رواية رعد والقاصر الفصل الخامس والسادس والسابع حصريه وجديده

رواية رعد والقاصر الفصل الخامس والسادس والسابع حصريه وجديده

رواية رعد والقاصر الفصل الخامس والسادس والسابع حصريه وجديده


الفصل 5

قمر برعب : رعد... في اي اي اللي حصل

رعد وهو بيفك زراير قميصه : اقل*عي

قمر بصدمه : اي

رعد : بقووووول اقلع*ييييي

قامت وقربت منه ومسكته من ايديه بهدوء : انت كويس

رعد زقها علي السرير بكل قوه : اظن سمعتي كلامي بقوووول ا*قلعيييييي

كل ده وقمر في صدمه تامه مبتتحركش..

رعد قرب منها وبدأ يقلع قميصه : وطالما مش عايزه تقل'علي يبقي اقطعهملك احسن هتتبسطي ساعتها اووووي وبدأ يقطع كل هدومها وهو مغيم عن الوعي مش شايف قدامه كل اللي عمال يفتكره امه الحقير' ه واللي عملته وبيشوف في قمر امه وقمر في الوقت ده عماله تصرخ وتعيط وتصرخخخ وتعيطط وهي مش فاهمه بيعمل كدا ليه لكن لا حياه فيما لا تنادي.. وللاسف اخد حقه منه بس بكل وحشيه...


💔💔💔💔💔💔جه الصبح 💔💔💔💔💔

قمر قامت ودخلت الحمام ولبست هدومها في صمت تام وهو فاق

رعد : انتي اي اللي مصحيكي بدري

قمر مبتردش راحت وقعدت في البلكونه وهي ماسكه كتابها

رعد راحلها البلكونه : في اي مبترديش ليه هو انا بكلم الحيطه

قمر  مبتردش برضو

قرب منها وشد شعرها وقومها ليه والكتاب وقع علي الارض = ماتردي يبنت الكل'ب

قمر بصتله نظره كلها عتاب وخذلان منه : مكنتش متخيله ان يطلع منك وحش كدا.. مش هقولك غير كلمه واحده وفجأه نزلت علي الارض وهي بتبوس رجله : اعمل معروف وطلقني ارجوك ارجوك ارميني ارميني في الشارع لكن مش عايزاك مش عايزه اعيش معاك ارجووك

رعد بص ليها واتغيرت ملامحه من قاسي لحنين كان هيمسك يقومها لكن افتكر امه للحظه رفسها برجليه ومشي من الاوضه...


مر يوم يومين تلاته وقمر مكنتش بتاكل لقمه...

رعد دخل عليها الاوضه : انا سيبتلك الاوضه ومكلمتكيش الايام اللي فاتت لكن يحد هنا وكفايه مش عايز يقولو رعد المنصوري قتل مراته = حضرتك ياهانم مبتاكليش ليه..

قمر قربت منه وهي ملامحهها باهته جدا : انا قولتلك طلقني ولو مطلقتنيش انا هستمر كدا يحد لما اموت...

قرب منها خطوه بخطوه يحد لما وقعت علي السرير وهو واقف طلع ورقه مطبقه من جيبه ورماها في وشها وووووزو

يتبع💔


______________________________

الفصل  6


منها خطوه بخطوه يحد لما وقعت علي السرير وهو واقف طلع ورقه مطبقه من جيبه ورماها في وشها

قمر قامت ومسكت الورقه وجايه تفتحها..

رعد مسك ايديها جامد = هتفتحيها متستعجليش بس لما انا امشي


قمر بصتله باستغراب : ليه

رعد برجاء : عشان انا عايز كدا. ياستي اعتبريه اخر طلب مني ليكي


قمر : تمام حاضر

رعد : ممكن طلب تاني

قمر بصتله بنفاذ صبر : نعم عايز اي

رعد : ممكن تنامي في حضني انهارده

قمر ذانت هترفض بس شافت في عنيه نظره كأنه بيرتجاها = ماشي

ومر المساء وقمر كانت في حضن رعد ونامو سوا والاتنين اول مره حقيقي يرتاحو كدا ( اكيد لما تبقي فب حضن نصك التاني في الحلال هتكون راحه جميله اووي بالنسبالك)

💫💫💫💫💫💫في الصبح..💫💫💫💫💫💫💫💫💫

قمر فاقت لكن ملاقتش رعد..

نزلت لتحت : ماما هدي هو فين رعد

هدي : معرفش والله يبنتي

قمر=بدريه بدريههه

بدريه : نعم ياست هانم

قمر : هو رعد فين


بدريه : هو مشي الصبح بدري بس مقالش رايح فين

قمر للحظه افتكرت الورقه وطلعت علي فوق وهي بتجري وبتتمني انه ميكونش سابها

فتحت الورقه وقريتها

( انا اسفه ياقمر صدقيني مكنش بأيدي اعمل كل ده فيكي انا امي خانت ابويا قدام عيني مع عمي ومن ساعتها حسيت كل الستات زيها انا مكنتش شايف قدامي كنت معمي بجد صدقيني انا ندمت واديني اهو بتعذب لكا بشوف اللي بحبها رافضاني ومش عايزاني ايوه ايوه ياقمر انا حبيتك حبيت طفولتك وبراءتك من اول ماشوفتك حبيت نضوجك معايا وحبيت كل حاجه فيكي انتي جميله اوي ياقمر بس انتي متستاهليش تعيشي مع حد زي… انا اسف…

قمر قعدت علي السرير وهي ماسكه الورقه = طب طب انت فين دلوقتي يرعد انت فييييين

نزلت تحت وراحت لحامد

قمر قربت منه وهو كان نايم علي السرير مكنش بيتكلم اوي لانه مشلول للاسف… = جدي جدي رعد رعدد فينن ارجوك لو عارف قولي ارجوك ياجدي


حامد مش بينطق بحاجه بيبص بعنيه علي الدرج

قمر فهمت وفتحت الدرج لاقت فيه ورقه (عنوان البيت القديم).

قمر فهمت وخرجت فورا ركبت تاكسي وراحت البيت…

نزلت من التاكسي وقبل ماتدخل البيت سمعت ضرب نا’ر… ووووووو


يتبع


_____________________________

الفصل 7


نزلت من التاكسي وقبل ماتدخل البيت سمعت ضرب نا’ر

وقفت للحظات في صدمه وذهول بعد كدا استوعبت ودخلت جري علي البيت وهي بتجري وبتنده بأسمه وهي بتعيط بانهيار وبتصرخ=رعدددد رعددددددد

واتجههت للحديقه لاقته واقف وماسك المسدس وكان بيصوب علي الخشب

 اللي قدامه وقفت ودموعها بتنزل في صمت وبصوت عالي جداا = رعددددددد

رعد لف وشه اتجاهها= قمر.. انتي اي اللي جابك هنا


قمر بتبص ليه ومش مركزه مع اي كلمه بيقولها وبتجري بأقصي سرعه عندها وتحضنه بتملك بتحضنه كأنها مش عايزاه يضيع من ايديها =متسبنيش متسبنييش تاني يارعد متسبنيش


رعد = كان لازم امشي ياقمر انتي شوفتي حاجات متستاهليش كنت تعيشيها عيشتي شعور ماتمنهوش لاي بنت ياقمر انتي اتعذبتي معايا صدقيني لازم امشي

قمر طلعت من حضنه وبدأت تعيط وتتكلم بانهيار تام وبتضرب علي صدره بقوه = انت اي ايييي مبقتش تحس ايوه ايوه انا اتعذبت جدا واستحملت وايوه زعلت منك وكرهتك وطلبت طلبت الطلاق وفجأه مسكت راسه واتكلمت بكل دموع = بس صدقني قلبي تغلب علي عقلي وحبيتك يارعد حبيت قسوتك قبل محبتك حبيت عيوبك كلها حبيتك ياصقررر وحضنته تانيييي بادمان وهو كذلك ولأول مره رعد يعيط وعيونه بتنزل دموع = بحبك ياقمر بحبكككككك


قمر خرجت من حضنه ومسحت دموعه = اي رايك بقا ننزل شهر عسل وننسي كل اللي حصل ده ونبدأ من جديد يارعدي


رعد ضحك ضحكه بسيطه وبيسحبها من خصر’ها ليه = بقيت رعدي يعني.

قمر وهي بتحاوط رقبته بايديها = ايوه رعدي وحبيبي وملكي وحياتي كلهااا ♥️

💫💫💫💫💫في مكان تاني 💫💫💫💫💫💫💫💫💫

مجهول 1 : زي ماقولتلك هتخليها تكتب مل أملاكه بأسمها وفي الاخى هناخدها ونتقاسمها

مجهول 2 :وتفتكر هي ممكن تقبل تسيب حقها

مجهول 1 وهو بيضحك بكل غرورو وشر : وتفتكر ان هي هتضحي بحياه ابنها

مجهول 2 بصدمه : هي حامل

مجهول 1 : مش حامل بس يحد ماهتجيب الورق هتكون حملت وساعتها هنعرف نلوي دراعها كويس..وقام من كرسيه وهو بيطفي السيجاره وببطلع الدخان من فمه بكل تكبر…

متنسووووش تفااااااااعل لايكات وكومنتات كتير 👏😍❤️



تكملة الرواية من هنا



بداية الروايه من هنا



اكتبوا في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





تعليقات



close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS