expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='1477310355715762718'>

القائمة الرئيسية

الصفحات

سكريبت شيفروليه الغرام الفصل الرابع والاخير بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 سكريبت شيفروليه الغرام الفصل الرابع والاخير بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

سكريبت شيفروليه الغرام الفصل الرابع والاخير بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

4_حماده اول ما شافهم سوا تاني ضم اديه بغضب شديد  وعمل مكالمه وقال ..الو بوليس النجده..انا واحد من قرايب تهاني عبد الرازق..تهاني في خطر..والشاب الي معاها المطلوب انا عارف مكانو ...بس تهاني ملهاش دعوه هيه اتورطت معاه...وهيه الي قالتلي  اعمل البلاغ ده


عند زين كان قاعد في حته بعيده عن الناس وتهاني راحت قعدت جمبو وقالت بابتسامه...مشيت ليه


زين اتنهد وقال..يا ريت تمشي يا تهاني...حماده فاهمنا غلط و


تهاني قاطعتو وقالت..لا على فكره..حماده فاهمنا صح..وصح جدا كمان


زين بصلها بدهشه وتهاني قالت...سلم الشنطه الي معاك دي يا زين..وانا هستناك..تقضي مدتك...بلاش تضيع عمرك


زين ابتسم بفرحه من معني كلامها انها بتحبو  قال...متقلقيش يا تهاني انا مش هاخد مده اصلا...انا مش حرامي


تهاني اتفاجأت وقالت ايه...يعني ايه الكلام ده


زين لسه هيرد اتفاجأو بالعصابه الي كانت بتجري وراهم حاوطت المكان وبقو يضربو نار على كل الي يقابلوه


تهاني صرخت منن الصوت وزين جري ناحيتهم واحد منهم رفع السلاح في وشو وقال..خليك مكانك..الشنطه فين يا زين


زين قال بتوتر..اهدى يا صفوت الناس الي هنا دي ملهاش ذمب و


صفوت مستناش يسمعو وقتل واحد كمان وقال..قولتلك الشنطه فين


زين اتوتر جدا وقال مش معايا حاجه..انت  فاهم غلط و


بس انصدم لما واحد منهم سحب تهاني وحط السلاح في دماغها وقال..الشنطه .. ..احين اطيرلك دماغ الحلوه دي


تهاني بصتاو بدموع وزين خاف جدا عليها وقال..طيب..طيب هجبها..هجبها والله بس...بس سبها تمام 


الراجل لسه هيرد الشرطه ملت المكان وابتدى تبادل اطلاق النار والعصابه اخدو تهاني كانو عايزين يهربو بيها بس زين جري ورا الراجل الي ماسكها واستغل انشغالو مع الشرطه وخنقو من وراه ورفع ايده لفوق وتهاني جريت وحماده مسكها 


ابتدت الشرطه تاخد كل العصابه فرد فرد ومسكو زين وقالو...شكرا يا انسه تهاني..انتي كده شاهد ملك


زين بصلها بصدمه وتهاني اتفاجئت جدا وقالت..انا


الشرطه لسه هيطلعو بزين جيه راجل في الخمسين وقال...استنو ....سيبوه


زين ابتسم بفرحه والظباط ضربولو تحيه وقالو..حضرة اللوا...حمد الله على السلامه


زين اتقدم عليه وقال..انت كنت فين انا كنت هروح في داهيه


اللوا ابتسم وقال...انا برضو كنت هسيك يا زين..سامحني معرفتش اتواصل معاك الفتره الي فاتت عملت حادث وخرجت من المستشفي لما اعرفت بالبلاغ الي اتقدم 


زين قال..الحمد لله على كده...الشنطه معاكم دلوقتي حاجه تانيه


اللوا قال....لا كده تمام..لولا تعاونك معانا مكناش هنقدر نرجع الالماس ولا نقبض على العصابه...وانا زي ما وعدتك هتبقالك نسبه كويسه تبدأ بيها حياتك وبلاش شغل الخزن ده تاني


زين ضحك وقال..لا خلاص توبه يا باشا


الضباط مشيو وزين بص لتهاني بلوم ومشي من غير ما يكلمها


تهاني جريت وراه وقالت...زين...زين والله ما ليه اي دخل..انا والله ما بلغت


زين وقف وبصلها قال...حتى لو بلغتي يا تهاني..حقك..من حقك تخافي على نفسك...كده كل حاجه بقت تمام..انتي تقدري ترجعي لبيتك وشغلك...عن اذنك


تهاني مسكت ايده وقالت بدموع...بس انا مش عايزه غيرك يا زين


زين بعد ايده عنها وبص لحماده وابتسم وقال..فيه الي اولي مني بيكي...وحياتك معاه اكيد هتبقى احسن اشوفك على خير يا تهاني..خلي بالك من نفسك


زين قال كده ومشي وتهاني بقت تبصلو بدموع وقعدت على الارض وبقت تبكي 


حماده اتأثر جدا بدموعها وقرب منها قومها ومشي بيها


ومرت الايام كانت تهاني حزينه جدا حاولت توصل لزين كتير ومعرفتش وفي يوم كانت بتشتغل زي العاده وقالت...تمام يا باشا سيب العربيه عندك هخلص الي في ايدي واشوفهالك


رد بسرعه وقال...لاوانبي...انا مستعجل جدا يا معلم


تهاني اتصدمت لما سمعت صوتو وبصتلو بسرعه ولهفه مكانتش مصدقه انو قدامها  بعد  كل المده الي فاتت بتحاول توصلو ومش عارفه قالت بفرحه...زين


زين ابتسم وقال...وحشتيني يا تونه


تهاني ابتسمت بفرحه وقالت ...انت كنت فين انا قلبت عليك الدنيا


زين قال..كنت بفتح مشروعي الجديد عملت مطعم حكايه..سميتو مطعم تهاني.. للمحشي والضاني... ايه رأيك


تهاني ضحكت وقالت...يبقى اكل فيه ببلاش بقى علشان اعملك دعايا


زين ضحك وقال...اكيد هتاكلي فيه..وهتشتغلي معايا فيه..اهيه حاجه على قدنا نبتدي بيها حياتنا


تهاني قالت..حياتنا


زين ابتسم وقال..امم..حياتنا..اصل انا اكتشفت اني مش هعرف اعيش من غير صداعك ورغيك فقولت اكسب فيكي ثواب واجي اتقدملك


تهاني قالت بفرحه..قول والمصحف


زيم ضحك وقال..من غير حلف بس علشان لو حبيت اخلع

تهاني قلت..لا المرادي لو جيت تخلع هخلعلك اسنانك..والله يا زين مش انا الي بلغت و


زين ابتسم وقاطعها وقال..عارف..انا ممشتش لاني فاكر انك بلغتي..انا مشيت علشان ابتدي صح..من غير ما امرمطك معايا لاني شايف ان حرام تتعبي تاني..كان نفسي اخليكي اميره عندي ...وأول ما وقفت على رجليا جيتلك على طول


تهاني قالت..يا سلام طب افرض كنت لقتني اتجوزت ولا اتخطبت..


زين ابتسم وقال بمرح ..لا ما انا ضامنك مين هيتقدملك غيري يعني


تهاني رفعت حاجبها بدهشه وزين ضحك وقال.. لا بجد انا كنت جايب قرارك من بعيد..حماده كان بيحكيلي كل حاجه عنك وقلي انك رافضه اي حد غيري 


تهاني قالت بزهول حماده

زين قال..اه حماده..حاسس بالذمب من ساعه الي حصل..لانو هو الي بلغ على فكره... ولما طلبك للجواز وانتي رفضتي جيه وقلي..قلي البت بتموت فيك ارحمها بقى هتتجنن علشان كده جيت


تهاني ضربتو في كتفو بخفه وقالت...ولو ان هزارك بايخ..لاكن بجد كنت هتجنن


زين ابتسم ومسك ايدها وقال...بعيدا عن اديكي الي بوظتلي القميص..لاكن انا بحبك وهموت وابقى عريس


تهاني ضحكت وزين شدها من ايدها ومشي بيها بالعربيه وقالت...هيه العربيه المكسحه دي لسه معاك


زين ابتسم وقال ..وعمري ما هبيعها العربيه دي هيه الي جمعتني معاكي


تهاني ابتسمت وقالت ..معاك حق كانت اجمل عربيه صلحتها علشان جمعتنا سو...اجمل شيفروليه..شيفروليه الغرام❤


                      ......تمت بحمد الله.....

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞


بداية الاسكريبت من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

تعليقات

close