Main menu

Pages

طفلة الأسد البارت الرابع والخامس بقلم حنين احمد

 


طفلة الأسد

البارت الرابع 

بقلم حنين احمد

-امجد ولسه بيقرب..... وفجأة انفتح الباب 

-سلمي بفزع: اسد

-اسد بغضب: انزلي علي العربيه 

-سلمي ببكاء: اسمع...... وقاطعهاا بصريخ

-اسد بغضب اكبر: قولت انزلي علي العربيه ي سلمي احسلك 

-امجد بغيظ: انت ازاي تجي بالطريقه دي

-اسد وهو يديله بالبوكس: اسد المنشاوي يدخل اي مكان هو عايزة واحسلك لو تبعد عن سلمي.... وفضل يضربه في الاول امجد كان بيقاوم لاكن اسد طبعاا اقوي منهه.... وكمل لو قربت من اختي تاني اعتبر نفسك ميت ي امجد ي اسيوطي..... وخرج وساب امجد مرمي علي الارض والجروح ماليه جسمه

"في عربيه اسد" 

-سلمي بعياط: والنبي ي اسد اسمعني 

-اسد بغضب: انا مش عايز اسمع نفس ي سلمي متعصبنيش 

-سلمي بعياط: انا مقدرش اشوفك زعلان منى 

-اسد بغضب محاولا الهدوء: سلمي بطلي عياط.... افهمي اجمد دة اكبر اعدائي وعايز ينتقم مني فيك عمرة ما هيحبك افهمي......بقلم حنين احمد

-سلمي بعياط: ي اسد والله بيحبني انت لي مش عايز تصدق 

-اسد بغضب: سلمي اما نروح البيت نشوف الموضوع ده 

"في قصر المنشاوي" في جناح هبه تحديداا

-ماياا بحقد: ازاي ي مامي اسد يتجوز 

-هبه: مش عارفه يحبيبتي والله امووت واعرف مين هي

-ماياا بغيظ: انا احلي منهاا اكيد دي تلاقيها واحدة جايبهاا يقضي معاهاا كام ليليه وبس انتي عارفه يمامي ان اسد مش هيتجوز غيري

-هبه: اهدي بس يحبيبتي بدل ما الميكب بتاعك يبوظ..... هنشوف الموضوع دة واكيد انتي لاسد واسد ليكي

-ماياا: انا هموت واشوفهاا

-هبه: يحبيبتي شويه وهنشوفها علي العشاا بس اموت واعرف لي هي في جناح وهو في جناح مع انهاا مراته 

-مايا: مش عارفه يمامي هنعرف بعدين اكيد

-هبه: اهم حاجه يحبيبت مامي تفضلي محافظه علي جمالك دة........ بقلم حنين احمد

-مايا: طبعاا يمامي اطمني يلا بقاا ننزل تحت لحد ما اسد يجي عشان نتعشي

-هبه: يلا يحبيبتي..... ونزلوا 

"في جناح ملك" 

-ملك لنفسها: يوووووة طول انهار اعدة في نفس الاوضه اي دة انا في سجن ولا اي ماشي هو يخرج ويتسرمح مع البنات وانا مخرجش من الاوضه عشان محدش يشوفني... وكملت بتقليدة البس دة مشوفكيش بيه تاني مالو اللبس يعني مالو المفروض اني ملبس كده برة الاوضه ومخرجش برة الاوضه والخدامه تكلمني من ورا باب الاوضه اي دة الي انا فيه دة هو صدق انه جوزي ولا اي

-تيت تيت تيت 

-ملك: دة صوت عربيته شكله جيه اخيرا هطلع من الاوضه الزفت دي

"في الصالون" 

-اسد بغضب: سلمي علي اوضتك تغيري هدومك وتاخدي شاور وتنزلي عشان العشاا ومش عايز اشوف دموعك تاني

-سلمي بحزن: حاضر.... وطلعت الاوضه

-اسد: ازيك ي جدو

-سليمان: الحمدلله يحبيبي 

-هبه: اهلا يحبيبي وحشتني والله 

-اسد: ازيك ي عمتو عامله ايه 

-هبه: بخير الحمدلله 

-ماياا وهي مقربه علي اسد: اسد وحشتني..... وفجأه حضنت اسد بكل وقاحه

-اسد وهو يبعدهاا: احم اهلا ي مايا ازيك

-مايا بخبث: الحمدلله بخير 

"علي سلالم القصر" 

-ملك لنفسها: احيييه سايب البت تحضنه كدهه عادي اه مهو زير نساء هقول اي كتهاا القرف بت ملزقه لا وكمان هو مرحب اووي طب والله منا نازله..... ورجعت الاوضه تاني

-اسد: سعاد نادي علي الهانم من فوق وزي ما قولتلك كلميهاا من برة متدخليش

-الخادمه: تمام ي باشاا.... وراحت

-مايا بهمس: هي بتعض ولا اي يمامي اي كلميها من برة دي

-هبه بنفس الهمس: مش عارفه يحبيبتي هنشوف دلوقتى..........بقلم حنين احمد  

-سليمان:يلا علي السفرة

-هبه:يلا يبابا..راحوا علي السفرة

"عند ملك"

-ملك لنفسها:اه واقف يحضن ومبسوط وهي ازيك ي اسد وحشتنى يختي علي المحن...وانا مالي اساسا

-طق طق طق

-ملك:مين

-الخادمه: انا سعاد يهانم

-ملك:ادخلي يسعاد

-الخادمه بخوف:لا يهانم اسد باشاا محرج علياا مدخلش جناح حضرتك انا بس جيت اقولك ان العشا جاهز

-ملك بغضب:مش نازله ومش عايزة اتعشاا قوليله كدهه

-الخادمه:مينفعش يهانم

-ملك بغضب:هو انا قولت اي انزلي وقوليله اني مش هتعشي 

-الخادمه:حاضر يهانم....ونزلت

"في اوضه سلمي"

-سلمي بعياط:معلش يحبيبي الي حصلك دة بسببي

-امجد بغيظ وخبث:لا يحبيبتي انتي ملكيش ذنب 

-سلمي بعياط:طيب انت كويس فيك حاجه بتوجعك

-امجد بغيظ:لا يحبيبتي انا كويس....يومين كده وهرتاح

-سلمي:ماشي يحبيبي هقفل انا

-امجد بخبث:ماشي يروحي...وقفل

-امجد لنفسه:ماشي ي ابن ال......انا هوريك....الو

-يارا:اي ي امجد دلوقتي بتتصل عرفت انك ملكش غيري

-امجد بغيظ:يارا انا مش فايق هاا اخلصي شويه وتكوني عندي

-يارا:تمام ي امجد......بقلم حنين احمد

"علي السفرة"

-اسد بغضب:ازاي يعني مش عايزة تاكل 

-الخادمه بخوف:والله ي باشا قولتلهاا بس هي مصممه انهاا مش نازله ومش هتاكل

-ماياا بمحن:خلاص بقاا ي اسودي هي شكلهاا مش جعانه

-اسد بغضب:ملكيش دعوه ي ماياا.....وكمل للخدامه اطلعي قوليلهاا انهاا لو منزلتش انا هطلع اشيلهاا وانزل بيهاا

-مايا بشهقه:يشيلهاا 

-هبه بصدمه:هو دة اسد بجد

-الخادمه:حاضر يباشا...وطلعت

"عند ملك"

-ملك لنفسها بغضب طفولي:منك لله ي اسد هاكل ازاي انا كدهه

-طق طق طق

-ملك:مين تاني

-الخادمه:انا سعاد يهانم

-ملك:اي ي سعاد احنا هنعيد المشهد تاني قولت مش نازله

-الخادمه:الباشاا بيقولك لو منزلتيش هيطلع هو يشيلك وينزلك

-ملك بفزغ:لا لا نازله خلاص.........بقلم حنين احمد

-الخادمه:تمام يهانم

-ملك لنفسها:يووووة بقاا قال يشيلني قال يشيل مين قليل الادب دة....وراحت عند الدولاب طلعت تيشرت احمر اوفشولدر وبنطلون جينز كاتنج مع كوتشي اسود مع حزام اسد بناتي اما شعرهاا رفعته ديل حصان وسابت خصلتين علي وشهاا كانت رائعه.... ونزلت

 "علي السفرة"

-سليمان:الشغل عامل اي ي اسد 

-اسد:الحمدلله تمام

-سليمان:الصفقه بتاعت الوافد الاجنبي تمت الحمدلله

-اسد:اه الحمدلله مضيناا العقد انهارده.....وقاطعه نزول حوريه البحر علي درجات السلالم

-ماياا بشهقه:اي اي....اي دي يمامي.......مامي هي حقيقه بجد 

-هبه بصدمه:مش عارفه ي مايا اي دة هي ازاي كدهه

-اسد بصدمه:ملك تعالي اقعدي هنا

-ملك بغضب طفولي:لا مش عايزة اقعد جمبك

-اسد ولسه بيقوم:انا قولت اي

-ملك بفزع:يوووة هقعد....وقعدت

-اسد:عمتو دي ملك مراتي

-ملك:انا مش مرات حد

-هبه:اه اي اه اهلا يحبيبتي اهلا قمر مشاء الله......بقلم حنين احمد

-ملك ببتسامه ذادتهاا وسامه:اهلا ي طنط

-هبه:سلمي علي ملك ي مايا

-مايا بغيظ:ازيك

-ملك:بخير 

-اسد:انتي مبتكليش لي

-ملك:منا باكل اهو 

-اسد مسك المعلقه:افتحي بؤك

-ملك بغضب:انا مش صغيرة ابيه ارجوك انا هاكل

-اسد بذوبان:انا هاكلك افتحي بؤك 

-مايا بهمس:احيييه دة بياكلهاا

-ملك:ي ابيه ان...وقاطعهاا

-اسد بحب:يقلب ابيه...افتحي بؤك يلا

-ملك:حاضر...واكلت

-سلمي بحزن:عن ازنكم...ودخلت اوضتهاا....بقلم حنين احمد

-ملك:انا شبعت...وقامت بسرعه

"في جناح ملك"

-ملك لنفسها:اي دة عيله انا عشان ياكلي ولا كاني بنته...انا انام احسن

اسد:انا طالع انام..وطلع ولسه معدي من عند اوضه ملك:احم هي نامت ولا اي..احم هطمن عليهاا...وفتح الباب وبدا يقرب يقرب لحد ما بقاا شبه ملتصق فيهاا

-اسد لنفسه:قد اي انتي جميله انتي شبه الملايكهه انتي انتي جننتيني من ساعت ما شوفتك ولسه بيقرب...وفجأة

(مقدرش اوعدكم ان يكون في بارت جاي لاني حرفياا اضايقت جداا من الناس الي بتشارك البارت من غير ميكون موجود اسم الكاتبه ودي حاجه ضايقتني جداا لاني بتعب جداا في التفكير والكتابه في الاخر يجي شخص ياخدهاا ويلغي الاسم ودي حاجه متنفعش 🖤🔥 شكرا علي التفاعل القمر دة 🖤🔥

(وبالنسبه للناس الي طلبت غلاف للروايه انا عملته)🖤🔥


طفله الاسد

بقلم حنين احمد

البارت الخامس...... بقلم حنين احمد🖤🔥

-اسد لنفسه: قد اي انتي جميله انتي شبه الملايكهه انتي انتي جننتيني من ساعت ما شوفت و لسه بيقرب عليهاا... وفجأة 

-ملك بفزع وصريخ: اعاااااااا عفريت يمااااامااا انت مين انتي مين

-اسد حط ايدة علي وشهاا: هششششش انا اسد بتصوتي لي اهدي

-ملك شالت ايدة: انت انت بتعمل اي هناا ي ابيه الوقت اتاخر

-اسد وهو بيقرب: يقلب ابيه 

-ملك بكسوف من قربه: احم احم ابيه لو سمحت ابعد كدهه مينفعش 

-اسد وهو مقرب اكتر حتي التصق بها......... بقلم حنين احمد

-ملك بهمس:ابيه اسد ارجوك ابعد كدهه عيب اي الي بتعملوا دة

-اسد وبدون مقدمات فجأة طبع قب*له علي خدودهاا الورديه

-ملك بفزع:انت قليل الادب ابعد 

-اسد وبدون وعي طبع قب*له تانيه علي خدودهاا وكانت اكتر ج*رائه 

-ملك بفزع:اي دة ابعد...انت...انت ازاي تعمل كده...قولتلك ابعد كدهه مينفعش ي ابيه لو سمحت

-اسد وقد رجع لوعيه:احم احم انتي مراتي 

-ملك بغضب:انا مراتك لمدة معينه وهنطلق 

-اسد بغضب من الجمله:انسي حكايه الطلاق دي خالص

-ملك:بمعني

-اسد وهو يقب*لهاا:يعني انتي مرات اسد المنشاوي وهتفضلي مرات اسد المنشاوي لانك بتاعتي انا وبس

-ملك:لا......وقاطعهاا خروجه من الجناح

-ملك لنفسها:قليل الادب مفكر نفسه مين دة عشان يعمل كدهه اي دة مبيتكسفش......بقلم حنين احمد

"عند اسد"

-اسد لنفسه:ياااه ي ملك في الاخر بعد كل دة العيله دي هي الي تسكن وتتملك من قلب اسد المنشاوي لا ي ملك انا عمري مهسيبك انتي بتاعتي انا بس وهتفضلي بتاعتي انا بس 

في مكان تاني....عند امجد تحديدا

-يارا بخبث:سلامتك يحبيبي اي دة احييه هو عمل فيك يحبيبي

امجد بغيظ:اه يختي هو بس وديني مهسيبه

-يارا بخبث:هتعمل اي يحبيبي

-امجد بخبث:ولا حاجه احنا هن****وبس كدهه اي رايك

-يارا بفرحه:يخربيت دماغك 

-امجد:تمام هنفذ الخطه بكرة 

-يارا:تمام تعالي بقاا نتبسط شويه....وشدته من ايدة

"طلع الصبح...في قصر المنشاوي تحديدا"في جناح ملك

-طق طق طق

-ملك بنعاس:مين

-الخادمه:انا يهانم

-ملك:انتي مين دة مش صوت سعاد

-الخادمه بخبث:انا الخادمه الجديدة 

-ملك بحزن:هي سعاد مشيت......بقلم حنين احمد

-الخادمه:لا لا موجوة انا جايه اساعدهاا....والباشا قالي اطلع اصحي حضرتك عشان الفطار

-ملك وهي بتفتكر لما كان عندهاا امبارح:احم احم قصدك قليل الادب.....وكملت بصوت عالي طيب نازله

-الخادمه بخبث:تمام يهانم....ونزلت

-ملك لنفسها:ماشي انا هوريه قليل الادب السافل دة.....وقامت طلعت تيشرت ابيض نص كم وبنطلون جينز وكوتشي ابيض اما شعرهاا ف كان سايب علي ظهرهاا.....ونزلت

"في جناح هبه"

-مايا بغيظ:انا شايفاه ي مامي طالع من الجناح بتاعهاا امبارح دة كان طالع بيضحك انتي عارفه يعني اي اسد المنشاوي يضحك

-هبه بشهقه:ضحك!.....احييه ي ماياا بس البنت رغم انهاا صغيرة بس جمالهاا مش عادي 

-مايا بغيظ:احم احم احلي مني يمامي

-هبه برتباك:احم اه قصدي لا لا وانتي في حد احلي منكك......بقلم حنين احمد

-طق طق طق

-هبه:ادخل

-الخادمه:الفطار جاهز يهانم

-هبه:روحي انتي جايين 

-الخادمه:تمام يهانم

-هبه:يلا ننزل 

-ماياا:يلا يمامي....ونزلوا

"علي السفرة"

-ملك ببتسامه:صباح العسل يجدو

-اسد بغيظ:تعالي اقعدي 

-ملك بغضب:مش عايزة اقعد جمبك انا.....بقلم حنين احمد

-اسد قام من مكانه شالهاا وقعدها علي رجله:كدهه حلو طراماا مش عايزة تقعدي جمبي

-ملك بفزع:اوعي مش عايزة اقعد علي رجلك انا اي انا عيله صغيره عشان تقعدني علي رجلك

-ماياا بغيظ:خلاص ي اسد هي مش عايزة تقعد سيبهاا

-ملك بغيظ وخبث:لا انا بقاا مرتاحه كدهه ومش قايمه

-اسد بضحك علي طريقتهاا فهمه لغيرتهاا:احم احم طلعتي مرتاحه كدهه اهو"وغمزلهاا"

-ملك بفزع وخدود حمرا:احم احم انت مصدقت ولا اي

-اسد بخبث:بصراحه اه

-هبه بصدمه:احييه شايفه البت خدودهاا حمرة ازاي 

-ماياا بحقد:اكيد حاطه حاجه مش معقوله تكون طبيعيه

-ملك:اومال سلمي فين

-سليمان:قالت مش قادره تنزل الخدامه طلعتلهاا الاكل

-اسد بفزع:لي مالهاا تعبانه ولا فيهاا حاجه

-سليمان:لا لا يحبيبي اطمن

-اسد بضحك ومشاكسه:حاسس انك مش بتاكلي كويس تحبي اقولهم يطلعوناا الاكل فوق واكلك بطريقتي"وغمزلهاا"........بقلم حنين احمد

-ملك بفزع:لا لا باكل اهو اهو.....واحد قليل إلادب اه مهو زير نساء هيتكسف ازاي

-اسد بضحك وخبث:بتقولي حاجه يملوكتي

-ملك بغضب طفولي:لا 

-سليمان:متاكلي ي هبه متنحه كدهه لي

-هبه:احم احم باكل اهو

-ماياا بغيظ:انا قايمه عشان عندي معاد مع دكتور المرارة 

-ملك بمشاكسه:الف سلامة عليكي يروحي شيليهااا خالص احسن

-اسد بضحك وفهم كلام ملك:احم احم اه ي ماياا اسمعي كلام ملوكتي

-ماياا بغيظ:انا ماشيه يمامي....ومشيت

"عند امجد"

-المجهول:تمام يباشاا زي ما امرت هيحصل انهارده

-امجد بخبث:ماشي ياريت كل حاجه زي ما طلبت 

-المجهول:تامر يباشاا طبعاا 

-امجد:ماشي فلوسك هتوصلك بعد العمليه

-المجهول:منحرمش منكك يباشا...وقفل

-يارا بخبث:العمليه هتتنفذ انهارده صح

-امجد بفرحه:ايوة اخيراا استني وشوفي اي الي هيحصل

"في قصر المنشاوي"

-اسد:الحمدلله انا رايح الشركه تفضلي في اوضتك متخرجيش منهاا ابدا سامعاني يملوكتي

-ملك بغضب طفولي:يووة بقاا لا اي دة هفضل طول انهار في الجناح

-اسد بخبث وقرب منهاا:طب اي رايك يملوكتي انهارده بلاش اروح الشركه واخليني هناا ونطلع سوا الجناح عشان اطمن انك مش هتخرجي من الجناح "وغمزلهاا"

-ملك بفزع من تفكيرهاا في كلامه:احم احم لا لا مش هخرج خلاص

-اسد بضحك:ماشي يملوكتي......وكمل للخدامه الجديدة جناح الهانم متقربيش منه خالص فاهمه

-الخدامه بخبث:حاضر يباشاا

-اسد:تمام.....وخرج للشركه

-هبه بنعاس:انا هطلع انام مش عارفه في اي عايزة انام

-سليمان بنعاس:وانا كمان هطلع انام

-ملك:احم احم انا طالعه الجناح....وطلعت

-الخادمه بخبث:الو...ايوة يباشاا زي ما امرت كلهم شويه وهيناموا......بقلم حنين احمد

-المجهول:تمام فلوسك هتوصلك

-الخادمه:تسلم يباشاا.....وقفلت

"في جناح ملك"

-ملك لنفسها:يوووة انا الصبح خليت الخدامه تجبلي مايه دلوقتي راحت فين....خلاص هنزل اجيب..ونزلت

"في الصالون"

-ملك:اي دة هما كلهم ناموا ولا اي......وفجأة حد كتم نفسهاا

-ملك بدوخه:س..سبني الحقوني....واغم عليهاا

-المجهول:شيلوهاا بسرعه

"في المخزن"

-امجد بخبث:استنيتك كتير بس تصدقي طلعتي موزة عن الصور 

-المجهول:تمام كده يباشاا

-امجد:الفلوس اهي انت ولا شوفتني ولا تعرفني

-المجهول:تمام يباشا....وخرج

-يارا بخبث:اي دة جبتهاا احييه دي جامدة عن الصور بكتير.........بقلم حنين احمد

-ملك بعياط:سيبوني انتم جايبني هناا لي 

-امجد بخبث:انتي جيتي هناا ومش هتطلعي غير وانتي مدام ام الاسوطي بس وانتي مرات اسد المنشاوي

-يارا بضحكه خبيثه:اسيبك انا بقا....وخرجت

-ملك بعياط:والنبي سبني انا عايزة اروح انا معرفكش حتي انت عايز مني اي

-امجد بخبث وهو يتحسس جسمها بوقاحه:انتي شبه الملايكهه اي دة انتي ازاي كدهه 

-ملك بغضب وعياط:ابعد ايدك عني يحيوان انت سبني بقاا اوعاا

-امجد بخبث:اسيبك اي بس....ولسه هيقرب.....وفجأة🖤🔥بقلم حنين احمد

(اسفه علي التاخير بس كتبته مرتين🙂🖤🔥 استنوة البارت الجاي عشان نار اوووي اوووي اوووي بجد❤🔥شكرا علي التفاعل العسل الي بيفرحني ويشجعني جداا 🖤🔥)


طفله الاسد

بقلم حنين احمد

البارت التالت 👇👇👇👇👇👇👇


من هنااااااا

Comments