القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جوازه_مؤجله البارت الثاني والثالث بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

اعلان اعلى المواضيع

 رواية جوازه_مؤجله البارت الثاني والثالث بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية جوازه_مؤجله البارت الثاني والثالث بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

زين وهو بيبص في عينها : لو امك كانت عرفت ان الد*م ده بسبب السكي'نه اللي انتي اديتهالي كانت هتعامل اي

ريتال : زين ممكن اسالك سؤال

زين : ها

ريتال : انت مدخلتش علي كل اللي اتجوزتهم لي بمزاجك ولا

قبل ماتكمل جملتها تلقت صفعه قوية

ريتال وهي بتبعد عنه : انت بتضر'بني لي انا بسألك سؤال طبيعي علفكره

زين وهو عا'ري الصدر مسكها من شعرها بقوه : وانتي مش من حقك تسألي سؤال زي ده يامره

ريتال مكنتش قادره تتكلم

سابها وكمل بصوت فحيح الافاعي: كملي تغير الجر'ح ياهانم

كملت وهي بتحط المرهم والقطن مكنش بيدي اي رده فعل حتي بوجعه

بيخرج برا يلا مبالاه وهو بيبلبس قميص جديد : اجهزي عشان ننزل

ريتال : مانا جاهزه اهو.

زين : اه انتي عايزن يشوفو فخادك اللي هتنطق من الفستان

ريتال بصدمه: الفستان مفهوش حاجه واسع

زين : وانا اللي اقول عليه يتنفذ ياهانم اتنيلي البسي واحد تاني مش ناقص قر'ف علي الصبح

ريتال بنرفزه اخدت الفستان وغيرته خرجت : انا جهزت يلا ننزل

زين : لمي شعرك

ريتال : وفيه اي ده كمان

زين : انا اللي اقول فيه اي لمي الزفت ويلا ننزل

نزلو تحت كان ابوه يترأس السفره وامه بجانبه

عثمان : صباح الخير يازين يابني

زين : صباح النور يابويا

عثمان : حماتك جات الصبح لي

زين : ولا حاجه جت تطمن علي بنتها ومشيت

صفيه امة : يعني اي يازين

زين  وهو ماسك خصرها : يعني د'خلت عليها امبارح ممكن حتي تطلعو تتأكد من الد'م اللي فوق

نيڤين وقع منها الكوبايات بصدمه : مدخلتش علي كل البنات ومبتعرفش وجاي تدخل علي الزبا'له دي.. قام من الترابيزه بعصبيه وووو

البارت الثالث 

#جوازه_مؤجله

ادخل علي مليون ادخل علي واحدة دي حاجة تخصني بس شكلك مش عارفه حدودك فين يابنت عمي

نيڤين : وانا مش قصدي حاجة البلد كلها عارفه ان زين زوجاته بتطلع بنت بنود من تحت ايده

زين بيرفعها من علي الكرسي ويجذبها من خصرها بقوه : وريتال بقا مبقتش بنت بنود بقت مراتي قولا وفعلا وتقدري تطلعي تشوفي الد'م فوق

نيڤين : مش عايزة اشوف حاجه وبتطلع اوضتها بغيظ

صباح بدات زغاريط هي وصفيه

صفيه : صباحيه مباركة يابني تعيش وتدخل

زين وهو بيبص في عيون ريتال : لا شكلي مش هدخل علي واحدة تانيه غيرها البت كفتني وزياده

عثمان : ده شكلك اتكيفت امبارح اوي ياولدي

زين : اتكيفت وبس ده انا عرفت قيمة الجواز علي ايدها يلا هنطلع انا وهي اكيد هي تعبانه

تبقي تطلعي الاكل علي اوضتها ياما

بيطلع الاوضة وكل ده ماسك في خصرها

بتدخل الاوضة بتزقه: انت اي اللي عملته تحت ده

زين وهو بيفك زراير قميصه: عملت انا اي بقا

ريتال : وبعد كل اللي عملته ده لسه بتسأل عملت اي انت احرجتني وسطهم

زين : ماأحرجتش جد انا هنا كلامي اللي يتسمع مفهوم ولا مش مفهوم

ريتال : انت مدخلتش عليا ولا لمستني يبقي بعد شهر نتطلق

زين : وانا مش مطلقك ياريتال

ريتال : اه هقضيها بنت بنود طول عمري فين رجولتك ولا معلشي اصلك مش راجل

زين الد'م جري في عروقه ضر' بها بالقلم بقوه لدرجه شفتها نزلت د'م

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نيڤين: انتي بتزغرطي علي اي ياما

صباح : وفيها اي لما ازعرط يخصك في اي اصلا

نيڤين : الد'خله كانت لازم تكون بتاعتي مش بتاعتها كان لازم الد'م ده يكون مني

صباح ضر'بتها بالقلم : بقولك اي انا مستحمله بقالي كتير زين وانتي اخوات انسيه بقا واجهزي لبليل

نيڤين: اجهز لاي بليل

صباح : عشان تشوفي عريسك ياختي

نيڤين بصدمه : عريس اي

صباح: عثمان عمك اللي قرر بعد اللي هببتيه تحت

نيڤين بتركع لرجلها: ابوس رجلك ياماا مترضيش متجوزنيش حد مش عايزاه

بتزقها من رجلها وتمشي

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بيقرب عليها ويشد شعرها ليه بياخد شفتها في قبله عني'فه

بعد دقايق

ريتال بتف علي الارض بقر'ف: ماهو ده اللي هتفلح فيه لكن رجولتك ضايعه

بيشدها من ايدها ويرميها علي السرير بيخلع قدومه بعصبيه

ريتال : انت بتعمل اي

زين : بعمل اللي انتي عايزاه ولا مش عايزة كدا

ريتال كانت لسه هنتكلم هج'م عليها زي الأسد علي الفريسه

بعد مرور ساعتين

بيقوم ويلبس قميصه

ريتال بتريقه : متحاولش تاني يازين الرجاله اتقبل بقا انك مش راجل

بيبص عليها بعصبيه ووووووووو

يتبع 


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



ادسنس وسط المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS