رواية زواج تحت النظر الفصل الأول بقلم ندي أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية زواج تحت النظر الفصل الأول بقلم ندي أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية زواج تحت النظر الفصل الأول بقلم ندي أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية زواج تحت النظر الفصل الأول بقلم ندي أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية زواج تحت النظر الفصل الأول بقلم ندي أحمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رحيم : ادخلى غيرى الفستان يا عروسة

دخلت ريم الاوضة و هى مكسوفة و مبسوطة و جواها مشاعر مختلفة و عكس بعض

و لكن فجأة اول ما دخلت الاوضة لقيت حماتها قاعدة على السرير و مبتسمة ابتسامة فيها نصر و خبث


حماتها (كريمة ) : مالك يا حبيبتى خايفة ليه أنا زى ماما هساعدك تغيرى الفستان يا حبيبتى

ريم فضلت واقفة و هى مش عارفة تقول ايه و ايه الموقف اللى هى فيه يعنى ايه اللى يخلى حماتها تكون موجودة فى اوضة نومها ليلة د*خلتها

كريمة و هى بتقرب من ريم علشان تساعدها تغير لبسها

هنا ريم ثارت و عضبت جدا

ريم : رحيييييييم رحيييييييييم

رحيم دخل فى حالة من الزعر : ريم انتى كويسة

ريم نظرت لوالدته ثم نظرتله فى حرج من الموقف

رحيم ببرود : مالك يا ريم فى ايه يا ماما


كريمة : معرفش يا رحيم أنا قولت ادخل اساعدها تغير الفستان و الطرحة اكيد مش هتعرف تعمل كده لوحدها

رحيم : مالك يا ريم

ريم بهدوء و بتحاول تحل الموقف : طنط أنا مش متعودة حد يساعدني فى اللبس معلش

كريمة : انا زي ماما حد يتكسف من ماما برده يا ريم

ريم بتبص لرحيم اللى واقف بارد جدا و عادى

ريم : اظن يا طنط أن فى شوية خصوصية ليا أنا و جوزى فى بيتنا

كريمة : من اولها كده يا مرات ابنى انت ساكت يا رحيم و شايفها برتفع صوتها على امك من اول يوم ليها هنا فى البيت أنا غلطانة اعتبرتك بنت من بناتى و قولت علشان اخفف عنك توتر اليوم و اساعدك ليه المعاملة ديه يا بنتى و تنصعت البكاء و طلعت من الاوضة بغضب

ريم : يا طنط لحظة حضرتك فهمتى غلط يا طنط يا طنط

و لكن كريمة طلعت بيتها و هى تبتسم بخبث


رحيم : انتى ازاى تعاملى والدتى كده

ريم : و هو طبيعى يا رحيم ادخل اوضة نومى القى حد وقفلى فيها

رحيم : ماما مش حد غريب و كانت قصدها تساعدك و بعدين ديه ست زيك انتى مكبرة الموضوع و بعدين ماما متعودة على كده مع مراتات اخواتى هما مش زيك

ريم بصتله بصدمة هو ده رحيم حبيبى و اللى فضلت مستنيها ٦ سنين علشان نتجوز لاول مرة تحس انها متعرفوش و لكن رجعت قالت طالما بيحب ماماته ديه حاجة كويسة و اللى ملوش خير فى اهله يعنى

ريم خرجت لرحيم الصالة لانه كان زعلان

ريم : أنا اسفة يا رحيم

فجأة بدون اى مقدمات رحيم …

ريم و الدموع فى عيونها


يتبع..



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




إقرأ أيضا :

تعليقات

  1. لإدخال كود <i rel="pre">ضع الكود هنا</i>
  2. لإدخال مقولة <b rel="quote">ضع المقولة هنا</b>
  3. لإدخال صورة <i rel="image">رابط الصورة هنا</i>
اترك تعليقا حسب موضوع الكتابة ، كل تعليق مع ارتباط نشط لن يظهر.
يحتفظ مسيري ومدراء المدونة بالحق في عرض, أو إزالة أي تعليق
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS