القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الاخبار

رواية مغتصبي اللعين الجزء الرابع والعشرون والخامس والعشرون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية مغتصبي اللعين الجزء الرابع والعشرون والخامس والعشرون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية مغتصبي اللعين الجزء الرابع والعشرون والخامس والعشرون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

زين انا عايزاك ترووح معايا لبابا

زين قااام وعدل نفسه ومسك سيجاره من جنبه :ليه

قدر :_عايزاهم يساامحووني على شان اقدر افتح معك صفحه جديده واقدر انسى الماااضي واسااعدك تتغير ودا كله مش هيحصل اذا فضلت انا بين المااضي والحااضر

زين بغمووض :واهلك ممكن يرضوا فيا وصطهم

قدر بدموع ورجاء مسكت ايده :ارجوووك يا زين انا مش قاادره اعيش طبيعي وهما مش راضيين عني ارجوووك وبصت في عنيه

مش انت بتقوول بتحبني اثبتلي ده وخليهم يسااامحوني انا عارف انك تقدر

زين :قربها لعنده ومسح دمووعها

حاااضر هحاااول بس انتي متعيطيش مبحبش اشووف دمووعك دي

قدر برجاء :امتى هنروحلهم

زين :وهو بيدخن

مش عاارف انتي ناسيه الي اخوكي عمله كمان دا كمان هيطين الدنيا ومااما منتي شايفه عملا عزا على رسل تقوول انها ماتت متجوزتش

قدر بالم :مدا الي حصل مع مااما برضوا لمى سبتها لكن الفرق انا سبتهم بفضيحه

لكن رسل راحت مع جوزها معززه مكرمه

زين بغضب :بطلي تتكلمي بالمنطق دا انتي عاارفه ان اسلووبك بيستفزني قووي ومش عاررف انا ازااي ساكت عليكي

زقها من جنبه وراح خد شاااور

ولما خرج كان صدره مكشوف وقدر زي ما هي قاعده على السرير سرحاانه

لمى حست ان زين خرج راحتله

ومسكت ايده على شان تأثر عليه

زين انا اسفه لكن سااعدني انا عايزه اهلي يسامحوني بااي طريقه

زين كان بااصص في عنيها كاانهم مغنااطيس بيجذبه وتحت تأثيرهم مبيقدرش يقولها لا ابدا

قدر اتوترت من قربه

وعضت على شفاايفها هي لمى بتتوتر بتعمل كدا

زين منطرها شده وخدها في قبله قوويه ولهفه

زين بعد عنها وحط جبينه على جبينها

بحبك

قدر خجلت

اجهزي هنرووح لاهلك دلوووقتي

قدر بصدمه :ايه ده بجد

زين بعد عنها ونشف شعره

ايووه اجهززي وخليني انا اتكلم انتي تفضلي ساااكته

قدر من فرحتها راحت حضنته من ظهره

شكرا يا زين شكرا انا هجهز فريره

زين جسمه كله اتكهرب لمى قربت عليه برضااها

زين بنفسه :_هتعملي فيا ايه تااني يا قدر وضحك على فرحتها

زين لبس جينز ازرق على تيشيرت ابيض وجاكت وقدر لبست فستان اخضر على حزام ابيض على حجاب ابيض

زين بصلها وراحلها

مسكها من وسطها حاطه روج ليه شيليه

قدر :دا مش بااين اساسا دا ملمع

زين :يعني مش هتشيليه

قدر :_هو مش با …

ولسى هتكمل خد شفاايفها بقبله مسكره

قدر بعدته عنها وبتوتر  :انت انت قليل الادب على فكره

زين غمزها وهو في احلى من قلة الادب

قدر خجلت وخدودها احمروا

زين مسك ايدها وشدها معااه

يالله يا عسل سيبي الخجل دا لحاجات تانيه

قدر اتصدمت من وقاااحته

نزل زين تحت وهو ماسك ايد قدر

اشرف عمل حااله مش شاايفهم

زين وقدر :صبااح الخير

رامز :صباح النور يا حبيبي

رحاب :صباح الفل يا ولاد

زين بص لاشرف مش في ناس بتصبح عليك ولا ايه

اشرف قاام

صباح النوور ماما انا هروح الجاامعه اتأخرت

زين :استنى يا اشرف بلغ الطلاب ان محاطرتي هلغيها النهارده

اشرف بفضول :اماال انتو رايحين فين اذا كان مش عالجامعه

زبن بغمووض :وانت مالك

اشرف بالم لانه مش قادر يشيل قدر من باله

انا اسف وخرج

رحاب راحت ومسكت ايد زين

لسى مسامحتنيش يا بني

زين حااول يهدا

انا مقدر الي عملتيه لكن عايز شوية وقت على شان اتقبل وجودك معانا من جديد

رحاااب :خد وقتك لكن اذا عوزت حااجه اتأكد اني موجوده

قدر بهزاار :ايه هو الغلا كله لزين وانا رحت فين

زين حضنها :انتي غلاكي جوا قلبي انا

قدر خجلت

رحااب :انتي زي بنتي واعز واللهي

زين :طيب احنا هنخرج دلووقت ومش راجعين للمسا متحسبووش حسابنا

راحوا وركبوا العربيه

قدر :مفطرتش ليه

زين :هفطر عند حماايا

قدر :_هه انت متفائل اوووي بابا اول ما يشووفنا هيقفل الباب بوشنا

زين بغمووض :جااايز نروح ونشووف

……………………..   

عند ايااس

خرجت ملك من الاوصه كانت لابسه بنطلون جينز وبدي على قد الجسم وفارده شعرها

كانت متعمده تلبس كده

بما ان ايااس صار قدرها هتلعبه على مليوون حبل هتخليه يفقد السيطره على نفسه

ملك من وراهم :صباح الخير

وراحت لباباها وباسته على خده

صبااح الخير يا عسل

صباح النور يا بنتي ايااس صمم ان هو يجي يصحيكي

ملك بصت لاياس عشان تغيضه

شكرا كانت مفاجاءه جميله

اياس اتصدم كان فااكرها هتتعصب منه انه كتب كتابه وهيجوزها بالغصب

ايااس :بمزااح طب ايه المفاجاءه دي متستاهلش بوسه زي بتااعت بابا

ملك اتصدمت من وقااحته وخصوصا قدام باباها

ابو ملك :متحترم اني قاعد يا ولد

اياس :_بمزح يا حمايا وانا اقدر

ملك :انا هروح اساعد ماما في الفطار

ايااس :لا فطار ايه مفيش وقت

ابو ملك،:لا ازاي يا بني ما يصحش روحي يا ملك ساعدي مامتك

راحت ملك ساعدت مامتها وفطروا وخرجت هي ومامتها وايااس

اختارةا الشبكة كان ايااس عايز يقعد معاها لوحدهم لكن ملك ما ادتهوش فرصه

روحت البيت وهي مبسووطه انها غاضته

والله لاخليك تقرف نفسك با اياس وتقول حقي برقبتي

رنت على قدر وقدر كانت بتديها مشغووول

………………….

عند قااردر

رسل كانت من لمى جم وهي حزينه قووي من معاملة فريده ليها

قاادر مسك ايدها :استحملي يا رسل هي عايزه وقت على ما تتقبل الموضوع مااما حنينه قووي

رسل بدموع :انت ايه ياا اخي ايه كل مالك ما بتقولي استحملي استحملي انا ما عملتش حااجه وخبطت على صدره

انا ما عملتش حااجه كل دا ليه لاني حبيتك ليه اذتني كده انا كنت مستعده احاارب العالم كله على شان اكوون معااك ليه ليه استخدمتني وسيلة انتقاام ليك كان بامكانك تأذي زين باي طريقه غيري ليه يا قادر ليه

دنا حبيتك حبيتك حب محبتوش لحد ولا حتى لاهلي

وقعدت على الارض تعيط

قاادر سكت لانه كان متوقع انها تنفجر في لحظه لانه من لمى طلع من عند اهلها وهو مستني اللحظه دي

قاادر قرب عليها بهدوء

اهدي يا رسل انا عارف اني جرحتك وجااامد قووي لكن انا انتقاامي عمااني وندمت لمى عرفتك وعرفت قد ايه بتحبيني انا اسف

رسل مسحت دموعهاووقفت :انت معااك انا انا الي حبيتك لكن انت عمرك ما حبيتني عاارف كنت بحس وانت ناايم معاايا ان مشااعرك مش معايا وانك معايا بجسمك بس لكن كنت بكذب احسااسي ودلووقت اتاكدت من دا

قاادر اتنهد لانه فعلا ما كانش بيحبها لكن دلووقت غير بيحبها بجد

قاادر :انتي عاايزه ايه دلووقت

رسل :بدموع مش عاايزه حاااجه المفروض اي واحده حصل معاها الي حصل معاايا تطلب الطلاق وتبعد وهنا انهارت

لكن انا مقدرش مقدرش ابعد عنك انا مهوووسه بيك

قاادر لعن غباءه وخرج برا الاوضه وخبط الباب

……………………

اياس راح الشركه كان في اجتماع وزين وصااه يحضره بداله

روساان كاان بالاجتمااع واخر فتره كان بيجي كتير الشركه كان حاسس بمشااعر غريبه نااحية سلمى سكرتيرة زين

خلص الاجتمااع وروسان عينه بتروح وتيجي مع سلمى

اياس :ايه يااعم عينك بتروح فين

روسان :وانت مالك متركز بالي انت فيه

ايااس :اهاا طيب مش هتباركلي

روسان :على ايه يله اوعى تكوون اشتريت العربيه الي قولت عليها

ايااس :ههههههه لا خطبت وهتجوز ورفعله ايده والدبله فيها

روسان :بتهزر اكيييد

ايااس بفخر :عنك ما سددقت

روسان :بتتكلم جد مييين

ايااس :متعرفهاش هي صااحبة مرات زين

زين بيدرسلها

روسان بمسخره :متقوليش خطبتها لانك حبيتها انت مباارح كنت في البار مقطع السمكه وذيلها

ايااس :هههههه يخرب بيتك فصيحه

لكن بجد مش عاارف هي فيها حاجه مختلفه عن الباقي شدتني ومحترمه وانا ابوويا قرفني عايزني اتجوز .يعني تقدر تقوول فيها مواصفات الست المثاليه الي تقدر تخرج من البيت وانت ضامن انها هتصون نفسها على شانك

روسان :هقوولك ايه مبرووك يا صااحبي وسرح عقبااالي

ايااس :شد حيلك قبل ما تطير منك

روسان بغشمنه

هي مين

اياااس ضحك مبتعرفش تمثل

……………..

قادر خرج من اوضته متعصب جدا

رن باب البيت كريم كان في طريقه للباب هيفتح

فتح الباب وفضل مبرق عينيه ومتعصب

زين دخل بدون ما يستأذن وماسك ايد قدر

ازيييك يا حمااايا ؟؟؟؟؟؟؟


الجزء الخامس والعشرون 🔥


زين دخل بدون ما يستأذن

ازيييك يا حمايا

كريم اتصدم من بجاحته اي يا بني انت دااخل زريبه

هنا كريم عينه جت في عين قدرر كانت وحشااه جدا كان نفسه يااخدها في حضنه وميسبهاش ابدا

قدر جريت عليه وغصب باااست ايده

سااامحني يا بابا

كريم شد ايده منها متقوليش كلمة باابا انا مليش بناات انا كان عندي بنت وربنا يعوصني عنها هاعتبرها ماتت

قااادر هنا مقدرش يمسك نفسه راح لزين وكانه لقي حااجه يطلع غله فيها

مسكه من قميصه

انت بتعمل هنا ايه يله

زين نزع ايدين قااادر

روح العب بعيد يااا شاطر

خرجت فريده من المطبخ وهي مش مصدقه انها سامعه صوت بنتها

قدر اول ما شاافت مامتها جريت عليها وحضنتها وفريده بادلتها الحضن

وحشتيني يا مااما وحشتيني

فريده بدموع

وانتي يا روح قلبي من جوا

كريم :اطلعوا من بيتي

زين راح لحماه :وبصوت عالي نسيبا هتسموووعني ولا هفضل هنا ومش هتحرك ابدا لحد برضوا ما تسمعووني

رحااب ساابت بنتها وراحتله

ليه عملت كدا يا بني انت دمرت حياتنا دحنا الناس كانت بتحسدنا على ولادنا وعلى حيااتنا انت جيت في يووم وليله خربطت حياتنا كلها ليه يا بني

زين مسك ايد فرريده وباااسها

انا هاعتبرك زي والدتي وهحكيلكم وعلا صووته والكلام للجميع وواللهي ما هكدب بحررف والقرار ليكم

زين بص لقدر عشان يطمنها

هنا خررجت رسل من الاوضه على الصووت واتصدمت لما شاافت زين وهو اتصدم قد ايه اتغيرت وملامحها بهتت وووشها شااحب

زين :انا فعلا اغتصبت قدر لكن واللهي ما كنت بعقلي وعمري ما عملت كده مع حد مهما كان ليا علاقات لكن كلها كانت بالرضا مش بالغصب ولمى فووقت وعرفت انا نيلت ايه ولسوء الحظ كانت قدر وحده من طالباتي فمكنش ينفع ابعد او اتخلى عنها وخااصه ان عمري ما اتخليت عن حااجه انا عملتها

وغصبتها تتجووزني وعاشرتها وكل ما كنت اقرب منها اعرف قد ايه هي بتعرف ربنا وان دي الست الي انا عايزها والي هتنشلني من بحر الحراام وبالفعل قدرت بأسلوبها تشدني وحبيتها حبيتها قوووي حتى يمكن اتخطيت مرحلة الحب معاااكي يا قدر وراح لكريم

عمي اعتبرني بطلب ايد بنتك من اول وجديد وقدام الجميع وانا هوعدك اني هخاااف عليها اكتر من روحي

رحااب برجاء لكريم

ارجوووك يا كريم ساامحهم مهما كان دول برضوا عيااال وبيغلطوا ارجووك سامحهم انا قلبي بيتحرق على بنتي وهي بعيده عني

كريم بص لقدر :ليه مقولتيش في المشفى لمى سألتك عمل فيكي كدا او لا ليه قوولتيلي بتحبيه ليه خلتيني احط راسي في الطين وواخااف اخرج من البيت لا اسمع كلمه من حد عليكي

وبص لزين وعايزني دلووقتي اساامحكم بالسههوله دي دا من ساابع المستحيل

قدر :خفت عليكم يا بابا خفت منه لا يأذيكم

كريم :انا عمري ما علمت بنتي عالخووف انا علمت بنتي توواجه ووتتمرد على الغلط

انتي موثقتيش فيا انا واخوكي على شان كدا مقوولتيش

زين :ان كان هتفضلوا تتكلموا عن الماضي عمركم ما هتطلعوا منه

واحنا جايين نتاسف مع ان عمري ما اتأسفت من حد

كريم :خد مراتك واخرج برا بيتي وانسوا البيت دا واهلوا

رحاب جريت عليه

ارجوووك يا كريم ارجووك انا روحي بتطلع مني وما سدقت بنتي رجعتلي ارجووك واديك شفت جوزها ندماان وحبه ليها واضح للجميع

قاادر راح لمامته :وانتي تسدقي ان الي زي ده بيعرف يحب بكره تجيلك معيطه وبتشتكي من خياانته لان ديل الكلب عمره ما هيتعدل

هنا زين اتعصب وراح ضربه بوكس

احترم نفسك واعرف انت بتكلم مين فاااهم

قادر جه يردها ليه مسكه كريم وبص على زين

اخرجوا برا بيتي والي عملته ببنتي ربنا هيحااسبك عليه وهيااخد لها حقها منك اما موضوع انك تدخل بيتي واعتبرك زي ولادي انسى وبص على قدر

انا قولتلك هتندمي وانتي خفتي واديكي هنا بتبكي وندمانه

رحاب لكريم

انت عمرك ما كنت قاااسي كده

كريم :الزمن الي عايشين فيه عايز كده خدنا ايه من الطيبه غير ان واحد زي ده اغتصب بنتك ومحدش قدر يقووله كلمه بسبب نفووذه

ونسيت في يووم اني علمتها اني هكوون في ظهرها ونسيت بنتك انا ربيتها ازااي وبص على

وخلى قاادر الي عمروا ما غلط الانتقااام عماااه وراح اتجوز واحده كل ذنبها انها حبته

وبص على زين :انت اذيت اكتر من حد من ورى غلطتك دي واولهم اختك

معرفتش ان الزاني يزنى به ولو بعد حين

قاادر بانفعاال :بابا انا مش زاني انا اتجوزتها على سنة الله ورسووله وملمستهاش قبل كده ابدا

كريم بأسف على حاال ولاده

الزنا يا بني بكوون حتى من النظره الغير مشرووعه

ودخل اوضته

فريده برجاء لزين

هيسامحكم بس اصبروا ومتيأسووش انا عارف كريم مجرووح من قدر اووي لمى يشوف التغيير واضح بحياتكم هيسامحكم

قااادر راح لقدر :اووعي في يووم تسلميه قلبك لانك هتتجرحي قووي

زين بمسخرره :اووعي تسلميني قلبك وبص على رسل الي الدمووع كانت متحجره بعنيها

اوووعي تتجررحي زي ما جررح رسل

وبخبث عشان يطين علاقتهم

ايه مش رسل برضوا ادتك قلبها وانت جرحته وغمز قااادر وشد ايد قدر في ايده وخرج

ركبوا العربيه وهو ببصلها من حين للاخر وهي سرحاانه في كل حااجه حصلت معااها

عند قااادر بعد ما خرجوا فضلت عينه على رسل الي بتبصله بالم ودخلت وهو لحقها

قعد قداامها

رسل انسي كلامه دا عاايز يأذينا

رسل مسحت دمووعها

دي الحقيقه الي انا مش عايز اشووفها انا مجرد اداة للانتقااام ودخلت الحمام

قااادر :واللهي لانتقم منك يا كلب قاال تاب وحب الي زيك يعرف يحب وهنا ضرب على حد

ازيييك يا علي

اهلا يا راجل فين اياامك

مش وقته اسمعني عاايزك تراقبلي حد وتعرفلي بيروح فين وبيجي منين

ومين دا

زين القادري

انت جمايلك مغرقاني حااضر

اوك سلام

…………………….

عند ملك

خرجت كانت هترووح للجاامعه وسمعت وااحد بيصفر لها

اززيك يااقمر صباح الفل

ملك اتأففت

انت ايه الي جاابك عالصبح كده

ايااس فتحلها باب العربيه

جاااي اوصل مرااتي قبل ما اروح الشرركه

ملك :وانا ما طلبتش توصلني

وانا هستناااكي تطلبي انتي الوواحد لازم يشكرك اذا شااف وشك الحلوو دا الصبح بتبقي فاال حلو عليه

ملك ضحكت غصب عنها

اياس :ياا دين النبي ايوووه كده خلي الشمس تدخل

ركبت ملك العربيه

محاظرتك السااعه كاام السااعه

الساعه ١١ليه

هنرووح نفطر ايه راييك

بس انا كده هتاخر

متخاافيش مكان قريب من الجامعه

راحوا يفطروا بمكان هادي ولا تخلو القعده من نغااشت ايااس وخفة دمه

ملك ::اياس ممكن اسأل سؤال وتجاوبني بكل صرراحه

ايااس رجع لورا :اسألي مع اني عاارف هتسألي ايه

ملك :طيب بما انك عاارف ليه انا كان بأمكانك تتجوز من اغنى اغنيااء مصر واوعى تقلي انك حبتني لان دا مستحيل

اياااس :انا هجااوبك بكل صراحه

انا نفسي مش عارف كاانت بالاول تحدي لكن لمى شفتك اكتر من مرا معرفش فيكي حااجه غير عن الي اعرفهم شدتني وشوفت ادبك وباابا كان ضاغط عليا عشان اتجووز فلقيت ان انتي الي تستاهلي تشيلي اسمي

ملك :سرحت في كلامه

اياس :سرحتي في ايه

ملك :حااولت تهدي نفسها من كلامها وحاولت تتصنع البروود

طيب واذا قلتلك ان انا ميشرفنيش اسمي يتكتب جنب اسمك واني اكوون مراتك

اياااس ضحك :اقوولك ميهمنيش لاني مسألتش عن رائيك من البدايه عشان اسال عنه دلووقت

ملك بغمووض :اهااا حلو كده الاتنين عاارفين لبعض وكملت فطاارها لكن لمحت حد بيشله قدر وكانت هي فعلا مع زين دااخلين المطعم

ملك جريت عليها قبل ما تقعد قدر اصلا

قدر

ايااس بص نااحيتها وجريت على مين شاف زين معااها

ملك حضنت قدر

اززيك بكلمك مبترديش ليه

تعباانه شويه

جه ايااس وسلم عليهم

قررب على زين

واللهي لافرمك

زين :ايه الي جمع الشاامي والمغربي

ايااس بضحك انا قوولتلك لكن هعيد لانك اقلا وانت ناايم مبتركزش

وراح حط ايده وحضن ملك من كتفها

انا خطبت ملك وكتبت كتابي عليها

زين ايه ده بجد

وراح حضن ايااس

مبرووك ياا صااحبي

هنا ملك قرربت على قدر بيباركوا لبعض على ايه دا عزا بالنسباالي

ايااس :سمعتك على فكره

قدر :خدي بااالك دا بااين ازووود من صااحبه

ملك :متخافيش هلاعبه على ميت حبل وحبل لاخليه يلعن اليووم الي طلبني فيها

بت انتي ناااويه على ايه

متخافيش كل خير

هنا في حد نادى على قدر

قدر مسسسستحيل ازيك يا بنتي

قدر مرررااااد وجريت عليه حضنته

هنا زين اتجنن مين دا الي بتحضنه وراح زي الاسد الغضبان عليهم ؟؟؟؟؟؟

شكرا ليكم على ارائكم وتفااعلكم على الرووايه بتحفزووني


تابعو صفحتي



تكملة الرواية من هنا



بداية الروايه من هنا





تعليقات

close