البارت السادس و السابع ( جحيم الأسد )
ياسمين بدموع : سيف انت بتحب ورد
سيف : اه ي ياسمين بحبها ارتاحتي
ياسمين بعياط : ليه ليه ي سيف انت عارف اني
سيف بمقاطعة : انك دي انتي عارفة ردي عليها كويس
ياسمين : معاك حق أنا اسفة ي استاذ سيف عن اذنك
بصلته بصة تحمل الكثير من المعاني وسابته ومشيت.
وفاء : مالك ي ياسمين بتعيطي ليه ي بنتي
ياسمين : مفيش ي عمتو أنا ماشية
وفاء : لي ي حبيبتي سيف زعلك
ياسمين مردتش وسابتها ونزلت وهيا بتعيط
وفاء : يولاد يولاد حد يجي يلحق ياسمين
سيف : هيا صغيرة ولا اي دي في تالتة ثانوي
وفاء : البت مش بتعرف تروح لوحدها انت ناسي احنا بيتنا بعيد اد اي عن بيتهم
سيف بتذكر : ايوا ايوا معاكي حق
ونزل يجري وراه بس كأنها فص ملح وداب
سيف لنفسه : غبي أنا غبي ياترا انتي فين دلوقت
....🖤.....
رهف : أسد احنا رايحين فين
أسد : اممم مفاجأة
بعد شوية وصلوا قدام ملاهي
رهف بفرحة : الله ملاهي
أسد بابتسامة : اه تعالي يلا
دخلت لقت الملاهي فاضيه : هو مفيش غيرنا
أسد : اه عشان تاخدي راحتك
رهف : شكرا ي أسد أنا عاوزة اركب دي
أسد : انتي طفلة ي رهف احنا هنركب دي
( وشاور علي لعبة بتخوف )
رهف : بس
أسد بمقاطعة : مفيش بس يلا تعالي
رهف اول ما ركبت اللعبة اشتغلت
رهف بصراااخ : اسسسسد الحقني اسسسسد
وفجأه اللعبة وقفت في الجو
رهف بعياط هستيري : أسد أسد والنبي أنا بخاف من المرتفعات والنبي نزلني
اسد أنصدم من كلامها هو مكنش يعرف
وصاحب اللعبة حاول يشغلها بس مش بتشتغل
رهف بصراااخ : عاااا نزلني
أسد بخوف عليها : اهدي ي حبيبتي اهدي
رهف ايديها بدأت تسيب وبدأت تفقد وعيها
أسد : رهفففف امسكي كويس هتقعي
بس رهف خلاص كان أغمي عليها
وفجأه اللعبة اشتغلت ونزلت للأرض بقوة وسرعة ورهف وقعت واتعورت
أسد جري عليها بخوف حاول يفوقها بس مش بتستجيب
شالها وجري علي المستشفي
*****
في شقة منير
منير : ... حبيبي اصحي يلا اتأخرتي
... : حاضر هلبس وامشي
منير : ماشي خلي بالك من نفسك
... قامت لبست اول ما نزلت جالها مسدج عليه الفون
فتحتها وانصدمت لما شافت .....
جحيم الأسد
بقلم : ميساء عنتر
#تنبيه
البارت السابع ( جحيم الأسد )
أسد جري عليها بخوف حاول يفوقها بس مش بتستجيب
شالها وجري علي اقرب مستشفى
أسد : دكتووووور
جم الممرضين اخدوها ودخلوا اوضة الكشف
( بعد فترة ) الدكتور خرج
أسد : خير ي دكتور
الدكتور : اطمن هيا أغمي عليها لأنها وقعت علي الارض جامد وعندها فوبيا
أسد : طب هتفوق أمتي
الدكتور : ساعة بالكتير
أسد : تمام شكرا
ودخل قعد مع رهف واستني تفوق
****
قدام بيت منير"
البنت اول م نزلت جالها مسدج علي الفون
فتحتها وانصدمت شافت
( صورها في مواقف غير لائقة بينها وبين منير )
... يالههووووي يالهووي اي دا مين ال عمل كدا
وطلعت علي شقة منير تاني قعدت تخبط بس مفتحش
... افتح ي منير افتح ي حيووواااان
بس هو مفتحش
قعدت قدام باب الشقة وهيا بتعيط بقهر
....🖤....
في مكان آخر "
... كله تمام ي انجي
انجي بخبث : تمام ي مراد أمشي انت دلوقت
مراد بشهو*ة : أمشي
انجي بتفهم : اممم بعدين بعدين مش فاضية دلوقت
مراد : لا أنا مش عاوزك انتي أنا عاوز القمر ال مع منير.
انجي بعصبية : اطلع برااااا
مراد بصلها باستغراب ومشي
****
في المستشفي
رهف بدأت تفوق وأسد قاعد ببرود يبصلها
رهف : اممم أنا فين
أسد بنفس بروده : حمدلله ع السلامة ي هانم
رهف افتكرت ال حصل ودموعها ننزلت
أسد بقرف : يوووه اسكتي بقي مش كفاية انك بوظتي الخروجة
رهف عيطت من قسو*ته عليها
أسد : قومي قومي خلينا نمشي
رهف قامت لبست هدومها وأسد خلص إجراءات المستشفى ونزلوا
****
في مكان آخر
... بدموع : الو ايوا ي مهاب الحقني
مهاب بخوف : مالك ي حبيبتي
... أنا عاوزة اشوفك ي مهاب عاوزة اشوفك
مهاب : طيب طيب أنا هنزل مصر في اقرب وقت
وقفل التليفون وحجز اول طيارة نزلت مصر
وفعلا نزل مصر ولقاها واقفة في المطار مستنياه
مهاب : مالك ي حبيبتي اي ال حصل بتعيطي ليه
... بعياط : تعالي نروح مكان بعيد
مهاب خدها بمكان مفهوش حد غيرهم : احكي مالك ي شهندا يلا
شهندا بعياط : مهاب أنا ....
مهاب بصدمة : اييييي
جحيم الأسد
بقلم : ميساء عنتر
علشان يوصلك اشعار باقى الاجزاء علقي ب20 ملصق 🔖
لن يصل الجزء 8 الا بعد تعليق ب 20ملصق فضلا وليس أمرا
ياسمين بدموع : سيف انت بتحب ورد
سيف : اه ي ياسمين بحبها ارتاحتي
ياسمين بعياط : ليه ليه ي سيف انت عارف اني
سيف بمقاطعة : انك دي انتي عارفة ردي عليها كويس
ياسمين : معاك حق أنا اسفة ي استاذ سيف عن اذنك
بصلته بصة تحمل الكثير من المعاني وسابته ومشيت.
وفاء : مالك ي ياسمين بتعيطي ليه ي بنتي
ياسمين : مفيش ي عمتو أنا ماشية
وفاء : لي ي حبيبتي سيف زعلك
ياسمين مردتش وسابتها ونزلت وهيا بتعيط
وفاء : يولاد يولاد حد يجي يلحق ياسمين
سيف : هيا صغيرة ولا اي دي في تالتة ثانوي
وفاء : البت مش بتعرف تروح لوحدها انت ناسي احنا بيتنا بعيد اد اي عن بيتهم
سيف بتذكر : ايوا ايوا معاكي حق
ونزل يجري وراه بس كأنها فص ملح وداب
سيف لنفسه : غبي أنا غبي ياترا انتي فين دلوقت
....🖤.....
رهف : أسد احنا رايحين فين
أسد : اممم مفاجأة
بعد شوية وصلوا قدام ملاهي
رهف بفرحة : الله ملاهي
أسد بابتسامة : اه تعالي يلا
دخلت لقت الملاهي فاضيه : هو مفيش غيرنا
أسد : اه عشان تاخدي راحتك
رهف : شكرا ي أسد أنا عاوزة اركب دي
أسد : انتي طفلة ي رهف احنا هنركب دي
( وشاور علي لعبة بتخوف )
رهف : بس
أسد بمقاطعة : مفيش بس يلا تعالي
رهف اول ما ركبت اللعبة اشتغلت
رهف بصراااخ : اسسسسد الحقني اسسسسد
وفجأه اللعبة وقفت في الجو
رهف بعياط هستيري : أسد أسد والنبي أنا بخاف من المرتفعات والنبي نزلني
اسد أنصدم من كلامها هو مكنش يعرف
وصاحب اللعبة حاول يشغلها بس مش بتشتغل
رهف بصراااخ : عاااا نزلني
أسد بخوف عليها : اهدي ي حبيبتي اهدي
رهف ايديها بدأت تسيب وبدأت تفقد وعيها
أسد : رهفففف امسكي كويس هتقعي
بس رهف خلاص كان أغمي عليها
وفجأه اللعبة اشتغلت ونزلت للأرض بقوة وسرعة ورهف وقعت واتعورت
أسد جري عليها بخوف حاول يفوقها بس مش بتستجيب
شالها وجري علي المستشفي
*****
في شقة منير
منير : ... حبيبي اصحي يلا اتأخرتي
... : حاضر هلبس وامشي
منير : ماشي خلي بالك من نفسك
... قامت لبست اول ما نزلت جالها مسدج عليه الفون
فتحتها وانصدمت لما شافت .....
جحيم الأسد
بقلم : ميساء عنتر
#تنبيه
البارت السابع ( جحيم الأسد )
أسد جري عليها بخوف حاول يفوقها بس مش بتستجيب
شالها وجري علي اقرب مستشفى
أسد : دكتووووور
جم الممرضين اخدوها ودخلوا اوضة الكشف
( بعد فترة ) الدكتور خرج
أسد : خير ي دكتور
الدكتور : اطمن هيا أغمي عليها لأنها وقعت علي الارض جامد وعندها فوبيا
أسد : طب هتفوق أمتي
الدكتور : ساعة بالكتير
أسد : تمام شكرا
ودخل قعد مع رهف واستني تفوق
****
قدام بيت منير"
البنت اول م نزلت جالها مسدج علي الفون
فتحتها وانصدمت شافت
( صورها في مواقف غير لائقة بينها وبين منير )
... يالههووووي يالهووي اي دا مين ال عمل كدا
وطلعت علي شقة منير تاني قعدت تخبط بس مفتحش
... افتح ي منير افتح ي حيووواااان
بس هو مفتحش
قعدت قدام باب الشقة وهيا بتعيط بقهر
....🖤....
في مكان آخر "
... كله تمام ي انجي
انجي بخبث : تمام ي مراد أمشي انت دلوقت
مراد بشهو*ة : أمشي
انجي بتفهم : اممم بعدين بعدين مش فاضية دلوقت
مراد : لا أنا مش عاوزك انتي أنا عاوز القمر ال مع منير.
انجي بعصبية : اطلع برااااا
مراد بصلها باستغراب ومشي
****
في المستشفي
رهف بدأت تفوق وأسد قاعد ببرود يبصلها
رهف : اممم أنا فين
أسد بنفس بروده : حمدلله ع السلامة ي هانم
رهف افتكرت ال حصل ودموعها ننزلت
أسد بقرف : يوووه اسكتي بقي مش كفاية انك بوظتي الخروجة
رهف عيطت من قسو*ته عليها
أسد : قومي قومي خلينا نمشي
رهف قامت لبست هدومها وأسد خلص إجراءات المستشفى ونزلوا
****
في مكان آخر
... بدموع : الو ايوا ي مهاب الحقني
مهاب بخوف : مالك ي حبيبتي
... أنا عاوزة اشوفك ي مهاب عاوزة اشوفك
مهاب : طيب طيب أنا هنزل مصر في اقرب وقت
وقفل التليفون وحجز اول طيارة نزلت مصر
وفعلا نزل مصر ولقاها واقفة في المطار مستنياه
مهاب : مالك ي حبيبتي اي ال حصل بتعيطي ليه
... بعياط : تعالي نروح مكان بعيد
مهاب خدها بمكان مفهوش حد غيرهم : احكي مالك ي شهندا يلا
شهندا بعياط : مهاب أنا ....
مهاب بصدمة : اييييي
جحيم الأسد
بقلم : ميساء عنتر
علشان يوصلك اشعار باقى الاجزاء علقي ب20 ملصق 🔖
لن يصل الجزء 8 الا بعد تعليق ب 20ملصق فضلا وليس أمرا
تعليقات
إرسال تعليق