رواية نصيبي منذ البداية الفصل الرابع بقلم كيان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/01/04

رواية نصيبي منذ البداية الفصل الرابع بقلم كيان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية نصيبي منذ البداية الفصل الرابع بقلم كيان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية نصيبي منذ البداية الفصل الرابع بقلم كيان حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


 جبل: عمي في أي بظبط

خالد: يعنى انا مره اخت معاي وعد الزرعه وغفلت عنها  وهي كانت بتلعب شويه وجاتني بتزف بقوله حصل اي قلتلي انه اتعورت و مدختش باله، الصراحه انا مختهاش عند دكتوره ولا قلت لمها، نت فاهم قصدي صح

جبل بضيق: ازي يعنى يعمي ولما انت مش هتقدر تاخد بالك منها ختها معاك ليه

خالد قام وتكلم بعصبيه

: اسمع انا قلتلك لأنك راجل للبيت دا زيك زي وانا مقلتش لمها حتى وهي زمانه نسيت الموضوع كله... بصله بضيق.. تصبح على خير ياولد اخوي

جبل فضل يتحرك في لاوضه بغضب

...

خالد فتح لاوضه ودخل لقي وعد نامت جنب يزيد ميل باسها على راسها وتكلم بحنيه

: حقك عليا بس دا بغل ومش هيحس كان لازم اعمل كدا علشان مكسرش قلبك

وعد فتحت عنيها بنوم ولسه هتقوم

وعد: عمي

خالد: خليكي مكانك، نامي جنبه وانا هنام على الكنبه

وعد هزت رأسه بنوم وهي أصلا مش مستوعبه حاجه

خالد غير هدومه ونام على الكنبه بعد مباس رأس يزيد زي كل ليله وغطاء كويس هو وعد

.....

تاني يوم

وعد فتحت عنيها بتعب على جبل الي بيبوسها على رأسها بحنيه

جبل: مالك اي الي تاعبك

وعد كانت نزلت ونامت في اوضتها بعد محست بتعب

وعد بتعب وخجل

: مغيش شويه آلم في بطني

جبل: هروح معا عمي الزرعه لو فضلتي تعبانه لحد مرجع هخدك ونروح نشوف دكتوره.

وعد هزت راسها وهي دافنه نفسها في الباططنين

جبل فضل يحرك ايد على شعرها

الباب خبط ودخل خالد

خالد ميل وباسها على راسها هو كمان

: الف سلامه يا حبيبتي تحبي نشوف دكتوره

وعد: لا يعم هتلي شربط البرشام الي هتدهولك امي وانا هبقا تمام

خالد: ماشي يا حبيبتي... بص لجبل وكمل.. يلا يا جبل

جبل بص على وعد وتنهد ومشي

...

خالد كان طالع من عند وعد قابل مرات اخوه ام جبل

: يابو يزيد استنا دقيقه عايزك

خالد: نقصاكي حاجه يا مرات اخوي

: لا ياابو يزيد كتر خير،....كملت بستعطاف... بس هو يعنى مراتك كلمتني وكفايه عليه ياخوي لحد كدا يعنى هي غلطت وتعلمت من غلطها بلاش تخرب بيتك

جبل بحده: خلاص يا أم جبل اظن اتكلمنا في الموضوع دا

ام جبل: انا بحاول اصلح بينكم والم بيتكم الي هتخرب وابنك الي هيضيع فنص

خالد هز رأسه بهدوء

: جهزي نفسك انتي وام وعد هنروح نطلب تقي بنت اخوها بليل

....

بعد وقت

وعد حست بحركه فوف شعرها فتحت عنيها بتعب وبطاء وكان جبل

جبل بحنيه: كدا يا وعد يعنى عمي يعرف الي تاعبك وانا لا دا انا كنت اول حد تجري عليه وتقوليله اي حاجه

وعد عضت علي شفيفها وبصت بعيد عنه

جبل باسها على راسها

: على العموم دا البرشام الي طلبتيه من عمي

جبل سعدها تشرب البرشام ونامت تاني وهو فضل يحرك ايده على شعرها

وعد بخجل:جبل

جبل ميل لمسواها وباسها على خدها

:يا عيون جبل.... يتبع

-- متنساش تتابعنا علي البيدج روايات و قصص الواتباد --

الفصل الرابع

نصيبي منذ البداية

كيان



الفصل الخامس من هنا




بداية الروايه من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS