رواية بنت_فوق_التلاتين الفصل التاسع والعاشر بقلم مرفت السيد حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
بارت ٩
طلعت من الحمام بعد الشاور
لابسة بيچامة لقيت عمار بيصلي ❤️
لاحول ولا قوة الا بالله 😁
دماغكم راحت شمال 😒😂
المهم😌
سرحت شعري واتمكيحت مكياج ناعم زي عادتي كان هو خلص
اخد ايديا وقعدني جنبه وقالي :زينة انا عارف انك خايفة وعاوزة تفهمي ودة حقك
انا وعدتك هتعرفي يوم مانتجوز وانا عند وعدي
كل دة وصوت دقات قلبي واصل لايطاليا 🥺
اخدني في حضنه وقالي هاتفهمي وهاتعرفي
وبعدها 🙊🙈
وبعد كدة ماتكلمش حصل الي حصل 🤗
كان رقيق ومفيش حاجة غريبة بيعاملني كملكة
قضينا ليلتين في منتهي الجمال
تالت يوم صحيت من النوم لقيته صاحي وبيلعب بالفون قلتله صباح الخير
بصلي وماردش 😒
وفجأة لسة باقوم من السرير 😳😳😳.
لقيت الي بيشدني من شعري وبيكتفني
بايديه وبيجردني من ملابسي واغتصبني
كان بيضربني بكل قسوة وبعدها يحضنني
وانا باصرخ وهو كل مااتألم احس انه بيزيد بالقسوة وانه مبسوط
خلص وسابني مش قادرة اقف على رجلي
دخل اخد شاور وطلع شافني ابتسم وقرب مني حاولت اهرب مش قادرة اتحرك شدني لحضنه
وقالي بكرة تتعودي انا مش قادرة ارد 😭 وساعدني اقوم اخد شاور وجابلي مسكن ونمت
صحيت وانا خايفة اصحى
حسيت اني لازم اتكلم معاه مع اني مش طايقاه
كان برة الشاليه بيشرب قهوة
اتحاملت على نفسي وخرجت روحتله
وبكل غضب الدنيا صرخت فيه وانا باحدفه بالكرسي معرفش القوة جاتلي منين وانا باصرخ : انت حيوان متجوزني وعامل كل دة عشان تبهدلني انت ايه حرام عليك
وهو ساكت بيتفرج انهرت عياط وقعدت عالارض
جه يقومني زقيته قعد جنبي وقالي بهدوء : جبتيه لنفسك
بصيتله بذهول انت مجنو....
ماكملتش الجمله كنت باتسحل عالارض وباعافر ومفيش فايدة دة راجل رياضي طوله ١٩٠ وبيلعب بادي بيلدنج اروح فين جنبه
عضيته في رجله 😬 ولا الهوا
قومني نيمني علي بطني عشان يتحكم فيا وحط ركبته عليا وسحب حبل من تحت السرير وربطني قالي :لما تعتذري هافكك
واستمرت رحلة التعذيب لمدة اسبوع بيأكلني بيدخلني الحمام مش بيفكني وانا رافضة اعتذر
تعذيب طول اليوم لحد اما بقيت محتاجة مستشفى عظام واخر كل مرة يحضني ويعتذر 😳
صحيت وانامتكتفة وهو قاعد جنبي دافن راسه في ايديه
اول مافقت لقيت نفسي مش عاوزة اتألم تعبت من كتر العياط والصريخ كرهت الضعف
قالي اعتذري انا مش عاوزك تفضلي كدة
قلتله بجمود مش فارقة انا اسفة
فكني وقمت اخدت شاور وخرجت حضرت الفطار ساعدني وحضر السفرة واحنا بنفطر قلتله :ممكن افهم ليه بتعمل كدة
انت بتتلذذ بتعذيبي طب حقي حتى افهم
انت مريض انت تعبان صح رد عليا يمكن اقدر اساعدك 🤔
بصلي وضحك وقالي بهدوء انتي وافقتي محدش غصبك اينعم انتي صلبة ودة سبب اختياري الاول ليكي 😒
بس لو عاوزة تفهمي هافهمك
وبدأ يحكي ويقول زينة انا عندي اضطراب ال......
#بنت_فوق_التلاتين
بارت١٠
بدأ عمار يحكي وقال:
انا بعد الثانوية جبت مجموع كبير وقررت اكمل دراستي برة سافرت انجلترا
قضيت هناك ٦ سنين تقريبا
وحتى بالاجازة مكنتش بانزل مصر الا نادرا
كنت بلف العالم وكان ليا هناك صديقة جيرل فريند وانتي فاهمة الحياة هناك اوبن جدا جدا
البنت كانت بتسمتع جدا لما ازعقلها او اعنفها لأي سبب وخصوصا اثناء العلاقة كانت بتتعمد تستفزني عشان اتعصب كانت مازوخية ودة معناه انها بتحب تت...هان وتت....شتم وتن....ضرب أثناء العلاقة واكتشفت اني سا...دي بالفطرة
البنت اتنقلت مع اهلها لبلد تانيه وبعدها عرفت غيرها وخانتني ماقلتش ليها اي حاجة بس عذبتها كانت مستمتعة جدا وبعدها رميتها
واصبح الموضوع بالنسبالي إدمان لدرجة
اني كنت بأأجر بنات الموضوع كان مرعب
وفي يوم اتخنقت روحت المسجد وانا بصلي بكيت وحكيت لشيخ هناك حالتي وطمني ان باب التوبة مفتوح وساعدني ابعد عن المحرمات وتبت من اي حاجة بس كنت باضعف
فضلت مواظب على الصلاة والدعاء وروحت لطبيبة نفسية وقالتلي ان تشخيصي اضطراب الشخصية الس...ادية
ولازم اتعالج بمصحة هناك
الفترة دي كنت بامتحن ووالدي كان بدأ يتعب ويلح عليا ارجع ورجعت
اشتغلت مع والدي ونسيت وتناسيت كل حاجة
لحد ما قابلت بنت واتعلقت بيها قررت اتجوزها اكتشفت كدبها واتحولت تاني لوحش اتجوزتها عشان اعاقبها
وبعدها زهقت منها طلقتها واتجوزت التانية كانت كويسة بس انا مش قادر اكون غير كدة واتطلقت هي كمان
والدي كان فاكرني مش عاوز اكون أسرة
عاقبني في وصيته اني لازم اكمل سنة مع اي زوجة عشان اخد ورثي
لحد ماقابلتك اعجبت بيكي وعرفت انك هتتحملي
مانكرش اني حبيت فيكي التزامك وجمالك وبرك بأمك وشخصيتك
بس دة انا ليه يتقال انه مرض انا سليم جدا وطبيعي ومتصالح مع نفسي
قلتله طيب انت لازم تعترف انك مريض عشان تقدر تتخلص من الي انت فيه
ضحك بسخرية وقال زينة انا مش محتاج تحليل نفسي احنا بينا اتفاق وانتي اول واخر حد اعترفله
وعلى فكرة دة اخر يوم بشهر العسل 😁 لازم نرجع الصبح الشغل متراكم
قلتله اذا كان كدة بقى لازم اودع المكان 😂
سيبته وجريت نزلت البحر جري ورايا وفضلنا نهزر ونجري وطلبت منه نسهر ورقصنا سوا وكانت ليلة رومانسية تقريبا حسيت اني مع انسان وحسيت بحبه
الصبح حضرنا الشنط ورجعنا البيت وعادت الحياة لطبيعتها وهو انشغل بصفقة جديدة وبمراجعة الفنادق وادارتها وانا كنت باتهرب مرة اتأخر عند امي مرة اسهر مع ايمان وهنا
وهو كان مطحون كان بييجي ينام قتيل
زهقت وقررت ارجع الشغل وهو ماعترضش
وفي يوم كان عيد ميلاد هنا وكنا بنجهزله حسيت بدوخة وتعب وكنت هاقع من عالسلم بس اتماسكت اتخضوا كلهم وهو اولهم
قلتلهم انا ماكلتش بس ودوخت وبقيت تمام
طول الليل بالحفلةكان بيبصلي زي الفامبيير
💀💀
واول ماطلعنا اوضتنا وغيرنا قعدت اتابع النت
وهو جه من ورايا قرر يعوض فترة الانقطاع ولقيته خنقني بايشارب وفجأة ....
ياترى حوصل ايه 🤔🫣
اتفاعلو كدة وشكرا ليكم على تشجيعكم ❤️😘 يوغتي عليكم 🤗
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق