المشاركات

عرض المشاركات من أبريل, 2025

رواية كيان الزين الفصل التاسع والعاشر بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

صورة
رواية كيان الزين الفصل التاسع والعاشر بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات   في الخارج زين بعصبية وزعيق : كياااااان  ربيع هو يخرج له : في ايه يا زين...... قاطعه زين بعصبية و زعيق : كيان في... ربيع بهدوء : كيان هنا معايا  زين ببعض العصبيه : وأنت جبتها هنا ليه  ربيع بخبث : علشان اعرفها شغلها  زين بغضب اكبر : انت قولتلها  ربيع بخبث : ايوه وشكلها انصدمت اوي علي العموم هيا جوه ثم تركه ورحل   في الداخل عند كيان وهي تبكي بحرقه سمعت صوت خطوات نظرت له بعيونها البنيه  زين ببرود : يلا نمشي  كيان بدموع وزعيق وهي تنظر له : مش همشي معاك في حته ، وهروح ابلغ عنكم البوليس زين ببرود اكبر : الباب مفتوح روحي ، مش همنعك بس مترجعيش تزعلي بعد كده  نظرت له كيان وهي تفهم ما يقصده  كيان وهي تبكي بحرقه وزعيق : انتوا مش بنادمين انتوا شياطين بسببكوا وبسبب اشكلكوا ناس كتير بتنضر.... زين هو ينظر لها ببرود : خلصتي يلا علشان نمشي.... في العربيه بتاعت زين  كيان بعصبية : ده مش طريق الفيلا انت موديني فين..!!! زين هو ينظر لها بب...

رواية كيان الزين الفصل السابع والثامن بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

صورة
رواية كيان الزين الفصل السابع والثامن بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات  اما عند سليم كان الباب يخبط وكانت سعاد سمح لها بالدخول   سعاد : سليم بيه العشاء جاهز تحب اجبهولك هنا ولا.... سليم بمقاطعه : لا هنزل اكل تحت  في الاسفل كان الجميع مجتمع علي السفر في حاله من التوتر تعم المكان   ربيع بهدوء : عرفت من الحرس انوا في بنت جت هنا  زين ببرود : ايوه دي اخت كيان  صفاء بسخريه : ده شكلها مبقتش فيلة الدمنهوري دي بقت دار ايتام  زين بسخرية اكبر : دي من زمان انتي لسه ملاحظه  ربيع وهو يخبط يده على السفره : ززززين..... سليم هو يقاطع ربيع : احسن حاجه انك بتلم الناس اليتامى ، حتي تكسب فيهم صواب  نظر له زين ببرود ولم يرد عليه  ربيع بهدوء : بقيت احسن يا سليم سليم بهدوء : تمام  ربيع بهدوء اكبر : مش ناوي تقول مين الي عمل فيك كده   سليم ببعض العصبيه : قولت اني اتخبط اقول ايه تاني....   زين و هو يقاطع حديثهم بصوت عالي : سعاااااااد هاتي ازازه مياه  في الدخل سمعت سعاد زين وهو ينادي عليها لكنها ك...

رواية كيان الزين الفصل الخامس والسادس بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

صورة
  رواية كيان الزين الفصل الخامس والسادس بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات  نزل زين إلي الأسفل وكان هذا صوت عمه ربيع هو رجل في منتصف الخمسينات  زين ببرود : نورت الفيلا يا ربيع باشا ربيع بعصبيه و زعيق اول لما شاف زين : ايه الي حصل  سليم ماله!!!! زين ببرود : خبطه بسيطه على الدماغ  ربيع ببعض العصبيه : من ايه  قبل أن يرد زين عليه نزلت صفاء وقالت : منعرفش يا ربيع و زين مش راضي يقول ايه الي حصل  نظر لها زين بعيون حمراء تكاد تحرق الاخضر و اليابس   ربيع بعصبيه و هو يتجه إلى مكتبه في الفيلا : تعالي وراي  كانت كيان تشاهد الحوار من بعيد  في مكتب ربيع هو قاعد على الكرسي قدام زين  قال : ايه الي حصل زين ببرود عكس ما بداخله:  معرفش ، هو انت صحيح مضايق كده ليه يا عمي  ربيع هو يحول أن يهداء : علشان الي اتصاب يبقي ابن اخويا و..... قاطعه زين ببعض الغضب : متقولش ابن اخوك سليم مش اخويا اخوك مخلفش غيري انا و همس  ربيع ببعض العصبيه : ايه الكلام الي انت بتقوله ده...... زين بجمود وعصبية : الكلام الي انا ب...

رواية كيان الزين الفصل الثالث والرابع بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

صورة
رواية كيان الزين الفصل الثالث والرابع بقلم كيان كاتبه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات   قام من مكانه بعصبيه و ضرب بوكس لحسام مناخيره نزفت  زين بعصبيه و زعيق : ده علشان مديت ايدك علي حاجه تخص زين الدمنهوري حسام بيمسح الدم اللي نزفه من مناخيره بكم دراعه  وقال : كان لزم اعمل كده علشان تمشي من البيت  زين وهو بيجز على سنانه وبيحاول يهدء  زين ببرود اعصاب : تمام ملكش فلوس عندي  حسام بإندفاع : بس ده مكنش اتفاقنا يا زين بيه زين ضحك بسخرية و قعد قصاده : منا غيرت الإتفاق واحمد ربنا اني مقتلتكش  حسام وهو متضايق : بس يا زين بيه..... لم يكمل كلامه بس ذلك المغرور زين ببرود : المقابله انتهت   ذهب حسام و هو يسب ويلعن ذلك المغرور اما عند كيان كانت تفكر كيف تخرج من هذا الجحيم قاطع تفكيرها ذلك المغرور زين ببرود : متفكريش كتير علشان متتعبيش عقلك ، ده لو حابه تعيشي وقت أطول  نظرت له كيان بغيظ ولم ترد عليه  زين هو يحط الورقة أمامها : امضي هنا  كيان بزهول : ايه الورقة دي  زين بسخريه : سلامة نظرك ايه مبتشوفيش ولاا مبتعرفيش...