القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت متمرده الفصل الحادي عشر حتى الفصل العشرون بقلم الكاتبه أسماء السيد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

رواية أحببت متمرده الفصل الحادي عشر حتى الفصل العشرون بقلم الكاتبه أسماء السيد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 



رواية أحببت متمرده الفصل الحادي عشر حتى الفصل العشرون بقلم الكاتبه أسماء السيد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 



وفجأه ملاك بتحضنه وهوا مصدوم بس حاسس انه مش عاوز يبعد بس فضل لحد مانامت خالص وبعد عنها ببطئ 
واخد الجاكيت الي كان اتملئ بريحتها وغطاها وطلع من الغرفه وقفل الباب 

تحت في الصالون 
نزل رعد وهوا حاطط ايد في جيبه والتانيه ماسكه الجاكيت ورا ضهره وعلي ملامحه البرود 

محمود:هوا ايه الي حصل يارعد 

رعد ببرود:قابلتها في طريقي فجبتها هنا لاني معرفش مكان بيتها 

يونس بضيق:وانت اتجوزتها بجد علي كدا 

رعد بحده:شيء ميخصكش دا شغلي 

يونس بغضب:يعني ايه ميخصنيش دي بنت عمي وامرها يخصني 
 
رعد بعدم وعي:ودي بقت مراتي وامرها يشغلني انا وبسس عن اذنكم 

وخرج رعد بغضب والجميع مصدوم 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري

بيدخل رعد والجميع كان متجمع في الصالون حتي حسام

رعد:سلام عليكم

الجميع:وعليكم السلام 

وكان متجه للسلم بس وقف لما سمع صوت زغرايط عالي ملي القصر وكان من جميله ومرفت 

رعد بستغراب:بتزعرطو لييه 

جميله بإبتسامه:الف الف مبروك ياقلب امك مش تقولي انك اتجوزت 

رعد قبض ايده بغضب جحيمي وبص لزياد وحسام الي اترعبو ويارا كانت هتموت من غيظها 

رعد بحده:دا شيء مؤقت يا امي لحد ماخلص المهمه مش دايما 

جميله بفرحه:مش مهم المهم اني اشوفك متجوز وخلاص وكدا كدا بكرا جايلنا مرات ابني وعيلتها 

يارا بغل:وكمان عزمتوهم ايه دا

سالم:انا عازم قاسم من قبل الجواز 

رعد بغضب:ياجماعه ولاكأن حصل حاجه تمام هيا زميلتي في الشغل وبس مش مراتي دا علي الورق بس 

مروان بمرح:بس ايه البت فرسه الصراحه يارعد 

رعد بغضب وصوت جوهري هز القصر:مروااان الزم حدك دي بقت مراتي وعلي اسمي وانا مسمحلكش تتكلم كدا انا اه متجوزها للشغل بس بردو اسمها اتكتب جمبي 

مروان بخوف:خلاص والله ماكنت أقصد اسف 

ميرفت:متزعلش نفسك المهم ان البت زي القمر مبروك يا حبيبي

رعد غمض عينه بغضب:انا متجوز عشان شغلي خلصنا .... بص بزياد وحسام بتوعد وخافو. والي قالكو انا هعلمه الأدب..... وطلع لفوق 

......... في غرفه رعد

كان دخل واخد شاور وطلع لابس بنطلون ميلتون اسود وعاري الصدر واتجه للسرير وكان لسا هينام بس لمح الجاكيت فقرب وجابه وبدون وعي شم ريحته وكانت ريحه ملاك وتلذذ بريحتها الي جذابه جدا بس بعدين استوعب ورما الجاكيت علي الكنبه ونام وهوا بيفكر فيها

رعد بضيق:انا بفكر فيها ليه انا اصلا مش بطيقها ايه دا 

وحط المخده. علي وشه بتذمر ونام من كتر التفكير

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصباح 

صحيت ملاك وكانت دماغها مصدعه جامد وبصت حواليها 

ملاك بضيق:انا فيين مش دي اوضتي القديمه انا ايه الي جابني هنا 

ونزلت من علي السرير بغضب ودخلت الحمام وغسلت وشها وبصت علي ركن. في الحمام وبعدين اتوترت وقلبها اتقبض ومكنتش عارفه تاخد نفسها خالص 

ملاك بتوتر ورعب :اهدي اهدي الي فات مات انتي دلوقتي كبيره ااه انتي ظابط اجمدي كدا يا ملاك

واتجهت للخارج ولبست الكوتش بتاعها ونزلت لتحت بغضب وتوتر 

........ تحت علي السفره 

قاسم:هيا لسا نايمه

نيره:انا دخلتلها بليل وكانت نايمه بس ياقلب امها عينها كانت بتدمع لوحدها 

نرمين بقسوه:تلاقيها كانت بتتمسكن بس 

محمود بضيق:نرمين كفايه بقا 

يونس:مرات عمي انتي. متعرفيش حاجه عن بنتك اصلا فسكتي لو سمحتي 

حسين:خلصنا ياجماعه افطرو كدا وسمو الله  

ملاك نزلت بغضب 

قاسم:صباح الخير ياملاك

ملاك بضيق وحده:فين مفاتيح عربيتي وانا دخلت السجن دا ازاي تاني 

قاسم بدهشه:سجن؟! 

ملاك بسخريه:معلش قصدي قصر النجار الي الولاد العاقيين بولديهم مينفعش يعيشو فيه 

محمود حط وشه في الارض ونرمين بصتلها بكره 

نرمين بكره:كويس انك عارفه 

قاسم بحده:نرميين دا قصري وانا الي احكم مش انتي 

نرمين بخوف:اسفه ياعمي... وسكتت بخوف 

قاسم بهدوء:تعالي افطري ياملاك

ملاك بضيق:مش عاوزه اطفح بس عاوزه اعرف انا جيت هنا ازاي وفين عربيتي 

اياد:عربيتك برا والمفاتيح فيها والي جابك امبارح جوزك 

ملاك بذهول:جوزي؟! 

يونس بضيق:ااه جوزك مش تقولي انك اتجوزتي رعد الدمنهوري 

ملاك بقرف وغضب:انت تخرس خالص مين عطاك الحق تتكلم معايا اصلا يا واد انت مين اصلا غير مجرد ابن عمي وانا لو علي رعد فهعرف شغلي معاه 

يونس:ملاك انتي متتكلميش معايا كدا انا اكبر منك واعرف مصلحتك يا صاحبي 

ملاك بغضب وتحدي:متنطقش صاحبي دي تاني فاهم انت مجرد واحد غريب وانتهت بينا ياابن النجار ولو انت كبير ف انا اكبر منك بلعقل انت عيل عبيط النسوان بتضحك عليه وتاخد منه قرشين وتديله علي قفاه انما انا الي هربي كل واحد فكر يجي عليا حتي انت يايونس هوريك الي عمرك ماشوفته بس اصبر عليا يا ابن النجار يادلوع امك 

يونس بغضب:ملاك احترمي نفسك يظهر اني سكتلك كتير لحد مافكرتيني الملطشه بتاعتك 

ملاك بسخريه وقرف:انا بجد كنت ازاي فاكراك صاحبي واخويا بقا انا اقول عليك طيب ومش زيهم تعمل فيا زيهم تب ليه ياطيب بس ياخساره يا يونس ياخساره انا ماشيه

قاسم:تب اعملي حسابك في عزومه النهارده

ملاك بسخريه:مش فاضيه ياقاسم بيه عندي اشغال وعندي مواعيد انا مش فاضيه للتفهات دي ياجدي العزيز 

قاسم حط وشه في الارض بإحراج:تب هتيجي 

ملاك بدموع مكتومه وحده:لاء مش هاجي انا راحه اعيش مع نفسي زي ما طول عمري عايشه مع نفسي وحسبي الله ونعم الوكيل سلام يا اهل مايا......... وخرجت من القصر كله بغضب وقهر 

نرمين بحده:عيله مهزءه انا غلطت لما ولدتها دي بنت قذره.... وقامت طلعت غرفتها 

وندي كانت شايفه كل حاجه وصعبت عليها ملاك بس استغربتها اوي واتنهدت وراحت المطبخ 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

في قصر الدمنهوري وتحديدا وقت وصول عائله النجار 

سالم بإبتسامه:اهلا اهلا ياقاسم نورتنا

قاسم بإبتسامه:بنورك يا صاحبي

وسلمو الجميع علي بعض ودخلو قعدو في الصالون كلهم

سالم بستغراب:اومال فين العنيده بتعتنا ياسيدي

قاسم :تقصد ملاك 

سالم بضحك:هيا في غيرها 

قاسم بتوتر:عندها شغل وهتخلصو وممكن تيجي وممكن لاء 

إبراهيم بضحك:دا احنا بقينا نسايب بقا 

حسين:دا شرف لينا.. 

جميله بزعل:ياخساره كان نفسي اشوفها

نيره:ان شاء الله في فرصه تانيه

نزل رعد وهوا حاطط ايده في جيبه ببرود 

رعد:السلام عليكم

الجميع:وعليكم السلام

رعد بدون وعي كان بيدور عليها بعينه وملقهاش فحس بنغزه في قلبه 

ريم بهمس:زعلان عشان مجتش مش كدا 

رعد بصلها بتوتر وضيق وبهمس:لاء عادي ولا يشغلني انا مالي ماتيجي ولا تولع 

ريم بصتله بشك لان نظرته مبينه لهفته وقررت تسكت وحسام عينه منزلتش من عليها وهيا بتخبي عيونها منه 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك 

كانت حالتها لا حول ولا قوه وكانت نايمه علي السرير وتعبانه واخدت كميه ادويه اكتئاب كبيره ولسا منامتش 

ملاك بكسره:يارب انا تعبت يارب ليه كلهم بيتجمعو وبيحبو بعض انا ليه محدش بيحبني كل حاجه في حياتي وحشه بس انا هصبر يارب ومستنياك تجبرني يارب

وفجأة حست بدوخه وانها عاوزه ترجع بس قامت غسلت وشها وفضلت زي ماهيا حاسه بالوحده والخوف 

وطلعت بره شغلت الشاشه ونامت علي الكنبه وفضلت تتفرج وهيا حاسه بوحده رهيبه 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري 

كان الجميع متجمع علي الغدا حتي رعد الي كان حاسس بضيق ومتكلمش مع اي حد من العيله خالص 

سالم:بس شكلها ملاك مش هتيجي ياقاسم

قاسم:ملاك انا مبتعلقش بيها لانها علطول ممكن تقولك هاجي وتخلف كلامها في ثانيه 

سالم:ربنا يهديها بس شغل ايه دا الي عندها 

يارا بسرعه وغل:اكيد الشكل وضرب الناس

قاسم:قولتي ايه تقصدي ايه بكلامك دا 

يارا بخبث:انتو متعرفوش انها ضربت واحد قبل كدا شكله غني وكان معاه حرس وضربته بل بوكس مرتيين في المطعم وهوا متكلمش وكان اسمه عاصم السعدني

العيله اتصدمت لما سمعت اسمه ورعد اتعصب لانه سمع الاسم دا من ملاك

يونس بذهول:وضربته؟ 

يارا:ااه! 

نرمين بتذمر وشماته: مش قولتلكم دي بنت عاقه وبتاعت مشاكل محدش صدقني مايا كانت برقبتها

رعد بغضب:ما خلصنا بقا ياست انتي اشحاله انتي امها هوا ايه دا البنت معملتش حاجه مش ممكن يكون عاكسها قال حاجه ضايقتها 

جميله بصرامه:رعد

رعد سكت بغضب وحده:امي انتي عارفه اني محبش اشوف الغلط واسكت 

جميله:ملناش دعوه... رعد بصلهم بقرف وقام وطلع برا القصر كله.. 

إبراهيم بإحراج:انا بعتذر ياجماعه 

قاسم:ولا يهمك يا ابني رعد مغلطتش في حاجه 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك 

كان عدي وقت كبير وهيا قاعده ومقامتش من مكانها بس قامت علي جرس الباب 

ملاك قامت بتعب وراحت تفتح ودهشت لما لقته رعد 
.... 
ملاك بهدوء:نعم 

رعد اتصدم من وجهها الشاحب وعيونها الباهتيين وهدوئها الرهيب

رعد بضيق:انتي كويسه 

ملاك بهدوء:ااه الحمد لله في حاجه 

رعد بتوتر:انتي متأكده انك كويسه

ملاك بهدوءاكبر:انا تمام ياحضرت الظابط 

رعد بضيق:هوا بجد انتي مالك حاسك فيكي حاجه وكمان لقيت حاجه تخصك معايا 

ملاك مدتله ايدها ببرود وهدوء:هات الي معاك حضرتك 

رعد طلعلها علبه الدواء وهيا بصتلها ببرود وابتسمت 

ملاك بهدوء:هاتها وانا بقول مش عارفه انام 

رعد بتوتر:ممكن ميه يا ياحضرت الظابط 

ملاك:مع اني مش عارفه انت جيت ليه وعرفت بيتي ازاي وليه بس حاضر اتفضل لحد ما اجيب الميه... ودخلت

رعد اتصدم من هدوءها الي كان مرعب وانها بتسمع الكلام من غير شكل بس اتنهد ودخل وقعد علي الكنبه ولاقا علي التربيزه كميه ادويه مش طبيعيه ومسكهم لاقهم كلهم لإكتئاب

رجعت ملاك وهيا جيباله ميه 

ملاك بهدوء:اتفضل ممكن تديني العلبه بقا

رعد اخد منها الكوبايه وشرب وبعد كدا مدلها العلبه وهيا مسكتها و بصتلها وابتسمت بحزن وقعدت علي الكنبه وفتحتها ومسكت حبيتين وباقي كوبايه الميه الي كانت مع رعد ولسا هتحطه في بوقها رعد مسك ايدها

رعد بضيق:استني 

ملاك:اشمعنا 

رعد بقلق:متخديش البتاع دا حرام عليكي صحتك 

ملاك برفعه حاجب:وانت بقا خايف علي صحتي 

رعد بتوتر:لاء مش عليكي يعني لازم صحتك تبقا كويسه عشان المهمه احنا مسافريين بكرا 

ملاك بسخريه وزعل:متقلقش انا هاخده وهنام بس مش هموت هه او اموت هيكون احسن  

رعد بضيق:ايه كميه الادويه دي لإكتئاب ليه كدا

ملاك بتوتر:وانت مالك اتفضل مش شربت الميه يلا قوم روح مش جبت الي حاجه الي كانت تخصني خلصنا بقا

رعد بصلها بنظره غريبه وهيا مفهميتش دي شفقه ولا كره ولا استحقار ولا خوف ومتكلمتش 

وبعدين قام وقف واتجه للباب وفتحه وبصلها وهيا كانت بتبصله وبتقوله بعينها 

ملاك في نفسها:متمشيش انا لوحدي ارجوك انا خايفه استني متسبنيش لوحدي استني يارعد ارجوك 

رعد فضل باصص ومكنش عاوز يمشي وهيا لما لقته بيبصلها لفت وشها النحيه التانيه ونزلت دمعتها بحزن واحساس بالوحده رهيب وفجأة الباب اتقفل وعرفت انه مشي وضمت رجليها لصدرها وحطت ايديها وفضلت تعيط بحرقه وخوف من الوحده 

رعد بذهول:بتعيطي ليه دلوقتي 

ملاك بصتله بدهشه وفرحه انه لسا موجود بس مبينتش 

ملاك بضيق مزيف:انت لسا بتعمل ايه هنا 

رعد حس انه حاسس نحيتها بحزن رهيب وخاف يمشي ويسيبها وقرب منها وقعد جمبها ومسح دموعها بإبهامه وهيا اتأثرت جدا

رعد بغرور:اصلي مش همشي من هنا 

ملاك بستغراب:اشمعنا 

رعد بخبث:مش انتي مراتي ودي شقتك ف انا هقعد معاكي هنا وبعدين نمشي سوا علي المهمه وبس

ملاك من جواها فرحت انها مش هتفضل لوحدها بس بينت العكس 

ملاك بضيق:اتفضل اطلع وروح بيتكم هيا مش ناقصاك 

رعد بدون وعي منه كتم بقها بإيده وسرح في عيونها الي حتي وهما باهتين بس الدموع زادتهم جمال ولمعت فيهم

رعد بهدوء:انا هكلمك لاول مره بهدوء اسمعي بقا انا لا بطيقك ولا انتي بتطقيني والقلوب عند بعضها  وانا مش عارف ايه الي جابني هنا يمكن عشان اتدرب اننا هنفضل مع بعض كتير ويمكن عشان كنت حاسس انك محتاجه حد الله اعلم بس اعتبري النهارده اخر يوم هنا وهنعيشه سوا كتدريب قولتي ايه 

ملاك بهدوء:ماشي 

رعد حط ايده علي جبهتها وهيا عقدت حاجبيها بستغراب

رعد بذهول:بت انتي هوا انتي سخنه النهارده 

ملاك بهدوء:لاء عادي اعتبر البيت بيتك يا عم وابعد عني انا هنام 

رعد بضيق:تنامي قومي نشوف حاجه ناكلها في البيت دا 

ملاك بسرعه:بلاش حكايه الأكل دي معلش

رعد بصلها بستغراب وقام اتجه للمطبخ وفتح التلاجه ملقاش فيها ايه حاجه والمطبخ كانه مهجور وطلع عندها 

رعد بسخريه:دا مفيش حتي رز اومال بتاكلي ايه 

ملاك بإحراج:عادي بقالي اربع سنين باكل من برا 

رعد بذهول:اربع سنين من برا 

ملاك:ااه عادي اصلي معنديش حد يطبخلي وانا مبعرفش اطبخ 

رعد بتذمر:عن اذنك انا ماشي خليكي عايشه هنا لوحدك

ملاك بخجل من الموقف:مع السلامة 

رعد اتجه للباب وفتحه ونزل وقفل الباب وهيا اتضايقت بس متكلمتش

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري
وتحديدا في غرفه ريم 

كانت قاعده لوحدها بس عقلها مشغول وبتشرب عصير 

ريم بتفكير:تب اعمل ايه انا لو رعد اخويا عرف حاجه زي دي ممكن يقتلني 

قطع تفكيرها خبط الباب 

ريم:ادخل 

دخل حسام وكان باين عليه الضيق والغضب 

ريم بحزن:نعم ياحسام 

حسام بغضب:انتي الي نعم عاوزه مني ايه اكتر من الي عملتيه 

ريم:انا عملت ايه 

رمي حسام في وشها صور كتير ومسكت واحده منهم واتصدمت لانها كانت صورها وهيا بملابس داخليه وصور مش كويسه 

ريم بدموع:حسام انت جبت دول منين 

حسام بسخريه وحزن:حبيب القلب بتاعك باعتهوملك وباعتلك رساله حب علي القصر هنا واحمدي ربنا اني انا الي كنت برا بتكلم في الموبايل لان لو كان رعد كان قتلك

ريم قربت منه وبصتله بكسره وفجأه اترمت في حضنه وعيطت جامد وحسام كان مبسوط بقربها لانها اول مره بس مش طايقها بسبب الي حصل وسابها تعيط وهوا هيموت ويرفع ايده بس كرامته منعته 

حسام ببرود:خلصتي قوليلي بقا مين الي صورك الصور دي 

ريم بحزن:انا هحيلك كل حاجه والله انا مليش علاقه بصور دي وكمان دا مش جسمي انا كان ليا في الجامعه واحده صاحبتي اوي وكانت بتحب ولد وهوا رسم عليها الحب وبعدين صورها صور مش كويسه معاه وهدادها بيهم وجت حكتلي ف انا بطيبه قلب مني رحت اتكلم معاه عشان اهدده يبعد عنها بس اكتشفت ان صاحبتي كانت اخده صوري من موبايلي وهوا فبرك عليهم وعطالها نسخه من صورها كانها الاصليه لانه كان عاوزني انا من الاساس وبعدها بقاله 6شهور بيهددني وانا خفت احكي لحد ميصدقنيش وهوا فعلا قايلي انه هيفاجئني وعاوز نص مليون جنيه ويديني الصور 

حسام بغضب وذهول:كل دا ومتكلمتيش لييه ياريم لييه

ريم بعد تصديق:حسام انت مصدقني 

حسام بغضب:طبعا مصدقك بس فين مكان الواد دا ياريم 

ريم بصدق:والله ما اعرف بس هوا قالي هاتي الفلوس وتعالي شقتي

حسام بتفكير:تمام ياريم اعتبريه حصل وسيبيها عليا اديني رقمه 

جريت ريم علي موبايلها وعطيته الرقم وهوا بيفكر انه هيشرب من دم*ه

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك 

كانت قاعده لسا مكانها بحزن وضيق وبتمسك علبه الدوا الي بتنيمها بس بترميها علي الارض

ملاك بقرف:كفايه لحد كدا انا تعبت من الحزن والهم كفايه بقا اني اتعب في صحتي 

ونامت علي الكنبه بحزن وتعب بس الباب خبط 

ملاك بضيق:استغفر الله العظيم 

وقامت فتحت واتصدمت لما لقت رعد وفي ايده اكياس كتيير 

ملاك  انت ممشيتش لييه وايه الي رجعك 

رعد زقها ببرود ودخل وهيا لسا مصدومه وهوا راح المطبخ وهيا قفلت الباب وراحت وراه 

ولقت رعد جايب حاجات كتير جدا ورز واكل كتيير

ملاك بضيق:ليه الحاجات دي وبعدين مش مسموحلك تتدخل في حياتي 

رعد ببرود:بقولك ايه انا جعان وملقتش عندك حاجه فنزلت جبت خلصنا 

ملاك بغضب:انت ليه محسسني اني مليش لازمه ومش معايا اكل انا بس الي معنديش ام تعلمني اطبخ فباكل من برا وخلاص

رعد بهدوء:تمام هتقفي تعملي معايا عشان معرفش مكان الحاجه

ملاك بذهول:ايه دور الحنيه الي نزل عليك فجأة دا 

رعد بعدم اهتمام:يعني بتعود اني هشوفك في خلقتي فتره شغل يعني 

ملاك:تمام اتفضل الحاجه عندك اهي 

رعد قلع التيشرت وكان لابس فلنه بيضه بحملات وملاك اتصدمت وحطت ايدها علي وشها

ملاك:ايه يا متخلف انت دا 

رعد بضيق: لمي لسانك لامؤخذه مبعرفش اشتغل وانا حاسس اني مضايق 

وبدأ يعمل في الاكل وهيا بتحاول تساعد ومش عارفه بس قعدت علي الكرسي المقابل للرخامه وركنت عليها   ونامت 

رعد:بقولك ايه فين الفلفل الأسود انتي اتطرشتي 

فلف ولاقها نامت على نفسها فقرب منها وكانت نايمه ووجهها شاحب بس كانت جميله وملامحها طفوليه اوي

رعد في نفسه:انا مش عارف مالي بس انتي صعبتي عليا ااه الي بعمله دا شفقه مش اكتر عليكي وتدريب وخلاص انا أصلا مش بطيقك وهوريكي بس اصبري هربيكي يابنت النجار يمكن وشك زي الملاك بس انتي شيطانه اكييد 

وقرب شالها ودخل بيها الاوضه وحطها علي السرير وغطاها وطلع يكمل الاكل وهوا بيفكر في الي جاي

@@@@@@@@@@@@@


#احببت_متمرده part12
بعد مده بيخلص رعد الاكل وبيكون عمل مكرونه بشاميل بلفراخ وبانيه وكفته في الفرن وسلطه وطحينه وجهز السفره

ودخل الغرفه يصحي ملاك 

رعد بضيق من نفسه:انا ايه الي جابني هنا وانا بعمل ايه اصلا 
.......... 
رعد بتوتر:احم ملاك. ملاك 

ملاك بنوم:امممم 

رعد بضيق:يلا عشان نطفح 

ملاك:روح اطفح انا مش طافحه 

رعد بغضب:ما يلا ياست ملاك هيا مش ناقصه 

ملاك قعدت علي السرير بزهق وقامت دخلت الحمام وهوا طلع قعد علي السفره يستناها 

خرجت ملاك بعد ماغسلت وشها وفاقت واتصدمت من شكل الاكل الي كان تحفه هوا والريحه

ملاك في نفسها:الله انا مشوفتش الاكل دا من زمان 

وقعدت وبدأت تاكل والاكل عجبها جدا ورعد كان بيبصلها ومتابع نظرات الاعجاب 

ملاك بعفويه:تسلم ايدك  بجد انت اكلك جميل اوي ... استوعبت واتحرجت 

رعد بغرور:دا كدا كدا 

ملاك بصتله ومهتمتش وكملت اكل وهوا اكل هوا كمان 

بعد مده بيخلصو اكل

ملاك بشبع: الحمدلله انا مأكلتش كدا من زمان بجد انا متشكره ليك مع اني مش بطيقك بس اكلك حلو 

رعد بضيق:شكرا ياستي عن اذنك انا بقا هقوم اروح 

ملاك بحزن:اتفضل ياحضرت الظابط 

رعد بصلها شويه ولبس التيشرت وخرج بالفعل وهيا بصت علي اثره بحزن وقامت قعدت مكان ما رعد كان قاعد ومسكت معلقته وبدأت تكمل طبقه وهيا بتعيط بحرقه علي حالها...

بس الباب خبط تاني وووو......... 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري

كانو العيلتين كلهم قاعدين في الصالون بيتكلمو ويضحكو

سالم بإبتسامه:والله ياجماعه انتو نورتونا

قاسم:بنورك ياسالم والله انتو الي قعدتكم مايتشبعش منها

جميله:هيا ملاك مش جايه ولا ايه

نيره:صدقيني مش هتيجي

فجأه دخل رعد

رعد:سلام عليكم

الجميع:عليكم السلام

حسين:ايه يارعد مش عاوز تقعد معانا ولا ايه

رعد:لاء الموضوع مش كدا بس كان عندي مشوار

ميرفت:اكيد عشان عروسته مجتش معاكم

ملاك من وراهم:ومين قال اني مجتش

الجميع بصلها بدهشه معادا رعد لانه هوا الي جابها أصلا

جميله جريت عليها:أخيراً شوفتك وانتي مرات ابني 

رعد نفخ بضيق:يا امي شغل والله للشغل 

جميله:مش مهم المهم انها مراتك وخلاص 

ملاك بمرح:هوا عروسه والسلام وخلاص اي حاجه فيها الروح 

جميله ضحكت:لاء يا حبيبتي مش القصد بس مكنتش اتوقع أنه يتجوز حتي لو شغل 

سالم:تعالى يابنتي قربي دا انتي وحشانا اوي

ملاك قربت منه وقعدت جمبه ويارا بتبصلها بشر وكره

يارا بشر:علي فكره انا منستش تحذيري ليكي 

ملاك :تحذير ايه حضرتك 

يارا بغل:انتي هتستعبطي ما انتي رسمتي عليه خلاص واخدتيه مني 

ملاك بغضب:رسمت علي مين ايه دا 

علي:جرا ايه يا يارا

يارا:استني يابابا  انتي بقا طلعتي مخططه لكل حاجه

ملاك بصتلها بغضب:يابنت الناس تلاشي غضبي 

يارا بكره وغل: انتي واحده مش محترمه ومش متربيه وبتلفي علي الرجاله الاغنيه المره الي فاتت كان عاصم السعدني والمرادي رعد الدمنهوري انتي انسانه قذره

بس فجأه نزل علي وشها قلم وكان من رعد الي عيونه كانت حمرا والجميع اتصدم وملاك بصتله بدهشه

يارا:انت بتضربني عشان دي يارعد

رعد بغضب:اخرسي ما اسمهاش دي اسمها ملاك يبقا تحترمي نفسك ازاي عاوزه تغلطي في شرف مراتي واسكتلك انتي اتجننتي حتي لو جوازنا علي الورق وللشغل بس بردو اسمها اتحط جمب اسمي يعني كرامتها من كرامتي لحد ما اطلقها 

يارا بغل:هتشوف يارعد انت ليا انا وبس فاهم ليا انا وبس وهاخدك ومش هسمح للبنت دي تاخدك مني 

علي بغضب:يارا احترمي نفسك عشان مربكيش من الاول وجديد انتي ناقصه ربايه 

يارا بصت لملاك بكره وملاك بصتلها بتحدي وطلعت فوق بغيظ 

ملاك بضيق:انا بعتذر لحضرتكم عن الي حصل وبستأذن منكم اني لازم امشي 

جميله:انتي لحقتي تقعدي

ملاك بتوتر:معلش لازم امشي عشان الحق اجهز شنطتي عشان بكرا سفر وكدا عن اذنك ياجدو 

سالم:اذنك معاكي يابنتي

ملاك:سلام عليكم...... وخرجت من القصر بغضب ومكنش معاها عربيتها لانها جايه مع رعد 

وفضلت تتمشي في الهوا وحست انها مرتاحه بس استغربت اوي ازاي مش بيطقها وطبخلها لاء وكمان دافع عنها وفضلت تفكر كتير لحد خرجها من تفكير العربيه الي بتزمر وراها وكان رعد 

ملاك بصتله بدهشه انه كمان راحه وراها 

رعد ببرود:هتفضلي متسمره كدا اركبي اوصلك 

ملاك:لاء مش عاوزه انا حابه اتمشي 

رعد بحده:قولتلك اركبي والي هركبك غصب 

ملاك بصتله بضيق وركبت ورا

رعد برفعه حاجب:انا مش سواق الهانم والله اتفضلي اقعدي قدام 

ملاك نزلت ونفخت بضيق وركبت قدام  وهوا اتحرك 
..... 
ملاك بضيق:لو سمحت وصلني عند البحر مش عاوزه اروح 

رعد مردش عليها واتجه عند البحر فعلا 

ملاك بإستفزاز:شيفاك يعني جبت عربيه جديده بس ليه جبتها نسخه من القديمه

رعد بخبث:اوعي تكوني فاكره اني نسيت حقي والله لهربيكي بس اصبري عليا 

ملاك بغضب:تربي مين يا اسمك ايه انت هيا نقصاك هوا انا عشان هاديه النهارده تعملي فيها ولي امري 

رعد:ايوا كدا اظهري علي حقيقتك انا قولت الوش البرئ الهادي دا ميكلش معاكي انما البلطجيه ام لسان طويل دي انتي ياحضرت الظابط

ملاك بصتله بغضب:انت عيل بارد نزلني جتك القرف نزلني حالا 

فرمل رعد فجأه وملاك اتخبطت في الطبلون وهوا اتخض عليها بس مبينش 

ملاك بوجع:اااه راسي يامتخلف 

رعد بضيق:وريني كدا...... كانت بتحاول تشيل ايده بس هوا بعدها ومسك دماغها وكانت اتجرحت بسيط بس بتوجعها 

ملاك بعند:ابعد عني 

رعد برفعه حاجب وبرود:اصلي هموت عليكي يابت يلا انزلي 

ملاك بغيظ:نزله ومش عاوزه اشوف وشك تاني 

ونزلت فعلا ومشيت قدامه وهوا نفخ بضيق واتحرك بسرعه  وهيا راحت قعدت علي احد المقاعد وبتدور علي تليفونها مش لاقيه 

ملاك بغضب:غبيه انا غبيه ازاي نسيت موبايلي معاه وكمان هوصله ازاي اوووف بقا انا زهقت 

......... عند رعد كان ماشي بس وقف رنه الموبايل وبص علي موبيله لقاه مش بيرن فبص علي الارض لانه وقع لما هوا فرمل العربيه ولاقا موبايل ملاك بيرن بإسم عاصم فإتعصب ميعرفش لييه وفتح المكالمه بس ما اتكلمش 

عاصم:ملاك ارجوكي اسمعيني ملاك انا عاوز اقابلك انهارده ضروري وهحكيلك علي كل حاجه ارجوكي ياملاك تعالي بس لو 10دقايق ملاك انا بحبك والله انتي ليه مش عاوزه تسامحيني دا انا عاصم ياملاك والله بحبك بس 

رعد قبض ايده بغضب جنوني وغيره مش عارف سببها وقفل في وشه المكالمه 

رعد بغضب جحيمي:بتحبها ااه والله لهوريكي..... ولف بسرعه جنونيه متجه ليها 

........ عند ملاك كانت قاعده بتلعب مع شويه قطط وكانت شبه الاطفال 

ملاك بطفوله:انتي جميله اوي ياخلثي.... وفضلت تلعب معاهم وهيا فرحانه 

رعد وصل واتصدم لما لاقها بتلعب مع القطط لاء وكمان بتأكلهم وفضل يتفرج عليها بس افتكر عاصم واتعصب 

رعد بصوت جوهري:ياحضرت الظابط 

ملاك انتفضت من مكانها وبصتله بغضب:ايه في ايه 

رعد مدلها تلفونها بغضب وهيا اخدته بس رن تاني في ايدها وكان عاصم 

ملاك ردت و عطتله ضهرها ورعد اتصدم انها مبعدتش وهتتكلم قدامه 

عاصم:ملاك 

ملاك ببرود:ارغي 

عاصم:ارجوكي تعالي قبليني ياملاك انا محتاجك اوي 

ملاك بكره:بقولك ايه يالا انت عيل ملكش لازمه فغور من وشي عشان وربي ياعاصم انا لو شوفت وشك لهنهيك وهقتلك قبل مااذلك غور يالا هيا مش نقصاك 

عاصم بغضب:مش انا حبيبيك مش كنتي بتحبيني انا

ملاك بسخريه:هههههه تصدق ضحكتني كنت عيله هبله وانت استغلتني بس لاء انا مش هسيبك غير لما انهيك ياعاصم.

عاصم بندم:ارجوكي ارجعيلي انا مش قادر تب حتي قبليني 10دقايق ياملاك والله مظلوم وعارف اني غلط

ملاك بغضب وتوعد:اقفل بي جهز نفسك عشان اللعبه بدأت يا ابن السعدني وحيات كل دمعه نزلت من عيني وكل وقت كرهت فيه نفسي لهدوقك نفس الكأس ياعاصم 

عاصم:افهميني بقا ارجوكي 

ملاك بخبث:تيك تك تيك تك 1.2.3 بممم 

عاصم بدهشه:في ايه ياملاك بتعدي ليه 

ملاك بسخريه:دي قرصه ودن بس ياابن السعدني

وقفلت في وشه ولفت لرعد

ملاك بذهول:انت لسا واقف ليه معلش 

رعد بضيق:مفيش انا ماشي 

ملاك:استني تعالي وصلني مكان لو سمحت 

رعد بغضب:هتروحي تقبليه

ملاك ببرود:اقابل مين وبتاع مين تعالي وصلني ياعم 

وراحت ركبت العربيه وهوا راح وراها ودور ومشي 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند عاصم 

كان في مكتبه ورزع الموبايل في الارض بغضب

عاصم بجنون:انتي ليا وب اي شكل من الاشكال هرجعك 

دخل عليه مساعده 

رجب بتوتر:الحق ياباشا 

عاصم بخوف:في ايه انطق

رجب بتوتر أكبر:المخزن الصحراوي الي فيه الشحنه الجديده اتف"جر بالبضاعه كلها وبقا كومه تراب

عاصم بدهشه:اايه اتف*جر ازااااي 

رجب بخوف:منعرفش ياباشا الرجاله كلها ماتت والمخزن انف"جر مره وحده ومحدش عرف يهرب حتي 

عاصم بتوعد وجنون:ملااااااااااك 

رجب بذهول:ملاك النجار الي عملتها 

عاصم بغضب وجنون:خسرتني ملايييين هيا ملاك النجار 

رجب برعب:دي اخر مره جت البار قلبتها مشرحه دي مبترحمش 

عاصم:اجري شوفلي حل بسرعه وانا هتعامل معاها 

رجب:حل ايه معتش حلول خلاص بقولك البضاعه بقت تراب 

عاصم بجنون:عرفت ازاي مكان المخزن ملااااااااااك 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك

رعد:راحا فين 

ملاك:اطلع وانا هقولك الطريق 

وبالفعل رعد مشي وملاك وصفتله الطريق 

ملاك:استني بس هنا في حد هيجيب حاجه 

وقف رعد بغضب:هوا انا شغال عندك روح هنا وتعالي هنا

ملاك:ياعم مش مشكله هتوصلني بس وتمشي 

قاطع كلامهم شاب جاي وفي ايده شنط كتير جدا 

الشاب:ملاك هانم نورتينا 

ملاك بإبتسامه:بنورك لو سمحت حطهم في الكرسي الي ورا 

الشاب:تحت امرك يا هانم 

حط الشاب الحاجه وملاك طلعت 200جنيه وادتهمله 

الشاب بفرحه:بس دا كتير اوي ياهانم

ملاك بطيبه:خدهم بس ياعم ومع السلامه 

الشاب:الله يديكي الخير دايما 

ملاك:اطلع حضرتك اتفضل 

رعد نفخ بضيق وزهق وطلع زي ماوصفتله لحد ما وصل قدام مبني كبير وملاك نزلت 

ملاك:ياعم سعيد 

سعيد بفرحه:اهلا اهلا ياملاك هانم نورتينا عاش من شافك

ملاك بإبتسامه:بنورك ياعم سعيد معلش بس شيل معايا الشنط دي لحد جوا الله يكرمك 

سعيد:من عيوني ياهانم..... وقرب وشال الشنط وساب شنتطين 

ملاك:سيبهم انا هجيبهم...... واخدتهم وبصت لرعد

ملاك:انا متشكره يا حضره الظابط انت تعبت معايا اوي النهارده ممكن تمشي انت عن اذنك..... وسابته ودخلت وهوا كان عاوز يعرف هيا راحا فين فركن العربيه ونزل وراها وهوا مفكرا هتقابل عاصم

واتقدم شويه ودخل لحد جوا ومأخدش باله من اليافطه واتصدم من الي شافه قدامه 

............ في الداخل 

دخلت ملاك وهيا شايله شنتطين ودخلت جوا قابلتها بنت صغيره بالحضن 

البنت:ملاكككككك 

ملاك حطت الشنط بسرعه ونزلت بركبتها وفتحت دراعتها والبنت دخلت في حضنها 

ملاك بإبتسامه:وحشتيني اوي لولو

ليله بزعل طفولي:لو كنت وحشتك صحيح مكنتيش غيبتي عني كل دا لولو زعلانه من ملاك

ملاك عقدت حبيها:يالهوي انا ملاك وحشه عشان زعلت القمر دا ياناس 

ليله:انا مش هكلمك تاني...... وعطتها ضهرها وعقدت زرعيها  وملاك مدت ايدها في شنطه من الشنط وطلعت باار شوكولاته كبير جدا وكان باين عليه فخم 

ملاك :خلاص انا هاكل انا الباار الكبير الي طلبتيه 

ليله لفتلها وعيونها لمعت بسعادة:دا ليا ياملاك 

ملاك بحب:ااه يا قلب ملاك 

ليله حضنتها تاني واخدت الشوكولاتة:بس متزعليش لولو حبيبتك تاني ياملاك ماشي 

ملاك:تؤتؤ مش هيحصل ياقلبي قوليلي بقا فين العفاريت 

فجأة جه عليها مجموعه اطفال كتير جدا وكلهم جريو عليها وحضنوها بحب 

الأطفال بفرحه:ملاك اخيرا 

ملاك بضحك:وحشتوني ياقرودي عامليين ايه 

الأطفال في نفس واحد:احنا حلوين بس زعلانين من ملاك عشان مش جت لينا من زمان 

ملاك:خلاص اوعدكم مش هتأخر تاني يلا تعالو شوفو ملاك جابتلكو ايه 

سعيد حط الشنط:الشنط اهي ياست هانم 

ملاك:خلاص ياعم سعيد روح انت وانا هراضيك وانا طالعه

سعيد طبيبه:ولاليه لازمه يابنتي انتي خيرك مغرقنا

ملاك بحب:دا خير ربنا 

الأطفال:ايه دول ياملاك 

ملاك:كل الشنط دي فيها لعبه لكل واحد وشوكولاته زي بتاعت لولو 

الأطفال صرخت بفرحه وجريو علي الشنط وملاك كانت بتلعب وتهزر معاهم كانها طفله زيهم وكانت بتضحك من قلبها رعد شاف كدا من شباك زجاج برا واتأثر جدا انها بطيبه دي 

سعيد من وراه:في حاجه يابيه 

رعد بتوتر:لاء مافيش ياعم سعيد بس هيا الانسه ملاك بتعمل ايه ومين دول

سعيد بصلها بطيبه وحب:الست ملاك من احسن الناس الي شوفتها ودا دار لأيتام وهيا بتيجي كل اسبوع تيجبلهم هدايا وشوكولاته وتلعب معاهم زيها زيهم دي قلبها طيب اوي بس المرادي بقالها حوالي شهر ماجتش وهيا بتجبلهم كل حاجه لبس وهدايا وكل اسبوع بحاجه شكل دي حتي كل شهريين كانت بتاخدهم وتروح الملاهي بس من يوم ماليله تاهت وهيا عملتلهم ملاهي هنا بص يابيه 

بص رعد علي يمينه ولاقا لعب كتير جدا كانها ملاهي فعلا 

سعيد:حاجه تاني يابيه 

رعد :لاء اتفضل انت..... وفجأه موبايله رن 

رعد ببرود:نعممم 

شريف بخبث:عامل ايه

رعد بغضب:مش طايق نفسي عشان سمعت صوت أمك

شريف:مقبوله منك ياصاحبي 

رعد بكره:متقولش صاحبي خساره فيك الكلمه دي انت انسان وس*خ وحقير 

شريف ضحك:معلش استحملني

رعد بنفاذ صبر:فين مها يا شريف

شريف بكره وحقد:مش هقلك مكانها انا اخدتها وهفضل اخد كل حاجه هتحبها 

رعد بخبث:خلاص مش عاوز اعرف انا اصلا كدا كدا مش مستنضفكم بس خليك فاكر ان العلبه الصفيح بتاعت المرحومه معايا ياشيري يلا سلام 

شريف بغضب وجنون:الووو رعد ارجوك رعدددد.... وقفل رعد الخط واتنهد بخنقه قويه  وكان ماشي بس سمع صوت ضحك. الاطفال وملاك وابتسم غصب عنه وقرر يدخل يجرب الشعور دا 

.......... في الداخل

كانت ملاك بتلعب معاهم في ملعب كور كبير جدا وفيه زحليقه بسلم يطلعو وينزلو في الكور وكانت الزحليقه الي بهوا دي 

ليله بضحك:ملاك غرقت ياولاد 

ملاك:عوووو انا العفريت...... كلهم جريو استخبو في الكور وبقو يضربوها بيهم وهيا بتردلهم الضرب وبتضحك جامد ومن قلبها هيا حقيقي كانت حاسه بوحده رهيبه بس الأطفال دول ملو الفراغ 

رعد بإحراج:ممكن العب معاكم 

ملاك:........... 

@@@@@@@@@@@@


#احببت_متمرده part13

رعد بإحراج:ممكن العب معاكم

ملاك بصتله بصدمه:تلعب معانا!!! 

رعد حك رقبته بتوتر وقربت منه ليله ومسكت ايده

ليله ببراءه:تعالي العب معانا عادي ياعمو

رعد ابتسم غصب عنه وشال ليله وباس خدها:يعني موافقه 

ليله بصت للعيال:موافقين ياولاد

الاطفال:موافقيين 

ليله بفرحه:اهو وافقو يلا نلعب بسرعه

رعد بفرحه:يلا بس بتلعبو ايه 

ليله:نزلني 

رعد نزلها وهيا مسكت ايده واخدته معاه بس ملاك كانت في وشه

رعد ببرود:عدي بس كدا يابت انتي 

ملاك كل دا فاتحه بوقها بدهشه:بت؟! 

وبالفعل بدأ رعد يلعب معاهم ويشلهم ويلعب وكان ناسي هموم الدنيا وملاك كانت بتبصله بصدمه

ليله بفرحه:تعالي يلا ياملاك العبي معانا ..... وشدتها من ايدها وزقتها في ملعب الكور وملاك ضحكت ولعبت معاهم

وفجأه وملاك بتجري وراهم حد من الاطفال كعبل رعد ووقع علي ملاك ووقعو في ملعب الكور علي بعض ورعد باسها بلغلط وهيا فتحت عيونها بصدمه بس الاطفال ما اخدوش بالهم لانهم كانو غطسو في الكور وفضلو باصين لبعض بصدمه وقلبهم بيدق بقوه الاتنين 

ليله بزهق:انتو متو انتو الاتنين تحت

ملاك استوعبت وقامت وقفت بسرعه ورعد بعد وكانت ملاك هتموت من الاحراج ورعد كذالك بس كان بيبين البروود وكملو لعب عادي بس كانو بيتجنبو بعض شويه 

وبعد ساعات كتير من الوقت بيمشي رعد وملاك وكان هيوصلها للبيت

....... في العربيه 

رعد:بس انتي علطول بتروحي هناك كدا

ملاك بطيبه:انا بحب الاطفال دول زي صحابي وولادي بظبط

رعد:ااه تمام

ملاك بسخريه:بس انت ايه الي خلاك تنزل تلعب معاهم غريبه 

رعد بتوتر:ولا غريبه ولا حاجه هوا مش دا دار ايتام عادي

ملاك كانت هترد قاطعها رنه الموبايل وكان عاصم 

ملاك بسخريه:عجبتك الهديه 

عاصم اتعصب ورعد استغرب بس متكلمش

عاصم بغضب:عملتيها ياملاك

ملاك بقهر:ولسا هقهرك كمان وكمان ياعاصم وهحرق بدل الواحد ميه صدقني هدمرك

عاصم ببرود:وانا عاوزك انتي وبس حتي لو خسرتيني ملايين ياملاك

ملاك ببرود وتوعد:بقولك ايه الكلام دا لا هياكل ولا هيشرب معايا ليا حق وهاخده منك بس وديني وما اعبد لازم اخليك تجيلي راكع يا ابن السعدني وهعرفك مين هيا ملاك النجار..... وقفلت في وشه

ورعد متكلمش بس كان مستغرب وملاك اتنهدت بقوه 

رعد:وصلنا 

ملاك بتوتر:انا بجد متشكره علي التوصيلات ياحضرت الظابط عارفه اني تعبتك معايا انهارده ودوشتك عن اذنك 

رعد متكلمش بس هيا نزلت وهوا مشي علي طول 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري 
كانو كلهم قاعدين وبيشربو عصير وقهوه وبيتكلمو كلهم 

ابراهيم:بس بجد شكرا علي جوده الحديد ياعمي

قاسم:بتشكرني ليه انا عملت الي عليا يا ابراهيم يا ابني

حسين:انتو معملتكم حلوه مشاء الله 

مروان:بس حضرتك في كذا حاجه محتاجه تتظبط 

يونس:زي ايه 

مروان:في الورق وكمان العقود والحاجات دي

اياد:انتو دافعين 100مليون واخدتو1200طن 

يونس:تقصد ايه يامروان

مروان:اقصد ان مثلا احنا هنعمل عقد مع بعض وهنستور منكم دايما ولا المره دي بس 

يونس:والله علي راحتكم

ابراهيم:انا شايف اننا نفضل مع بعض احسن ونعمل عقد 

حسين:تمام ميضرش ايه رايك يابابا

قاسم:تمام بكرا نعمل اجتماع ونمضي العقود

مروان:خلاص بكرا هنحضر انا وبابا وعمي ونمضي معاكم

اياد:تنورونا

جميله:العشا ياجماعه اتفضلو 

قاسم :لاء يابنتي كدا كتيير احنا جايين للغدا بس القعده اخدتنا

سالم:عيب عليك يا جدع يلا الاكل جهز قومو يلا

وبالفعل قام الجميع واتجمع علي السفره معادا يارا الي كانت لسا في اوضتها

ابراهيم:هوا فعلا ياسياده اللواء الشباب مسافريين بكرا

محمود بضيق:اه بكرا 

جميله بقلق:ربنا يستر عليهم 

الجميع معادا نرمين:اللهم اميين 

ميرفت بقلق:اشمعنا زياد الي سافر امبارح 

محمود:لازم كدا ولو سمحتو مبحبش ادخل في تفاصيل

علي:مش القصد احنا قصدنا نتطمن بس

محمود بتنهيده:خير ان شاءالله

فجأه دخل رعد وكان ماسك جاكيته ورا ضهره وحاطط الايد التانيه في جيبه 

رعد:سلام عليكم 

الجميع:وعليكم السلام

سالم:تعالي اتعشي يا ابني 

رعد:سبقتكم الحمدلله 

يونس:وديت ملاك فيين 

رعد برفعه حاجب:بيتهيألي ميخصكش 

يونس بضيق:ازاي ميخصنيش دي بنت عمي ولازم اعرف 

رعد بغضب:بقولك ايه ياض انت اتكلم معايا بإحترام فاهم واذا كان علي ملاك فميخصكش عشان موقعش طقم سنانك وانت واقف

وطلع علي فوق ويونس سكت بتوتر 

ابراهيم بإحراج:معلش يايونس ياابني امسحها فيا

يونس بتوتر:لا ولا يهمك ياعمي 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك 

كانت قاعده في المطبخ وبتاكل من الاكل الي طبخه رعد ومشغله فيلم علي الاب توب بتاعها 

ملاك بسعاده:الواد دا علي قد ماهوا رخم بس اكله جميل اوي انا معدتي عفن*ت من اكل الشارع ..... واكملت بستغراب:بس ايه الي جابه وخلاه يطبخلي لاء وكمان ضرب بنت عمه عشاني الله وانا مالي مايولعو 

وكملت اكل وهيا فرحانه ومندمجه مع الفيلم 

....... بعد مده بتخلص وبتعمل قهوه وبتتطلع تقعد قدام التلفزيون وشغلت فيلم رعب وقعدت تتفرج وكانت هتموت من الخوف وقفلته بسرعه وبعد كدا قامت دخلت غرفتها ونامت بصعوبه

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصباح
وتحديدا في المطار كان رعد وحسام واقفيين ومستنين ملاك 

رعد بضيق:انا زهقت هنمشي امتي اووف

حسام بتنهيده:اهدي يارعد اكيد زمانها جايه 

محمود:خلو بالكم من بعض ياشباب 

رعد ببرود:ان شاءالله خير 

و بتوصل ملاك والعساكر بتديلها التحيه 

محمود:ليه التأخير دا 

ملاك ببرود :كنت بفول عربيتي 

رعد بنفاذ صبر:وانتي شايفه ان دا وقت يسمح انك تفولي عربيتك ياحضرت الظابط

ملاك بضيق:مش انا وصلت خلصنا 

حسام:خلاص ياجماعه يلا نمشي 

ملاك بصت لرعد بتحدي وهوا بصلها بغضب 

محمود:الفريق هناك هيفهمكو كل حاجه ياشباب 

حسام:ربنا يستر ومنجيش في كياس 

رعد:اتنيل ومتفولش يلا 

محمود:استني يارعد روح انت ياحسام انت وملاك 

وبالفعل رعد وقف وملاك مشيت مع حسام بس وقفها صوت محمود

محمود بتوتر:ملاك 

ملاك بصتله وهوا فتح درعاته عشان تحضنه بس ملاك بصتله بقهر 

ملاك بسخريه:دا مش حضني دا حضن مايا ياسياده اللواء مع السلامه 

ولفت ومشيت وحسام ورعد اتصدمو ومحمود اتضايق ونزل ايده 

رعد:في ايه حضرتك

محمود:انا عاوزك تاخد بالك من ملاك كويس اوي دي قلبها طيب اوي بس لاسف احنا الي مكناش بنقدر بنتي امانه في رقبتك ياحضرت الظابط 

رعد بضيق:سيبها لله عن اذنك.... ومشي وراهم 

..... في الطائره وكانت اقلعت لانها طائره عامه عشان محدش يشك فيهم

حسام قعد جمب واحد ودا كان الكرسي بتاعه وكرسي رعد جه جمب ملاك الي قاعده جمب الشباك وسانده راسها عليه وسرحانه وقعد هوا كمان بس ملاك اخدت بالها 

ملاك بزهق:ايه الي مقعدك جمبي معلش 

رعد ببرود:والله دا الكرسي بتاعي ومش ناقصه مناهده اكبري بقا 

ملاك بغضب:علي فكره انا كبيره  غصب عنك فاهم بارد 

ولفت وشها وهوا اتنهد لانه اتعود وهيا رجعت بضهرها لورا
وبعد شويه بيكون الجو هدي في الطياره والانوار اتطفت 
وملاك شغلت فيلم رعب علي الشاشه الي قدامها ش كان مكتفي انه بيبصلها بضيق وساكت 

ملاك بتوتر:بما ان في ناس في الطياره هشغله عادي ايه الي هيخوفني يعني 

وتابعت الفيلم وكانت مرعوبه حرفيا ورعد شايف رعبها وابتسم ابتسامه. شبه معدومه وفجأه ملاك مسكت في دراعه جامد ودفنت وشها في دراعه بخوف شويه واستوعبت وبعدت وشالت السماعه وقفلت الشاشه

ملاك بإحراج:انا يعني سوري مقصدش 

رعد بببرود:عادي مش فارقه 

ملاك في نفسها:يخربيت برودك يا اخي عيل باارد...... وسرحت وبعد كدا بدأت تروح في النوم لانها مانامتش كويس ورعد لاحظ وهيا تلقاءياً وقعت علي كتفه وهوا سابها وهيا حضنت دراعه بنوم ونامت وهوا كان حاسس شعور غريب بس كان بيكذبه 

حسام بمرح:الله يسهلووو

رعد ببرود: صفي النيه دماغك الشما*ل دي هتوديك في داهيه 

حسام بضحك:والله انا غلبان ههه عجبتك ها

رعد سكت ومردش وبص علي ملاك وسرح في ملامحها الطفوليه وحس بنوم هوا كمان ورجع بضهره لورا ونام وشال دراعه من ملاك ووقعت في حضنه وهوا حضنها ونام بعمق وحسام بيبص عليهم ومبتسم 

حسام بمرح:اوعدنا يارب..... وقعد يفكر في ريم والي حصل لحد مانام هوا كمان
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري .. وتحديدا في الصالون كان قاعد ابراهيم وسالم وجميله وميرفت وعلي

ابراهيم بتوتر:بابا عاوز حضرتك في كلمتين 

سالم:اتفضل يا ابني 

ابراهيم بص لعلي ورجع بص لابوه:دلوقتي انت عارف اني مش بكذب عليك في حاجه صح

سالم بقلق:صح قول في ايه قلقتني

ابراهيم بضيق:انا جالي صالح السمنودي وعاوز المزرعه بأي طريقه بس انا مرضتش ورفضت زي ماحضرتك امرت وهوا مصمم لدرجه انه هددني بس انا رفضت اني اديهاله وطلبتله الامن وهوا عاوزها بأي طريقه ليه مش عارف 

سالم بتنهيده:بس انا عارف ليه 

ابراهيم بستغراب:ليه؟! 

سالم:عشان المزرعه دي اولا موقع متميز جدا للسياح انها تبقا فندق في منطقه زي دي وخصوصا انها في الاقصر  ثانيا ان هيا تحتها آثار كتير و بمليارات 

ابراهيم بصدمه:آثار 

على بدهشه:يعني ايه آثارر تب وانت عارف من امتا 

سالم:الموضوع دا معرف من ايام ابويا الله يرحمه وانا عارف ان صالح زرع واحد من رجالته في المزرعه عشان يحدد المكان بس هناك الرجاله مسكوه وخرجوه وعشان كدا هوا جالك 

جميله بقلق:بس كدا خطر يابابا ممكن تكلم الشرطه وتيجي تاخدهم 

سالم:يابنتي انا لو كلمت الشرطه صدقيني مش هيلحقو يطلعوها لان دا تراث البلد ودي ومكانها دا احسن. مليون مره من المتاحف هيا كدا مستوره وهفضل احميها عمري كله 

ميرفت:بس بردو كدا غلط ممكن. حد. يعمل فيها حاجه 

ابراهيم:فعلا لازم نكلم فريق متخصص يشيلها وهيكون معاه. حراسه 

سالم بغضب:انا قولت الي عندي والي هيفكر يتدخل في الموضوع دا هزعله مني فاهميين خلصنا وقفل علي الموضوع وحوار صالح انا هتصرف فيه قريب 

علي بتوتر:يابابا احنا خايفين عليك بس و

سالم بصرامه:الموضوع اتقفل ومش عاوز كلام فيه تاني

الجميع سكت لانه عارفينه عصبي وعنيد 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار.... وتحديدا علي الفطار كان الكل علي السفره معادا محمود

قاسم:صحيح يايونس مش عوايدك يعني انك تقعد معانا مالك

يونس بتوتر:مش عاوزني في البيت ولا ايه ياجدي امشي

قاسم:لاء مش القصد اقصد غريبه يعني انك تقعد في حاجه 

يونس :لاء ولا في حاجه بس انا حابب اقعد معاكم وخصوصا بعد ما اتخصمت انا وملاك يعني مش حابب اقعد لوحدي

اياد بفضول :صحيح هوا ايه سبب خصامك انت وملاك غريبه يعني 

يونس بتوتر:عادي مفيش هيا عنيده وعاوزه تمشيني علي مزاجها وانا ميرضنيش ان واحده الي تمشيني حتي لو بنت عمي 

قاسم بشك:ياراجل ما انتو من صغركم كدا ايه الي اتغير

يونس بضيق:هوا تحقيق ولا ايه مش طايقني اروح

قاسم بحده:صوتك يوطي وانت بتكلمني فاهم 

يونس بتوتر:اسف ياجدي مكنتش اقصد بس متحسسنيش اني تقيل عليكم

نرمين بقرف:خلاص ياعمي انتو هتتشكلو عشان البنت المقرفه دي خلاص حتي وهيا مش موجوده عامله مشاكل

قاسم بضيق:يانرمين اتقي الله دي بنتك ياشيخه 

نرمين بعصبيه:بلا بنتي بلا قرف هيا مايا وبس انا معرفش المقرفه دي بنت عاقه بوالديها ومتعرفش الاحترام 

قاسم بغضب:بجد حسبي. الله ونعم الوكيل فينا كلنا اه والله..... وقام وساب الاكل

يونس:هوا جدي ليه مش طايقني

حسين:يابني جدك عاوز يتطمن عليك مش اكتر 

نيره:خلاص ياجماعه افطرو بقا 

اياد ببرود:عن اذنكم هطير انا بقا مليش انا في مشاكلكم
..... وقام عمل سنتدوتش وخرج واكمل الجميع الاكل
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك ورعد .. كانو وصلو امريكا

صحي رعد علي هبوط الطياره وبص علي ملاك كانت لسا نايمه فبعد عنها ببطئ وهوا مصدوم من النومه ومتوتر

رعد:حسام انت نمت حسام 

حسام بنوم:ايه ياعم سيبني كمان شويه حضرلي الفطار 

رعد بذهول:فطار؟! ....... حسامممم انت يازفت 

حسام فتح عين واحده :نعم عايز ايه من االزفت 

رعد اتنهد بغضب وشاف ازازه مايه ففتحها وكبها عليه وحسام قام مخضوض 

حسام:ايه ياعم دا ياعم احنا فين ااه الطياره 

رعد بغضب:اتنيل اجهز  وصلنا ياخفيف 

حسام بص لاقا ملاك نايمه ومتغطيه بجاكيت رعد
.... 
حسام بغيظ:اشمعنا مصحتش ملاك متصحيها

رعد بضيق وقرب من ملاك:حضرت الظابط 

حسام بدهشه:حضرت الظابط ؟!..... في واحد بيقول لمراته حضرت  الظابط

رعد بغضب:قولت علي الورق بس فاهم 

حسام سكت بتوتر واكمل بمرح:انا هصحيها 

رعد بغيره:اشمعنا وانا مصيحهاش ليه 

حسام بضحك:اهدا بس ياعم..... وقرب من ودانها من الكرسي الي ورا لانه كان وراهم 

حسام بصوت عالي :ملاااك 

ملاك بدون وعي اتخضت وضربته بالقلم وقامت مفزوعه وحسام اتصدم ورعد كتم ضحكت بالعافيه 

ملاك بغضب:ايه دا يا حيوان انت 

حسام بمرح:يخص عليك دا انا كنت بصحيكي بسخ ايدك مرزبه يخربيتك 

ملاك بصتله بغضب ورعد بيبصلهم بقرف 

رعد بحده:يلا انت وهيا الطياره وصلت ورايا 

ملاك بصتله بقرف ونزلت وراه وحسام وراهم وبيضحك 

........ في المطار وصلو وقابلهم شرطه المخبارات الامريكيه 

الظابط :اهلا 

رعد:اهلا 

الظابط:اتفضلو ايها الظباط 

حسام بمرح:هتودونا فين هتعدومنا ولا ايه

ملاك ضحكت بصوت عالي غصب عنها ورعد بصلها بغضب 

ملاك بضحك:ههههه هموت. متقلقش هيحرقونا بس

حسام بضحك:يامراري يامراري 

رعد بغضب:اتلم انت وهيا وانتي احنا مش في كباريه ياهانم يلا

ملاك بضيق:دا انت باررد ..... ومشيت قدامه وحسام مش جمبه وركبو عربيات سودا فخمه وانطلقو 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في مكان مجهول 

جمال:بقولك مرضاش يديني الفلاشه خالص 

اسلام بغضب:يعني ايه مرضاش يدهالك ازاي كنت عذبت*ه

جمال بضيق:كنت هعمل كدا بس جت بنت وانقذته وهربو 

اسلام بدهشه:بنت وقدرت عليكم يا غبي 

جمال :دي رمت علينا قنابل دخان عمنا كلنا واغمي علينا عشان شمينا ريحته ومشوفناش حاجه

اسلام:تب وهنعمل ايه مع يونس دا روحنا في ايده

جمال:انت الي غبي من الاول لما اديتله الامان 

اسلام بخوف:انا مركزي عالي ولو ابويا عرف ممكن يقتلني

جمال بتوتر:اهدا وسيبها لله وانا هحاول اشوفلها حل هوا حاليا قاعد في قصر العيله وانت عارف قصر النجار عليه حراسه تاكل الزلط واجهزه امنيه كتير وبردو راح امبارح قصر الدمنهوري وحاولنا ناخده بس لو كنا قربنا كانو الرجاله الي هناك خلصو علينا بردو نفس الاجهزه الامنيه الشديده انا مش عارف اجيبه ازاي 

اسلام:اكيد يونس مش هيفضل محبوس في القصر علي طول وهيطلع اكيد 

جمال :ادينا بنراقبه 

اسلام بخوف:ربنا يستر انا مش عارف ايه الي قلبه علينا

جمال بتوتر:لاء وكمان عرف انه معملش حاجه يومها حازم قاله 

اسلام بصدمه:كدا يبقا روحنا في داهيه 

جمال سكت ومكنش عارف يفكر واسلام كان مرعوب

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في امريكا.... وتحديدا في قطاع المخابرات 
.... في غرفه الاجتماعات بيكون قاعد رعد وملاك وحسام والظباط وكذا لواء وشخصيات مهمه جدا وملاك كانت قاعده بين رعد وحسام 

حسام ميل علي ملاك:هما شكلهم متعصب ليه 

ملاك:انا عارفه دول ميقلوش حاجه عن هولاكو الي معانا 

حسام كتم ضحكته بالعافيه ورعد بصلهم برفعه حاجب 

رعد:بتتكلمو في ايه 

حسام:لاء عادي بسألها احنا هنطول ولا ايه بس 

رعد بغيره وضيق:ااه بس ابعد كدا واتعدل 

وفعلا حسام اتعدل وملاك ضحكت عليه 

اللواء:اهلا بكم ايها المصريون اهلا رعد وملاك وحسام نورتو بلدتنا 

رعد:شكرا يا فندم

اللواء:استمعو لي جيدا هذه العمليه مهمه للغايه وهذه المافيا تتجار في كل شئ ومنهم.. السلا"ح... الكوك"ين.... الاعض"اء...... البن"ات.... الخ...... متفقين 

رعد بجديه:ماهوا دوري انا وزملاءي 

اللواء:ااها انت دورك هوا.. روكي.. الزعيم.. وملاك.. اوليڤيا .. زوجتك وشريكتك..... وحسام..... مرقس... دراعك اليمين وهيكون معاكو دائما 

ملاك بإهتمام:تب واوليڤيا الحقيقه وهل من الممكن ان يكشفونا 

اللواء:سؤالك جميل اولا هم ماشافوش لاروكي ولا اوليڤيا قبل كدا بس عارفين انهم بيحبو بعض جدا وروكي بيغير علي مراته بجنون وهيا بتحبه وعلاقتهم قويه جدا ومشافهومش غير واحد بس وهوا معانا وزرعنا مكانه زياد زميلكم  ثانيا اوليڤيا وروكي ومرقس الحقيقين معانا واعترفو بكل حاجه وندمو وكانو عاوزين يسيبو الشغل لان اوليڤيا حامل ولما روكي عرف قرر يعتذل واحنا حسنا موقفهم في القضيه مقابل انهم يعرفونا كل حاجه  وانتو دوركم بسيط وهوا انكم هتمثلو انكم زوجين لحد ماتستلمو من بعض الثفقه وهنقبض علي الجميع لانها هتكون اكبر ثفقه مع اكبر زعيم مافيا وعلي فكره احنا شوفنا الفيديو الي انتي صورتيه والراجل دا من ضمنهم وهتشوفيه مش عاوز تقلقي

حسام:تب معلش هوا اكيد لازم نعرف اسمايهم 

اللواء:اكيد هيكون معاكو ملف تدرسوه لحد بكرا متتحركو علي امريكا الشمالية وهتلاقو فيه كل الاسماء بالصور

رعد:تمام سيادتك... وكملو الاجتماع بعد ما رسمو الخطه 

وبعد كدا اتجهو للفندق الي هيقعدو فيه

..... في الفندق وصلو وكل واحد كان متجه لاوضته 

رعد:بليل بعد العشا هنتجمع في اوضتي عشان ندرس الملف كويس وهنرتاح دلوقتي ونتكلم بليل تمام 

ملاك وحسام:تمام 

وكملو سيرهم وملاك دخلت اوضتها الي كانت مقابله لغرفه رعد وحسام جمب غرفة رعد بالظبط 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند مرام.... وتحديدا في بيتها 

كانت قاعده وبتتفرج علي التلفزيون دخل عليها جوز امها مسعود:ايه الي جابك بدري يابت 

مرام:عادي خلصت شغل فجيت في حاجه ولا ايه

مسعود بنظره حقيره:لاء مافيش امك فين 

مرام بعدم اهتمام :نزلت تجيب حاجه من ام احمد جارتنا 

مسعود قرب وقعد جمبها وهيا اتوترت وفجأة حط ايده علي رجلها

مسعود بخبث:عامله ايه في شغلك يابنتي

مرام زقت ايده بتوتر:الحمدلله .... وكانت هتقوم بس هوا شدها وقعدها

مسعود بشه"وه:انتي حلوه كدا ليه انهارده

مرام بخوف:جرا ايه ياجدع انت ماتلم نفسك

مسعود بخبث :تب بس تعالي اقعدي متخفيش تعالي قبل ما امك ترجع

مرام بعصبيه ورعب:تصدق انك راجل مش محترم وانا هفضحك بقا 

ولسا هتتجه للباب مسكها من شعرها ووو............... 

@@@@@@@@@@@@@@


#احببت_متمرده part 14

بيشدها من شعرها يوقعها علي الارض وبيحاول يعتدي عليها وهيا بتزقه بكل قوتها وبتصرخ 

مرام بصراخ ودموع:ابعد عني ياحيوان الحقونييي

فجأه الباب خبط جامد ومسعود خاف 

مسعود :عملتيها يا بنت الكل"ب

مرام قامت جري وفتحت الباب وكان شعرها منكوش وهدومها مبهدله وكانت امها وبعض الجيران 

سعديه امها:في ايه يابت بتصرخي ليه وايه الي عمل فيكي كدا 

مرام بدموع وخوف:جوزك جوزك كان بيحاول يعتدي عليا 

سعديه بصت لمسعود الي كان متوتر 

مسعود بتوتر:محصلش والله البت دي كدابه 

مرام بصتله بكره وعيطت بحرقه:انت راجل كداب ووالله حاول يعتدي عليا 

فجأه سكت الجميع لما سمع صوت كف نزل علي وش مرام الي اتصدمت

سعديه بقسوه:اخرسي انا جوزي اشرف من الشرف وميعملش كدا هتلاقيكي انتي الي حاولتي تغريه 

مرام بدهشه:انا ياماما انا اعمل كدا

الجيران بدأت تهمس لبعضها ومرام كانت بتعيط بقوه 

سعديه بغضب:تخشي تلمي هدومك ومشوفش وشك هنا تاني فاهمه لا انتي بنتي ولا اعرفك 

مسعود:قولتلك ان اخرتك وحشه وكنتي بتحاولي تغريني وانا كنت اقولك لاء وبحاول استر عليكي انما هنقول ايه 

مرام بصت لامها برجاء:صدقيني يا ماما انا معملتش كدا والله صدقيني 

سعديه بجبروت:يلا خشي لمي حاجتك يلا احسن ارميكي من غير هدوم خالص 

مرام بصتلها بحزن ودخلت اخدت موبايلها وشنتطها وفلوسها وما اخدتش هدوم وطلعت

مرام بحزن:يعني خلاص انتي مش عوزاني ياماما 

سعديه بصتلها بقرف :لاء ويلا بره بيتي 

اتجهت مرام للباب والجيران بتهمس لبعضها وفي الي بيشفق عليها

سعديه:استني 

مرام بصتلها بأمل ولكن سعديه قربت منها وشدت شنتطها

سعديه :احسن تكوني سرقتي حاجه كدا ولا كدا 

ومدت ايدها وطلعت ال50الف جنيه الي عطاهم ليها مروان مكفأه 

سعديه بذهول وطمع:جبتي الفلوس دي منين يابت اكيد من مشيك البطال

مرام بدموع:والله فلوسي رجعيهم 

سعديه زقتها برا وقفلت الباب ومرام كانت بتبكي بحرقه 
ونزلت وهيا تايهه والناس كلها بتبصلها بقرف وشفقه
 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 ‏في امريكا.... وتحديدا في غرفه رعد 

كان قاعد هوا وحسام ومستنين ملاك 

رعد بزهق:هيا البنت دي عمرها ماهتيجي في معادها ابدا

حسام:كلهم كدا ياصاحبي مبيجوش في مواعيدهم 

رعد بغضب:لاء كدا كتير الله 

حسام:ايه رايك تخرج معايا شويه بعد مانخلص

رعد ببرود:لاء نخرج فين احنا جايين نشتغل

حسام :بجد بقا البت ملاك مغلطتش لما قالت عليك باارد

رعد بصله بغضب وحسام سكت بغيظ

خبط الباب وكانت ملاك 

حسام بصوت عالي:ادخللل 

دخلت ملاك وكانت لابسه شورت جينز ابيض واسع لفوق الركبه وتوب ابيض قصير وعليه جاكيت جينز اسود وكوتش ابيض وعامله شعرها ديل حصان وكانت جميله جدا جدا 

ملاك:مساء الخير

رعد انبهر بجمالها بس كان متعصب من الشورت لانه كان قصير 

رعد بغضب:كل دا ياهانم 

ملاك ببرود:راحت عليا نومه 

حسام:خلاص ياجماعه هوا انتي خارجه ولا ايه 

ملاك بإبتسامه:ااه بعد ما اخلص معاكم هنزل تحت اتمشي شويه انا مجتش امريكا قبل كدا بس سافرت بلاد تاني 

حسام بفرحه:كويس دا رعد مكنش عاوز يخرج معايا انا هاجي معاكي 

ملاك:اشطا مفيش مشاكل 

رعد بغيره وغضب:بقولكم ايه احنا جايين نشتغل مش نتفسح يلا انت وهيا كل واحد ياخد ورقه يللا

ملاك كانت بتشتمه في سرها ومدت ايدها اخدت ورقه وكل واحد اخد ورقه من الملف بس فجأه لقو ملاك بتضحك بهستريه وبصوت عالي

حسام بفضول:في ايه بتضحكي علي ايه يابت

ملاك بضحك:هههههههه مش قادره هموت.. ومدت الصوره الي في ايدها لحسام فبص فيها وضحك اكتر منها

رعد بغضب:ايه الصوره بتزغزغ 

حسام بضحك:ههههه اقسم بالله حاجه مسخره... ومدها لرعد الي فعلا كان عاوز يضحك بس كتم ضحكته بالعافيه 
وكانت الصوره عباره عن واحد قصير وشعره طويل ورابطه بتوكه وشنبه كبير من الجنبين بس من النص مفيش شعر نهائي وكان شكله يموت ضحك

ملاك بضحك:هوا احنا هنشوف البتاع دا هناك 

رعد ببرود:احب اقولك ان البتاع دا دراع الزعيم اليمين وكمان اسمه . موسكو. 

حسام بضحك:وكمان موسكو ودا اسم ولا حيوان ههه

رعد بحده:خلصنا خلاص شوفو شغلكو وبكرا هنشوف الراجل دا لان اكيد هيستقبلنا مع الزعيم فأوعو تضحكو

ملاك:هو احنا هنتكلم عربي ولا اجنبي

رعد:هنتكلم اجنبي طبعا 

حسام:بس انا حمار في الانجليزي 

رعد:لاء ماهوا مرقس دا مغربي اصلا 

حسام بغباء:بس انا مبعرفش مغربي 

رعد بغضب:ولا اتكلم اي زفت 

حسام:خلاص انجليزي انجليزي ياعم 

.......  بعد مده وفضلو يشتغلو ويحفظو لحد ماخلصو

ملاك بتعب:اوووف واخيراا دا انا في ثانوي ماتعبتش كدا

حسام:لاء انا كنت بغش من رعد ههه 

ملاك وقفت :انا همشي انا 

حسام وقف:وانا جاي معاكي انا عاوز اتفسح

رعد بغضب:قولت مفيش فسح اترزعو وروحو نامو

ملاك بغضب:بقولك ايه هيا مش ناقصه خليك في حالك انت مالك اصلا

رعد قرب منها ووقف قصادها بظبط:اسمعي بقا اولا صوتك يوطي وانتي بتكلميني ثانيا تتلمي وتروحي تترزعي في اوضتك لحد بكرا

ملاك بصتله بتحدي:وانا مش شغاله عندك وهعمل الي في دماغي..... وكانت ماشيه بس رعد مسك ايدها وهيا اتعصبت 

حسام:خلاص يارعد

رعد بصله بحده:اطلع برا دلوقتي 

حسام طلع بسرعه وقفل الباب وملاك اتوترت 

رعد شدها لعنده :قولي بقا كنت بتقولي ايه 

ملاك وبحده:كنت بقول اني هخرج غصب عنك انا حره انت مالك ياجدع انت 

رعد ضربها بالقلم بجنون:احترمي نفسك بقا انا ساكتلك من زمان انا هربيكي من اول وجديد انا جوزك دلوقتي ومن حقي احكم عليكي فاهمه

ملاك بغضب:انت ازاي تمد ايدك عليا ياحيوان انت ازاي تتجراء وتمدها عليا اصلا

رعد ضربها بالقلم تاني بس اقوي لدرجه ان شفتها جابت د"م 

ملاك اتعصبت اكتر ولسا هترفع ايدها تضربه مسك ايدها وضغط عليها بقوه وسابها ومسكك فكها بإيده بقوه 

رعد بصوت مخيف:صدقيني هربيكي من اول وجديد فاهمه انا هعرفك ازاي صوتك دا يعلي عليا يا بت انتي فاهمه وربي لهربيكي

ملاك بصتله بقرف:والله لهدفعك تمن القلمين دول غالي اوي يا ابن الدمنهوري 

وزفته في صدره بقوه وكانت خارجه فمسكها من كتفها بقوه لدرجه انها اتوجعت

رعد بحده:ميت"ين ام اللبس دا مايتلبسش طول ما انتي علي زمتي انتي مش شيفاني كيس جوافه ولا داقق قرون ياهانم

ملاك زقت ايده بغضب وخرجت وقفلت ورزعت الباب بقوه ورعد حس بندم من الي عمله 

رعد بضيق:انا مالي بيها اصلا وانا ايه الي عملته دا كمان 

....... في الخارج

خرجت ملاك وكانت متعصبه وفي د*م علي بوقها

حسام بخضه:مالك ياملاك وايه الدم دا

ملاك بضيق:مفيش.... وزقته ونزلت علي تحت وحسام دخل بسرعه وقلق

حسام بقلق:في ايه يارعد مالها ملاك وايه الد*م الي علي بوقها دا انت ضربتها

رعد بضيق:ميخصكش اطلع. منها انت وامشي من قدامي 

حسام بعصبيه:بجد بقا لو كنت ضربتها تبقا غلطان البنت مغلطتش كل دا عشان عاوزه تخرج 

رعد بحده:حسام متدخلش واطلع برااا حالا 

حسام بصله بضيق وخرج وقفل الباب وراه بقوه ورعد اتنهد بغضب 

.......... تحت في البار الي في الفندق

دخلت ملاك وهيا متعصبه وقعدت علي البار بغضب 

الويتر:هل تريدي شيء

ملاك بضيق:اريد عصير برتقال

الويتر :حسناً

ملاك: تمهل

الويتر: هل من مشكله

ملاك: اريدالفوتيكا

الويتر: اوكي

ومشي وهيا كانت بتغلي من جوا ودموعها نزلت علي حالها وعلي كل الناس الي بتظلمها في حياتها 

ملاك في نفسها بدموع:انا بكرهكم كلكم شبه بعض ناس وحشه وانانيه انا بكرهكو كلكو حتي رعد دا بكره يارب خدني عندك انا تعبت 

الويتر:تفضلي.... وحط قدامها كوب من الفوتيكا

وملاك بدأت تشرب

ملاك :اريد المزيد.... وجابلها كمان

لحد مانزل رعد البار وشافها واتعصب جدا و قرب منها وملاك كانت غابت عن الوعي تماما

رعد مسكها من دراعها جامد:ايه القرف الي بتعمليه دا

ملاك زقت ايده :ابعد عني انا بكرهك ابعد 

ونزلت من علي الكرسي واتجهت لبرا ورعد راح وراها بغضب وندم وكانت مش فايقه خالص

رعد بغضب:اقفي عندك لاما هضربك تاني هيا حصلت تشربي

ملاك كانت هتقلع الجاكيت بس رعد لحقها ولبسو ليها تاني

رعد:يا بنت الناس مينفعش الي بتعمليه دا مالك كدا 

ملاك خرجت برا الفندق وكانت بتمطر وفردت دراعتها  والميه غرقتها كلها وكانت مستمتعه  ورعد راح وراها  وحاول  يفوقها 

ملاك بصوت عالي وصراخ: ياارب ياارب انا تعبت كفاااايه انا بكرهم  كلهم حتي نفسي بقيت اكرها  يارب اقف جمبي

وقعدت علي رجليها ودفنت وشها  بين قدميها  وكانت  شبه الاطفال جدا  ورعد شايفها وحاسس بذنب فقرب منها  

رعد بهدوء: ملاك  ممكن تقومي معايا  .... ومدلها ايده

ملاك رفعت وشها ليه وكان مليان دموع  

رعد: ثقي فيا ياملاك وقومي

ملاك مدت ايدها  في ايده  وهوا شدها وبدون وعي منه ضمها  لصدره  وهيا  حضنته  لانها محتاجه حد يطبطب عليها وكان  بيمشي ايده  علي شعرها  

لحد ماحس ان جسمها بقا تقيل  فعرف انها نامت فشالها ودخل بيها جوا والبنات كلها كان بيبصوله بإعجاب لان الميه نزلت علي شعره فنزل علي وشه والميه نزلت علي التيشرت فبرز عضلاته اكتر وكان وسيم جدا

وطلع فوق وحطها في اوضتها ونيمها علي السرير وكان ماشي بس  هيا مسكت  ايده وهوا  بصلها بس فجأه  شدته  وهو اتكعبل  فوقع  جمبها  علي  السرير  وهيا ابتسمت بدون وعي واعتلاته وهوا  اتصدم  

ملاك بدون وعي: انت  هتسبني  لوحدي تاني  انا بخاف وانا لوحدي

رعد بتوتر: انا هو ممكن تبعدي وانا هقعد مش همشي

ملاك حركت ابهامها علي شفايفه ورعد مصدوم وملاك باسته  فجأه  وهوا  عينه اتفتحت من الصدمه  بس حس انه مش عاوز يبعد  واتجاوب معاها  فعلا بس نامت  

(ملاك لما هتصحي  هتولع في نفسها😂) 

 وهوا بعد بسرعه وهو مصدوم من ضعفه قدامها  وبيلعن نفسه  انه اتجاوب معاها وزقها برفق وقلعها الجاكيت  والكوتش وغطاها  كويس  وخرج بسرعه  وهو مصدوم لسا

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند مرام  

كانت ماشيه في الشارع  لامعاها فلوس  ولا عارفه هتروح فين  لان  ابوها متوفي وملهاش صحاب ولا اهل حتي
وعيطت  بحرقه  وهيا مش عارفه هتروح في  ولا هتيجي منين فرفعت وشها للسماء 

مرام بدموع: يارب انا مليش غيرك يارب اقف معايا ونبي  انا مش عارفه  اروح فين ولا اجي منين يارب  انت  القادر  علي كلي شيء...... وتنهدت  بحزن  وكملت مشي

بس فجأه مويايلها رن وكان مروان

مرام بتوتر: الووو

مروان: اسف يامرام لو ازعجتك  في الوقت دا

مرام بدموع: لاء ولا يهمك يامستر مروان  

مروان بقلق: انتي كويسه  انتي فين  

مرام بخنقه: الحمدلله  بس مخنوقه شويه  

مروان: انتي شكلك في الشارع  لان صوت العربيات عالي وشكلك علي الطريق

مرام بدموع اكبر: انا مرميه  في الشارع ومش عارفه اروح فين  ومليش حد  

مروان بضيق: تب اهدي خالص انتي فين  وانا هجيلك 

مرام بسرعه: لاء لاء مش عاوزه ازعجك 

مروان بحده: انتي فين يامرام  انجزي

مرام بدموع: انا في............. 

مروان: تمام 10 دقايق وهتلقيني  قدامك  متتحركيش  

وقفل الخط  وهيا  ققعدت علي احد المقاعد  وكانت بتعيط جامد

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند رعد 

كان طالع من الحمام وعاري الصدر فقعد  علي الكنبه وحط ايده علي شفايفه تلقائي وابتسم غصب عنه  

رعد بتوتر: اييه  دايما  اييه  ازاي كملت. القرف دا  

....... قاطع تفكير خبط الباب  

رعد بحده: مين 

حسام فتح الباب ودخل 

رعد بهدوء: تعالي ياحسام 

حسام قرب وقعد جمبه بضيق  

رعد: مالك ياض

حسام بضيق: لو سمحت متتكلمش معايا تاني

رعد بمرح:وحيات امك  ودا من ايه  ان شاء الله  وبعدين ماتولع  

حسام بصله ببرود ومد ايده  واخد تفاحه من طبق الفاكهه  الي علي التربيزه  وبدأ ياكل فيها

حسام: عارف يارعد يا اخويا  مشكلتي ايه معاك انك بااارد  

رعد قرب من ومسكه  من قفاه وبرفعه حاجب: قولتلي  بارد  ها  وايه كمان 

حسام بتوتر: وعسول وامور  وجامد  وليك هيبه  

رعد سابه وابتسم: خلاص متزعلش  ياض  انا عارف اني اتعصبت عليك 

حسام ربع رجله: مدام كدا بقا انا مسامحك يخربيت قلبي الحنين  ياجدع

رعد ضحك عليه  وفضلو يهزرو  كتير  

حسام في نفسه: غريبه  ياصاحبي بقالي سنين مشفتكش بتضحك اكيد بدأ ينسي  

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار........ وتحديدا  في الجنينه كانت  وقفه  ندي جمب  البسين  وبتشرب شاي بحليب وكانت  مندمجه  جدا  وكانت سرحانه وكانت لابسه بنطلون ترنج اوفر سايز  وعليه  هودي قصير  من اللون الاسود  وسايبه شعرها وكانت جميله  

ندي بحزن: وحشني بيتي  اوي يلا الله يسامحك  ياعمي 

اياد كان داخل  القصر  بس  لمح حد في الجنينه فقرب يشوف مين  ولاقها ندي

اياد بهدوء: ندي بتعملي ايه هنا

ندي بتوتر: انا اسفه حضرتك  والله بس لقيت الكل نام فحبيت اطلع  اشرب حاجه انت اسفه

اياد ضحك ودا نادرا  علي توترها  : س. اهدي بألف هنا  انت بسأل بس  ليكون في مشكله  ولا حاجه
د 
ندي: لاء حضرتك مفيش حاجه 

اياد بهدوء: تب ممكن اقف معاكي 

نديص بسرعه: اتفضل حضرتك يااياد بيه

اياد: احم بلاش بيه دي  بقا  اسمي اياد  كلنا ولاد تسعه

ندي ضحكت: بس  انا بنت 8بس 

اياد بضحك: قوليلي  ياندي انتي منين بقا

ندي بتوتر: من القاهره  من هنا

اياد بإحراج: يعني مع احترامي ليكي  شكلك بنت ناس  مش غلبانه ووكدا

ندي بتوتر: اه فعلا اصلي من يعني من عيله كبيره

اياد: من عيله مين بقا

ندي بخوف: وعد مش هتقول لحد 

اياد بإبتسامة: وعد.... ومدله ايده وهيا مسكتها وبعدين سابتها بتوتر

ندي: كدا وعد انا بقا ياسيدي من عيله  السعدني

اياد بصدمه: عيله السعدني انتي تقربي لعاصم السعدني

ندي: ااه دا ابن عمي وووووووووو.......... 

@@@@@@@@@@@@@

#احببت_متمرده
اياد بصدمه:يعني انتي بنت عم عاصم السعدني

ندي بحزن:ااه انا بنت مدحت السعدني 

اياد في نفسه :ملاك لو عرفت ممكن تقتلها دا ليه مش ممكن يكون عاصم الي باعتها تتجسس لاء يا اياد شكلها غلبانه اوووف بقا

ندي:انت رحت فين يا اياد بيه 

اياد:مرحتش في حته انا موجود اهو قوليلي بقا ازاي انتي من عيله السعدني وبتشتغلي خدامه هنا دا يعني انتو اغنيا 

ندى بحزن وضيق:لاء دي حكايه طويله اوي يابيه 

اياد بفضول:حابب اسمعها

ندي بتوتر:ممكن بعدين عشان مش مستعده 

اياد:طبعا براحتك عن اذنك بقا تصبحي علي خير وادخلي يلا الجو برد ويستحسن متقوليش لحد في القصر دا انك من عيله السعدني وخصوصا ملاك

ندي بستغراب:اشمعنا ملاك مين تقصد الظابط

اياد:ااه انا حذرتك وربنا يستر لينا قاعده تانيه ياندي سلام

ومشي اياد وندي كانت مستغربه بس اتنهدت ودخلت القصر واتجهت لغرف الخدم الي جوا 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند مرام

كانت قاعده لسا بتستني مروان وفجأه لقت عربيهفخمه وقفت قدامها وبتزمر لها مرام فكرته واحد بيعاكس بس اتطمنت لما لقت مروان نازل منها وبيجري عليها بقلق

مروان بقلق:انتي كويسه حد عملك حاجه

مرام مقدرتش تمسك نفسها وقربت حضنته وعيطت بحرقه 
ومروان اتصدم بس سابها تطلع الي جواها وكان بيطبطب عليها بهدوء وبعد شويه مرام استوعبت وبعدت بسرعه عنه

مرام بتوتر:اسفه يا مروان بيه والله اسفه

مروان بإبتسامه:حصل خير تعالي اركبي 

مرام قربت ومروان فتحلها الباب ولف ركب هو كمان وهيا ركبت وكانت مبهوره بجمال العربيه ومروان دور ومشي

مروان:حابه تتكلمي عن الي حصل متقلقيش ممكن اساعدك 

مرام بتنهيده:انا.فعلا محتاجه اتكلم 

مروان:وانا سامعك يامرام اتكلمي 

مرام بحزن:الي حصل............... والله انا مظلومه

مروان قبض علي مقبض العربيه بقوه واتعصب جدا 

مروان بغضب:وانتي ازاي متدفعيش عن نفسك قدامهم

مرام بخوف وحزن:انا والله اتكلمت كتير ودافعت بس هيا مصدقتنيش وكمان اخدت فلوسي كلها والله انا اسفه لو اازعجتك انا مش عاوزه بس غير حضرتك تشوفلي بس حته ابات فيها للصبح وبعد كدا ربنا يسترها معايا

مروان نفخ بغضب:عيب.الي بتقوليه دا يامرام انا مش عيل صغير وانتي ما ازعجتنيش انا الي رنيت ولو علي مكان انا هشوفلك شقه متقلقيش

مرام بسرعه:بس كدا كتير يابيه 

مروان بهدوء:سبيها لله يامرام وربك هيكرم وبعدين هو ايه الي كتير بطلي هبل يلا عقبال مانروح نتعشي تكون الشقه جهزت

مرام بذهول:نتعشي؟! 

مروان بضحك:ااه نتعشي انتي مبتكليش زينا ولا  علي البناء الضوئي 

مرام ضحكت غصب عنها ومروان ابتسم عليها:لاء بعرف اكل بس يعني انا اتعشي معاك وكدا الناس تقول ايه انت ماشاء الله ابن ناس ومعروف وانا علي قدي ويتيمه

مروان :علي فكره انتي عبيطه اوي عمر ماكان ابن الناس بالفلوس والعز يامرام ابن الناس بأخلاقه وتربيته كل الي بتشوفيهم بيتكبرو علي الناس دول مش ولاد ناس 

مرام ابتسمت عليه وراحو يتعشوو

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري.... وتحديدا في غرفه ابراهيم 

كان قاعد بيشتغل في الاب توب وجميله بتقرب منه

جميله:كفايه بقا يا ابراهيم انت ليل ونهار شغال 

ابراهيم:اخر حاجه بس وهخلص ياحبيبتي

جميله بقلق:ابراهيم انا قلقانه علي رعد اوي والشباب كلهم

ابراهيم قفل الاب وبحنان:اهدي ياجميله كدا وانتي جميله اوي رعد مش صغير واكيد هيرجع رافع راس بلده

جميله:كان نفسي يسيب الشرطه ويشتغل معاكم احسن

ابراهيم بتنهيده:احنا عرضنا عليه كتير وهو حابب الشرطه وان شاء الله خير ياحبيبتي 

جميله:ان شاء الله

ابراهيم بخبث:اومال انتي حلوه كدا ليه

جميله بكسوف:بس بقا بتكسف 

ابراهيم بضحكه خفيفه:لسا بتتكسفي ياجميله  زي اول ماقابلتك

وفضلو يضحكو وابراهيم بيتغزل فيها وهيا مبسوطه بس قاطعهم رنه الموبايل 

ابراهيم:الووو

مجهول:عملت ايه يا ابراهيم

ابراهيم بستغراب:مين معايا 

مجهول:معاك صالح السمنودي

ابراهيم ببرود:ااه نعم عاوز ايه

صالح بضيق:عملت ايه في المزرعه هتبيع 

ابراهيم:لاء مش هبيع  والي عندك اعمله مش انا ابراهيم الدمنهوري الي بيتهدد

صالح بغضب:يعني مش هتبيع يا ابراهيم 

ابراهيم ببرود:ااه مش هبيع انا حر ياجدع هو بالعافيه وياريت متلعبش معايا انا بذات عشان انا ورايا وحش ممكن ينهيك 

صالح بستغراب:وحش؟! انت اتجننت يا ابراهيم ولا ايه

ابراهيم بغضب:احترم نفسك والزم حدودك واعرف انت بتكلم مين لو انت صالح السمنودي ف.انا واعوذ بالله من كلمه انا ابراهيم الدمنهوري فاهم 

صالح بتوتر:هوريك يا ابراهيم وهاخد المزرعه بالحب بالغصب هاخدها

ابراهيم:اعلي ما فخيلك اركبه انا مبهتمش بأشكالك... وقفل

واتنهد بضيق 

جميله:هو للسا مصمم علي المزرعه

ابراهيم بضيق:والله ما انا عارف ياجميله ربنا يستر انا مش عاوز مشاكل وبابا مصمم ميبعش ممع انها خطر اصلا

جميله بحب ومسكت ايده:يا ابراهيم ياحبيبي بابا مش وحش ومش طمعان في المزرعه ولا الي فيها بس هو عاوز يحافظ علي تراث اجداده فهمت

ابراهيم بخبث:بس سيبك انتي حلوه اوي اليله كدا ليه

جميله خدودها احمرت وابتسمت 

ابراهيم بضحك:بحب انا الفراولة دي ههه.. وقرب ووووووو

(استغفرالله العظيم... عيب ياحاج 🙂) 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند مرام ومروان ...... وتحديدا في مطعم كانو بياكلو

مرام:الحمدلله شكرا يامستر مروان

مروان:الف هنا علي ايه دي حاجه بسيطه 

مرام بخجل:بجد انا مش عارفه اقولك ايه بجد شكرا اوي

مروان بإبتسامه:ياستي سبيها لله وبعدين.... 

قاطعه رنه موبايله 

مروان:الوو

المجهول:تمام ياباشا الشقه جهزت

مروان :تمام يا ابني انا جاي اهو خليك هناك ... وقفل

مروان:يلا الشقه جهزت 

مرام:تمام.... وقامو ومروان حط الحساب في الدفتر وخرج 

.......... في حي راقي واسمه كومباوند 

مرام بإنبهار:انا اناهعيش هنا بس دا غالي اوي

مروان بهدوء :تب انزلي الاول يمكن الشقه متعجبكش 

مرام نزلت بإحراج ومشيت وراه بتوتر وخوف

وصل مروان واخد المفاتيح  من واحد واقف قدام الباب والراجل سابهم ونزل بعد مامروان شكره 

مروان فتح الباب:اتفضلي يامرام.... دخلت مرام وانبهرت من الشقه الي كانت فخمه جدا 

مرام بخجل:لاء ييامروان بيه انا مستحيل اقعد هنا دي باين عليها غاليه اوي وانا مقدرش علي ايجارها 

مروان اتنهد:اولا الشقه دي ملكي ثانيا لو علي الايجار مش عاوز لحد ما تتظبطي امورك تمام  

مرام بصتله ودموعها نزلت :انا بجد مش عارفه اقولك ايه

مروان بإبتسامه:متقوليش حاجه مبروكه عليكي انا خليته يحطلك اكل في التلاجه وكدا هسيبك انا بقا عشان ترتاحي 

ولف عشان يمشي بس وقفه صوت مرام الي كان مخنوق

مرام بخنقه:مروان ....... لف وبصلها بدهشه 

مرام بعفويه ودموع مكتومه:بجد شكرا انك شغلتني وشكرا انك جبتلي شقه مكنتش احلم اعدي من قدامها وشكرا انك صدقتني في الوقت الي امي مصدقتنيش فيه بجد شكرا من كل قلبي..... 

مروان بدون وعي فتحلها درعاته وهيا جريت عليه وحضنته وعيطت جامد وهو كان بيمسح علي شعرها بهدوء

مروان:اهدي خلاص انا جمبك ومش هسيبك غير اما تعدي ظروفك الوحشه دي خلاص كفايه يامرام 

بعد شويه مرام بتستوعب وبتبعد بسرعه وتوتر:انا.انا اسفه والله مش عارفه عملت كدا ازاي 

مروان ابتسم وقرب وحط ايده علي راسها ونعكشلها شعرها وخرج  وقفل الباب وهيا غصب عنها ابتسمت 

وبعد كدا بدأت تلف في الشقه ودخلت الغرفه الكبيره وفتحت الدولاب ولقت فيه هدوم مروان فبتسمت واخد تيشرت من بتوعه ودخلت اخدت شاور ولبسته وبعد كدا نامت بإرهاق وتعب 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصباح.... وتحديدا في اميركا في غرفه ملاك 

بتصحي وبتكون دماغها بتوجعها جامد وبتلاقي هدومها مبلوله ومبتكونش فاكره اي حاجه

ملاك بوجع:ااه ياراسي انا ايه الي جابني هنا وهدومي مبلوله كدا ليه ...... وافتكرت انها شربت 

ملاك بشهقه:يالهوي معقوله انا شربت.... وعيطت جامد 
...... 
ملاك بدموع وقامت ومسكت راسها بجنون:سامحني يارب ونبي تسامحني انا عارفه اني غلطت يخربيت الغباء انا غبيه يعني هفضل ميتقبليش اي حاجه لمده40يوم ياربي حسبي الله ونعم الوكيل فيك يارعد...... وفضلت ندمانه و متضايقه لانها اول مره تشرب 

قاطع تفكيرها خبط الباب فقامت فتحت وكان رعد وحاطط ايده في جيبه ولابس نظاره شمسيه وكان وسيم جدا ولابس تيشرت اسود ضيق وبارز عضلاته ومبين بنيته القويه وملامحه مرسوم عليها الحده وعيونه كعيون الصقر

رعد بحده:الهانم الي كانت سكرانه لسا صاحيه 

ملاك بصتله بقرف وكره:انت ايه الي جابك اوضتي يابني ادم انت اصلا واتفضل امشي من هنا

رعد بحده وتحذير:لمي لسانك وانتي بتكلميني ياهانم والا انتي عارفه انا ممكن اعمل ايه 

ملاك بغضب:اوعي تفكر اني بتهدد ياض انت انا قدك وقد عشره زيك فشوفلك جمب عشان مش نقصاك 

رعد ببرود:شكل القلم عجبك 

ملاك بغيظ وتوعد:وربي مهعديهاولازم ادفعك تمنه غالي 

رعد برفعه حاجب:الي عندكاعمليه ياقطه ويلا عشان بيجهزو الطياره وهيبعتولك بنات تجهزك بلبس وحاجات عشان تتحولي لانثي 

ملاك مسكته من التيشرت بتاعه ونزلته لمستواها وبقت عيونهم قصاد بعض ومدت ايدها وشالت النظاره 

ملاك ببرود:بس انا انثي غصب عنك وخاف مني يا ابن الدمنهوري.... رعد كان بيبصلها ببرود 

رعد بهمس وصوت مخيف:انتي بوق اخرك فاضي 

ملاك ابتسمت بخبث وفجأه قربت من ودانه وبهمس:انا مبتكلمش كتير انا بحب الفعل يا ابن الدمنهوري 

رعد اتوتر بس حاول يداري توتره قدامها وبصلها ببرود وملاك بعدت ودخلت الاوضه وقفلت في وشه وهوا ابتسم غصب عنه ومشي 

ملاك دخلت تاخد شاور 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري...... وتحديدا علي الفطار 
كان الجميع متجمع حتي يارا .. دخل سالم وهما كانو مستنينه ومبدأوش لسا الفطار

سالم:صباح الخير 

الجميع:صباح النور

قعد سالم بهدوء والجميع بدأ ياكل

ابراهيم:مكلمتش محمود عرفت رعد سافر ولا لاء 

سالم:ااه سافر ووصلو من امبارح 

جميله بقلق:انا قلقانه عليهم اوي ربنا يسترها عليهم

ميرفت:فعلا وانا قلقانه علي زياد اوي اختفي فجأة ومشي قبلهم 

سالم:زياد وصل قبلهم ياميرفت وربنا يخليهم للبلد 

ريم:تعرف ياجدو انا مش صعبان عليا غير مين 

سالم:مين ياحبيبتي

ريم بحزن:ملاك شكلها غلبان اوي ومرات ابوها بتعملها وحش....يارا اتضايقت وكانت بتغلي من الغيره

سالم بهدوء:لاء ياحبيبتي نرمين مش مرات ابوها دي امها

جميله بدهشه:امها؟! 

ريم:ازاي ياجدو امها بجد

سالم:ااه والله امها الي اعرفه انهم كانو تؤام بس معرفش التانيه راحت فين 

ميرفت:يعني ملاك عندها اخت 

سالم:ااه ومعرفش هيا فين يلا ربنا يستر طريقهم

يارا بغيظ:يعني البنت دي مسافره مع رعد

مروان بستفزاز:ااه وعرفت كمان انها هتكون مراته في العمليه يعني يامساء الحب والرومانسية 

يارا بغضب:انت بتتكلم بجد 

علي بصرامه:يارا احترمي نفسك ومتدخليش في الي ملكيش فيه وانت يازفت اخرس وكمل طفح

مروان بضحك:وانا كنت اتكلمت ياعمي الله 

ابراهيم:ياسلام عليك وانت كنت هتضيعنا في ملايين بس الحمدلله اتوكس بقا لولا الموظفه يا منيل

مروان شرق وقعد يكح وشرب وريم عطيته ميه وشرب بتوتر

مروان بضحكه سذجه:انت بتصدق الاشاعات دي ياحاج بردو عيب عليك انت سايب وراك اسد

ابراهيم بسخرية:تقصد قطه شيرازي 

ريم ضحكت  والجميع ضحك ومروان اتغاظ

ريم بضحك:ونبي ياقطه لتوصلني معاك لحد النادي هههههه

مروان بغيظ:عاجبك كدا ياسي بابا

ابراهيم بضحك:وفيها ايه لما توصل اختك

ريم بمرح:ياواد انا الملكه هههههه 

مروان ضحك غصب عنه والكل كان مبسوط معادا يارا الي كانت بتولع 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في امريكا...... وتحديدا في القاعه الرئيسيه تحت في الفندق كان المكان فاضي بس مليان ظباط وعساكر ورعد كان واقف وحسام جمبه وكان بيشرب سجاره ويرتدي بدله سوداء فخمه جدا وساعه من اللون الاسود ومرصعه بلألماس وهذه ملك رعد ومحفور عليها اسمه من تحت وكان يرتدي جزمه سوداء من الجلد الطبيعي وكان مصفف شعره وحاطط من برفانه الخاص الجذاب وكان وسيم جدا وباين عليه القوه والهيبه 

رعد بزهق:هيا البت دي ما بتجيش بدري ابدا 

حسام وكان يرتدي بدله من الون الرمادي وكانت فخمه وكان وسيم : يارعد اهدي واكيد زمانها نازله 

اللواء والي كان عربي :خلو بالكم من بعض ياشباب واحرصو دول اذكياء جدا

رعد بثقه:ياباشا احنا مصريين يعني بإذن الله الموضوع خلصان

اللواء:وملاك خد بالك منها لان في واحد اسمه چون سميث زير نساء وممكن متفلتش من ايده 

رعد بضيق وغيره:متقلقش هيا ماشيه مع راجل مش مع عيل وبعدين دي مراتي وانا هعرف احميها

اللواء:ربنا يستر ويوفقكو ياشباب وزياد متبينوش انكم تعرفو بعض ابدا هو هيتكلم معاكم برسميه متستغربوش 

رعد:تمام.. واد يا حسام اوعي تكون غبي وتغلط

حسام بثقه:عيب عليك ياصاحبي دا. انا. انا ... وفجأه بلم

رعد برفعه حاجب:في ايه مالك بلمت كدا ليه

حسام بدهشه:بص وراك كدا 

رعد بص وراه وانبهر من الحوريه الي نازله علي السلم الكبير وكانت ملاك ولابسه فستان احمر طويل وبحملات عريضه ومن ورا مقفول بأحبال كتير ومفتوح من اليمين لحد فوق الركبه بقليل وكانت سايبه شعرها وكان ويفي وشكله تحفه وكانت حاطه لمسات بسيطه من الميكب ولابسه شوز كعب عالي من اللون الاحمر  ولابسه عقد من الالماس بتاعها وساعه من الالماس ولونها فضي وبتاعتها وجواها صورتها  ولابسه اقراط رقيقه من الالماس وكانت حقيقي ملكه جمال وتشبه الحوريه 

رعد في نفسه:يخربيت حلاوه امك ايه دا دي طلعت ملبن قال مش انثي قال دا كتله انوثه حرفيا 

ملاك:صباح الخير 

اللواء بإنبهار :صباح النور يا حضرت الظابط بجد ملكه جمال

ملاك بخجل:شكرا حضرتك 

رعد اتعصب جدا لما لاقا كل الظباط والموظفين بيبصلها بإعجاب وحس انه عاوز يخبيها جواه 

حسام بتصفير:ايه الحلاوه دي يابت اومال كنت عامله حوكشه ليه من شويه

ملاك داست علي رجله بالكعب وحسام صرخ ورعد ابتسم بخفه وقرب منها و هيا بصتله بإعجاب من وسامته حاولت تدرايه وهو مدلها ايده بهدوء وهيا ابتسمت وحطت ايدها في ايده وكانو لايقين علي بعض موووت  واتجهو لبرا وركبو عربيه فخمه جدا وانطلقو 

@@@@@@@@@@@@@


#احببت_متمرده part16

وبعد ساعات.... وتحديدا في مطار امريكا الشماليه 

بتكون هبطت الطائره الخاصه الي ملك لروكي وعليها اللوجو بتاعه

رعد بحده:اجهزي واعك تغلطي وانت ياحسام احنا خلاص دخلنا في الجد  الأكبر يعني مينفعش نغلط 

ملاك بهدوء:خير ان شاء الله

حسام بجديه:انزل واتوكل علي الله ياصاحبي 

فجأه باب الطياره بيتفتح ورعد بياخد نفس وبيقرب من ملاك وبيحط ايده في ايدها وهيا حقيقي بتكون متوتره

رعد بإبتسامه:هيا يا اوليڤيا 

ملاك بهدوء:هيا ياروكي 

وقربو من الباب ونزلو وهما ماسكين ايد بعض ونزلين بشموخ وهيبه وخصوصا رعد وفجأة لاقو مجموعه من الرجال وكان من ضمنهم زياد الي كان لابس بدله سوده ولابس سماعه في ودانه وهما عرفوه بس مبينوش

زياد بهدوء ورسميه:مرحبا سيد روكي مرحبا سيده اوليڤيا تفضلو معي انا جبريل المساعد الشخصي لماكس الزعيم

وبالفعل مشي زياد ووراه رعد وملاك وحسام

وركب ملاك ورعد عربيه لامبورجيني وزياد كان ركب عربيه تانيه هو وحسام وانطلقو

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار..... و تحديدا في المطبخ 

كان كل الخادمات قاعدين وبيحكو بهدوء ومبسوطين وفي نفس الوقت الي بيقطع الخضار والي بتغسل مواعيين والي بتقطف ملوخيه والي بتمسح البوتجاز والي بتقطع اللحمه وفي غيرهم الي بينضف القصر انما دول للمطبخ بس ومن ضمنهم ندي الي كانت مبسوطه

احد الخدمات:والله انا ماعارفه اقول ايه ياختي الواحد تعب اوي

ندي بفضول:صحيح يابنات عندي فضول اسأل عن حاجه

احد الخادمات سها:قولي ياختي

ندى:هو مين ملاك 

سها ابتسمت:ملاك دي كانت ملاك فعلا طيبه ايه وجمال ايه وحنيه ايه وشقاوه وضحك و كانت تحول حياتك من نار للجنه وكانت حرفيا اسم على مسمى 

ندي بستغراب:اومال هيا عامله ازاي دلوقتي

سها بضيق:هيا طيبه جدا زي ماكانت بس بقت واحده تانيه بقت بتتعامل ببرود وبقت علطول بتغضب بسرعه وكمان ديما حزينه ووشها شاحب حتي بقالها اربع سنين مش بتيجي القصر غير اليومين دول بتيجي مره اه ومليون لاء

ندي بحزن:ودا ليه اكيد في سبب 

خادمه اخري وتدعي سهام:انا عارفه ليه

الجميع:لييه؟؟ 

سهام:انتو ملاحظتوش ان الست مايا معتدش موجوده 

ندي بستغراب:مين مايا 

سهام بتذمر:دي انسانه متكبره جدا ومبتحبش غير نفسها وديما بتحب تأمرنا مع انها تؤام الست ملاك وشبه بعض بس بينهم فرق السما والارض وكمان علطول ملاك الي كانت ببتهزئ من الست نرمين ومتتكلمش ومايا هيا حبيبتها لغايه ما في ليله دخل اللواء محمود ابو الست ملاك وهو ماسكها جامد وهيا بتعيط وهو بيقولها اخرسي انا مش عاوز اسمع صوتك.... وضربها غير كدا انا معرفش 

ندي بدهشه:ياااه بس دي ظابط فعلا

سها:ااه ظابط بس هيا مكانش حلمها الشرطه دي كانت نفسها في طب اطفال 

قاطع كلامهم دخول نرمين الي كلهم سكتو ووقفو وحط وشهم في الارض معادا ندي الي مكنتش عارفه 

نرمين بغضب:انتي ياحيوانه ازاي متقفيش زيهم

ندي:اسفه حضرتك مأخدتش بالي

نرمين بتكبر :اسفك مرفوض ومخصوم ليكي اسبوع

ندي بضيق:ليه ياهانم انا معملتش حاجه للخصم دا

نرمين :انتي ازاي تتجراي وتردي.عليا كداا

سها بسرعه:معلش ياهانم عيله ومتعرفش 

نرمين:ابقي فهميها بقي ياسها وبردو مخصوم لها عشر ايام

ندي كانت هتتكلم بس سهام كتمت بوقها:تحت امرك ياهانم مش محتاجه حاجه

نرمين بتكبر:ااه كنت عاوزه منكو تعملولي عصير ولاصحابي قاعدين في الصالون برا احنا 8اعملو مانجا وفراوله وهاتو تسالي وخلي الي انتي كاتمه بوقها دي تجيبهم معاكو حالا ومش عاوزه رغي..... وخرجت

سها:نينيينني يخربيت التكبر

سهام بعدت ايدها عن ندي

ندي بغيظ:ليه كتمتي بوقي كنتي سبيني ادافع عن نفسي

سهام بخوف:لاء مش دي انتي لو كنتي نتطقتي كان زمانها خصمتلك الشهر كله

ندى:دي ست متكبره ايه دا

سها:ياستي واديها ايام وبنعيشها يلا بسرعه نحضرلها الحاجات احسن تيجي وهيا مش ناقصه 

.......... في الخارج في الصالون كان قاعد نرميمن واصحابها والي كانو زوجات لواءات ورجال اعمال 

احد السيدات:اومال فين نيره

نرمين:نيره راحت النادي النهارده لانها بقالها كتير مراحتش

احد السيدات:خلاص نشوفها فرصه تانيه

نرمين:قولولي بقا اخر سفريه روحتو فين 

سيده اخري:انا اخر مره كنت في باريس 

نرمين:واو انا بقالي فتره مسافرتش خالص ولا عملت شوبينج 

احد السيدات:ليه كدا ياحبيبتي عيشي حياتك وبعدين يعني دا انتي من عيله النجار صحاب اكبر شركات في مصر والوطن العربي 

نرمين بتكبر:والله ياحبيبتي الفلوس موجوده وملهاش اخر بس مليش نفس اجيب حاجه

سيده اخري:صحيح يانرمين فين ملاك بنتك 

نرمين بتوتر وزهق: معرفش عايشه ومستقله برا القصر

احد السيدات:اصل الصراحه انا سيف ابني شافها وعجبته وكان عاوز يتقدملها

نرمين ببرود وكره:منصحكيش بيها دي بنتي ااه بس اخلاقها زفت وعلطول بتزعق دا غير انها متكبره وكمان عاقه بوالديها

السيدات بصدمه:ايه!!!! 

احد السيدات:دي بنتك ازاي تقولي عليها كدا

نرمين ببرود:متشغليش بالك انتي انا مكنش ليا غير مايا

قاطع كلامهم دخول ندي وسهام وسها الي شايلين عصير وتسالي وكيك وحلويات فخمه وقربو وبدأو يحطو الحاجات بهدوء  وكانو ماشيين 

نرمين:استني يابت انتي

لف البنات وندي اتوترت:تقصدي انا

نرمين بتكبر:ااه يلا امسحي الارض عشان متوسخه 

ندي بصت وكانت الارض بتلمع:حضرتك الارض بتلمع ومش عاليها نقطه تراب

نرمين قربت ومسكت كوبايه عصير وكبتها على الارض والجميع زهل من الي حصل 

نرمين ببرود:بسيطه نضفي الارض يلا

ندي بقوه:حضرتك انا ااه شغاله عند حضرتك بس انتي ملكيش الحق تهنيني كدا واوعي تفكري اني هاخد منك الاهانه واسكت لاء انا انسانة زيك والي عندك عندي بالظبط وحتي الفلوس عندي ومتفكريش تقعدي كل شويه تتكبري علي حد لانك كدا مش هتوردي علي جنه ولو علي الارض انا مش هنضفها واقولك علي حاجه انا مستقيله 

نرمين قربت عشان تضربها ورفعت ايدها ولسا هتضربها بس ندي مسكت ايدها وبصتلها بتحدي 

ندي ببرود:اوعك تفكري تعملي كدا انا خلاص استقالت وهدخل الم حاجتي وهمشي يعني تتعاملي معايا بإحترام وانا هحترم انك قد امي..... وسابتها ودخلت المطبخ ووراها سها وسهام المصدومين وبعتو واحده تنضف الارض 

احد السيدات:انتي غلطانه يانرمين ليه تعملي كدا

نرمين بجنون:بقا حتة خدامه تتكلمني انا كدا 

سيده اخري:والله البنت ردها حلو وردت عليكي بكل احترام لاء وواستقالت كمان 

......... في المطبخ 
دخلت ندي وكانت عاوزه تعيط من الفرحه والحزن وانها اتهببت استقالت

سهام بإنبهار:اايه الحلاوه دي يا ندوش لاء يابت جامده 

سها:واو بجد ردك تحفه هنتيها واحرجتيها بإحترام بس ليه استقالتي

ندي اتنهدت :انا كدا كدا مش همشي غير لما نيره هانم ترجع عشان هتديني بقيت حسابي وغير كدا عشان اودعها

سهام:يارب ترجعك وتخليكي هنا بس انت ليه استقالتي

ندي بضيق:لو مكنتش عملت كدا كانت هترفدني وهتهني

وفضلو يضحكو من قلبهم ونرمين برا بتولع 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في امريكا الشماليه.... وتحديدا امام قصر ذهبي فخم وكان مفروش سجاده حمرا علي الارض وبيكون مستنيهم علي الباب رجال كتير ومعاهم بنات ومنهم حرس بتوصل العربيه وبينزل رعد وبعدين ملاك بكل هيبه 

ملاك بهمس:يلا بسرعه انا هموت من البرد ايه دا

رعد:اسكتي خالص هندخل اهو ابتسمي 

ومسك ايدها وهيا ابتسمت وكانت بتترعش فرعد حس برعشتها وقلع الجاكت بتاعه وحطه علي كتفها وهيا تلقائيا حضنت الجاكيت الي كان دافيء ورعد رفع كم القميص وعروق ايده القويه ظهرت ودا خلاه اوسم وبيمسك ايدها تاني وبيتقدمو لامام ووراه حسام الي بيترعش

حسام بهمس:واد يازفت عامل ايه

زياد:الحمدلله انا كويس اتأخرتو ليه انا كنت خايف

حسام:خير ان شاءالله بس الجو برد اويي 

زياد:هيكون دافئ بداخل ياسيد مرقس 

حسام استغرب بس اخد باله من الحارس الي قرب منهم عشان ياخد العربيه يركنها وراحو ورا رعد وملاك

ماكس بسعاده:اهلا اهلا بك ياسيد روكي

رعد ببرود:اهلا سيد ماكس

ماكس بإحترام:اهلا بكي ياسيده اوليڤيا ....ومسك ايدها وباسها بإحترام ورعد اتضايق

چون بإعجاب لملاك:اهلا وسهلا يا سيده اوليڤيا

ومدلها ايده بس رعد سلم عليه بدالها وضغط عليها بقوه
وچون اتألم وماكس قلق وخاف من المشاكل بس ملاك لمحت الراجل ابو شنب والي اسمه موسكو وابتسمت غصب عنها وكتمت ضحكتها بالعافيه وكذالك حسام بس رعد كان متماسك وحتي زياد الي بيضحك عليه من يوم مشافه 

موسكو:اهلا اهلا ياسيد روكي كيف حالك 

رعد ببرود وكاتم ضحكته بصعوبه:انا علي مايرام 

موسكو بإبتسامه:اهلا سيدتي...... ومسك اصابعها وباسها بإحترام وملاك كانت هتموت وتضحك 

احد الفتيات أنيتا:اهلا سيد روكي كم تشوقت لروءيتك

روكي:شكرا 

ماكس بتوتر:تفضلو معي 

رعد مسك ايد ملاك ودخلو جو القصر الي كان دافي عكس برا واتجهو للصالون وقعدو عليه وحسام قعد جمب ملاك وبقت ملاك بين رعد وحسام

ماكس بإبتسامه:انت السيد مرقس

حسام بتوتر:اجل 

ماكس:احب اعرفكم بباقي الاعضاء اولا . أنيتا . مراتي ثانيا .چون. شريكي. ثالثا. جبريل. دراعي اليمين ومساعدي 
رابعا.تارا. حبيبت چون. خامسا. السيد موسكو. المدير المالي ودراعي اليمين. سادسا. ماريا. حبيبت مارلي. سابعا. مارلي. محامي المافيا. 

رعد ببرود:تمام.اعرفك انا روكي الزعييم ثانيا . اوليڤيا حبيبتي وشريكتي ومراتي وكل حياتي. ثالثا. مرقس. صاحبي ودراعي اليمين 

الجميع:تشرفنا بحضرتكم 

ماكس :سيده اوليڤيا ما رأيك في الثفقه

ملاك بجديه:جيده 
چون بخبث:مارأيك بالقصر

ملاك ببرود:معقول القصر خاصتنا احسن واجمل ببكثير

ماكس بإحراج:علي قدنا سيدتي

رعد :الشنط بتاعتنا فين

ماكس:جبريل جبريل

قرب منه زياد بإحترام:تفضل سيدي

ماكس:شنط السيد روكي وزوجته والسيد مرقس

زياد:كله تمام والغرف جهزت زي ماحضرتك امرت والشنط وصلت

ماكس بإبتسامه :انا حبيت انكم تجلسو معايا احسن من الفندق

رعد ببرود:متي معاد وصول الرجال والشحنه

ماكس بتوتر :كمان اسبوعين

رعد بغضب:وانا مبستناش ياسيد ماكس 

چون بقلق:اهدأ ياسيد روكي 

موسكو:سيد روكي هذا تعاقد عالمي

رعد بحده:انا لدي اعمال واجتماعات في بعض الشركات ومينفعش افضل اسبوعين

مارلي بتوتر:سيد روكي نحن نعتذر لك ان هناك مشاكل عديده تواجهنا ونوعدك اانك لن تتأخر ابداا ولكن هذا تعاقد عالمي

رعد ببرود:سيد ماكس اريد ان ارتاح 

ماكس بسرعه:تفضل سيد روكي غرفتك مجهزه بكل شئ تحبه وحتاجه ولكن هناك حفله ضخمه الليله ترحيب بك سيدي معادها الساعه10مساءً سننتظركم 

رعد:اوكي يلا ياحياتي

ملاك وقفت ومسكت ايد رعد وحسام وقف 

ماكس:جبريل ياجبريل حالا وصلهم غرفهم 

زياد:تحت امرك يازعيم تفضلو معي

ومشي قدامهم وهما وراه بهيبه وهدوء

ماكس بغضب:چون لاحظ انك بالغت روكي هذا ممكن ينهينا في لحظه وملكش دخل ب اوليڤيا نهائيا مفهو

چون بخبث:انا لم افعل شيء ولكنها حقا شديده الجمال انا مشوفتش جمال زي دا قبل كدا

تارا بدلع:وانا يابيبي 

ماكس بغضب:چون لو حصل حاجه او قربت منها انا هخلص منك

.....عند الشباب الي فضلو ماشيين ساكتين لحد فوق 

زياد:هذا هو الجناح الخاص بك وجناح السيد مرقس في الاسفل بجانبي اانما هذا الدور ملكك انت وزوجتك

بص وراهم ولقو حارس 

زياد بحده :ماذا تفعل هنا

الحارس بتوتر:انا اتفحص امانه الادوار سيدجبريل

زياد بغضب :تفضل سيد روكي لا يرغب في اي حرس هنا 

الحارس نزل بسرعه وزياد حضن رعد وحسام 

زياد:وحشتونى اوي انا مرعووب 

رعد:اجمد ياض كدا مالك لسا المشوار طويل 

حسام:ازاي صحيح ماشكش فيك وانت مساعده 

ملاك:ااه فعلا

زياد:هحكيلكم بليل هنتجمع اهم حاجه خدو بالكو عيون الرجاله هنا كتير 

ملاك:واد يازياد انا جعانه هاتلنا اي طفح في المخروبه دي

حسام :ااه وانا كمان ياجبريل

زياد بدهشه:واد يازياد دا انتي اخدتي. عليا جامد واتغيرتي

رعد بحده:زياد اسمع الكلام وهاتلها اكل وهات طفح لواد الي مبيبعش دا

حسام بغيظ:واد يخص عليك انا غلطان اني جيت معاكم انا هاخد ميكروباص من علي اول الشارع واروح 

الجميع ضحك عليه 

زياد:خد بالك الباب كاتم للصوت بس بردو اتكلمو بصوت واطي فاهم 

رعد بحده: تمام

وبعدين رعد وملاك دخلو الجناح وحسام نزل مع زياد 

ملاك بصت علي كل حاجه في الاوضه والي كانت حلوه وتشبه غرفهم في مصر بس بتكنولوجيا 

رعد:اسمعي بقا انتي علي الكنبه وانا علي السرير

ملاك بغيظ:نعممم انا مش هنام علي كنب انت الي هتنام عليها

رعد قرب منها وشدها من وسطها لعنده وهيا حطت ايده عند صدره تبعده ورفعت وشها وعيونها اتقابلو ورعد ميل عند ودانها 

رعد بهمس:وطي صوتك عشان محدش يسمعك يامراتي

 ملاك بتوتر: لو سمحت ابعد مينفعش كدا

رعد بعد و ببرود :ما انا هبعد مفيش فيكي حاجه اصلا تشدني ليكي حتي مش قولت لك انك مفيكيش ذره انوثه 

فجأته ملاك بقلم قوي نازل علي وشه وهو اتعصب وعروقه برزت وعيونه بقت حمرا من الغضب

ملاك بدموع مكتومه وغضب:انت انسان وقح وانا معتش عاوزه اتكلم معاك تاني ولو عليا انا اصلا الي مش بطيقك والقلم دا عشان حقي.... وسابته واتجهت للحمام وهو كان متعصب جدا 

 في الحمام قفلت ملاك الباب وقعدت وراه وعيطت جامد وبعدين قامت وقفت قدام المرايه وابتسمت بخبث 
وبعد كدا بدأت تاخد شاور 

في الخارج بياخد رعد بنطلون ميلتون اسود مريح وتيشرت اسود وبيروح حمام تاني في الجناح وبياخد شاور وبعد مده بيطلع وهو حاسس بذنب وبيقعد علي الكنبه وبيفتح الاب توب بتاعه الي جابه معاه وقعد يشتغل فيه ويبعت رسايل لمصر 
.ملحوظة:
( رعد بيشتغل مع ابوه وجده في الشركه بس مش كتير بس بيتابع كل حاجه من الاب توب وبيروح الشركه احيانا بس ليه هناك مكتب زي مروان واعلي كمان) 

بس بيلفت نظره ملاك الي اول ماشافها بلع ريقه بصعوبه لانها طلعت وهيا لابسه البرنص وسايبه شعرها المبلول وكانت حقا كتله انوثه 

رعد بإستفزاز وعدم اهتمام:مكنش لازم تتطلعي كدا عشان تبيني انك انثي..... 

ملاك اتغاظت وقربت منه وهو اتوتر وقفل الاب وهيا ميلت عليه ومسكته من التيشرت بإغراء ووشها بقا قصاد وشه 

ملاك بهمس :اولا انا مبحبش البس في الحمام ثانيا انا حره مش عاجبك اتفضل برا ثالثا واهم ميخصكش انثي مش انثي دا شيء يخصني 

رعد كانت متوتر ومش عاوز يضعف قدامها وكان نظره كله علي شفايفها وملاك بعدت بس هو مسكها  وقعدها علي رجله وهيا خافت ودفن وشه في رقبتها

رعد بهيام:اولا انتي حره بس طول ما انتي علي اسمي كل حته فيكي ملكي 

ملاك بضيق وتوتر:تب ممكن تبعد شويه مينفعش كدا 

رعد خلاص مكنش قادر يسيطر علي نفسه  وباسها فجأة بحنيه وايده كانت بتروح علي رباط البرنص عشان يفتحه 

ملاك بخوف وتوتر:رعد

رعد بعد بسرعه وبصلها جامد وكان مصدوم دي اول مره تندهله بإسمه وهو حس انه اول مره يسمع اسمه

رعد بتوهان:نعم 

ملاك بتوتر:رعد ممكن تبعد 

رعد بهدوء:حاضر ياملاك 

ملاك حست الاسم دخل قلبها لانه اول مره ينطقه وفضلت بصه في عيونه وبعدين قامت جري واتجهت للدريسنج وهو لعن نفسه الف مره انه ضعف قدامها واخد سجايره وطلع البلكونه

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في شركه النجار.... وتحديدا في مكتب يونس 
كان قاعد وبيشتغل في الاب توب فجأة دخلت السكرتيره

السكرتيره:مستر يونس في واحده برا عاوزه تقابلك 

يونس ببرود:مشغول 

السكرتيره:تمام يافندم .... وخرجت 

بس فجأه الباب اتفتح وهنا كانت الصدمه 

يونس وقف بصدمه:مايا؟!! 

@@@@@@@@@@@@@

#احببت_متمرده part17
يونس بدهشه:مايا!!!! 

مايا بإبتسامه:لسا فاكرني يايونس 

يونس بتوتر:انتي لسا عايشه ازاي مش معقول

مايا ببرود:انت زعلان انك شوفتني ولا ايه

يونس بسرعه:لاء بس انا مصدوم مش معقول انتي ازاي عايشه دا انا شايف جثتك بعيني

مايا اتنهدت:عاوزه اروح يايونس ممكن اناجيت علي هنا عشان حبيت اعملها مفاجأة في البيت هناك 

يونس اخد جاكته بدهشه وتوتر :اتفضلي معايا بس 

مايا:يونس مش عاوزه كلام انا مش قادره اتكلم

ملحوظه:
(مايا وملاك توأم بس مايا الاكبر بدقايق وكمان شبه بعض جدا بس مايا شعرها اسود وعيونها ونفس اللون وملاك اجمل منها بكتير رغم تشابه الملامح جدا الا انهم مش متشابهين في الصفات والاخلاق والطيبه والجمال) 

ومشي يونس الي مصدوم ومايا 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في المساء....في اميركا ...... وتحديدا في قصر ماكس

كان تجمع اكبر رجال الاعمال في الغرب والوطن العربي وكان في اكثر من زعيم مافيا وزوجتهم وكان ماكس وموسكو ومارلي وچون وزياد وحسام نزلو وبيتكلمو مع بعض والجو كان هاديء لحد ما

ماكس:سيد مرقس اين السيد روكي

حسام بتوتر:اكيد زمانه ناززل 

ماكس بضيق:عليك بستعجاله الرجال تسأل عنه هو والسيده اوليڤيا 

حسام بإبتسامه:ااها وصل الزعيم 

بص ماكس علي السلم وكان نازل رعد وهو لابس بدله سوداء وقميص اسود وجرفاتي نفس اللون وكانت عضلات بارزه بشكل ملحوظ ويرتدي جزمته الغاليه من الجلد الطبيعي وساعته السوداء الخاصه والمرصعه بلألماس ودبلته السوداء وشعره البني الناعم وكان مصففه بمهاره وعطره الجذاب المصنوع لرعد الدمنهوري خصيصا وكان وسيم جدا  وكان له هيبه ورجوله خاصه وماسك موبايله الايفون ذات الجراب الاسود وعليه صقر مطلي بذهب وهذا هاتف رعد الخاص جميع الفتيات انبهرو بجماله ونظرو له بإعجاب وكان نازل لوحده 

ماكس بصوت عالي وابتسامه:اقدم اليكم السيد روكي 

سقف الجميع بحرارة ورعد كان بيبصلهم وبس

ماكس بإبتسامه:اين السيده أوليڤيا

رعد ببرود:ستأتي بعد قليل

ماكس:تفضل معي اعرفك علي باقي الاعضاء خاصتنا

ومشي هو ورعد ووراهم حسام وزياد وبالفعل رعد كان مندمج جدا ومركز في التفاصيل وهو اصلا كان بيتكلم بطريقته العاديه واللبس كان بتاعه وكل حاجه ملكه الفرق بس انه واخد اسم واحد تاني

الناس كلها وجهت انظارها للسلم وانبهرو ب الحوريه الي نازله من عليه وحسام غمز لرعد الي بص ولاقها وسرح
فيها وهيا نازله وكانت لابسه فستان نبيتي ضيق وطويل وكان بحملات رفيعه ولابسه شوز من نفس اللون بكعب عالي وكانت عامله شعرها كحكه ومنزله خصلاتين وحاطه روج من  اللون النبيتي الي زادها اغراء واثاره وحاطه لمسات ميكب خفيفه ولابسه عقد من الالماس الخالص ودا ملكها هيا اصلا وكانت حقا شديده الجمال

رعد قرب من السلم وحط ايده علي وسطها وقربها منه وهيا اتوترت بس حست بشعور غريب  

وكانت الفتيات بتبصلها بغيره من جمالها ومن قربها منه وفي بعض السيدات كانت مبهوره من جمالها وانما الرجال فكانو هيموتو عليها ومن جمالها وخصوصا چون الي حطها في دماغه ورعد كان هيموت من الغيره 

ماكس قرب منها بإحترام :حقا انك شديده الجمال ياسيده أوليڤيا 

ملاك :ميرسي 

حسام قرب منها هو وزياد 

زياد بهمس :والله طلعتي حلوه اهو ياشيخ العرب

حسام ضحك وملاك ضحكت بخفه ورعد اتعصب

رعد بغضب:كل واحد يشوف هو رايح فين يلا 

حسام وزياد بعدو بسرعه وخوف وملاك اتوترت والناس بدأت تقرب وتسلم عليهم وبيشكرو فيهم وانهم لايقين علي بعض

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر النجار.... تحديدا في الصالون 

كان قاعد الجميع وبيتكلمو

نيره:اهدي علي البت شويه يانرمين انا رجعتها 

نرمين بغيظ:بس دي اجرأت ومسكت ايدي لاء وكمان بترد عليا

قاسم:نرمين البت غلبانه وانتي الغلطانه ليه تكبي العصير

نرمين :ياعمي هو. هو.... قاطعها دخول مايا ووراها يونس

نرمين بصدمه ودموع :دي دي مايا ولا انا بحلم 

محمود بدهشة:ااه والله هيا بس ازاي

حسين :انتو بتتكلمو جد

مايا:وحشتوني اوي اوي ياعيلتي

نرمين جريت عليها وحضنتها ومحمود كمان حضنها وهيا حاضنه نرمين 

قاسم بذهول:ازاي!!! 

اياد بصدمه:والله ما انا عارف

نرمين بدموع وحب:انتي بجد عايشه ازاي يا مايا ازاي

مايا بإبتسامه:لاء دي حكايه طويله ياجماعه بعدين 

محمود باس راسها:الحمدلله انك بخير

مايا قربت من قاسم:جدو وحشتني 

قاسم. قرب منها وحضنها ودموعه نزلت لانه بيحبها جدا اكتر من ملاك

مايا سلمت عليهم كلهم ونرمين كانت طايره بيها 

مايا:ممكن ارتاح 

نرمين بفرحه :اوي اوي ياعمري اوضتك كانت بتتنضف كل يوم لاني كنت قاعده فيها دايما وهدومك. فيها 

مايا ابتسمت وقامت طلعت فوق 

ممحمود:هنستناكي علي العشا

مايا بصوت مسموع:اوكي يابابي 

حسين:ازاي يايونس لقيتها فين

يونس بعدم اهتمام :عادي هيا الي جاتلي الشركه انا راجع الشركه... ومشي ببرود واياد راح وراه

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في امريكا... كانت ملاك واقفه مع أنيتا والنساء بتسلم عليها ورعد مع الرجال وعينه عليها 

ماكس بإبتسامه:يلا ياجماعه فقره الرقص 

كل واحد اخد حبيبته ومراته وقربو يرقصو سلوو وقرب چون من ملاك بخبث ومدلها ايده

چون بخبث:تسمحيلي برقصه دي ياسيدتي 

ملاك بصت علي ايده بتوتر بس فجأه لقت ايد قويه بتسحبها من وسطها لصدره ورفعت راسها لاقته رعد 

رعد بغضب:وانا مش شايفني

چون بخوف وتوتر:سيدي هو . هو

ماكس بسرعه: چون روح كلم تارا يلا

مشي چون بخوف وماكس اتكلم بتوتر:اسف سيدي تفضل

واتحرك بسرعه من قدامهم وملاك فرحت وكانت متوتره

رعد مدلها ايده وبهمس:تسمحيلي برقصه دي ياملاك 

ملاك ابتسمت وحط ايدها في ايده بتوهان وبدأو يرقصو وهو دفن وشه في رقبتها وحاطط ايده على وسطها وهيا 
كانت لافه اديها حوالين رقبته ودافنه وشها في صدره 
ونسو المهمه والناس وكل حاجه حواليهم 

رعد بهيام:ريحه شعرك تجنن انتي كلك تجنني ياملاكي

ملاك بخجل:ملاكي ايه ملاكي دي

رعد بعد وبص في عيونها بهيام وهيا كانت مركزه معاه وفجأة بدون وعي باسها بحب وحنيه وهيا ممنعتوش 

والناس اخدت بالها ورعد بعد عنها والكل سقف لهم وملاك اتكسفت ودفنت وشها في صدره بخجل وهو ابتسم بخفه

حسام بإبتسامه:كنت عاارف انها هتخطف عقله 

@@@@@@@@@@@@@


#احببت_متمرده part18
بعد مرور اسبوع.... والي حصل ان رعد وملاك قربو من بعض ورعد اتأكد انه بيحبها وبيغير عليها بس خايف لتكون مبتحبوش والخطه لسا ماشيه زي ماهيا وهما اتأقلمو هناك ومروان ومرام قربو من بعض ومرام بقت بتحبه جدا ومروان معجب بيها بس ويارا لسا قاعده بتغل وتاكل في نفسها ومستنيه رعد بفارغ الصبر يرجع ومايا العيله كلها طايره بيها معادا يونس واياد الي مش مهتمين وندي واياد بقو يتكلمو كل يوم بليل في الجنينه وبقو صحاب ومايا مسألتش علي ملاك خالص 

%%%%%%%%%%%%%%

في امريكا...... وتحديدا في الصالون 

كان قاعد رعد مع ماكس وبيتكلمو وجمبه حسام وزياد جمب ماكس 

رعد بحده:ماكس انا لا اثق في هؤلاء الأشخاص لا تختبر صبري

ماكس بهدوء:اسمعني جيدا ياروكي سنجرب هذه الثفقه كتسليه لحد وصول الرجال 

رعد بتنهيده:اوكي 

ماكس:جبريل اذهب وحضر الياخت لدينا رحله لمده يومين 

زياد:تمام كم فرد

ماكس بإبتسامه:مارايك ياروكي

رعد:لايوجد مشاكل

ماكس:انا وانيتا واوليفيا وروكي وچون وتارا وماريا ومارلي ومرقس وانت اكيد 

زياد بجديه:اوكي ياسيدي بس والسيد موسكو 

ماكس بعد اهتمام:لم يأتي هو في فرنسا 

زياد اومأ له وخرج ورعد اتنهد وقام واتجه للجناحه 

...... في الجناح

كانت ملاك واقفه قدام المرايا ولابسه بيجامه هوت شورت ابيض وتيشرت بنص كم بينك وكانت بتسرح شعرها الطويل البني بهدوء وبتفكر في رعد لانها بدأت تحبه

فجأه دخل رعد ولاقها كدا وابتسم بخفه جدا وقلع التيشرت وبقا عاري الصدر وكان لابس بنطلون اسود رياضي ومريح وقرب منها وحضنها من ضهرها ولف ايده حواليين بطنها ودفن وشه في رقبتها وهيا بصت في المرايا واتوترت جدا

ملاك بتوتر:رع.رعد 

رعد بهيام:امممم

ملاك بخوف:ممكن تبعد شويه

رعد:تؤتؤ انا عاجبني كدا..... وحاولت تبعد عنه لاكن هو مسك فيها اكتر 

ملاك استسلمت لانها مش هتقدر عليه:تب ممكن اسرح 

رعد ابتسم ودي اول ممره هيا تشوفه بيبتسم فلفت ليه وبصتله بدهشه:الله ما انت بتضحك اهو وعندك غمازات كمان هههههه

رعد برفعه حاجب:بتضحكي علي ايه 

ملاك بضحك:الصراحه كنت فكراك مبتعرفش تضحك 

رعد تاهه في ضحكتها وقرب منها وهيا كانت بترجع لورا بتوتر لحد ما خبطت في التسريحه وهو قرب منها جامد وفجأه مسكها من وسطها شالها وحطها عليها حط ايده علي حافه التسريحه وحاصرها 

ملاك بتوتر:رعد هو هو في حاجه النهارده

رعد بهيام وهو بيبص علي شفت"يها:تؤ مفيش حاجه عادي

ملاك:تب هو..هو ممكن تبعد بقا 

رعد ابتسم وقرب طبع قبله خفيفه جدا علي خاصتها
وهيا اتصدمت وفتحت بوقها ورعد مسك الفرشه وبدا يسرحلها شعرها وهيا مصدومه وهو ضحك جامد علي منظرها وهيا ابتسمت غصب عنها وهو حب يلعب علي اوتارها فقرب منها اكتر 

وباسها بحنيه وبعد كدا بشغف وهيا ما منعتوش بالعكس دي تجاوبت معاه وهو فرح جدا انها طلع ليها مشاعر نحيته والا كانت بعدته وبعد فجأه وهيا اتكسفت جدا ونزلت وجريت علي الحمام وقفلت الباب وصدرها بيعلو ويهبط جامد وقلبها بيدق بقوه ورعد ابتسم عليها وكان فرحان

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصرالنجار......... وتحديدا علي الغداء 
بيكون الجميع متجمع علي الغداء حتي يونس معادا مايا

قاسم بضيق:فين مايا مجتش ليه 

نرمين بحب:كانت نايمه صحيتها وقالتلي هغير وانزل

محمود بفرحه:انا حقيقي مش مصدق نفسي وحاسس اني بحلم 

نرمين:وانا كمان مش معقول مايا عايشه بجد 

حسين بإبتسامه :ربنا يخليها لينا والله عملت حس في البيت

فجأه بتنزل مايا وهيا لابسه فستان احمر ناري وضيق جدا لفوق الركبه بقليل وسايبه شعرها وحاطه كثير من مساحيق التجميل والبرفيوم ولابسه كعب عالي جدا لونه أحمر 

مايا بإبتسامه:مساء الخير

الجميع: مساء النور 

قاسم بحب:عامله ايه ياحبيبتي

مايا:الحمدلله ياجدو انا كويسه 

يونس بضيق :عمي متعرفش اي حاجه عن ملاك 

محمود ببرود:لاء الي اعرفه انهم وصلو من اسبوع ومعتش اعرف اي حاجه

يونس بحزن:انا برن عليها كل يوم ومقفول وغير كدا بتكون اونلاين ومبتردش او بتكنسل عليا 

نرمين بعدم اهتمام:فكك منها دي بنت عاقه انا مليش غير مايا

قاسم بتنهيده:ربنا يرجعهم بسلامه

مايا بستغراب:هيا ملاك فين اصلا انا مشوفتهاش خالص اتجوزت ولا ايه

محمود:ملاك بقت اهم ظابط في المخبارات وهيا دلوقتي في مهمه رسميه خارج مصر 

مايا بصدمه وغل واضح:ظابط ازاي ملاك بقت ظابط 

يونس ببرود:ملاك بقت من اكفيء الظباط وعموما ربنا يوفقها وترجع بسلامه 

مايا جززت علي سنانه وبدأت تاكل:تب وعاصم السعدني 

الجميع ضحك معادا يونس ومايا استغربت

قاسم بضحك:ملاك كانت عبيطه وطيبه فخانها مع واحده وهيا اتصدمت وسابته 

مايا اتوترت ويونس بصلها بكره وقال:اولا عاصم ملوش ذنب ،،الذنب ذنب الواطيه الي كانت معاه اصلها كانت بتهدده بحاجه... وضحك بسخريه ومايا اترعبت

مايا:ما بردو ملاك الي غبيه انا ياما حذرتها تبعد عنه مكنتش بتسمع الكلام اكيد لسا ضعيفه وغبيه زي ماهيا 

نرمين ببرود:ريحي نفسك ياحبيبتي ومتجبيش سيرتها

اياد بقرف:اتقو الله حرام عليكم 

مايا بتمثيل الحزن:مش القصد بس انا زعلت عليها ياحراام دي غلبانه وضعيفه وياترا هتعمل ايه ولا هتحب تاني ازاي او مين هيتجوزها او  ممكن متثقش في حد 

يونس وقف بغضب:اسمعي يامايا انا مسمحلكش تتكلمي عنها كدا كل الي قاعدين دول ملهمش لازمه ولا عندهم ذره رحمه وانتي زيهم بظبط وملاك بقت شيطانه متعرفش الرحمه ولو علي مش هتتجوز فأحب اقولك ان ملاك متجوزه رعد الدمنهوري ظابط في المخابرات ورجل أعمال من اكبر رجال الأعمال في االشرق الاوسط وملاك لما هتيجي هتعرفك قيمتك ولو علي عاصم... وضحك بسخريه
،،، فهيا سابته واحب ااقولكم انكم كلكم منافقيين انا معتش جاي هنا تاني..... ولف ومشي 

اياد وقف وبصلهم بكره وقرف:واناكمان همشي عشانكم منافقيين فعلا فينك ياملاك تيجي تعرفي كل كلب قيمته

وخرج ورا يونس والعيله كانو مصدومين ونيره وحسين وقاسم اتأثرو واتضايقو بس مش اوي

قاسم ببرود:كملو اكل يلا وما تخادوش في بالكو 

(انا شخصيا اتشوقت ان ملاك ترجع بسرعه 🙂) 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري..... وتحديدا في الجنينه 

كانت قاعده جميله وميرفت ويارا الي بتلعب في الموبايل

ميرفت:اومال فين ريم 

جميله:راحت تقابل صحابها مشافتهومش من زمان

ميرفت:كلمتي رعد

جميله بقلق:لاء تليفونه مقفول ربنا يرجعهم بسلامه

ميرفت بطيبه:اللهم أميين 

يارا بغيظ:هو رعد هيتأخر ولا ايه

جميله:والله ما اعرف عنه حاجه حتي لما كلمت نيره اسألها علي ملاك لو بيكلموها وكدا قالتلي لاء واه صح احنا معزومين عندهم علي العشا بكرا عشان بيقولو ان اخت ملاك التوأم رجعت

يارا بذهول:اختها التوأم

ميرفت:وهيا عندها اخت

جميله:بيقولو بس دي كانت ميته بس طلعت عايشه 

يارا بستغراب:ازاي 

جميله :والله ما عارفه بكرا هنروح وهنشوف ريحي دماغك

يارا فضلت تفكر والجميع كان مستغرب

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اميركا........ وتحديدا في جناح رعد

كان بيلبس بدلته وملاك كانت لسا في الحمام 

رعد بصوت مسموع :اطلعي ياملاك متخافيش 

فجأه الباب اتفتح وخرجت ملاك

ملاك بتوتر وضيق:انا مبخافش بس اوعك تفكر تعمل كدا تاني فاهم والا هفصل رراسك عن جسمك 

رعد كتم ضحكته:ماشي تب يلا ادخلي البسي عشان خارجين رحله

ملاك برفعه حاجب:رحله رحلة ايه دي

رعد بهدوء:طالعين يومين علي ياخت 

ملاك بسعاده:قول والله 

رعد بإبتسامه خفيفه:والله ياستي 

ملاك بفرحه طفوليه:واووو حالا هلبس 

وجريت علي الدريسنج بس وقفت فجأة ورعد استغرب 
ولفت وبصتله

رعد ببرود:ايه الي وقفك ما يلا البسي وبعدين انتي بتبصيلي كدا ليه

ملاك:انت هتروح كدا 

رعد:ااه مالي 

ملاك:يعني انا ملاحظه ان الرحله مش لايق عليها بدل

رعد بحده:لاء مش هغير انسي انا كدا تمام انا بحب البدل حتي وانا في مصر 

ملاك ابتسمت بخبث وقربت منه بدلع:يعني ينفع يارعد تنزل كدا لاء عيب في حقي تعالي البس حاجه علي زوقي

رعد شدها من وسطها بخبث:خدي بالك اني حذرتك دلعك دا هيوديكي في داهيه 

ملاك ضحكت بقوه وهو ابتسم علي ضحكتها وبهمس:اياكي تتجرأي وتضحكي قدام حد كدا

ملاك ابتسمت ومسكته ومن الجرافته واخدته وراها الدريسنج وهو كان سرحان في عيونها وماشي مش حاسس بنفسه 

....... بعد مده بيطلع رعد من الدريسنج وهو لابس بنطلون جينز ازرق واسع وقميص بيج وكوتش ابيض وكان وسيم جدا وكان لابس ساعته وكانت من ماركه عالميه ومصنوعه لرعد خصيصا من الفضه الخالص ومصفف شعره ولابس نظارته الشمسيه

رعد بضيق:انا مش عاوز انزل كدا 

ملاك برجاء:ارجوك ونبي ونبي دا انت كدا قمور اوي 

رعد بخبث:عجبتك ايه. رايك

ملاك قربت منه بتوتر ووقفت علي رجله وباسته من خده وهو اتصدم بخفه وهيا جريت علي الدريسنج وقفلت الباب وهو ابتسم ابتسامه واسعه غصب عنه

........ بعد مده بتخرج ملاك وبتكون لابسه فستان لونه اصفر فاتح مايل لابيض وطويل والزراعين نازل علي االاكتاف وسايبه شعرها ولابسه هيلز ابيض ولابسه سلسله رقيقه الماس وفيها فص اصفر صغير في النص ولابسه انسيال وكانت حاطه لمسات بسيطه جدا من الميكب وكان شكلها يجنن 

ملاك بطفوله:ايه رايك 

رعد رفع عينه وانبهر من كتله الانوثه والجمال الي قدامه
وقام وقف وقرب منها

رعد بهيام:ولا غلطه حقيقي ولا غلطه ياملاكي

ملاك ابتسمت بخجل:ايه ملاكي دي

رعد بحب:ايوا حبيت الاسم دا اكتر و.... قاطعه خبط الباب

رعد بضيق:من الطارق

حسام:انا مرقس ياسيدي ممكن ادخل

رعد:ادخل

دخل حسام وقفل الباب واتنفس براحه بس انصدم من للبس رعد 

حسام بدهشه:اوبا دي الحكايه كبرت انت غيرت البدله والاسود امتا وايه الحلاوه دييابت

رعد بصله بغيره وحده ومسكه من قفاه:عاوز ايه الي جابك 

حسام بتوتر وخوف:ماكس وچون مستنين تحت وقالولي اطلع ااندهلك

رعد بحده:تب انزل وانا جاي وراك 

حسام بعند:لاء انا هنزل معاكم يلا انت وهيا

ملاك:خلاص يارعد يلا 

حسام بذهول:رعد اوبا الله يرحم لما كنتو بتشدو في شعر بعض من يوميين 

ملاك بصتله بغيظ ورعد قرب من ملاك ومسك اايدها ونزلو ووراهم حسام المصدوم 

........ تحت في الصالون 

چون بضيق:هو اتأخر ليه روح شوفه ياجبريل

زياد بتوتر:اكيد هينزل 

ماكس بهدوء:جون لو فكرت تغلط انا هقتلك فاهم روكي لو غضب مش هيسمي علينا فاهممم

چون بخبث:بس مراته دي مكنه الماني من الي خلصو دي جامده اوي يا ماكس

ماكس بحده:چون

تارا بضيق:وانا ليس لدي وجود في حياتك ياچون

چون بوقاحه:انتي قلبي وعقلي يا تارا... وباسها بخفه 

زياد بإبتسامه:لقد وصل السيد روكي

بص الجميع علي السلم وكان شكلهم يجنن ولايقين علي بعض جدا وتارا اعجبت برعد جدا وچون كان بيبص لملاك بإنبهار وشهو*ه وماكس بيبصلها بإعجاب وزياد مصدوم ان رعد غير الاسود والبدله

رعد:مساء الخير

الجميع:مساء النور

رعد:هل سنرحل 

ماكس  بإبتسامه:نعم السيارات جاهزه تفضلو

ملاك :هل انتم قادمون معنا

انيتا:نعم ياسيدتي نحن قادمون معكم ولو سندايقكم لن نأتي

ملاك بسرعه وابتسامه:لا يا انيتا انا لا اقصد هذا اريد انا اعرف فقط

انيتا بصتلها بإبتسامه وملاك بدالتها اياها وتارا بصتلها بغل 

مارلي:يلا يا جماعه 

وخرج الجميع وركبو العربيات وانطلقو 

@@@@@@@@@@@@@


#احببت_متمرده part19
عند عاصم.... كان قاعد في مكتبه وبيشتغل وفجأه بص علي المكتب شاف صورته هو وملاك كانت في ثانوي وكانت بريئه جدا وهو كان في الجامعه ومبتسم وسرح فيها وفي ضحكتها 

عاصم بدموع:وحشتيني اوي ياملاك انا عارف اني غلطت والله غصب عني انتي عارفه اني والله مظلوم انتي كنت ملاك في حياتي انا غبي. غبي

فجأة الباب خبط ومسح دموعه بسرعه

عاصم بحده:ادخل 

اتفتح الباب ودخل المساعد رجب

رجب بتوتر:ملاك برا وعاوزه تقابلك 

عاصم بذهول:اايه 

رجب:والله واحده برا نفسها

عاصم بسرعه:دخلها 

رجب:تمام.... وخرج ودخلت مايا

عاصم وقف بصدمه:مايا ازاي دا حصل

مايا بحب:وحشتني ياعاصم اوي وحشتني.... وجريت عليه وحضنته وهو مصدومه ومتحركش 

استوعب عاصم وزقها بقوه:ايه الي جابك وانتي عايشه ازاي

مايا بسخريه:كنت فاكرني هموت في الحريقه ولا ايه انا نطيت من الشباك في البحر وهربت لبرا 

عاصم بكره:ياريتك كنتي ميته انا بكرهك اطلعي برا

مايا كانت هتتكلم لمحت صورته مع ملاك فقربت ومسكتها

مايا بعصبيه وغل:ليه بتحبها هيا ليه مش انا دي واحده غبيه ومتخلفه لييه مش انا اتكلم ليه بتحب العبيطه دي

عاصم بغضب:احترمي نفسك ومتتكلميش عليها كدا فاهمه والا هقتلك وانتي واقفه ومش هسيبك غيرمتأكد انك موتي المرادي

مايا بغل:هفضل اكرهها ياعاصم وعمري ماهحبها لانك بتحبها هيا مش انا مع اني احلي منها بكتير واعقل ومش عبيطه زيها

عاصم بسخريه:يمكن تكونو نفس الشكل ونفس الدم بس الفرق بينكم السما والارض 

مايا بكره لملاك:صدقني ياعاصم انا هقتلها والمرادي مش هتعرف تنقذها مني ولو هعمل اي حاجه هخلص عليها وانت هتكون ملكي وليا

عاصم مسكها من فكها بقوه:ابقي فكري بس مجرد تفكير مش تنفيذ وانا هدمرك وهخليكي تتمني المو*ت كل دقيقه 

مايا بوجع:ابعد عني ياعاصم ابعد .... عاصم سابها وبصلها بش"ر

عاصم ببرود:اطلعي برا

مايا بغل:انا همشي بس الي عملته معايا زمان متنسهوش لانه هيتكرر تاني وانا ببشرك يا عاصم انت ليا فاهم

عاصم بقرف:مايا انتي عمرك ماحبتيني انتي قربتي مني زمان بس عشان شوفتيني مع ملاك واننا بنحب بعض بس عشان تعرفي انك بغل

مايا بخبث:اوكي ياعاصم سلام بقا اصلي راحا اخطط لملاك عقبال ما ترجع

عاصم بستغراب:ترجع منين

مايا ببرود:ميخصكش.... وخرجت

عاصم بصوت جوهري:رجببب

رجب بسرعه:ايوااا ياباشا

عاصم بش"ر:وراها وتعرفلي كل حاجه هيا بتخطط ليها وتإب وتغطس وتعرفلي ملاك النجار فيين 

رجب:تحت امرك ياباشا.... وطلع جري وعاصم مسك الطف"ايه الي قدامه ورماها في الارض بقوه

عاصم بعشق مجنون:هرجعك لحضني مهما كان التمن ياملاك انتي ليا وهتفضلي ليا وحتي لو هضحي العمر كله انتي ليا وبس

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اميركا...... وتحديدا في ياخت كبير جدا من اللون الابيض والذهبي وكانو وصلو وقاعديين علي الكراسي الي في الدور الي فوق وملاك سابتهم وراحت علي حته عاليه في اخر الياخت ومحاطه بسور صغير ووقفت ورفعت ايدها وكانت مبسوطه جدا 

ملاك بتنهيده:ياااه الفيووو تحفه 

فجأه لقت حد بيحضنها من ضهرها ومحاوط بطنها بإيده ودفن وشه في رقبتها  وهيا اتخضت 

رعد بهمس:شششش اهدي دا انا 

ملاك ارتاحت انه هو:ايه الي جابك 

رعد:لقيتك اختفيتي قولت اشوف روحتي فين 

ملاك بغيظ:بس انا عاوزه استمتع ابعد شويه انت مالك بقيت ملزق كدا ليه يا واد انت

رعد بضحك:ملزق يامعفنه الحق عليا بدلعك 

ملاك ابتسمت غصب عنها وضحكت وهو كان مبسوط 

رعد بهيام:وحشتينييي

ملاك اتجمدت والكهرباء سارت في جسدها من الصدمه

رعد بحب:امم مرضتيش لييه

ملاك بتوتر بعدت عنه ولفت وبصتله بدهشه ومسكت وشه بين اديها الصغيرتان وهو مبسوط

ملاك بذهول:رعد انت كويس 

رعد ابتسم :ااه كويس طول ما انتي قدامي 

ملاك اتصدمت اكتر بس ضحكت بصوت عالي وهو اتعصب

رعد بغيره وحده:متضحكيش كدا تاني واحنا في مكان فيه حد فاهمه لما نكون في اوضتنا لوحدنا اتضحكي كدا

ملاك بصتله بذهول:انت سخن ياحبيبي ياقلب امك انت تعبان ولا حاجه

رعد بخبث وحب:قوليها كدا تاني

ملاك بغباء:اقول ايه

رعد:الي انتي كنتي لسا قايلها

ملاك: انت تعبان ولاحاجه

رعد:لاء الي قبلها

ملاك :ياقلب امك

رعد بإبتسامه:الي قبلها بقا 

ملاك بعفويه: انت سخن ياحبيبي.... استوعبت واتكسفت

رعد بعدم تصديق:حبيبي الله الكلمه من بوقك سكر يخربيت حلاوتك 

ملاك بتوتر:لاء يابابا روح شوفلك دكتور انت بقيت ملزق اويي بزياده هو ايه دا يا اخويا

رعد ضحك وهيا ضحكت وهو شدها في حضنه 

....... بعيد عنهم في الاعلي كان شايفهم الجميع وحسام وزياد بيبصو لبعض بذهول

زياد بصدمه وهمس:هو دا رعد الدمنهوري 

حسام بعدم تصديق:دا بقاله سنين مضحكش انا اول مره اشوفه بيضحك من يوم الحوار اياه

أنيتا بطيبه:شكلهم حلو اوي

ماكس بإبتسامه:بالفعل لايقين على بعض اوي

چون بغل:لاء علي فكره هو مش لايق عليها خالص

مارلي:لا ان روكي واوليفيا يعشقون بعضهم البعض

وفضلو يتكلمو لحد ماتصدمو

...... عند رعد وملاك

رعد:عاوز اعمل حاجه تسمحيلي

ملاك بستغراب:اممم هتعمل ايه

رعد قرب وباسها بحنيه وحب وهيا اتصدمت بس مامنعتوش وبعد شويه بيبعد رعد لما بيلاحظ انها محتاجه للهواء وحط جبينه علي جبينها وهيا خدودها احمرو من الكسوف

ملاك بهمس:انت غريب اوي النهارده مش عارفه مالك كدا

رعد ابتسم و بص للبحر وبصلها وشالها فجأه وهيا مصدومه ونط بيها في البحر وغطسو تحت وطلعو تاني وملاك شهقت ورعد كان حاضنها

ملاك ضربته في صدره:ياغبي كنت هموت

رعد ضحك بخفه:ايه رايك 

ملاك بخوف مسكت في رقبته:رعد انا بعوم عوم كلابي اخري الشط 

رعد بحده خفيفه وحب:انا معاكي وطول ما انا معاكي ولو في النار عاوزك تثقي فيا انا من النهارده هحميكي وبس وهفضل معاكي 

ملاك دموعها نزلت لان عمر ماحد عاملها كدا ولا اهتم بيها  

رعد بتوتر لاول مره في حياته:بحبك ياملاكي

ملاك اتصدمت وجحظت عيونها من الدهشه 

ملاك بذهول:انت قولت ايه

رعد بحب وابتسامه سحرتها:قولت بحبك ياملاكي

ملاك اتوترت وقرب منها فجأه وباسها بخفه وبعد تاني

ملاك بتمثيل الحده :ممكن تطلعني ارجوك اياك تحبني انا فاهم انا لاء حب اي واحده انما انا مستحيل مش هينفع

رعد بغضب ودهشه:لييه اشمعنا دا انا عمري مافكرت اعترف لواحده بحبي غيرك ليه كدا

ملاك بوجع:عشان انا ممبعرفش احب انا قاسيه وحجر مبعرفش احب ولا اتعلق فهمت

رعد بغضب:انتي ليه بتحرمي نفسك وتحرميني ليه انا حبيتك وانا مبعرفش اكذب وبحب الدوغري ليه كدا انا غلطان اني فكرت احب واحده زيك معندهاش لامشاعر ولا بتعرف تحب بتكسر القلوب بس

ملاك بزعل وجمود:بظبط كدا ابعد عني احنا في مهمه ياحضرت الظابط وكلها اسبوع وهنرجع وهنتطلق فخلاص وياريت نفضل نتعامل برسميه زي ما كنا 

رعد بصلها بغضب وبيلعن نفسه انه عمل كدا وقرب وحطها علي السلم وهيا كملت وطلعت فوق وهيا كاتمه دموعها ورفعت راسها شافتهم بيبصو عليهم مهتمتش ومشيت لجوا ودخلت الغرفه بتاعتهم ورعد طلع وقلع القميص وفضل عاري الصدر واتصدمو من قوه جسده وعضلاته الضخمه وعروق ايده ورقبته الي باينه وهو قعد وولع سيجاره بغضب وهو بيلعن نفسه انه فكر يحبها

......... عند ملاك دخلت الحمام الي في الغرفه وقفلت الباب وقعدت وراه وضمت نفسها وسمحت لدموعها بنزول وانهارت من البكاء وكانت بتشهق زي الاطفال 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في المساء...في قصر الدمنهوري..... وتحديدا في الجنينه
كان قاعد اياد وبيشرب سيج"اره وقاعد علي احد الكنب 

صوت من وراه:ممكن اقعد معاك يا اياد

اياد من غير مايلف:تعالي ياندي 

قربت ندي وفي ايدها كوبايتين فيهم ايس كوفي

ندي بإبتسامه:عملتلك معايا اهو عشان ماتخدش كوبايني زي كل يوم

اياد ضحك:تب هاتي ياستي 

ندي:ممكن اعرف ايه الي مضايقك

اياد بضيق:مفيش

ندي بتذمر طفولي:مش احنا صحاب ولا ايه ياعم قول قول هات همك علي همي 

فجأه اياد ضحك بقوه وندي ضحكت علي ضحكه 

ندي بضحك:هحكيلك حاجه مره وانا صغيره..... 

قاطعها صوت من وراهم:الله الله انتو بتعملو ايه 

اتخضو وبصو وراهم لاقو مايا 

اياد بضيق:عاوزه ايه يامايا

مايا بغرور:هيا حصلت تقعد مع الخدامه وتضحك 

اياد بغضب:اولا انا مسمحلكش تقولي عليها خدامه 

مايا ببرود:وبتدافع عنها كمان الله الله

ندي بتوتر:حضرتك انتي فاهمه غلط 

مايا بتكبر:يا حبيبي الي زي دي تعمل معاها الي انت عاوزه وترميها فاهمم

اياد بحده: مايا الزمي حدودك انا مسمحلكش ندي اشرف من الشرف واياكي تقولي عليها كلمه ملهاش لزمه 

مايا بعصبيه:انا اقول الي علي كيفي فاهم يا اياد ويلا يابت انتي روحي اعمليلي حاجه اكلها اصل اخواتك الخدم نايمين ومحدش صاحي غيرك

اياد وهو بيجز علي سنانه وبغضب :مايا هيا مش هتعملك حاجه انتي فاهمه وهيا صاحبتي وانسي انها تخدمك ومن النهارده هيا هتعمل طلباتي انا وبس ومش هتعمل لاي حد فيكو حاجه فاهمه

مايا بغل:دا في احلامك يا اياد يلا يابت انتي ورايا

ندي بتنهيده:اسمعي بقا اولا الي بيشتغل مش عبد عندكم وانا لحد هنا وساعات العمل بتاعتي خلصت من ساعه اصلا انا اخري 11بليل ممكن تروحي تصحي اي واحده تعملك انما انا مش هشتغل اضافي

مايا بصتلها بغل وغيظ واياد ابتسم 

مايا بغيظ وغل:بكرا هوريكي الي عمرك ماشوفتيه ...... 
ومشيت 

اياد بإبتسامه:ردك عجبني 

ندي بخجل:شكرا يا اياد عشان دافعت عني 

اياد:ولا يهمك بس خدي بالك مايا مش سهله

ندي بتفكير:متقلقش انا هتصرف 

اياد ضحك:مماشي ياستي اقعد بقا قوليلي عملتي ايه وانتي صغيره

ندي ضضحكت وقعدت واياد قعد وبدأت تحكي واياد بيسمعها بتركيز ومايا شايفهم من البلكونه ومغلوله

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اميركا...... وتحديدا في غرفه ملاك ورعد

بتطلع ملاك من الحمام وهيا لابسه بيجامه حرير لونها اسود وعامله شعرها ديل حصان وقربت نامت علي السرير وهيا بتفتكر ذكريات وحشه نا"رر وحري"ق وشبه كدا

ملاك بوجع:يارب خفف علي قلبي عشان انا خلاص معتش عندي طاقه الحمدلله انا راضيه........ واتنهدت وحضنت المخده ونامت ودموعها نزلت في صمت لحد ما نامت 

فجأه الباب اتفتح ودخل رعد ولاقها نايمه فتنهد واخد هدوم من الدولاب ودخل الحمام 

......... بعد مده بيطلع وهو لابس بنطلون اسود رياضي وتيشرت اسود يبرز عضلاته وكان وسيم جدا وقرب وقعد جمبها علي السرير وحط ايده علي دماغها بحنان واتصدم لما لاقها بتعيط فمسح دموعها بإبهامه وعدلها واخدها في حضنه ونام ودي اول مره ينام جمبها كان بينام علي الكنبه

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في شقه مرام.... كان واقفه في المطبخ بتعمل اكل ليها

مرام:الله الله علي الريحه تسلم ايدي احلي صينيه مكرونه بالبشاميل وشويه بانيه ايه لووز 

قاطعها رنه الجرس 

مرام بتوتر:مين الي هيجيلي دلوقتي.... وقربت عند الباب

قالت بخوف:ميين

مروان:انا يامرام

مرام اتنهدت و فتحت الباب:في حاجه ولا ايه

مروان بإبتسامه:انتي كويسه 

مرام بستغراب:ااه دا انا لسا سايباك من كام ساعه

مروان:ممكن ادخل

مرام بتوتر:هو يعني اتفضل 

دخل مروان وشم الريحه:الله دي ريحه مكرونه بشاميل صح قولي صح

مرام بضحك:ااه لسا حاطه علي وشها الجبنه وحطتها في الفرن 

مروان جري دخل المطبخ وهيا وراه وبتضحك

مرام:اهدا كلها خمس دقايق وهتطلع

مروان بفرحه:اوبا وبانيه كمان لاء الحمدلله اني جيت

مرام بقلق:معلش بس انت جيت لييه 

مروان بتوتر:معرفش كنت معدي فقولت اطمن عليكي مش اكتر امشي لو مدايقه

مرام بإبتسامه:لاء خليك كل معايا بقا وامشي

مروان ابتسم وقعد بس فجأه الباب خبط بقوه 

مروان:مين الي بيخبط كدا.... وراح يفتح ومرام خايفه

مروان بغضب:ميين ....وفتح الباب وكانت الصدمه،،،،...... 

@@@@@@@@@@@@

#احببت_متمرده part20
فتح مروان الباب وكانت الشرطه وهنا كانت الصدمه 

مروان بتوتر:في حاجه ولا ايه 

الظابط :معانا امر بالقبض علي مرام سعد

مروان بقلق:ليه في ايه 

الظابط:انت مين 

مروان بتوتر:انا مروان الدمنهوري

الظابط بخوف:حضرتك تقرب لرعد الدمنهوري ايه

مروان برفعه حاجب:اه انا اخوه الصغير ودي شقتي ومرام دي تبقا صاحبتي

الظابط بإحترام:حضرتك احنا اسفيين بس محتاجين الانسه مرام متهمه بسرقه 50الف جنيه من بيت والدتها الست سعديه 

مرام برعب:انا انا مروان والله ماعملت كدا

مروان بهدوء:اهدي اهدي خالص ياحبيبتي انا هتصرف الليله صدقيني انا عاوزك تثقي فيا تمام

مرام بثقه:تمام يامروان ...... ومشيت معاهم ومراون قفل الباب ونزل وراها علطول وهيا ركبت البوكس وهو ركب عربيته وراح وراها بظبط عشان يطمنها

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصباح..... في اميركا... وتحديدا في غرفه رعد وملاك 

بتصحي ملاك وبتحس بحاجه تقيله عليها لقت رعد حاضنها ونايم بعمق وهيا اتوترت وحاولت تبعد عنه بصعوبه لحد ماعرفت

وقربت وحطت ايدها علي وشه وابتسمت:انت جميل وقوي وراجل حقيقي وانا بحبك والله بس احنا الاتنين سوا مينفعش صدقني مينفعش انا جوايا وجع محدش هيقدر يخففه ابدا وانا هكتفي اني احبك في صمت وربنا يرزقك الزوجه الصالحه يارعد....

.. وقربت وباسته بخفه ودموعها نزلت غصب عنها لدرجه انها نزلت علي خده وهيا قامت بسرعه ودخلت الحمام بس رعد فتح عيونه وابتسم ومد ايده مسح دمعتها وحط ايده علي شفايفه بعدم تصديق

رعد بحب:وربي ياملاك ماهسيبك انا كنت حاسس انك بتحبيني اصلا ولازم اخفف عنك اي وجع ياملاكي.

....... بعد مده بتطلع ملاك من الحمام وهيا لابسه بنطلون رياضي رمادي وعليه هودي قصير بينك وعامله شعرها ديل حصان وكانت جميله جدا 

اتخضت لما لقت رعد قاعد علي السرير وبيدخن وبيبصلها اتوترت ومشيت نحيت التسريحه وكانت بتلعب في اي حاجه عشان متتكلمش معاه بس فجأه حست بيه بيحضنها من ضهرها ودافن وشه في رقبتها ومحاوطها بقوه

ملاك بصتله بتوتر:في حاجه ولا ايه

رعد بحب:لاء مفيش بس حبيت اقولك اني مش هستسلم وكلام العيال الي قولتيه امبارح ولا شغلني انا لما بعوز حاجه باخدها ياملاكي وانتي خلاص بقيتي ملكي من يوم ماحبيتك... 

ملاك اتصدمت وهو حب يلعب علي اوتارها وباس رقبتها بخفه وملاك الكهرباء سارت في جسدها وهو ابتسم لما حس برعشتها وتوترها

ملاك بتوتر وخجل:ممكن تبعد ارجوك 

رعد بعد ولفها ليه وباس خدها وسابها وواتجه الحمام 

رعد بإبتسامه:طلعيلي هدوم لحد ما اخد شاور.... ودخل وهيا حطت ايدها علي خدها وابتسمت 

........ بعد مده بيطلع رعد وهو لافف فوطه علي خصره وعاري الصدر وملاك كانت طلعت الهدوم علي السرير
ولما شافته حطت ايدها علي وشها واديتله ضهرها

ملاك بغيظ وتوتر:انت ازاي تطلع كدا مش معاك بنت في الاوضه يا جدع انت

رعد بخبث:بيتهيألي انك مراتي ...... وبدأ يلبس وهيا لسا مخبيه وشها 

ملاك بخوف:رعد والله هعيط عيب الي بيحصل ده 

رعد بضحك وكان لبس هدومه كلها معادا القميص ولسا عاري الصد"ر:يابنت الناس انا معملتش حاجه 

وقرب ولفها ليه وهيا بدأت تترعش:اولا انا مش كل يوم هلبس الوان انا عاوز البس اسود 

ملاك بسرعه:انت لبست ولا لسا 

رعد ضحك بقوه عليها :لاء لسا شويه... وشد ايدها وهيا غمضت عيونها بقوه زي الاطفال

ملاك بخجل وكان علي وشك البكاء:ارجوك مينفعش 
كدا بقا

رعد بإبتسامه:فتحي ياعبيطه 

ملاك فتحت ببطيء وبراءه وبصت لقته لبس فتنهدت براحه:متفكرش تطلع كدا تاني

رعد بضحك:حاضرر بس دلوقتي انا مش لابس التيشرت ده انا عاوز اسود

ملاك بطفوله:لاء اسكت هتلبس دن وبس ... وكان البنطلون رمادي جينز واسع وتيشرت ابيض وفيه بعض اللماسات الرمادي وكوتش ابيضو ساعته ذات اللون الاسود والمرصعه وبلالماس وكان وسيم جدا

رعد اتنهد وقرب ولبس التيشرت وقعد علي السرير:وانتي كمان مش هتطلعي برا كدا لان الهودي ضيق ومفصل جسمك يا ملاك

ملاك بعند:عاجبني مالو حلو اهو

رعد بحده:ملاك الي بقول عليه يتنفذ.... وقرب وفتح الدولاب وقعد يدور وبعدين ابتسم وطلع فستان رقيق جدا لون ابيض وفيه ورود بنفسجي صغيره وبحملات عريضه وضيق لحد ما من عند الصدر ونازل بوسع لبعد الركبه بقليل وحقيقي كان فستان تحفه 

رعد بحب:الفستان دا هيليق عليكي اكتر انتي جميله في اي حاجه بس البسي ده انا هعدي علي حسام وهرجع ...... 

وخرج بهدوء واتجه لغرفه حسام وملاك اتنهدت وبصت لنفسها في المرايه وكان فعلا ضيق ومبين مفاتن جسمها 

....... في غرفه حسام 

كان نايم بعمق وبيحلم بأكل لانه مش بيحب اكل الاغنياء
مع انه غني جدا بس مش بيحب الاكل بتاعهم 

حسام بنوم:ياسلام مكرونة بشاميل كبده استني ياكبده 

فجأة الباب اتفتح ودخل رعد وقفل الباب 

حسام بغيظ:تك شلل يا وانتي حتت كبده بارده زي رعد اه والله استني

رعد برفعه حاجب:كبده ورعد؟! هو مش هيبطل يحلم بلأكل دا بقا هههههه 

وقرب وفتح التلاجه الصغيره وجاب منها ازازه ميه بس حطها علي الكومدينو وابتسم بخبث وجاب منديل 

رعد بهدوء:حسام 

حسام بنوم:اممم

رعد بخبث:افتح بوقك جبتلك كبده

حسام ابتسم وفتح بوقه ورعد حط فيها المنديل وحسام بدأ ياكل فيه ورعد مصدوم واتنهد وجاب ازازه الميه وفتحها وكبها عليه وحسام شهق بخضه ولاقا حاجه في بوقه فتفها وكانت المنديل

حسام بغيظ:اييه ياعم دا ايه القرف دا

رعد بحده:اخرس ووطي صوتك وانت بتتكلم عربي ياغبي

حسام :ااه نسيت نسيت عاوز ايه

رعد:انت عارف وان بتتكلم لو حد دخل عليك هتكشفنا 

حسام بضيق:جعان ياعم مش باكل وانت عارف تاني مبحبش الاكل ده فينك ياجميله ياحبيبتي انتي ومرفت روح قلبي عليهم صنيه بشاميل ولا الفراخ 

رعد بضحك:تب قوم ووهجبلك اكل حاضر هسبقك انا

وخرج وحسام كان مبسوط عشانه اتغيير ودخل الحمام
@@@@@@@@@@@@@@
يتبع 


لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم 













تعليقات

التنقل السريع
    close