expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية حكايتي_ مع_ قاصر الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم أمل ذكي حصريه وجديده


رواية حكايتي_ مع_ قاصر الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم أمل ذكي حصريه وجديده

رواية حكايتي_ مع_ قاصر الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم أمل ذكي حصريه وجديده


وهوه لما شاف كدا قرب منها وقبل.. 😘 

شهقت جميله مع ابتعاد منها وضربته كف قوي 

يوسف بغضب.  انتي مجنونه 

جميله لما شافت يوسف متعصب خافت منه 

جميله بعياط طفولي وخوف وشهقات وكسوف.  ما هو ه عي.  ب وم ين فع.  ما. م. ا قا.  ل ت ل. ي ك دا

(ما هوه عيب ومينفعش ماما قالت لي كدا) 

يوسف غضب جدا من اللي عمله وقال ف نفسه.  غبي خوفتها منك وبعدين دي طفله ومش فاهمه حاجه غبي 

يوسف بحب اخدها ف حضنه.  جميلتي 

جميله بشهقه وبصتله .  نع م 

يوسف بتوهان ف عيونهاا. حد قالك تبقي حلوه اووي كدا 

جميله بخجل وبصت ف الارض.  يوسف عيب كدا 

يوسف بضحكه ورفع عيونها ليه وبص ف عيونهاا جامد. جميله حبيبتي عيب مع اي حد غيري عشان انتي مراتي 

جميله بتوهان.  عينك حلوه يا يوسف 

يوسف بضعف بعد بسرعه.  جميله انا نازل وانتي حصليني بعد ما تخلصي 

جميله بخجل من اللي قالته.  حاضر بس ممكن تنادي داده هناء 

يوسف وهوه نازل جري.  حاضر 

عدي خمس ايام وجميله متعرفش حاجه عن يوسف من ساعه ما مشي وقلقانه عليه متعرفش ليه 

اليوم الخامس بليل 

جميله دخلت تاخد شاور عشان تفوق من عياطها وتعبها وبعدها بشويه خرجت ولابسه هوت شورت وبدي كات علي اساس يوسف مش موجود بس اتصدمت لما لقيته قاعد علي السرير 

جميله جريت حضنته وهوه حضنها جامد كانه بقاله سنين 

جميله بعدت بخجل.  كنت فين يا يوسف جميلتك تعبت 

يوسف فرح انها قالت كدا.  جميلتي مالها 

جميله بخجل .  جميلتك حامل

يوسف بصدمه. 😮

يتبع


ال7


جميله دخلت تاخد شاور تفوق من عياطها وتعبها وبعدها بشويه خرجت ولابسه هوت شورت وبدي كات علي اساس يوسف مش موجود بس اتصدمت لما لقيته قاعد علي السرير

جميله جريت حضنته وهوه حضنها جامد كأنه بقاله سنين 

جميله بعدت بخجل كنت فين يا يوسف جميلتك تعبت

يوسف فرح انها قالت كدا . جميلتي مالها 

جميله بخجل . جميلتك حامل 

يوسف بصدمه .  ازاي 

جميله بخجل . احم مش انت بو****😘

يوسف مقدرش يمسك ضحكته وصدمته وضحك كتير لحد ما عينه دمعت 

جميله بغضب طفولي . بتضحك علي اي 

يوسف حاول يتكلم بجد . جميلتي مين قالها كدا 

جميله بخجل . اصل بصراحه كنت تعبانه ودوخت وحسيت اني عايذه استفرغ 

يوسف بتكمله . وماما قالت لك انك حامل صح 

جميله بانبهار . ايوه عرفت ازاي  

يوسف قعد علي السرير ولسه بيبص عليها خد باله من لبسها وبلع ريقه وحاول يمسك نفسه 

جميله بخجل من نظراته بقيت تشد هدومها ولفت شعرها كعكه فوضويه ونزلت خصل منه غصب عنها وبقيت اجمل من الاول بكتير بخصلات شعرها المبلوله 

يوسف بلع ريقه وقام من علي السرير وقرب منها وفك شعرها 

جميله بصت ف عيونه بخجل 

يوسف بسرحان ف عيونها . جميله انتي مش حامل 

جميله زعلت بطفوله وكانت هتدخل الحمام تاني بس كانت هتتكعبل ف السجاده بس لقيت ايد من حديد بتمسك جسمها بجرأه    

جميله بخجل من ايده اللي محاوطها . يوسف ابعد 

يوسف ب أنفاس متقطعه . مش قادر  

جميله بخجل بصت ف الأرض 

يوسف بحب . جميله انتي عايذه بيبي

جميله بفرحة طفوليه . اوي اوي يا يوسف 

يوسف . مفيناش من زعل علي اللي هعمله 

جميله بفرح طفله . تؤ تؤ جميله بتحب سيف مش هتزعل منه 

يوسف بعشق . ويوسف بيعشق جميله 

جميله وشها احمر وجسمها اتنفض وهيغمي عليها  

يوسف بصلها بحب . جميله متخافيش انا مش ممكن ارضك

 جميله بحب طفولي . طول ما معاك مش خايفه يا يوسف 

يوسف بعشق ورغ*به . جميله *******

يتري يوسف هيتجنن ولا 


ال8 و 9


يوسف بيعشق جميله 

جميله وشها احمر  وجسمها اتنفض وهيغمي عليها 

يوسف بصلها بحب . جميله متخافيش انا مش ممكن اضرك 

جميله بحب طفولي . طول ما معاك مش خايفه يا يوسف 

يوسف بعشق ورغ * به . يبقي تسيبي لي نفسك 

جميله بطفوله . ازاي 

يوسف بصلها وقبل.. 😘 وكان سيتجاوز الأمر ولكنه آفاق علي دموع طفلته التي كانت بمكانه طلقه اخترقت قلبه وابتعد سريعا واخذ يل*عن نفسه تحت كل الظروف 

جميله ببكائها الطفولي وشهقات منها خليته يك*ره نفسه  

يوسف بخجل من نفسه . جميله انا اسف مش عارف عملت كدا ازاي والله انا مش قادر ابعد عنك وانا غلطان جدا حقك عليا ومشي وسابها ولعن نفسه وضعفه قدام طفلته

جميله بعد ما خرج قامت تغير هدومها واتكسفت لما افتكرت نظرات يوسف ليها وجريت تغير هدومها بس شمت ريحه برفان يوسف وجريت عليه واخدته وغيرت وقعدت ترش منه كتير بسعاده طفله بس بعدها حسيت بالجوع وخصوصا انه مكنتش يعتبر بتاكل ويوسف مش موجود ونزلت تعمل اكل من اللي هيه بتحبه ودخلت عملت جلاش باللحمه المفرومه وبانيه ومكرونه

(ناس ناجحه ف المطبخ مش زيي الحمد لله لما ادخل المطبخ بيتصلوا بالاسعاف🤦‍♀️😳)

( بت يا جميله انا بحبك خديني معاكي بقي هاكل بأدب اه والله 😔🤚💁‍♀️)

جميله خلصت عمايل اكل  وقامت حطت السفره ورصتها بشكل جميل محبب لقلبها وقعدت تاكل وبعدها بشويه خلصت علي الاكل وقامت روقت السفره والمطبخ ورصت الاكل بطريقه منظمه وطلعت أوضتها شغلت الراديو وقعدت تسمع اغاني رومانسيه  لادهومي 

لما بتغيب عن وعيك وتعمل أشياء مش طبعك لما فجأه تتغير يعني بتحب ❤❤❤

 لما ما فيك تفرق بين الوهم والمنطق لما ما تقدر تفهم يعني بتحب ❤❤❤❤


جميله سرحت ف الاغنيه وقعدت تتمايل معاها بسعادة طفله وبعدها بشويه جات اغنيه مهرجانات من اللي جميله بتحبهم قامت بسرعه ماما

 

يوسف دخل البيت وشم ريحه اكل جميله اوي دخل المطبخ وشاف الاكل وشكله كان جميل جدا واخد حته جلاش وقعد يأكلها باستمتاع (اللي بياكل لوحده بيزور 🤚🌚💁‍♀️)

وبعدها طلع لمعذبة قلبه واتصدم لما شافها....


ال 9

يوسف دخل البيت وشم ريحه اكل جميله اوى دخل المطبخ وشاف الاكل وشكله كان جميل جداً واخد حته جلاش وقعد ياكلها باستمتاع وبعدها طلع لمعذبه قلبه واتصدم لما شافها لابسه بدله ر*قص وبتر*قص ر*قص شرقي جا'مد علي اغنيه مهرجانات 

يوسف بتوهان. جميله 

جميله بخضه رجعت خطوتين لورا وكانت هتقفل الاغاني لكن ايد من حديد مسكتها 

جميله بخجل من نظراته ف عيونها.  يوسف عيب كدا 

يوسف بضحك. انا جوزك علي فكره عادي لو بصتي لي

جميله بصت ف عيونه بخجل.  طب سيبني افصل الاغاني "واكملت بكسوف واحراج "واغير 

يوسف بجرأه. ليه يعني هوه عيب ده انا حتي هر*قص معاكي 

شهقه من جميله.  يوسف انت بتقول اي 

يوسف بعد عنها ومردش وقلع الجرافته ورمي جاكيت البدله وفك اول زرارين من القميص ومسك العصايه بتاعته وقعد يرقص وشد جميله ترقص معاه 

(جميله كانت مكسوفه جدا ومحرجه بس الاغنيه كانت بتحبها جدا فقعدت تر*قص بحريه وبرأه طفله) 

يوسف حس انها ابتديت تاخد عليه وبتر*قص براحتها شدها ف حضنه وبص ف عينها. مكنتش اعرف انك جميله ف كل حاجه 

جميله بخجل مع احمرار وجنتيه بشكل غير طبيعي كانت هترد بس الاغنيه اتغيرت وجت اغنيه اجنبيه يوسف بيحبها جدا (سينيوريتا) 

يوسف بمقاطعه.  بس متكلميش الاغنيه دي بحبها وعايذ نر*قص مع بعض سلو 

جميله بخجل.  ازاي مش عارفه 

يوسف بحب.  اعلمك يا روحي 

يوسف حط رجليها علي رجليه وقربها منه وحاوط بايده خصرها وحط ايديها حول رقبته جامد وبقي يتمايل وهيه سرحت معاه وبدأت تاخد عليه وخجلها بدأ يختفي تدريجا لحد ما قربت وحطت رأسها عند قلبه وسمعت دقاته العاليه جدا جميله بعدت بخوف وبصت ف عيونه

جميله بخوف.  يوسف انت قلبك ماله سريع كدا 

يوسف بصلها بصه جامده. جميله انتي ادماني وحبيتك امتي وازاي معرفش اسرتيني ف كل حاجه معرفش عملتي فيا اي بس انا بجد بموت ف قربك وبموت اكتر ف بعدك 

جميله بحب طفولي وبعض الخجل.  وانا كمان 

يوسف وصدره يعلو ويهبط من هول المشاعر.  وانتي كمان اي 

جميله بخجل.  انت فاهم 

يوسف بحب.  انا حاليا مش فاهم اي حاجه غير اني عا*يذك شالها وحطها برفق علي السرير وشغل مزيكا هاديه واقترب منها وقب..  برفق من وجهه 


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



بداية الروايه من هنا



تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close