أعلان الهيدر

2021/11/20

الرئيسية ترويض_ليث بقلمي_بدور_عاطف الفصل الثالث عشر والرابع عشر

ترويض_ليث بقلمي_بدور_عاطف الفصل الثالث عشر والرابع عشر

 ترويض_ليث

بقلمي_بدور_عاطف

الفصل الثالث عشر والرابع عشر

اتت نور و وقفت خارج المنز ل و قامت بالاتصال علي بدور 

نور الو ايو انا وقفه بره اهه 

بدور طيب تعالي ادخلي انا مستنياكي 

دخلت نور وجدت بدور تنتظرها

نور اي دا انتي عمله ف نفسك كدا لي 

بدور و هي تلتفت حولها افضحينا بقا تعالي نطلع فوق نتكلم 

بداخل الغرفه جلست الفتاتان 

نور اي الي انتي مهبباه دا 

بدور امال عاوزاني اعمل اي يعني اظهرله بوشي الحقيقي و احكيله قصه حياتي 

نور بس عملتي دا ازاي 

بدور التطبيق الي انتي حملتهولي طلع كله تركيب مفيش حاجه طبيعي خالص 

نور هههه يخرب عقلك دا انتي شكلك استغفر الله العظيم 

بدور دانتي تشوفي منظهره هو و الواد صاحبه كانوا فظاع هههه 

نور المهم هتعملي اي 

بدور انتي جهزتيلي كل حاجه هقدم بقا و كله حاجه هتبقي تمام 

نور ازاي و مين هيجبلك المحاضرات و الكتب 

بدور في حاجه في دماغي كدا هعمله و ان شاء الله هتنفع 

نور حاجه اي 

بدور هقولك بصي 

اثناء ذالك ات احمد و نزل ليث و فتح له 

احمد اي هي الفرخع نامت و لا اي 

ليث ولاه اتلم 

احمد لا لا مش معقول بتغيري يا بطه 

ليث احمد خلاص 

احمد طيب جايبني لي ابوك لو عرف هينفخني 

ليث انا هرجع القاهره بكره 

احمد بكرهليث ايوه مش طايق البلد بالي فيها و كما عندي شغل 

احمد طب و بداره هتعمل فيها اي 

ليث طبعا هخدها معايا 

احمد ليث انت في دماغك اي البت مالهاش ذنب دي باينها غلبانه حرام تظلمها معاك 

ليث انا اتفقت معاها اننا ناخد شوية وقت 

احمد و بعد كدا هتعمل اي 

ليث معرفش بقا مش قادر افكر في حاجه المهم انت جاي معايا طبعا 

احمد اه طبعا لان خلاص الدراسه ع الابواب و كمان شغل الشركه 

ليث تمام جهز نفسك هنمشي بكره 

احمد ماشي 

في غرفة بدور 

نور لا مش معقول الي بتقوليه دا دا ممطن يكشفك 

بقلمي/ بدور عاطف 

بدور لا انا طبعا مش هعمل كدا غير لم اخد احتياطاتي 

نور انتي متأكده من الخطوه دي 

بدور طبعا

نور طب ليث وضعه اي 

بدور ماله 

نور بدور افهمي وضعه اي معاكي ف النهايه دا راجل و انتي مراته

بدور اه لا مفيش احنا حتي مقعدناش مع بعض غير ليله الدخله قال انه محتاج وقت ناخد ع بعض دا حتي ما كلفش خاطره و رفع الطرحه بس كويس دا جه في مصلحتي 

نور انا مش عارفه اخره الي بتعمليه دا اي و اهلك هيقبلوا انك تطلقي 

بدور معرفش انا اهم حاجه عندي دراستي 

نور يعني سنه عاوزه تفهميني انه كراجل هيقعد سنه من غير ما يعمل حاجه او يحصل حاجه ما بينكم

بدور انا مش في دماغه اصلا 

نور سواء ف دماغه او لا دا راجل و ليه حقه 

بدور يووه بقا خلاص قفلي ع السيره دي 

نور ماشي يا بدور انا همشي بقا 

بدور مش هشوفك تاني 

نور هجيلك بكره قبل ما تسافري 

بدور تعالي بدري 

نور ماشي خلي بالك من نفسك 

بدور من مين 

نور ع رأيك هههه خفي شويه ع الواد 

بدور هو انا عملت حاجه دا انا نسمه

نور قولي ذوبعه عاصفه ثلاثيه الابعاد 

بدور دي انا 

نور اه 

بدور طب تعالي بقا 

جرت نور مسرعه و خرجت من الغرفه و نزلت و فجأه...

بقلمي/ بدور عاطف 

جرت نور مسرعه و فجأه اصتدمت بأحمد 

احمد اااه 

رفعت نور رأسها وجدته احمد 

احمد دا اي الجمال ع المسا دا دا انا امي دعيالي 

نور اوعي سبني 

احمد و هو يشدد في احتضانها لو سبتك هتقعي و بعدين انتي الي بتجري وقعتي ف حضني انا مالي 

نور اوعي يا سافل اوعي 

احمد طب لي الغلط بقا 

نور عااا اوعي ابعد عني 

و فجأه انقطعت الكهرباء 

احمد اوبا دا الجو كمان مساعدنا اهه 

نور و هي تحاول الخروج من بين احضانه ابعد عني ابعد 

احمد لا ماتسبنيش وحياه عيالك انا بخاف من الضلمه 

و فجأه قام احدهم بخبط احمد علي رأسه 

احمد اااه ثم وقع ع الارض 

نور مين 

بدور يعني هيكون مين اطلعي بسرعه يلا 

ذهبت نور مسرعه 

ام بدور فذهبت هي الاخري و اعادت الكهرباء 

ليث اي دا في اي احمد احمد مالك احمد 

اتت بدور مسرعه خير ياسي لييس 

ليث هاتي مايه بسرعه 

اتت بدور بالماء و قام ليث بوضع احمد علي الاريكه 

احمد اااه روحتي فين 

ليث هي مين 

احمد المزه الي كانت ف حضني 

ليث قوم يا جزمه خضتني عليك 

احمد ااه اي ياعم انت 

ليث اي الي وقعك كدا ع الارض 

احمد معرفش انا كان معايا مزه و في حضني كدا و فجأه حاجه خبططني ع راسي ماحستش بنفسي 

ليث و هو يضع يده علي جبهت احمد 

ليث احمد انت سخن و لا حاجه 

احمد اظاهر كدا انا بيجيلي تهيقات و بشوف حجات غريبه ف الضلمه هو انا هموت و لا اي يا حسره عليا يا لي ملحقتش تتهني يا احمد يا صغير يا اخويا 

ليث انت هتندب 

كل هذا و بدور تقف تكبت ضحكاتها علي منظره 

احمد و هو ينظر لها كله منك انتي 

بدور اني لي يا سي الاستاذ 

احمد انا كنت كويس من يوم ما دخلت بتكوا و انا مش مظبوط 

بدور بتنا ما فهوش حاجه انت جاي ملبوس لواحدك 

احمد انا ملبوس و لا انتي دا انتي غريبه اوي 

قال ذالك بنبره عاليه 

بدور و قد استشاطت غضبا من نبرته بتعلي صوتك لي 

احمد عشان انتي السبب الواد هيموت و انا هموت اي يا شيخه دا انا مرعوب منك 

ليث احمد بس ف اي 

احمد مش شايفها

بدور ولاه هضربك 

احمد بس اجري بعيد يلا 

بدور و الله هضرب 

احمد بس يا اوزعه امشي 

بدور كدا طيب تعالي بقا 

ثم هجمت عليه بالروسيه 

احمد اااه طب و الله ما انا سيبك 

كل هذا و ليث يقف بينهم 

ليث احمد بس و انتي يا بداره خلاص 

بدور لا و الله لازم اضربه 

احمد امشي يا بت من هنا 

ليث بحده بسسس في اي و انت يا احمد في اي ماتنساش انها مراتي 

بدور في سرها لسه فاكر تتكلم يا بن مديحه و الله لوريكوا انتوا لتنين 

احمد خلاص انا اسف 

بدور نظرت له ثم تركته و ذهبت 

احمد شوفت بقاء عمله نفسها السفيره عزيزه 

ليث احمد انا مش ناقص جنان و شغل العيال دا و بعدين دي مراتي احترمها لو سمحت و الا انت عارف انا ممكن اعمل اي 

احمد بدرامه بقا كدا تبقي بداره الفرخه عليا انا صاحب عمرك ما كنش العشم يا صاحبي 

ليث بس يا اوفر 

احمد افروت 

ليث جدا 

احمد طيب انا جعان 

ليث ههه روح قولها هاتي اكل 

احمد مستحيل دي دي بتخوف و الله 

ليث دي غلبانه و الله و متعرفش حاجه 

احمد اشك بصراحه 

😂😂😂😂😂

ندخل علي الي بعده 😎

أرأكوا يا حلوين 😊

#ترويض_ليث

#بقلمي_بدور_عاطف

الفصل الرابع عشر 

ذهب الليل و طلع و الفجر و العصفور صو صو 

😹😹. في صباح يوم جديد استيقظت بدور مبكرا و تجهزت و نزلت الي الاسفل و جلست في المطبخ تتناول الطعام و تعبث بهاتفها و فجأه استمع لصوت ما ف الخارج فخبأت الهاتف و وقفت تعد بعض الطعام 

ليث صباح الخير 

بدور صباح النور يا سي لييس 

ليث بلاش سي لييس دي قولي ليث بس 

بدور حاضر 

ليث احم انا اسف بخصوص الي عمله احمد امبارح هو بس اعصابه تعبانه شويه 

بدور في سرها ابن الورمه ان ما وريته ازي يعلي صوته عليا ثم قالت هو مجنون يعني 

ليث لا مجنون اي بس هو مش متعود ع جو البلد مش اكتر 

بدور ااه 

ليث جهزتي حاجتك 

بدور اه هو احنا هنروح مصر امتي 

ليث شويا و مشين ع ما احمد يجي بس 

بدور طب الحق اغير هدومي بقا 

ليث هو انتي هتروحي كدا 

بدور كدا ازاي 

ليث هدومك يعني كلها كدا 

بدور اه كل هدومي كدا ليه وحشه دي عبايات عملها في

بقلمي/ بدور عاطف

البندر و في فساتين كمان كلها ورد و منعنشه كدا هههههه 

ليث هه احم طيب عن ازنك عشان اجهز 

بدور طب مش هتفطر ياسي لييس اقصد يا لييس هههه

ليث لا شكرا ثم ذهب 

بدور عاوزني البس محزق و ملزق دا بعدك ان ما طهقتك ف عشتك مبقاش انا

بعد فتره اتت العائله تودع ابنتها 

مني مع السلامه يا بدور خلي بالك من نفسك

بدور الله يسلمك 

اسلام براحه ع الواد دا انتي منظرك يخوف مدينه الله يكون ف عونه 

بدور كش هرد عليك عشان انا مش فاضيالك 

اسلام خلاص ماتزعليش طلع عينه هتوحشينا و الله 

بدور بصراحه و انتوا و الله ما هتوحشوني خالص دا انا ماصدقت امشي من خلقكوا ع الاقل هرتاح من محنك انت و مراتك اوعي كدا 

اسلام دا انا محضر زير هكسره وراكي 

بدور و هي تخرج له لسانه ثم نظرت الي تلك القادمه 

نور و هي تحتضنها كل حاجه تمام ناقص التقديم و خلاص 

بدور تمام شكرا يا نور بجد مش عارفه اقولك اي 

نور بدور انتي سخنه يا حببتي اي الرقه دي 

بدور بكسوف مصطنع عروسه بقا ههههه

نور يا خوفي ثم قالت طمنين عليكي ع طول و قوليل هتعملي اي مع حزلقوم دا 

بدور هههه هبهرك و الله 

نور دا المتوقع هههه 

حاتم انا مش هارف انت مستعجل ع اي 

ليث ورايا شغل 

حاتم و عروستك 

ليث عروستي و انت مسمي دي عروسه مانتشاف منظرها كدا تعمل فيا كدا لي 

حاتم يابني و الله الي شوفتها غير دي خالص 

ليث اي بدلوها وروك واحده و دبسوني في واحده تانيه 

ثم نظر لاحمد و قال يلا يا احمد عشا الجو بقا خنيق ثم ذهب

احمد كدا يا تومه دا ابنك بردوا 

حاتم ع الاقل هي احسن من غيرها 

احمد بصراحه معاك حق 

حاتم عاوزك تخلي بالك من البت اوعي يإذيها بحاجه و كمان سونيا الزفته دي متقربش من ليث فاهم 

احمد متخفش امعلمي كل هيبقا ألسطه 

حاتم ياخوفي منك انت ام اشوف اخرتها اي 

احمد اخرتها نهايتي علي ايدك و ايد ابنك و مرات ابنك ان شاء الله 

حاتم اخرس و بطل غلبه و يلا معاهم 

ركبوا السياره و انطلقوا فكان ليث يقود و بجواره احمد و بدور في الخلف 

كانت بدور تشاهد الاماكن من حولها و كان يبدوا عليها الفرحه 

بقلمي/ بدور عاطف 

بعد مرور عدة ساعات في الطريق وصلوا اخير و قد رأت بدور البيوت من حولها و الناس و ملابسهم و طريقه حياتهم 

بدور في نفسها يا لهوي اي الناس دي و اي اللبس دا ثم رأت مجموعه فتايات تسر فقالت اوبا اي الجمال دا احم اي الي بقوله دا دي قلة ادب اي الي هم لبسينه دا ثم نظرت لملابسها و قالت كان معاك حق لما قولت هتروحي كدا 

وصلوا اخير الي الفيلا فدخلوا و قد رات بدور مدي جمالها و الجنينه المليئه بالاشجار و الزهور 

جري احد الحراس مسرعا و فتح باب السيارة لليث ثم احمد و ات الدور علي بدور و لكنها فتحت الباب و نزلت فنظر لها الحارس باستغراب 

ليث بداره وقفه عندك لي تعالي يلا 

احمد و هو يحرك رقبته اااه ياني الواحد نام و محسش بنفسه 

ليث دا بدل ما كنت سوقت عني شويا امشي يلا بدور و قد اسرعت و مشت بجوار ليث و دخلوا الفيلا و استقبلهم الخدم الذين اخذوا ينظرون لبدور و ملابسها و شكلها و لكن دون اراده منها امسكت بيد ليث 

نظر ليث ليدها الممسكه بيده و قال ماتخفيش دول الخدم 

نظرت له بدور و قد ادركت ما فعلته فتركت يده 

احمد انا جيت نورت البيت ثم نظر لبدور و قال نورتي بيتك يا شابه 

فقامت بدور بضربه و ذهبت تتفحص المنزل 

احمد شوفت عملت اي 

ليث احمد ماتخوفهاش و ملكش دعوه بيها 

احمد اخوف مين دي تخوف بلد 

ليث قولت مالكش دعوه بيها خلاص ثم تركه و ذهب 

احدي الخادمات االغدا جاهز يا فندم 

ليث لبدور روحي معاها هتوريكي اوضتك غير هدومك و انزلي عشان تدغدي 

اومأت له بدور و صعدت مع الخادمه و بعد فتره نزلت و جلست معها ع طاولت الطعام و بدأوا ف تناول الطعام 

كانت بدور تفكر فيما ستفعله و ما سيحدث لها 

و كان ليث يتابعها بنظراته و فجأه 

حمد الله ع السلامه يا ليو اي الغيبه الطويله دي 

نظروا جميعا لمصدر الصوت 

احمد كح كح كح 

سونيا مالك احمد انت كويس 

احمد باشمهندس احمد لو سمحتي و لا مش كويس لاني شوفتك 

ليث احمد خلاص ثم نظر لسونيا و قال اهلا سونيا ازيك 

سونيا بصوت ناعم بخير لاني شوفتك 

بدور يا نحنوحه 

التفتوا اليها 

سونيا اي دي 

احمد مسرعا دي بداره مرات ليث 

سونيا ايه و قد اشارت عليها و قالت دي مرات ليث يييييا 

تحرك احمد و جلس بجوار بدور و قال بصي يا بداره دي سونيا دويدار شريكه ليث في الشركه 

بداره اهلا يا ثانيا ازيك يا اختي 

سونيا اي ثانيا دي سونيا سونيا 

بدور مش فارقه يا اختي الاتنين مايعينثم قالت بصوت يكاد يكون مسموع دي ملزقه و ميعه اوي انا ناقصه فقع مراره 

احمد و هو يميل عليها انتي لسه شوفتي حاجه دي تشل بعيد عنك 

بدور شلل رباعي 

احمد و ينتهي بسكته قلبيه 

بدور هي ماله قرفانه من نفسها كدا لي 

احمد هي ع طول كدا مش طايقه حد مع انها واحده لا تطاق 

بدور اي المنحدرات و المرتفعات دي هتفرقع 

احمد و حياتك كله تركيب ماتعرفلهاش شكل من الي بتعمله 

بدور كمان صناعي يا لهوي 

بدور بس الصناعي بيبقا مضروب يعني مش دايمه 

احمد فعلا معكي حق 

ثم نظر كلاهما لبعضهما بأرف و نظر كلا منهم للجهه الاخري

😂😂😂😂😂

الجوز دول مسخره اوي 

يلا ندخل علي الي بعده 😎😎😎

أرأكوا يا حلوين إدعموني شويا 😊


إدعولي يا جماعه نتيجتي هتبان النهارده 😊

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.
close