رواية ملكت قلبي الفصل الاول بقلم وهج إبراهيم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/01/13

رواية ملكت قلبي الفصل الاول بقلم وهج إبراهيم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية ملكت قلبي الفصل الاول بقلم وهج إبراهيم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية ملكت قلبي الفصل الاول بقلم وهج إبراهيم حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


 ام حازم :ياسلام ياعني اي مش عايز البنت تتجوز..

حازم ببرود: ريم لسه صغيره ياماما ..


ام حازم : وانت مالك البنت مش معترضه …


حازم قام بضيق :خلص الكلام مفيش جواز. 


دخلت ريم بجرأه : بس انا موافقه.


بص ليها بصدمه وهي بصت ليه بتحدي..


حازم ضحك بمسخره : بنت انتي عارفه يعني ايه تتجوزي وتبقى مسؤوله عن بيت..


ريم بتحدي : اه مش انا بهتم بكل حاجه هنااا ياخالتووو..


ام حازم : ايوووا يابنتي انتي ست البنات..


مسح وشه بغيظ : وانا بقول مافيش جواز..


ريم بدموع : وليه بقى ان شاء الله هتخللني جمبك..نصيبي وجالي..وانا موافقه


حازم بص ليها بغيظ وشافها بتحاول تمنع دموعها وقال : هنتكلم بعدين..انا هنزل…


ريم بصت لخالتها بدموع : شايفه ياخالتي ابنك بيتحكم فيا ازاي …


ام حازم : يابنتي انتي كمان غريبه مش كنتي  مش موافقه عالجوازه دي اي اللي غيرك مش فاهمه..


ريم بدموع : مفيش انا هروح اغسل الموعين..


بعد مده..


رجع حازم متأخر ولقيها قدام التلفزيون بتابع فلم..


حازم بابتسامه:  الجميل عامل ايه..


مردتش عليه وركزت بالفلم بتاعها وهي بتاكل البوشار قعد جمبها مخصماني..والا ايه 


خدت من صحن البوشا ولسه هتاكل مسك ايدها وكله هوه..


هي بصت ليه بصدمه وهو ماسك ايدها بيده ..


حازم بهمس : ماما فين..


ريم بتوتر:  خالتي نايمه..


حازم وهو بيبص ليها : كويس عشان نتكلم برحتنا..


شدت ايدها وعايزه تقوم لكنه فضل ماسك ايدها وقال وهو بيبص لعنيها : انتي عاوزه تتجوزي..


ريم بصت ليه : سبني ياحازم هروح انام..


حازم : مش هتتابعي الفلم.


ريم :مش عايزه وقامت بسرعه وراحت اوضتها 


نده عليها حازم : ريم….


ريم وقفت وبصت ليه…


حازم : مالك بقالك فتره مش على بعضك وبتبعدي عني كده ليه..


ريم : مفيش 


حازم : بنرفزه يعني ايه مفيش..


ريم : مش فاهمه عايزني اعمل ايه


حازم بتوتر : نتكلم زي الاول..انتي بتبعدي عني..


ريم : معلش ابقى اتكلم من هانيه احسن مش دي اللي داير معاها هي وصحباتك طول النهار...


مسك ايدها بغيظ : مالك انتي مالك ايه اللي بيحصل معاكي..


ريم : في اني عاوزه اتجوز واعيش حياتي.....


حازم بنرفزه : لسه بتقولي عايزه اتجوز…مفيش جواز افهميها بقى..مفيش...


وقفت قدامه بدموع ولسه هتتتكلم قام بايسها وهو بيشدها ليه اكثر وايده بتتحرك بجرأه على جسمها وهي اتصدمت معرفتش تعمل ايه ووو


يتبع



روايات كامله وحصريه من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



روايات كامله وحصريه من هنا



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS