضر يا داده...هنا طلعت علي اوضتها لقت التاب بيرن بمكالمه فيديو قعدت علي السرير وفتحت التاب
هنا بفرحه : تقى وحشتيني اوووي
تقي بحب : انتي اكتر يا هنايا
هنا باشتياق : هتيجي امته بقي،النهارده...؟
تقي بأسف : لا مش هقدر ياحبيبتي،النهارده انا مش فاضيه خالص #هاله_محمد
دخلت داده سعاد : بتكلمي مين يا هنا
هنا بفرحه باينه في عيونها : دي تقي يا داده
داده سعاد بفرحه وقعدت جنب هنا : عامله ايه يا تقي ها يا حببتي جايه النهارده...؟
تقي بزعل : مش هقدر ياداده انتي عارفه موضوع العريس اللي جاي النهارده وانا بجهز مع ماما كل حاجه
سعاد بحزن وكان نفسها تقي تكون لرعد : ربنا يوفقك يا شبنتي ويتمملك علي خير
تقي : ربنا يخليكي يا داده،انا أن شاء الله هكون عندكوا بكره
داده سعاد بتفهم : ماشي يا حببتي تيجي بالسلامه
تقي بابتسامه : الله يسلمك يا داده...وبصت لهنا....باي يا هنايا هتوحشيني لحد بكره
هنا بابتسامه : باي ياتقي مش تتاخري
تقي بحب : انا أقدر.....ياله سلام
داده سعاد وهنا : سلام
رعد كان شايف وسامع كل حاجه وكان نفسه يروح عند تقي ويهد الدنيا علي عريس الغفله
رعد قبض علي أيده بغيظ : عريس ايه وزفت ايه كان لزمته ايه انا مش عارف اعمل ايه اروح اجبها واقولها أنها ليه انا ومش لاي حد تاني واقتل الزفت ده وارتاح ولا اعمل ايه بس هووووووف...... رعد مسك شعره بقله حيله وزفر بضيق...دخل عليه مهاب
مهاب : مالك يا بني شكلك مخنوق كده ليه،يعني انت المفروض انك شفتها فاللون تكون مبسوط مش قلقان اوي كده
رعد بضيق : لا يا مهاب ما شفتهاش مشيت قبل ما نرحع
مهاب : اممم عشان كده متضايق وعلي اخرك
رعد اتنهد بخنقه : لا بردوا تقي متادم لها عريس وهتشوفه النهارده
مهاب بخبث : طب كويس
رعد بص لمهاب بغيظ : هو ايه اللي كويس يا زفت انت كمان
مهاب بخبث اكبر : طب وانت متعصب ليه ما اكيد لازم تتجوز اومال يعني هتفضل من غير جواز
رعد قام وقف عند الشباك وبص علي بره
رعد بهدوء عكس اللي جواه : انا عايز أتجوزها يا مهاب... #هاله_محمد
مهاب بفرحه : بجد يا رعد يعني اخيرا اقتنعت بكلامي
رعد تتنهد بحب : انا فعلا حبتها يا مهاب وكل ما اتخيل انها ممكن توافق علي العريس الزفت ده اتجنن اكتر
مهاب بيحاول يهدي صحبه : لسه يا رعد يمكن ترفض اهدي انت بس وخير
اليوم خلص ورعد كان هيتجنن وقلبه بيقوله روحلها واخطفها حتي لو غصب عنها وماتخليش حد غيرك يشوفها أو حتي يفكر فيها كزوجه اوكحبيبه لكن عقله قاله اصبر يمكن ترفض وترجعلك،بس هترجعلي ازاي انا بس اللي حبتها وعشقتها لكن هي لا عمرها شافتني ولا كلمتني ولا عمرها هتحبني هي بنت جميله ورقيقه ومليون واحد يتمناها لكن انا راجل كنت متجوز وعندي بنت وحياتي كلها بقضيها بين الشركه والسفر بردوا للشغل بس لا هي ليه بردوا حتي لو هي رفضت هتجوزها وهاتبقي ملكي انا وبس وحببتي انا وبس.....حبها دون التكلم معها أو رؤيها أمام عينيه ولكن لمجرد رؤيتها من خلف شاشات الهاتف احبها بل عشقها وتيّم بها في باله وعقله وقلبه أن حبه من طرف واحد لكنه لا يدري أن هذا الحب من طرفها هي الأخري تتمناه قبل أيضا ان تراه عشقته من صوته وصورته التي تملئ غرفته ابنته الجميله أحبته من حنان صوته ودفئه مع ابنته أحبته من تعامله مع تلك المراه العجوز التي ربته وهي لم تكن أمه ولكن هي من رائحتها فماذا أن كانت أمه موجوده معه كيف كان سيتعامل معها هل بعد حنانه هذا حنان يالك من امان أتمناه وارجوه دائما فلا تحرمني يا الله من هذا الرعد أن يكون لي ومن نصيبي يوما #هاله_محمد
تقي لبست وجهزت نفسها وكانت جميله جدا
العريس وأهله وصلوا
مصطفي بترحيب : اهلا وسهلا اتفضلوا
العريس مؤمن : اهلا بيك يا عمي
دخل مؤمن وابوه وقعد معاهم مصطفي واحمد
مصطفي بيبص لمؤمن ووالده : نورتونا والله يا جماعه
عيسي والد مؤمن : ده نورك يا استاذ مصطفي،انا خدها في الموضوع من غير اي مقدمات...احنا جاين نطلب ايد بنتك لابني الدكتور مؤمن
مصطفي بابتسامه : احنا لينا الشرف طبعا،بس نشرب حاجه الاول وبعدين نتكلم براحتنا،قوم يا احمد نادي اختك وولدتك وقولهم يجيبوا حاجه نشربها
احمد قام وقف : حاضر يا بابا
مصطفي بص لمؤمن : وانت يا مؤمن فاتح عياده ولا شغال في مستشفي
مؤمن بابتسامه : لا يا عمي انا شغال في مستشفي خاصه تبقي مستشفي الس....ولم يكمل كلامه
احمد ناده أمه واخته وهما جهم معاهم العصير والفاكهه وأحمد معاه طبق حلويات
دخلت تقي ورا امها وأحمد وكانت شايله العصير ومؤمن عينيه ما اتشلتش مع عليها وهي بتقدم العصير لابوه وابتسمت وغمزتها ظهروا ..وااااه من غمزتها
مؤمن في سره : يخربيتك دانتي قمر وكمان بغمزات لا دانا قتيل ومش ممكن اسيبك ابدا انا ما كنتش مصدق الواد اسلام انتي كنتي فين من زمان
تقي وصلت عند مؤمن وعينه عليها وسرحان وأبوه اتحمحم بإحراج
عيسي بابتسامه واحراج : احم مؤمن.....مؤمن
مؤمن بتوهان :.....هاه،ن نعم يا بابا
تعيسي ابتسم : نعم ايه يا ابني خد العصير هي مش هتفضل واقفه كتير #هاله_محمد
مؤمن بإحراج وبص لكل اللي حواليه وبعدين مد أيده اخد العصير وبص لتقي بابتسامه : انا اسف،شكرا
تقي باحراج : العفو........ تقي قعدت جنب امها علي الكنبه اللي قصاد مؤمن
زينب حبت تفك التوتر والإحراج : اتفضلوا اشربوا العصير يا جماعه
عيسي وهو بيشرب من العصير : دايما عامر يارب
مصطفي : ربنا يخليك يا استاذ عيسي
مؤمن بيشرب هو وأبوه العصير وطول القاعدة وهو بيخطف النظر لتقي وتقي بتحاول تتلاشاه
مؤمن بص لمصطفي : حضرتك قولت ايه يا عمي
مصطفي : ادينا يا بني مهله تقي تفكر براحتها واللي ربنا عايزه هيكون
عيسي : طب علي خيره الله نستاذن احنا بقي يا استاذ مصطفي
مصطفي : لسه بدري يا استاذ عيسي انتم لحقتوا تقعدوا
عيسي : الجيات اكتر باذن الله بس بلاش تتأخر علينا في الرد
قام عيسي ومؤمن وقفوا وقام مصطفى وأحمد وزينب وتقي وقفوا هما كمان
مصطفي : اللي فيه الخير يقدمه ربنا مؤمن مد أيده يسلم علي تقي ومن غير ما حد يا خد باله قال بهمس : ممكن متتاخرشي عليه هستنا اعرف ردك في اسرع وقت
تقي وشها احمر جدا من الاحراج وحست أنه شخص كويس بس قلبها كان مقبوض وخايفه
وكانت بتفكر في الإنسان الوحيد اللي شغل قلبها
مؤمن وابوه مشيوا ودخلت تقي وامها وأبوها وأخوها قعدوا مع بعض
زينب بغيظ :انتي يا بنتي قاعده زي الصنم مش بتنطقي خالص #هاله_محمد
تقي بضيق : عايزاني اقول ايه يعني يا ماما
مصطفي بهدوء : عايزاه تعمل ايه يعني يا زينب
زينب بسرعه : الجدع زي الفل انا مش عارف انت ما ردتشي عليه ليه وقلت أننا موافقين
تقي بتعب : موافقين ايه بس يا ماما انا رضيت اشوفه عشان خاطرك لكن مش معني كده اني موافقه عليه
مصطفي : اصبري يا زينب لمه نسأل عليه الاول
زينب : هنسال ايه تاني ما احنا عرفنا عنه كل حاجه دكتور محترم وشغال في مستشفي خاصه وشكله حلو كمان وبعدين احمد عارفه كويس....بصت لاحمد ..ما تتكلم يا وادانت ساكت ليه
احمد : ماما انا قولتلك قبل كده اني معرفشي عنه حاجه غير أنه دكتور و اخو صاحبي وبس لكن كاشخصيه معرفوش
زينب بغيظ : قوم من وشي بدل ما انت عارف
احمد قام وقف ودخل أوضته وبرطم وهو ماشي : هو لامه اقول اللي انتي عايزاه لامه ابقي وحش والله ما انا قاعد معاكوا هووووف
تقي : يا ماما يا حببتي اصبري انا هفكر كويس وكمان هصلي استخاره ماشي يا حببتي
مصطفي بحب وبص لتقي : فكري براحتك يا بنتي ولو هو شاريكي هيصبر عليكي...قومي انتي ياله ادخلي نامي...تقي قامت باسم امها وأبوها ودخلت علي اوضتها #هاله_محمد
زينب : مش هينفع كده خالص انا ما صدقت أنها رضيت تشوفه مش كفايه ما كنتش مدياله وش طول القاعده انت لازم أقنعها أنها توافق عليه
مصطفي بحزم : انا مش هغصب بنتي علي حاجه اللي هي عايزاه هنفذه....وكمل بهدوء....ويمكن توافق لوحدها بس انتي ما تضعطيش عليها يا زينب
زينب بقله حيله : ماشي يا ابو تقي لمه اشوف اخرتها مع بنتك
رعد بيتقلب في السرير مش عارف ينام قلقان متوتر وخايف تكون وافقت علي العريس بس أقنع نفسه أنه لازم ينام لانه فعلا تعب من كتر التفكير
وتقي مقلتشي عنه من القلق والتوتر وطيران النوم من عينيها تقي : انا مش عارفه انا حبيته ازاي من صوته من كلام داده سعاد عليه انا حسه اني منفعش لحد غيره يارب يكون من نصيبي وماكنشي بوهم نفسي ويعيشها في حلم مستحيل
تأتي يوم الصبح تقي صحيت من النوم اتوضت وصلت ولبس دريس جميل جدا
زينب : ايه اللي مصحيكي بدري لو انا اللي بصحيكي مش هترضي تقومي
تقي : بدري ايه يا ماما ده الساعه9وبعدين انتي بتصحيني الساعه7
زينب بتبص علي تقي من فوق لتحت : انتي لبسه ورايحه علي فين دلوقتي
تقي : رايحه لهنا...وبالف عشان تمشي...سلام بقي يدوب الحق السواق علي اول الشارع
زينب يتهكم : ومين اللي قالك انك هتروحي
تقي ثبتت مكانها بصدمه :.......
هاله_محمد
اكتر من 1800كلمه يا جماعه عشان اللي بيقول البارت بيكون صغير
تعليقات
إرسال تعليق