القائمة الرئيسية

الصفحات



 تزوجتُ مشوه

البارت الحادي عشر

ـــــــــــــــــــــ

لــــــ دينا الحسيني

ـــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــ

نجمه بدموع /ملكوش دعوة انتم عايزين اي

الراجل الثاني /يعم يلا نمشي بلا قرف

الراجل الاول /يعم اهدي بس

نجمه وهي تخبء وجهها بين يديها / امشواا بقاا انا بشعه ووحشه انتم عايزين اي حرام عليكم 

الراجل الاول وهو يقرب منها / مالك ي مززه احنا مش هنعمل فيكي حاجه بالعكس احنا هنريحك من الدنيا دي

نجمه وهي ترفع وجهها وتهتز رأسها (بي معني انها مش فاهمه) 

الراجل الاول بإبتسامه خبيثه /مش انتي عايزه ترتاحي من الحياه دي

الراجل الثاني /يعم لا لا هنروح في نصيبه بسببها 

الراجل الاول وهو يرفع حاجبه ويقترب من نجمه اكثر /هشش شاهد ونت ساكت وطلع المسدس من جيبه وحطه علي راس نجمه (هريحك من الدنيا دي) 

نجمه غمضت عينها وستسلمت خالص وكانت بتتمني انها تمووت ومكنتش زعلانه بالعكس هترتاح من الوجع ال هي فيه /يلا موتني

وفجأة المسدس وقع وكان الراجل مرمي علي الارض والثاني طلع يجري 

شهاب بعصبيه /قومي  ي ابله

نجمه وهي تفتح عيونها وبزهول/ انت 

شهاب وهو يرفع حاجبه /اهاا في حاجه كنتي عايزه تموتي ونا بقاا اعاند في مين وطلع عصبيتي في مين اخلصي هاتي ايدك

نجمه وهي تنهار من البكاء وتقف من مكانها وتحضنه بشده 

شهاب ببرود وتناكه /احم احم اي ي بابا هتخنقيني

نجمه بكسوف تبعد عنه وبرتباك /اسفه بس بس. 

شهاب /م بسش اخلصي تعالي معايا 

نجمه بدهشه /احمد قمر

احمد من بعيد /نجمه

نجمه ويارا من فرحتهم طلعوا يجروا عليها وحضنوها جاامد جداً 

قمر وهي تعانقها/ انتي لي بتعملي فينا كدا ي شيخه بقلنا اكتر من ساعتين بندور عليك

يارا وهي تبتعد عنها /ايوا ي استاذه كنتي فين واي ده شهاب معاك اهو

نجمه /مفيش ي بناات احمد انت كويس

احمد وهو يقترب منها ويمسك ايدها / كويس لما شوفتك تااني وطمنت عليك

شهاب ببرود وسخريه /لا واللهي طب سيبها كدا ويلا تعالوا 

يارا بغمزه /بتغير ي مزز

شهاب بسخريه /هه انا هغير امسكوا ايد بعض تااني عادي اصلا

احمد /المهم ال خرجكك اي؟ 

شهاب /ايهاب 

قمر /ماالو هو ملقتهوش

شهاب /لا زياد بيقوال شارب وقالب الدنيا في الكافية ونا هروح اجيبه

احمد /طب بص زياد صحبي انا هروح اشوف زياد وهشوف ايهاب واجيبه ونتعرف علي بعض ونت خدهم وروحوا عشان دلوقتي نجمه تعبانه والبنات كمان

قمر /لا انا هاجي معاك ونبي

يارا /ونااا وناا بليزز

شهاب /طب لو كدا يلا ي نجمه نروح احناا

نجمه بدهشه/لوحدنا؟ 

شهاب ببرود/لا بعفرتنا هخطبك يعني

نجمه /لا بس بسأل

شهاب /طب قدامي

احمد /يلا ي بناات

قمر /يلاا

وصلوا الكافيه كان ايهاب واقف برا هو وزياد 

احمد بصوت عالي /زيااد

زياد بإبتسامه /احمد تعالي الحقني

احمد وهز يقرب منه /عامل اي

زياد /الحمدلله 

احمد /فين ايهاب؟ 

زياد بتوتر /مهو ال واقف جمبي ده

احمد بعصبيه /لااا مش معقوال

زياد /حظكك بقاا

يارا /هو في حاجه؟ 

زياد /لا مفيش

احمد سابهم ودخل جوه الكافيه وبدق يكسر في كل حاجه جووه

زياد بلهفه /لا حررام مش وقتك انت كمان ي احمد امسكي ي قمر انتي ويارا ايهاب ونا جاي اهو

يارا قربت من اخوها/انت كويس ي ايهاب لي عامل في نفسك كدا 

ايهاب وهو مش في وعيه /واحده خاينه حبيتها وطلعت. 

يارا /كمل

قمر جريت عليه ومسكته /ايهااب فوق مل انت فيه ده فوق

ايهاب وهو يقرب من قمر /انتي جيتي

قمر /ايوا يلا فوق 

ايهاب شدها في حضنه جاامد اوي/لي بتعملي فيه كدا

يارا بإستغراب /ايهاب انت بتعمل اي

قمر وهي تحضنه /مكنتش اعرف انك بتحبني

يارا /ممم طب انا دخله جووه لي احمد

دخلت يارا جوه الكافيه واحد مل قاعد /اي ي مززه اي الجمدان ده

احمد وهو ينفجر من العصبيه /عيد ال قولته تااني 

زيااد /عيب ي مازن اي ال بتقوالو ده

مازن ببرود /هتعمل اي يعني وديني هعيد الكلام اي ي مز.. ولاكن لقه نفسه واقع علي الارض 

زياد مسك احمد/اطلع برا ي احمد 

يارا مسكت ايده/ تعالي معايا ي احمد

احمد وهو عينه مليانه من الغضب /ونتي ابعدي ايدك عني

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

برا الكافيه

ايهاب وهو يحتضن قمر بشده /انتي عزبتيني معااك

قمر بدموع /اسفه فكرتك بتحب جوهره

ــــــــــــــــــــــــــــــ

شهاب /يلا قدامي عشان نروح

نجمه بطفوله/متبصليش كدا 

شهاب يقف في مكانه وينظر ليها/وهتعملي اي يعني

نجمه بحزن /شكلي وحش

شهاب وكأن سكين طعنته في قلبه كمل مشي ومعتش رد عليها وهي كمان معتش اتكلمت

وبعد دقائق وصلواا الفله 

شهاب /افتحووا

الخادمه /اتفضل ي بيه 

الخادمه /حمدالله علي سلامتك ي مدام نجمه

نجمه بإبتسامه /الله يسلمك ودخلوا الفله

حنين وهي تجري علي نجمه وتحتضنها بشده /اااه ي بنتي لي بتعملي معانا كدا 

نجمه /انا بخير ي ماما واللهي بس كنت محتاجه ارتاح شويه

الجد ايمن يقترب منها ويشدها في حضنه /هتفضلس تعزبينا كدا كتير

نجمه /اسفه ي جده

حنين /طب اطلعي غيري هدومك اجهزلكوا الأكل

نجمه /حاضر طلعت نجمه وسابتهم

الجد ايمن /فين ايهاب ي شهاب والعيال

شهاب/جاين ورانا هروح اخدلي دش اعبال م الأكل يجهز

حنين /ماشي ي حبيبي 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قدام الكافية 

قمر /اسفه ي ايهاب انا بح.. 

يارا ببكاء /يلا ي قمر نمشي

قمر تطلع من أحضان ايهاب /يارا في اي 

يارا/مفيش بس تعبت وعايزه اروح

قمر /طب فين احمد

احمد يخرج من الكافيه وكله غضب

قمر بدهشه /احمد مالك

احمد /مفيش 

قمر /مالكم ي جماعه

احمد /قولتلك مفيش

ايهاب وهو في عالم تاني /انت انت هنا

احمد وهو ينظر ليه نظرت غضب وكأنه هيقتله /اناا ماشي

قمر /رايح فين 

زياد /هيناام معايه

قمر /اشمعنا

زياد /يلا ي قمر خلاص

قمر /طب يلا ي ايهاب وخلي بالك من نفسك ي احمد 

زياد /متخفيش عليه 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وبعد دقائق وصلوا الفله 

الخادمه /اتفضلوا

ودخلوا جوه 

الجد ايمن /ايهااب انت عامل كدا لي

ايهاب /مفيش انا داخل انام لاني تعبان

الجد ايمن /طب انت كويس

ايهاب /كويس 


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وبكدا خلص البارات 

«ياتري اي سرر غضب احمد من ايهاب» 

«ياتري ايهاب لما يفوق مل هو فيه هيفتكر كل كلامه مع قمر ساعه الكافيه» 

«سمرر هتعمل اي» 


$يارب يكون عجبكم البارت ومتنسوش تقوال رأيكم

جمااعه عايزه تعليقاات حلووو

تعليقات

التنقل السريع
    close