رواية حب غير مقصود الفصل الأول بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
رواية حب غير مقصود الفصل الأول بقلم الكاتبه ياسمين سالم حصريه وجديده
عايزه منك طلب يا أنور بيه ارجوك تنفذه بعد الي انت عملته معايا دا انة مش عارفه مين هيقبل بيا. انت انت خونت ثقه بابا
أنور ببرود ؛ ااه و انا عملتلك ايه بقي يا نوسه البابا هااا خدعتك و لا انتي الي جيتي ب إرادك ليلي اطلعي من حياتي خلاص الي بينا انتهي و انا ماعودش عايز اتجوزك
ليلي ضربته بالكف : اخرررس يا واطي انت حطيت لي في العصير منوم وضحكت عليا حسبنا الله و نعم الوكيل فيك انت واطي و سافل
اتفاجأ أنور من الكلام ؛ انتي بتقولي ايه انا محطتش حاجه و لا عملتك حاجه انا مفكر انك بتتكلم عشان فسخت خطوبتنا بعدها ضحك بسخريه
اااه انتي بتعملي كدا عشان ارجعلك مش كدا دي لعبه الجديده يا ليلي افهمي انا مش بحبك مش بحبك يالا اطلعي من حياتي
ليلي بدموع : انا حامل ية أنور. ليه بتكدب انت الي عملت معايا كدا بعد ما نزلتي من العربيه انا اغمي عليا و انت اخدني معاك في الشقه وتاني يوم سبتني بهد نا اخد غرضك حرااام عليك بابا لو عرف هيقتلني
أنور بزهول : بتقولي ايه يا ليلي مستحيل تكوني بتتكلمي جد والله انا ما خدعتك صدقيني ولا الكلام دا حصل مني اكيد في لخبطه ف الحكايه
ليلي بنهيار : اسكت اسكت خالص انت انسان كداب انا الي غلط لما حبيتك طلعت من مكتبه و من الشركه كلها و هي منهاره و طلعت فوق علي السطح وهي بتكلم صاحبتها الي في اليونان
مقبلش يا لينا مقبلش وقال انه مش عمل كدا بس مش قادره اصدقه كداب انا حامل يا لينا بابا هيقتلني مش هقدر اشوف ماما ونظره الكره منها. مش هقدر انتي اخر واحده هكلمها. قوليلي ماما اني كنت ضحيه. قوليلها ليلي عمرها ما كانت خاينه لثقتكم بحبك يا لينا
لينا بصريخ و هي شيفاها واقفه في مكان عالي
اهدي اهدي يا ليلي اوعي تعملي كدة عشان واحد واطي زي دا ارجعي حرام عليكي اتا خلاص راجعه و هنلاقي حل سوا وهنجبره يتجوزك و دى ابنه. لازم يتحمل غلطه
ليلي بنهيار و في لحظه رمت نفسها من فوق ولينا فضلت تصرخ. و مكانتش مصدقه
لينا بنهيااار والتلفون وقع مو ايدها
لأ لأ اااااااااااا
بعد شهر من واقعه ليلي
في احد الناوادي
ايه يا بوص. مالك كدا مش عايز ترجع لعادتك ليه انت مالكش ذوب في الي حصل دا مش ذنبك يا أنور افهم دا
أنور وهو بيشرب ؛ بس عايز اعرف مين عمل كدة وليه آذاها بإسمي البنت ماتت فاهم يعني اي يا عثمان ليلي ماتت
عثمان بحزن ؛ عارفه انك حبيتها في الاول و مهما كانت دي خطيبتك بس انت اديك شايف الدنيا ماشيه عادي اهي مع الكل اشمعنا انت الي واقفه عندك من ساعتها ثم كمل بشك. اوووعي يكون
أنور بغضب ضربه بوكس في وشه اووووعي ايه يا عثمان انت تتخيل اصلا اني ممكن اعمل كدة
ضحك عثمان ؛ لأ كدة انا اتأكد انه صاحبي رجع لعادته هااا نرقص بقي ايه رايك في المززز دي
أنور بزهق لى ماليش مزاج انا رايح اجيب كولا وهو ماشي واحده خبطت فيه
اووووف يا متخلف انت ورفعت وشها وبصتله ببراءه ليه كدا
رمش بعينه عده مرات و كأنه بتأكد من الي قدامه دي ؛ ايه دا انا متخلف انتي بتقولي ايه انتي الي خبطي فيا
لينا ؛ سوري مش عارفه انا ملخبطه بس بس خلاص مكانش قصدي كملت كلامها بتوتر وكأنها بتتهرب من حاجه
ممكن اعدي طيب
أنور بصلها بشك ؛ في حاجه قلقاكي يا آنسه طيب حاسس انك بتهربي من حاجه
لينا بدموع وهي بتعمل بعينها : في واحد عمال يضايقني و انا انا كنت جايه مع صحبتي معرفش انها هتجيبني هتا و انا عايزه امشي من هنا وهو واقفلي برا وخايفه منه
أنور بعصبيه اتأثر بدموعها وبراءتها الي واضحه من كلامها كأنها طفله و حاجه تايها في عالم. شياطين
مسك ايدها ؛ ممكن تهدي و متخافيش الكل عارفني هنا و هو مش هيقدر يلمسك طالما معايا تعالي
في الوقت دا عثمان صفرله : اشطاااا يا صاحبي ايوخ كدا عايزك جامد
انكمشت لينا لما فهمت معني عثمان وشدت ايدها ؛ لأ خلاص شكرا مش عايزه وكانت بتبص في الأرض
أنور غمضت عينه بغضب ؛ اسكت يا غبي حسابك معايا بعدين و وجه كلامه ل لينا.
الحيوان دا فهمني غلط اما انا فا طالما انتي مش عايزاني في عمري ما هلمسك و عايزه توثقي من دا
ومسك ايدها تاني و طلع بيها برا النادي.
وشاور ليها علي العربيه بتاعته
لينا كانت خايفه و مرعوبه من انه يخدعها بس لنا شافت الشاب الي رخم عليها جوا و معاه رجاله فا مسكت في ايد أنور كأنه هو مأواها منهم وركبت العربيه. قبل ما هو يركب كانوا الشباب هجموا عليهم
ولينا فضلت تصرخ ويتتتبع
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
جميع الروايات كامله من هنا 👇 ❤️ 👇
اعلموا متابعه لصفحتي عليها الروايات الجديده كامله بدون روابط ولينكات من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺


0 تعليقات