رواية لعبة القلوب المحرمه الفصل السابع والعشرين بقلم الكاتبه أماني السيد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
رواية لعبة القلوب المحرمه الفصل السابع والعشرين بقلم الكاتبه أماني السيد حصريه وجديده
رجعت مروه مكتبها وراحت صفا عليها تطمن عليها
ـ اللى انا سمعته ده صح
ـ للاسف صح
ـ بقولك ايه انا هقول كل حاجه لمستر ماهر وانتى قدمى استقالتك وامشى من الشركه وانا هتحمل كل حاجه
ـ اهدى يا صفا ده مش مكان نتكلم فيه لما نروح البيت
ـ افرضى عملولك حاجه
ـ محدش هيعمل حاجه لانى المفروض بفكر فى العرض اهدى انتى بس لحد ما نروح عشان محدش يشك فى حاجة ووقتها بقى نخاف على نفسنا
ـ ماشى يا مروه هخلص شغل واعدى عليكى
فى نهايه اليوم مرت صفا على مروه وروحوا البيت واستنوا لما مامتهم نامت وبدات صفا تتكلم مع مروه
ـ ها ناويه على ايه
ـ هقول لشعيب بيه لانه هو المستهدف ولازم يعرف اللى بيحصل
ـ وانتى معاكى رقمه
ـ لأ
ـ وافرضى يا زكيه شعيب بيه راحلهم وواجهم يبقى وديتى نفسك في داهيه يبقى حلو وقتها
ـ ماتفكرش إن شعيب بيه غبى للدرجادى يا صفا وبعدين نسيتى مواقفه معانا
ـ طيب نقول لماهر هو اللى ماسك الشركه دلوقتي
بصت مروه لصفا بطرف عنيها
ـ هو ايه حكايه مستر ماهر بالظبط بقى ؟؟
ابتسمت صفا ابتسامه مقدرتش تداريها
ولا تلقائيا رفعت مروه حاجبها الايمن
ـ ها فى ايه بقى
ـ مش وقته خلينا فيكى دلوقتي
ـ لا موضوعى انا عارفه هعمل فيه ايه انما انتى بقى ايه النظام
ـ أبدا قالى انه معجب بيا وبيحبنى وعايز يتقدملى وكلام كتتتير بقى
ـ كلام كتير بقى لأ ده انا فاتنى كتير بقى
حكت صفا لمروه كل اللى تموفى المكتب وبمجرد ما انتهت من كلامها لقت رساله على موبايلها من ماهر بيسالها مامتك صاحيه ماما عايزه تكلمها
بصت صفا للرساله بعيون مفتوحه من الصدمه والفرحه
اخدت منها مروه الرساله وشافتها وضحكت لها
ـ ده شكله بيتكلم بجد
ضحكتلها صفا بفرحه وهزت راسها
ـ طيب ايه هتصحى امك
ـ مش عارفه نصحيها ولا ايه
ـ الساعه ٧ لسه ادخلى صحيها كده ولما تفوق خليه يكلمها
ـ يعنى اقوله ايه
ـ قوليله ساعه وكلمها
قامت صفا ومروه عشان يصحوا مامتهم لكن مروه رجعت وقفت تانى وبصت لصفا بشك
ـ هو انتى لما كنتى قالبه الشقه ومتعلقه فى النجف وغيبتى تاتى يوم عشان تكملى ترويق عشان كده
ـ لأ والله أبدا ده موضوع تانى هحكيهولك بعدين
ـ حكاياتك كترت يا صفا
دخلت صفا ومروه وصحوا مامتهم وبداؤا يتكلموا معاها وبعدين صفا فتحت معاها الموضوع
رحبت والدتهم وانتظروا مكالمه والده ماهر
وبعد ساعه اتصل ماهر بصفا وكلمت والدته والده صفا وحددوا معاها موعد يوم الجمعه عشان يزوروهم
انتهت المكالمه وبدأت صفا تكلمهم عنه وعن اللى حصل فى الشركه واللى حص فى المكتب لما غارت عليه من اخته وازاى هو وضحلها
طبطبت امها على اديها ودعتلها ربنا يتمم بخير
فضلوا قاعدين فتره مع بعض يتكلموا وبعدين دخلوا ناموا
تانى يوم الصبح طلبت صفا من مروه انها تجبلها رقم شعيب
حاولت صفا تظخل فى الموضوع لكن مروه رفضت واخدته تحدى لنفسها انها تواجه
فى الشركه طلبت صفا من ماهر رقم شعيب اللى استغرب طلبها لكن لما عرف انه موضوع خاص بالشغل بين مروه وبينه اداها الرقم لانه عارف إن مروه ماسكه الحسابات فى غياب مدير الحسابات اللى عنده حاله وفاه
اتصلت مروه بشعيب وبدأت تحكيله اللى حصل وقفلت معاه وبعتتله الرساله الصوتيه اللى كانت مسجلاها على موبايلها
ـ ياترى شعيب هيفكر ازاى ورد فعله هيكون ايه هنعرف بكره بإذن الله
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
جميع الروايات كامله من هنا 👇 ❤️ 👇
اعلموا متابعه لصفحتي عليها الروايات الجديده كامله بدون روابط ولينكات من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹🌹❤️🌺💙


0 تعليقات