رواية مغتصبي اللعين الجزء السادس والعشرون والسابع والعشرون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات
![]() |
قدر :مراااد وجريت حضنته
زين اتجنن لمى شاافها بتحضن رااجل غيره وراح زي الاسد الي هينقض على فريسته
ونزعها من حضن مراااد
زين بغضب :مين الي بتحضنيه دا يا محترمه
مراد زق زين :وانت ماالك انت مين دا
زين بغضب :انا الي المفرووض اسال انت مين
قدر خاافت اهدوا اهدوا :زين دا مراااد ابن عمي ولسى هتكمل
زين مسك درااعها :ابن عمك تحضنيه عاادي كده
قدر ودموعها هتنزل :زين دا اخوويا بالرضااعه
مرااد بغضب :مين دا يااقدر وازاي تسمحيله يتعصب عليكي كده
قدر نزلت راسها وهي عاارفه رد فعله:دا جوووزي
مرااد بغضب عااارم
جووز مين يا رووح امك ومحمد مين يبقى
زين اتعصب :محمد مين دا التاني
مراد طنش كلامه وتقريبا المطعم كله التم على صووتهم ومسك قدر
ردي عليا ومحمد الي ما سدق خلص الدكتوراه بتاعته عشان يخطبك
زين مسكه من قميصه يطلب مين يله
ايااس فك زين منه بالعافيه
زين اهدى العالم كلها بتتفرج علينا
قدر خاافت وجريت على مراد
مراد ارجووك امشي دلووقتي هفهمك كل حااجه بعدين
زين اتعصب اووي
هتفهمي مين انتي التاانيه اجري قداامي عالعربيه
مراد بغضب :انتي عاارفه انتي عملتي ايه انتي كده دمررتيه دا كاان محاافظ عليكي طوول عمره حتى كلمة مرحبا مكنش بيقولهالك لانه عاايزك بالحلال ليه عملتي فيه كدا
زين بصررااخ وهو بااص لمراد بغضب
قددر قدااامي عالعربيه
ومشي وراها بسررعه وبسررعة البررق ساااق حتى وصل القصر وهي طول السكه فضلت خااايفه وتحااول تخليه يهدي من سرعته
اوول ما وقف العربيه نزلت جري على القصر
رحااب لمى شافتها خاافت :مالك يا بنتي بتعيطي ليه
قدر :انا اسفه انا تعبانه وجريت على االاوضه
زين طلع وراها ومعبرش حد
فتح الاوضه زي المجنوون مش شاايف ققداامه وراح مسكها من شعرها مين محمد دا يا رووح امك
زين اهدى واللهي دي حكايه قديمه وانا مليش ايد فيها
زين شد على شعرها زيااده
يعني في حكايه اصلا اتكلممي
قدر مش قاادره من خوفها تتكلم
زين زقها ومسح على وشه بغضب
اتكلمي ولا هتحصل حااجه مش هتعجبك
قدر حااولت تهدي خووفها ومسحت دموعها
محمد دا ابن عمي ومن وحنا صغيرين كنا مكتووبين لبعض وهو قبل ٩ سنين ساافر عشان يكمل دراسته والمفروض كان اول ما يرجع نتجووز دي كل حكاايته انا واللهي مليش يد فيها ومن لمى اتجووزتك مسمعتش بسيرته اصلا
زين اتعصب بزياده بدل ما يهدى
ومسك درااعها وبص في عنيها كنتي بتحبيه
قدر فضلت سااكته من الخووف
زين افتكر سكووتها انها اه بتحبه
وضربها بالالم يا بنت ال.....
انا زين القاادري مرااتي تكوون بتحب غيرري وانا الي اول مره افتح قلبي لحد يحصل ليا كده قوولت البنت دي غيير طلعتي اوسخ منهم
قدر دمووعها كانوا بينزلوا من الجراح الي زين بيسببها ليها
قدر راحتله :انا اوسخ منهم انا لسى متكلمتش وما قولتش حااجه لكن انت الي عاايز تقنع نفسك بكلامك دا ومسحت دمووعها عمووما ارتاح الست الي بتقوول فتحت لها قلبك وبصت في عنيه عمررها ما حبت ولا راجل ملي عينها في يووم وجريت على الحمام وهي بتعيط
زين غلل اصاابعه في شعره بغضب وزفر كل النفس الي جوواته وطلع الترااس وهو بيدخن
وبيشرب
قدر خرجت بعد ما اتوضت ومسحت دموعها وحااولت تمسح اثر كلماته منها لكن ما قدرتش كلامه ليها المرادي جرحها اووي
راحت للي بيسمعها وبتشكيله همها داايما رااحت لرب العبااد صلت
دخل زين وندم على الي قاله ليها قعد وفضل يستناها على ما خلصت
قدر مسحت دموعها وراحت تناام
زين بدل هدوومه وراح يناام لكن ما قدررش يبعد عنها الغيره كاانت عمياه كان عايز يثبت لنفسه انها ليه وبس ومحدش يقدر يلمسها او يبصلها غيره
زين راح حضنها من ظهرها
قدر حااولت تبعده عنها لانها دلووقت كارهاه اضعااف ما كاانت كارهااه في البدايه
زين مردش عليها وخلاها تدور وشها عليه
زين بص في عنيها :انا اسف بس غيرتي عليكي عمتني ومش عاارف انا بقوول ايه وانا متعصب وقرب عليها يبووسها
قدر حااولت تبعد عنه زين كان ماسكها بتملك
قدر بعيااط ارجووك ابعد انا مش قاادره
زين بعد عنها لكن وهو مااسكها والرغبه ملبا عنيه عااايزك
ومدهااش فرصة الرد وكمل الي بيعمله بدوون ادنى احسااس بمشاعرها
......................
عند ايااس وملك لمى خرجوا من المطعم
ملك بقلق :انا خاايفه على قدر صااحبك مجنوون وممكن يعملها حااجه
ايااس بعدم اكتراث :مراته وهو حر فيها
ملك :ايه البرود الي انت فيه دا ولا كان حااحه حصلت
ايااس ببرود :حقه يعمل اكتر من كدا عاال واللهي اكوون قااعد بمكان ويجي واحد يقلي في حد بيحب مرااتك دنا كنت فرمته
ملك بقووه :هو انت سالت من البداايه فيه ولا مفيش
هنا ايااس تخلى عن برووده وضررب برييبك
ملك خااافت
ايااس مسك درااعها بغضب
عيدي الي قولته مره تاانيه يا حلووه
ملك نزعت ايدها منه بقووه مصطنعه :انت ولا صااحبك خدتونا بالغصب انا مبتكلمش عن نفسي قدر من يومها مكتووبه لابن عمها يعني الزفت صااحبك دمرها ودمر محمد
ايااس بغضب اكبر :انا فيكي مليش في حد غيرك ومسكها من طرحتها
انتي انتي كنتي تعرفي حد قبلي او في حد كان حااطط عينه عليكي
ملك شالت ايده
ايه الهمجيه الي انت فيها دي وبعدين ارتااح مش انا الي اوطي راس ابويا وامي عشاان صنفكم الوواطي
ايااس ارتااح شويه وعدل نفسه :هقصهوولك انشاء الله
ملك :ايه هو
ايااس :غمزها لسااانك يا حبيبتي الي هقصه قريب انشاء الله
ملك طنشته
انا عايز دلووقتي اطمن على قدر ازاي معررفش
ايااس طنشها وشغل اغااني
ملك قفلت الاغااني
اياس :قفلتيه ليه
ملك :لاني مبسمعش اغاااني وتانيا حررام
ايااس وقف العربيه بمكان خاالي شويه من الناس
قولتيلي حراام وبنظرة خبث قرب عليها
ملك :مالك في ايه وقفت العربيه هنا ليه
ايااس هقررب من حلالي
ملك فهمتله :وبعدت عنه لزقت في الباب
شغل العربيه وامشي ولمى اكوون في بيتك اعمل الي انت عايزه وبعدين الحلال مبيطلبس قداام خلق ربنا والعالم رايحه جاايه
هناا وقفت عربيه جنبهم ونزلت منها بنت فاارده شعرها ولابسه جيب لفوق الركبه وبتتقصع بمياااعه جت لايااس
اسوووو ازيك يا حبيبي
اياس بادلها الحضن على شان يغيض ملك
كارما بصت جوا العربيه :مين الحلووه دي ايه غيرت الموود لمحجباات دلووقت
هنا ملك نزلت من العربيه وراحت نااحية ايااس
مين الزبااله دي
كاارما :مين الزباله يا بيئه انتي
ملك :مسكت ايد ايااس على شان تغيضها
مرااته يا حبيبتي
ايااس جوواه كان مبسووط
كارما اتصدمت
ايه دا بجد مستحيل
ملك :لا يا حبيبتي مستحيل ليه انتي فاكره ان اشكالكم للجوواز انتي اخرتك يهيص معاااكي شويه لكن تيجي للجواز مش هيديكي اسمه لان الي عملتيه معاه هتعمليه مع غيره بالحرام
ايااس كان فااتح بوقه من جرئتها
اياس :روحي يااا كارما دلووقت
كارما جت تمشي
ملك :متخافيش اتوقع اليوم يجيلك على شان تبسطيه شويه
ايااس بغضب :اركبي
حااضر متزوقش بس
اياس ركب العربيه :ايه الي عملتيه ده
ملك ببرود :عملت ايه وريتها قيمتها عندك بس
ايااس بغمووض يعني انتي مدايقتيش
ملك ببرود اكبر :وادايق ليه لكن لمى تشووف نااس كدا الحرام عندهم عادي كانهم بيشربوا ميا تحزن عليهم واوعى تفكر لاني قلتلها مرااتك اني غيرتراو دايقت
لا يا حبيبي لكن انا كنت زي ما تقوول كده بديها درس ان الشباب بتلعب وتهيص وبالاخر مبتاخدش الا الي تقدر تشيل اسمهم وتصوونه لعل وعسى تتوب وتكوون توبتها على ايدي واكسب فيها ثوواب
اياس فضل بااصلها فتره وهو سااكت وبعدين لبس نضارته ووصلها كانت راحت عليها محاظراتها ووصلها بيتها
.........................
عند زين
ندم جدا بعد ما خد قدر كده وانه حسسها انها لمتعته وبس لكن مكنش قادر يبعد نفسه عنها
قدر كاانت نايمه ودموعها نازله وبااصه للسقف
زين مسح دمووعها
انا اسف ساامحيني قدر انا بحبك قووي يمكن مبعرفش اعبر وعصبي وغضبي بيعميني لكني واللهي بحبك بجد وقولتلك انا عاايز ابعد عن الحرام واقرب من حلالي وبس
قدر معبرتوش ولبست الروب بتااعها ودخلت الحمام خدت شااور كان العصر ادن
خرجت تصلي
قدر ندهتله زيين
زين بصلها باهتمام عيوون وقلب زين تامري
قدر :عايزااك تكوون إمااامي في الصلاة
زين اتصدم من طلبها وقاام ومسك ايدها
من عنيا استني هنا هاخد شااور واخرج
خرج زين لبس هدووومه
وكان لاول مره إمامها بالصلاه
خلصوا الصلاه
قدر ساامحيني
قدر كانت هتقووم وسمعوا حبط جاامد عالباب
ادخل
دخلت الخاادمه
زين بغضب :ايه في ايه ليه الخبط ده كله
زين بيه في نااس تحت قاعدين بيهددوا وعايزين قدر هاانم ؟؟؟؟؟؟؟
الجزء السابع والعشرون 🔥
زين بعصبيه
ومين دول الي بيسألوا عنها
الخادمه :خاافت منه واللهي ما اعرف يا بيه
زبن نزل تحت زي المجنوون وقدر جريت وراااه
زين نزل كاان نفسه مراااد لكن معااه اتنين تاانيين
زين بغضب :انتو ميييين وبتتهجموا على بيتي كده ليه وبااي حق
هنا اتكلم محمد وبغضب لمح قدر على السلم بتبصله وخاايفه
محمد بعصبيه :بحق ان ليا امااانه هنا وجااي اخدها
زين زقه متتكلم عدل يله اماانه ايه دي
ابو مراد :اهدوا يا جمااعه يا بني انا عم قدر وجااي هنا عايز افهم من قدر ايه الي حصل وازاي اتجوزت واحنا منعرفش ليه ودا الي هو مفروض خطيبها ازاي يعملوا كده
جه محمد يتكلم
ابو مراد بغضب :محمد انت تسكت خااالص على ما نفهم الي حصل
قدر نزلت تحت نظراات محمد المشتااقه والمجنوونه وبنفس الوقت العصبيه
زين مسكها من كتفها وحضنها بتملك وهو بيبص على محمد
جه راامز واتصدم لمى شاف سليم ابوو مرااد
سلييييم
سليم بص لصووت واتصدم لمى شااف رامز
راامز سلم عليه وحضنه
(سليم كان صااحب راامز بالجاامعه لكن مع مشااغل الحياه سليم ساافر هو وعيلته وانقطعت اخبااره )
زين باستغراب :مين دا يا بابا
رامز حط ايده على كتف زين
دا سليم النايف صااحبي من اياام الدراسه انت مش هتفتكره لانك كنت صغيير
رامز باستغراب
لكن ايه الي بيحصل هنا
سليم :رامز قدر بنت اخوويا بتعمل ايه هنا
زين :ايه البرود الي انتو فيه دا ما قلت قبل كدا مرااتي
محمد بعصبيه مفررطه :شيل ايدك عنها يا حيووان
زين اتعصب وراحله بالبوكس :مين الحيووان يله متنساش انك في بيتي
سليم بغضب :اخرسوا ايه مش شاايفين كباار قدامكم
وانتي يا قدر هيدبحوا على شاانك متتكلمي
قدر راحت بااست ايده وحااولت تتصنع الهدوء
عمي دا جوزي على سنة الله ورسووله
مرااد بمسخره :جوزك ازااي ومحدش يعررف مش المفروض خبرتوا باابا على الاقل
محمد راحلها وبص في عنيها والدمووع في عنيه
انتي مستحيل تعملي فيا كده صح مستحيل تخونيني انا قولتلك استنيني ليه يا قدر ليه دنا بمووت على الارض الي بتمشي عليها
زين هنا مكنش قاادر يتحمل هجم عليه وضربه ومحمد يردله الضرب
اشرف ومرااد حاولوا يبعدوهم عن بعض
زين وهو بيمسح الدم عن انفه
اخرج برا بيتي يا كلب انت جاي وفي وسط بيتي وعاايز مرااتي
محمد بصلها باالم وخرج وقدر دمعت من بصااته
مراد راح لقدر
انسي ان ليكي اخ اسمه مراد الي عملتيه دا محمد هيفضل متأثر بيه طول عمره انتي نهيتي حيااته لانك انتي كنتي حيااته وتف على الارض وخرج
هنا قدر انهارت من العياط
زين اتعصب اكتر مسكها من دراعها
بتعيطي ليه متعيطيش للدرجادي اثر فيكي
قدر جريت على اوضتها
سليم :انا اسف يا رامز لكن الي حصل محدش كان متوقعه وانا اصلا جيت من الطياره على هنا مش فااهم حاجه غير ان قدر اتجوزت ازاي وليه معررفش انا هرووح لكريم وافهم منه كل حااجه
زين لسليم :عقل ابنك وفهمه انه اذا مس او بص لقدر همحيه عن وجه الارض فااهم
اشرف كان بيبص على زين وبنفسه :
طب واللهي قدر انا نفسي مستحينها بيك هي متستاهلش واحد زيك معيشها بكل الذل والالم دا
دي الي يشووفها يحبها على طوول وبعدين انتبه لنفسه
انا لازم اخرجها من دمااغي طوول مهي في باالي عمري ما هعيش ولا هشووف حيااتي غير انها مرات اخوويا
اااه يا رب
خرج سليم من عندهم
رامز بعصبيه :ايه يله انت ملكش كبيير امتى هتعقل ينفع الي انت عملته دا انا كنت مكسووف منه مش عاارف هقووله ايه هقووله معلش سكت ابنك اصل ابني اغتصبها واتجوزها ودي ضروف الجواز تبعهم
زين طنش كلامه وطلع لقدر
...................
عند قااادر
كان بحااول يخلي رسل تتكلم وهي بترد عليه بكلمات مختصره
قاادر اتعصب ان مفيش حااجه بيعملها بترضيها :رسل اهدي انا مليت مفيش حااجه بعملها عجبااكي
رسل مكلمتوش
قاادر مسك دراعها :لا يا حبيبتي مهو يا تعيشي معايا زي الخلق لا كل وااحد يروح في سكه
قاادر كان متأكد انها متقدرش تبعد عنه
رسل اتصدمت من كلمااته الجاارحه
رسل باالم :هتسبني ياا قاادر بعد كل دا ودموعها بتنزل
قاادر :انتي الي اخترتي كدا انا ما اجبرتكيش على الجواز كله كان بأرادتنا احنا التنين لكن اذا هتفضلي عايشه كده ومبتخرجيش برا الاوضه دي وكل ما اقربلك تبعدي هنفضل على حاالنا
رسل كانت فعلا خاايفه تخسره مسحت دموعها وبذل :انا اسفه يا قاادر عايزني اعمل ايه
قادر :عايز نرجع زي الاول
رسل بتبصله بوجع :بالسهووله دي للدرجاادي مشااعري مش مهمه بالنسبالك للدرجادي انا كنت عميا ومش شاايفاااك على حقيقتك
قاادر حااول يمسك عصاابه :مسك ايديها
رسل انتي واللهي مهمه بالنسباالي وقوووي صح كنتي بالبدايه وسيلة انتقام مش هكدب لكن انتي دلووقتي حبيبتي وهتبقي ام ابني خلينا ننسى ونبعد اخووكي وسيرته عن حيااتنا
وقرب على وثرسل وخد شفاايفها بررحله حب جميله كلها مشااعر واحاسيس
رسل باادلته قبلته وحضنته جااامد
كأنه شئ ثمين هيروح او يختفي
..............................
في مطعم من افخم المطااعم في مصر
تجلس مديرة مكتب زين مع وفد اجنبي واياس بجانبها يقووم بدور زين
اياااس :الصفقه دي لازم تكوون لينا فااهمين
الوفد كله هز لرااسه
اتفقنا تيجوو الشركه تخلصوا مع زين باشا
قاام الووفد
وفضل ايااس وسلمى
جه واحد من وراهم
مساء الجمااال
(اكيييد عرفتووه رووسان )
سلمى قلبها دق جااامد لدرجه انها خاافت يطلع من مكاانه ويبان عليها
روسان قعد معااهم طبعا كان متفق مع اياس واياس مرسيه عالليله كاامله
رووسان بهيام :ازيك يا انسه سلمى
سلمى بخجل :الحمدلله
ايااس بيه انا هقووم دلووقت عشان الحق ازبط كل حاجه في الشركه
رووسااان :ايه يا سلمى هي اذا حضرت الشياطين ذهبت الملائكه ولا ايه
سلمى :لا يا استاذ روسان مش القصد
اياس :خلاص تكملي بعدين اقعدي مععانا شووويه
سلمى بغضب :_لملمت الورق شكرا يا اياس بيه انا شغلي لهنا وخلص داووقتي في الشركه عن اذنكم
خرجت سلمى من المطعم وكان نفيها تقعد لكن لا دينها ولا اخلاقها يسمحوا بده
روسان فضل باصص في اثرها مده
اياااس لوحله في ايديه
ايه يا عم سرحت في ايه اوعى تقوولي طبيت
رووسان :ضحك باااينها كده يا صااحبي
ايااس :طب واللهي احنا اتحسدنا يا جدعاان
روسااان :وهنتحسد على ايه وليه
اياس :طيب انا راضي ذمتك زين الي مبيفوتش فرصه يسهر ويشرب من لمى اتجوز وهووو من الشركه للبيت حتى سهر ناادر ويقضيها شرب بس
وانا خطبت وتنيلت وانت وقعت هلى بووزك بالحب ايه بقى اتحسدنا ولا ايه
روياان ضحك من قلبه عليه
.......................
عند زين
طلع لقدر وخو متعصب
قدر لمى طلعت كااانت خايفه منه قووي
زين خبذ الباب ودخل رزعه جااامد وراه
قدر كانت خايفه :زين انا واللهي ما عملت حاااجه ارجوووك متقربليش
زين فضل يقرب منها
لحد ما اتحششرت زين بهمس قدر انا بحببك قوووي ومش قاادر اتخيل انك كنتي احتمال تكووني لغيري
قدر :انا مليش دعوه بالي حصل تحت صح
زين حس بخووفها :_انا اسف يا قدر اني سببتلك الخووف دا كله سامحيني لكن انا بغييير مش عارف اعمل ايه
قدر كانت خاايفه :زين انا واللهي عمري ما حبيت محمد ولا بحيااتي فكررت فيه
زين حس بخووفها وتبريراتها :مسح دموعها وانا بثق فيكي يااقدر لكن اذازفي يووم عرفت انك شووفتيه او كلمتيه سدقيني حبي كله ليكي هنسااه وهفتكر الحاجه دي بس
قدر خاافت بزياااده
زين مسكها من وسطها وشدها لعنده
خفتي ليه يا روح قلبي انا بنبهك بس
وغمزها متيجي اقوولك حااجه كده
قدر بعدت عنه
زين هو انت ممكن تأذيني
زين حظنها من ظهرها
قدر متخاافيش انا عمري مأذيكي لكن ابعدي محمد عنك ومتخليهووش يلمحك او يشوفك واشررف اخووويا كلامك معااه بحدود اختصارا للمشاكل ما بنا
قدر بشروود :انشاء الله
..........................
عند قااادر
رسل فضلت حااضنه قاادر وماسكه فيه جااامد
قاادر بعدها عنه
خلينا ننسى كل حاجه يا رسل ونبدأ من جديد
رسل بصتله وهي تاايهه
سبها للزمن ودخلت الحماام
هنا ضرب جرس الباب
طلع قاادر يفتح كان محمد ومراد وسليم
سليم بغضب
ابووك فين يا قاادر
قاادر اتوتر :اهلا يااعمي جيتو امتى منالسفر وما قولتووش ليه نجبكم من المطار
محمد :قااادر قوولي الصررااحه قدر اتجوزت ليه وامتى ومحدش خبرنا ليه
كريم خرج لمواجهه كان لا بد منها وكان مأجلها
اهلا بالغالي وولاده
سليم حضن اخووه ازيييك يا كريم
فريده :ازيييك يا ابو مرااد
سليم :الحمد لله ازييك يا مرات اخوويا
محمد بغضب :مش وقت سلام دلووقت عمي قدر من يومها مكتووبه على اسمي ازاي تتجوز من غير ما حد فينا يعرف
مراد :المووضوع في حاجه قوولولنا ايه هي
قادر اتعصب وحب يرفع الحرج عن والده :
ايه اتجووزت ازاي دي جالها نصيبها ودكتور بالجاامعه ومواصفاته ممتازه وهي موافقه اتجووزت مفيهاش ليه يا اولاد عمي
هنا خرجت رسل على الصوت كله استغرب مين دي
كريم :اعرفكم رسل مرات قاادر
سليم :انت بتقوول ايه ازااي تجوز ولادك الاتنين واخووك الكبير ميعرفش للدرجادي انا مش فارق معاك يا كريم
كريم نزل رااسه مش عاارف يقووله ايه يقووله انه هو نفسه مش عاررف انهم اتجووزوا
انا هقولكم كل حاااجه
كان دا ؟؟؟
يا ترى مين الي تكلم
تابعو صفحتي
تعليقات
إرسال تعليق