القائمة الرئيسية

الصفحات

حبيبتي مجنناني بقلم الكاتبه آيه الفرجاني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 حبيبتي مجنناني بقلم الكاتبه آيه الفرجاني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


حبيبتي مجنناني بقلم الكاتبه آيه الفرجاني حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


واحد،  اتنين، تلاته، اربعه 

ايوا  ي حبيبي  شاطر  كمان  واحده  يلا  بالله عليك 

رد بغضب طفيف: 

مش كفايه كده، انا  اشتغلت طباخ علي اخر الزمن، وبعدين  انت هتكلي  كل دا دلوقتي. !!!  

ردت بابتسامة وهي بتبص ليه بعيون القطه:

ااه ي حبيبى مش انا حامل ولازم اتغذى كويس، ولا عاوز البيبي يجي ضعيف 

ريان بصدمه: 

يجي اي يختي!!  

حياة بابتسامة: 

ضعيف ي حبيبي الله

ريان:

يعني البيبي هياكل كل ده وهو لسه في بطنك؟ امال لو جيه بقي هياكلنا كمان!


حياة بتضحك بخفه:

 ي حبيبي ده بيبي وانا عايزاه يبقى زي أبوه في القوة كده وعنده  عضلات قويه زيك. 

ريان بضحك: 

حياة انت لسه في الشهر الاول ي قلبي، وبعدين العضلات دي لما يكبر مش في بطنك

ضربها بخفه علي دمغها وهو بيقول: 

متحطيش الذنب عند البيبي وانت لوحدك محتاجه مطعم للأكلات الجاهزه، فلوسي قربت تخلص علي الاكل بس. 

حياة بتوتر: 

زعلان علي شويه الاكل دول، دا كل الي عملته 

صنيه مكرونه بشاميل، وبطاطس، وفراخ، ومحشي، 

دا انت حتي معملتش حاجه احلي بيها لا زعلانه منك

ريان بصدمه وزعيق: 

دا كله مش مكفي لا وكمان زعلانه 

ردت بزعل: 

هو دا كتير وبتزعقلي كمان وبدات كأنها بتعيط

ريان بصدمه:

انت زعلانه،لاانا غلطان فعلا بصي استني كده

بصتله،بدا  يلف في المطبخ وبعدين فتح التلاجه وطلع كل الاكل الي فيها وحطه قدمها  وهو بيقول:

اتفضلي كلي كل دا ولما تخلصي هنزل اجيب تاني،انت مينفعش معاك طبخ،منا يطبخ ي شتغل مش هشتغل الاتنين كان بيتكلم وهو بيطلع في الحاجه من التلاجه وهيا بتبصله بصدمه.

و بتبص للأكل اللي قدامها:

إيه دا كله يا ريان! انت ناوي تأكلني المحل ولا إيه؟


ريان وهو بيقفل باب التلاجة بحماس:

أهو يا ستي،كله أكل أهو، كلي براحتك لحد ما البيبي يبقى مصارع سومو.


حياة بضحك وهي ماسكة بطنها:

لا لا، كفاية كده، أنا بضحك بس مش هأكل كل ده فعلاً


ريان وهو بيحط إيده على وسطه وبيبص لها بريبة:

أيوه أيوه، أنا عارف ضحكتك دي، دي ضحكة "أنا هخلص الأكل بعد نص ساعة".


حياة بضحك أكتر وهي بتقعد على الكرسي:

طب ما تقعد وتاكل معايا بدل ما تعمل فيها الشيف الشربيني وخلاص 


ريان بضحك وهو يقعد جنبها:

لا يا ستي، أنا هدوق بس، أما أشوف البيبي ده هيرضى عليا ولا هيطلع زي أمه.


حياة وهي بتاكل لقمة وبتبص له بمكر:

زيي في إيه؟


ريان بابتسامة جانبية:

في حب الأكل طبعًا، لو طلع كده إحنا هنحتاج نفتح مطعم جنب البيت.


حياة وهي بتشاور على بطنها بحنية:

لا يا حبيبي، ده هيطلع زيك، مش بيحب الفوضى ولا الهري الكتير 


ريان وهو بيضحك:

يعني البيبي هيطلع بياكل بانتظام وعنده خطط مستقبلية للأكل؟


حياة بتضحك:

أكيد، مش زيه زيي يعني... أكل وبس


ريان وهو بياكل معاها:

خلاص اتفقنا، بس على الله متقلبوش عليا وتقولولي بابا ناكل إيه النهاردة؟ مش هيبقى عندي إجابات وقتها


حياة بضحك:

إحنا بنحبك يا بابا، وخلاص مش عاوزين اكل دا انا اصلا حاسه مليش نفس انهارده ومعدتي وجعاني 


ريان وهو بيبص بصدمه للطبق الفاضي قدامه وبيقول:

اه واضح فعلاً رفع ايده لفوق وهو بيقول يا رب قويني علي العيله دي انا الي جبته لنفسي 


🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

اتفضلوا حضراتكم كملوا معنا هنا 👇 ❤️ 👇 


أجدد وأحدث الروايات من هنا


روايات كامله وحصريه من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇


روايات جديده وكامله من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات

التنقل السريع
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS